27.02.21, 10:20Fot. via Pixabay

Oskarżony o pedofilię ksiądz nie żyje. Popełnił samobójstwo

Nie żyje jeden z emerytowanych księży niemieckiej archidiecezji Kolonia. Popełnił samobójstwo po tym, jak oskarżono go o wykorzystywanie seksualne nieletnich.

Cztery dni przed tym jak odebrał sobie życie, kapłan został zwolniony z pomocy duszpasterskiej którą pełnił. Zabroniono mu także kontaktów z małoletnimi.

O oskarżeniach wobec księdza świat dowiedział się pod koniec grudnia ubiegłego roku, kiedy to poszkodowany mężczyzna poinformował archidiecezję o tym, że jako chłopiec był w latach 90. molestowany przez tego duchownego.

W styczniu archidiecezja wszczęła dochodzenie. Rozmawiano także z ofiarą. Sprawę przekazano na początku lutego do prokuratury w Bonn z prośbą o kontrolę prawną oraz podjęcie koniecznych kroków.

dam/ekai.pl,Fronda.pl

Komentarze

Anonim i reszta bandy2021.03.2 9:27
Moje credo: Mój antypolonizm jest wrodzony i nieusuwalny. Szlag mnie trafia gdy słyszę Polska, a zwłaszcza Kościół. Bo Polska od początku swych dziejów była, nadal jest i zawsze będzie chrześcijańska. A tego nienawidzi mój pan – szatan. Moją metodą jest kłamstwo, krętactwo, bezczelność. Przykład tej metody: każdy ksiądz = pedofil, każdy żołnierz wyklęty = bandyta, każdy Polak = antysemita, każdy głosujący na PIS = faszysta itd. Pojęcie wstydu, honoru i prawdy jest mi z natury obce. W końcu jestem wiernym pachołkiem mego pana. Mam też broń specjalną - zarzut antysemityzmu. Stosuję ją bez wahania w przypadku każdej krytyki.
wyłudzaczom pecunia non olet2021.03.1 17:47
checheche....."ofiary" po 30-40 latach przypominają sobie że były "molestowane"
on2021.03.1 12:19
-1. Dobrze, że presja społeczna wpływa na oczyszczanie się tego padołu.
Olo2021.02.28 9:27
Jaki ksiądz, to zwykły przebieraniec pederasta!
Izydor2021.02.27 20:08
Buk tak chciał.
***2021.02.27 22:48
....chyba twój!
rebeliant2021.02.28 9:26
"Jahwe" - czytaj: "a kto silniejszemu zabroni" (i nic ponadto).
gumowa kaczka2021.02.27 19:29
lepiej napiszcie ile osób podobne potwory doprowadziły do podobnego końca lub zniszczyły całe życie
Anonim2021.02.28 18:56
Trudno obliczyć, ile. Ale skoro wiadomo, że pederaści stanowią od 30 - 40 - 81% sprawców, gdy w naturalny sposób jest ich ca. 1 - 2% *** dorosłego społeczeństwa, oraz sprawca dopuścił się kilka razy więcej przestępstw, oznacza to, że Ofiar jest bardzo wiele. Dlatego środowiska Lewackie maniakalnie przemilczają 99,55% przestępstw, nagłaśniając 0,45% które można przylepić Kościołowi. To nic innego jak systemowe UKRYWANIE i OCHRANIANIE sprawców z grupy LGBT przed opinią publiczną. *** Dopiero w najmłodszym pokoleniu 14-29 lat liczba człowieków LGBT wystrzeliła do koszmarnych 10-25%, na skutek masowego gwałcenia rozwoju psychoseksualnego dzieci pod płaszczykiem seksedukacji wg WHO.
Anonim2021.02.27 18:32
płakała po nim nie będe
Bogu niech będą dzięki!2021.02.27 18:29
Tak trzymać i nie popuszczać!
rebeliant2021.02.28 9:40
No właśnie nie należy tak mijać się z sensem, gdyż "Jahwe" - czytaj "a kto silniejszemu zabroni" - jest praprzyczyną zdarzenia polegającego na gwałcie (oraz innych zdarzeń, których każdy człowiek jest niewolnikiem... w końcu ludzie mają fałszywą wolną wolę). A zatem mamy krzywdę, którą owszem można zachachmęcić tak jak to Wszechmogący chce uczynić, ale tak na prawdę ona się już zdarzyła. A ponadto oszust, który zakpił z bycia autentycznym człowiekiem nigdy nie poniósł krzywdy gwałtu (ani jako dziecko, ani w więzieniu), a przecież po to zrobił występ na golgocie, aby dać świadectwo, że nosi rany bliźnie (tym zaklęciem "łuzdrawiajo" poszkodowanych)... i co ? I wychodzi na wierzch, że rację bytu mają tylko istoty wszechmogące, a nie bezradni niewolnicy popadający w zachwyt na widok salt czynionych przez ich właściciela. Swoją drogą ludzie, którzy ponieśli krzywdę gwałtu dokonali zbawienia, gdyż ich los rozkodował prawdę o belzebubie, który podszył się pod człowieka, aby ugruntować swoją wszechwładzę nad nim.
