13.07.19, 19:53

Robią, na co im Allah pozwala. Niemuzułmanki? Gwałcić

Oto fragmenty artykułu duńskiego psychologa Nicolaia Sennelsa na temat fali muzułmańskich gwałtów w Wielkiej Brytanii.

„Aktywność band gwałcicieli i osób dopuszczających się przestępstw seksualnych wobec nieletnich w Wielkiej Brytanii osiągnęła rozmiary epidemii. Wspólną cechą gwałcicieli grupowych grasujących w Zjednoczonym Królestwie jest ich religijne pochodzenie.

Jako psycholog nie jestem zaskoczony, że to przerażające zjawisko występuje zwłaszcza wśród osób wywodzących się ze społeczności imigrantów z krajów muzułmańskich.

Każda religia i kultura prezentuje pewien zestaw cech, wartości oraz wzorców zachowań, które wpływają na zachowanie osób z nimi się identyfikujących.

Islam nie jest wyjątkiem.

Molestowanie seksualne w islamie

Wizerunek kobiety opisany w Koranie określa jej status jako istoty gorszej od mężczyzny oraz jako jego własność, co oznacza odrzucenie jej praw jako istoty ludzkiej.
Nauka ta wpłynęła na sposób postrzegania kobiety jako istoty przez muzułmańskich mężczyzn, czego rezultatem było dyskryminacyjne umiejscowienie roli kobiety w społeczeństwie. Wielowiekowa muzułmańska tradycja traktuje kobietę jako obywatela drugiej kategorii: zezwala na zmuszanie jej do ślubu i seksu, a także na zabicie jej w przypadku, gdy sprowadza na rodzinę hańbę w postaci złamania mizantropicznych zasad prawa szariatu.

Brutalne traktowanie niewinnych [brytyjskich] młodych dziewcząt może być szokujące dla tych, którzy nie wiedzą jak traktuje się kobiety w krajach islamskich. (…) Muzułmanin ma bardzo łatwą drogę do rozwodu z żoną: wystarczy trzykrotnie powiedzieć jej ‘talaq’. Muzułmanka natomiast jest de facto jego niewolnicą: nie może uzyskać rozwodu, dopóki nie uzyska zgody rady szariackiej. Odejście od męża bez uzyskania tego werdyktu oznacza dla niej wyrok śmierci. (…)
Liczby mówią same za siebie. Badania wykazują, że 91 % spośród 7-20 tysięcy tzw. ‘mordów honorowych’ jest dokonywanych przez muzułmanów. Ponadto dochodzi do niezliczonej ilości ‘honorowych’ przestępstw, które nie kończą się zabójstwami. W samej Wielkiej Brytanii według danych policji odnotowano około 17 tysięcy motywowanych honorem „małżeństw wbrew woli, porwań, ataków seksualnych, bicia oraz morderstw każdego roku”.
Aż 42 % kobiet w Turcji padło ofiarą przemocy fizycznej lub seksualnej, natomiast w Maroku odsetek ten sięga 82 %. W Egipcie 99,3 % kobiet spotkało się z molestowaniem seksualnym. Problem ten dotyczy również innych krajów.

Niemuzułmanka…

Jest jeszcze jeden czynnik wpływający na rozmiary muzułmańskiej fali gwałtów.
Są to słowa samego proroka Mahometa. Otóż Mahomet pozwolił swoim wyznawcom wykorzystywać niemuzułmanki jako seksualne niewolnice. Prorok sam uprawiał ten proceder, miał bardzo dużą liczbę seksualnych niewolnic zdobytych w zwycięskich wojnach.

