03.12.13, 16:08Kadr z relacji Razem.tv z pikiety Fundacji PRO - Prawo do Życia

Niesamowita reakcja dzieci na zdjęcia Fundacji PRO: "Jezu, co oni zrobili!"

Fundacja PRO – Prawo do Życia otrzymała zaproszenie na galę Wyróżnienia Białej Wstążki organizowaną przez Fundację Centrum Praw Kobiet i Fundację im. Jolanty Kwaśniewskiej. Wyróżnienia są przyznawane mężczyznom, którzy nie przechodzą obojętnie obok przemocy wobec kobiet.

Obrońcy życia postanowili zapytać organizatorów o stanowisko w sprawie zabijania dziewczynek przed narodzeniem. Poskutkowało to cofnięciem zaproszenia na galę.

Fundacja PRO zorganizowała jednak pikietę przed wejściem na uroczystość. Obrońcy życia mieli ze sobą transparent, przedstawiający dziewczynkę zabitą przed narodzeniem oraz napisy: „Przemoc dotyczy kobiet w każdym wieku” i „Najczęściej zabijane są kobiety przed narodzeniem”.

Razem.tv zarejestrowała reakcje osób, przechodzących obok pikiety. „Czy wiedzą państwo, że mamy spektakl dla trzystu dzieci, które teraz oglądają te obrzydliwe obrazy?!” – oburzała się jedna z pań (zapewne organizująca galę). Pani nauczycielka z kolei pospieszała zatrzymujące się przed wystawą maluchy, mówiąc: „Nie ma na co patrzeć”.

Reakcje dzieciaków nie wskazywały jednak oburzenia tym, że ktoś postawił zdjęcia abortowanych dzieci nienarodzonych na ulicy. Oglądając materiał Razem.tv da się usłyszeć komentarze dzieci: „Jezu, co oni zrobili!”. To najlepszy dowód tego, że dzieci mają więcej empatii dla innych dzieci, tylko trochę mniejszych, niż dorośli. Bo dzieci nie mają takich wątpliwości, jak niektórzy „światli” dorośli i dobrze wiedzą, że „coś”, co rozwija się w łonie kobiety, to dziecko. Dobrze wiedzą też, że to, co przedstawiają fotografie, to nie jakieś tam strzępy czy płody, ale zabite dzieci.

MBW

Relację Razem.tv można zobaczyć TUTAJ

Komentarze

anonim2013.12.3 16:16
@AirWolf. Nie przejmuj się. Nie tylko Ty masz kłopoty z myśleniem.
anonim2013.12.3 16:17
Tak. postawmy teraz dzieci w roli ekspertów i ciała opiniotw3órczego w sprawie aborcji.... Brawo. Kotek z telewizora i na piórniku prowadzi do opętania , a takie obrazki do czego?? Do oświecenia?!
anonim2013.12.3 16:42
Ja na miejscu rodzica wystosowałbym jakiś pozew zbiorowy za coś takiego. To czysta gra na emocjach i w dodatku wymierzona w najmłodszych, którzy mają najmniej rozwinięty zmysł krytyki. Fundacja naPRO na tym żeruje jak hieny. Na miejscu władz wystosowałbym dla nich zakaz publicznych wystaw i manifestacji. Jak chcą informować to prywatnie, na zamkniętej wystawie, dla rodziców zainteresowanych wysyłaniem pociech na takie pranie mózgu. Bo tu nawet nie chodzi o jakąś wrażliwość dzieci, bo dziecko się napatrzy na martwe tkanki również w mięsnym i poczuje obrzydzenie. Chodzi o to że od małego wrzuca mu się ideologię. Ja nie latam po szkołach podstawowych i nie przekonuję że aborcja jest dobra. Jestem przekonany że na zajęciach z edukacji seksualnej też nie przedstawia się jej jako dobry wybór, aczkolwiek potrzebny w skrajnych przypadkach. Jest to więc w miarę obiektywna wymiana zdań i na religii czy etyce również się o tym dyskutuje z uczniami, poznaje się różne stanowiska. To natomiast co reprezentuje sobą naPRO to żaden pluralizm tylko terroryzm. Brakuje tylko strzelanin w prywatnym klinikach, jednak szczęśliwym trafem prawo w Polsce jest na tyle surowe że tych klinik nie jest tak dużo, więc radykalizm prawicy również jest mniejszy.