***2021.02.28 10:05
To ty masz pretensje do Boga, że jest silniejszy od ciebie? Po twoich wpisach widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz!
rebeliant2021.02.28 10:14
Solidnym punktem podparcia w tym co piszę jest należyte określenie czym jest wolna wola - tylko, że taka autentycznie wolna, a nie fałszywa, czyli ograniczona do wyboru oraz zderzenia z czymś na co nie ma się wpływu. Istota, która posiada autentycznie wolną wolę, to taka istota, która nie podlega zdarzeniom niezaakceptowanym przez tę istotę (oczywiście po wcześniejszym przebadaniu zawartości). A silniejszy jest os wszystkiego czemu narzucił swoją władzę... nie oznacza to jednak, aby uznawać ten stan jako alleluja jakie to dobre.
***2021.02.28 10:31
Nie, nie zgadzam się z tobą. Według mnie, gdybyś nie miał prawdziwe wolnej woli, musiałbyś robić dokładnie to i tylko to, czego oczekuje od ciebie Bóg. Nie miał byś żadnego wyboru. Z tego co widzę, to wcale tak nie jest. Można Bogu powiedzieć "nie"?...no można!...i wielu tak robi!..........a reszta to "filozofowanie".
rebeliant2021.02.28 10:35
Stosujesz tu domysły oparte na metodzie "nie wprost". Gdybyś nie miał to by było... Tym czasem autentycznie wolna wola charakteryzuje się barierą nie do przebycia dla wszystkiego, czego nie akceptuje istota dysponująca takową.
***2021.02.28 10:45
Zechciej może, jaśniej wyrażać o co ci chodzi, bo chyba cię nie rozumiem.....no chyba że to....filozofowanie?
rebeliant2021.02.28 10:55
W tym cała obłuda pism i rozumować - liczy się to czego doznajesz... a tego się nie tłumaczy pismami i rozumowaniami, chociaż można to po części pismem wyrazić.
Palindrom2021.02.27 17:58
Nie na darmo niektóre grzechy nazywa się śmiertelnymi. Ciekawe ile innych samobójstw jest skutkiem lekceważenia (czasem aż do pogardy) Bożej miłości i niewiary w Boże miłosierdzie (patrz: I przykazanie Boskie). Jak myślicie, skąd bierze się owo lekceważenie i owa niewiara?
Darek2021.02.27 16:43
Bogu niech będą dzięki!
duchowny2021.02.27 17:00
Uważaj człowiecze! Uważaj! poruszasz kwestie dotyczące sądu Boskiego. Uważaj!
Potwierdzenie2021.02.27 18:34
że od duchownego, to tylko straszenia się można spodziewać. I tak od ponad 1000 lat na tych ziemiach. Kiedyś niepokornych zwanych heretykami pliliście, torturowaliście. Tak, tak nie wypieraj się. Rok 1252 - Zgoda na stosowanie wobec heretyków tortur i głodzenia; zawarta w bulli „Ad extirpanda”. Nie potraficie inaczej?
duchowny2021.02.27 18:49
"Jeśli się nie nawrócicie wszyscy zginiecie" - wiesz kto to powiedział? Miłosierny, kochający nas. Życzący nam powodzenia wiecznego!
Anonim2021.02.27 19:00
My się nawrócimy proszę Pana ale najpierw to muszą zrobić ci wszyscy z waszego środowiska którzy zniszczyli wasz autorytet, ale jeżeli bedziecie widzieć w nas winy i strszyć to to na nic
Anonim2021.02.27 19:01
a do Pana osobiście nic nie mam, proszę do siebie tego nie brac
Miłosierny?2021.02.28 9:06
Wielki potop - zgładził wszystkich prócz rodziny Noego, w tym kobiety w ciąży z nienarodzonymi dziećmi. Sodoma i Gomora - zabił wszystkich łącznie a dziećmi i kobietami w ciąży. Jest mściwy - sam to powiedział. "Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą." Nie daje szansy dzieciom - może by Go nie nienawidziły. Knuje - zaplanował zdradę Judasza. Musiał być Judasz, lub inny nieszczęśnik, aby się wypełniły pisma. Nie zgładzi Sztana - bo szanuje wolną wolę, którą dał, ale morduje ludzi, którzy z tej wolnej woli korzystają. Ba morduje dzieci za grzech ojców. Miłosierny?
rebeliant2021.02.28 9:41
.... "a kto silniejszemu zabroni" - jesteś tylko piłeczką, którą on sobie podrzuca jak mu się podoba.
