03.02.19, 21:00

Witold Gadowski: W Polsce nie ma żadnej wojny polsko-polskiej

Komentarze

Jazzz2019.03.8 1:00
Włącz TVN albo Superstację. W ciagu 10 minut przekonujesz sie że Gadowski trafia w sedno. Może poza kukiełkami. Wielu komunistów, starych bolszewików to naprawdę bosowie, bardzo bogaci i wpływowi.
Marek2019.02.4 12:37
Okrągły stół scementował pokoleniową ciągłość "kukułek" we wszystkich dziedzinach życia, również tych newralgicznych jak sądownictwo, nauka, media aż po małomiasteczkowego kacyka, który z uporem powtarzał, że kiedyś było lepiej... Stefan Michnik nie był "inny" tylko stalinowskim katem dotąd nieukaranym za swoje zbrodnie na narodzie. Czy żądam za wiele, nie tylko fundamentalnej sprawiedliwości. Pani Błaszczyk zapomina, że nie ma tolerancji dla ludzi którzy łamią prawa innych i czy to są liberałowie, lewicowcy nie ma znaczenia. Skoro Pani zahaczyła o program 500+ i jednym tchem orzekła, że zawiódł to po prostu hipokryzja. To nie program zawiódł, ale zbierzmy krwawe żniwo zabijania nienarodzonych dzieci. Nie można zapominać, że to jest główna przyczyna spadku populacji we wszystkich krajach, które wprowadziły zabijanie dzieci. Nie wolno zapominać, że ofiarą pośrednią jest również matka zamordowanego dziecka na poziomie emocjonalnym, psychicznym i fizycznym. Ciąża nie jest chorobą nowotworową, tylko naturalnym stanem, w którym organizm kobiety za wszelką cenę chroni to życie, podtrzymuje do końca. Zabicie dziecka w łonie matki jest inwazją w jej zdrowie. Ogromna część kobiet ma problem z poczęciem dziecka, zwłaszcza gdy była to pierwsza ciąża. Jeżeli chodzi o muzułmanów to wszyscy fani ich przyjmowania są dyletantami w zakresie historiozofii-jest taki termin. Otóż na poziomie cywilizacyjnym kultury "nie mieszają się" i to już koniec wyjaśnień.
Maria Błaszczyk2019.02.4 22:27
Polscy tatarzy się nie "pomieszali"? Katolicka nachodźcza kultura nie pomieszała się z naszą, słowiańską? Być moze jestem dyletantką w kwestii historiozofii. Za to - mam doświadczenie życia wśród muzułmanów, pracy z nimi, sąsiadowania z nimi, moje dzieci bawią się z muzułmańskimi dziećmi itd. Poza tym - nie mam pojęcia, jak można ich nie przyjmować. Po pierwsze - w wielu muzułmańskich krajach mamy do czynienia z katastrofa humanitarną. Nieprzyjmowanie tych ludzi to skazywanie ich na śmierć. Po drugie - ktoś musi opiekować się starszymi osobami, produkować różne dobra, sprzątać ulice i zarabiać na emerytury dla Europejczyków. Samo się nic nie zrobi.
kalif2019.02.4 10:27
To jest walka z tow , szmaciakami
Gerwazy cięty na zdrajców2019.02.4 9:54
Efektem spotkania w Klubie Rockefellera był wewnętrzny, wykonawczy pakt J.ar.uz.elski-G.e.r.emek - gdzie OBIE strony reprezentowały interes Moskwy - kosztem Polski. I co do spłaty kredytów [de facto na tym wzbogaciła się Rosja - koszty spłaty zrzucając na Polskę] i co do władzy na rzecz Moskwy - od strony sformatowanej "opozycji" w szatkach nowej, marionetkowej S.o.l.idarności 2 spod znaku Ge.remka, Mi.chnika, Ku.ronia z wystawioną marionetką T.W B.olek. A.mery.kańska ambasada wszelkie negocjacje Okrągłego Stołu i potem utworzenie "pierwszego niekomunistycznego rządu" [czyli kontraktu min 1/3 władzy i prezydentury władzy starej nomenklatury PZPR, absolutnie wiernej Moskwie - jak J.ar.u.zelski - z niejawnymi ludźmi Moskwy czyli nadzorowanymi przez W.S.I= G.RU wybranymi osobami "tzw. "opozycji lewicy laickiej" - czyli stalinistami pod kontrolą G.R.U] i potem "przemiany ustrojowe" itd. - to wszystko ambasada amerykańska w swoich raportach w 1989 nazywała po imieniu realizacją porozumienia z Klubu Rockefellera z 25 września 1985. Solidarność jako ruch oddolny 10 mln działaczy, ofiary i grudnia 1970 i grudnia 1981 i potem [jak zamordowany ksiądz Popiełuszko], zostały sprzedane na rzecz dolarów