29.01.22, 14:07Fot. MON / Ministry of Defense of Ukraine via Flickr CC 2.0

Polacy nie mają wątpliwości – należy pomóc militarnie Ukrainie

Zaledwie 15,3 proc. Polaków jest przeciwnych temu, by państwa Zachodu dostarczały Ukrainie broń w obliczu zagrożenia rosyjską agresją – wynika z sondażu SW Research przeprowadzonego dla „Rzeczpospolitej”.

W zdecydowanej większości, aż  53,7 proc. badanych znajdują się ci nasi rodacy, którzy uważają, że Zachód powinien wesprzeć Ukrainę dostawami broni.

Z sondażu SW Research wynika także, iż całkiem liczna, bo wynosząca aż 31 proc. respondentów jest grupa osób nie mających sprecyzowanego poglądu na ten temat.

Co ciekawe, dozbrojenie Ukrainy przez Zachód w obliczu zagrożenia potencjalną rosyjską agresją ma dość wyraźnie większą ilość zwolenników wśród mężczyzn (62 proc.) niż wśród kobiet (46 proc.).

Badanie zostało przeprowadzone w dniach 25.01-26.01.2022 roku na grupie 800 internautów powyżej 18. roku życia.

 

ren/rp.pl

Komentarze

WPISDU2022.02.10 10:42
POLACY NIE POWINNI POMAGAĆ BANDEROWCOM
stop kacapom2022.02.5 15:22
Przeciwni tej pomocy są w Polsce pomioty tych , których Czerwona Armia przywiozła na tankach do Polski w 1945 roku .
WPISDU2022.02.10 10:43
SAMA JESTEŚ KACAPEM BANDEROWSKI ŚMIECIU
Rambo2022.02.4 13:23
Jestem byłym żołnierzem JW 4101 i jestem przeciwny pomocy banderowskiej ukrainie. Tak samo myśli wielu moich kolegów. Kto robił ten sondaż i na czyje zlecenie? Po której stronie stoi Pisowski rząd? Żadnej pomocy banderowskiej ukrainie!!!
Anonim2022.02.2 9:04
To są Polacy o korzeniach ukraińskich !!!!!!!!!!!!!!!!
Leon2022.01.30 22:49
Pomoc jaka pomoc chyba tylko ''gumki" 100 000 szt. popieram sam dołożę ... Nic Im Nie Wyślemy bo Zablokowali Nam Transport Kolejowy a Co Kozaki... Jak była rewolta w Kijowie to bandy U...stały na granicy i blokowali i kontrolowali transport samochodowy ...Czy my Polacy musimy naprawdę znosić te potwarze ... A potem ich Prezydent przyjeżdża do Wisły, bo Berlin dał im nocniki ... Oczywiście Oni będą Nam pluli w twarz, a my będziemy ich niańczyć ! Cała Ukraina zero pokory, nie mówiąc o rozumie tylko przed Moskwą. I nie obrażajcie się rezuny, bo o lachach mówią, że przed szkodą i po szkodzie ..... A można by inaczej po ludzku po bratersku.
ABC2022.01.31 3:46
Leon, idź pod mostek, zrób kupę i może zaczniesz myśleć roztropnie, czego ci szczerze życzę. Pamiętaj, durnie przy władzy bywają wszędzie i na Ukrainie i w Polsce. trzeba trochę czasu by durnoty uwalić. I nie słuchaj kretynów typu sKórwin, Sasza Smagłolicy, Grisza brodaty i inni kacapowcy.
kosiar2022.01.30 22:16
Z taktycznego punktu widzenia - zabezpieczyć granice !
ABC2022.01.31 3:49
Na razie jeszcze ze Zbirem a na południe mieć oko a niepotrzebnie zabiera się Podhalańczyków.
Anonim2022.01.30 16:02
Kogo Polska wyśle? Terytorialsów, a może żołnierzy Maryi, żołnierzy Chrystusa, może sforę Bąkiewicza? Jest moc - wysyłajmy zatem.
Anonim2022.01.30 17:12
Zaciągi PiS wraz z akcją Wisła?
ABC2022.01.31 3:51
do z 16:02. Przestań bluźnić gnoju kacapski!
Foster2022.01.30 12:46
Niemcy zaoferowali pomoc finansową i na prośbę Ukrainy aż 5000 nowoczesnych hełmów (co z niezrozumiałych względów jest wyśmiewane), a Polska obiecanki czyli nic ?
Anonim2022.01.30 13:26
Polacy nie usłyszeli od Ukraińców wybaczcie za ludobójstwo? A to nic nie kosztuje? Wystarczy szczerze uderzyć się w piersi?
goral2022.01.30 10:43
Po której stronie stoi PISowska Polska? 1. Napad Maciarewicza na ośrodek wywiadu NATO w Warszawie. 2. Przekazanie, przez Maciarewicza, do ambasady rosyjskiej, jako pierwszej, wykazu polskich agentów za granicą i osób z nimi współpracujących, ponoć tylko do tłumaczenia na rosyjski. 3. Zlikwidowanie polskiej osłony wywiadowczej w Iraku i Afganistanie. Zastąpienie doświadczonych oficerów harcerzami po 7 dniowych kursach. 4. Zdymisjonowanie polskich generałów i wyższych oficerów szkolonych przez Amerykanów (Maciarewicz, Błaszczak, Duda), zastąpienie ich kadrą z Moskwy. 5. Uznanie że Ukraina to jest strefa wpływów Rosji (Le Pen, na spotkaniu pod auspicjami Kaczyńskiego i Morawieckiego). 6. Dążenie do POLEXITu. 7. Przekazanie danych o niesprawnych samolotach i czołgach (w odkrytej poczcie Dworczyka) 8. Przekazanie danych o stanie polskiej armii wszystkim wywiadom świata. Poza stratami wywiadowczymi i materialnymi, po raz kolejny kompletna utrata wiarygodności wśród sojuszników. (Błaszczak, na czyje polecenie? Wodza, czy znowu intryga Antoniego?) 9. W obliczu agresji na Ukrainę Kaczyński i Morawiecki przyłącza się do Putinowskiej, antyukraińskiej międzynarodówki w Madrycie. Są tacy co nie kochają Ukrainy ale chyba lepiej mieć za granicą Ukraińców niż Rosjan? O tym marzy Wódz Narodu? Przecież Morawiecki to tylko chłopiec na posyłki. Za wieloma z tych punktów kryje sie śmierć polskich oficerów, żołnierzy i osób towarzyszących. Również groźba śmierci dla tysięcy a może milionów Polaków. NIkt mi nie wmówi że to są zwykłe wpadki a nie wykonywanie poleceń oficera prowadzącego.
Anonim2022.01.30 13:28
Ten tekst bzdur się nie daje skonsumować?
Anonim2022.01.30 9:30
Józef Piłsudski: „Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości”
jurek2022.01.30 8:01
wysłać im 100 tys. prezerwatyw
Anonim2022.01.30 3:00
628 km - tyle mamy teraz granicy ze ZBiR-em. 210 km Ruskimi, 418 z Białorusią. Jeśli Ruscy podporządkują sobie Ukrainę, to długość niebezpiecznej granicy niemal się podwoi - dojdzie 535 km. W sumie będzie to 1163 km - nie będziemy w stanie sami jej obronić. Wtedy Niemcom łatwo będzie "sprzedać" nas Ruskim. To po to, między innymi, są im (jednym i drugim) potrzebne rządy Tuska. To dlatego, poniżej, tyle "komentarzy" reprezentujących ruski interes agentów (świadomych lub nieświadomych tego co robią ).
Anonim2022.01.30 8:32
Zadaj pytanie, dlaczego III RP / Polin nie ma zdolności obronnych wszystkich granic? Kto jest personalnie winny tej sytuacji, aby 38 mln Naród w środku Europy doświadczany wielokrotnie między dwoma odwiecznymi wrogami Niemcami i Rosją nie miał zdolności obronnych? To jest zdrada Ojczyzny?
fumfel2022.01.30 1:04
53% to faktycznie zdecydowana większość. W pisowej matematyce pewnie 2+2 = 8
Anonim2022.01.30 8:38
Respondenci również wskazywali, że Bronisław Komorowski wygra wybory na Prezydenta RP?