***2021.02.28 10:23
Czyżby wydawało ci się, że odkryłeś "prawdziwą naturę Boga"? Twe "wywody" są całkowicie fałszywe i "objawiają" nam tylko twoją ignorancję i niewiedzę. Nie, nie morduje ludzi "którzy z tej wolnej woli korzystają" tylko ostrzega przed złym jej stosowaniem. Wolno ci nie wierzyć? wolno!....ale za jaką cenę....i to jest właśnie ostrzeżenie...Odmawiasz Stwórcy Wszechrzeczy prawa do ustanawiania swoich praw?...jeśli nie chcesz, nie musisz ich stosować... i to jest twoja wolna wola.
rebeliant2021.02.28 10:32
Odmawiam stwórcy wszechrzeczy stawiania sobie ludzików na równiach pochyłych i ich spychania. Tu masz przykład zgwałconego człowieka - spotkało go to bez jego woli fałszywie określanej jako wolna. Ale na koniec uczyniłeś dobry krok - otóż napisałeś "twoja wolna wola", czyli nie autentycznie wolna wola, lecz wolna wola w wersji "twoja" (z dopiskiem zas...rany człowieczku, z którym robię co mi się podoba). Odpowiadając na twoją wątpliwość: odmawiam stwórcy ustanawiania swoich praw i nie muszę 100 razy czytać jego kontaktów na władzę nad ludźmi (i innymi), bo wystarczą mi zdarzenia, które obserwuję oraz te których doświadczam.
Anonim2021.02.28 11:04
Czyli szczekasz "non serviam" jak szczekał diabeł, i zapewne skończysz jak on. Brawo lewak.
rebeliant2021.02.28 11:48
Lepiej, bo przyczynię się do autentycznej niezależności i oderwania od hegemona tak, że i on nie będzie mógł mieć dostępu do istot wolnych i niezależnych... no chyba, że mu na to zezwolą.
Anonim2021.02.28 12:10
"***" - niczego nie odmawiam Stwórcy! Ciekawe czytanie ze zrozumieniem, gratuluję. Napisałem tylko fakty z Biblii. Dzięki za potwierdzenie, że to Bóg dał ludziom wolną wolę, a nie Owsiak mówiąc "róbta co chceta"
Potwierdzenie czego?2021.02.27 21:08
Wracasz do XIII wieku. przypuszczam, że z kościołem nie masz nic wspólnego, a posługujesz się sloganami: jedno i to samo: czarownice, wyprawy krzyżowe...., a nie dostrzegasz żadnego dobra. Ale z drugiej strony: A co robili twoi przodkowie: dziadkowie, a może i ojciec, co robili funkcjonariusze PRL-u - ile ofiar, ile zbrodni, ilu zniszczonych ludzi? A to przecież 20 wiek. Ile ofiar w ZSRR, Czechosłowacji, Węgrzech, DDR, Rumuni.... Współczesne wojny 21 wieku, aborcja niewinnych....a jakoś nie reagujesz na te niesprawiedliwości i ludzką krzywdę. Może zacznij od siebie, zanim uderzysz w drugich.
Anonim2021.02.27 22:52
Heretycy nie byli "niepokornymi", tylko agentami Możnych szczującymi do dokręcania śruby prostym ludziom. Herezje NIGDY nie wyrastały z ludu, tylko były narzucane przez zbydlęconych możnowładców, prowadziły do masowych mordów, grabieży majątków zakonów, konfiskaty majątków wszystkich katolików, których Heretycy uznawali po prostu za podludzi do eksterminacji. Nie szlochaj więc, że czasem takich zbrodniarzy i morderców dopadała Sprawiedliwość.
Anonim2021.02.27 16:10
Niemiecki ksiądz wolał się zabić niż zgonić wszystko na ofiarę. A nasi to są twardziele. Nasi najpierw oskarżą ofiarę (niby gówniaż sam się pchał na kolana), a później zacierają ręce gdy ofiara się powiesi.
doradca2021.02.27 16:39
Nie pokazuj ciągle, że jesteś tylko lewackim głupawym gówn.m i nie zabieraj głosu w sprawach gdzie twoja wiedza jest na poziomie debila.
Anonim2021.02.27 16:52
A co, należysz do naszych twardzieli? No to też się powieś, i niech świat zobaczy, że polski twardziel już odpokutował.
Ty sie powies2021.02.27 18:06
przynajmniej jednego idioty mniej
antoni.s2021.02.27 15:55
Dziwna ta niemiecka prokuratura, żeby zajmować się pedofilią osób duchownych?, konsekrowanych?, w polsce to nie do pomyślenia, pewnikiem to podstęp lewackiej międzynarodówki finansowanej przez sorosa, niech niemiecka prokuratura lepiej weźmie przykład z polskiej i zamiast atakować kościół tropi sprawców obrażania pomników i uczuć katolickich.
Beno2021.02.27 15:16
Na pewno był niewinny i oskarżony niesłusznie i na pewno nie było żadnych dowodów.
arap2021.02.27 15:28
w tym twoim "na pewno " na pewno jesteś cymbał
Beno2021.02.27 15:33
Kolejny oskarżyciel bez dowodów.
arap2021.02.27 15:36
"w tym twoim "na pewno " na pewno jesteś cymbał" gdzie tu jest akt oskarżenia
Alina2021.02.27 18:07
nie ublizaj !!!palancie lewacki
Prawdziwy Beno2021.02.27 16:31
Ktoś się za mnie podstwia - i wypisuje głupoty. I tak powstają pomówienia i spotwarzanie. Faszywy Beno jesteś idiota i zwykłe ścierwo. Pisz w swoim imieniu, a nie drugich, o ile masz coś do powiedzenia.
Baca2021.02.27 14:44
Zawsze chłopcy i zawsze geje pedofile tylko wszyscy się boją napisać że to pederasta gwałci chłopca
ZERRO2021.02.27 15:17
O księdzu nie wypada mówić, że to pederasta. Mówi się infantylnie, że ksiądz lubi chłopców.