Muzułmanie są przez swą religię zobowiązani do wiernego naśladowania proroka. No więc go naśladują i korzystają z tego, na co im Allach pozwala…

mod/Euroislam.pl

Komentarze

andrzejhahn32019.07.15 17:55
a kto dal pozwolenie koscielnym katolickim dewiantom na gwalcenie i molestowanie dzieci
twitter:@PromocjaPWS2019.07.14 17:38
Polecam Program Wiedzy Społecznej K. Karonia - na youtube.com/HISTORIASZTUKI2011 i jego stronę historiasztuki.com.pl. Zbiór wszystkich jego prelekcji na wiedzaspoleczna.pl.
Max Fiend2019.07.14 14:42
Muzułmanki także pozwala.
Muhammad2019.07.14 12:09
Ci imigranci co przyjezdzaja do Europy to najgorszy sort. Podejrzewam ze specjalnie takich pochodzenia zydowskiego sie wpuszcza, a Arabow nie.
Mirek2019.07.14 9:41
Filip chyba uciekł z psychiatryka albo jest kacapskim trollem . Za gwałty i pedofilię w polskich więzieniach siedzi dwóch byłych księży i jeden zakonnik . Jeżeli chodzi o pedałów i gwałcicieli z laikatu to obecnie siedzi ich we więzieniach ponad 800 !! . A więc jedno do drugiego ma się nijak . Trzeba być wyjątkowo głupim albo złośliwym kacapskim trollem aby wypisywać takie brednie . Co się zaś tyczy islamu to jest w błędzie ten kto twierdzi że islam jest religią . Islam to religia , prawo i władza a więc moim zdaniem ISLAM TO IDEOLOGIA . Dziwne jest to że feministki w Polsce tego nie wiedzą . W niektórych krajach muzułmańskich kobieta ma mniejszą wartość od wielbłąda . Sprowadzanie muzułmanów do Europy przez lewactwo będzie prędzej czy później miało katastrofalne skutki ponieważ nastąpi zderzenie cywilizacyjne .
Maria Blaszczyk2019.07.14 12:19
A ilu jest księży w społeczeństwie? A ilu mężczyzn? A w przypadku mężczyzn nieksięży nie ma przełożonych, którzy zabiorą delikwenta z oczu ludizom jak się smród zacznie rozchodzić, zapewniając im wikt i opierunek w nowym miejscu i dostęp do świeżego dziecięcego mięska? Feministki wiedzą lub nie widzą, ale to bez znaczenia. Ci ludzie, których łaskawie nazywasz "robactwem", konkurując ze starym dobrym Goebbelsem - giną. Lub egzystują w arunkach, ktore sprawiają, że przeciętnie wrażliwa osoba zadaje sobie pytanie o to, czy to nie jest gorsze od śmierci. A większość ludzi uważa, że życie ludzkie należy chronić - i że jest ono ważniejsze od poglądów czy religii. Czasem przyjeżdżają też dlatego, że szukają lepszego życia. Tak jak Polacy. Twoja chcarakterystyka islamu jest zresztą słuszna - tylko że nie tym różni się islam od chrześcijaństwa. Nasza część świata zdołała swoją religię odrobinę ucywilizować - zawdzięczamy to Oświeceniu i demokracji. Do tego nikt muzułmanów nie sprowadza. Sami przyjeżdżają, z powodów wspomnianych powyżej.
Filip 2019.07.14 2:39
Allah to allah tamto, w Polsce tysiące księży gwałci dzieci które nigdy nie będą miały szans na normalne życie. Weźcie się za opisywanie problemów na własnym podwórku, wyzbądźcie sie hipokryzji, zobądźcie na obiektywizm. Dla tych dzieci nie ma już ratunku, księża na pewno wyjdą z tego bez szwanku. Kościół od dawna nie powinien już prawić prawd moralnych i duchowych bo od dawna jest zdemoralizowany i oparty na materialiźmie. Na szczęście już za kilkadziesiąd (PKK - ewenement na skalę światową, polski kościół katolicki) lat zniknie z areny światopoglądowej i politycznej. Ostatnie podrygi panowie w sutannach