anonim2013.12.3 16:47
Dlaczego niby dzieci nie mogą patrzeć na takie zdjęcia? Niech widzą co się dzieje i niech to zapamiętają. Przecież jest dokładnie napisane, że ten obraz wywołał mocne uczucie empatii w tych dzieciach, a to jest pozytywne uczucie.
anonim2013.12.3 16:52
dzięki Bogu, że istnieje w naszym kraju taka Fundacja PRO, bo ludzie zobaczyli jak naprawdę wygląda aborcja!
anonim2013.12.3 16:59
Pewne rzeczy Pan Bóg objawił prostaczkom. Ci mądrzejsi, czyli dorośli, tego nie są w stanie zrozumieć...
anonim2013.12.3 17:03
Nic tak nie śmierdzi, jak lewicowa dulszczyzna. Lewusy oburzają się na pokazywanie dzieciom prawdy o aborcji, ale nie mają nic przeciwko gender'owskiej patologii, której wyznawcy chcą uczyć dzieci masturbacji.
anonim2013.12.3 17:08
Pokazywanie takich zdjęć dzieciom to głupota i ich krzywdzenie. Ci którzy to zrobili są chyba prowokatorami i zakamuflowanymi aborterami, którzy chcą skompromitować działaczy pro-life.
anonim2013.12.3 17:18
"Bo dzieci nie mają takich wątpliwości, jak niektórzy „światli” dorośli i dobrze wiedzą, że „coś”, co rozwija się w łonie kobiety, to dziecko. Dobrze wiedzą też, że to, co przedstawiają fotografie, to nie jakieś tam strzępy czy płody, ale zabite dzieci." Jakie to glebokie! No i jakie madre dzieci. I jakie wzystkie swiadome i z szacunkiem dla zycia! Na podstawie tego artykulu mozna wysnuc wniosek, ze caly wklad w rozwoj dziecka, jego wychowanie i wpajanie mu wartosci i szacunku dla innego zycia jest zbedny, a wlasciwie robi bajzel w jego swiadomosci. Co to za bzdurny pomysl i brak wyobrazni, zeby male dzieci epatowac tak drastytycznymi zdjeciami? Ale czemu ja sie dziwie, przeciez na Frondzie nic procz golej dupy nie jest zbyt drastyczne dla nikogo...
anonim2013.12.3 17:18
@Apologeta2; ty od "czystego marksizmu", nieskażonego "leninowsko-stalinowsko-breżniewowską herezją". Nikt nie mówi, żeby takie sceny pokazywać dzieciom. Pikieta PRO nie była skierowana do dzieci, choć one obejrzały zdjęcia i zareagowały po ludzku. Widać, że niezostały jeszcze zatrute żadnymi lewactwami.
anonim2013.12.3 17:26
@Marguar Tak, pokaż dzieciom ubój świnek czy krówek to też się rozpłaczą. I ja będę mógł mówić że nie są skazane żadnymi "katolicyzmami" które TPT serwuje broniąc uboju rytualnego zwierząt. Wtedy wreszcie dojdzie do głosu rozum który tłumaczy dziecku że "zwierzęta muszą umierać abyśmy mieli co jeść" i analogicznie powinien dojść do głosu rozum w przypadku aborcji - istnieją takie przypadki, które ją usprawiedliwiają. Przecież to jest tak absurdalna erystyka, sugerowanie że dzieci na swoim poziomie rozwoju rozumieją świat lepiej bo są nim "nieskażone" jak twierdzenie że ja lepiej znam się na balecie bo się z nim nie zetknąłem. Reszta to tylko indoktrynacja. Dzieci potrafią reagować emocjonalnie nawet na rzeczy błahe czy całkowicie absurdalne. Pokazywanie im takich obrazków i sądzenie że to dobre to już radykalne spektrum ludzi w których głowach nie istnieje nic więcej niż doktrynerstwo. Którzy usprawiedliwili każdą ingerencję w dzieci byleby zarazić je swoimi radykalnymi poglądami z którymi nie ma dyskusji.