Anonim2022.01.30 9:47
53% - dostaną kartę mobilizacyjną szybko zmienią zdanie?
Kowalski Anatol2022.01.29 23:57
Ci , którzy myślą , że z Ukrainy da się zrobić pas buforowy pomiędzy Polską [ czy też Europą ] a Rosją powinni się udać do psychiatry [ jakiegoś super fachowca ] i porządnie przebadać. W interesie Polski leży słaba Ukraina , która nie będzie w stanie Polsce zagrozić - równie słabej choć strojącej się w piórka mocarstwowości - smutne ale prawdziwe. Dobrze przynajmniej, że broni sami nie mamy zbyt wiele , więc nasz udział w dozbrojeniu Ukrainy będzie raczej symboliczny. Przynajmniej jest prawdopodobieństwo , ze kiedyś Polacy nie będą ginąć od polskiej broni . Oby.
Dell2022.01.30 2:31
To znaczy, że albo Piłsudski powinien trafić do psychiatry albo ci, którzy wygłaszają takie "opinie" do kurnika - żeby "kury szczać prowadzać" mogli nie każąc kurom na siebie czekać.
Anonim2022.01.30 8:46
Nie, to znaczy, że żyjemy w innym uwarunkowaniach politycznych? Ludobójstwo (OUN-UPA) nastąpiło po śmieci Marszałka Józefa Piłsudskiego? Jeśli ktoś tego nie dostrzega, to jest debilem, albo z premedytacją działa na szkodę suwerenności Polski? OUN-UPA w świadomości Ukraińców nowego pokolenia to narodowi bohaterzy? Wzór do naśladowania? I ziemie uznawane za ukraińskie do obicia? Sposób odbicia może się nie różnić, od wzoru ustalonego jak choćby na Wołyniu?
Anonim2022.01.30 9:24
Marszałek Piłsudski wydobyłby szablę z pochwy? Miałby odwagę? I uniósłby ją do góry? Tych dzisiejszych sprzedawczyków (PiS+PO+SLD+PSL) stać tylko na wycieranie sobie Marszałkiem gębę?
Anonim2022.01.30 9:21
Marszałek Piłsudski wydobył by szablę z pochwy? Miałby odwagę? I uniósł by ją do góry? Tych dzisiejszych sprzedawczyków (PiS+PO+SLD+PSL) stać tylko na wycieranie sobie Marszałkiem gębę?
Głos Rozsądku2022.01.29 23:30
Powtarzam, mocna militarnie, gospodarczo i ekonomicznie Ukraina w obecnych swoich granicach, a do tego zrzeszona w NATO i UE nie jest POLSKĄ RACJĄ STANU! Dwa ukraińskie niezależne państwa owszem, są PRS.
Anonim2022.01.30 9:35
Salute!
PIS=banderowiec+żyd2022.01.29 22:59
banderowcom chcą pomagać tylko banderowcy i żydzi z PIS
a to wam funduje PIS2022.01.29 22:57
https://youtu.be/5OPgpT8AsfU
PomóżmyBanderowcomTrafićPodBatiButRosji2022.01.29 22:57
Jedyna pomoc dla UPAińców - dopingować Rosję do zajęcia tej skorumpowanej banderowskiej nibylandii.
ABC2022.01.29 21:45
Panie cenzor, zwiększ wydajność! oczekiwanie na pojawienie się postu, trwa czasami ok. godziny. To przeszkadza w dyskursie. Śmieszne jest to, że ucinacie rzeczowe wypowiedzi a debilne puszczacie szybko. To o co chodzi? Służycie kacapom? Zdradzieckiej Targowicy 2?
Anonim2022.01.30 8:51
Twoje komentarze powinien usuwać z urzędu.
ABC2022.01.30 21:51
W twoim kacapskim państwie, być może, ale w Polsce nie, rosyjski pachołku.
Jarecki2022.01.29 21:39
Nie ma dla banderowcow pomocy
Januszek2022.01.29 21:36
Banderowcom sie nie pomaga
[email protected]2022.01.29 20:59
Bezczelność Ukraińców nie zna granic. Okazało się, że ten komik który robi u banderowców za Prezydenta po raz kolejny nie wpuszcza polskich mediów na konferencje zorganizowana dla mediów zagranicznych, ale np. media australijskie są tam reprezentowane. Prowadzimy dramatycznie głupią politykę względem wyznawców bandery.
Anonim2022.01.29 21:12
Skundlona polska polityka? Sprzedawczyki? Putin po pijaku Jelcynie potrafił odbudować armię? Polacy w tym czasie rozłożyli armię na łopatki? Nawet resztki armii po nieboszczce PRL-u?
chwała banderowskiemu PIS2022.01.29 23:01
jak pisowski długoPIS Duda przyniesie im w ryju kolejne miliardy polaków to wpuszczą ale jeszcze nie otrzymał takiego rozkazu od żyda Kalkenstina i nie co ma robić, czy już nieść w zębach pieniądze czy spier***ić na narty
kresy24.pl2022.01.29 19:44
Jeśli Ukraina zachowa swoją suwerenność to i Polska będzie bardziej bezpieczna . Z dwojga złego lepiej sąsiadować z Ukrainą niż Moskalami .
Anonim2022.01.29 20:40
Nikt zdrowy na umyśle, nie życzy Ukrainie źle? Życzymy Ukraińcom demokratycznej Ukrainy? Wspomnieć należy, że Polska walczyła o niepodległość 200 lat?
Anonim2022.01.29 20:43
I znikąd pomocy? Ale wręcz przeciwnie, denuncjowali nas jedni, a drudzy na Sybir wywozili? Dziś chcą, aby ich braćmi nazywać?
ABC2022.01.29 23:45
do z 19:44. Patrząc na mapę, Ukraina zasłania przed rasieją i białorasieją czyli przed ZBiR-em naszą wschodnią granicę od granicy białoruskiej do styku ukraińsko słowackiego. Jednak decydują także ludzie, decyduje układ polityczny w Polsce i na Ukrainie, decyduje uzbrojenie również naszej armii, któremu dzięki zapobiegliwości wrogów Polski daleko do powalającego. Choćby brak obrony p.rakietowo lotniczej krótkiego pułapu (20 do 40 km Narew), i obrony wojsk podczas przemarszu.
Anonim2022.01.30 8:50
Jesteś tak wysokiej klasy ekspertem, że nie mogę się zmusić, aby czytać twoje komentarze.
ABC2022.01.30 22:10
Ciemny satano kacapski trepie, po co czytasz choć nie rozumiesz? Po co piszesz o tym czego nie rozumiesz? Zjeżdżaj kacapie z tego portalu bo tylko zamęt wprowadzasz swoimi kłamstwami.
Kasikas2022.01.29 19:28
zgoda buduje..żadnej broni
ABC2022.01.29 21:05
Tak, tak, po socjal niemiecku: żadnej broni dla zagrożonych, tfu!
Maciej Piwowar2022.01.29 19:28
Czyżby Polski Naród Miał ZANIK PAMIĘCI??????????? A co z grobami pomordowanych ,GDZIE ICH GROBY.ITD. Czyli w Imię Rusofobi można ZAPOMNIEĆ P POMORDOWANYCH??????????????????Czasami TRUDNO BYĆ POLAKIEM.
ABC2022.01.29 20:06
Ja rozumiem kacapski pachołku, że dopytujesz się o groby ok. 200 tys. Polaków pomordowanych przez rosjan na Białorusi (może z udziałem Białorusinów) w latach 30-ych XX w., a o których twój kamrat ukaszenek odmówił udzielenia Polsce informacji.