banksterów - oraz na rzecz władzy Moskwy przez WSI - czyli GRU z lokalnym rezydentem Dukaczewskim pod kontrolą Moskwy. Po to by katolicka naukę Jana Pawła II i msze w fabrykach i suwerenność Polski zastąpić przez Polskę marionetkową, z dezintegracją społeczeństwa polskiego, której "wzorcami" mają być tacy jak "Polak Ateista Dumny Gej" poniżej i narzucana ideologia gender i antykultura korposzczurów-niewolników, czyli "wszyscy przeciw wszystkim" i "dziel i rządź", z Polską kierowana z cienia przez ośmiornice specsłużb Kremla - ale także pod nadzorem i interesem C.I.A, B.N.D no i Mos.sa.du. Stąd tak usilne wpieranie za ciężkie pieniądze ideologii antykaltolickich [bo katolicyzm jest jądrem polskości, tożsamości i kultury polskiej], dlatego samo sedno sprawy zakłamywania Polaków - ZMOWY OKRĄGŁEGO STOŁU ustawionej już w 1985 - jest tak atakowane jako "mowa nienawiści", jako "bełkot żula w ostatnim stadium delirium" jako "beznadziejny przypadek pisowskiego lumpa" i inne takie EMOCJONALNE przypinanie gęby Gadowskiemu przez płatnych zdrajców pachołków Moskwy, Te.l A.vivu, Wa.szyngtonu i Berlina - na siłę i po chamsku, aby tylko Polacy nie MYŚLELI RACJONALNIE i LOGICZNIE i NIE ROZUMIELI, co się stało podczas Okrągłego Stołu - i dzieje się nadal. Moim zdaniem rozwiązaniem jest opcja zerowa - całkowite zresetowanie sceny politycznej, odsuniecie wszelkich dotychczasowych ludzi z polityki, trzymanych na uwięzi i sterowanych z cienia materiałami kompromitującymi i różnymi układami - i otwarcie na ludzi nowych. Młodych i merytorycznie przygotowanych.Wybieranych merytorycznie, a nie dzięki układom, bo np. mama albo wujek byli w specsłużbach.
Gerwazy cięty na zdrajców2019.02.4 9:52
To istota sprawy. na którą centralnie trzeba kierować uwagę - już w 1985 po decyzjach związanych z nowym kursem "pi.e.r,estrojki" i przygotowaniami planów ewentualnościowych - zmiany w P.o,lsce przeszły we wdrażanie na poziomie strategicznym. W.S,I czyli G.R,U [z do tego celu przeszkolonym gen. D,u.k.aczew.s,kim] wyselekcjonowało i stworzyło na nowo S.ol.idarność 2 - całkowicie opanowaną przez tzw. "l,e.wicę la,icką", czyli takich "opozycjonistów", których wyrzucono z P.Z,PR za s.t,a.linizm. J.a,r.uzel.ski dostał rozkaz przehandlowania spłaty długów walutowych Polski [które były zawarte przez niedemokratyczny rząd narzucony z M.os.kwy, więc w świetle prawa te zobowiązania by przechodziły na M.os.kwę] w zamian za zgodę na ustawkę Okrągłego Stołu, która z kolei gwarantowała zachowanie wpływów Moskwy przez wstawienie marionetek pod kontrolą, jak T.W B.ol.ek. J.aru.zelski zrobił to w Klubie Ro,c.keffelera na M,anhattanie w N.owym Jorku 25 września 1985 roku. Układ zabezpieczył spłaty banksterom [R.ot.schildowie, R.oc.kef.elerowie-M.org.an.owie - U.S,A] przez P,o.lskę, zamiast przenieść je na Rosję - KTÓRA BYŁA FAKTYCZNYM DECYDENTEM i PODMIOTEM REALNIE BIORĄCYM KREDYT, która z kredytów Gierka wydrenowała Polskę tzn. waluty i technologię i np. polski przemysł elektroniczny, przemysł stoczniowy i lotniczy [rozliczenia w tzw. rublach transferowych - czyli za psie grosze] - stąd właśnie zaraz po Gierku dowiedzieliśmy się w Polsce w 1980 o kosmicznym zadłużeniu Polski.
Lot nad kukułczym gniazdem2019.02.4 6:25
Gadowski, ty masz łep. Tak, oni są "stalinowskimi kukułkami". A już myślałem, że mam jakieś urojenia na stare lata, bo jak słuchałem Beaty a teraz Mateusza to tak jakbym słyszał Edka. Tak, Edka Gierka.
toja2019.02.4 5:30
Gadowski nie przesadzaj, sam zaliczasz się to tych Stalinowskich " kukułek " tych z wyższej pułki.
soli deo2019.02.4 0:52
Czasem dobrze gada (Gadowski), ale ciągle się asekuruje. Wie dużo więcej, ale reglamentuje... Boi się zdjąć przyłbicę, bo ...co? On wie dlaczego gada tylko na 25 % gwizdka. A i tak wielu uważa że odleciał... Na razie do Stanów !