anonim2013.12.3 17:31
Porównywać aborcję do uboju zwierząt? Lewackie zbydlęcenie.
anonim2013.12.3 17:32
"Mam wątpliwości, czy dzieci rozpoznały ludzki płód" - idiota?
anonim2013.12.3 17:34
Co jest "niesamowitego" w straszeniu dzieci? One jeszcze nie zarabiają, więc przykro mi, ale jeszcze trochę KRK nie będzie mógł ich doić. No chyba, że na zakrystii za Snickersa.
anonim2013.12.3 17:38
@Marguar "Porównywać aborcję do uboju zwierząt? Lewackie zbydlęcenie." Ja nie porównuję tylko wskazuję na to że dzieciom podobnie się nie spodoba i to i to. Przecież logiki prezentowanej przez niektórych tutaj wynika że właśnie to jak dzieci odbiorą dane zjawisko decyduje o tym jak złe jest. ""Mam wątpliwości, czy dzieci rozpoznały ludzki płód" - idiota?" To zależy w jakim stopniu rozwoju. http://atheistfoundation.org.au/assets/foetus.jpg Zarodek ludzki na pewno się dużo nie różni, natomiast płód, zależnie od fazy rozwoju.
anonim2013.12.3 17:52
Młode pokolenia nie powinno być narażone na takie widoki. Jednak nie tylko przedstawiające skutki aborcji, ale także te z akcji "Skaryszew stop" czy przeciwko ubojowi rytualnemu. O tym ostatnim wielu - także wypowiadających się tutaj - niestety zapomina.
anonim2013.12.3 17:59
Fundacja jest chora, chora, chora...A Fronda się cieszy, nie? Proponuję teraz dzieci pornografią raczyć - obowiązkowo w dni płodne kobiety, co by dzieci ten śluz sobie obejrzały i zapamiętały, co to jest chrześcijański styl bycia i życia. Gdyby tu można było sobie siarczyście zakląć, to musiałbym znaleźć słownik wyrazów wulgarnych i obelżywych, żeby oddać wszystko to, co czuję do tej podłej Waszej radości i dumy. Gratulacje, kilkoro dzieci przyjdzie do domu i zacznie opowiadać, że widziało rozerwane na strzępy dziecko. Z pewnością żaden z tych przedszkolaków ciąży sobie nie usunie. Zastanówcie się 10000 razy, zanim zaczniecie coś pisać o "seksualizowaniu" w przedszkolach, bo te miażdżące zdjecia nie są lepsze od pluszowych siusiaków i wagin. Hańba Wam, pomyleńcy!
anonim2013.12.3 18:01
Dzieci są zawsze bezpośrednie i zło nazywają złem. A, tacy kolesie jak AirWolf czy Tzeetch przynoszą ujmę homo sapiens. Zwykłe przeintelektualizowanie tak owocuje...
anonim2013.12.3 18:06
"Będzie artykuł o uboju rytualnym, będziemy o tym dyskutować." Był i o plakatach w centrum Warszawy też była mowa. Byłeś równie oburzony? Bo nie ma czasu teraz tego szukać "Generalnie, dziecko nie powinno być narażone na żaden drastyczny przekaz." No i pełna zgoda, tylko że słowo "żaden" należy podkreślić, a tego jest dużo, dużo więcej. Tak dla rekomendacji ----> http://www.twojasprawa.org.pl/
anonim2013.12.3 18:07
dzieci dużo gorsze rzeczy oglądają
anonim2013.12.3 18:20
Wy zbydlęcone, lewackie świnie! Gdybyście nie dokonywały tych makabrycznych aborcji, to dzieci nie miałyby czego oglądać! A teraz drzecie ryja, że dzieci widziały efekty waszych nieludzkich praktyk. I kto je gorszy? Ano wy, mordercy tych dzieci.