vvv2019.07.14 7:38
Mylisz się co do KK. Ale masz rację co do siebie. Za kilkadziesiąt lat (a może prędzej) TY znikniesz na zawsze. Pzdr.
Stop agresji na Frondzie!2019.07.13 23:30
Według katolików broniących Tomka z Ikei gejów trzeba mordować. Niewiele się różnicie od muzułmanów. Polecam rachunek sumienia.
lech2019.07.14 12:31
23.30 Jesteś w błędzie.
Realista2019.07.13 21:31
lepiej byc muzumanka a nizeli ten LGBT terror znosic dlatego Merkel ich wpuscila do Europy
FactChecking2019.07.13 20:24
Cholerni nachodźcy! https://www.polishexpress.co.uk/szok-porwali-zgwalcili-i-porzucili-dwojka-zwyrodnialcow-z-polski-skazana
tango2019.07.15 7:22
No i..?
aspiring educationalist2019.07.13 20:16
https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_the_Hebrew_Bible
Harry Potter > Jezus2019.07.13 19:54
PRZECIEŻ BIBLIA TAKŻE ZEZWALA NA GWAŁTY, NIEWOLNICTWO I PONIŻANIE PRZEGRANYCH. Kto zminusuje mój wpis jest antykatolikiem, bo powołuję się na biblię. Jak wam się biblia nie podoba to won lewaki do szewcji, bo jesteście jak Ikea która chce dyskryminować za mówienie tego co jest w biblii.
Promyk2019.07.13 21:11
gwałty, niewolnictwo i poniżanie PRZEGRANYCH. Trafiłeś w sedno. Na szczęście tu jest Polska.
robert2019.07.13 22:06
Słoma z butów...
Gucio2019.07.14 23:56
Fakty proszę - konkret
JPIII2019.04.10 2:25
Takie idiotyzmy to tylko katole potrafią napisać. Przecież oni to robią z miłości i trosce o następne pokolenia. A katole będą pilnować aby to dziecko się urodziło a nie było abortowane.
vvv2019.07.13 20:17
"Katole" zbyt mocno pilnowali mamuśkę, aby ciebie nie wyskrobano całego? Szkoda. Ze skrobanki POzostały resztki mózgu.
lech2019.07.14 12:28
2.25 JPIII - Chory człowieku!
Tulipan2019.04.9 23:43
Jakie tam gwałty zwykłe flirty. A tak apropo to juz dawno powinno się zalegalizować molestowanie i gwałty i po sprawie. Zacofani ludzie rasiści że molestowanie im przeszkadza. Kobiety krzyczą o wolność dla macić więc mężczyźni powinni krzyczeć o Wolność dla penisów
JaKi2019.04.9 23:23
Kocham takie strzały we własne stopy.Katolicki Bóg nie powala a katolicy też molestują i gwałcą na potęgę.
polak2019.07.14 11:59
powinni to czynić z nowacką i inną co chłopa nie mają
violencja2019.04.9 22:47
chora nacja
Maria Błaszczyk2019.04.9 22:58
Jaka nacja???
Piotr Nowak2019.04.10 8:20
Głupio się pytasz. Wiadomo że nacja muzułmanów :D :D :D. Pani violencja jako były belfer (jak co drugi frondel ostatnio) - wie lepiej. :)
Maria Błaszczyk2019.04.10 12:56
A to przepraszam. Na to nie wpadłam...
anonim2019.07.13 20:15
Koło "violencji" to ty w życiu nawet nie stałeś chłopie.
anonim2019.04.9 20:24
Maria Błaszczyk, Agnieszka Dz i inne lewackie ścierwa wy tak chcecie co? Chcecie tych dzikich popaprańcow tu sprowadzać, żeby was ubogacali. Kreci was to? wasi partnerzy nie chca juz was ruszac? marzycie o gwałcie?
Jarosław Leśny 2019.04.9 20:57
Nie ogarniam twojej głupoty i nienawiści. Ale na pewno myślisz że jesteś fajnym Polakiem i patriotą. Pozdrów lekarza prowadzącego.
Maria Błaszczyk2019.04.9 21:04
