23.10.20, 08:10Screenshot Polsat News

Prezydent Duda: KAŻDE dziecko ma prawo do życia!

Uważałem i uważam, że każde dziecko ma prawo do życia” – powiedział prezydent Andrzej Duda w odpowiedzi na pytanie o to, czy zmiany w kompromisowej ustawie aborcyjnej spotkają się z jego sprzeciwem.

Jak informowaliśmy na portalu, wczoraj Trybunał Konstytucyjny orzekł, że tzw. przesłanka eugeniczna jest niezgodna z ustawą zasadniczą Wskazano też, że życie ludzkie jest wartością w każdej fazie rozwoju i powinno być chronione przez ustawodawcę.

W rozmowie z „Dziennikiem Gazetą Prawną” Prezydent zaznaczył, że nigdy nie ukrywał faktu, że uważa że aborcja ze względów eugenicznych nie powinna być w Polsce dozwolona.

Poruszono także temat nominacji prof. Przemysława Czarnka na ministra edukacji narodowej i nauki. Prezydent przypomniał, że to premier powołuje ministrów, zaś Konstytucja nie przewiduje możliwości sprzeciwu ze strony prezydenta. On sam, jak stwierdził, nie zgadza się ze słowami nowego ministra w kwestii roli kobiet. Jak podkreślił:

Wychowałem się w domu, gdzie praca naukowa i rozwój zawodowy, realizacja ambicji kobiety była na piedestale i ten dom normalnie funkcjonował”.

Prezydent został również zapytany o jego słowa z kampanii wyborczej ws. ideologii LGBT. Andrzej Duda stwierdził, że są oni razem dlatego, że są złączeni ideologią właśnie. Dodał:

Ci ludzie chcą zmieniać świat według swojej ideologii, w sposób, z którym ja się nie zgadzam. A jak wiadomo, mamy demokrację, można mieć różne poglądy”.

Jego zdaniem rodzice powinni mieć zagwarantowane prawo konstytucyjne do tego, aby móc decydować o tym, w jakim światopoglądzie wychowywane są ich dzieci. Zaznaczył też, że nie zgadza się na jakiekolwiek akty agresji wobec ludzi, bez względu na ich poglądy, przekonania czy orientację seksualną.

dam/PAP,DGP

Komentarze

Zadumany2020.10.24 16:12
Więc dlaczego bóg pozbawia ich tego prawa?? tuż po urodzeniu? Czy zarodek to człowiek? Jakie jest naukowe i konstytucyjne źródło takiego twierdzenia??? Czy wszystkie państwa Europy i Ameryki Płn. z wyjątkiem Polski - są państwami zbrodniczymi??? Jeśli tak - to dlaczego nie zrywamy z nimi stosunków dyplomatycznych i nie zamykamy przed nimi granic???
Dam2020.10.23 19:31
Niektóre mają prawo się urodzić i umrzeć po godzinie w niewyobrażalnym cierpieniu, zamiast odejść bezboleśnie.
JJJ2020.10.23 22:34
A podczas aborcji jak umierają? Bezboleśnie?
Dam2020.10.25 8:29
Tak, bezboleśnie. Na wczesnym stadium nie mają jeszcze układu nerwowego, więc nie ma mowy o bólu, a późniejszym są im podawane najpierw silne środki przeciwbólowe. Fajnie że się dopytałeś, ale mogłeś osiągnąć to samo w 2 minuty w wyszukiwarce.
adam2020.10.23 17:02
ma pan racje panie prezydęcie ale bjedna kobjeta ibjedne państwo nieidze wparze jerzeli chodzi o ciąże
orzech2020.10.23 15:30
skoro jest się dzieckiem od poczęcia to dlaczego np. płód nie dziedziczy a powinien
Ad2020.10.23 20:45
A w jaki sposób płód ma odebrać pieniądze. Fizyczna przeszkoda. Jak się urodzi to weźmie.
