01.03.21, 18:17fot. yt/wtv - nowa telewizja internetowa/prezydent.pl

Hartman znieważa ,,Żołnierzy Wyklętych'': - Cześć i chwała mordercom, gwałcicielom i rabusiom

"1 marca – Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych. Ustanowione z inicjatywy Prezydenta Lecha Kaczyńskiego święto Bohaterów II konspiracji, niezłomnie walczących o niepodległą i wolną Polskę. Cześć i chwała Bohaterom! Wieczna pamięć Poległym i Pomordowanym!" – napisał prezydent Andrzej Duda na Twitterze w dniu dzisiejszym.

Na ten wpis prezydenta w skandaliczny sposób odpowiedział prof. Jan Hartman z Uniwersytetu Jagiellońskiego.

"Cześć i chwała mordercom, gwałcicielom i rabusiom!" –napisał Hartman.

Nie zgadzali się z tym, jak mówili, że jest okupacja sowiecka w Polsce, w związku z powyższym nie złożyli broni. Postanowili o wolną, niepodległą, suwerenną Polskę walczyć do samego końca, aż ją odzyskają lub zginą” – powiedział prezydent Duda podczas swojego dzisiejszego wystąpienia.

Jak powiedział dalej prezydent, polskie podziemie niepodległościowe stanowiło potężny ruch i działało w nim około 300 tys. ludzi.\

Wielu zapłaciło za to pragnienie wolnej, niepodległej Polski bardzo wysoką cenę” – podkreślił prezydent.

mp/twitter/dorzeczy.pl

Komentarze

heniek2021.03.3 12:54
hartman to naukowy debil
dz2021.03.3 8:49
Na pohybel Hartmanowi, hańba, wieczna hańba Hartmanowi
Jarema Wiśniowiecky2021.03.2 16:48
O co ten raban , takie coś jak ten Hartman nie jest w stanie nikogo obrazić.
d.w.2021.03.2 12:47
To ten od promocji kazirodztwa, to on miesza w głowie ,,słoikom".
Polak2021.03.2 10:13
Żydzi zamordowali nawet Jezusa! ... Najuczciwszego człowieka w historii świata.
kefas2021.03.2 9:53
Widzą, że tu teksty pełne miłości bliźniego pisane przez prawdziwych Polaków rzymskich katolików. A co na to Król Żydowski ? Poczytajcie Ewangelię.
Faustyna2021.03.2 12:27
Czytamy nie tylko Ewangelię ale Pismo św. i tam JEST NAPISANE, że Jezus był Żydem, Mesjaszem, którego nie rozpoznali ówcześni Żydzi i wydali go na okrutną śmierć. "Ukrzyżuj Go, ukrzyżuj" wołali do Piłata aby ten zatwierdził wyrok na Jezusa syna Maryi (też Żydowskiej kobiety).
Anonim2021.03.2 14:08
Generalnie Jezus nie był Żydem, ponieważ w tamtych czasach nie istniało pojęcie "Żyd". Nie istniał żaden naród żydowski, była jednoczące religia 12 plemion Izraela - mozaizm (jak dziś np katolicyzm), przy czym obecny judaizm rabiniczny nie jest mozaizmem, analogicznie jak kalwinizm nie jest katolicyzmem. Tak więc starożytne słowo "żyd" obecnie w Piśmie nie oznacza narodowości, tylko wyznanie.
LookSkyWalker2021.03.3 14:49
Obecni żydzi to nie żaden naród lecz grypa wyznaniowa taka jak muzułmanie czy chrześcijanie. Obecni żydzi to potomkowie Aszkanazyjczyków i Sefardyjczyków - ludów kaukskich, które w II i III wieku po Chrystusie przyjęli judaizm rabiniczny jako religię dominującą a z Żydami opisywanymi w Starym i Nowym Testamencie mają tyle wspólnego co Ty czy ja z marsyjanami.
Zawisza Czarny2021.03.2 9:28
Bolszewiccy i komunistyczni zbrodniarze zawsze będą nazywali prawdziwych Polaków i Patriotów bandytami. Mają w genach Demoniczną nienawiść do wszystkiego co Polskie i Chrześcijańskie. Hartman nie idź tą drogą śmierci!!!
opty2021.03.2 9:23
Ilu Żydów otrzymało pomoc od Żydów???.......Można tak od Abrahama............
szyderca2021.03.2 8:46
Kto temu ubeckiemu pomiotowi dał tytuł profesora?
Kto mu dał2021.03.2 8:12
tytuł profesora? Profesora czego? Głupoty i rynsztoka, totalnego upodlenia? Zwykła wesz.
Anonim2021.03.2 7:54
Ustawa o zbrodniarzach komunistycznych ... https://cygnus.neon24.pl/post/160560,ustawa-o-zbrodniarzach-komunistycznych
Anonim2021.03.2 7:54
"Pytanie o tyle ważne, że brak podejmowania tematu będzie skutkował dalszą degeneracją społeczeństwa, co jest bardzo groźne w obliczu wyzwań stających przed nami i tymi, które się w niedługim czasie pojawią." - Krzysztof J. Wojtas.
turkuć podjadek2021.03.2 7:34
zaleciało gnojUFką , aaaaa , to przecież wzdęta parUwa harmanik dał głos ....
Polak2021.03.2 7:28
Tak, tak, według was nazywane zbrodniarzy po imieniu to obelga. W końcu gdyby na frondelku był jakikolwiek osobnik z choćby szczątkowym rozumieniem etyki czy kręgosłupem moralnym nie podlizywalibyście się tak bardzo pisowskiej mafii.
Rdzenny Polak2021.03.2 8:19
OBELGĄ DLA NAS JEST TO, ŻE TAKIE GÓWNO JAK TY MOŻE BEZKARNIE WYPISYWAĆ SWOJE PIERDY.
Ala2021.03.2 8:20
Skąd u Polaka taka nienawiść do ofiar zbrodni zydokomuny?
Cool2021.03.2 8:28
Bo taki z niego Polak ... To popłuczyny stalinowskiego łajna, sierota PRL-u, zmutowana krzyżówka sierpa i młota ... takie wielkie NIC!
fdf2021.03.2 7:28
Jak mu tam było łupaszka od łupania drewna na zimę?
prawy2021.03.2 7:24
hartman zydokomuchow POTOMEK najgorszy wrOG POLSKI I POLAKOW WMAWIA LUDZIOM DOBRYM swoje przywary zła do potegi n-tej jak wszyscy dranie POpierajacy czy to swiadomie czy nie krzewicieli zła w najgorszym zbydlęceniu!!!!
HJK2021.03.2 6:46
Pan Hartman tak musi. UB to dla Niego coś. A PZPR to dopiero szczyt szczytów.
iglo2021.03.2 6:42
panie Chazar panu już dziękujemy
hehehe2021.03.2 6:36
Powinien zmienić nazwisko na Fartman bo co mordę otworzy to smród z niej wypuszcza :-)
opty2021.03.2 5:58
"Bohaterscy" Przywódcy Getta Warszawskiego pomagali w wywózce Żydów do obozów. Rozpoczęli powstanie gdy zostali skazani na śmieć Jak nazwać Żydów wysyłających swoich rodaków na śmierć; panie hartman???
Karma wraca2021.03.2 4:44
No a dziadkowie witali szwabskie świnie z gotowymi listami pieprzeni kapusie wydawali Polaków jak leciało a sami potem w nagrodę od szwaba w łeb ... karma wraca
gerard2021.03.2 3:12
kto publikuje tego skur...la, chama , lajdaka, oszusta
Assessor2021.03.2 2:07
nie podoba się w Polsce - to wracaj do swojej ojczyzny
Faustyna2021.03.2 12:34
Nie wróci bo za nadane zadanie ma szkalować Polaków i jątrzyć gdzie się da, nawet w sprawach obyczajowych - chwalca kazirodztwa !!! Widocznie u NICH tak można.