Czy muzułmanie gwałcą??? Ano tak, na potęgę. Nie da się ukryć. Tylko widzisz... To samo robią chrzęscijanie, hinduiści, ateiści, animiści itd. "Aż 42 % kobiet w Turcji padło ofiarą przemocy fizycznej lub seksualnej" - no cóż, 102 miliony Europejek (55%) doświadczyło w zyciu przemocy seksualnej (tylko seksualnej; gdyby dodać fizyczną, byłoby ich dużo więcej). Tylko że ja w te dane nie wierzę. Nie znam żadnej kobiety, która nigdy nie padła ofiarą przemocy seksualnej. https://przemoc.gov.pl/przemoc-seksualna/statystyki-i-badania Dalej: Aż 30 proc. Polaków uważa, że seks bez zgody drugiej osoby może być usprawiedliwiony przez sytuację. Jeszcze raz, powiedzmy to sobie jasno! Co trzeci Polak uważa, że wolno gwałcić!!! http://ec.europa.eu/COMMFrontOffice/publicopinion/index.cfm/Survey/getSurveyDetail/instruments/SPECIAL/surveyKy/2115 W ścisłej czołówce jesteśmy. Dumny/a jesteś z rodaków? Muzułmanów jest blisko 2 miliardy. Te rzeczy, wspomniane w tym tekście, się naprawdę zdarzyły. Tylko że co z tego? Na każdego muzułmańskiego gwałciciela można przedstawić katolika. Na każdego islamskiego świra katującego żonę - radnego z ramienia PiS Piaseckiego. Na każdego gwałciciela muzułmanina - chrystusowiec, co porwał dziewczynkę, więził ją, katował i gwałcił miesiącami - bo mógł. Koran to paskudna książka. Tylko że Biblia nie jest lepsza. Nam, w Europie, udało cię trochę tę przemoc ogrniczyć (ale już liczba zabójstw kobiet w Ameryce Południowej, chrześcijańskich kobiet mordowanych przez chrześcijańśkich mężczyzn, jest wielokrotnie wyższa niż muzułmańskich. Siedem z dziesięciu krajów o najwyższym na świecie wskaźniku zabójstw, których ofiarami są kobiety, znajduje się w Ameryce Łacińskiej. Więc trochę proporcji warto zachować... Póki co - wielokrotnie padłam ofiarą przemocy seksualnej. Zawsze ze strony Polaków. Nigdy muzułmanów (bo mieszkałam w Polsce, cho, szczerze powiedziawszy, biorąc pod uwagę moje podróże po krajach muzułmańskich, samą mnie to dziwi). Moja córka ciągle skarży się na przemoc ze strony Holendrów... Bo mieszkamy teraz w Holandii. Proste, prawda?
Waarnemer2019.04.10 11:08
Proste, tylko całkowicie nieprawdziwe. Chrześcijaństwo i Islam to dwa przeciwne bieguny. Chrześcijanie gwałcąc i mordując ZAPRZECZAJĄ nauczaniu zawartemu w Biblii. Nie są to więc prawdziwi wierzący, ale ludzie którzy odeszli od wiary. Muzułmanie gwałcąc i mordując REALIZUJĄ nauczanie zawarte w Islamie. Są to prawdziwie wierzący w demona Allaha ludzie, podążający za swą wiarą. Naprawdę nie widzi Pani różnicy? Poza tym, Biblia jednoznacznie naucza, że kobieta i mężczyzna są sobie równi, zaś Koran naucza, że kobieta jest własnością mężczyzny, podobnie jak wielbłąd czy stołek, jest istotą podrzędnej kategorii. Ponadto, Islam wyraźnie dzieli ludzi na wyznawców islamu i wszystkich innych - niewiernych, których można bezkarnie zabić i wykorzystać. Koran to paskudna ksiażka, zgadzam się. Biblia natomiast jest książką genialną, trzeba tylko chcieć ją przeczytać ze zrozumieniem. Prorok islamu Mahomet był seryjnym modrercą, rozbójnikiem, gwałcicielem, pedofilem i fałszywym prorokiem. Za jaki czyn potępi Pani Jezusa? Naprawdę, to proste. Trzeba tylko chcieć żyć prawdą i dostrzegać fakty. Mam wrażenie, że znając fakty, trzeba dużo złej woli, żeby zrównywać te religie...