PatriotaPL2019.02.4 0:51
Tymczasem w prawdziwym świecie: "Tylko rok rządzący cieszyli się prodemograficznym efektem "500+". W 2018 r. urodziło się o 13 tys. dzieci mniej niż w 2017 i większość 20-tysięcznej "górki" przepadła. Prymitywne narzędzie dopłat za dziecko to za mało, bez kompleksowej polityki będzie jeszcze gorzej, bo spada liczba kobiet i mniej z nich decyduje się na dziecko. Za to pobiliśmy rekord zgonów."
Adam M.2019.02.4 6:20
Spada liczba kobiet?O co Ci chodzi,umarły zostały abortowane jak w Chinach?Dlaczego liczba kobiet spada?
Maria Błaszczyk2019.02.4 8:54
Dlatego, mężczyzno, że w Polsce dzieci przestały się rodzić jakieś 30 lat temu. Ostatnia górka demograficzna to początek lat 80-tych. Te kobiety zaraz będą miały po 40 lat. A nowych nie ma. Czego tu nie rozumiesz? Robi się zatem coraz mniej kobiet... Dodatkowo miłościwie nam panujący kazali lekarzom jechać, porobili przekręty z lekami, tak by były droższe od cen rynkowych - zawdzięczamy im wielkie osiągniecie, jakim jest skrócenie życia Polaków (co być może było ich celem - inaczej system emerytalny po skróceniu wieku pracy załamałby się jeszcze szybciej...)
Adam M.2019.02.4 12:03
No tak aborcje zabijają nie tylko dzieci.Marysiu zwolenniczko aborcji-zabijania,jakkolwiek nie nazwiesz nienarodzone dziecko,zlepek komórek,śluz czy jak tam chcesz.
Maria Błaszczyk2019.02.4 20:54
Nie jestem zwolenniczką aborcji, wręcz przeciwnie. Ale co tu aborcje mają do rzeczy??? W latach 80-tych aborcja była darmowa, powszechnie dostępna i nikomu nie przyszło do głowy wtrącać się w autonomiczne decyzje kobiet. W 1983 roku urodziło się prawie 730 tys. dzieci - prawie 2 razy więcej niż w sytuacji praktycznie całkowitego zakazu aborcji, potwornie kosztownego programu 500+ . Więc chyba jest w tym rozumowaniu jakiś błąd. Aha, i aborcje nie zabijają dzieci... Ani nikogo innego.
mocnylech2019.02.3 23:29
zawsze wiedzialem, ze pan Gadowski odlatuje
Jan232019.02.3 23:29
Mój brat ma dokładnie odmienne poglądy jak ja. Który z nas jest stalinowską kukułką? Bałwanku ( tak pieszczotliwie bo zima )
esterka2019.02.4 5:32
Przeczytaj 100 razy, powoli, ze zrozumieniem co napisał redaktor Gadowski powyżej. Potem pomyśl i odpowiedz sobie na pytanie - czy jestem kukułką czy przyzwoitym Polakiem. To proste pytanie, dla Polaka.
Jan232019.02.4 6:38
Obaj z bratem jesteśmy Polakami. W przeciwieństwie do ciebie esterko kukułko.
Lookacz2019.02.4 14:20
Mój brat też ma przeciwne do moich poglądy, na każdym mozliwym poziomie, on popiera unie, emigrację, aborcję jest wojujacym ateistą itd itd ... Jak sądzisz, który z nasz nie ma rodziny i pracuje w budżetówce???
anonim2019.02.3 23:13
Jest problem polegający na tym iż partia rządząca oddała inicjatywę min. tym szerokopłciowym i oni w swej stalino-masie się rozwinęli, że ich coraz trudniej będzie zwinąć. Był czas społecznego impetu zmian zaraz po wyborach, trzeba było rządem Pani Szydło pod presją ulicy dokonać czystek. Zwołać kilkusettysięczne manifestacje w Warszawie, podkręcić nastroje rozliczeniowe w Polsce, w małych miastach i wszędzie gdzie działo się zło i działać prawem bez pardonu, pod groźbą oddania inicjatywy tym co sprawiedliwości mogą dochodzić w kontakcie bezpośrednim. Tak dokładnie zrobił Orban, czyścił a codziennie w Budapeszcie sekundowała mu ogromna rzesza manifestujących ludzi wspierających rząd i zmianę elit. Tego zabrakło u nas, zabrakło woli walki i konsekwencji w szybkim dokonaniu przemian. Do zatrzymania inicjatywy przyczynił się nasz złotousty orator z Pałacu Namiestnikowskiego, który zrobiwszy wszystkich na szaro, dał oddech zgrai i czas na przeorganizowanie ich szeregów. I oni to wykorzystali – dokładnie.