Ja, Szatan2020.10.23 15:23
ANEKS nr 2 do INSTRUKCJI DLA MOICH WIERNYCH PACHOŁKÓW – pogrobowców faryzeuszy, wrogów Kościoła i Polski, czcicieli trupa Lenina, wyznawców poglądów masonów i brukselskich neomarksistów, marionetek Sorosa, które w amoku szaleją na Frondzie: „katolicka kretynizacja polski”, „Po 11…”, „ladychapel”, „Natalja Siwiec”, „Polak Ateista Dumny Gej”, „Maria Błaszczyk”, „Klejnot Nilu”, JPIII i wielu innych z tej samej szajki, choć pod innymi nickami ***** No dobra, widzę, że nie pojęliście moich ostatnich instrukcji. Myślicie, że się wykpicie jakimiś prymitywnymi złośliwościami w tych waszych komentarzach? Może was to cieszy, ale mnie nie. Pora więc wyłożyć karty na stół. Przypominam: Moim celem jest złapanie jak największej ilości dusz do piekła na całą wieczność. I nie zauważyłem żadnych efektów w tym kierunku od tej waszej durnej pisaniny. Katolicki motłoch śmieje się z tego i tylko umacnia w przekonaniu, że jesteście bandą przygłupów! Oni, że zacytuję mojego ulubieńca, Jurka Urbana, mają to wszystko w ᵭůᵱįě! ***** Powtarzam: Jesteście jak polska opozycja: totalnie skompromitowani i nieskuteczni! Nie zyskaliście mi ani jednej duszy! Ale dla was, durnie, piekło zawsze stoi otworem. Do zobaczenia zatem! ***** (–) Szatan, strącony z Nieba ex-cherubin, „Non serviam!”
AAAtomek2020.10.23 16:57
Prosiłem żebyś mnie dopisał do swojej listy. Tak dla hecy.
Hipokryzja lewacko-bydlęca!2020.10.23 14:52
W Kalifornii, tylko przykład, jak jest zamordowana kobieta w ciąży, mordeca odpowiada za zabójstwo PODWÓJNE. I Kalifornia NIE JEST tu wyjątkiem. Każde prawo przewiduje zabójstwo kobiety w ciąży jako PODWÓJNA zbrodnia. W tym samym czasie, sama aborcja ZBRODNIĄ NIE JEST!
Walter2020.10.23 14:29
Pisowski Trybunał Konstytucyjny orzekł, że aborcja ze względów eugenicznych jest sprzeczna z konstytucją, ale nie wypowiedział się w sprawie zgodności z ustawą zasadnicza aborcji płodów poczętych z przestępstwa. Płody z nieuleczalnymi wadami genetycznymi mają mieć ochronę prawną, a płody zdrowe poczęte z przestępstwa jej mają nie mieć. Brak jest konsekwencji.
zdeformowany płód2020.10.23 14:08
Każde dziecko ma prawo do życia w męczarni.
Ty jakoś żyjesz, tylko hooy wie po co!2020.10.23 14:32
Więc masz racje.
Beata2020.10.23 14:00
Każde drugie dziecko.
UWAGA!2020.10.23 13:13
Uwaga na trole podszywacze: Konfederata i Dziennikarz TVN.
Nie wierzcie prolajferom2020.10.23 13:06
Fałszywy to ludek.
emtehake2020.10.23 12:31
Ten wyrok TK to oczywiście skandal, ale czego oczekiwać po tej instytucji skoro działa tam nijaki Piotrowicz. Jeszcze straszniejsze, że wygląda na to, że ktoś świadomie przenosi uwagę mediów (czyli i publiczności) na inny, zastępczy temat. "Niech Polacy się żrą wobec aborcji, a my w tym czasie poukrywamy kolejne afery". Odwrócenie uwagi Giertychem nie wypaliło, trzeba szukać czegoś nowego. Oj zgroza, zgroza....
Konfederata2020.10.23 11:56
Wczierajszyj priottest mordercow eto slabaja akcja. Plochy efekt.
Dziennikarz TVN2020.10.23 11:55
Kłamstwem i podjudzaniem wykończymy katolicyzm i Polskę!!!!!!!!
Anonim2020.10.23 11:33
mał dzieci, DUŻE DZIECI, dZieCi z d0wNem, każde może zostać prezydentem!