Anonim2022.01.29 20:23
Nie frędzlu, @Maciej Piwowar mówi o ludobójstwie na Polakach, a w zasadzie na bezbronnych starcach, kobietach i dzieciach, jak i księżach, zakonnikach, i siostrach zakonnych, dokonanym w bestialski sposób przez ukraińskich rezunów spod banderowskiego tryzuba? Na Wołyniu i Małopolsce, jakbyś zechciał zapamiętać banderowski cwelu? Zapamiętaj jeszcze te słowa: „Naród, który nie szanuje swej przeszłości, nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości.” Józef Piłsudski
Anonim2022.01.29 20:36
Zapamiętaj jeszcze jedno, w czasie banderowskiego ludobójstwa na Polakach, Polska była w stanie wojny? Ale rezunom to nie przeszkadzało mordować sieroty, starców i kobiety? Wręcz przeciwnie, wykorzystali to bestialsko? Patrz, życie płata figla?
lore2022.03.28 1:03
Dokladnie. Historia lubi sie powtarzac, a karma wraca. ZYcze Ukrainie najlepszego, ale wola ja slaba, zdemiliaryzowana i ze 30-40 lat nie maja na odbudowanie - w tym czasie PL powinna nadrobic zaleglosci milirane i gospodarcze. O Historiii sie nie zapomina! Nigdy!
ABC2022.01.29 20:47
Ja nie neguję zbrodni UPA na Polakach i innych mniejszościach na Wołyniu i gdzie indziej ale twój kacapski pachoł wraz z tobą nie chcecie uznać rozyjskich zbrodni na Polakach, na Białorusi. Pikanterii sprawie nadaje fakt, że kacapy pierwotnie chciały Polsce tereny te (z 2 mln. etnicznych Polaków) przekazać, ale eNDolia Dmowskiego stanowczo odmówiła ich przyjęcia a nawet nie zechciała wynegocjować ich repatriacji do Polski. Tacy to "Polacy" znowy pyszczą i plują na Polskę i jeszcze są w polskim Parlamencie.
Anonim2022.01.29 21:03
Tu i teraz nie ma mowy o rosyjskich zbrodniach? Nikt tu ich nie neguje? Jesteś chory na punkcie Rosjan?
ABC2022.01.29 21:26
Czy dziś coś napisałeś o kacapskich zbrodniach? Poza tym naucz się używać znaków interpunkcyjnych. Jak porządny kacapski pachoł a może kacapska swołocz osobiście masz mało wiadomości a fobię any ukraińską. Ty się ich po prostu boisz jako kacap ludobójca.
Anonim2022.01.29 23:25
Ty cały taki głupi? Czy tylko rozum masz głupi?
Anonim2022.01.29 23:26
Ty cały taki głupi? Czy tylko rozum masz głupi?
Anonim2022.01.29 23:28
Ty cały taki głupi? Czy tylko rozum masz głupi?
Słuchaj no banderowska szmato chazarska2022.01.30 0:29
Takim jak ty ukrom pozwalamy tu pracować, wywozicie miliony pieniędzy do siebie, a w zamian co? Blokujecie polską kolej? Zejdź mi z oczu jak na ciebie patrzę, boś nie godzien splunięcia w twoją chazarską facjatę.
ABC2022.01.30 22:31
do 00:29. Ty ostatnio oglądałeś fantastyczne horrory, że nie odróżniasz swoich wymysłów od rzeczywistości? Może jeszcze jakieś siano do tego dewiancie? Najlepiej rzygaj do lustra, to cię pokrzepi kacapski smutku.
defence24.pl2022.01.29 18:27
Bardzo skuteczną broń przekazali Ukrainie Brytyjczycy ! Brawa dla Albionu !
Krakus2022.01.29 18:18
No niestety - na wysłanie naszych czołgów nie zgadza sie konserwator zabytków...
ABC2022.01.29 21:01
Dałem ci plusik kołtunie galicyjski choć na co dzień nie zgadzam się z tobą. Jednak większość naszych czołgów jest taka a najnowszych garść więc ... . Ciekawe jednak jest, kto tak naprawdę te czołgi i inny sprzęt konserwuje? Musi być do tego spora banda zdrajców!
Anonim2022.01.29 21:06
"Dałem ci plusik kołtunie galicyjski" - a za kogo ty się uważasz? Aby dawać plusiki?
ABC2022.01.29 21:33
A g.... cię to kacapie obchodzi!
Krakus2022.01.29 21:34
Za CZASAMI myślącego człowieka, nie takiego hejtera jak ty, starcze :P Bo tylko wpisy w internecie ci zostały jako jedyna działalność, dziadu :P
ABC2022.01.29 21:56
Proszę kołtun się odezwał i to galicyjski. "Wziął" na odwagę, to dobrze! Ale co on napisał? Według niego, każdy, kto reaguje na debilizm POKałOwni i innych czerwono i kacaposkórych to hejter i starzec i dziadu. Fajnie, widać, że przywaliłem tobie i twoim kacapskim sojusznikom! Cieszę się. Zacząłeś o myśleniu, ale ci nie wyszło. Banda kacapska, która obsiadła ten portal też myśli, że myśli.
Anonim2022.01.29 23:26
Ty cały taki głupi? Czy tylko rozum masz głupi?
Anonim2022.01.29 18:11
Józio Biden cuchnie wojną? I to jest nie w naszym, polskim interesie? Trzeba bać się polskojęzycznych z Polin i judeo-bolszewików, aby nas w wojnę nie wkręcili? Józek drukuje dolary na potęgę, a to jest zły znak? Znak wojny?
x2022.01.29 18:11
Mają wątpliwości,tylko Polak idiota pomagałby nazistowskiej ukrainie .Ukraina musi się wpierw wyrzec kultu bandery i innych zbrodniarzy którym oddaje cześć i pozwolić Państwu Polskiemu na ekshumację ofiar banderyzmu oraz dalszych poszukiwań grobów Polaków którzy byli ofiarami ludobójstwa dokonanego przez ukraińców
elka2022.01.29 17:53
Za to PiS zamiast wsparcia militarnego dał karnet na narty i poszedł się integrować z ludźmi Putina w Europie.
Anonim2022.01.29 18:13
Jak masz trochę wolnego grosza, to możesz wspomóc kijowską brać?
gość2022.01.29 17:35
co jeśli Ukraina dogada się z Rosją i całą zachodnią broń przejmie? i technologie.
kresy24.pl2022.01.29 18:28
Nie przejmuj się , moskalu !
Anonim2022.01.29 20:41
nerwy ci puściły?
Anonim2022.01.29 17:32
Ukraiński Minister podczas ostatniej wizyty Blinkena w Kijowie pokazywał mapę, gdzie Przemyśl, Chełm, Lublin był włączony do Ukrainy? Ogarnijcie się? Włączcie myślenie? Wołyń wróci na ziemię Podkarpacką i Lubelską?
Gówno prawda!2022.01.29 17:41
Paluchem to du pę wytarłeś, bo ci się skończyła "Pravda".
da da , kacapie2022.01.29 18:21
Nie kłam, kacapie !
Anonim2022.01.29 18:31
Szef MSZ Ukrainy pokazał Blinkenowi mapę z ukraińskim Przemyślem .................................. https://www.bibula.com/?p=130858
Ty to wiesz, ale udajesz, że nie wiesz,2022.01.29 18:47
że 𝐛𝐢𝐛𝐮𝐥𝐚.𝐜𝐨𝐦 jest opłacany przez żyda oligarchę i kolesia Putina Romana Abramowicza! PAMIĘTAJ, że 𝐛𝐢𝐛𝐮𝐥𝐚.𝐜𝐨𝐦 to SZCZEKACZKA KREMLA!
Anonim2022.01.29 18:57
głupich nie sieją?
ABC2022.01.29 20:10
do 18:48. Jest duże prawdopodobieństwo, że masz rację. END-olstwo dmowszczańskie jest i było zawsze pro kacapskie.
ABC2022.01.29 20:54
Miało być do z 18:47. Przepraszam za pomyłkę. Bibuła pośmierduje nawet w/s religijnych. Nie wiem, czy akurat żyd ich sponsoruje ale kreml na pewno.