Anonim tel. 645 5662019.02.3 23:04
To jest to!
Daniel K2019.02.3 22:47
Dobry wieczór. Czy taka osoba jak ja, krytycznie nastawiona do rządów PiS, uważająca porozumienia okrągłego stołu za wielki sukces dzięki któremu mamy w Polsce m.in. wolne wybory które dały obecnej partii samodzielną władzę należy do plemienia stalinowskich kukułek z którymi Polacy toczą dramatyczną walkę? Proszę o merytoryczne odpowiedzi. Pozdrawiam. Daniel.
Olej2019.02.3 23:41
Merytorycznie ! Panie Daniel K ! Nie wiem co Pan popiera i kogo. Natomiast ja wiem kogo nie popieram i za co. Całe swoje życie uważałem komunę w Polsce za syf cofający nas w cywilizacyjnym rozwoju, dławiący inicjatywę pojedynczego człowieka. A tych co ów syf pomagali robić i utrwalać za sowieckich s......synów. Okrągły stół nie był łaską tylko cwanym wykorzystaniem stanu wojennego aby spacyfikować społeczeństwo, i przejąć władzę przekształcając ją z ludowej w we własność kapitalistyczną z kapitałem sekretarzy wraz z masami parobków, którzy utrzymywali pezetpeerowską elitę na swoich plecach. Jest taki obraz malarza Dudy Gracza pt. ,,Polska szkoła jazdy’’ cykl obrazów gdzie obrazowo jest przedstawiona rzeczywistość komuny i po komunie. Nie popieram wszystkich tych co noszą czerwone ordery utrwalaczy władzy ludowej, nie popieram tych co mnie przez 30 lat okradali z moich pieniędzy, co okradali mój kraj wstrzymując jego rozwój. Nie popieram bezkarności polityków-złodziei, nie popieram tych co odpowiadają za kompromitację państwa doprowadzając do tragedii w Smoleńsku, nie popieram tych co zredukowali polską armię czyniąc z Polski międzynarodowe popychadło, nie popieram tych co wprowadzając Polskę do Unii Europejskiej, podporządkowali ją politycznie i gospodarczo Niemcom, dokonali finansowego jej ubezwłasnowolnienia przez zachodnie banki i korporacje. Nie popieram tych co stworzyli urzędniczy, korupcyjny układ sitw niszczący społeczeństwo i państwo. Nie popieram tych co ujawnili swoje oblicze w ,,taśmach prawdy’’ podsumowaniem 30 letnich dokonań finalizujących ,,Okrągły stół’’ ,,ch......, d....... i kamieni kupą’’ W ich rozumieniu tak wyglądała Polska i Broń nas Panie przed takim popieraniem kogokolwiek kto przyczynił się do w/w finału z ,,sukcesem’’ jakim jest król Europy w serwilistycznej berlińskiej pozie.
Daniel K2019.02.4 0:05
No cóż.... Nieźle się pan rozpisał, ale wogóle nie odpowiedział na moje pytanie. Może więc powtórzę: Czy taka osoba jak ja, krytycznie nastawiona do rządów PiS, uważająca porozumienia okrągłego stołu za wielki sukces dzięki któremu mamy w Polsce m. in. wolne wubory które dały obecnie rządzocej partii samodzielną władzę, należy do plemienia stalinowskich kukułek z którymi Polacy toczą dramatyczną walkę? Tak czy nie? Pozdrawiam. Daniel.
Adam M.2019.02.4 6:14
Chyba należysz,jak pytasz i sam nie wiesz.