Na szczęście natury nie uda wam się oszukać2020.10.23 11:12
Koronawirus postnatalnie abortuje osoby dotknięte ZD sześć razy intensywniej niż osoby bez ZD.
marek_f2020.10.23 10:21
Wszyscy wiedzą że to nie decyzja trybunału - bo takowego już w Polsce nie ma - tylko Jarusia. Więc nic dziwnego, że protest są przed jego domem. Mnie to zadziwia jeden fakt - PIS może się tak pastwić tylko na biednymi i niezaradnymi ludźmi, czyli nad swoimi wyborcami. Jak ktoś ma kasę, to załatwi sprawę w Czechach/Niemczech czy gdziekolwiek indziej. Pytanie brzmi: kiedy ci wyborcy PISu otrzeźwieją? Jak długo PiS + KK mają im jeszcze pluć w twarz, zanim uruchomią swoje 3 zwoje mózgowe?
Jeżeli2020.10.23 10:18
trzeba prawem zakazywać aborcji to przy 95% katolików jest to ewidentna porażka Kościoła. Jakie to nauczanie gdy ludzie nie chcą z własnej woli tego nie robić? Ci niewierzący powinni mieć prawo wyboru ale wierzący? To jaka to jest wiara i radość jest z tego wątpliwa.
AAAtomek2020.10.23 10:13
Czekam na opinię Prezydenta Andrzeja Dudy, że zgwałcone polskie 12-latki powinny urodzić dziecko z gwałtu i je wychowywać!...................... p.s. Odpowiadam na pytanie, "że mogą je przecież oddać innym rodzinom" - dlaczego skazujecie te "dziecko" na gehennę życia w innej rodzinie?
Anonim2020.10.23 11:48
Życie w rodzinie adopcyjnej (pod warunkiem że jest to rodzina, a nie grupa dewiantów seksualnych) nie jest gehenną.
Czasami jest, czasami nie jest2020.10.23 13:09
You wouldn't know.
12345672020.10.23 9:57
Teraz się odzywasz,Prezydencie?A gdzie byłeś wcześniej?
gumowa kaczka2020.10.23 17:45
kocia kuweta sama się nie wyczyści
Mathias2020.10.23 9:56
Popieram Pana Prezydenta! To jest prawdziwa Dobra Zmiana.
Hipokryzja frondy2020.10.23 9:14
Najwiekszy tchórz Andrzej na scenie politycznej dał głos! Brawo Andrzej !
Andrzej Duda2020.10.23 9:13
Ja to zawsze zabieram głos w tematach, które są przychylne moim wyborcom. Nie daje głosu w ważniejszych sprawach. trzymajcie się na tych stadionach biedaczki. Jadę z kinią na brunch. Już czeka kierowca.
WITWIT2020.10.23 9:09
DOBRA DECYZJA
piosowcy=zomowcy2020.10.23 9:06
Odbierają kobietą prawo do własnego ciała... co dalej, kary pieniężne za nieobecność na mszy?!
Anonim2020.10.23 9:10
Dziecko nie jest własnym ciałem kobiety, chamie.
weronika2020.10.23 10:32
To nie dziecko, to płód. Kiełki rzodkiewki to nie rzodkiewka.
Anonim2020.10.23 11:45
Płód jest kompletnym organizmem, w więc jest organizmem gat. homo sapiens, a więc jest człowiekiem w początkowym stadium rozwoju, a więc jest dzieckiem.
Anonim2020.10.23 12:31
A kasztan jest kasztanowcem?
Anonim2020.10.23 12:45
Kasztanowiec to zwyczajowa nazwa dorosłego osobnika. Twoje porównanie ma tyleż sensu co "pytanie" czy dziecko jest starcem. Wyjąwszy przypadki progerii, nie jest, ale co to ma do rzeczy?
Maria Błaszczyk2020.10.23 15:33
Nie ma małych kasztanowców? To jak się nazywa takie drzewko, co wyrosło z kasztana i ma metr, na przykład? Klon?