Olin2021.03.2 0:54
tłusty wieprz, nażarty koszernym żarłem, otworzył swojego nacjonalistyczno-syjonistycznego ryja
Olo2021.03.2 0:34
Powiedział do dzisiejszych kumpli z SLD przed PZPRu siedzą w PE .
Aldona2021.03.1 23:58
Pan profesor Hartmann z uniwersytetu Jagiellońskiego pisząc te nośne określenia MIAŁ NAJPRAWDOPODOBNIEJ NA MYŚLI ŻOŁDAKÓW SYJONISTYCZNEGO PRZESTĘPCY NETANJAHU , GWAŁCĄCEGO KONWENCJĘ GENEWSKĄ , PRAWA CZŁOWIEKA , KTORY MORDUJE NARÓD PALESTYŃSKI A TAKŻE WŁASNYCH OBYWATELI W CZASIE PANDEMII. ZWYRODNIALEC ,KTÓRY Z CZASÓW ŚREDNIOWIECZA WSKOCZYŁ W 21 WIEK I WPROWADZIŁA PAŃSTWOWY APARTHEID W ISRAEL. PRAWDOPODOBNIE PAN HARTMAN TO MA NA MYŚLI WPROWADZENIE SYJONISTYCZNEGO APARTHEID W POLSCE W ZAKRESIE PATRIOTYCZNEGO MYŚŁENIA I POLSKIEJ PATRIOTYCZNEJ TRADYCJI.hARTMAN JEST NORMALNY INACZEJ JAK KAŻDE GENIUSZ TROSZECZKĘ ODSTAJE W INNĄ STRONE OD RESZTY SWOICH ZAPLUTYCH KARŁÓW ULICZNYCH PRZEKLEŃSTW , AWANTUR I KRZEWICIELI PANDEMII.
Faustyna2021.03.1 23:48
Po co przypominacie tego pana mówiącego po polsku ale bez duszy polskiej ? Widocznie zazdrości Polakom bohaterów którzy "zachowali się jak trzeba". Ten osobnik reprezentuje liczne plemię tchórzy, którzy potrafią tylko kłamać.
poPO=kurw...i złodzieje i mordercy2021.03.1 23:28
publikowanie bełkotu tego sowieckiego gówn....przysparza mu zadowolenia!!! a wiec kogo to obchodzi co te bydle majaczy!!!???
Bimbo2021.03.1 23:27
No cóż… gościowi się pomyliło i napisał o komuchach… To nie to święto, towarzyszu!
Greta2021.03.1 23:22
Czyngis-chan - wypisz, wymaluj
Anonim2021.03.1 23:48
Chazar?
Anonim2021.03.1 23:19
Moje credo: Mój antypolonizm jest wrodzony i nieusuwalny. Szlag mnie trafia gdy słyszę Polska, a zwłaszcza Kościół. Moją metodą jest kłamstwo, krętactwo, bezczelność. Pojęcie wstydu, honoru i prawdy jest mi z natury obce. W końcu jestem wiernym kundlem szatana. Mam też broń specjalną - zarzut antysemityzmu. Stosuję ją bez wahania w przypadku każdej krytyki.
Bimbo2021.03.1 23:29
Dzięki, że się otworzyłeś gościu. W takich wypadkach "lekarz mówi, żeby nie tłumaczyć"…
Paweł2021.03.1 22:50
Czym jest Uniwersytet Jagielloński skoro hoduje taką kadrę???
Grr2021.03.1 22:59
Uniwersytet Jagielloński to przechowalnia dla Jasia Hartmana. Dlatego nigdy nie wyjdzie z czwartej setki w rankingu - bo jest polityczny a nie naukowy.
Anonim2021.03.1 22:46
Hartman nie powiedział nic kontrowersyjnego. A swoją drogą to wszyscy którzy tak wynoszą na piedestał tych naszych banderowców to powinni stawiać pomniki Hitlerowi. Gość był konkretny, przetrzebił 27 milionów Ruskich i to jemu powinni budować pomniki. A tu jakiś Franek, Wacek. To wszystko maruderzy i płotki.
Grr2021.03.1 22:56
Jasiu Hartman nie powiedział nic kontrowersyjnego - on po prostu zaskowytał z wściekłości, że Żołnierzy Wyklętych nie udało się wymazać z pamięci wdzięcznych Polaków
Anonim2021.03.1 22:36
Santo Subito! Święci Żołnierze Wyklęci!
Anonim2021.03.1 22:37
procesy beatyfikacyjne?
Anonim2021.03.1 23:49
zamknij lepiej gębę.
Bimbo2021.03.1 23:56
Człowieku, chory jesteś. Pogadaj z lekarzem, może psychotropy pomagają na to twoje rozdwojenie jaźni…. Nie truj tutaj, ludzie chcą konkretnych wiadomości a nie obserwować twoją schizofrenię.
Alojzy Cedzidło2021.03.1 22:34
O " żołnierzach wyklętych" pisał nie będę . "Wyklęli " ich nie tylko w PRL-u "Wyklinali ich do 2015 a i dziś można tu wyczytać " wyklinanie" Wolę pisać o tych co " wyklinali" nawet od 89 roku . Bo czy " wyklęciem" nie nazwać " Nocną zmianę"? A jak nazwać " Grubą Krechę " Mazowieckiego ? No i w końcu dziś . Profesor Hartman ( był taki śląski zbójnik . Śląski Janosik ) Wyklina żołnierzy wyklętych w dalszym ciągu Nie mam zamiaru potępiać PROFESORA .Jaki koń każdy widzi . Każdy , ale nie władza UJ . Nie potępiając zachowania swojego pracownika naukowego , przyłączają się do wyklinania uznawanych dziś bohaterów . I jak to zrozumieć ? Uczeni znają inną historię ? Tą z PRL-u ? I znów nie mogę się opędzić od myśli ,że plany Hitlera i Stalina w pozbawieniu Polski patriotów do dziś się się sprawdzają .
Jazzz2021.03.1 22:33
Ja w domu nasłuchałem się opowieści o tym jak rabuje, morduje żołnierz Armii Czerwonej. W domu pana Hartmana zapewne opowiadano o bandytach z lasu, jak to u marksistów. Nie ma właściwie czego roztrząsać.
x2021.03.1 22:01
Duda natomiast zrównał Żołnierzy Wyklętych z nazistami.
skuter2021.03.1 21:52
SKORO WYKLECI BYLI MORDERCAMI GWAŁCICIELAMI I RABUSIAMI TO KIM BYLI UBECY
Anonim2021.03.1 22:09
Dobre pytanie, kim byli UB-cy? .... Mówisz, masz! ... Dr Kowalski ostro wRealu24: Czesław Kiszczak cynglem Jaruzelskiego?! Odkłamujemy historię PRL! ............https://www.youtube.com/watch?v=g6CjKaNRSQk&feature=youtu.be
Anonim2021.03.1 22:15
B. dobry materiał! należy przywrócić prawdziwą historię o bolszewizmie w Polsce! aby jakiś tam żydowski Jasio nie pisał głupot o Żołnierzach Wyklętych?
edek2021.03.1 22:10
UBecy byli Żydami.
Anonim2021.03.1 22:15
https://www.youtube.com/watch?v=g6CjKaNRSQk&feature=youtu.be
Józef2021.03.1 22:53
Jezus też był Żydem i co ?
Anonim2021.03.1 23:23
Jeśli już, to Judejczykiem?
Anonim2021.03.1 23:27
Otóż mieszkańcy Izraela to w 98% ... goje, nie mają oni nic wspólnego z etnicznymi żydami. Są potomkami Chazarów, zaś ci są pochodzenia tureckiego. Shlomo Sand, profesor uniwersytetu w Tel Awiwie, w książce „Naród wymyślony” udowadnia to w sposób nie budzący wątpliwości. Ostatnie badania genetyczne przeprowadzone w Izraelu potwierdzają tą tezę.
Faustyna2021.03.2 12:35
Wszystko dobrze napisałeś tylko "tę tezę" a nie "tą tezę."
Anonim2021.03.2 14:19
co tak bóldupisz?