Jazzz2019.02.4 0:39
Nie bardzo Pan rozumie o co sie spieramy. Porozumienie okrągłego stołu dzisiaj może wyglądać na sukces. Tak mogą sądzić bardzo młodzi ludzie, którzy tamtych czasów nie pamiętają. Ale okrągły stół był umową, która zapewniła komunistom, którzy przez dziesiątki lat sprawowali władzę w Polsce w imieniu ZSRR, spokojne i BEZPIECZNE przejście do nowego systemu. Nie jestem zwolennikiem rewolucji, przelewania krwi, ale mam cały czas poczucie niesprawiedliwości. Pamiętam że namiestnicy Moskwy nabardziej martwili się tym co na ich działania powiedzą towarzysze radzieccy. I działali bezwzględnie aby ich zadowolić. Komunistyczną władzę w Polsce wprowadzano siłą, gwałtem, masowymi mordami. Złamano przy tym wszelkie prawa. Naszych bohaterów dopiero zaczynamy wykopywać z bezimiennych dołów, urządzać im godne pogrzeby. Zaczynamy odkrywac prawdziwą historię, dopiero teraz, powoli zaczynamy ją badać. Zaczynamy prowadzić normalną politykę. Powoli zaczynamu odzyskiwa godnośc. Zaczynamy, a to może potrwać dziesiątki lat. Okrągły stół był oszustwem bo posłużył do wymanewrowania ogromnego, liczącego miliony członków ruchu społecznego. Duża cząść sygnatariuszy tamtych porozumień była wybrana, przeszkolona, przygotowana przez komunistyczne władze do przeprowadzenia sprawnie tej operacji. Żaden komunista, nawet ci którzy byli bezwzględnymi, okrutnymi mordercami, nie poniósł kary. Wręcz przeciwnie, wielu PRL-owskich funkcjonariuszy, dzięki umowie okragłego stołu, nie tylko nie ponisło kary, a dostali niepowtarzalną szansę na zdobycie za przysłowiową złotówkę ogromnych kęsów majątku narodowego. Stąd mamy w naszym kraju wielu milionerów. Mam żal do prezydenta Dudy że utrącił możliwośc zdegradowania genaerałów z WRON. Nie moge tego przeboleć, bo to była może ostatnia szansa NA CZYSTO SYMBOLICZNĄ KARĘ. Rząd PiS nie jest moim ideałem ale mam wrażenie że lepszego nie będzie. Popieram go bo chciałbym aby w powolnym procesie, metodą ewolucji, zrzucania komunistycznego jarzma , oczyszczania się społeczeństwa, powstał wreszcie naród, który sto lat temu odzyskał niepodłegłośc, ale jej nie odzyskał. Może teraz się uda. Ja nie jestem stalinowską kukiełką, a czy Ty jesteś Danielu K. nie wiem ale zachęcam pana bardzo do czytania Biuletynów IPN, Glaukopisu i innych tego typu wydawnictw, które publikują wiedzę opartą na badaniach, na dokumentach a nie na publicystyce. Pozdrawiam.
Daniel K2019.02.4 1:26
Pisze pan że nie rozumiem istoty sporu. Więc może po kolei. Pamiętam doskonale obrady okrągłego stołu, byłem wtedy nastolatkiem. Uważam ustalenia obrad za sukces gdyż: - Możliwe stało się negocjowanie z Rosją wyprowadzenie wojsk sowieckich co się udało dzięki uporze m. in. L Wałęsy już na początku lat 90tych mimo że rosja chciała je zostawić do co najmniej 2000r. Jelcyn po latach powiedział że to był jego błąd, a Putin mówił że to było największe nieszczęście Rosji -Dzięki temu możliwe stało się negocjowanie Polski o przystąpienie do Nato przez kolejnych ministrów MON z różnych opcji (których portrety w siedzibie MON Macierewicz raczył zdjąć zostawiając tylko swój a tamtych publicznie nazwał agentami rosjii) co też się udało jeszcze w latach 90tych -można było negocjować i w końcu wejść do strefy wolnego handlu i rynku pracy zwanym Unią Eurpejskom.Gdzie byśmy byli nie wchodząc do niej wystarczy spojrzeć na byłe europejski republiki ZSRR które nie zdecydowały się na UE(Ukraina i Białoruś) i porównać je z byłymi republikami w UE (Litwa Łotwa Estonia).Gdzie wolałbyś mieszkać? -Dzięki porozumieniom faktem stały się wolne wybory dzięki którym doszedł do władzy PiS i jak to ująłeś odzyskiwanie godności. To tylko najważniesze sukcesy obrad okrągłego stołu w których porozumienie negocjował m. in. Lech Kaczyński. Wyszło więc na to że jestem ze stalinowskiego plemienia, nie jestem więc Polakiem wg. red. Gadowskiego. Pozdrawiam.