ABC2022.01.29 21:11
Mapa fizyczna jest nieostra, brak opisu miejscowości, z trudem daje się zlokalizować znajdujące się na niej obszary. Ale spróbujmy. Po prawej stronie jest prawdopodobnie od południa na pólnoc, jest prawdopodobnie granica mołdawsko ukraińska, zniekształcona okupowanym przez rosję naddniestrzem. Paluch Ukraińca zlokalizowany jest prawdopodobnie na Odessie, porcie Ukraińskim nad M. Czarnym. Szukamy teraz zachodniej granicy Mołdawii, nie jest ona zaznaczona na mapie ale w przybliżeniu możemy ją rozpocząć od północnego wierzchołka granicy Mołdawii z Ukrainą na południu, powyżej wybrzeża czarnomorskiego. CDN
Anonim2022.01.29 21:24
Głupich nie sieją?
ABC2022.01.29 21:36
CD 1. Stąd, linia biegnąca w przybliżeniu na północ (NN-W) da nam granicę rumuńsko mołdawską, kończącą się mniej więcej na najbardziej wysuniętym na południe występie południowej "granicy" ukraińskiej. Jest to prawdopodobnie punkt styczności granic: ukraińskiej, rumuńskiej i mołdawskiej na północy Rumunii i Mołdawii a na południu Ukrainy. Mając ten punkt, wyznaczamy od niego linię ok. 60 stopni na NN-W (uśredniając linię rzekomo polsko ukraińskiej granicy) i przechodzimy przez Ternopil (chyba Tarnopol), Brody, Lwów zostawiając po lewej stronie (na zachodzie), pozostając w dalszym ciągu na terenie obecnej Ukrainy. CDN
ABC2022.01.29 21:58
CD 2. Faktem jest, że żadne "granice" na tej mapie nie są zbieżne w swym kształcie z istniejącymi ale może to być deformacja perspektywiczna albo również to, że nie ma na niej granic państwowych a linie związane są z przedstawianiem fizycznych obszarów przestrzennych np. poziomice i kolory powierzchni. Wg mnie, tej mapie nawet się nie śniło wchodzić na teren Polski. Wyjaśnieniem sprawy jest napisanie do ambasady Ukrainy i poproszenie o pionowe zdjęcie tej mapy z wyraźnie opisanymi miejscowościami. KONIEC
Anonim2022.01.29 23:31
Ty cały taki głupi? Czy tylko rozum masz głupi?
ABC2022.01.30 0:07
Mapę znalazłem na https://kresy.pl/wydarzenia/szef-msz-ukrainy-pokazal-blinkenowi-mape-z-ukrainskim-przemyslem-foto/ . Portal jest uważany za prokacapski ale mapę mają.
julek2022.01.29 17:28
to ten kto chce niech im z wlasnej kieszeni pomaga a nie zciagna z biednego juz polskiego narodu ja ukraincom nie mam zamiaru pomagac
chrząszcz2022.01.29 18:22
Nie pomagaj , moskalu !
Zjeżdzaj2022.01.30 0:32
chazarze!!!
Marianczi2022.01.29 17:20
To już nie może być przypadek czy jakieś trudnosi techniczne. Na Frondzie jest cenzura!!! Ostatni portal wolny od takiej ingerencji PADŁ!!! CZEŚĆ JEGO PAMIĘCI!
ABC2022.01.29 21:18
Mnie też tak pośmierduje, zacznę to badać bardziej szczegółowo. Bardzo bym ćhciał aby tego nie było, ale sądzę, że cenzura działa w obronie kacapskich pachołków z eNDo konfiederacji, którzy kłamią jak rydzyk, manipulują i bronią niegodziwości kacapskich. Wstyd.
Na wzgórza Golan2022.01.30 0:33
czosnkowy smrodzie
ABC2022.01.30 23:51
do 00:33. Jednak czcisz zwycięstwa Izraela kacapska swołocz!
Anonim2022.01.29 17:13
Giedroyć mentor III RP / Polin mówił: Jeśli Ukraina będzie państwem demokratycznym, należy wspierać Ukraińców? Jeśli nie będzie, należy w interesie Polski wiązać sojusze z Rosją? Na Ukraine rządzi kijowska junta? Wspomagana przez amerykańską finansjerę? I co z tym zrobicie? politykierzy?
ABC2022.01.29 17:28
Możesz napisać gdzie Giedroyć to opublikował? Podaj kłamczuchu źródło. I od kiedy rasieja jest państwem demokratycznym?! A może kiedyś była, zakłamana gawnojedzka swołocz konfiederacka? Ukraina jest bardziej demokratyczna (jednak nie całkowicie ale jednak proces postępuje) od rasieji bo tam jest tylko mongolski dzierżymordyzm sprawowany przez byłych (nienawróconych kagebistów).
Anonim2022.01.29 17:48
Więcej czytaj? Tak za friko, specu od geopolityki?
Anonim2022.01.29 17:57
Giedroyć głosząc swoją doktrynę nigdy nie twierdził, że Rosja jest państwem demokratycznym? Zaważ, że pomimo tego uważał, że należy wiązać interesy z Rosją? Chyba miał wiedzę, bo pomagał uciekającym banderowcom na Zachód, i świadomość, że niedemokratyczna Ukraina to większe zagrożenie dla Polski, jak Rosja? To nie moje doktryny? Miej pretensje do Giedroycia?
ABC2022.01.29 18:29
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie i dalej podtrzymujesz swoje kłamstwa! Nie pozwala to na uczciwy dyskurs, który przechodzi w debilne pierdu, pierdu. Trochę się doucz i po paru latach spróbuj sił pisząc prawdę.
Anonim2022.01.29 18:43
Jak byś interesował się sprawami polskiego narodu, to być znał doktryny Giedroycia? Widziałbyś, że we Francji udzielał pomocy zbiegłym banderowcom? Ale ok. Szukaj Giedroycia na YT Media Narodowe?
ABC2022.01.29 19:53
Ja nie pytam się o Media Narodowe tylko gdzie wypowiedział się Giedroyć tymi kłamstawmi, które podajecie antypolacy. Tytuł publikacji, strona, wiersz.
Anonim2022.01.29 20:26
Jesteś śmieszny?
ABC2022.01.29 21:08
Do szkoły szczylu, do szkoły!
ala2022.01.29 21:17
Upadlińcu przestań kłamsta szerzyć.
ADAM2022.01.29 17:07
Podpuszczacie i ogłupiacie, nie znam nikogo kto byłby tak głupi żeby walczyć za banderowców. Jak chcecie pomóc to odeślijcie młodych, jurnych Ukraińcow, niech walczą o swoją ojczyznę.
ABC2022.01.29 18:22
Przede wszystkim nie za Banderowców, bo byli oni w II RP, gdzie mordowali sporadycznie polskich urzędników na Kresach. Furii dostali, gdy po spotkaniu w Nieświerzu polscy latyfundyści na Kresach zaczęli wydzielać części swoich majątków na osiedlenie dla Polaków spoza kresów, m. in. kombatantów z wojny polsko kaczpskiej z lat 1919 - 1920r. (np. osada Maczków założona przez żołnierzy gen. St. Maczka). Czarą goryczy dla Ukraińców, dzielnie wywiązujących się z sojuszu zawartego przez Piłsudskiego z Petlurą (np. bohaterska obrona Zamościa, przez wojska gen. Marko Bezruczki przeciw Budionnemu), było zrezygnowanie z obrony sprawy ukraińskiej przez polską delegację podległą Sejmowi polskiemu, uczestniczącą w rozmowach z Rosją sowiecką i owocujących podpisanym w Rydze Traktatem. W latach 30-ych XX w., rosjanie wymordowali na "swojej" Ukrainie od 8-10 mln. osób, dzieci, dorosłych i starców, którym po prostu zabrano żywność. Śmierć głodowa była jedną z broni rosyjskiego i chińskiego komunizmu (patrz też film "The soviet story"). Być może ci w straszny sposób wymordowani Ukraińcy, byli by jakąś większą pomocą dla mordowanych Polaków (nie tylko Polaków a także Cyganów, Żydów i innych mniejszości zamieszkujących te tereny), którym część Ukraińców jednak pomagała.
Anonim2022.01.29 18:38
Ludobójstwo jest Ludobójstwem? Nie ma o czym mówić?