Anonim2020.10.23 21:30
To jest lewacka żonglerka słowami, różnymi słowami określamy różne etapy wzrostu różnych organizmów. Dziecko nienarodzone, obojętne czy nazwiesz je bezczelnie "płodem" czy nie nazwiesz, pozostaje organizmem gat. Homo Sapiens, czyli CZŁOWIEKIEM. Konkretna nazwa dowolnej fazy rozwoju nie ma najmniejszego znaczenia. A skoro jest człowiekiem, to osoby mordujące dzieci nienarodzone są mordercami. Osoby zaś namawiające i zmuszające (naciskiem wyjącej propagandy, szantażem moralnym) są podżegaczami do morderstwa.
Waarnemer2020.11.1 21:05
Chociaż widzę klarownie, że to dla nich za trudne, trzeba im to powtarzać do znudzenia. Może ktoś w końcu to zrozumie. A jeśli nawet nie, to my przed Bogiem będziemy mieć czyste sumienia, a oni potępią się na własne życzenie...
Natalja Siwiec2020.10.23 11:47
ale pasożytuje na kobiecie, jak huba na drzewie
Anonim2020.10.23 11:50
Nic z tych rzeczy. Huba na żywym drzewie jest pasożytem. Dziecko jest naturalnym stadium rozwoju komórek rozrodczych matki.
AAAtomek2020.10.23 9:02
Wyrok TK nic nie zmieni, granice są otwarte. Jeżeli kobieta jest przymuszona sytuacją wyjedzie i wykona zabieg poza granicami kraju. Jedno jest pewne, prawica złamała wieloletni konsensus. Po zmianie władzy, przepisy zostaną zliberalizowane. To był wasz wybór.
Anonim2020.10.23 9:14
Spoko, jak wiadomo z badań naukowych, konieczność "wyjazdu" ponad 60 mil jest wystarczającą niedogodnością, aby ponad połowa mamusiek odstąpiła od skrobanki. Powinieneś również wiedzieć, że najdalej za dekadę nastąpi załamanie demograficzne i gospodarcze i do władzy dojdzie nieuchronnie prawdziwa skrajana prawica. A wtedy zatańczą z mordercami, tak jak mordercy teraz tańczą z "płodami" - bez litości.
AAAtomek2020.10.23 9:24
Wczorajszy wyrok oznacza, brał badań prenatalnych, a to z kolei oznacza, że wiele par nie będzie się decydowało na dziecko, lub będzie zwlekało z podjęciem tej decyzji, albo po prostu wyjedzie na zachód. Ja mam trójkę dzieci i będę je namawiał na wyjazd z tego kraju.
Anonim2020.10.23 9:45
Osoby które decydują się na dziecko w strachu przed "wadą prenatalną" to całkowity margines. Jak pokazują badania statystyczne - kraje gdzie jest zakaz aborcji mają więcej urodzeń (w Polsce, odejmując miliony które wyjechały, 1,8 dziecka na kobietę. We włoszech, niemczech - odejmując imigrantów - poniżej jednego) oraz 5 do 10 razy mniej kobiet decyduje się na nielegalną skrobankę, niż na legalną, gdy jest zalegalizowana.
Maria Błaszczyk2020.10.23 15:41
A gdzieś Ty w XXI wieku słyszał o nielegalnej skrobance? Serio, siedzę w temacie od lat i nie słyszałam już od lat o czymś takim. Skrobanki oczywiście się zdarzają, przy endometriozie albo jak się niecałe łożysko urodzi albo przy jakichś polipach czy niecałkowitym poronieniu - ale o nielegalnych nie słyszałam od naprawdę dawna... Aha, i jakich milionów? Na emigracji żyje jakieś 2,5 mln ludzi w wieku rozrodczym, w tym zdecydowana mniejszość kobiet. Do tego całe mnóstwo z tych na emigracji rejestruje dzieci w Polsce z różnych powodów, ja np. zarejestrowałam pierwszą dwójkę, podbijając tym samym statystykę.
Polak2020.10.23 9:33
W dalszym ciągu sa wieszaki, gorąca woda, weterynarze, beczki po kiszonej kapuście i dziesiątki innych "domowych sposobów". Tylko tępi sekciarze łudzą się że zakazy w jakikolwiek sposób zmniejszają ilość przeprowadzanych aborcji.