Maria Błaszczyk2019.02.4 1:30
Ja np. mam wielkie poczucie odzyskiwanej godności, gdy nazywa się mnie gorszym sortem lub stalinowską kukułką. Normalnie nie wiem, jak tyle godności udźwignąć. Nie potrzebuję kar - symbolicznych ani żadnych dla ludzi, którzy jakieś czyny popełniali parędziesiąt lat temu. To jest pragnienie zemsty - skoro wyrządzili komuś krzywdę, to my wyrządźmy krzywdę im... I do jakiego ruchu liczacego miliony ludzi? Przecież po stanie wojennym to mało kto tam został... To była determinacja grupki ludzi, a nie zadne liczacy miliony ruch. Jak już można było pójść i zagłosować w wyborach - nie wolnych, ale mających realne znaczenie - to poszło 6 na 10 Polaków. Reszta miała to w odwłoku.... Teraz głosuje na ogół co drugi... I ta opowieść o Okrągłym stole... Zastanówmy się, jacyż to przeszkoleni i przygotowani przez komunistyczna władzę sygnatariusze tam zasiadali. Po pierwsze - pan prezydent Lech Kaczyński. A także - pan prezes Jarosław Kaczyński. Dalej: pan koordynator służb specjalnych Mariusz Kamiński (w podzespole ds. stowarzyszeń i samorządu terytorialnego oraz w grupie roboczej ds. stowarzyszeń). Pan wiceminister kultury Jarosław Sellin (wchodził w skład podzespołu ds. młodzieży). Pani poseł Krystyna Pawłowicz, (grupa robocza ds. stowarzyszeń). Tymczasem przeciwnikiem Okrągłego Stołu był np. pan prezydent Bronisław Komorowski (czyli wybierany przez elektorat nazywany przez artystę nad wyraz hołubionego przez PiS, zapewne w ramach przywracania godności, "wszami, gnidami, mendami, muchami plujkami i żukami gnojnikami" - i nie, ja na PO nie głosuję, więc to nie o mnie, to tylko taki mały przykład mowy miłości).
Anna2019.02.4 13:23
Należysz do plemienia, któremu stalinowskie kukułki skutecznie zamieszały w głowie. Czy wielki sukces Okrągłego Stołu to wielomilionowa zarobkowa emigracja Polaków, jak nigdy w historii? To uwłaszczenie komuny, jej dominacja w biznesie, mediach i nędza narodu? To likwidacja majątku narodowego? To władza, która dopuściła do katastrofy smoleńskiej i działania weekendowych samobójców? To skorumpowane sądy przyklepujące grabież warszawskich kamienic i wyrzucanie ludzi na bruk? Tak było przez 30 lat.
Maria Błaszczyk2019.02.3 22:12
Poważnie to jest właściwa droga? Nazywanie tych, z którymi sie nie zgadzacie "stalinowskimi kukułkami"? Bo maja poglądy lewicowe albo liberalne, albo po prostu prodemokratyczne; lubią Wielka Orkiestrę Świątecznej Pomocy i cieszy ich robienie czegoś dla ratowania życia dzieci; uważają, że partia rządząca nie powinna się zajmować deweloperką; nie popierają kościoła, który naprawdę ma sporo za uszami; nie podzielają prymitywnej plemiennej nienawiści do wszystkiego, co choć odrobinę inne - muzułmanów, gejów, kolorowych; nie gustują w telewizjach i nie potrafia zrozumieć, za co nagrody się należały. Gratuluję samopoczucia...
ula2019.02.3 22:51
bełkociara
Lookacz2019.02.4 0:15
Tego określenia brakowało mi do opisu wypocin Marii! ... Brawo! w punkt!:-)
Maria Błaszczyk2019.02.4 0:22
Wow! "W punkt"!!! Nie odnieść się do treści, tylko ad personam! Katolicko-konserwatywna sztuka prowadzenia dyskusji... Nazwać to "w punkt" to jak na widok lodówki powiedzieć "o, wulkan".
ewa2019.02.4 6:26
Bełkociara jesteś Mario,taka prawda.
Adam M.2019.02.4 6:25
Marysia doleciałaś.A co wspólnego z ratowaniem dzieci ma wielka orkiestra?Zakłamujesz rzeczywistość,lewicowa propagandystko,niecały 1% ratuje życie Polaków?To w takim razie na co według Ciebie są składki zdrowotne.
Maria Błaszczyk2019.02.4 8:49
No właśnie ratuje. W sytuacji, gdy w szpitalach nie ma już nic - nie ma leków, jeden lekarz na dyżurze obsługuje 4 oddziały, brakuje prześcieradeł, proponowane posiłki mogłyby zaszkodzić najzdrowszej osobie, a takich tam raczej nie ma - dzieci mają najwyższej klasy sprzęt, dzięki któremu wiele z nich przeżywa, a bez niego by umarły. Propunuję udać się do najbliższego szpitala dziecięcego i spytać tamtejszego personelu, czy ten sprzęt ratuje dzieci. Składki zdrowotne w Polsce są na niesłychanie zabawnym poziomie. Można by boki zrywać, gdyby nie to, że jesteśmy jedynym krajem w Europie, w którym w ostatnich latach gwałtownemu skróceniu uległa długość życia (w zeszłym roku zmarło 414 tys. Polaków, urodziło się 388 tys. - to jest już po prostu dramat... na każde urodzone dziecko program 500+ wydał milion zł., a nie ma na leki dla ludzi). W tych warunkach ten niecały 1% naprawdę robi różnicę - bo ten sprzęt wykonuje część roboty ZA służbę zdrowia.