Anonim2021.02.27 16:46
Nie wypada może Lewakom. Oni nigdy nie powiedzą. że gwałcił pederasta, zawsze bredzą o księdzu, dzieciach zgrabnie pomijając fakt, że to byli chłopcy a najczęściej młodzi mężczyźni, nie protestujący przeciwko zabawom z pederastą. Po prosty Lewacy ukrywają fakt pedofilii pederastów, tuszują prawdę i zakłamują rzeczywistość.
Damian Szymczak2021.02.27 14:04
Ja nie po raz pierwszy przedstawię się z imienia i nazwiska. Mieszkam w Lesznie, mam 48 lat-piszę to, bo jak widać żyję już długo. Chodzi o to, że nigdy nie słyszałem o molestowaniu przez księdza-użyję określenia-w świecie, w którym na co dzień funkcjonuję. Czyli tak powiedzmy 40-50 km. W takim okręgu bywam często. To dużo parafii i księży. I gdy się rozmawia ze znajomymi z różnych wsi czy miast, czasem rozmowa zejdzie na temat księży i kościoła. W dzisiejszych czasach tak się porobiło, że sporo osób ma do nich różne żale czy zarzuty. Lecz nigdy-podkreślę nigdy nie słyszałem, aby ktoś mówił, że zna księdza, który kogoś molestował. Jeszcze raz-nigdy-tego nie słyszałem. I tylko tyle w temacie "mojego świata." A swoją drogą zawsze pytam-tych, którzy twierdzą, że księża rozbijają się limuzynami-proszę mi podać, który konkretnie, z jakiej parafii? Bo ja jeszcze takiego księdza nie widziałem, który jeździłby luksusowym autem. Tak samo, że są pazerni na pieniądze. Trafią się tacy, ale większość przez długie lata swej posługi nigdy o pieniądze nie wołała. Wracając do molestowania, pedofilii, oczywiście takie przestępstwa powinny być karane. Ale udowodnione! To zresztą nie dotyczy tylko księży. Dożyliśmy już czasów, że kobiety nagle oświadczają, że jakiś polityk molestował je w latach siedemdziesiątych. I oczywiście mężczyzna od razu jest postawiony pod pręgierzem. W ten sposób można zniszczyć karierę polityka, ale też po prostu każdego mężczyznę. Fala idzie z Ameryki, zresztą już dociera do nas.
Zofia2021.02.27 14:23
nie wołają na tacę? Chyba mało widziałeś albo w Twoich stronach może po prostu księża są jeszcze w porządku. Przyjedź do Lublina do Kościoła na ul. Milenijną.Zobaczysz jak pproboszcz tamtejszej parafii zbierając na tacę tą tacą zagarnuje przed wiernymi jakby łyżką nakładał sobie obiad do talerza. Widok jest bezcenny, czegoś takiego na pewno w zyciu nie widziałeś. Ten sam proboszcz 7 lat temu na początku mszy ogłosił że pieniądze z tacy w całości będą przeznaczone na ukraińskie dzieci pokrzywdzone konfliktem w Donbasie i innych miejscach. Te dzieci wtedy w kościele grały na instrumentach na skrzypcach i innych to był okres kolędy. Chciały w ten sposób zarobić na życie bo wiele stracili . i oczywiście ksiądz jeszcze zachęcał na początku by ludzie na ile mogli żeby wsparli te dzieci. I przyszedł czas zbierania na tace ludzie hojni wyciągali banknoty niektórzy po setce, tam bilonu nie było widać bo banknotów bylo tyle że zakrywało całą tacę. Ludzie mysleli że to dla dzieci. Ksiądz zebrał i uradowany zabrał się i poszedł i tyle go widziano.Dalszą cześć mszy sprawował inny młody ksiądz.. przed końcem mszy te biedne dzieci same zaczęły chodzić ze swoimi koszyczkami bby zebrać pieniądze ale ludzie już nie bardzo mieli co im dać,same ochłapy bo nie byli na to przygotowani. A jakie było zaskoczenie i szum w kościele bo każdy zaczął nadawać na księdza i mówić że to jawny złodziej. Taka to pazerność..Wiec uwierz wiele nie widziałeś, krystaliczni nie są
Marek2021.02.27 14:38
Zofia: Z tego co piszesz, nic nie wynika, że pieniądze z tacy nie otrzymały dzieci czy biedne rodziny ukraińskie, a także nie masz żadnych dowodów, że ksiądz zabrał je dla siebie. Do kościoła się chodzi dla Pana Jezusa, a nie dla księdza, ani tacy, a na tacę coś dasz, a jak nie dasz, też nic się nie stanie. W każdym razie pieniądze, to następny temat na zgorszenie. A przecież często dajecie dobrowolnie, a nawet jak sobie ksiądz zażyczy za usługę, to zawsze możecie zrezygnować. Ale jak inni was oszukują, okradają, ustalają sobie wysokie pensje - jakoś mało krzyczycie o niesprawiedliwości, o luksusie życia innych
Zofia2021.02.27 14:44
Po skończonej mszy dzieci zabrały instrumenty wsiadły w samochód z dorosłymi i odjechali więc na pewno nie dostali tych pieniędzy. Ale cóż ty wiesz lepiej bo byłeś i widziałeś
Marek2021.02.27 16:34
A ty widziałaś? Pieniądze miał dać dzieciom? Włącz myślenie, nie boli i nie zajmuj się plotami.
xyz*2021.02.27 16:54
Marek nikt, nie widział bo wszyscy odjechali stamtąd, ale wypadało im dać zanim odjechali nie zrobił tak jednak, wiadomo czemu za pieniądze ksiądz siię modli? Jakiś dziwny jesteś czy udajesz tylko?