Faustyna2021.03.2 12:31
No jak to aniołkami zesłanymi nam z najlepszego ze światów CCCP. (z Cepa jak mówiono za moich czasów)
Hama i krnąbrnego żyda2021.03.1 21:37
nie zsiadając z konia walę w mordę jak mawiał jeden Hrabia. :D Prawdę mówił, hartman pozdrów swoich braci morderców :) mam wymienić ich nazwiska ???
Prawda2021.03.1 21:35
Hartman ---to typowy Chamski Żydo --Bolszewik co zwalcza Narody Katolickie ==
Zatroskany2021.03.1 21:30
Dziadkowie witali Sowietów kwiatami.
Anonim2021.03.1 21:26
Chwała Bohaterom! Chwała Wielkiej Polsce! zachowali się, jak trzeba!
Anonim2021.03.1 21:28
Żaden żydowski Jasio nie ma tu nic do powiedzenia? Wielka Polska Katolicka!
Anonim2021.03.1 21:33
Żołnierz Wyklęci oddali to, co mieli najcenniejsze w walce żydobolszewizmem na ziemiach polskich tj. chrześcijańskie serce! chrześcijańską krew!
Anonim2021.03.1 22:35
Santo Subito! Święci Żołnierze Wyklęci!
Anonim2021.03.1 21:18
Błędem jest dziś pomijanie rasowego podłoża ubeckiego okrucieństwa i antypolonizmu (to wtedy właśnie on powstawał). PO PIERWSZE, były rzesze AK-owców i jeszcze więcej ludzi, którzy w czasie okupacji z AK współpracowali oraz ich rodzin Nowa władza mogła się więc praktycznie przyczepić do każdego. Czepiali się jednak głównie AK-owskich przywódców, charyzmatycznych postaci, ludzi którzy byli w stanie podjąć kierownictwo powojennej Polski i odtworzyć polskie elity. PO DRUGIE, została ustanowiona siłą władza UB-ecka, wiadomego pochodzenia, złożona z ciemnoty i wyrzutków człowieczeństwa. PO TRZECIE, ubecka hołota , wiadomego pochodzenia, miała świadomość , że jeśli wróciłyby z lasu i zachodu polskie kadry, to ich szanse panowania w Polsce, mimo sowieckiego zamordyzmu, staną się bardzo niewielkie. Ziejąc więc strachem i nienawiścią, mordowali strzałem w tył głowy najlepszych. WYTWORZYŁ SIĘ MECHANIZM, czym bardziej oni mordowali, tym bardziej Polacy wybierali las albo pozostanie na zachodzie a oni mieli coraz większa motywację do mordowania i prześladowań. Ich morderstwa miały więc podłoże bandyckie (zagarnięcie najwięcej tego co polskie) i rasowe.
ryszard2021.03.2 7:41
W przypadku tego zorganizowanego i zaplanowanego mordu na polskości, mamy do czynienia nie tylko z rasizmem (antypolonizmem) ale z antycywilizacją wyrażającą się z swoistym barbarzyńskim kultem bezczeszczenia ludzkich zwłok, rzucanych do dołów na śmieci. Dla bezpieczeństwa współczesnych, trzeba sobie trzeźwo odpowiedzieć na pytanie czy przypadkiem nosiciele tej antycywilizacji znów nie wracają.
Kruk.2021.03.1 21:18
bez modłów żydów o obozy i bóg by im tego nie zbudował rękoma niemiec
Jestem Po11...AAAtomek... proud jew2021.03.1 21:18
Z wrogami Narodu nie należy się cackać, albo poprawa w obozie na Syberii, albo ... w łeb. BYDŁO-WŁADZA - JUŻ LEPIEJ ŻEBY JAREK ZDECHŁ
Jestem Po11...AAAtomek... proud jew2021.03.1 21:17
ZA POLSKIE OBOZY TO POLACY RAZEM Z NIEMCAMI KTÓRZY ZA ZGODĄ POLAKÓW JE ZBUDOWALI POWINNI ZAPŁACIĆ REPARACJE IZRAELOWI
Oi2021.03.1 21:19
Zanim będa wyłudzenia ... zrób żywym trupom laskę na pożegnanie na zaliczkę wystarczy
Europa2021.03.1 21:16
KOGO OBCHODZI SKOWYT KNURA PEJSATEGO
Jestem Po11...AAAtomek... proud jew2021.03.1 21:16
FASZYSTOWSKIE K**WY W POLSCE DAŁY SIĘ PODBIĆ NIEMCOM I BYLI DUMNI Z POLSKICH OBOZÓW NA POLSKIEJ ZIEMI!
Jestem Po11...AAAtomek... proud jew2021.03.1 21:16
BEZ ZGODY FASZYSTOWSKIEGO POLSKIEGO RZĄDU NIE POWSTAŁYBY NA POLSKIEJ ZIEMI OBOZY KONCENTRACYJNE.
Normalny2021.03.1 21:13
Hartman nie może obrazić Polaków bo nie "zdolności honorowej" ... Nawet dać mu w pysk to dyshonor, można go jedynie kopn ....
Taka prawda2021.03.1 21:10
mordercy złodziej gwałciciele rabusie konfidenci tchórze to wszystko sie zgadza ale do ŻOB
AAAtomek2021.03.1 21:13
Kłamiesz, prawacki antysemito!
AAAtomek2021.03.1 21:15
jestem cwelem pedziościerwem a jedyne co potrafię robić to obciągać menelom i lizać dupę matce by mi dała swój telefonik z internetem
AAAtomek2021.03.1 21:23
Prawaku, nie kłam o Żydowskiej Organizacji Bojowej, po pierwsze. Nie kradnij nicków, po drugie. Nie interesują mnie twoje analne fiksacje, po trzecie. Spierxxxxaj, po czwarte.
szept2021.03.1 21:09
To są ludzie kulturowo psychiczni
"Gwałciciele, mordercy, rabusie"...2021.03.1 21:08
"Gwałciciele, mordercy, rabusie" jak: gen. Fieldorf, ppor. Edward Taraszkiewicz ps. „Grot”, Stanisław Kaszczuk ps. „Daleki”, Natalia i Teodor Kaszczukowie, Roman Dobrowolski „Ostrożny”, Regina Ozga ps. Lilka, kpt. Kazimierz Kamieński ps „Gryf”, Czesława Borychowska, WITOLD PILECKI torturowany bardziej bestialsko jak w Gestapo, torturowany jak RESZTA ARESZTOWANYCH przez NKWD-UB. Tysiące Akowców zamordowano po Powstaniu Warszawskim, wywieziono do niewolniczej pracy w kopalniach Donbasu... "PRAWDZIWI" gwałciciele"!
Skrzypek z orkiestry2021.03.1 21:06
Nacjonaliście całego świata — łączcie się. ____________________________________________________________________________________________________ https://www.youtube.com/watch?v=EN42kNgQuUg
Anonim2021.03.1 21:02
mordercy, gwałciciele i rabusie, ci, co mordowali wieś Naliboki?
Skrzypek na dachu2021.03.1 21:01
Traktat Ribbentrop Molotow byl bezprawny i nielegalny dlatego zaden Polski Zolnierz Wojska Polskiego RP II nie mogl na to sie zgodzic ale Folksdojczki wspolpracowali z Niemcami tak samo jak komunisci zdrajcy i zbiry roznej masci ze Sowietami tropili i zabijali niezlomnych az do 1989 . Pan Jan " prof kazirodstwa miedzypokoleniowego " Hartman zostal sam na posterunku zwalcza do dzisiaj gorliwie suwerennosc i niepodleglosc Polski razem z niedobitkami stalinowcami postempowej lewicy .
Anonim2021.03.1 21:00
Jasio o ziomalach?