Adam M.2019.02.4 12:06
Marysiu Owsiak i Ty zbawicielami ludzkości,zabawne.
Maria Błaszczyk2019.02.4 16:43
Ja to nie. Owsiak też nie ludzkości. Po prostu dzięki jego działalności żyja ludzie, którzy inaczej by nie żyli. Gdyby to było Twoje dziecko, zapewne by odmówił umieszczenia go w inkubatorze z serduszkiem, wentylowania go respiratorem z serduszkiem, diagnozowania go za pomocą sprzętu z serduszkiem. Ale inni ludzie wolą mieć uratowane dziecko...
Adam M.2019.02.4 19:53
Marysiu bredzisz jak zawsze,to nie Owsiak decyduje które dziecko może korzystać z inkubatora.Pieniądze też nie są własnością Owsiaka,tylko naiwnych o ''dobrym sercu''co tak jak ty myślą że ratują świat dając drobne do skarbony.
Maria Błaszczyk2019.02.4 20:49
Dziecko - to nie świat. Dziecko to dziecko. To może być moje dziecko - lub Twoje. Dla mnie moje dzieci są najważniejsze na świecie i każdy, kto pomoże mi w zachowaniu ich przy zyciu, jest dla mnie bohaterem. Ludzie dają drobne - lub grube - bo Owsiak daje gwarancję, że pieniądze zostaną dobre wykorzystane. A które dziecko będzie w inkubatorze, decydują lekarze. Tylko że inkubatory mają dzięki Owsiakowi i ludziom, którzy dają na nie kasę. Bo NFZ nie daje.
Zbaszek2019.02.4 22:39
Przystanek Woodstock - organizowanej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Szerzenie alkoholizmu, narkomanii i seksu wiodących do uszkodzeń fizycznych, psychicznych i śmiertelnej choroby, jaką jest AIDS, powoduje oprócz degradacji także przyszłych pokoleń już w tej chwili nieobliczalne straty finansowe z puli ochrony zdrowia, straty na pewno wielokrotnie przekraczające wartość darów przekazywanych szpitalom przez WOŚP. Wobec tego, że WOŚP zbiera ofiary pod symbolem serduszek i dla ratowania ciężko chorych dzieci, mało kto waży się odnieść krytycznie do działalności WOŚP w postaci Przystanku Woodstock, tym bardziej że obecność sławnych lekarzy reprezentujących obdarowane szpitale nadaje najwyższy splendor urządzanemu widowisku przez WOŚP. Szczęść Boże!
Maria Błaszczyk2019.02.6 1:03
Nie, coś pomyliłeś. Pol’and’Rock Festival (w latach 1995–2017 Przystanek Woodstock) - to festiwal muzyczny. Nie o alkohol tam chodzi ani o narkotyki (zresztą jest to zabawne rozrónienie - alkohol to narkotyk, silnie uzależniający i o potęznym działaniu), ani nie o szerzenie AIDS (któremu w XXI s naprawde umiemy skutecznie zapobiegać, nie potrzebnie się martwisz, i nawet nie jest to bardzo drogie...) Twoja troska jets więc zdecydownaie nadmiarowa - na tym festiwlu przez tych dwadzieścia parę lat były dziesiątki milionów ludzi. Woiemy więc juz ponad wszelką wątpliwość, że statystycznie rzecz biorąc, jest on zupełnie nieszkodliwy (oczywiście, może ktoś się tam upił, naćpał, albo nawet zaraził HIV - ale to się ludziom zdarza ciągle i na całym świecie, nie musza się tłuc na festiwal).
Obywatel RP2019.02.3 21:51
Córka do matki: "Mamusiu, co to jest gorszy sort?" - Matka do córki: "To ja i twój tatuś córeczko i ty. Idziemy dzisiaj na marsz, w którym będziemy popierać zdrajców naszej ojczyzny, córeczko, będziemy też popierać SBeków i UBeków - katów naszych bohaterów narodowych. Poprzemy targowicę, która donosi obcym na naszą Polskę, córeczko. Ty pójdziesz z nami, bo dzieci zdrajców, muszą kontynuować ten haniebny proceder rodziców, córeczko".
Maria Błaszczyk2019.02.3 22:18
Nie, temu opisowi doskonale odpowiada rasa "panów". To w ich szeregach tkwi komunistyczny pan prokurator Piotrowicz, u nich był sędzia Kryże i wielu wielu innych. Targowica to też doskonała analogia do działań miłościwie nam rządzących - niszczenie rozwiązań systemowych gwarantujących stabilność systemu państwa z trójpodziałem władzy i sądami na czele; babranie się w pseudopatriotycznym i religianckim sosie (z własciwie pełnym poparciem polskiego kościoła); zrywanie sojuszy z państwami zachodnimi; działanie na korzyść Rosji.