ABC2022.01.29 20:00
Właśnie jest o czym mówić, bo nie wszyscy Ukraińcy mordowali Polaków i inne mniejszości. A proszę pamiętać, że ci nasi kaci (mówię o organizacji) już po II WW, lata już 60-te walczyli jeszcze na Ukrainie, tak jak Polacy w Polsce a Litwini na Litwie przeciw rosji sowieckiej.
ADAM2022.01.29 21:06
Ludobójstwo jest ludobójstwem.
ABC2022.01.29 22:03
do z 21:06. Czy ktoś temu przeczy?
Wydałeś się2022.01.30 0:37
Szmaciarzu ukraiński, 150 tysięcy bestialsko zamordowanych kobiet, dzieci i starców! Nie jesteś polakiem jesteś beznarodowym kundlem ze stepów! Trzeba będzie sobie odbić na tych waszych paniach lekkich obyczajów, dobrze dają :)
ABC2022.01.30 23:18
do 00:37. 200 tys. Polaków, moich rodaków, kobiet, mężczyzn, starców i dzieci wyrżniętych przez pijanych rosyjskich eNKaWuDzistów to dla ciebie cepie nie jest ludobójstwo? Dlatego, że o tym piszę nazywasz mnie szmaciarzem ukraińskim? A ty kim jesteś szczekaczko kremlowska?
ola2022.01.30 23:55
jesteś baran
ABC2022.01.31 0:34
do z 23:55. , a ty owieczka. Uważaj na smagłolicych, których tak uwielbiacie, jednocześnie podając się za katolików.
sprzeciw2022.01.29 16:58
Banderowcom nie należy pomagać, bo kiedyś ta pomoc obróci się przeciwko Polakom.
Anonim2022.01.29 16:57
Co za głupole, !!!! pomóc militarnie?! Ja ich wesprę dobrym słowem ! To za mało?
Bambo2022.01.29 17:20
Anonim to jest kremlowski trol
Anonim2022.01.29 17:29
A ty kim jesteś?
Anonim2022.01.29 16:53
Węgrzy przyjaciele Polski dostają ordery od Putina.https://dorzeczy.pl/swiat/246454/szef-wegierskiego-msz-odznaczony-rosyjskim-orderem-przyjazni.html
Anonim2022.01.29 17:08
Twoi przyjaciele z Izraela również dostają od Putina ordery? Cały Kneset mówi po rosyjsku, i co, to nie przeszkadza? Latają do Putina kilka razy w roku? Żyć bez Rosji nie mogą? Oni pierwsi sprzedadzą Polskę, i to każdemu i za marną szeklę? Jakoś nie pyszczysz?
Krzysztof2022.01.29 17:34
Dokładnie. Za tydzień kolejna wizyta Orbana w Moskwie.
Anonim2022.01.29 17:59
I słusznie? Musimy mieć swojego człowieka na Kremlu?
DDH2022.01.29 16:28
Na pohybel dewiantom : PO i KO w kakao sld, psl, tvn holoty ,wp.ss makreli putina ,żydokomuchów nkwd kgb kasty sądowej, lgbt q Brukseli.
HHD2022.01.29 16:27
Na pohybel dewiantom : PO i KO w kakao sld, psl, tvn holoty ,wp.ss makreli putina ,żydokomuchów nkwd kgb kasty sądowej, lgbt q Brukseli.
Anonim2022.01.29 16:27
czyli zaledwie 15% Polaków myśli.
ABC2022.01.29 17:19
do 16:27. Tak, myśli, że myśli dewianctwo POKałOwsko konfiederackie, psia ich mać zeswołoczona!
Anonim2022.01.29 17:31
15 % trzeźwo myślących?
Zjeżdżaj ukrze2022.01.30 0:41
Panienek swoich pilnuj, bo wolą dawać Polakom niż wam
ABC2022.01.30 2:17
Pilnuj tyłka pucina może ci coś z niego wypadnie biedny spaskudzony rodaku.
Głos Rozsądku2022.01.29 16:25
Polskie władze powinny wyrazić "głębokie zaniepokojenie" sytuacją. Tylko tyle i aż tyle. Niewdzięczne Ukry w obecnej sytuacji blokują przejazdy pociągów do nas z Chin. Nie jest naszym interesem taka Ukraina. Dla nas lepiej byłoby, gdyby istniały dwa niezależne od siebie państwa ukraińskie. Podjęli debilną decyzję rozbrajając się z arsenału atomowego za "gwarancje" bezpieczeństwa. He, he. Teraz chcieliby, aby na Rosjan z karabinami szli żołnierze NATO-wscy, bo szukają frajerów. A gdzie ich armia w obliczu zagrożenia? Gdzie pobór skoro ich młode chłopy spacerują sobie, imprezują m.in. w Polsce? Nie mogą sobie poradzić z "separatystami" w Donbasie, choć podobno mają regularną armię? Chcą, aby polski piechór biegł z bronią jako obstawa czołgu z czarno-czerwoną banderą Bandery-mordercy Polaków. "Głębokie zaniepokojenie i apel o deeskalację oraz dialog", tyle z naszej strony. Niech im militarnie pomagają "gwaranci" ich integralności.
Tego we Frondzie nie ma.2022.01.29 16:24
Zdaniem szefa PO skrót PiS w Polsce oznacza - przekupstwo, inwigilację i szantaż. - To są filary, na których prezes PiS Jarosław Kaczyński oparł swoją władzę w polskim państwie i uczynił Polaków i Polskę nieodpornymi na szantaż, na przekupstwo i na inwigilację - zaznaczył Tusk.
Ale bierzesz do ust czy udajesz?2022.01.29 16:49
.
Alex2022.01.29 17:03
Twoj Tusk, to niemiecka szmata, agentura.
ABC2022.01.29 18:43
Tfusk i jego banda, fałszywy skacapiony Polaku z 17:03, mają na swoich łapach krew polskiego Prezydenta i reszty polskiej delegacji do Smoleńska z 10.04.2010r!
koma2022.01.29 16:06
Pomagać ? Banderowcom ?
katolicka deratyzacja Polski2022.01.29 16:27
Konfederatow trzeba w ramach pozbywania sie zdrajcow przekazac banderowcom,bo my jestesmy zbyt lagodni dla onuc,
Anonim2022.01.29 16:54
Konfederacja jedyna siłą polityczna co walczy o sprawy Polski, o polski interes narodowy? Oczywiście, że wszystkie V Kolumny w Polsce, w tym ta związana Polin, sieje kłamstwa aby nie dopuścić do uniezależnienia się Polski? Chyba nie ogładzasz to, co dzieje się w Sejmie?
ABC2022.01.30 23:45
do z 16:54. G.... prawda. Konfiederacja walczy o sprawy kacapii i o rosyjski interes narodowy, wycierając sobie zdradzieckie zafajdane ryje Polskością. W tym celu kłamią, manipulują, razem z POKałowcami i satanokomunistami by niezorientowanych poprzykuwać do rydwanu azjatyckiego satrapy. Dla nich dzierżymordyzm i morderstwo (prezydent II RP) to chleb powszedni.
HHD2022.01.29 16:28
Na pohybel dewiantom : PO i KO w kakao sld, psl, tvn holoty ,wp.ss makreli putina ,żydokomuchów nkwd kgb kasty sądowej, lgbt q Brukseli.
ja2022.01.29 16:01
No to ciekawe jest, że tak się rwiemy do tej pomocy, tak gardłujemy z tymi mordercami Polaków a "pan prezydent" tej całej ukrainy nie wpuszcza sobie naszych dziennikarzy. Jakoś mało informacji w Polsce o antypolskich działaniach (nasilających się niestety) ukraińców.
Newsroom2022.01.29 16:18
Większymi zbrodniarzami w Europie; są Rosja i Niemcy, i to ich trzeba trzymać za mordę z dala od naszego regionu, a Ukraina wraz z Polską i "Trómorzem" da radę to zrobić ! To będzie skuteczny kordon sanitarny, który zablokuje skutecznie Rosję i Niemcy, w naszym regionie ! Zrobimy to bez obaw.
Anonim2022.01.29 16:41
Trójmorze to mrzonki? Niemcy na to nigdy nie pozwolą? A i Ukraina uważa się za hegemona na tym terenie i ma aspiracje do bycia Intermarium?