Anonim2020.10.23 9:39
Zakazy drastycznie zmniejszają liczbę skrobanek. Po prostu zmieniają świadomość i dużo mniej kobiet decyduje się na skrobankę. W USA zalegalizowanie skrobanek spowodowało 10x więcej legalnych niż wcześniej było nielegalnych. To jak propaganda.
Polak2020.10.23 10:00
Brednie. Legalność powoduje jedynie że niebezpieczne, domowe aborcje przeprowadzane sa w bezpiecznych warunkach, zakazy zmieniają proporcję w drugą stronę. Sama ilość przeprowadzanych aborcji się nie zmienia, zmienia się tylko zagrożenie dla kobiet. Ale takim jak ty mordowanie kobiet nigdy nie przeszkadzało.
Anonim2020.10.23 10:07
Kłamstwo od dekad uprawiane przez lewaków, na masową skalę mordujących nienarodzone kobiety.
Polak2020.10.23 10:22
Nic poza bezpodstawnym bredzeniem o kłamstwach nie możesz powiedzieć? Ot i widać pustkę sekciarskiej propagandy.
Anonim2020.10.23 11:46
Nie jesteś w stanie wykazać, że liczba zabitych dzieci nie zmienia się po "legalizacji", ponieważ wszelkie dane pokazują że jest inaczej - legalizacja oznacza kilkukrotny wzrost liczby zabijanych dzieci.
Polak2020.10.23 14:12
Ani ty, ani żaden inny sekciarz nigdy nawet nie próbował wykazać że zakazy w jakikolwiek sposób zmniejszają ilość aborcji, więc zasłaniacie się swoim "moralnym" prawem do mordowania kobiet.
Anonim2020.10.23 15:26
Wystarczy wykazać, jak skokowo zwiększa się liczba zabójstw dzieci poczętych po "legalizacji". Dodatkowo wzrasta proporcjonalnie liczba powikłań, jak np wypatroszenie mamuśki po perforacji macicy, co oznacza przecięcie unerwienia i oziębłość.
AAAtomek2020.10.23 10:10
Zakazy jedynie zmienią zapisy w statystyce. Tej legalnej. Od dzisiaj aborcji w Polsce będzie 0. Zgadzasz się z tą tezą?
Anonim2020.10.23 11:51
Delegalizacja zmniejsza liczbę zabójstw - poprzez zmianę świadomości społecznej i zmianę wzorców kulturowych.
dr2020.10.23 9:54
argument w dyskusji że jakieś prawo będzie łamane jest jak zawsze bez sensu.. na tej samej zasadzie można uzasadniać że niby trzeba wyłączyć prawo o zakazie złodziejstwa...bo po mimo tego że obowiązuje prawo nie kradnij ...to ktoś tam coś tam jednak kradnie ? idiotyzm dyskusyjny "w postaci czystej" prawa które odzwierciedlają prawa moralne (od Boga) są jednak akceptowalne i to zdecydowanie zwiększy świadomość tematu i zmniejszy chęć aborcji ..a jak ktoś jednak pojedzie do innego kraju po aborcje to będzie to jego (jej ) wina a nie społeczeństwa (państwa) które tego zabrania
Polak2020.10.23 10:01
Nie istnieje coś takiego jak "prawa moralne od boga", niezależnie od tego którego z bogów masz na myśli. To tylko wymysł sekciarzy chcących usprawiedliwić swoje totalitarne zapędy i odbieranie kobietom prawa do życia.
Anonim2020.10.23 10:03
Owszem istnieje. To prawo Kultury, która dowiodła zdolności do przetrwania. PS. Nikt nie odbiera kobietom prawa do życia. Odbiera się komunistom prawo do przymuszania do zabijania dzieci.
Polak2020.10.23 10:24
Kłamiesz jak zwykle. Rzekome "prawo kultury" jedynie zabrania odbierania innym prawa do decydowania o sobie. Natomiast niezależnie od tego jak kłamiecie, zmuszanie kobiet do donoszenia ciąży mimo zagrożenia zdrowia i życia jest zwykłym morderstwem popełnianym przez każdego sekciarza popierającego jakiekolwiek zakazy aborcji.
Anonim2020.10.23 10:28
Nikt nie zmusza do "donoszenia ciąży mimo zagrożenia zdrowia i życia".