Anonim2021.02.27 17:06
przekazem pocztowym im nie wysłał, kurierem też nie , jak miał ich pod kosciołem wystarczyło tylko wyjść i podać a nie się schować i cholera wie gdzie go szukać. Skończcie te dyskusje....bo żygam na to wszystko
KatamaraN2021.02.27 17:54
ani widu ani słychu bo proboszcz spierddollił
Marek2021.02.27 14:25
Ja pochodzę z południa Polski, że już jestem starszy. to i znam pewnie ponad 100 księży, którzy pracowali w mojej parafii, którzy pochodzą z mojej parafii, księży, którzy pracowali lub pracują w sąsiednich parafiach i też nie słyszałem o takich wypadkach, a były organizowane, rekolekcje dla ministrantów, wycieczki ministrantów, rekolekcje oazowe... Nigdy nie słyszałem od nikogo, że ksiądz kogoś molestował, zgwałcił chłopca, czy dziewczynę. Rodzice mieli pełne zaufanie do księży. Dlatego w komentarzach jest wiele pomówień, uogólnień, kłamstw, że niby każdy ksiądz to pedofil. W czasach PRL-u żadna gazeta nie pominęłaby takiego tematu, a już "Nie" Urbana - na pewno pisałoby o takich sensacjach, a jednak nie pisały. A wrogów kościoła było sporo. W każdym razie dzisiaj już się udało wrogom kościoła wzbudzić nieufność ludzi do kleru, szczególnie gdy chodzi o pracę z dziećmi i młodzieżą (katecheza, ministranci) i mamy też powoli puste seminaria. Pozdrawiam Damiana i wszystkich uczciwych i rzetelnych w temacie.
Iwona2021.02.27 14:42
bo wszyscy nie są pedofilami, nie można wrzucać do jednego wora, to prawda. Ale niestety tych przypadków jest trochę, więc ludziom też nie ma się co dziwić...W innym środowisku to jeszcze byłoby to powiedzmy do zaakceptowania w świecie celebrytów,aktorów.,polityków,itd. ale w Kościele to sorry ale nie. Jesli ktos jest księdzem i dopuszcza sie takich czynów to powinien jak najszybciej zrezygnowac z posługii kapłańskiej
antoni.s2021.02.27 16:16
Iwona napisała że nie wszyscy są pedofilami..., jeśli nawet nie wszyscy to co kieruje mężczyznami którzy dobrowolnie rezygnują z rodzicielstwa, kobiety, rodziny, seksualności?, wiara że w ten sposób będą służyć jakiemuś bogu?, bez żartów, jeszcze sto lat temu można było w to uwierzyć, teraz wiadomo że to kłamstwo, otóż twierdzę że w każdym przypadku jest to ucieczka do hermetycznego wyobcowanego, odizolowanego od społeczeństwa świata spowodowana zaburzeniami seksualności w którym takie zachowania, o zgrozo są tolerowane a sprawcy chronieni, oni wszyscy powinni być objęci dyskretną obserwacją i mieć ustawowy zakaz kontaktu z dziećmi.
Anonim2021.02.27 16:56
i tu sie mozna zgodzić z tym
fgj2021.02.27 16:59
duzo jest homoseksualistów wsród księzy nie mają łatwego życia i musza się ztym kryć zwłaszcza teraz jak jest nagonka na LGBT
fgj2021.02.27 17:01
a jak homoseksualista to ciągnie do płci męskiej i tu najłatwiej takie dziecko okręcić wokół siebie bo starszy się ni da tak?
Anonim2021.02.28 11:09
Słowa "nie wszyscy są pedofilami" oznaczają "mniejszość nie jest" (i zakładasz że w ten sposób ma zostać zapamiętane. aby hodować w ludziach katofobię i nienawiść) co jest obrzydliwą obelgą, zniesławieniem i kłamstwem. Lewaki mają tendencję do używania takich szkalujących zwrotów, ponieważ w ten sposób dają wyraz swojej NIENAWIŚCI.
Beno2021.02.27 13:44
Ofiara, dorosły mężczyzna po 30 latach wnosi skargę. Czy to nie kpina? 15 latkowie mówią i wiedzą wszystko o seksie, a ten mając pewnie 40 lat składa oskarżenie, tym bardziej, że o pedofili w kościele mówi się na zachodzie i to głośno już przynajmniej 30 lat. Odpowiedzcie sobie sami, jaka jest wiarygodność składanego oskarżenia po 30 latach i jak po 30 latach można komuś udowodnić winę i jak można udowodnić, że się jest niewinnym? W tym wypadku jest mowa o jednej ofierze, a nie o ofiarach. Prawdę zna Bóg, ale jeśli to pomówienie, to niechiałbym być w skórze tej "niby ofiary".
