29.12.19, 13:50Screenshot Youtube

Czarzasty: ZSRR by jednym z pierwszych aliantów. Mocna odpowiedź prof. Romualda Szeremietiewa

To wręcz nieprawdopodobne. W ostatnich dniach Władimir Putin kłamiąc, usiłował zrzucić z ZSRR odpowiedzialność za wybuch II wojny światowej i kierować podejrzenia między innymi na decyzje polskiego rządu w 1938 roku, kiedy to zajęto Zaolzie. Mówił też, że Armia Czerwona nie walczyła z Polakami we wrześniu 1939 roku w Brześciu. Tymczasem Włodzimierz Czarzasty stwierdził właśnie, że ZSRR był… jednym z pierwszych aliantów.

Putin mówił też w ostatnich dniach w skandalicznych słowach o przedwojennym polskim ambasadorze w Niemczech Józefie Lipskim:

Łajdak, antysemicka świnia, inaczej powiedzieć się nie da. W pełni solidaryzował się on (Lipski) z Hitlerem w jego antysemickim nastawieniu i, co więcej, obiecywał wystawić mu w Warszawie pomnik za niegodziwości wobec narodu żydowskiego”.

W tym właśnie okresie Czarzasty w rozmowie na antenie Polsat News postanowił stwierdzić, że:

Związek Radziecki był jednym z pierwszych aliantów”.

Romuald Szermietiew na twitterze skomentował:

Jednym z pierwszych aliantów Hitlera?”.

Warto w tym kontekście przypomnieć, że szef SLD już usiłował nas przekonywać o tym, jak to Rosja „wyzwalała” Polskę po II wojnie światowej...