Polak2020.10.23 11:09
Dowiedz się może co za bzdurę uchwalono wczoraj i w obronie jakiego nakazu robisz z siebie prototalitarną szmatę. To orzeczenie sprowadza się do wymuszania donaszania ciąż zagrażających życiu i zdrowiu kobiet.
Anonim2020.10.23 11:52
To orzeczenie niczego takiego nie wymusza.
Polak2020.10.23 14:13
Naucz się czytać albo poproś kogoś kto umie żeby ci przeczytał że to orzeczenie bezpośrednio wymusza donaszanie ciąży kosztem życia kobiet.
Anonim2020.10.23 15:29
Naucz się czytać i rozumować logicznie, a potem wypowiadaj się w poważnych kwestiach, dzieciuchu.
dr2020.10.23 19:11
niestety istnieje ... bo całe stworzenie zwierzęta a szczególnie człowiek są zaprogramowanym (zdeterminowanym) stworzeniem ...i to zdeterminowanie zaprogramowanie już wymusza takie prawa a nie inne ... np. gdybyśmy byli pająkami modliszkami i umieli pisać prawo to byśmy w prawie zapisali ze po skutecznej kopulacji należy zjeść męskiego partnera.. ale ponieważ (jesteśmy ludźmi) to dzieciaka trzeba do18- 20 lat chować no to ten ojciec potrzebny jest do utrzymywania dzieciaka... ale ponieważ my ludzie potrafimy pisać prawo no to z Bożej determinacji wyszło że gdyby jednak ojczulek wymigiwał się od utrzymywania dzieciaków no to sąd mu zasądzi alimenty... dodatkowo z różnych wiar wynikają różne prawodawstwa ...np u muzułmanów kobieta ma status osła i maż może (jednostronnie) jednym listem rozwodowym oddalić żonę (o statusie np. osła) ...dodatkowo może mieć do 4 żony (o statucie osłów) i mechanizmem listu rozwodowego zmieniać jak rękawiczki ..(a dzieci zawsze należą tylko do ojca) a w krajach chrześcijańskich i post-chrześcijańskich jest prawodawstwo chrześcijańskie , ale kiedyś i w Europie było wielożeństwo... istniej też wiara w to że Boga nie ma i ta ateistyczna wiara chce z kolei narzucić prawodawstwo ateistyczne .. więc wnioski końcowe ; i ateizm jest wiarą.. i każda wiara (w tym ateizm) narzuca jakieś poglądy i jakieś prawodawstwo, a tylko ślepy nie zauważ poziomu skomplikowania zaprogramowania stworzenia ... dyskurs powinien dotyczyć które objawienie Boga jest prawdziwe (a więc i prawodawstwo) ale na pewno nie jest to wiara ateistyczna (w to że Stwórcy nie ma) co by nie mówić "twórczość" arabów (muzułmanów) skończyła się w 17 wieku "na dojeniu wielbłądów na pustyni" a nasza twórczość skończy się ? na ateistycznym odejściu od Boga i nie chęci do posiadania potomstwa... to dla kogo zostaną te nasze chrześcijańskie inżynieryjne cuda techniczne .. dla Arabów ? i tak się może skończyć debilny komunizm ożeniony z deblinym ateizmem ale to inny temat
Anonim2020.10.23 9:00
W Polsce życie jest święte kiedy jest zdeformowanym plodem! Takie święte już nie jest kiedy jest się LGBT , kobieta w ciąży czy pacjentem szpitala kowidowego czy onkologicznego 0 0
Cool2020.10.23 9:03
Byłeś pacjentem covidowym, onkologicznym, czy kobietą w ciąży?
Anonim2020.10.23 9:09
Na pacjentów onkologicznych, kowidowców czy kobiety w ciąży łoży się dużo pieniędzy. Na zwykłych facetów nie łoży się, dlatego kończą żywot nawet 10 lat wcześniej od tych jak twierdzisz, "kobiet w ciąży".
Cool2020.10.23 9:13
Rozumiem ...Jesteś gotów zabijać dzieci, żeby więcej pieniędzy było na twoje leczenie.