martacz2019.04.10 12:20
jaki ty tępy jesteś to tylko twoja stara rozumi...
lena2019.04.10 14:25
ty za to jesteś prostak ,nie umiesz merytorycznie dyskutować ...ach rozumiem pewnie jesteś muzułmaninem ! brawo ty!
Waarnemer2019.04.10 23:37
Ogrom przytoczonych przez Pana / Panią / Panio merytorycznych i rzeczowych argumentów niewątpliwie pozwolił wznieść poziom tej dyskusji na niespodziewany poziom. Nie sądziłem, że będę mieć honor prowadzenia dyskursu z tak światłym interlokutorem...
anonim2019.07.14 8:15
Ty jesteś tępy do entej potęgi. Do ciebie nie trafi nawet stwierdzenie, 2+2 to równa się cztery!
Maria Błaszczyk2019.04.10 13:48
Serio??? Chyba nie przeczytałeś Biblii. Otóż rzeczywiście nie wolno gwałcić. Żydówek. No chyba że to Twoja żona. To wtedy wolno. Poczynając od tego, co Abraham zrobił Sarze, stręcząc ją kolejym władcom, a potem Hagar (a co Ty myślisz, że ona tak dobrowolnie z tym staruchem się do łóżka wybrała? potem to samo przytrafia sięrozlicznym niewolnicom, np. niewolnicy Racheli i Lei), Lota, co najpierw zaoferował swe córki do zgwałcenia, a potem sam je gwałcił (ja wiem, tam jest napisane co innego, ale to się kłóci z codziennym doświadczenia,; mężczyzna, który jest tak pijany, że nie kontaktuje, jest niezdolny do erekcji, a Biblię pisali mężczyźni, stąd to "drobne" przekłamanie), te wszystkie seksualne niewolnice z innych plemion, brak wieku zgody, czyli można brać na żony dziewczynki, a to oznacza, że można je gwałcić... I nie, Biblia nie naucza, że konbiety są równe mężczyznom. Rozejrzyj się wokół - no nie są i już, widzimy to w przypadku tych biednych nauczycielek, już żadni specjalisci nie zarabiają po 1700 zł - a one są kobietami, więc nie trzeba im płacić. A my już mamy za sobą Oświecenie, sufrażystki, drugą falę feminizmu i trzecią jego falę. Czyli o tę równość kobiety walczą już ponad 200 lat. Przypomnijmy sobie. To dobry cesarz Napoleon wprowadził prawo, że mężczyzna może do domu sprowadzać kochankę tylko wtedy, gdy żona wyrazi zgodę - przedtem nie miała ona nic do gadania. To marszałek Piłsudski, za sprawą swojej żony, Aleksandry, która określała siebie jako "zaciekłą feministkę" dał kobietom prawo wyborcze i - przedtem nie miały praw dotyczących zarządzania własnym majatkiem i innych. Ale mówienie o równości, jak jasno zostało napisane: "Żony, bądźcie uległe mężom swoim jak Panu, bo mąż jest głową żony, jak Chrystus Głową Kościoła, ciała, którego jest Zbawicielem. Ale jak Kościół podlega Chrystusowi, tak i żony mężom swoim we wszystkim". (Ef 5, 22-24) "Niech niewiasty na zgromadzeniu milczą, bo nie pozwala się im mówić; lecz niech będą poddane, jak i zakon mówi. A jeśli chcą się czegoś dowiedzieć, niech pytają w domu swoich mężów; bo nie przystoi kobiecie w zborze mówić". (I Kor 14,34-35) - serio??? Ojciec moich dzieci to świetny człowiek. Inteligentny, dowcipny, do szpiku kości dobry i serdeczny. Ale niezbyt dobrze wykształcony i nieoczytany zupełnie. Ja mam się go pytać o cokolwiek???? "Żeby były (młodsze kobiety) wstrzemięźliwe, czyste, gospodarne, dobre, mężom swoim uległe, aby Słowu Bożemu ujmy nie przynoszono". (Tt 2,5) "Podobnie wy, żony, bądźcie uległe mężom swoim, aby, jeśli nawet niektórzy nie są posłuszni Słowu, dzięki postępowaniu kobiet, bez słowa zostali pozyskani … Tak Sara posłuszna była Abrahamowi, nazywając go Panem". (I P 3,1-6)
