19.02.14, 18:44FOT. Wikipedia

Pussy Riot pobite w Soczi... nahajką! Zobacz film!

Piosenkarki chciały zaśpiewać utwór "Putin, nauczymy cię kochać ojczyznę". W grupie znajdowało się pięć kobiet i jeden mężczyzna. Zostali jednak otoczeni przez służby bezpieczeństwa złożone z Kozaków i po prostu zaatakowane "batem". Służby użyły także gazu pieprzowego.

pac/dziennik.pl/narodowcy

Komentarze

anonim2014.02.19 18:50
do łagrów zamknąć ateistyczne miągwy niech tam się wydurniają
anonim2014.02.19 19:01
" Gipsen " sądząc po twoim komentarzu to twoja mama musiała sie obracać w towarzystwie alfonsów jeżeli nabyłeś takie formy kultury osobistej.
anonim2014.02.19 19:09
Ale super co pseudokatole? Czasami się cieszę że innym jest źle w życiu a jestem pewien że takim kreaturom jak Majestic w życiu musi być okropnie. Autor tego postu pewni posikał się ze szczęścia.
anonim2014.02.19 19:24
Mamy tu typowy przykład, jak feminizm negatywnie wpływa na słabe osobowości.
anonim2014.02.19 19:36
Okazuje się, że teraz to tylko ruscy potrafią segregować śmieci - męty i wywłoki traktowane są tak, jak na to zasługują.
anonim2014.02.19 19:38
@Wrog, nie podniecaj się tak. Ciekawe kto te cipki nakręca.
anonim2014.02.19 19:42
Jak ktoś się nazywa "Szał Pizdy" to chyba wie co robi i po co :) ..gorzej z tymi co się egzaltują takim przedstawieniem.
anonim2014.02.19 19:48
Jak nikt katolom się nie przeciwstawi, to i w Rzeczypospolitej tak będzie. Czy kościół czy cerkiew - tego samego by chcieli - kobity na swoim miejscu, czyli na glebie. I jeszcze żeby morde obtłuc. A Fronda, która potępia pół świata, bicia kobiety potępić nie potrafi. Bo nie ta opcja. @Gipsen Majestic tak sobie gada. Lepiej, żeby sobie ulżył przed klawiaturą, niż z domu wychodził z takim zapałem do zmieniania świata :) @Majestic Tęsknisz za Carem, co? Brakuje pana, to i psiak smutny :)
anonim2014.02.19 19:57
@jenner 85 ŻENUJĄCY !!! brak wiedzy na temat nauki Kościoła !
anonim2014.02.19 20:00
@jenner, myślę, że masz złe doświadczenia z domu. Znam wielu katolików i takich bolszewickich, lewicowych zasad nie stosują
anonim2014.02.19 20:06
@akia Nauka Kościoła nauką Kościoła, ale rab swe miejsce winien znać. Dziękuję bardzo. Wolę zwykłe nauki, bez przydawek. Jak chcesz się przed papieżem kłaniać, to Twoja sprawa :)
anonim2014.02.19 20:07
A pałować to ku...two gdzie się talko pokaże!Rosja wie dokładnie jak się obchodzić z dewiacją wszelkiej maści.Na Sybir ze zdzirami,i to nie 2 tylko 20 lat!
anonim2014.02.19 20:13
brzęczyszczykiewicz, Troskę doceniam, ale dementuję stanowczo. Dom mój zawsze był łagodny i przyjazny, a na rodzinę złego słowa nie mógłbym nawet wyrzec. Katole zawierają się w zbiorze Katolików, ale go nie wyczerpują, z czego wypada się cieszyć. Wiem natomiast, że cieszyć się z bicia kogoś carskim knutem, bo coś se śpiewał i ludzi denerwował, nie przystoi nikomu. Widok kobiety na glebie i pod razami jest zwyczajnie nieprzyjemny, abstrachując od polityki. Pozdrawiam
anonim2014.02.19 20:17
„Nachalne są te kurwy i zuchwałe”
anonim2014.02.19 20:47
i bardzo dobrze Kozacy zareagowali
anonim2014.02.19 21:00
dobra robota
anonim2014.02.19 21:05
Brawo! Nie dostały klapsa od rodziców to teraz trzeba im rozum podbić do głowy. Oto efekty wychowania bezstresowego. Rzadko popieram Ruskich, ale wobec dziwactw i zboczeń reagują prawidłowo i zdrowo!