anonim2013.12.3 18:24
Zgadzam się z Anną, że to mega hipokryzja z jednej strony chronić dzieci przed widokiem abortowanego człowieczka, a z drugiej strony przyczyniać się do jego zabijania. Czym się różni dziecko, które żyje w łonie matki od tego, które już zostało urodzone. kto chce być na miejscu tego zabitego łapa w górę...
anonim2013.12.3 18:29
@Apologeta2 Znalezione na szybko http://www.lodz.viva.org.pl/wp-content/uploads/2013/07/945386_499119753503518_784091743_n.jpg
anonim2013.12.3 18:31
@AirWolf, znowu za dużo powietrza się nawdychałeś, trzeba dostosować formę, przekaz do psychiki dziecka. Jak sądzę, nie było to celowe pokazywać to dzieciakom, a dorosłym, więc o co ta kłótnia, a jak dziecko wejdzie do kiosku gdzie na wierzchu są wystawione okładki roznegliżowanych pań, to też robimy taki hałas? Pewnie nie. To tak jak z "Pasją" Gibsona. Znam osoby, które nie chciały obejrzeć tego filmu, bo to "rzeźnia" była, ale do spowiedzi ludzie gonią...czy nie możemy trochę przecierpieć stresu...dla Jezusa?? I mówię to najpierw sobie: czy nie mogę choć trochę z Nim pobyć w Jego cierpieniu??
anonim2013.12.3 18:32
@Credo Oczywiście to że aborcja jest dokonana bo kobieta została zgwałcona nie ma już dla naPRO żadnego znaczenia. Ważne że dzieci widziały jak aborcja jest straszna i że będą na przyszłość pamiętały, że nawet wbrew sobie i swojemu obrzydzeniu, mają koniecznie rodzić dzieci z gwałtu choćby ich nienawidziły. Popieram ponadto zdanie AirWolfa - jeśli zarówno aborcję jak i pornografię uważacie za zło, to oba zjawiska pokazujcie dzieciom, hipokryci. Najpierw się zasłaniacie że oglądanie pornografii może wywołać u dzieci szok, ale zaraz potem - publiczna wystawa naPRO którą widzą maluchy? Czemu nie!
anonim2013.12.3 18:49
nie można dzieci karmić na siłę drastycznymi obrazami, tak nie wolno. Zmasakrowanych zwłok z wojen też nie ma w podręcznikach dla dzieci ani też takich książek ja im nie kupuję, tak samo żaden normalny rodzic. Tak samo drastyczne obrazy aborcji - po co szokować dziecko, pytam po co? Nie popieram tego typu działalności organizacji broniących ludzkiego życia, uważam, że takim działaniem niczego nie wywalczą a tylko zniechęcają do siebie ludzi i zdobywaja przeciwników.
anonim2013.12.3 18:54
@snaut Nie uważam aby kobieta psychicznie była w stanie nosić 9 miesięcy ciążę z gwałtu (jest to trauma 9-miesięczna) a potem jeszcze w bólach rodzić niechciane i niekochane dziecko i to dziecko trzeba jeszcze oddać obcym ludziom na wychowanie, zostawić w szpitalu itd. Poza tym przez 9 mies. ciaży nie da się uniknąć pytań rodziny, znajomych, kobieta zostaje SAMA w swoim otoczeniu a potem jak kobieta zostawi dziecko w szpitalu, to dopiero wszyscy ją będą palcami wytykać - rodzina, znajomi, a na wsi to już masakra całe życie jej się wywali do góry nogami niezależnie gdzie mieszka.
anonim2013.12.3 18:54
Tak się zastanawiam czy krytykanci myślą, czy nie. Przecież jest wiadomo, że fundacja nie organizowała tej pikiety dla dzieci! A, że akurat przeszła jakaś szkolna wycieczka, to jaka w tym wina fundacji. Ktoś miałby stać na czatach pilnować czy do pikiety nie zbliża się jakieś dziecko i kazać reszcie zwijać transparenty? Absurd! A dzieci mogą pojawić się wszędzie!
anonim2013.12.3 18:58
@Agnieszka10- A jeżeli rodzina tej kobiety akceptuje to dziecko i wspiera ją?