"Gwałciciele, mordercy, rabusie"...2021.03.1 21:00
"Gwałciciele, mordercy, rabusie" jak: gen. Fieldorf, ppor. Edward Taraszkiewicz ps. „Grot”, Stanisław Kaszczuk ps. „Daleki”, Natalia i Teodor Kaszczukowie, Roman Dobrowolski „Ostrożny”, Regina Ozga ps. Lilka, kpt. Kazimierz Kamieński ps „Gryf”, Czesława Borychowska, WITOLD PILECKI torturowany bardziej bestialsko jak w Gestapo, torturowany jak RESZTA ARESZTOWANYCH przez NKWD-UB. Tysiące Akowców zamordowano po Powstaniu Warszawskim, wywieziono do niewolniczej pracy w kopalniach Donbasu... "PRAWDZIWI" gwałciciele"!
Viking2021.03.1 21:13
ilu bohaterów zostało wydanych właśnie przez żydowskich kapusiów frajerków
AAAtomek2021.03.1 21:00
W jaki sposób można znieważyć morderców Sergiusza Leończuka (1 rok) i Nadzieji Leończuk (dwa tygodnie)???? Ktoś wie?
Anonim2021.03.1 22:25
Przypadkowe ofiary. Jakby nie skomunizowanie ludności wschodniej, to nie padałaby incydentalnie ofiarą odpowiedzialności zbiorowej.
Böno2021.03.1 20:56
A jakże by inaczej, przecież dzień żołnierzy wyklętych godzi w takich jak Hatman. To jego potomkowie tak się odwdzięczali Polsce i Polakom za naszą długowieczną gościnność prześladując, skazując i mordując polskich patriotów, którzy chcieli innej Polski, Polski wśród wolnych krajów Europy, a nie Polski pod panowaniem ZSRR.
Usa -NJ2021.03.1 20:34
Jakiej Polski oni chcieli? Przedwojennej z ogólnym alfabetyzmem i ziemią w posiadaniu garstki ludzi. Zabijali ludzi, którzy przyjmowali ziemie i nauczycieli na wsiach. Polecam przeczytać "skazy na pancerzach". Oni nie byli idiotami, którzy wierzyli w 3 wojnę światową, ale czym się kierowali w swoim postępowaniu, tego nikt nie wie.
Hello "USA-NJ"2021.03.1 20:37
You're NOT any longer "feran, trucker Texas, Australijczyk"? Everyone in NJ knows "what exit", what about you? What exit?
Usa -NJ2021.03.1 20:48
I have no idea wtf you talking(writing) about!
Well NJ ...2021.03.1 20:59
Because you're NOT from the U.S. and NOT from NJ, but let me asked you this; how far is from your shithole to so-called Cape Fear?
Usa -NJ2021.03.1 21:10
go, and get help
oh sure... USA is NOT for filthy kikes!2021.03.1 21:14
Yo... Keller-Krawczyk you're ONE DUMB jew motherfucker.
acha2021.03.1 20:51
Czyli należało ich wymordować? A jakiej Polski chcieli ci którzy poszli na współpracę z mordercami milionów Polaków - bolszewikami którzy nas zniewolili na 40 lat? Czego chcieli ci UBeccy oprawcy, którzy skazywali niewinnych ludzi na śmieć i niewyobrażalne tortury? Jak można być takim debilem? szukać skazy na polskich żołnierzach a nie widzieć jawnych, masowych zbrodni ich prześladowców
Usa-NJ2021.03.1 21:03
Większość ludności Polskiej ich nie popierała. A oni nie zabijali ruskich, tylko Polaków (większość ludzi których zabili nawet nie wiedziała co to komunizm). Łukaszka pod koniec życia powiedział "przegraliśmy, bo ludność nas nie poparła. ps;Oni nigdy nie brali jeńców, wybijali wszystkich do nogi
infor2021.03.1 20:55
Jesteś debilem a bełkot, który wydałeś pokazuje tylko że wychowali cię czerwone debilne gów.a i takich jak ty trzeba tępić, bo są szkodnikami Polski. Ktoś, kto nie zna historii swojego kraju jest czerwonym debilem
Skrzypek na dachu2021.03.1 21:10
Do glupiego lewaka nawiedzonego Usa-NJ . Przedwojenna Polska to raj w porownaniu do tego co zgotowali Hitler i Stalin . Dzisiaj widac wyraznie ze Zolnierze Wojska Polskiego RP II mieli racje ze niezlomnie zwalczali okupantow Traktata Ribbentrop Molotow .
Krakus2021.03.1 20:32
Wolałbym weryfikacji tych "wyklętych" - wielu z nich - jak "Ogień" Kuraś byli zwykłymi bandytami i karierowiczami. Zabił ciężarną żone swojego przyjaciele i chciał zostać szefem SB w Zakopanem.
tw lolek2021.03.1 21:10
w tamtych czasach nie było SB
Anonim2021.03.1 20:29
Hartman won z Polski!
matis892021.03.1 20:27
Po czym Duda, Kaczyński i Morawiecki zakładają żydowskie czepki na głowę i idą na chanukę. Więc co się dziwicie Frondo ?
To nie my mordowaliśmy Żydów! To Niemcy!2021.03.1 20:30
oraz Holendrzy! hehehe
Anonim2021.03.1 20:26
hartman to profan
uczen2021.03.1 20:25
hartman to profan
Anonim2021.03.1 20:24
https://oko.press/images/2021/02/Zrzut-ekranu-2021-02-28-o-13.04.53-1024x465.png
colo2021.03.1 20:20
Czy długo jeszcze ten żydowski burak będzie bezkarny w obrażaniu polskich patriotów - bohaterów, którzy dla Polski poświęcili swoje młode życie?! Wyjątkowo bezczelny parch.
To nie my mordowaliśmy Żydów! To Niemcy!2021.03.1 20:27
...i Holendrzy! hehehe
Skrzypek na dachu2021.03.1 20:20
Hitler i Stalin uzgodnili te zbrodnie .Kazdy Polski Zolnierz Wojska Polskiego RP II sprzeciwial sie okupacji pod Traktatem Ribbentrop Molotow ale Folksdojcze spolpracowali z Niemcami tak samo jak komunisci i zbiry roznej masci ze Sowietami . Hitler przegral w 1945 a Stalin w 1989 teraz tylko Jan " prof " Hartman i jemu podobni stoja nadal przeciwnikami suwerennej niepodleglej Polski a do tego usprawiedliwia najokrutniejszych ludobojczych mordercow niewinnych i bezbronnych Polakow przez hitlerowcow i stalinowcow .
alojzy ficko fucka w kaka, w sraka2021.03.1 20:26
Daj do oblizania ptaka po ficko fucka w kaka w sraka !
PRAWDA2021.03.1 20:19
Hartman ma nasrane w Pale ---
ARON2021.03.1 20:18
DLACZEGO TEN OBRZYDLIWY ZYD JESZCZE JEST W NASZYM PIEKNYM KRAJU ZANIECZYSZCZ VPOLSKE
Anonim2021.03.1 23:52
Salcie, ty śmierdzisz, po czem ? POTEM.
ryszard2021.03.1 20:16
Stan motywacji po zakończeniu wojny był w PRL-u następujący.PO PIERWSZE, były rzesze AK-owców i jeszcze więcej ludzi, którzy w czasie okupacji z AK współpracowali oraz ich rodzin Nowa władza mogła się więc praktycznie przyczepić do każdego. Czepiali się jednak głównie AK-owskich elit, czyli charyzmatycznych postaci, ludzi którzy byli w stanie utworzyć kierownictwo powojennej Polski. PO DRUGIE, została silą ustanowiona siłą władza UB-ecka, wiadomego pochodzenia, złożona z ciemnoty i wyrzutków człowieczeństwa. PO TRZECIE, ubecka hołota , wiadomego pochodzenia, miała świadomość , że jeśli wróciłyby z lasu i zachodu polskie kadry, to ich szanse panowania w Polsce, mimo sowieckiego zamordyzmu, staną się bardzo niewielkie. Ziejąc więc strachem i nienawiścią, mordowali strzałem w tył głowy najlepszych. WYTWORZYŁ SIĘ MECHANIZM, czym bardziej oni mordowali, tym bardziej Polacy wybierali las albo pozostanie na zachodzie a oni mieli coraz większa motywację do mordowania i prześladowań. Ich morderstwa miały więc podłoże bandyckie (zagarnięcie najwięcej tego co polskie) i rasowe.