Cool2020.10.23 8:56
Żaden lewak nawet nie zająknie się o tym,,ile zdrowych dzieci zabijano na skutek błędnej dzignozy! ... Wczorajszy dzień to jeden z najpiekniejszych dni w nowożytnej historii Polski!...BÓG Z NAMI!!!!
AAAtomek2020.10.23 9:03
Miszczu, to napisz ile tych zdrowych dzieci!
AAAtomek2020.10.23 9:26
A propos, który Bóg jest z wami? Katolicki, prawosławny, protestancki, islamski, środkowoamerykański, hinduistyczny, staroegipski, Zeus, Thor czy Światowid?
Cool2020.10.23 9:47
Jest jeden Bóg.
Polak2020.10.23 10:02
Jest ponad cztery tysiące rożnych bożków, więc określ się którego masz na myśli.
Anonim2020.10.23 10:05
Na pewno nie chodzi o Lenina, Marksa, Gendera, Lgbta ani żadnego z lewackich pogańskich bożków.
Polak2020.10.23 10:25
Ewidentnie też nie o yahwe, Zeusa, Thora czy Peruna. Więc o którego z bożków ci chodzi?
Anonim2020.10.23 11:53
jak przestaniesz kłamać i podszywać się pod Polaków, może ktoś ci odpowie
Polak2020.10.23 14:14
Sekciarze katoliccy (z definicji nie można być katolikiem i Polakiem) nie ośmielą się odpowiedzieć, bo doskonale wiedzą że ich bożki to tylko wymyślone bajeczki.
AAAtomek2020.10.23 10:04
Ale który?
Polak2020.10.23 8:51
W takim razie, cykorze Adrianku, czemu odbierasz kobietom prawo do życia?
Anonim2020.10.23 9:55
Piszesz o prawie do życia z rękami upaćkanymi krwią zabitych dzieci?
Polak2020.10.23 10:03
O dziecku mówimy dopiero po urodzeniu, ale myślenie i moralność to za trudne koncepty dla sekciarzy.
Anonim2020.10.23 13:48
Wy mówicie, lewacką mową nienawiści i odczłowieczania, tak jak hitlerowcy mówili o ludziach i podludziach. W chwili porodu nic się specjalnie nie zmienia, czyli nawołujesz do zbrodni.
Polak2020.10.23 14:15
Gdybyś miał choć blade pojęcie o historii wiedziałbyś że sekciarze katoliccy mówią jednym głosem z Hitlerem, Stalinem, Mao i Pol Potem domagając się zakazu aborcji.
Anonim2020.10.23 21:33
jak widzisz, nawet najgorsi zbrodniarze czasem potrafią zachować się jak ludzie. Nie dotyczy to dzisiejszych lewaków, oni sobie człowieczeństwo wypalili kwasem siarkowym.
verizanus2020.10.23 8:50
Najgorsze jest to że lewaczki mówią w imieniu kobiet. One mogą mowić jedynie o LEWACKICH kobietach. One podobnie jak lewacy mają ZUPEŁNIE INNY system wartości. Stąd nieporozumienia ;).
Cool2020.10.23 8:59
szczególnie, że te lewaczki(feministki) ... to takie raczej mało kobiece są! :-))
AAAtomek2020.10.23 9:04
Najgorsze jest to, że prawica mówi w imieniu kobiet, Oni mogą mówić jedynie o PRAWICOWCYH kobietach....
verizanus2020.10.23 9:31
Coś w tym jest. Kobiety PRAWE i lewe zawsze się różniły. Te lewe najczęściej były określane dość wulgarnie zwłaszcza ze względu na specyficzny sposób wartości ;).