lena2019.04.10 14:29
chora nauczycielka to pisała ! hahaha
Maria Błaszczyk2019.04.10 13:49
I jasno jest wyłożone, czemu: "Kobieta niech się uczy w cichości i w pełnej uległości; Nie pozwalam zaś kobiecie nauczać ani wynosić się nad męża; natomiast powinna zachowywać się spokojnie. Bo najpierw został stworzony Adam, potem Ewa. I nie Adam został zwiedziony, lecz kobieta, gdy została zwiedziona, popadła w grzech; Lecz dostąpi zbawienia przez macierzyństwo, jeśli trwać będzie w wierze i w miłości, i w świątobliwości, i w skromności". (I Tm 2,11-15) Nie opowiadaj więc głupot, bo gdy muzułmanie udowadniają niższość kobiet, robią to w dokładnie ten sam sposób, co chrześcijanie. Opowiadajac bajeczki o Adamie i Ewie. "Wtedy zesłał Pan Bóg głęboki sen na człowieka, tak że zasnął. Potem wyjął jedno z jego żeber i wypełnił ciałem to miejsce. A z żebra, które wyjął z człowieka ukształtował Pan Bóg kobietę i przyprowadził ją do człowieka". (I Moj 2,21-22) Czytałam Biblę po wielokroć. Ze zrozumieniem. I była ot książka o tym głównie, jak kapłani mają zadbać o swój byt doczesny, ale sporo też było o mordowaniu i gwałceniu. A Jezus rzeczywiście wydaje się dość sympatyczny, nikogo nie gwałcił ani nie mordował (wbrew zaleceniom swojej religii). Tylko co z tego, jak po nim przyszedł Paweł z Tarsu i wszystko zepsuł? Porównuję zaś te religie po owocach. Brytyjczycy raportują, że Polacy gwałcą u nich częściej niż wszyscy muzułmanie do kupy. Fundacja Ster robi badanie i wychodzi, że 88% Polek padło w życiu ofiarami przemocy seksualnej. 30% naszych rodaków uważa, że wolno gwałcić. Chrześcijanie Ameryki Łacińskiej mordują kobiety w sposób nieporównywalny w nikim. I to wszystko mimo 200 lat pracy nad tym, by kobiety uznać jednak za ludzi. Możemy krzyczeć na głos, że Chrystus wcale nie kazał mordować kobiet, a jedną nawet po prostu uratował. I ja nie mam nic przeciwko niemu (w przeciwieństwie do Mahometa, który mojej sympatii w najmniejszym stopniu nie budzi).. Był to człowiek światły, wrażliwy, empatyczny i próbujący podważyć oparty na przemocy porządek społeczny, który panował w jego czasach. Tylko że mu się nie udało.
Waarnemer2019.04.10 23:33
Cytaty wyrwane z kontekstu i niepełne. Czemu nie podaje Pani dalszej ich części? Poniżej ciąg dalszy listu do Efezjan: "Mężowie powinni miłować swoje żony, tak jak własne ciało. Kto miłuje swoją żonę, siebie samego miłuje. " "Dlatego opuści człowiek ojca i matkę, a połączy się z żoną swoją, i będą dwoje jednym ciałem." "W końcu więc niechaj także każdy z was tak miłuje swą żonę jak siebie samego! A żona niechaj się odnosi ze czcią do swojego męża!" Więcej na ten temat: https://www.cbeinternational.org/sites/default/files/files/polishpdf.pdf Poza tym - Stary Testament podaje szereg zachowań ludzi żyjących w tamtych czasach nie jako wzór do naśladowania, ale jako opis pewnych wydarzeń (Abraham / Hagar / Lot itp.). Należy też rozróżnić opisy zwyczajów od nakazów moralnych, które w