"Gwałciciele, mordercy, rabusie"...2021.03.1 20:16
"Gwałciciele, mordercy, rabusie" jak: gen. Fieldorf, ppor. Edward Taraszkiewicz ps. „Grot”, Stanisław Kaszczuk ps. „Daleki”, Natalia i Teodor Kaszczukowie, Roman Dobrowolski „Ostrożny”, Regina Ozga ps. Lilka, kpt. Kazimierz Kamieński ps „Gryf”, Czesława Borychowska, WITOLD PILECKI torturowany bardziej bestialsko jak w Gestapo, torturowany jak RESZTA ARESZTOWANYCH przez NKWD-UB. Tysiące Akowców zamordowano po Powstaniu Warszawskim, wywieziono do niewolniczej pracy w kopalniach Donbasu... "PRAWDZIWI" gwałciciele"!
ladychapel2021.03.1 20:15
Rzeczywistość brutalnie zweryfikowała plany dot. zysków z wydobycia bursztynu w miejscu przekopu Mierzei Wiślanej. Dotychczas wydobyto zaledwie 17 kg tego surowca
Les2021.03.1 20:12
Tego zydowskiego glaba to mogl tylko zydowski bolszewik zgwalcic i to jeszczd krewny,aby cos mu sie w zyciu spelnilo, troche kazirodztwa.
Józef K.2021.03.1 20:11
Oczywiście wpis Profesora Hartmana jest haniebny. Nie sądzę , by odsetek morderców , gwałcicieli i rabusiów wśród osób, które zaliczamy do tzw. żołnierzy wyklętych przekraczał 10 %. A bardzo wielu wśród pozostałej zdecydowanej większości oznaczyło się heroicznym bohaterstwem . Cześć Ich pamięci .
doradca2021.03.1 20:28
zamknij ryja ty ty głupawy lewacki padalcu. To byli żołnierze AK, których czerwone "polskie" gów.a służące moskwie nazywali bandytami
Józef K.2021.03.1 20:37
Mt 5, 22
Gal2021.03.1 20:51
Mt 5, 22 wiąże zbrodniarza mocniej niż występującego w obronie własnej samarytanina
doradca2021.03.1 20:57
najpierw musisz załapać to, co cytujesz. Pokazałeś tylko, że jesteś debilem
Why w Germany wzrasta antysemityzm2021.03.1 20:10
chyba rozumiem
niestety2021.03.1 20:06
hartman - doigrasz się czerwony padalcu, ale nikt po tobie nie będzie płakał.
"Gwałciciele, mordercy, rabusie"...2021.03.1 20:05
"Gwałciciele, mordercy, rabusie" jak: gen. Fieldorf, ppor. Edward Taraszkiewicz ps. „Grot”, Stanisław Kaszczuk ps. „Daleki”, Natalia i Teodor Kaszczukowie, Roman Dobrowolski „Ostrożny”, Regina Ozga ps. Lilka, kpt. Kazimierz Kamieński ps „Gryf”, Czesława Borychowska, WITOLD PILECKI torturowany bardziej bestialsko jak w Gestapo, torturowany jak RESZTA ARESZTOWANYCH przez NKWD-UB. Tysiące Akowców zamordowano po Powstaniu Warszawskim, wywieziono do niewolniczej pracy w kopalniach Donbasu... "PRAWDZIWI" gwałciciele"!
Jahu🐟2021.03.1 20:03
Jasiu oddaje cześć swoim.. a mają na sumieniu lekko licząc 200 mln. ludzkich istnień.
LookSkyWalker2021.03.1 20:02
Niestety nie żyjemy w Polsce tylko w jakimś judejskim bantustanie Polin jak tacy judejczykowie jak Hartman na polskich bohaterów wylewają pomyje i nie ponoszą odpowiedzialności za słowa. Ale cóż w Magdalence ustalenia były jasne: "Wy nie ruszacie naszych a my nie ruszamy waszych..." A prezydent Duda idealnie wpisuje się w ten scenariusz nie pozywając do sądu Hartmana i żadnego Polaka to jakoś nie dziwi!?
Usa -NJ2021.03.1 19:57
Proponuje przeczytać " Skazy na Pancerzach "
Fronda lubi sondaże2021.03.1 19:57
Prawo i Sprawiedliwość traci fotel lidera i przegrywa z ruchem Polska 2050 Szymona Hołowni, który zgarnia aż 31,26 proc. głosów - to wyniki najnowszego sondażu parlamentarnego przygotowanego na zlecenie portalu StanPolityki.pl.
rozbawiony głupotą debila2021.03.1 20:08
tylko debili - twojego pokroju - można robić w balona takimi sondażami. Pamiętaj debilu, że głupawy płaczek zwany hołownia jest tylko zerem
Monika2021.03.1 19:56
Cześć :) Jestem młodą, wyzwoloną Kobietą, która lubi miło spędzać czas :) Jeśli jesteś Mężczyzną z zasadami, który ceni dyskrecję miło mi będzie Ciebie poznać:) Zależy mi, by nasze spotkanie przebiegło w wyjątkowej, wręcz magicznej atmosferze, dlatego kultura osobista jest istotną sprawą:) Zainteresowany? Napisz do mnie tutaj : http://panieonline.pl/monia26
JanP2021.03.1 19:54
Ile w końcu było tych wyklętych? Dzisiaj pojawiły się trzy liczby: 120 tyś., 200 tyś. i 300 tyś. Skąd nagły wysyp tych niepokalanych niezłomnych? Jeszcze kilka lat i dowiemy się, że to wyklęci żołnierze niezłomni zdobyli Berlin. Co na to przechowalnia nazioli IPN?
doradca2021.03.1 20:10
lepiej żebyś zamknął ten swój parszywy ryj, zanim ktoś to zrobi z wielką przyjemnością
Skrzypek na dachu2021.03.1 19:52
Brawo Zolnierze Niezlomni Wojska Polskiego RP II .
AAAtomek2021.03.1 19:50
Więc prawacy, zanim zaczniecie czcić bohaterstwo żołnierzy wykletych, zapoznajcie się najpierw z historią ich "bohaterskich czynów"!
AAAAżydzior2021.03.1 19:58
Więc lewacy, zanim zaczniecie czcić bohaterstwo agentów UB SB, zapoznajcie się najpierw z historią ich "bohaterskich czynów wyrywaniu paznokci Polakom"!
AAAtomek2021.03.1 20:03
Bandyci z UB są takimi samymi bandytami, jak "żołnierze wyklęci" którzy mordowali niewinną ludność cywilną, w tym dzieci, kobiety i starców. Teraz rozumiesz?
Sylvio2021.03.1 20:14
Otóż NIE! Jeżeli ktoś występuje przeciwko własnemu Państwu -zasłużył na śmierć za kolaborację. Teraz Rozumiesz?
AAAtomek2021.03.1 20:29
Zamordowani przez oddziały Romualda Rajsa:, dzieci "Sergiusz Leończuk (1 rok), Nadzieja Leończuk (dwa tygodnie)," zapewne byli tajnymi funkcjonariuszami UB-NKWD??
Minona2021.03.1 20:37
Jak ci usuwają guza mózgu chirurdzy to myślisz, że tylko chorą tkankę usuwają?
AAAtomek2021.03.1 20:55
Nie mam takich doświadczeń z usuwaniem guza mózgu jak ty, więc się nie wypowiem w tej kwestii.
Minona2021.03.1 21:17
Rzeczywiście. Wydaje się, że jedynym twoim skill jest plucie na odległość. To zauważyliśmy.