Jarek2019.02.3 21:39
Chodzi o to, że się PiS uwłaszczył przy Okrągłym Stole?
Majestic2019.02.3 21:22
Polskość to nienormalność, czekoladowy orzeł i flaga w odchodach, aktualnie w ECS żądają 7 milionów na działalność delikatnie ujmując wątpliwą. Ulice w Warszawie noszące nazwy zagorzałych Stalinistów(dąbrowszczacy, mały franek, oskar lange) wyraźnie wskazują że PO jest ugrupowaniem przygarniającym komunistów.
Halina Młynkowa2019.02.4 9:31
Jesteś idiotą
Lookacz2019.02.4 14:09
Sadzę, że ta "obelga" z ust kogoś takiego jak Ty jest dla "Majestic" komplementem!
Piotr Nowak2019.02.3 21:13
No... To przecież nie jest mowa nienawiści..... To jest bełkot żula w ostatnim stadium delirium. Co za skńczony beznadziejny skrajny przypadek pisowskiego naje#$%banego beznadziejnego lumpa. Fajne macie "autorytety" Duma jest? Radość jest? Chwała jest? .... Przykro mieszkać z takimi dnami w przestrzeni publicznej jest? Jest? No to brawo! Bób Rosół Włoszczyzna. Brawo!
Majestic2019.02.3 21:24
No POsram, nie przejdziecie. Uderz raz jeszcze łbem w barierkę tak dla pewności, by jeszcze raz wszyscy dostrzegli że demokracji trze bronic kulturom i godnosciom osobistom :D
Piotr Nowak2019.02.3 21:28
Krzysiu. :) Już myślałem przegrywie że mi nie odpowiesz... Niestety - bardzo mi przykro, ale ci nie nawrzucam... Pilnuj parkingu... I trzymaj się. Mamy ;) :*
Piotr Nowak2019.02.3 21:33
Dżizus przegrywie. Może to że cię męczę sprawia ci dyskomfort? O rany rany... Co my teraz zrobimy??!!! Pozdrów Mamę ode mnie. Powiedz że pamiętam. (nie martw się.. czasami jesteś prawie wartościowy) Krzysiu Stalkerze
Lookacz2019.02.4 14:05
Piotrusiu, zachowujesz sie jak rozhisteryzowana ciota.
8882019.02.3 21:48
Palo już ci kiedyś napisałem You matherfucker
Piotr Nowak2019.02.3 21:53
ojoj... Poczekaj.... tak bardzo się przejąłem. chyba nie przeżyję. no i... nie kompromituj się :D
8882019.02.3 22:32
wal psa jak sra bo tylko to potrafisz
Kobieta z g\\\\303\\\\263r2019.02.3 21:56
Jaka piękna mowa MIŁOŚCI:)
Lookacz2019.02.4 14:02
Nerwy i hamulce im puszczają! :-)
ewa2019.02.4 6:29
Nowak bełkoczesz jak Marysia,jakaś wspólna imprezka była?
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.3 21:09
Możecie wspierać WIOSNĘ dowolną kwotą tutaj https://wiosnabiedronia.pl/wesprzyj Właśnie wpłaciłem 100zł. Liczy się każda złotówka!
Kobieta z g\\303\\263r2019.02.3 21:50
Nie wspieram ,mądremu dość!Nasi zrozumieją.Nie rozumiem dlaczego oni sie tutaj kręcą...
Zbigniew 2019.02.3 21:55
Tylko stówę ? Gdybyś był z sercem, to przynajmniej odłożył byś jedną pensję na tak wielki i zaszczytny cel.
Kobieta z g\\\\\\\\303\\\\\\\\263r2019.02.3 22:00
Jaka piękna mowa MIŁOŚCI:)
Zbigniew 2019.02.3 21:58
Tylko stówę? Dałbyś na tak szczytny cel, co najmniej jedną pensję !
ula2019.02.3 22:50
A co to za partia co nie ma grosza przy du pie
Anonim tel. 645 5662019.02.3 23:05
Pokaz paragon świrze!
Olej2019.02.4 0:13
Poproś tych swoich, oni mają do przekazania grube miliony z banków na Kajmanach, ze szwajcarskich kont. Poproś tych co cierpią na ,,lewą goleń’’ ,,pomroczność jasną’’ oni ci żelaznym listem zapewnią czysty przelew w skrzyni pełnej dolców i euro przesłanej pocztą dyplomatyczną. Zrobicie politykę. Miliony zaksięgujecie jako dary od waszych zwolenników. Reszta się załatwi jak przejmiecie stołki. Zresztą kto by się takimi du pe rela mi potem przejmował.
Anna2019.02.4 13:11
Pomodlę się, żeby Pan Bóg ciebie oświecił i ocalił. To moje wsparcie.