anonim2014.02.19 21:34
Jak ktoś chce się poświęcić, niech nie płacze że do niego strzelają (czy też obiją nahajką).
anonim2014.02.19 22:21
Drogi szarmancki, czerwony lemingu: jeśli taka k.rwa strzeli cię kiedy z pięści w ryj, spokojnie, podziękuj i pocałuj ją jeszcze w tą śliczną, damulą rączkę.
anonim2014.02.19 22:28
good job!
anonim2014.02.19 22:29
Rosja to jednak mądre państwo.
anonim2014.02.19 22:36
Do wszystkich:Polecam modlitwe za Ukraine!Niewierzacym minute westchnienia!
anonim2014.02.19 23:13
do łagrów
anonim2014.02.20 4:04
Te dziewuszyska prezentują się jak typowe terrorystki - przykrywają sobie gęby. I tak też powinny być traktowane. Podobno miały być zesłane do łagrów, ale chyba to był pobyt albo za krótki, albo zbyt łagodny. Najlepszym sposobem na tą zgniliznę byłoby zaimplementowanie do ich grona naszego seryjnego samobójcy, ale ciała powinny zostać gdzieś zutylizowane jakimś wapnem, by sympatycy tych kretynek nie mogli czynić pielgrzymek na ich groby i traktować je jak męczennice "słusznej" sprawy. @Cezar - "Putin to jedyny polityk jaki zasługuje na szacunek" Putin niespecjalnie zasługuje na szacunek, jednakże w porównaniu do "polityków" zachodnich istotnie jawi się jako w miarę normalny mąż stanu.
anonim2014.02.20 6:54
Lewackie lemingi maja juz tak wyprane mozgi, ze nie sa zdolne odroznic dobra od zla. Dla nich nie jest wazne, ze zachowanie tych obscenicznych ladacznic jest z gruntu zle, nimoralne i spolecznie szkodliwe, poniewaz sami reprezentuja podobny poziom zezwierzecenia. Dla nich zle jest przeciwstawianie sie tego typu zbydleceniu i nie ma tu najmniejszego znaczenia, ze baty spuszczo "kobietom", poniewaz gdyby wybatozono mezczyzn, to rownie placzliwie by zawodzili. To jest moralne szambo, ktore zlo uwaza za dobro i odwrotnie, po prostu - wyprane mozgi lewacka ideologia.
anonim2014.02.20 7:00
@aasseeww1234 Nie lubię Pussy Riot (głupie, lewaczki) ale napisanie, że "ROSJA=NORMALNOŚĆ" wzbudza we mnie śmiech. Chyba, że uważasz iż korupcja, mafia, zabójstwa polityczne, oligarchowie, fałszowane wybory to NORMALNOŚĆ. Jednakowoż ja dziękuję za taką normalność.
anonim2014.02.20 7:14
@jenner85: Widzę, że jesteś człowiekiem światowym, więc proszę o naukę. Od kiedy Popi noszą kozackie mundury? Chyba że to jakaś inna mniejszość religijna, to chętnie się dowiem, jaka? @Gipsen: "zadałem sobie trud przeczytania korespondencji więziennej tej pięknej i inteligentnej kobiety, która odważyła się zaprotestować przeciwko tyranowi, jakim jest Putin. Wymagało to ogromnej odwagi." Masz rację, ja bym się nie odważył tego czytać. Uważaj, żeby Twoje życzenia nie wróciły do Ciebie w po dwakroć. @Gipsen, habukak: Hipokryzja na maksa. Znane lewaki frondy, obrońcy wszelkiej równości i postępowcy, którym nagle przypominają się rycerskie obyczaje i zaściankowe rytuały, jak szczególna estyma wobec kobiet. Słoma z butów, towarzysze! Ja mam do sprawy jak najbardziej genderowy stosunek; jeśli te dziewczyny chcą się wcielać w twardą rolę manifestantów ulicznych, co zazwyczaj było męską rolą, to niech będą gotowe na to, że będą równo zbierały cięgi, w końcu, paradoksalnie, o to walczą. A mówienie, że za Cara ludzie w Rosji mieli gorzej, niż za Lenina, czy Stalina, to olbrzymie nieporozumienie, niewarte komentarza.