Chrześcijaństwie są takie same dla kobiet i mężczyzn, ale w Islamie już nie (Mężczyzna może mieć harem lub seksualne niewolnice, kobieta takich praw nie posiada). Jeśli w kraju islamskim kobieta zostanie zgwałcona i zgłosi to policji, może za to zostać zabita, bo "popełniła cudzołóstwo" - nieważne, że tego nie chciała. itp. itp. Co do porównania religii po owocach - poniżej statystyki ataków terrorystycznych dokonanych przez Muzułmanów w imię Allaha tylko w czasie ostatnich 30 dni. https://thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30 Jakie zna Pani organizacje charytatywne wywodzące się z Islamu? Celem tej religii jest podbój. A jeśli naprawdę czytała Pani Biblię, to mam wątpliwości czy jednak ze zrozumieniem.
ZERR02019.04.10 17:56
Ależ ty manipulujesz. Po pierwsze - wiadomo że w Europie nachodźcy w przeliczeniu na populację głałca ca. 15x częściej niz białasy. Wiadomo też, że wskaźniki 'przemocy' to ściema. Gwałtu - zgodnie z danymi na które się powołujesz - doświadczyło 5%, a nie 55%. Dla was 'przemoc' to ekshibicjonista w parku albo niechciany podryw. Tak się nadyma ststystyki. A juz extremalne durnoty piszesz o Ameryce Łacińskiej. Przyczyną wysokich wskaźników ogólnej tam przemocy jest rasa. Indianie tak mają. Znamy doskonale wskaźniki przemocy jakimi popisują się różne rasy, i białasy oraz chińczycy są bardzo okej. Bardzo. Aresztowania w proporcji do populacji (biali=100) Mord Gwałt Latynosi 247 214 Czarni 964 335 Indianie 389 266 Hawajczycy 453 387 Zółci 53 48
Marek 2019.07.14 11:07
Jak zgwałcą twoją córkę , też ci powiem , i co z tego! Wam lewakom każdego dnia powinni gwałcić , molestować i zabijać bo to wam chce się ubogacać !
Maria Blaszczyk2019.07.14 11:55
Wtedy naprawdę Twoja opinia będzie mi obojętna. Będę miała większe problemy. Trzeba jednak mieć nie po kolei w głowie, by życzyć dzieciom zgwałcenia z powodu poglądów ich rodziców. Ale zgodnie z Twoją religią za to. Biblia pełna jest historii, jak to rodzic coś zrobił, a dobry miłosierny bóg ukarał dziecko. Weźmy np. takiego synka Dawida - za niemoralne prowadzenie się tatusia synek zdychał przez tydzień. Ubogacenie natomiast to pojęcie katolickie. Zwykli ludzie go nie używają. Ale nie u ubogacenie tu chodzi, tylko o ratowanie ludzkich żyć.
anonim2019.04.10 8:10
Możemy im to załatwić wcześniej, jak takie chetne. Zwyroli nie brakuje. Ogłaszam akcje, kto się zgłasza?
Maria Błaszczyk2019.04.10 13:50
No proszę, jaki wyrywny do gwałcenia niewiernych. Nie żeby to miało duże znaczenie, ale to w imię której religii miałoby nastąpić?
anonim2019.07.13 22:45
hehe,Błaszczak to chyba lesba, ale Agnieszke Dz to by mozna było ubogacic. ścierwo się jeszcze ucieszy
ZERR02019.04.10 17:45
Nikt nie chce dzikich popaprańców sprowadzać, ale za to widzę, że sam się do dzikiego popaprańca upodobniłeś, w zasadzie aż trudno odróżnić. Styka gnomie?
Cogito ergo sum2019.04.9 20:09
Gdyby spełniło się marzenie wojujących ateistów i Europa byłaby wolna od chrześcijaństwa to zamieniłaby się w Europę gwałtu na niewiernych czyli na ateistach. Powrócił pies do tego co zwymiotował
Endriu2019.07.14 10:01
Inaczej mówiąc - wartości europejskie to trujące wymiociny aż psu zaszkodziły.