anonim2013.12.3 18:58
To dziecko krzyknęło "Król jest nagi". Tylko dzieci mówią prawdę o aborcji bez naleciałości ideologicznych. Dorośli słuchajcie uważnie.
anonim2013.12.3 19:56
Jeśli pokazujecie maluchom efekty działań złych ludzi, to chyba tym bardziej powinniście pokazywać dzieła kochającego boga: poronione "dzieci", dzieci urodzone z ciężkimi wadami genetycznymi itd. Na pewno mali widzowie będą zachwyceni.
anonim2013.12.3 20:09
Odwoływanie się do emocji dzieci jest żałosna i naiwne.Dziecko wszystko odbiera emocjonalnie-gdyby pokazać dziecku rozjechanego kotka też krzyczałoby-co oni mu zrobili.Dzisiaj moje 8-letnie dziecko wrzeszczało jaka ze mnie niedobra mamusia bo nie pozwoliłam oglądać głupawej bajki w tv.Nie tędy droga, straszeniem i pokazywaniem krwawych strzępów płodów nic się nie osiągnie.Jeżeli ma być mniej aborcji zdrowych płodów należy edukować dzieci i młodzież-ale nie przy pomocy straszenia czy seksualizacji ale poprzez przekazywanie rzetelnych informacji na temat biologii, psychologii,poszanowania ciała swojego i innego człowieka,płciowości i seksualizmu,zapobiegania ciąży.Tendencyjne informacje-lub ich brak-zarówno ze strony nawiedzonych dewotów jak i bezkrytyczna seksualizacja szybko się zemści-dzieci i młodzież bezwzględnie odkryją obłudę jednych i drugich.Życie szybko obnaży głupotę. Szkoda tylko że wiele z dzieciaków stanie się już ofiarami takiego podejścia do edukacji seksualnej.
anonim2013.12.3 20:23
trzeba mieć zdrowo nasrane we łbach by pokazywać aborcyjne obrazy dzieciom :(
anonim2013.12.3 20:33
Jak byłam właśnie dzieciakiem (przedszkole albo pierwsza podstawówki, nie pamiętam do końca) to albo jakaś wystawa była prolife w centrum miasta albo jakiś plakat - też nie pamiętam gdzie konkretnie to zobaczyłam. Natomiast sam widoczek dobrze do dzisiaj pamiętam: malutkie, fioletowe dziecko, uformowany w pełni płód, co oznacza późną dość aborcję, skulone na dłoni. Dziękuję prolajferom za tydzień nocnych koszmarów i informuję, że mojego światopoglądu tym widoczkiem żeście nie odmienili.
anonim2013.12.3 21:01
"Zaprawdę, powiadam wam: Jeśli się nie odmienicie i nie staniecie jak dzieci, nie wejdziecie do królestwa niebieskiego."
anonim2013.12.3 21:01
Co się oburzacie, uczcie się od dzieci, one nie są zakłamane.
anonim2013.12.3 21:23
1) Liczba aborcji z gwałtu (mimo legalności) w 2010 = 0. Żaden argument. 2) Jak to dzieci nie oglądają zwłok ludzi z wojny? A w Oświęcimiu nie byłaś? 3) Jak się czyta te wasze wpisy to się nie chce wierzyć. Normalny, (niezepsuty) człowiek wie doskonale czym jest aborcja. Najokrutniejsza forma złamania 5 przykazania. Strasznie przykre, że tylu ludzi pójdzie do piekła jak się nie nawrócą. Tych nagród, które sobie nawzajem wręczacie na tych swoich kongresach (czyt. zlotach czarownic) tam nie zabierzecie. Pozostanie tylko szloch i zgrzytanie zębów.
anonim2013.12.3 21:35
Nigdy nie pokaże swojemu dziecku takich zdjęć. Opowiem o tych czym jest aborcja, o jej złych skutkach, o aborcji jako o zbrodni, ale takich zdjęć dzieciom nie pokaże. Trzeba szanować psychikę dziecka. Tak myślę.