anonim2014.02.20 7:24
P.s. Nie życzę tym kobietom ani łagru, ani bicia, ani tym bardziej śmierci. Ale nie życzę sobie też, żeby swoją walkę z niesprawiedliwością i przegniłym państwem, jakim pod wieloma względami jest Rosja, prowadziły obrażając i wycierając sobie gęby symbolami i świętościami dla mnie bardzo ważnymi.
anonim2014.02.20 7:30
@enrque111 - no mają wyprane mózgi, a zwłaszcza uważają, że skoro cała "europa", to i im wypada się do tego dostosować. To taka tchórzliwa polityczna mimikra typowa dla osobników nie mających gruntowego wychowania obywatelskiego. Sami w nic nie wierzą, to plują na tych, którzy dostąpili tej łaski.
anonim2014.02.20 7:37
Witt Lut 20, 2014, 8:24 rano Obawiam się, że się przyjacielu mylisz. Te dziewuszyska nie protestują przeciwko Putinowi. One dostają kasę za plucie na religię chrześcijańską i jej profanowanie.
anonim2014.02.20 7:47
@Jack_Holborn: Nie wiem, czy PR są tożsame z femenem, czy tylko zainspirowane szczaniem na krzyż i ścinaniem go piłą. Jeśli są opłacane, tym gorsze będę miał o nich mniemanie, choć nadal nie będę im życzył wszystkiego najgorszego, bo nie mam tego w zwyczaju.
anonim2014.02.20 7:57
@Witt Myślę że pieką kilka pieczeni przy jednym ogniu. Sama Nadieżda Tołokonnikowa nie ukrywa, że pochodzi z rodziny mocno zakorzenionej w ideologi marksistowskiej.
anonim2014.02.20 8:19
@Witt - oczywiście te naiwne kretynki są prezentowane jako obrończynie tzw. praw człowieka i bohaterki o "wolność", czyli innymi słowy mają kwękać na Putina, czyli tego, kto jeszcze na tej planecie śmie wątpić w to, iż lansowanie wszystkich zboczeń jakie tylko się da jest przepustką do kręgu "ludzi postępowych".
anonim2014.02.20 8:29
@L.Twardowski - wróg mojego wroga jest moim przyjacielem Słyszałeś o tym?
anonim2014.02.20 8:31
@habukak: Wytrzyj monitor i wróć na poprzednią stronę. Nie utożsamiam PR z femenem, za to widzę, że ich działania są dość podobne. W podejściu do chrześcijaństwa są bardzo podobne. Wykorzystują symbole chrześcijańskie w sposób obsceniczny, same zachowują się obscenicznie i nie interesuje mnie ten sposób walki. Ponieważ walka "zbuntowaną cipką", albo cyckami na wierzchu jest tak płytka, że aż boli i oprócz wali politycznej i walki ze "złą cerkwią" jest przy okazji walką z normalnością, z przyzwoitością itd. Tylko, że takie postępaki, jak Ty, habukak, tego nie widzisz, bo zamiast spojrzeć na problem w sposób poukładany i logiczny, to kierujesz się emocją. Bo kierowanie się emocją jest najważniejsze w światku ludzi rozmiłowanych w femenie i podobnie działających grupach, w tym PR. I to jeszcze emocją, którą ktoś sztucznie stworzył, żeby zagospodarować ludzi tego pokroju.