Anonim2022.01.29 18:24
Konflikt nieunikniony?
Anonim2022.01.29 17:19
Ukraiński Minister podczas ostatniej wizyty Blinkena w Kijowie pokazywał mapę, gdzie Przemyśl, Chełm, Lublin był włączony do Ukrainy? Ogarnijcie się? Włączcie myślenie? Wołyń wróci na ziemię Podkarpacką i Lubelską?
ABC2022.01.31 3:29
do z 17:19. Patrz kłamco na wpis ABC z 29.01.22r. 21:11 i dalsze. Obnażenie waszej prowokacji.
Newsroom2022.01.29 15:51
Rosję i Niemcy należy trzymać na dystans; z dala od "Trójmorza" ! Znamy dobrze z historii, jakim zagrożeniem dla Europy i świata , jest alians dwóch imperiów Niemiec i Rosji. Wiemy dobrze czym to się kończyło, kiedy te dwa państwa zaczęły się wzajemnie obwąchiwać. Nasz region musi być niezależny energetycznie, a Ukraina i Białoruś muszą być niepodległe i suwerenne bo mają do tego prawo ! I tak będzie czy to się Putinowi i Berlinowi podoba czy nie !!
Anonim2022.01.29 16:46
Żyjemy w innych czasach? Polska jest słabiutka pod względem militarnym? Trójmorze to studnia bez dna? Zapóźnienia ogromne? Trójmorze do dyrdymały? To mrzonka, która ma odwrócić Polaków braku wschodniej polityki Polski?
ABC2022.01.31 0:26
do z 16:46. Kłamiesz kacapska szumowino. Braki można nadrobić dość szybko.
Anonim2022.01.29 15:31
Z Ukrainą należy postępować bardzo ostrożnie, jak przy udzielaniu pomocy topiącemu się. Trzeba bardzo uważać komu i jak się pomaga by samemu nie być wciągniętym do topieli. Obecna Ukraina jest państwem rządzonym przez chabad Żydów. Żełeński jest Żydem, aktorem jak to już publikowano i głównie reprezenuje ich syjonistyczne interesy. Ich elity tam na Ukrainie jak te w Polsce są wrogami Polaków. Dodatkowo wielu spośród Ukraińców również jest wrogo nastawiona do Polski. To wynik historii i wychowania w szkołach i rodzinach. Polska dla własnego przetrwania powinna angażować się w konflikt Rosja - Ukraina do dyplomatycznego minimum. Elity Rosji są znanym i przewidywalnym wrogiem Polski. Jeśli Ukraina zwycięży w konflikcie z Rosją, stanie się silnym, małoznanym i nieprzewidywalnym wrogim sąsiadem Polski. Nie z powodu samych Ukraińców a ich elit rządzących ich państwem.
Trudno się z tym nie zgodzić.2022.01.29 15:46
Ale żeby nie mieć Putina i tego jego Szojgu czy Szajbu od Bałtyku do Bieszczad należy pomagać Ukrainie, ale tylko w ramach NATO. Dla mnie Ukraina jak Białoruś NIE MA narodu tylko sowiecki zlepek.
Anonim2022.01.29 17:22
Włączcie myślenie! Maski opadają: to Putin jest celem! ... "Po kilku miesiącach eskalacji ze strony NATO i Stanów Zjednoczonych maska ​​w końcu opadła: celem Bidena jest w rzeczywistości rosyjski prezydent Władimir Putin." ................................................................................................................................................... https://spiritolibero.neon24.pl/post/166457,maski-opadaja-to-putin-jest-celem
ABC2022.01.31 2:49
To z białorusów kacapy zrobiły sztuczny naród przed II WW. Natomiast Ukraińcy zostali (ok. 10 mln.) wymordowani przy pomocy sztucznego głodu a rusyfikowani byli do odzyskania niepodległości. Stan był taki, że w niektórych rejonach, także w Kijowie ok. 90% Ukraińców mówiło w domu po rosyjsku. To był m. in. powód oddania bez walki Krymu i innych terenów. Wynarodowienie przez rosję trwało bardzo długo. Dopiero po 2014 roku zaczęli Ukraińcy intensywniej wracać do swego języka i powracać do swego dziedzictwa narodowego skażonego długoletnim zniewoleniem przez rosję a z drugiej strony pewną łagodnością okupacji austryjackiej, która dała na Zachodniej Ukrainie podstawy do twardego nacjonalizmu, który pogłębiło wycofanie się Polski z pomocy w utworzeniu niepodległego państwa. I wtedy bohaterami stawali się rezuni walczący z Polską a ta nigdy nie posunęła się do bezwzględności jaką okazała rosja i carska i komunistyczna. Tak w wielkim skrócie to wyglądało.
Newsroom2022.01.29 15:28
Pomagając Ukrainie, pomagamy sobie i całej Europie Środkowo Wschodniej, Pomagając Ukrainie chronimy się wspólnie przed bandyckim kondominium niemiecko - rosyjskim, w naszym regionie !
HHD2022.01.29 16:29
Na pohybel dewiantom : PO i KO w kakao sld, psl, tvn holoty ,wp.ss makreli putina ,żydokomuchów nkwd kgb kasty sądowej, lgbt q Brukseli.
Anonim2022.01.29 16:48
@Newsroom Giedroyć wasz mentor mówił tak: Jeśli Ukraina będzie państwem demokratycznym, należy wspierać Ukraińców? Jeśli nie będzie, należy w interesie Polski wiązać sojusze z Rosją?
ABC2022.01.31 1:42
do z 16:48. Jak zwykle kłamiesz kacapska śmierdząca onuco!
Anonim2022.01.29 15:18
Ciekawe ile Kanada zarobi na dostawach sprzętu do UK.
Do UK ?2022.01.29 15:55
To oni eksportują broń do Wielkiej Brytanii.
Zowczak2022.01.29 15:17
Po Cholera zapomiec o tym. zbroic Polske i polakow. na Ukraine z wzajemnoscia zablokowac transport utrudniac wjazd przedstawicielom banderowcow. zadnej pomocy
Jan2022.01.29 15:10
.Należymy do NATO nie obowiązuje nas polityka wschodnia.Możemy popierać kogo chcemy,ale wojny nie potrzebujemy.
katolicka deratyzacja Polski2022.01.29 16:29
Konfederacja zawsze z Rosja przeciw Polsce. Glosuj na Kurwina bedziesz mial Putina !
Anonim2022.01.29 17:23
nie głosuj? kto ci każe?
ABC2022.01.31 0:21
do z 16:29. ... na sKórwina ... .
Jarosławtusk2022.01.29 15:06
No tak bo większość Polaków to kretyni.
Anonim2022.01.29 15:18
4 mln było w PZPR
ABC2022.01.30 23:59
do z 15:18. Nie kłam odszczepieńcze bo 3 mln, pod koniec rządów Gierka.
Anonim2022.01.29 14:57
A co my im możemy dać, jak Macierewicz rozpieprzył armię.
Jan2022.01.29 15:11
Chłopie obudż się.To hasło już dawno się skompromitowało.
Anonim2022.01.29 15:19
z armii w 1989 r został złom i orkiestra
ABC2022.01.31 0:11
do 15:19. Znowu kłamiesz wredoto. Zostały m.in. stare BWP-1 (potrzebna głęboka modernizacja, jeśli się opłaca), goździki, które można by zmodernizować, katiusze, tylko część zmodernizowano, nazywają się Langusty, nieśmiertelne zsu - 23 mm, "nasze" czołgi t-72 do głębokiej modernizacji i kupa przestarzałych i nie modernizowanych śmiglaków). Być może coś pominąłem. Cała modernizacja jest opóźniana nie wiadomo z jakiego powodu a zakupy potrzebnego sprzętu albo nie są dokonywane albo tylko w ilościach śladowych.