AAAtomek2021.03.1 21:32
Ja "pluję", ty "rzucasz kamieniami".
doradca2021.03.1 20:32
ty lewacki padalcu - zanim dalej zaczniesz bełkotać coś o żołnierzach AK zastanów się - bo może ktoś inny zamknąć ten twój parszywy ryj zanim ty to zrobisz. Znieważasz bowiem ludzi, przy których tacy jak ty są tylko śmierdzącym gów.em i tak trzeba cię traktować przy każdym spotkaniu z tobą - więc nie człowieka, ale gów.o się sprzątnie
AAAtomek2021.03.1 20:52
Prawicowy gnojku, myślisz, że się ciebie boję?? I co, zamordujesz mnie, albo moje nieletnie dzieci????? Jesteś gotowy to zrobić??? Więc napisz, że chcesz to zrobić, masz tyle odwagi???
doradca2021.03.1 21:09
Problem jest w tym padalcu, że zgładzisz gów.o a będziesz odpowiadał za człowieka. Dlatego na odległość tacy jak ty to żałosne głupawe padalce, które są NIC nie warte, bo NIC pozytywnego nie wnoszą w rozwój Ojczyzny a płodzą tylko kolejnych antypolskich padalców, ale w spotkaniu bezpośrednim to wrogowie Polski, których trzeba tępić. Kiedyś nie było problemu, że dla takich jak ty antypolskich padalców, była kula w łeb. Mam nadzieję że idziemy w tym kierunku. Czy to jest krańcowe podejście? Myślę, że nasze czasy zmierzają w takim kierunku. I albo Polska i świat obroni się od lewackiego gów.a, twojego pokroju, albo zniszczycie wszystko, bo nie macie NIC WARTOŚCIOWEGO DO ZAPROPONOWANIA ludzkości.
AAAtomek2021.03.1 21:29
Jesteś zwykłym tchórzem. Quasiprawicowym. Kryjącym się w tłumie podobnych do ciebie. Tylko w takiej grupie podobnych do siebie, bezużytecznych osobników czujesz, że twoje życie nabiera sensu. Wśród zer. Twój wkład do cywilizacji to VAT do budżetu. | tyle. Nie pozdrawiam.
doradca2021.03.1 22:25
uważaj padalcu co piszesz, żebyś nie żałował - więcej nie będę cię ostrzegał
doradca2021.03.1 21:24
I jeszcze jedno: nie rozbawiaj mnie i przestań histeryzować o zamordowaniu ciebie i twoich bachorów. I dalej czytaj początek mojej wypowiedzi
JAHIRAMAĆ2021.03.2 8:05
Atomek , frajerze a kto ci powiedział że te nieletnie dzieci są twoje ? Twoja kobieta tak twierdzi
Anonim2021.03.3 1:02
one zawsze tak twierdzą XD
Teofila Zdziebko (w podróży)2021.03.1 19:48
Za ofiary bandytów wyklętych. Jezu zmiłuj się +
Dyletant Zyd2021.03.1 19:56
Za ofiary bandytów UB. Jezu zmiłuj się +
AAAtomek2021.03.1 19:46
"Po tych zbrodniach (Burego) część podziemia poakowskiego nie chciała wierzyć, że zbrodni tej rzeczywiście dokonał „Bury” i utrzymywała, że jest to „sowiecka prowokacja”[57]. Wyczynami „Burego” zainteresowało się podziemie WiN-owskie, które odnotowało w raporcie dla Komendy Obwodowej w Bielsku Podlaskim: --> Oddziały partyzanckie NZW pod dowództwem „Burego”, „Bitnego” i „Rekina” terroryzują spokojną ludność polską. Chłop za niechętne odezwanie się dostaje w twarz. Legitymowany przechodzień za niezręczne wydobywanie dokumentów jest zwykle bity do krwi. Jeżdżą tylko furami, pieszo nigdy. Furmani są przetrzymywani przez tydzień czasu przy oddziale. Każdy furman za najmniejsze uchybienie dostaje lanie. Ludność jest terroryzowana[58]." Wikipedia.
Skrzypek na dachu2021.03.1 19:49
Wikilewicowe klamstwa .
AAAtomek2021.03.1 19:57
https://ipn.gov.pl/pl/dla-mediow/komunikaty/9989,Informacja-o-ustaleniach-koncowych-sledztwa-S-2802Zi-w-sprawie-pozbawienia-zycia.html
Skrzypek na dachu2021.03.1 20:37
Szukaj cos na temat Polakow ktorzy nie zgodzili sie na Traktat Ribbentrop Molotow aby porownac Folksdojczkow wspolprace z niemcami do tych zdrajcow komunistow i zbirow roznej masci ktorzy pomagali sowietom tropic i zabijac Zolnierzy Wojska Polskiego RP II .
AAAtomek2021.03.1 21:08
Zamordowani Sergiusz Leończuk (1 rok) i Nadzieja Leończuk (dwa tygodnie) nic nie wiedzieli o pakcie Ribbentrop-Mołotow. Dlatego zostali zamordowani?
kat2021.03.1 19:45
"Strajk kobiet" jest wcieleniem neomarksistowskiej ideologii kreowanej przez takich lewackich "myślicieli", jak Jasio Hartman. Obłąkany Jasio znalazł podatny grunt pośród dewiantów i skrajnych lewaków. Skutecznie odgrzewając komunizm w jego najgorszym wydaniu tworzy współczesne szeregi czerwonych bolszewików.
Skrzypek na dachu2021.03.1 19:44
Czy to ten sam Jan " prof " Hartmann zwolennik kazirodstwa miedzypokoleniowego .
katolik2021.03.1 19:43
kiedy Duda odda hołd Polakom pomordowanym w Nowym Porządku, któremu patronuje
Skrzypek na dachu2021.03.1 19:47
Wariat Duda robi przemowienie w maseczce to chyba jakies kpiny ze nie mogl kazac kazdemu odejsc na 10m .
katolik2021.03.1 20:24
Tak , Duda solidaryzuje się z mordercami i nazistami Gatessem i sorosem i robi pokaz dla głupich wyborców, których posyła ma śmierc
AAAtomek2021.03.1 19:43
Mord w Puchałach Starych – mord 30 prawosławnych chłopów białoruskich dokonany 31 stycznia 1946 w lesie koło miejscowości Puchały Stare na Podlasiu, za które to przestępstwo odpowiada oddział Pogotowia Akcji Specjalnej Narodowego Zjednoczenia Wojskowego pod dowództwem Romualda Rajsa (ps. „Bury”). Wikipedia.
AAAtomek2021.03.1 19:42
Pacyfikacja wsi Zanie, Szpaki i Końcowizna (1–2 lutego 1946) – noszące znamiona ludobójstwa zbrodnie oddziału NZW dokonane w miejscowościach Zanie, Szpaki i Końcowizna na Podlasiu. Wsie zostały częściowo spalone, a w Zaniach i Szpakach łącznie zginęło 31 osób cywilnych. Wikipedia.
KUBARY2021.03.1 19:39
pAŃSTWO teoretyczne, oto wypocina, wypowiedź "profesora", dostojnego, państwowego uniwersytetu. Gdzie my jesteśmy? Każdy śmieć może opluć pamięć bohaterów, patriotów. BÓG WSZECHMOCNY was rozliczy, oby szybko.
Mejer2021.03.1 19:38
Hartman to zwykły dzyndzel lewacki - szkoda na tą wsze czasu
Ofiary bandyty "Burego"2021.03.1 19:38
Eugenia K. lat 7 zm. 1946 +++ Piotr N. lat 8 zm. 1946 +++ Marysia O. lat 14 zm. 1946
Ofiary bandytów UB i MO2021.03.1 19:59
Eugenia K. lat 7 zm. 1946 +++ Piotr N. lat 8 zm. 1946 +++ Marysia O. lat 14 zm. 1946
A czy wilczur już nakarmiony "hrabio" ?2021.03.1 20:29
hehehe
Mariusz Kamiński jest wyrokowcem2021.03.1 19:33
Zwani wyklętymi pomagali chłopom w lecie kosić pszenicę, żyto i owies. Szeregowców wysyłali do pomocy, by doili krowy i pomagali w codziennym obrządku. Karmili kury i kaczki, zbierali grzyby w lesie, z których warzyli zupę grzybową. O wolną Polskę walczyli zdradzeni przez Churchilla i Roosevelta. Łagodny to był ludek i chętny ku pomocy dla zwykłego chłopa, który dostał 3 morgi z komunistycznej reformy rolnej.