anonim2014.02.20 8:49
Nie o postępowcach, a o postępakach. Czyli o tych, dla których "zbuntowana cipka" i gołe cycki manifestujące w świątyniach to symbole wolności, "postempu" i walki o prawa człowieka. Tak, emocje są ważne, ale nie powinny przysłaniać rzeczywistości.
anonim2014.02.20 8:51
@Schikaneder: Zawsze mam jakieś wątpliwości, ale w tym przypadku są bardzo małe.
anonim2014.02.20 11:03
Witt, Pytanie ciekawe, bo nieco źle zadane. Cerkiew już od czasów powstania Chmielnickiego jest ideologicznym ramieniem Kremla (casus Teofanesa III). Mundurów nie noszą, bo to są tacy agenci operacyjni - car wydaje dekret i zaprowadza go pałką, a oni usprawiedliwiają to wolą Boha. A są tak skuteczni, że nawet nasi rodzimi katole gotowi są pisać peany jaka to Rosja normalna i wspaniała, a car okrutny, ale w gruncie rzeczy sprawiedliwy. Ludzki pan ... Druga sprawa (do redakcji) to pisanie o "oporze Kozaków", bo nie jest to opór nikogo innego jak Kremla, a jak ktoś tego nie widzi, to jest durniem. W tak ważnym miejscu jak Soczi nic, absolutnie nic, nie ma prawa się wydarzyć bez rozkazu nacialnika. Trzecia zaś, to działalność funkcjonariuszy cerkwi w Polsce. Zaraz się pewnie na mnie gromy posypią, żem nieekumeniczny i w ogóle prześladowca. Nic to. Wspomnicie moje słowa, jak na Podlasiu zrobi się gorąco. Kłaniam PS Używałbym raczej wyrażenia "ksiądz prawosławny", bo za "popa" to oni się często gniewają.
anonim2014.02.20 11:26
Nie wiem co krytycy Putina maja mu do zarzucenia konkretnie, poza tym, ze jest "tyranem" ? Zostal przeciez wybrany w sposob jak najbardziej demokratyczny, zadne pAnstwo nie zerawlo stosunkow dyplomatycznyh z Rosja, a przeciwnicy Putina moga przeciwko niemu demonstrowac, jak w najbardziej demokratycznych krajach.
anonim2014.02.20 11:37
@jenner85: Zakładając, że jest dokładnie tak, jak piszesz, jeśli chodzi o cerkiew, to czy walka z takim stanem rzeczy ma się toczyć poprzez goliznę, wyuzdanie i prostactwo? Te dziewczyny, to jednak nie chłopki z sybiru, które nadal śpią na piecu, a internet to dla nich taki sam przesąd i mara, jak nie przymierzając, wiara w Boga dla habukaka. Wiedzą, że krzyż, Matka Boska itd. nie ogranicza się do Putina i hierarchy. Odpowiadając- może tak się toczyć. Tylko że ja, jak i wiele osób, nie akceptuję takiej walki, a dokładniej takiego sposobu. Z jednej strony pewnie dlatego, że nasz stosunek do kościoła jest inny, niż na wschodzie i nam się on inaczej kojarzy. Nie z władzą, a raczej wciąż z oportunizmem wobec PRLu. Ale czy to, że cerkiew kojarzy się z kremlem i ma wiele wspólnego, to jest powód dostateczny do profanacji? Można zaryzykować stwierdzenie, że skoro cerkiew jest narzędziem politycznym, to nie ma profanacji, bo nie ma tam świętości. Tylko że będzie to pogląd tak nieprawdziwy i tak populistyczny, jak ten, że CAŁA Ukraina walczy ze złym i samozwańczym tyranem. Bo w prawosławiu są ludzie prawdziwie wierzący, których boli polityczny charakter hierarchy, tak jak boli profanacja. Co więcej, popularność dziewczęta, w mojej opinii, zawdzięczają nie tyle temu, że są antyputinowskie, ale dlatego, że są kolorowe, wyuzdane i walą m.in. w chrześcijaństwo. Są fajnym obrazkiem dla zachodu, któremu wolność kojarzy się z seksem. To uogólnienie, ale znajdujące kazuistyczne potwierdzenia niemal na każdym kroku. I właśnie w tą pułapkę one wpadły, nieświadomie lub całkowicie z rozmysłem,chcą być zachodnie- wolne, a wolność to bunt... jak niektórzy wolą, "czegoś pluszowego" ;). A ich "performance" to nie tylko pioseneczki o złym carze. Nie mam żadnego przekonania, że "car okrutny, ale w gruncie rzeczy sprawiedliwy. Ludzki pan ..." Ale ciężko mnie też przekonać, że dżumę należy zwalczać cholerą.