ABC2022.01.31 2:10
Tak mówiąc prawdę to skanibalizował 11 DPanc. zabierając najlepsze czołgi Leopard 2a5, dając w zamian t-72 Twardy (słaba moderka kacapskich T-72). Przez to dywizja straciła swą wartość bojową i animusz bo z mercedesów jedna brygada musiała się przesiąść na mikrusy a posadzić rajdowca za kierownicą mikrusa to dyshonor dla niego i się obraża. Podobno sprawę mają poprawić Abramsy ale zgody na nich dostawę nie przysłano jeszcze z USA. Tak, że porządnego młota pancernego jeszcze nie mamy i dość długo jeszcze mieć nie będziemy, bo chyba kilka lat potrwa zanim całe 250 szt. do nas dotrze i załogi będą jako tako wyszkolone a oddziały zgrane.
27000% tylu jest za2022.01.29 14:53
sondaż przeprowadzono w siedzibie PIS na Nowogrodzkiej i Frondzie
Böno2022.01.29 14:51
Tu nie chodzi tyle o sympatie do Ukrainy i Ukraińców, którzy do dzisiaj czczą ludobójcą Banderę. Tutaj chodzi przede wszystkim do niechęć di Rosji. A w sumie powinniśmy się od tego wszystkiego dystansować tak jak to robi wiele innych państw europejskich i szukać porozumienia z jednymi i drugimi, mieć z nimi dobre kontakty i robić z nimi interesy, a z tym właśnie kiepsko przez polskie nastawienie i słabą politykę zagraniczną. Od Rosji kupujemy węgiel, a na tym tracą nasze kopalnie, a Ukraina blokuje transporty z Chin do Polski i Europy zachodniej. W sumie i jedni i drudzy są po jednych pieniądzach i nie wolno zapominać jak to bandy UP chciały nas ograbić z naszych ziem: całego regionu Przemyśla i Bieszczad.
oficer polityczny PIS2022.01.29 15:20
a jakie to pretensje np. terytorialne rości sobie Rosja do Polski a jakie banderowska Ukraina, Rosja żadnych a przyjaciele Dudy, Morawieckiego czy Kaczyńskiego roszczą sobie pretensje do ziem na wschód od Wisły, 1 stycznia wręcz państwowo świętowali rocznice urodzin Bandery, od 2 miesięcy ta banderowska Ukraina nie wpuszcza pociągów z Chin do Polski powodują ogromne straty finansowe i bydło piso-banderowskie mi mówi, że mam im pomagać? ktoś się z woojem na głowę zamienił a ci w/w na pewno, może symbolem PIS będą widły wbite w ciężarna kobietę, to taki ulubiony obrazek całego zażydzonego PIS-u
katolicka deratyzacja Polski2022.01.29 16:31
ROsja chce CALA Polske,to rzeczywiscie DROBIAZG ,ty onuco !!!
Alex2022.01.29 17:13
cIEBIE WPIERW TRZEBA DERATYZOWAC
oficer polityczny PIS2022.01.29 18:09
przedstaw jakiekolwiek dowody na ten twój banderowsko-pisowski bełkot, co to prezentujesz pisząc swoje urojenia po denaturacie to wyższy banderowski poziom pisowskiej gnojowicy
andrzej2022.01.29 14:51
Nie wiem, kogo się pytano się o zdanie w sprawie pomocy zbrojnej dla Ukrainy. Być może samych Ukraińców w Polsce, albo czytelników Gazety Polskiej.
Anonim2022.01.29 14:41
Polacy powinni odróżnić żywotny interes Polski od interesu amerykańskiej finansjer Deep State?
Powiedz coś więcej o "deep state".2022.01.29 14:51
A może to chodzi o dipshit?
Zabiegowiec2022.01.29 14:59
Akurat te światowe wrzody są za ruskim napadem na Ukrainę...
cykuta2022.01.29 15:28
i ciebie jeszcze nie ma w okopach ukraińskich aby bronić Ukraińców za obecne czczenie bandery, za zakaz ekshumacji pomordowanych prze banderowców Polaków na Wołyniu, za to, że nie przepuszczają pociągów z towarem z Chin do Polski? za co jeszcze chcesz pisowski kretynie chcesz im pomagać
ABC2022.01.31 1:25
Zawsze jakiś bufor od kacapów. Z pociągami sprawa się wyjaśni, inne sprawy z czasem też. A kacap jak wlezie nam na granicę to będzie problem, jak już jest ze ZBiRem. Mazury są na razie miękko infiltrowane z Królewca a nasz kontrwywiad chyba śpi.
Ty to wiesz, ale udajesz, że nie wiesz,2022.01.29 14:41
że 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬.𝐜𝐨𝐦 jest opłacany przez żyda oligarchę i kolesia Putina Romana Abramowicza! PAMIĘTAJ, że 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬.𝐜𝐨𝐦 to SZCZEKACZKA KREMLA!
wojski2022.01.29 18:13
jaki klub w UK jest własnością Abramowicza i dlaczego nie nazwiesz angoli onucami?
ABC2022.01.31 1:02
do z 18:18. To proste bo angole onuc nie noszą a przynajmniej nie tak śmierdzących jak kacapy!
Ty to wiesz, ale udajesz, że nie wiesz,2022.01.29 14:40
że 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬.𝐜𝐨𝐦 jest opłacany przez żyda oligarchę i kolesia Putina Romana Abramowicza! PAMIĘTAJ, że 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬.𝐜𝐨𝐦 to SZCZEKACZKA KREMLA!
Anonim2022.01.29 14:39
Nawet nie dotykać.
🦧🦧🦧2022.01.29 14:36
Proponowalbym wyslac na ukraine dwa polskie lotniskowce „ Niklas Koppernigk“ i „ Biustyna“ no i sluzby specjalne z pegasusem i kaminskim oczywiscie
Anonim2022.01.29 14:35
Polacy powinni odróżnić żywotny interes Polski od interesu amerykańskiej finansjer Deep State?
Anonim2022.01.29 14:35
Jak to? Nasi przyjaciele Węgrzy są przeciwni pomaganiu Ukrainie.Ba,nawet Węgrzy dostają ordery od Putina.https://dorzeczy.pl/swiat/246454/szef-wegierskiego-msz-odznaczony-rosyjskim-orderem-przyjazni.html
Anonim2022.01.29 14:40
Bo część Węgier zajęła Ukraina
ABC2022.01.31 0:59
do z 14:40. Notoryczny kłamco eNDolski! Ukraina jako państwo nie istniała wtedy, kiedy po II WW to kacapy przyłączyły Ruś Zakarpacką do terytorium poddanej im ukraińskiej soc. rep. sowieckiej czy jakoś tak. W każdym razie do terytorium zsrs.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2022.01.29 14:33
ciekawe czy kaczyński zmieściłby się po łóżkiem gdyby wybuchła wojna na ukrainie?
Da, da , kacapie2022.01.29 15:58
Tak , tak , kacapie .
Anonim2022.01.29 14:31
Maski opadają: to Putin jest celem! ... "Po kilku miesiącach eskalacji ze strony NATO i Stanów Zjednoczonych maska ​​w końcu opadła: celem Bidena jest w rzeczywistości rosyjski prezydent Władimir Putin." ..................................................................................................... https://spiritolibero.neon24.pl/post/166457,maski-opadaja-to-putin-jest-celem
Anonim2022.01.29 14:30
Putin i menedżerowie 20 największych włoskich przedsiębiorstw zignorowali veto Draghi’ego i rozmawiali o interesach ................................................................................................. https://babylonianempire.wordpress.com/2022/01/27/putin-i-menedzerowie-20-najwiekszych-wloskich-przedsiebiorstw-zignorowali-veto-draghiego-i-rozmawiali-o-interesach/
A teraz towarzysze jewreje2022.01.29 14:39
wspólnie zaśpiewajmy hymn naszej ukochanej ojczyzny. ___________________________________________________________________________________________________ 🔴 Гимн Советского Союза!!! 🔴 ___________________________________________________________________________________________________ Союз нерушимый республик свободных Сплотила навеки Великая Русь. Да здравствует созданный волей народов Единый, могучий Советский Союз! Славься, Отечество наше свободное, Дружбы народов надёжный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы к победе ведёт! Сквозь грозы сияло нам солнце свободы, И Ленин великий нам путь озарил: Нас вырастил Сталин – на верность народу, На труд и на подвиги нас вдохновил! Славься, Отечество наше свободное, Счастья народов надёжный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы к победе ведёт! Мы армию нашу растили в сраженьях. Захватчиков подлых с дороги сметём! Мы в битвах решаем судьбу поколений, Мы к славе Отчизну свою поведём! Славься, Отечество наше свободное, Славы народов надёжный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы к победе ведёт! _______________________________________________________________________________________________________ Ура! Ура! Ура! Чапаев герой! 🔴 🔴 🔴 🔴 _______________________________________________________________________________________________________ Za Rodinu! Za Stalina! Na boj, na boj, na boj!