anonim2013.12.3 22:01
@snaut "Do traumy, jaką był gwałt, kobieta dokłada traumę aborcji. Aborcja w niczym nie zmniejszy traumy związanej z gwałtem i nie przyniesie jej żadnej ulgi, ale dołoży nowych cierpień." A pytałeś się ich osobiście? Znasz przypadki kobiet które chciały aborcji po gwałcie? Ja wolę dać możliwość dokonania aborcji niż oceniać co one sobie myślą o dziecku z gwałcie za nie same. "Na najwyższy wymiar kary, czyli karę śmierci, zostaje skazane poczęte dziecko, bo to przecież ono jest głównym winowajcą w całej sprawie." Jak ja nie lubię tego "zrzucania winy". Nie jest za nic winione, ale matka też nie może być, a ona jest tutaj ważniejsza, zważywszy że jest dorosłą, czującą kobietą z doświadczeniami, w przeciwieństwie do zarodka czy płodu. @Chincol "1) Liczba aborcji z gwałtu (mimo legalności) w 2010 = 0. Żaden argument." Cóż, z wielu gwałtów dzieci wcale nie ma, istnieje biologiczne przystosowanie chroniące kobiety przez zapłodnieniem w wyniku gwałtu. Nie zmienia to jednak faktu że procedura postępowania z kobietami w ciąży z gwałtu jest opłakana. Teoretycznie lekarz ma obowiązek wskazać placówkę gdzie można dokonać aborcji, w praktyce wygląda to dużo gorzej. Więc często decydują się na podziemie aborcyjne, tym bardziej zdesperowane. "2) Jak to dzieci nie oglądają zwłok ludzi z wojny? A w Oświęcimiu nie byłaś?" W szkole podstawowej? Nie. Nawet tam nie ogląda się takich obrazów. "3) Jak się czyta te wasze wpisy to się nie chce wierzyć. Normalny, (niezepsuty) człowiek wie doskonale czym jest aborcja. Najokrutniejsza forma złamania 5 przykazania." Wybacz, ale dla mnie wcale wielu ludzi nie uważa zarodka ludzkiego za człowieka, na tyle by całkowicie zakazać jego aborcji. Można się zastanawiać nad płodem, ale to dla kogo ktoś jest "normalny" jest dyskusyjne. "Pozostanie tylko szloch i zgrzytanie zębów." A szloch i zgrzytanie zębów zostaw nam. Jak ktoś trafi do piekła to trafi, jednak na mnie nie działają tego typu religijne argumenty. Albo rozmawiamy na laicki sposób w jaki każdy może mówić o aborcji albo w rzeczywistości ustanawiamy prawo kościelne i gdybamy sobie co mówił Bóg nakazując "Nie zabijaj!".
anonim2013.12.3 22:14
@Anonymous Życzę nawrócenia. Z Bogiem! PS. Przepraszam, po laicku: Pozdrawiam!
anonim2013.12.4 7:19
POkazywać mordowanie dzieci niech zwolennicy nauczania seksu w przedszkolu POczują się bardziej uświadomieni.......
anonim2013.12.4 10:48
Faktycznie, reakcja "niesamowita". Tyle, że wystawianie takich obrazków (nieważne, ile w tym prawdy, a ile imitacji) podchodzi pod paragraf, więc niech zwolennicy takiego uświadamiania liczą się z tym, że pewnego pięknego dnia zapuka do nich prokurator. Niech karmią swoje dzieci makabrą, jażeli uważają, że ma to zbawienne działanie wychowawcze - byle we własnych domach, ale niech nie narażają na takie atrakcje dzieci rodziców, którzy sobie mogą tego nie życzyć.
anonim2013.12.4 11:13
No to teraz pora dzieci uświadomić co jest w Biblii. Panowie, co proponujecie, Lota dymającego swoje córki? Niedźwiedzie rozszarpujące dzieci które naśmiewały się z Elizeusza? Czy może coś bardziej efektownego, jak masakra Moabitów? Zmasakrowane trupy kobiet, dzieci i starców na pewno odcisną swoje piętno w dziecięcych umysłach, zwłaszcza gdy wyjaśnimy im że Jezus sam to nakazał.