anonim2014.02.20 11:37
@jenner85: Zakładając, że jest dokładnie tak, jak piszesz, jeśli chodzi o cerkiew, to czy walka z takim stanem rzeczy ma się toczyć poprzez goliznę, wyuzdanie i prostactwo? Te dziewczyny, to jednak nie chłopki z sybiru, które nadal śpią na piecu, a internet to dla nich taki sam przesąd i mara, jak nie przymierzając, wiara w Boga dla habukaka. Wiedzą, że krzyż, Matka Boska itd. nie ogranicza się do Putina i hierarchy. Odpowiadając- może tak się toczyć. Tylko że ja, jak i wiele osób, nie akceptuję takiej walki, a dokładniej takiego sposobu. Z jednej strony pewnie dlatego, że nasz stosunek do kościoła jest inny, niż na wschodzie i nam się on inaczej kojarzy. Nie z władzą, a raczej wciąż z oportunizmem wobec PRLu. Ale czy to, że cerkiew kojarzy się z kremlem i ma wiele wspólnego, to jest powód dostateczny do profanacji? Można zaryzykować stwierdzenie, że skoro cerkiew jest narzędziem politycznym, to nie ma profanacji, bo nie ma tam świętości. Tylko że będzie to pogląd tak nieprawdziwy i tak populistyczny, jak ten, że CAŁA Ukraina walczy ze złym i samozwańczym tyranem. Bo w prawosławiu są ludzie prawdziwie wierzący, których boli polityczny charakter hierarchy, tak jak boli profanacja. Co więcej, popularność dziewczęta, w mojej opinii, zawdzięczają nie tyle temu, że są antyputinowskie, ale dlatego, że są kolorowe, wyuzdane i walą m.in. w chrześcijaństwo. Są fajnym obrazkiem dla zachodu, któremu wolność kojarzy się z seksem. To uogólnienie, ale znajdujące kazuistyczne potwierdzenia niemal na każdym kroku. I właśnie w tą pułapkę one wpadły, nieświadomie lub całkowicie z rozmysłem,chcą być zachodnie- wolne, a wolność to bunt... jak niektórzy wolą, "czegoś pluszowego" ;). A ich "performance" to nie tylko pioseneczki o złym carze. Nie mam żadnego przekonania, że "car okrutny, ale w gruncie rzeczy sprawiedliwy. Ludzki pan ..." Ale ciężko mnie też przekonać, że dżumę należy zwalczać cholerą.
anonim2014.02.20 11:42
@Apologeta2: Każdy, kto nie popiera PR, jest zbratany z Putinem? A każdy, kto nie był za Bierutem, popierał nazistowskie zbrodnie i kolaborację?