dam/twitter,Fronda.pl

Komentarze

Magdalena2019.12.30 9:17
Zle w szkole uczyli albo byl Pan malo zdolny, prosze szanownego Pana. "By jednym z pierwszych okupantow."
Jan Radziszewski2019.12.30 7:37
Czarzasty Lucyfer nie może już doczekać się na ciebie w piekle aby cię wziąć w swoje szpony diabelskie czerwonego Smoka Moskiewskiego /Ap 12,3 ) jak swego osobistego sekretarza żydów WŁ Lenina czy Judę Stalina
wombat2019.12.30 1:43
Czarzasty-- i ty niedołuku zostałeś -posłem Najaśniejszej Rzeczypospolitej ? -coś niesamowitego !? -- ilu przygłupów i zdrajców mamy w Sejmie ?--czy oni nie myślą o przyszłości , wszak przyjdzie czas rozliczen dokonań takich ludzi ?
Weteran Prawdziwy2019.12.29 23:53
ZGADZA się. BYŁ PIERWSZYM ALIANTEM, BOLSZEWICKIEGO LEWACKIEGO NIEMIECKIEGO FASZYZMU.
linus2019.12.29 23:18
Nie jednym z pierwszych, ale pierwszym aliantem Hitlera.
Dell2019.12.29 23:17
Do "Jerzego" Francuskie słowo "un allié" (aliant) tłumaczy się na polski "sprzymierzeniec". 1. Słowo "aliant" nie jest przeciwieństwem słowa "agresor". Niemcy, Włochy, Japonia były agresorami i sprzymierzeńcami. 2. Nie jest prawdą, że ZSRR "aliantem stał się dopiero wtedy gdy Niemcy zaatakowały ZSRR w 1941 roku". ZSRR był sprzymierzeńcem czyli aliantem Niemiec od 23 sierpnia 1939 roku (podpisanie paktu Ribbentrop - Mołotow"); 12 lipca 1941 stał się sprzymierzeńcem Wielkiej Brytanii, 18 lipca tegoż roku Czechosłowacji, a Polski 30 lipca. 3. Czy naprawdę "ZSRR był jedynym wspólnikiem Niemiec podczas napaści na Polskę (…)"? A, choćby, Austria? 4. Ze stwierdzeniem: "najpierw Rosjanie byli agresorami" zgadzam się w pełni.
Polak2019.12.29 22:33
ZSRR po napaści na Polskę 17 września 1939 r. stał się "jednym z pierwszych aliantów" hitlerowskiej III Rzeszy ...
Gumowy Żuk2019.12.29 21:53
Tak, czarzasty kacapie! Razem z III Rzeszą byli pierwszymi aliantami w IIWŚ.
Walenty 2019.12.29 21:45
Czarzasty jest dobitnym dowodem na to, że stare komuchy nigdy się nie zmienia.
bez odbioru 2019.12.29 20:46
ZSRR by jednym z pierwszych aliantów....belzebuba
2019.12.29 20:02
czarzasty to komuch a każdy komuch to menda złodziej i pijak.
AVI2019.12.29 19:15
On tak sam z siebie, czy jest na smyczy putina? Wygląda to na przejaw agentury wpływu.Tak, ZSRR był jednym z pierwszych , a właściwie najważniejszym aliantem hitlera, z którym rozpoczął on II wojnę światową. Następnie zbrodniarze pobili się między sobą, a Zachód zaczął wspierać tego zbrodniarza, który dla Zachodu wydawał się mniej groźny, czyli stalina. Dzięki temu wsparciu stalin doszedł do Berlina i zagarnął wszystko po drodze, czyli też Rzeczpospolitą, której zabrał znaczną część terytorium, a na resztce ustanowił swoją władzę. Współczesnym narzędziem i spadkobiercą tej władzy jest czarzasty ze swoją antypolską bandą.
anonim2019.12.29 18:47
MIERNOTA PZPRU
tyuioi2019.12.29 17:53
huuj sobaczy
ftu2019.12.29 17:49
Stalker to menda z duupy Urbana zdegenerowany karzeł z wykrzywioną mordą i syn ubeka
bogdanus2019.12.29 15:45
ZSRR najpierw byli najeźdźcami a następnie byli okupantami, poseł Czarzasty całkiem odleciał. Gdyby po wojnie opuścili Polskę byli by wyzwolicielami i aliantami.
Arek2019.12.29 15:42
Niestety to zasługa Schetyny i PiS, że ten komuch Czrzasty dostał się do sejmu, ba nawet vicemarszlek, tfu.
Zibi442019.12.29 15:24