anonim2013.12.4 12:42
Nie podoba mi się ta wystawa i uważam, że cel nie uświęca środków. Epatowanie drastycznymi obrazami na ulicy nie jest dobrą metodą. Jeśli Fronda i środowisko oburza się na gejowskie parady, powinna również oburzać się na taką tanią propagandę opartą na szokowaniu i brutalności.
anonim2013.12.4 13:04
Dziwi mnie zawsze kociokwik w jaki wprowadzają się przeciwnicy aborcji na widok fotografii efektów zabiegu którego są zwolennikami. A setki trupów i innych makabrycznych filmów zdjęć w TV im jakoś nie przeszkadza, a zwłaszcza ich dzieciom.
anonim2013.12.4 13:12
@matem: TV rodzice są w stanie kontrolować, w przeciwieństwie do ulicznych wystaw, których dzieci są mimowolnymi widzami. Poza tym, nie generalizuj - przeciwnicy wystawy wcale nie muszą być zwolennikami aborcji. PS. @wierzacy123 - masz rację.
anonim2013.12.5 11:18
Teraz pokażmy dzieciom prawdziwy poród i zapytajmy o zdanie. Albo prześledźmy z milusińskimi proces produkcji ich ulubionych paróweczek. Gratuluję geniuszu mistrzom manipulacji.
anonim2013.12.6 14:02
jestem obrońcą życia poczętego ale jeżeli ktoś uważa że tak paskudne mocne zdjęcia powinny oglądać dzieci !!! To niech się po prostu puknie w czoło!!! Owszem takie wystawy są bardzo potrzebne bardzo ale dla ludzi dojrzałych nie dla dzieci . Dziecko jest jeszcze niewinne i takie zdjęci na pewno wywołają traumę na całe życie i tylko debil tego nie skuma . Na starym to wywołuje wstrząs a co dopiero dziecko ...te obrazy będą te dzieci prześladować ps. pokażcie wojen i pourywane łby i nogi tam też się dzieje zło .Katolicy myślmy trochę !!!!!
anonim2013.12.6 15:35
Nawet najsłuszniejszej sprawy można bronić mądrze albo głupio. Jestem całym sercem pro life, ale uważam, że pokazywanie czegoś takiego dzieciom to zbrodnia na ich psychice. I trzeba mieć nieźle zabagnioną makówkę, żeby reagować na to tak, jak zechciała to uczynić droga Redakcja. Swego czasu przy ulicy, którą woziłem dzieci do przedszkola, wisiał duży bilboard z takimi zdjęciami i nie miałem najmniejszej wątpliwości, że do czasu jego zdjęcia muszę zmienić trasę, żeby im oszczędzić tej makabry.
anonim2013.12.13 1:03
JEZU, CO ONI ZROBILI POKAZUJĄC TAKIE RZECZY DZIECIOM!
anonim2013.12.13 20:42
Pokażcie im zdjęcie pupy zgwałconego dziecka... ale to chyba niesmaczne?
anonim2013.12.30 23:33
Po trupach do celu! Nie ważne że sterroryzowano dziecięce umysły...
anonim2014.07.21 11:34
Eugenika. W imię postępu – film Grzegorza Brauna Film dokumentalny przedstawiający narodziny eugeniki w Stanach Zjednoczonych oraz jej wpływ na elity intelektualne i polityczne Zachodu w XX wieku, między innymi na Adolfa Hitlera. Eugenika jest pseudo-nauką stworzoną w XIX wieku o doskonaleniu rasy ludzkiej. Według eugeników rozmnażać mogły się tylko jednostki zdrowe i twórcze, a prokreacja chorych czy niepełnosprawnych i niewartościowych rasowo (prostytutek, ubogich, żebraków) miała być zabroniona. Film otwiera oczy na prawdę o ruchach propagujących przerywanie ciąży i innych pośrednich aspektach eugeniki. Dokument stawia kontrowersyjną tezę, że dzisiejsza genetyka, aborcje, eutanazje biorą swe początki od tej niesławnej nauki.- Ahaaa.pl