anonim2014.02.20 11:45
@Apologeta2: Mój błąd, zacząłem pisać co innego i skasowałem nie do końca. Miało być "opozycjonizmem". Punkt dla Ciebie ;)
anonim2014.02.20 12:34
Witt, Spieszę wyjaśnić, bo nie masz obowiązku wszystkich moich komentarzy czytać, że katol to dla mnie nie do końca to samo co katolik, więc nie miałem zamiaru cię urazić. Na chwilę stanę po Twojej stronie. Była profanacja i należała się kara. PR zostały skazane i, wedle prawa, zapłaciły za to co zrobiły. Gdzie jest natomiast profanacja w występie w czasie igrzysk? Gdzie jest profanacja w spiewaniu, że nauczą Putina miłować ojczyznę? Nagranie jest takie se, ale jeden z tych odważnych panów mówi w odpowiedzi, że teraz "Putin nauczy WAS miłować ojczyznę." Nie wiem dlaczego, ale jakoś mnie zniesmaczyło. Jeśli się knutem uczy patriotyzmu, to nie jest on nic wart. Jest to patriotyzm-parodia. Czy wolno karać kogoś dwa razy za to samo? Czy nahajki nie poszły przypadkiem w ruch, bo ktoś im kazał? Jeśli chodzi o cerkiew, to już powiedziałem co miałem powiedzieć. Prawosławie ma we krwi posłuszeństwo wobec cesarza, bo jest przedłużeniem państwa. W Bizancjum nie było czegoś takiego jak spór o inwestyturę, zawsze tam cesarz pchał się na ołtarz. A nie ma nic gorszego, niż polityk mówiący z ołtarza. Nie ważne, czy carem jest Iwan, Aleksander, Stalin czy Putin. Tam car nie jest co prawda bogiem, ale od boga nie gorszy. I jeżeli krzyż prawosławny to symbolizuje, to bedę pierwszy, który go sprofanuje. Putin, kiedy nie mógł znaleźć paragrafu na PR, posłużył się ichniejszą wersją "obrazy uczuć" i swoim wiernym sługą, Cyrylem. Jeżeli reżim się zasłania bogiem, to jest to sygnał, że nie ma mandatu ludu. Czy dżumę należy zwalczać cholerą? Nie. Ale nie oznacza to, że wróg mojego wroga jest moim przyjacielem, bo taka logika jest błędna. Jeśli ktoś uważa, że za profanację powinno się wsadzać do więzienia, a za występy publiczne nie po mysli władzy, prać nahajką, to mu współczuję. Jeśli już karać, to: Za zakłócanie spokoju są mandaty. Za obrazę są zadośćuczynienia (tylko musi być poszkodowany). Tyle.
anonim2014.02.20 15:54
Te ladacznice to pewna odmiana Femenu - ta sama ideologia, ta sama agresja, to samo wyuzdanie, słownictwo, nienawiść do wiary i chęć obrażania innych
anonim2014.02.20 18:00
@habukak: wybacz, ale jak dla mnie nie masz zdolności honorowej, więc mnie nie obrazisz. @jenner85: Pozwolę sobie odnieść się do wypowiedzi. Pan także nie ma obowiązku czytać moich wszelakich przemyśleń, więc pragnę sprostować kilka rzeczy: 1. Jeśli chodzi o ocenę rządów w Rosji i obecnego Cara, to się nie pokłócimy. 2. Nie życzę tym osobom ani pobicia, ani więzienia. Rażą mnie ich działania. Jeśli sprofanowały cerkiew i za to odpowiedziały, to krzyżyk na drogę i niech spływają. 3. Nie twierdzę, że występ w Soczi był profanacją. Oceniam ich dotychczasową działalność, jako taką, której profanacja często towarzyszy. Dlatego nie łączę się z nimi w walce i w bólu. Jedni nie z mojej bajki spuścili bęcki innym nie z mojej bajki. Ciężko mi się zmusić na egzaltowane współczucie, jakie miało miejsce w niektórych wypowiedziach. Nie podzielam opinii, że wróg mojego wroga jest moim przyjacielem, bo prowadzi to do zdobywania bardzo problematycznych przyjaciół. Mi to zupełnie niepotrzebne. Co do cerkwi, pozostanę przy swojej opinii. Uważam, że