AAAtomek2021.03.1 19:31
Zbrodnia w Zaleszanach − mord dokonany 29 stycznia 1946 na cywilnych mieszkańcach wsi Zaleszany w województwie podlaskim, za który odpowiedzialność ponosi oddział Pogotowia Akcji Specjalnej Narodowego Zjednoczenia Wojskowego dowodzony przez Romualda Rajsa ps. „Bury”. W wyniku masakry zginęło 16 osób. _____ Cytat: "Oddział NZW spowodował śmierć łącznie 16 osób, które straciły życie w palonych domach, od kul napastników lub zmarły później w wyniku odniesionych ran[3]. Spłonęło żywcem 14 osób, w tym siedmioro dzieci. Wśród dzieci byli: Sergiusz Leończuk (1 rok), Nadzieja Leończuk (dwa tygodnie), Michał Niczyporuk (lat 16)." Wikipedia.
Wojtek Polak2021.03.1 19:43
Mord w Zaleszanach to hańba. Zabili niewinnych ludzi w okrutny sposób, tylko dlatego że byli prawosławnymi Białorusinami. Na pohybel mordercom kobiet i dzieci!
eRKa.2021.03.1 19:26
"Cześć i chwała mordercom, gwałcicielom i rabusiom! –napisał Hartman" Tylko zapomniał dodać, że to bolszewicka dzicz tak postępowała wb polskiej ludności okupowanej przez sowieckich żołdaków, a ci co ich popierali w okradaniu Polaków z dorobku swego życia, kolaborowaniu i kapowaniu do Gestapo, a potem do NKWD i UB właśnie żołnierze NIEZŁOMNI takich szmalcowników i kapusiów zabijali. Widać, że nie wszystkich udało się szmalcowników i kapusiów - folksdojczów zabić, bo są do tej pory, jak bolszewicki pomiot Hartman.
Wymień choć trzech szmalcowników2021.03.1 19:35
zlikwidowanych przez oddział Romualda Rajsa ps.Bury
Nie mordowali? Nie gwałcili? Nie rabowali?2021.03.1 19:20
Co się nie zgadza, Mariusz?
Anonim2021.03.1 19:16
On niech przeprosi za swoich rodaków oprawców żołnierzy wyklętych
rabbi stinkfurtz2021.03.1 19:10
... a dodaj jeszcze ... ze Polacy ukrzyzowali Jezusa ... jasiu ... juz czas ...
Agnieszka2021.03.1 19:09
Frondo nie poświeciliście dziś żadnego artykułu ani jednemu bohaterowi niezłomnemu a miejsce dla prowokacji urządzanej przez śmiecia moralnego znajdujecie? Nie rozumiem was. Jaki wy macie system wartości?
dziś CZEŚĆ wszystkim Niezłomnym Bohaterom2021.03.1 19:23
https://www.fronda.pl/a/prezydent-o-niezlomnych-nie-zgodzili-sie-na-zniewolona-polske,157958.html
Agnieszka2021.03.1 21:06
Laurkę prezydenta palackiego Bogu i im świeczkę a diabłu (i ich oprawcom) ogarek" uważasz za pisanie i uczczenie pamięci o żołnierzach wyklętych? NIE MA NA FRONDZIE ANI JEDNEGO PRZEJAWU PAMIĘCI DZIŚ O NICH a jedynie prowokowanie, podkręcanie prowokacjami Hartmana polskich patriotów, żeby też myśleli o ścierwach a nie bohaterach?!!
AAAtomek2021.03.1 19:25
Fronda ma w d.... wyklętych?
Paszol2021.03.1 20:34
W du....pie to ma tu kazdy niezlomny czytajac twoje wypociny !!!!
kaka2021.03.1 19:08
Hm.....wyglada na to ze religia handlowa -czyli narod szemrany bedzie nam pisal historie.
"To nie my! To Niemcy!!!"2021.03.1 19:21
hehehe
idiotyzm prawicowych troli2021.03.1 19:05
jest wielki, ale mnie nie dziwi
chazarska podłość nie zna granic2021.03.1 18:56
/.../ żydzi własne zbrodnie i podłość chcą przykryć kłamstwami! i po to wywołują wojny z Polakami. Lecz Polacy nie gęsi i swój rozum mają i żydowskie kłamstwa szybko obnażają.---- Setki milionów trupów to żydów  dzieło głównie! bo do bolszewizmu się garnęli tłumnie. W czasach komunizmu nas mordowali, Leninowi i Stalinowi gorliwie się wysługiwali. Więc zamiast z Izraelem sojusze montować, lepiej nawet ze skorpionem wspólnie zanocować!Teraz łapska koszerne unurzali w krwi Palestyńczyków! Polacy sobie NIE życzą takich "sojuszników"!!!!!./ z sieci / - za ([email protected] Bogumił)
tukan2021.03.1 18:55
Żydzi kolaborowali ze Stalinem i z Hitlerem .
AAAtomek2021.03.1 19:05
Sądząc po treści twojego postu, za mocno przyxxxxebałeś swojemu mózgowi??
nie ma nic wstrętniejszego niż2021.03.1 18:52
prawicowiec-debilista
Anonim2021.03.1 19:10
jest: lewicowiec-dewiant
kaka2021.03.1 18:50
W jakim stanie sa uczelnie zatrudniajace odpady -jako super pelnowartosciowy material?????????
oj, tam!2021.03.1 18:49
żyd hartman tym wpisem oddał cześć swoim żydowskim przodkom - NKWDowcom - mordercom, gwałcicielom i rabusiom - których Stalin przywiózł na tankach do Polski.
Srumcajs2021.03.1 18:51
Cześć i chwała mordercom, gwałcicielom i rabusiom z żydom UB
Ulka2021.03.1 18:49
Ten zakręcony odwrotnie oszołom pewnie uważa, że ci "żołnierze", z reguły ...., którzy strzelali do polskich patriotów, są bohaterami.
A któż to taki?2021.03.1 18:48
Pan NIKT. Durnota z wredotą w parze. Jedź, wyrodku, do swojego Usraela.
Faustyna2021.03.1 23:56
Hartman żałuje, że nie stawia się na piedestale rodaczki o pseudonimie Heleny Wolińskiej, Baumana, Szechtera, Morela i wielu, wielu innych "zacnych i zasłużonych" dla rozwiązywania "spraw polskich"
nie ma nic wstrętniejszego niż2021.03.1 18:46
żydek ateista
"To nie my mordowaliśmy! To Niemcy!!!" hehehe2021.03.1 19:21
j.w.
PRAWDA2021.03.1 18:46
Potrzeba jeszcze 20 lat ==rządu PIS aby wyplenić Czrwoną Zaraze z Polski ==
Ed2021.03.1 18:45
Ja myślę, że ten zwyczajny profesor H. to tak na poważnie składa cześć bandytom, gwałcicielom i złodziejom. Nie rozumiem tylko, dlaczego robi to w takim dniu. Niech zrobi to np. w Moskwie 9. maja.
Mirek2021.03.1 18:45
Kiedy wreszcie Polska przestanie dotować potomków chazarskich morderców i zdrajców Polski . Jak nie podoba się to wio stąd !! . Mają własne państwo to niech tam idą i szczekają .
leon2021.03.1 18:44
Tate wchodzi mi do wanny.
Uderz w stół, a debil Hartman kwiknie2021.03.1 18:40
hańba intelektualnym qrwom z tytułami profesorskimi
Po 11 ...2021.03.1 18:39
Dla przykładu, kilka niezbyt białych kart: Zbrodnie w Sufczynie (11 kwietnia 1945), zbrodnia w Wierzchowinach (6 czerwca 1945), zbrodnia w okolicy Krościenka (2 maja 1946), zbrodnia w Zaleszanach (29 stycznia 1946), zbrodnia w Puchałach Starych (31 stycznia 1946), pacyfikacja wsi Zanie i Szpaki (1–2 lutego 1946).
wyp****aj2021.03.1 18:41
Zbrodnie skomunizowanych żydów wymieniasz czy zbrodnie UPA?
zdumiony debilizmem prawaka2021.03.1 18:46
Jesteś typowym produktem prawicowego prania mózgu.
