28.09.13, 06:56

"W naszych reklamach nigdy nie pojawią się geje"

"My wyznajemy trochę inną kulturę. Dla nas pojęcie sakramentalnej rodziny pozostaje jedną z fundamentalnych wartości firmy. Nie zrobię reklamy z rodziną homoseksualną nie z powodu braku szacunku dla tych osób, które mają prawo robić to, co chcą nie przeszkadzając innym, ale dlatego, że nie myślę tak, jak ci ludzie. Sądzę, że rodzina, do której się zwracamy jest tradycyjna" - powiedział właściwiej przedsiębiorstwa Guido Barilla.

Wypowiedź ta wywołała szał homeseksualnego lobby jak napisał dziennik Avvenire.

Na stronie fimy pojawiło się zdjecie Barilli ze słowem przepraszam: "Zdaję sobie sprawę z tego, że moje słowa uraziły wrażliwość wielu osób" - zapewnił także o swoim szacunku dla wszelkich rodzajów związków i rodzin"

ToR/Washington Post

Komentarze

anonim2013.09.28 10:34
a po co przepraszać za słowa prawdy, na dodatek baaardzo wyważone?skoro mówi się co się myśli w słowach kulturalnych to nie ma co przepraszać
anonim2013.09.28 11:08
No i homoterroryzm złamał człowieka. Szkoda, bo nie wiem za co tu było przeraszać.
anonim2013.09.28 14:51
W swoim tupecie, to oni nas obrażają.
anonim2013.09.28 19:58
@Apologeta Nikt nie przeszkadza ci pedalić się po cichu i wybrać wieczne potępienie.
anonim2013.09.29 6:37
jawor tomek, jak to nie ma? Twoim, jest twój żołądź prącia ślizgający się w kloace kochasia. Od rana do wieczora tylko o tym myślisz i to myślenie, to twoja nieustająca adoracja twojego boga. Tfu!
anonim2013.09.29 6:39
A "papką" dla mądrych, co jest wg jawora tomka, jak myślicie? Ma - wiadomo jaki kolor i wiadomo jak cuchnie.
anonim2013.09.29 6:41
jawor tomek ma też całkiem fajny awatar. To tacy jak on - NIEWIERZĄCY pedalcy, wchodzą do stanu kapłańskiego, by być bliżej dzieci. Tej samej płci!