Według danych Nielsen Audience Measurement, w maju 2024 roku „Dzień dobry TVN” miało średnią widownię na poziomie 315 tys. osób, co stanowiło 7,42% udziału w rynku w grupie 4+. Mimo utraty 10 tys. widzów w porównaniu z poprzednim rokiem, program zdołał obronić swoją pozycję lidera.
Z kolei „Pytanie na śniadanie” przyciągnęło w maju średnio 306 tys. widzów, co dało mu 6,99% udziału w rynku. W porównaniu z rokiem poprzednim, kiedy program oglądało 417 tys. osób (8,90% udziału), oznacza to spadek o 111 tys. widzów.
![Ogromna klapa reżimowej wersji „Pytania na śniadanie” w TVP](https://cdn.fronda.pl/imgcache/750x360/c/uploads/news/pilnefronda-123456-1673861503-1675681299-1681384027-1687960331-1694766283-1696926571-1697475773-1697486471-1706778206-1-1718525394.webp)
16.06.2024, 10:07
Ogromna klapa reżimowej wersji „Pytania na śniadanie” w TVP
Jak donoszą media, „Dzień dobry TVN” zdołało utrzymać pozycję lidera programów porannych, podczas gdy „Pytanie na śniadanie” emitowane przez TVP2 odnotowało bardzo znaczący spadek oglądalności.
mp/pomponik.pl, fronda.pl