AAAtomek2021.02.27 13:58
Poczytaj sobie o traumie.
Beno2021.02.27 14:12
Poczytaj sobie o traumie ludzi, którym zabito dziecko, zgwałcili dziecko, wyrządzono wielką krzywdę. Czy z powodu traumy nie idą do sądu, by szukać sprawiedliwości? A przecież jeszcze raz muszą to wszystko przeżywać. Tutaj chodzi o człowieka w wieku przynajmniej 40 lat. Gdzie był choćby 10 lat temu? O pedofilii w kościele na Zachodzie od lat jest tak głośno, a biskupi od 20 lat nie tuszują żadnych takich spraw, więc gdzie był? A że ostatnio jest moda, by dowalić kościołowi gdzie i jak się tylko da, również i w Niemczech - to nie brakuje takich, którzy będą sobie "niby coś przypominać" sprzed 30 a nawet 40 lata - było takich programów i ciągle są w niemieckiej telewizji, gdzie wypowiedzi "niby ofiar" po tylu latach nie wzbudzają we mnie żadnej wiarygodności. A spróbuj takie czyny po tylu latach udowodnić: dzień, godzina, jakie okoliczności..... Udowodnij, a najczęściej "niby przestępca", któremu zszargano dobre imię, ma udowodnić swoją niewinność. Dlatego nawet na drodze sądowej tego typu sprawy ulegają przedawnieniu, z powodu niemożliwości udowodnienia, ale księdzu i kościołowi można dowalić i o to chodzi.
Ty chyba też2021.02.27 20:17
byłeś molestowany bo jakasz sie od tej chwili
Dam2021.02.27 14:16
Nawet 15 lat temu gdyby ktoś wniósł taką skargę, niewiele osób by uwierzyło. Musiał powstać klimat w którym takie osoby nie zostałyby zniszczone i zaszczute przez "obrońców Kościoła" (co i tak się wciąż zdarza). Czy zdarzają się w związku z tym oszuści? Tak. Ale czy sytuacja wyglądałaby tak jak wygląda, gdyby KK nie ukrywał pedofilii? Nie.
Marek2021.02.27 14:29
Kościół nic nie musi i nie musiałby ukrywać, bo od tego są sądy. Sprawy kieruje się do sądu, a nie do hierarchii kościoła.
Anonim2021.02.27 14:46
Do których sądów tych upolitycznionych?
Beno2021.02.27 16:38
Sprawa dotyczy Niemiec, chyba umiesz czytać?
Anonim2021.02.27 16:49
Chodzi ci o Sądy w których króluje POdła Zmiana i Resortowe Dzieci? masz rację, Resort do końca ukrywa i ochrania swoich agentów, pozwala im na bezkarne zabawianie się z "chłopcami". Potem, gdy podstarzały pederasta przestaje być przydatny, pozwala się go oskarżać i zwala winę na Kościół, jakby to Kościół go chronił, a nie jego Oficer Prowadzący o skrajnie lewicowych poglądach.
Anonim2021.02.27 19:49
Mi o nic nie chodzi tylko zebys zmądrzał, wystarczy więcej nie będę wymagac
Anonim2021.02.27 23:02
Dawno już zmądrzałem, i dlatego doskonale wiem, że sądy w Polsce to ostoja najgorszych resorciaków, i pisss nic tu nie zmienił. Wiem również, że lewactwo przez wrodzoną NIENAWIŚĆ od dekad nasyła poyebów na Kościół i ochrania ich wyczyny. Taką juz mają naturę, spodziewanie się po lewaku myślenia, stosowania logiki, braku dogmatycznego, przesądnego rozumowania, braku NIENAWIŚCI to kretynizm. Inaczej nie byliby lewakami.
Mateo2021.02.27 20:08
Ci "molestowani" licza na kase A tak naprawde lewactwo chce ogołocic Kosciół z pieniedzy i powoli zniszczyć!Juz to robią ale cięzko im to idzie.Dlaczego? bo ludzie się zorientowali że te pomówienia to bzdura.a tak w ogóle dlaczego lewactwo broni zboczeńców vide czaskoski a księzy pietnuja???
Oskarżony,2021.02.27 13:36
ale czy winien? Od tego są sądy, by dowieść, nie media.
Anonim2021.02.27 13:10
KK = SZAMBO!
Anna2021.02.27 14:38
A może ty jesteś SZAMBO? Kto wie co robisz i kim jesteś?
Anonim2021.02.27 12:34
NIKT tak konsekwentnie i na masową skalę nie UKRYWA GWAŁTÓW I PEDOFILII jak LEWACY, od lat ukrywający prawdę o pedofilach i gwałcicielach będących imigrantami. Aby ukrywać PEDOFILSKIE GWAŁTY, LEWACY wzniecają Panikę Moralną w przypadku absolutnie marginalnych homoseksualistów będących księżmi.
Chwalmy Pana!2021.02.27 12:19
j.w.