PiS przez swoją nieudolność, mam nadzieję że to tylko nieudolność pozwala komunistom bywać na salonach i deprawować naród swoimi zboczeniami i poglądami z ZSSR rodem. Dlaczego tacy ludzie jak Miller, Cimoszewicz, Kwasniewski chodzą jeszcze na wolności.? Dlaczego na uczelniach wyższych uczą jeszcze wykładowcy z PRL jaką będziemy mieli młodzież skoro wodę z mózgu im robi elita kształcona na uniwersytetach marksitowskich. Gdzie jest obiecana przez PiS "cela plus" dla aferzystów, i wyżej wymienionych? Jeżeli w 2020 roku nie zrobią z tym porządku to będzie ich ostatnia kadencja. Głosuję na Witolda Gadowskiego.
stara znajoma2019.12.29 15:23
stara znajoma 29.12.19 15:19 usuńcie ten komentarz! link „ ..moja rodzina, mimo że praktycznie czystej niemieckiej krwi,” - „Jako potomek niemieckich Żydów…” Tego jeszcze nie było; "praktycznie czystej krwi niemieckiej żyd". Kto tak o sobie napisał? 𝐋𝐞𝐜𝐡 𝐊𝐞𝐥𝐥𝐞𝐫, 𝐊𝐫𝐚𝐰𝐜𝐳𝐲𝐤 dodał sobie żeby nie być bardzo żydowski. A kim on jest? Jest oczywiście żydem który z tego powodu ma wielki kompleks niższości stąd jego idiotyczno-mitomańskie pseudonimy, że przypomnę; "PolishPatriot" (jego ulubionym jest użycie "polaczki"), "Poliamorysta" (nie miał "doopy" od dekad), "Sarmata" ( a to dobre, sarmata obrzezany), był "wikingiem" (niektórzy byli "obrzezani" po bitwie z Saxonami) jest 'stalker", i tak dalej. Z. Freud o takich pisał. 𝐋𝐞𝐜𝐡 𝐊𝐞𝐥𝐥𝐞𝐫-𝐊𝐫𝐚𝐰𝐜𝐳𝐲𝐤 wyniósł z domu tzw. kompleks mamuśki która podglądał i się onanizował, potem robił to z siostrą - podglądał i "trzepał". Ostatecznie zakosztował dowdoopnego stosunku i smaku spermy. Oto kim jest 𝐋𝐞𝐜𝐡 𝐊𝐞𝐥𝐥𝐞𝐫-𝐊𝐫𝐚𝐰𝐜𝐳𝐲𝐤. Mieszka w norze postalinowskiej na Starych Bielanach, jeździ używana Hondą z ubiegłego millenium która kupił od jugola pod Berlinem. 𝐊𝐞𝐥𝐥𝐞𝐫 po "40-letnim" pobycie w "australii" jest tak biegły w "angielskim" jak inny mitoman, Albert.
Maciej2019.12.29 15:13
Towarzysz Stanisław M. był urzędnikiem. Towarzysz Stanisław M. skończył średnią szkołę. Towarzysz Stanisław M. był Sekretarzem Podstawowej Organizacji Partyjnej - PZPR. Towarzysz Stanisław M. bierze emeryturze cztery tysiące złotych netto - i ŚMIEJE SIĘ Z TEGO !!!!!!! - Kto był/jest BENEFICJENTEM ??????? - Miejsce - KOMUNISTÓW JEST NA ŚMIETNIKU !!!!!!!!!!!!
Mirek2019.12.29 15:04
Panie nieuku Czarzasty !!! . Dla Polski najważniejszą datą w historii jest 22 czerwca 1941 roku . To właśnie w tym dniu ALIANT Adolf Hitler - Niemcy napadł na swojego ALIANTA Józefa Stalina - ZSRR !!! . Dlatego uważam że dzień 22 czerwca powinien być ogłoszony w Polsce ŚWIĘTEM NARODOWYM !! . Bo gdyby przyjaźń pomiędzy tymi ALIANTAMI [ Niemcy i ZSRR] potrwała jeszcze 10 lat to Sowieci wywieźliby nas na Syberię i tam byśmy zginęli a Niemcy wymordowali by nas w obozach koncentracyjnych !!! . Czarzasty , jak nie masz głąbie o czymś pojęcia to nie zabieraj głosu .
Jerzy2019.12.29 14:46
Panie Czarzasty - ZSRR był jedynym wspólnikiem Niemiec podczas napaści na Polskę we wrześniu 1939 roku. Aliantem stał się dopiero wtedy gdy Niemcy zaatakowały ZSRR w 1941 roku. Czyli najpierw Rosjanie byli agresorami !
Dell2019.12.29 23:12