Wolisz2021.03.1 18:50
swój debilizm? Aha!
Ed2021.03.1 18:47
Biedaku, ty już mądry nie budiesz.
Anonim2021.03.1 18:57
No to sprawdźmy... Zbrodnia w Sufczynie: w styczniu 1945 r. doszło do napadu na polską nauczycielską rodzinę Sugierów w Sufczynie. Zbrodnia ta odbiła się szerokim echem na terenie przemyskiego. Ciała ofiar, Jana Sugiera, jego żony Anieli i synów Zbigniewa i Mieczysława znaleziono w piwnicy. Zostały tam zawleczone po torturach zadanych im w mieszkaniu. Rodzinę Sugierów pochowano w Birczy. Nie ulega wątpliwości, że napadu dokonali członkowie UPA. O TĘ ZBRODNIĘ CI CHODZI? Czy może o to, że ustawicznie mordowani i torturowani Polacy czasem dopuszczali się odwetu? Tak, jedyną metodą powstrzymywania dziczy (obdzierającej żywcem polskie dzieci ze skóry i palącej żywymi ludźmi w piecach) był w tamtych czasach ślepy odwet. Nie Polacy zaczęli tam wojnę. Pretensje do nazistów z UPA, których jak widać ślepo POpierasz.
Skrzypek na dachu2021.03.1 19:41
Trzeba pamietac ze Polacy nie mogli sie zgodzic na Traktat Ribbentrop Molotov ale Folksdojczki wspolpracowali z Niemcami i komunisci i zbiry roznej masci z Sowietami . Bezbronna cywilna ludnosc okupowanych terenow Rzeczypospolitej byla zmuszana do posluszenstwa przez okupantow pod kara smierci i kazdy Zolnierz Wojska Polskiego RP II dobrze wiedzial ze trzeba przezyc aby wygrac i to dopiero po 1989 Polska odzyskala suwerennosc . Pan Romuald Szermietiew najlepiej to wyraza kiedy mowi ze zyrafa nie powinna istniec a jednak .
Anonim2021.03.1 18:39
Hańba intelektualnym k.u.r.w.o.m z tytułami profesorskimi.
NieZmieściliSięWLesieWięcWyginęliJakTury2021.03.1 18:37
300.000 po raz pierwszy! Z każdym rokiem "podziemie niepodległościowe" puchnie liczbowo. Wyklętych przybywa całymi pułkami. IPN - państwowy zakład pracy dla polskich neonazistów i hitleruchów - już dokopuje się do dokumentacji świadczącej niezbicie, że w polskich lasach było więcej wyklętnych, niż drzew. Chłopi budowali specjalne mega-stodoły, żeby dziesiątki tysięcy burych łupaszków mogły się wygodnie wyspać na sianku. Szły na te stodoły drzewa z lasu, więc szybko ich ubywało. W przetrzebionym drzewostanie trudniej było się ukryć milionom akowników. I tak to przeludnienie lasów wykończyło podziemie niepodległościowe w Polsce.
Ala2021.03.1 18:51
Czy ciebie po***doliło, bolszewicka wszo.
Anonim2021.03.1 18:36
Polacy - koniecznie przeczytajcie Talmud- Wtedy zrozumiecie dlaczego Żydzi - naród wybrany tak traktują Gojów. Nic się ne zmieniło w tych sprawach od setek lat i się nie zmieni.
Co ty nie powiesz?? Aj, waj!...2021.03.1 20:12
Lechu!..."anonimku"! ...Piszesz, że tak samo traktujecie Gojów! ??? Więc dlaczego potraktowaliście swojego nie-Goja, MORDUJĄC I KRZYŻUJĄC PANA JEZUSA! ??? Ty nigdy nie napiszesz prawdy! ...A Talmud...to wiesz gdzie sobie wsadź, kłamco wredny!....
polityk2021.03.1 20:16
przeczytajcie Protokoły Mędrców Syjonu.Zobaczycie co te glupie nieroby żydki wymyślili.
ferdek kiepski2021.03.1 18:36
kto tego idiotę zatrudnił na jakiejkolwiek uczelni? kto mu dał tytuł? Chyba taki sam imbecyl jak on
leon2021.03.1 18:34
Faszystowski profesorzyna zawsze opluje Polskich bohaterów. Tęczowy bydlak onanizuje się do portretów Marksa, Lenina, Stalina i Chegewary.
Po 11 ...2021.03.1 18:33
Ktoś to myśli, że historia jest czarno-biała jest po prostu idiotą.
Skrzypek na dachu2021.03.1 20:04
Hitler nie mial racje , Stalin nie mial racje , ale Polacy ktorzy sprzeciwiali sie okupacji pod Traktatem Ribbentrop Molotow jak najbardziej mieli racje .
gość2021.03.1 18:32
Co taki wiepszek może mądrego powiedzieć?
Prawda2021.03.1 18:32
Bolszewicka Zaraza w Polsce sie Panoszy ----Żydo --komuna wymordowała od 1944 roku do 1990 roku 250 000 tysięcy Narodu Polski ==
Hanys Górnośląski2021.03.1 18:31
https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_w_Zaleszanach
Grizzly2021.03.1 18:29
Odebrać bydlakowi tytuł profesorski! Rozumiem, że oddaje cześć i chwałę mordercom, gwałcicielom i rabusiom z UB - w 80% opanowanym przez żydów!
Grizzly™2021.03.1 18:32
Nie kradnij nicków, sowiecka łachudro.
Grizzly2021.03.1 21:56
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won tęczowa ....!
Waldi2021.03.1 18:28
Wielu ludzi ucierpiało przez leśnych.
Mirek2021.03.1 18:52
Przez "leśnych " ucierpieli przede wszystkim chazarowie i zdrajcy Polski . Żydokomuna przywieziona z Kacapii wymordowała ponad 50 tysięcy polskich patriotów . Logika diabła i żydowska prawda to jedno i to samo .
"To nie my! To Niemcy!" (i Holendrzy)2021.03.1 19:22
j.w.
Goń bolszewika2021.03.1 18:26
Już wiecie dlaczego żydów nie lubią w całej Europie?!!! A`propos ten typ uczy polską młodzież?
AB2021.03.1 18:44
ostatni przykład w Amsterdamie i Roterdamie
AB2021.03.1 18:26
a czego można spodziewać się po mośku, niech zobaczy na starych filmach jak traktowali swoich w gettcie warszawskim
Stop tęczowej zarazie !2021.03.1 18:25
A co z jego kazirodczymi pomysłami ??
Anonim2021.03.1 18:25
co za plugawy żydzior - to z jego plemienia pochodzą najwięksi zbrodniarze mordercy zboczeńcy- dokąd ten zwyrol bezkarnie będzie obrażał Polaków
kaka2021.03.1 18:24
Hartman -filozof moralista --ten sam co nawolywal do legalizacji---kazirodztwa----wstydu to niema i honoru-zgroza!
wykł-a2021.03.1 18:24
Dlaczego pompujecie tego "biednego na umyśle"człowieka.Powtórzę-Panie Czarnek proszę sprawdzić status tej Uczelni,która tego H...mana zatrudniła!!!!
NS Black Metal2021.03.1 18:23
To nie święci. Nie ma obowiązku kultu.
Prawda2021.03.1 18:22
Hartman --czysta Żydo Komuna Boszewicka co od 1944 roku do 1990 roku zaciekle Mordowali Naród Polski Katolicki
Darek2021.03.1 18:21
Widać czasem i Hartman powie coś mądrego.
Rumcajs2021.03.1 18:53
Widać czasem i Hartman powie coś głupiego jak na żydka.
Skrzypek na dachu2021.03.1 20:52
Tez 10% rzydow do tego stopnia do niczego ze nawet na mydlo sie nie nadaja .