Anonim2021.02.27 11:16
Ciekawe kiedy wyjdą sprawy pedofilów z Beneluxu i lobbujących ws pedofilii partyjek zielnych i holenderskich "wolnościowców" od rżnięcia dzieci, ohydnych "otwartościowych i postępowych" szajek zboków i zwyroli??? wśród których pełno głów państw, polityków, adwokatów i celebrytów. Ale ich ruszać nie wolno, bo to nie księża. Ja jestm za kastrowaniem wszystkich zboków, nie ważne czy ksiądz, polityk, radny PO, czy dziennikarz TVN-u, kastrować!!!
Lucy2021.02.27 11:14
W Niemczech nie ma juz katolików!!Państwo powoli ale skutecznie opanowało KK i tak naprawde organizacja koscielna nie ma nic do gadania.Pieniadze pobiera panstwo bezposrednio od katolików i potem rozdaje wg. własnego widzimisie!!
po 30 latach sobie przypomniał?2021.02.27 11:09
Pewnie ten "molestowany" na łożu śmierci wyzna że to nie prawda. Tak jak z tym biskupem z Australii, któremu zrujnowali życie, tylko dlatego żeby oczerniać Kościół
Wanda2021.02.27 11:30
po 30 latach sobie przypomniał ale jak jakies czubki sobie przypomniały po 20 paru latach że dawały łapówki Grodzkiemu, bo im dobrze zapłacono to juz cię nie boli.I też na łożu śmierci dopiero sie przyznają że im zapłacono żeby pogrązyli Grodzkiego,..
Anonim2021.02.27 11:32
tam poszły nie złe pieniądze ci świadkowie dostali po kilkaset tysięcy złotych
Tarczyński2021.02.27 11:47
180 tysięcy to nie kilkaset ale i tak dużo, na połowę mieszkania w Warszawie, na drugie pół dopracujesz więc gra warta świeczki, by oskarżyć niewygodnego dla władzy człowieka. Rząd doskonale wie że cięzko się pozbyć wykształconego człowieka, który trzyma senat w ryzach i nie mają pisiory pola do popisu,,, a jak to zrobić najlepiej wylać brudy na niego żeby wybrzydzić ludziom i tyle w temacie
Lucy2021.02.27 20:12
Głupoty pitolisz.Grodzki jest łapówkarzem i to ze do teraz nie siedzi jest hańba dla Polski
Anonim2021.02.28 1:39
Hańba to że Polska utrzymuje ciebie
Beno2021.02.27 13:53
Przypomniały sobie nawet po 20 latach - choć proceder miał miejsce jeszcze 7 lat temu - bo na takim stanowisku powinien się znaleźć człowiek uczciwy. Gdyby nie chciał robić kariery, nikt by o tym nie mówił. Ale to karierowicz i łapówkarz, a taki nie powinien być prezydentem senatu, w ogóle nie powinien być ani w senacie, ani w sejmie. Są jeszcze kraje i to w Europie, gdzie dobrze prześwietlają kandydatów na ważne stanowiska w państwie.
Ciekawy2021.02.27 11:32
Czy tak samo będziesz mówił(a) gdy przytrafi się to Twojemu ukochanemu dziecku, czy wnukowi? Aaa, nie masz dzieci, to wiele wyjaśnia, zwłaszcza Twój wpis.
Anonim2021.02.27 16:51
Mojemu dziecku się to nie przytrafi, ponieważ wie ono, że kłamstwo to grzech i nie będzie preparować fałszywych oskarżeń aby się wzbogacić. Co do twoich nie ma takiej pewności.
8882021.02.27 11:04
Życiu można umknąć ale przed śmiercią nie ucieknie się.
Anonim2021.02.27 10:51
Sam sobie wymierzył sprawiedliwośc, szkoda jedynie ze po fakcie odkrycia całej ohydy swego wystepku... pedofil powinien z automatu sam się zabijac, gdy tylko poczuje ciągoty Ale czego wymagac od tych chorych ludzi, chory nie rozumie choroby, chory zrozumie 9mm w potylicy, i wyzdrowieje na pozytek społeczeństwa, amen
kumaty2021.02.27 11:02
A skąd wiesz, że był winny? Może nie wytrzymał psychicznie wymyślonego oskarżenia. Mało było przypadków fałszywych oskarżeń? Dopiero po jakimś czasie "ofiary" przyznały się, że był to wymysł.
Empatia dla każdego2021.02.27 11:13
Wyobraź sobie, że jesteś 10-cio letnim chłopcem. Ksiądz wkłada Ci w odbyt coś dużego i twardego, czujesz nieznośny ból, łzy lecą Ci z oczu, nie pozwala Ci krzyczeć. Potem pod groźbą piekła nakazuje Ci milczeć. Nie możesz spać, masz koszmary, depresję, masz zrujnowana resztę życia. Jeśli nie potrafisz sobie tego wyobrazić, to jesteś taki sam zwyrodnialec a nie kumaty
Pax2021.02.27 12:17
To chyba ty jesteś nie kumaty. Może tobie wkładał ktoś i teraz oczerniasz. Masz dowody? Nie, więc zamilcz. Łatwo oskarżać. A może ty masz takie potrzeby? Może ciebie podniecają dzieci?
