„Tomeo wie z autopsji, że obraz  współczesnej Amerykanki jest kształtowany przez popkulturę”- czytamy na okładce jej książce. Tomeo przekonuje, że dziś media zachęcają by kobiety widziały się jako obiekty seksualne. „ Kupowałam te kłamstwa długi czas”- mówi dziennikarka w wywiadzie dla LifeSiteNews. "Extreme Makeover” książka została wydana 3 października i jest już na trzecim miejscu bestsellerów sklepu Amazon działu „ Katolicyzm”. Praca polemizuje z mitami na temat aborcji i antykoncepcji. Tomeo zapewnia, że proponuje w książce „prawdę o godności kobiety”.

 

Książka zawiera ostatnie badania dotyczące zachowań kobiet oraz kwestii „wyzwolenia seksualnego” i jego wpływu na wizerunek współczesnej kobiety w kinie czy magazynach dla kobiet.  Tomeo powołuje się na takie organizacje  “Centers for Disease Control” czy “World Health Organization”. “Staram się korzystać z informacji organizacji niereligijnych ponieważ  mają one silniejsze oddziaływanie na ludzi, którzy nie wierzą. Moim zdaniem można w taki sposób pokazać Boży plan, który objawia się w prawie naturalnym”- mówi dziennikarka.

 

Tomeo podejmuje również bardzo niepopularny temat w showbiznesie czyli aborcję. „ Jak spojrzymy na liczbę aborcji od wyroku Roe vs. Wade to okazuje się, że brakuje nam 53 milionów ludzi, którzy dziś mogliby wnieść coś pozytywnego do naszego społeczeństwa, mając bezpośredni wpływ na naszą gospodarkę”- przekonuje.  Dziennikarka przedstawia świadectwo wielu kobiet, w tym jej własne, które zmieniło podejście  do aborcji czy antykoncepcji. Tomeo dodaje, że chce by książka była wsparciem dla wszystkich kobiet działających w ruchach pro-life, które „czuję się samotne, przytłoczone. Nie jesteśmy same. Jest nas coraz więcej”- pisze dziennikarka.

 

Ł.A/LSN