Francuskie słowo "un allié" (aliant) tłumaczy się na polski "sprzymierzeniec". 1. Słowo "aliant" nie jest przeciwieństwem słowa "agresor". Niemcy, Włochy, Japonia były agresorami i sprzymierzeńcami. 2. Nie jest prawdą, że ZSRR "aliantem stał się dopiero wtedy gdy Niemcy zaatakowały ZSRR w 1941 roku". ZSRR był sprzymierzeńcem czyli aliantem Niemiec od 23 sierpnia 1939 roku (podpisanie paktu Ribbentrop - Mołotow"); 12 lipca 1941 stał się sprzymierzeńcem Wielkiej Brytanii, 18 lipca tegoż roku Czechosłowacji, a Polski 30 lipca. 3. Czy naprawdę "ZSRR był jedynym wspólnikiem Niemiec podczas napaści na Polskę (…)"? A, choćby, Austria? 4. Ze stwierdzeniem: "najpierw Rosjanie byli agresorami" zgadzam się w pełni.
Katolicka Kretynizacja Polski2019.12.29 14:42
Problem polega na tym, że Putinowi próbują się przeciwstawiać kłamcy i fałszerze historii składający wieńce na grobach hitlerowskich kolaborantów i chroniący polskich neonazistów!
ftu2019.12.29 17:50
Stalker to menda z duupy Urbana zdegenerowany karzeł z wykrzywioną mordą i syn ubeka
2019.12.29 20:00
te stalker przestań nas prześladować swoim debilizmem.ty musisz być idiotą ucz się historii a nie pleciesz bolszewickie oszczerstwa. nazizm faszyzm czy komunizm to socjalizm czyli bękarty marksa engelsa lenina a to twoi ideowi bohaterzy. więc przestań pieprzyć głupoty bo nikt normalny w nie nie uwierzy.
Glaudiusman2019.12.29 14:27
Takie komuchy nie powinni być zapraszani do porządnych telewizji ani radio. Ich miejsce poza boiskiem, na żużlu wyboistym. Precz ze zdradą.
Janek2019.12.29 15:23
Pełna zgoda, ale na kimś trzeba grzać atmosferę, tylko że u nas robi odwrotny skutek, zamiast spadać poparcie, to im rośnie grono lewackich czcicieli. Poza tym, jak weszli to Sejmu, to w publicznej TV obowiązuje parytet partyjny okazywania "cudów" demokracji.
Janek2019.12.29 14:24
I coś takiego PiS wprowadził do Sejmu robiąc darmową kampanię wyborczą TVPis, dlatego tylko, aby polscy narodowcy nie znaleźli w Sejmie.
man.of.Stagira2019.12.29 14:21
Jednym z pierwszych aliantów ADOLFA HITLERA, oczywiście... - do tego stopnia, że francuscy komuniści byli kompletnie zdezorientowani po 01.września 1939 r. co tego gdzie jest przyjaciel i towarzysz a gazety sowieckie rozpisywały się o wielkim przyjacielskim sojuszu dwóch miłujących pokój narodów
samotny 2019.12.29 14:14
Wiecej takich yntelygentów jak czarzasty. Brawo
kalif2019.12.29 14:11
Walonkowy Czarzasty powinien siedziec w wiezieniu za tzw mowe nienawisci, propagowanie faszyzmu/komunizmu etc. a nie w sejmie. Zwiazek Radziecki „wyzwalał” Polskę już w 1921 roku kiedy pod Warszawa kiedy czerwonoarmiejcow do wyzwalania Polakow zachecaly plakaty obiecujace im trzy dni bezkarnego rabowania, palenia i gwalcenia w nagrode za „wyzwolenie” Warszawy i Warszawiaków. W latach 1937-1938 az do 400 tysiecy Polakow zostalo skutecznie „wyzwolonych” ( zamordowanych) w Zwiazku radzieckim. Pomiedzy 17 wrzesnia a 21 Czerwca 1941 roku Związek Radziecki wyzwolil 20 tysiecy Polskich oficerow w Katyniu, Miednoje, Kozielsku, deportowal na Syberie i do Kazachstanu milion siedemset tysiecy Polakow z czego skutecznie „wyzwolił”( usmiercil) pomiedzy 460 tysiecy-milion dwiescie tysiecy Polakow….itd…itd. Gdyby Polska byla Polska to ten czlowiek nie tylko nie bylby wicemarszalkiem
Japa2019.12.29 15:13
No dobra . Ma ,,kalif " rację . W 100% . Ale co zrobić z tymi co go wyciągli wraz z jego czerwonym sztandarem z grobowca To nie był Putin . To nasza ,,totalna ' O Brukseli ,która przyjmuje ich , totalnych , kapunki na Polskę , nie wspomnę Piszesz -,,Gdyby Polska była Polską .." . Jak się tego ,,gdyby ' pozbyć?...