A Ty2021.02.27 13:42
Pax, masz dowody jego niewinności? Prawo niemieckie nie chroni tak pedofilów kościelnych jak to ma miejsce w Polsce. Zrobił, to co zrobił, widocznie bał się pójść do więzienia - tam nie daliby mu spokoju współwięźniowie.
Anonim2021.02.27 23:06
Zgodnie z PODSTAWOWYMI ZASADAMI Państwa Prawa, nie ma czegoś takiego jak przedstawianie dowodów niewinności. To oskarżyciel MUSI przedstawi dowód winy. Skoro Lewactwo twierdzi inaczej dowodzi tylko tego, że są przeciwnikami Porządku, Prawa i Cywilizacji. Są jak zwierzęta, a więc powinni być trzymani na dystans przez Poskramiaczy.
Apolinary2021.02.27 11:17
Dymer też był winny i dlatego popełnił samobójstwo albo ktoś mu pomógł, po to by nie poznać akt w sprawie prowadzonego przeciwko niemu postepowania, Dymer tez mógł pogrązyć nie jedną osobę, a jak najlepiej zatuszować sprawę, najlepiej jak zmknie się głównemu podejrzanemu usta na wieczne AMEN
Irena2021.02.27 11:19
jak to się mówi nie ma winnego nie ma postępowania można umorzyć
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2021.02.27 10:41
współczesny męczennik jakby to powiedział rydzyk!
Normalnie2021.02.27 10:46
santo subito!!!!
Wielmożny Pan2021.02.27 10:33
Ciekawe, czy kogoś molestował biskup Wincenty Kadłubek? Czy do Ojca Świętego zgłosili się potomkowie jego ewentualnych ofiar?
Empatia2021.02.27 10:44
Wyobraź sobie, że jesteś 10-cio letnim chłopcem. Ksiądz wkłada Ci w odbyt coś dużego i twardego, czujesz nieznośny ból, łzy lecą Ci z oczu, nie pozwala Ci krzyczeć. Potem pod groźbą piekła nakazuje Ci milczeć. Nie możesz spać, masz koszmary, depresję, masz zrujnowana resztę życia. Jeśli nie potrafisz sobie tego wyobrazić, to jesteś taki sam zwyrodnialec a nie Wielmożny Pan
Anonim2021.02.27 11:03
otóż to to dla was obrońcy pedofilów kościelnych
Wielmożny Pan2021.02.27 11:30
Nie wiem, co sobie wkładasz w odbyt i w jakim celu. Żadne przyspieszone kursy marksizmu nie pomogą wam, czerwone wieprze, przejąć władzy w Polsce.
No comment2021.02.27 11:34
!!!
Andrzej2021.02.27 11:38
Pani wielmozny ale tu temat jest nie o przejmowanie władzy, knurze obmierzły
Wielmożny Pan2021.02.27 11:45
Zamknij się ośliniony, pedalski alfonsie...
Liwia2021.02.27 20:16
ha ha ha!!durniem jesteś!!!Dziecko 10 letnie jest juz doskonale zorientowane w tym co piszesz i nie daje się nawet klepnąc w tyłek.
CHŁODNYM OKIEM EUROPEJCZYKA2021.02.27 10:33
I znowu homoseksualista. Ta ich nadreprezentacja wśród duchownych zastanawiać może jedynie ociężałych intelektualnie. Jest ona oczywistym dowodem na to, że w takich przypadkach nie mamy w zasadzie do czynienia z duchownymi - pederastami czy pedofilami, a z pederastami i pedofilami, którzy podstępem wyłudzili święcenia kapłańskie, po to, by w miarę bezpiecznie uzyskać dostęp do potencjalnych ofiar swoich zboczeń. Z Kościoła należy więc bezwzględnie wyciąć aż "do spodu" wszystkich homoseksualistów. Wtedy Kościół na pewno jakościowo zmieni się na lepsze.
Dziadek2021.02.27 10:33
I znów: 30 lat minęło i przypomniało mu się, że był molestowany!!!!!!! Dość tego!!! % lat i przedawnienie!!!!
KRETYN2021.02.27 10:45
a nie Dziadek
Anonim2021.02.27 10:53
Odmawiasz dziadkom być kretynami?! Cenzor się znalazł ;P
Kathrine2021.02.27 11:11
bo dziecko 5 czy 10 letnie wystarczająco się boi o wszystkim powiedzieć, zwłaszcza jak ten mógł go piekłem postraszyć jesli coś powie.Dziecko bierze sobie taki e rzeczy za mocno do serca, czego tu nie rozumiesz?
Anonim2021.02.27 16:56
Rozumiem, że lewacy uparcie ukrywają prawdę, że "gwałcą" (za pieniążki dobrowolnie brane przez "ofiary", ale to drobiazg) pederaści, a nie "księża". Lewaku, nie podoba ci sie pedofilia? Nie ukrywaj jej sprawców, nie rób fałszywego świadectwo jakoby to "księża" kiedy to "pederaści", czyli wg ciebie "normalni ludzie". Lewaku, nie zmuszaj dziecka do seksedukacji gdzie pouczą 6-latka, że ma on pełne prawo do satysfakcjonujących stosunków seksualnych z pedofilem. Dzieci wam wierzą, i potem szukają łatwego i satysfakcjonującego zarobku.