potraktowanie prawosławia, jedynie jako kolejnego ramienia kremla, jest nieuczciwym uproszczeniem. To jak traktowanie Radia Maryja jako tuby propagandowej jednej partii. Choć da się to w pewien sposób uzasadniać, to nigdy nie będzie to całościowy obraz tej organizacji. Nie wiem, czy oglądał Pan dokument puszczony ostatnio w TVP o PR. Sprowadzono tam całą cerkiew do czterech zacietrzewionych batiuszków (by nie używać słowa pop), jadących w ciasnym samochodzie. Swoją drogą przeglądałem YT w poszukiwaniu występów PR. Znalazłem coś takiego, ale niestety nie znam francuskiego, więc jeśli ktoś taki tu jest, mógłby skomentować o co w tym chodzi: http://www.youtube.com/watch?v=nRWAR6TplTo pozdrawiam
anonim2014.02.20 18:28
@habakuku Prostak z ciebie i nieuk więc zlituję się (po chrześcijańsku) nad twoją kondycją moralno-intelektualną i wskażę na wyuzdanie oraz zgniliznę tych ladacznic - pooglądaj to szambo: http://www.henrikaeshna.com/apps/blog/sex-orgy-in-a-museum-what-does http://www.youtube.com/watch?v=nRWAR6TplTo http://www.youtube.com/watch?v=vSK-W5oKTZI
anonim2014.02.20 18:35
@enrque111, Widzę, że na podobne linki trafiliśmy.
anonim2014.02.20 19:26
Witt, Ja też nie twierdzę, że twierdzisz. To były takie moje przemyślenia, a polemika jedynie z kwestią cerkwi. Oczywiście, Prawosławie niejedno ma oblicze. Ale my mówimy o tym moskiewskim, którego ja nie poważam. Pozostawiam Gruzinów, Ormian i innych. Trochę to tak, jak z Islamem. Będą twierdzić, że interesują ich sprawy wiary, dżihad to walka z grzechem a nie z kuffarem i w ogóle Mahomet głosił pokój. Należy jednak popatrzeć na historię. Niestety, tylko zachodnie mutacje chrześcijaństwa traktują poważnie rozdział religii od państwa (i to nie wszystkie) oraz nieprzenikanie się hierarchi z aparatem państwowym. My, na zachodzie, często o tym zapominamy. Dla nas pewne rzeczy sa oczywiste (nie znam Twojego poglądu na te sprawy), ale dla nich mur Jefffersona to kolejny owoc zachodniego zepsucia. I tak, patriarcha moskiewski zawsze będzie sługusem państwa rosyjskiego, a Islam zawsze będzie dążył do Kalifatu, zaś Hinduizm zawsze będzie usprawiedliwiał system kastowy (no chyba, że przejdzie ewolucję na zachodnią modłę). Co do filmików, to nie jestem zwolennikiem sztuki opartej na wulgarnych happeningach. Jednak nahajem nie będę tych ludzi rozpędzał. To nie ta cywilizacja. Sztuka szokowała od zawsze, orgie organizowano na wielu dworach renesansowych i wcześniej. To dominacja protestanckiego purytanizmu sterroryzowała zachód (i katolików na zasadzie reakcji kto bardziej pobożny) strachem przed nagością i seksem. Nie bede tutaj dyskutował na temat piękna i brzydoty. Może mi się coś nie podobać, ale trudno. Świat nie musi być taki, jak to sobie ułożyłem w głowie. Nie jestem katolikiem, ale generalnie uważam, że zachodnie chrześcijaństwo jest bardziej cywilizowane od wschodniego. Uważam też, że fanatyczne odłamy wiary protestanckiej są bardziej groźne od fundamentalistycznego katolstwa. To tak, zebyś wiedział z kim rozmawiasz :) Pozdrawiam
anonim2014.02.21 6:07
A obejrzałeś sobie ich występ w muzeum? Tam "na żywo" nabrało nowego znaczenia.
anonim2014.02.21 9:32
@habakuku Wiedzialem od poczatku, ze jestes idiota, ale nie sadzilem, ze az takim :) Niezle sie "modla" - nago, na czworaka, wypinajac dupy w stanie kopulacji :)