Anonim2022.01.29 14:28
"Obserwacja 22 lat rządów Putina pokazuje, że wykonuje tylko te ruchy, których pewny jest powodzenia. Tak pewnie jest i tym razem, inaczej nie odważyłby się stawiać USA/NATO pod ścianą. Takie są gołe fakty i żadne osobiste sympatie tego nie zmienią, nawet wybudzony dr Ziemiński. Wracając jednak do tytułowego pytania - Co łączy stanislava z syjonistami? Otóż odpowiedź jest prosta i oczywista - wszystko bo to syjonista, aktywista bandy, która marzy o zawładnięciu Rosją. Nie tylko dla wejścia w posiadanie jej niezmierzonych bogactw ale przede wszystkim dlatego, że bez pokonania Rosji nie jest możliwe zaprowadzenie syjonistycznego (żydowskiego) porządku świata. Za pijaka Jelcyna wszystko wydawało się iść dobrze. Jelcyn był pupilkiem Zachodu bo pozwalał bezkarnie okradać Rosję. Putin pokrzyżował te plany i jest najbardzie znienawidzonym i demonizowanym politykiem na kuli ziemskiej. Wedłu dr Ziemińskiego trzeba go jak najszybciej obalić. W czyim interesie to pisze? Niech każdy sam sobie odpowie. Rosję można lubić lub nie, Polacy mają ku temu trochę powodów ale w naszym żywotnym interesie jest, żeby istniała przeciwwaga dla syjonistów. W razie upadku Rosji my też przestaniemy istnieć jako państwo. Teraz pozwalają nam jeszcze zachować pozorne, widoczne atrybuty "suwerenności" bo jesteśmy potrzebni w tej rozgrywce jako harcownik, podobnie jak Ukraina. A gdy nie będziemy już potrzebni to nas skasują i Polska będzie jedynie w książkach historii." źródło: https://spiritolibero.neon24.pl/post/166419,co-laczy-stanislava-z-syjonistami
A wy towarzysze jewreje2022.01.29 14:39
co zapomniieli jazyk naszej ojczyzny Rad. Drzyjcie mordy po polskiemu. ___________________________________________________________________________________________________ 🔴 Hymn ZSRR !!! 🔴 ________________ ___________________________________________________________________________________ Niezłomny jest związek republik swobodnych, Ruś Wielka na setki złączyła je lat. Niech żyje potężny jednością narodów, z ich woli zrodzony nasz kraj, Związek Rad! Chwała ci, Ojczyzno, tyś ziemia swobody, ludów przyjaźni ostoja i straż! Sztandar radziecki, sztandar ludowy, drogą zwycięstwa niech kraj wiedzie nasz! Skroś burze świeciło nam słońce swobody, nas wiódł wielki Lenin, wskazywał nam cel, wychował nas Stalin w wierności ludowi, do wielkich zapalił nas trudów i dzieł. Chwała ci, Ojczyzno, tyś ziemia swobody, szczęścia narodów ostoja i straż! Sztandar radziecki, sztandar ludowy, drogą zwycięstwa niech kraj wiedzie nasz! Okrzepła nam armia w bitewnym mozole. Najeźdźców zmieciemy, zetrzemy ich ślad! My w bitwach stanowim o losach pokoleń, my sławą okryjem ojczysty kraj Rad! Chwała ci, Ojczyzno, tyś ziemia swobody, sławy narodów ostoja i straż! Sztandar radziecki, sztandar ludowy, drogą zwycięstwa niech kraj wiedzie nasz! _______________________________________________________________________________________________________ Ура! Ура! Ура! Чапаев герой! 🔴 🔴 🔴 🔴 _______________________________________________________________________________________________________ Za Rodinu! Za Stalina! Na boj, na boj, na boj!
hdd2022.01.29 16:28
Na pohybel dewiantom : PO i KO w kakao sld, psl, tvn holoty ,wp.ss makreli putina ,żydokomuchów nkwd kgb kasty sądowej, lgbt q Brukseli.
Marianczi2022.01.29 14:27
Ja wątpliwości mam, bo jest to kraj niezbyt nam przyjazny.
Anonim2022.01.29 14:25
„Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie” - Roman Dmowski?
ABC2022.01.31 0:15
do z 14:27. W rzeczywistości miał obowiązki rosyjskie, których skrzętnie pilnował a dla niepoznaki coś karłowatego wykonywał dla Polski, myśląc jednak stale jakby tu Polskę wydać rasieji.
Anonim2022.01.29 14:25
Maski opadają: to Putin jest celem! ... "Po kilku miesiącach eskalacji ze strony NATO i Stanów Zjednoczonych maska ​​w końcu opadła: celem Bidena jest w rzeczywistości rosyjski prezydent Władimir Putin." ..................................................................................................... https://spiritolibero.neon24.pl/post/166457,maski-opadaja-to-putin-jest-celem
ABC2022.01.30 3:53
do 14:25. Eskalacje są ze strony twej umiłowanej kacapii a nie USA i NATO kłamco!
Anonim2022.01.29 14:25
"Obserwacja 22 lat rządów Putina pokazuje, że wykonuje tylko te ruchy, których pewny jest powodzenia. Tak pewnie jest i tym razem, inaczej nie odważyłby się stawiać USA/NATO pod ścianą. Takie są gołe fakty i żadne osobiste sympatie tego nie zmienią, nawet wybudzony dr Ziemiński. Wracając jednak do tytułowego pytania - Co łączy stanislava z syjonistami? Otóż odpowiedź jest prosta i oczywista - wszystko bo to syjonista, aktywista bandy, która marzy o zawładnięciu Rosją. Nie tylko dla wejścia w posiadanie jej niezmierzonych bogactw ale przede wszystkim dlatego, że bez pokonania Rosji nie jest możliwe zaprowadzenie syjonistycznego (żydowskiego) porządku świata. Za pijaka Jelcyna wszystko wydawało się iść dobrze. Jelcyn był pupilkiem Zachodu bo pozwalał bezkarnie okradać Rosję. Putin pokrzyżował te plany i jest najbardzie znienawidzonym i demonizowanym politykiem na kuli ziemskiej. Wedłu dr Ziemińskiego trzeba go jak najszybciej obalić. W czyim interesie to pisze? Niech każdy sam sobie odpowie. Rosję można lubić lub nie, Polacy mają ku temu trochę powodów ale w naszym żywotnym interesie jest, żeby istniała przeciwwaga dla syjonistów. W razie upadku Rosji my też przestaniemy istnieć jako państwo. Teraz pozwalają nam jeszcze zachować pozorne, widoczne atrybuty "suwerenności" bo jesteśmy potrzebni w tej rozgrywce jako harcownik, podobnie jak Ukraina. A gdy nie będziemy już potrzebni to nas skasują i Polska będzie jedynie w książkach historii." źródło: https://spiritolibero.neon24.pl/post/166419,co-laczy-stanislava-z-syjonistami
to oczywiste ale2022.01.29 14:20
Zachód powinien dozbroić Ukrainę ale w sprzęt obronny a nie ofensywny a Polska powinna to umożliwić udostępniając naszą przestrzeń pod dostawy takiego sprzętu. W żadnym wypadku nie powinniśmy oddawać własnego uzbrojenia bo będzie nam samym potrzebne do obrony
ABC2022.01.30 2:22
To już się dzieje, Brytole lecieli przez Polskę z bronią dla Ukrainy. Naszym darem może być nadmiar posiadanej amunicji po sowieckiej od goźdźików, i katiusz.