Czy moc może iść w parze z elegancją?

Sercem tej niemieckiej bestii jest potężna, czterolitrowa jednostka V8 bi-turbo TFSI, która generuje niewyobrażalną moc 630 koni mechanicznych oraz moment obrotowy sięgający 850 Nm. Te suche dane techniczne przekładają się na zapierające dech w piersiach doznania, katapultując to luksusowe coupe do pierwszej setki w zaledwie 3,4 sekundy, co jest wynikiem godnym wyścigowych supersamochodów. Inżynierowie z Ingolstadt nie pozostawili żadnych wątpliwości co do swoich intencji, oferując w pakiecie RS dynamic plus prędkość maksymalną wynoszącą aż 305 km/h, co stanowi jasny sygnał dla konkurencji. Co więcej, zastosowanie nowoczesnego systemu mild hybrid z 48-voltową instalacją elektryczną dowodzi, że bezkompromisowa moc nie musi oznaczać rezygnacji z inteligentnych rozwiązań technologicznych. To właśnie ta technologia optymalizuje zużycie paliwa, jednocześnie odzyskując energię podczas hamowania, co jest dowodem na doskonałe połączenie inżynieryjnej brawury z nowoczesną efektywnością.

Ta niesamowita siła napędowa wymaga jednak absolutnego poczucia kontroli, które jest fundamentem filozofii Audi i pozwala kierowcy czerpać pełnię radości z dynamicznej jazdy.

Jak ujarzmić potęgę na każdej nawierzchni?

Odpowiedzią na to pytanie jest legendarny i niezawodny stały napęd na cztery koła quattro, który stanowi gwarancję pewności prowadzenia w absolutnie każdych, nawet najtrudniejszych warunkach drogowych. System ten w inteligentny sposób rozdziela potężny moment obrotowy między osiami, standardowo w proporcji 40:60, z możliwością przeniesienia nawet 85% mocy na tylne koła. W połączeniu ze sportowym mechanizmem różnicowym oraz systemem torque vectoring, kierowca otrzymuje gwarancję chirurgicznej precyzji w pokonywaniu zakrętów bez utraty przyczepności. Dzięki temu nie trzeba wybierać między ekscytującym charakterem auta tylnonapędowego a stabilnością i bezpieczeństwem napędu na cztery koła, ponieważ wyjątkowe auto Audi RS7 oferuje oba te światy w jednym pakiecie. To właśnie ta wszechstronność sprawia, że RS7 jest maszyną, która nie boi się ani mokrego asfaltu, ani ciasnych górskich serpentyn, zawsze zapewniając kierowcy absolutną kontrolę.

Czy luksusowa limuzyna może mieć duszę… buntownika?

Wnętrze Audi RS7 to prawdziwe sanktuarium luksusu, które jednocześnie nie pozwala zapomnieć o sportowym DNA drzemiącym w tym modelu, co jest kolejnym dowodem na brak kompromisów. Perfekcyjnie wyprofilowane fotele sportowe RS pokryte najwyższej jakości skórą i alcantarą zapewniają idealne trzymanie boczne podczas dynamicznej jazdy, jednocześnie gwarantując komfort na poziomie luksusowej limuzyny podczas długich podróży. Nowoczesny system MMI Touch Response z dwoma ekranami dotykowymi oraz Audi Virtual Cockpit Plus tworzą futurystyczny kokpit, który jest jednocześnie niezwykle intuicyjny w obsłudze. Całość dopełniają detale takie jak spłaszczona u dołu kierownica z przyciskami RS, które umożliwiają natychmiastowy dostęp do spersonalizowanych ustawień jazdy. To właśnie tutaj widać, że inżynierowie zadbali o każdy, nawet najmniejszy szczegół, by połączyć świat wyścigów z codzienną użytecznością.

Ta dbałość o detale i połączenie pozornie sprzecznych cech jest widoczna w wielu elementach wyposażenia, które definiują charakter tego pojazdu. Adaptacyjne zawieszenie RS plus z systemem Dynamic Ride Control pozwala na zmianę charakterystyki pracy amortyzatorów od komfortowego po tryb sportowy. Opcjonalne ceramiczne tarcze hamulcowe gwarantują fenomenalną skuteczność hamowania nawet przy ekstremalnym obciążeniu na torze wyścigowym. Reflektory HD Matrix LED z laserowymi światłami drogowymi, niemal zamieniające noc w dzień i zapewniające najwyższy poziom bezpieczeństwa podczas jazdy. Praktyczna, pięciodrzwiowa koncepcja Sportback z pojemnym bagażnikiem łączy elegancję linii coupe z funkcjonalnością hatchbacka dla całej rodziny.