AAAtomek2020.10.23 10:06
;)
Anonim2020.10.23 8:32
PADziu, znasz takie powiedzenie: "Syty głodnego nie zrozumie"? Tu nie chodzi o jakieś "życie", tu chodzi o godne życie. Ciężkie upośledzenie nie gwarantuje ani godnego życia dotkniętemu ani jego rodzinie. Jeśli istnieje możliwość wybrania mniejszego "zła" to tak należy uczynić. Ale sługusy poddańczej ideologii katolickiej tego nie zrozumieją...
dr2020.10.23 8:47
Z Prezydentem się zgadzam ... godne jest chronić życie ... a tobie się pomyliło życie na ziemi pełne trudów, wyrzeczeń, cierpień, i walki ze swoimi problemami ...z życiem w niebie, taaaa... w niebie będzie "bezstresowo" i "komfortowo" a tu na ziemi ? nie ma takiej gwarancji i kobieta może mieć problemy ...nawet ze zdrowym dzieckiem... a facet może ulec wypadkowi lub nawet zginąć w pracy... jakie ty chcesz mieć gwarancje tu na ziemi ...? dekadencja prowadzi do destrukcji i obniżenia odporności ...co wykorzystają inni aby twoimi kosztem i cierpieniem coś zyskać...tak toczy się historia tu na ziemi ... zapytaj się żołnierza czy może mieć "bezstresową prace" w czasie ewentualnej wojny ? tyle warte twoje wywody...czyli nic...
Anonim2020.10.23 8:48
Zamordowanie osoby upośledzonej nie jest "mniejszym złem" tylko większym. Sługusy ideologii lewackich doskonale to rozumieją, im zależy tylko i wyłącznie na mordowaniu zabijaniu masakrowaniu katowaniu. Kiedyś byli rasistami dzisiaj przekabacili się na aborcjonistów. Dostają laksacji na myśl, że ktoś mógłby im odebrać prawo zabijania "podludzi". Nie ma się co dziwić, że na przemówieniach Hitlera tłumy szalały w extazie, lewacy zawsze tacy sami, pójdą za każdym kto zapewni im prawo do bezkarnego zabijania ludzi, oraz nazwie to "walką o godność" żeby ładniej wyglądało.
T.2020.10.23 8:57
Dokładnie. Potem jeszcze wyjdzie Jaki i pokaże swoją rodzinę jako przykład. Jak macie chore dziecko, to przecież możecie zostać europosłami i członkami partii rządzącej, dostać fuchy w kilku spółkach i będzie was już stać na opiekę. Więc co to za protesty złych ludzi, którzy chcą "śmierci niewiniątek"?
Anonim2020.10.23 9:06
Rozumiem, że chcesz "prawa" do zabijania osób niepełnosprawnych, będących ciężarem dla najbliższych... hm, ciekawe dlaczego lewicowcy tak drą japę, gdy napisać, że nazizm był lewicowy. Lewicowcy po prostu nie mogą wytrzymać bez wskazania jakiś tam "podludzi". Murzynów, płodów, żydów, słowian, katoli - zależnie od mądrości etapu.
AAAtomek2020.10.23 9:30
Nazizm był odmianą faszyzmu, a faszyzm to skrajnie prawicowa doktryna.
Anonim2020.10.23 9:53
Zarówno faszyzm jak i nazizm są lewicowe. Przy czym nazizm nie jest odmianą faszyzmu (umiarkowanie lewicowego, nie negował wszystkiego, zaledwie większość), tylko kolejną wersją socjalizmu. Rzekomy nacjonalizm hitlerowców był lewicowy, tak samo jak nacjonalizm/nacjonalitaryzm rewolucji francuskiej, gdy kontr-rewolucjoniści walczyli pod hasłem "precz z narodem".
Pet2020.10.23 13:42
Nazizm i faszyzm to skrajna prawica. Proszę się douczyć.
Anonim2020.10.23 13:50
Sam się doucz a nie powtarzaj, jak małpa, kłamstw ludobójcy Stalina. Lewaku.
Pet2020.10.23 17:16
Rzeczywistości nie oszukasz. W/g tego co twierdzisz to rządy obecnej władzy są lewicowe, a i ich "reformy" bardzo przypominają to co zrobił Adek w przedwojennych Niemczech.
Anonim2020.10.23 21:36
Nic nie wiesz na temat tego co zrobił lewak Adolf. Poza tym doskonale wiemy że pis to lewica, ale wiemy też że lewica to nie lewactwo, kompletnie zbydlęcona, zbrodnicza nawet na tle Stalina, sekta nienawistników. Zdecydowanie, paleolewica to przynajmniej ludzie. Wrodzy, ale ludzie. Lewactwo ludźmi dawno być przestało.