19.05.20, 09:12

Audyt Listy Przebojów w Trójce

Dyrekcja radiowej Trójki zapowiedziała w poniedziałek zlecenie audytu Listy Przebojów w przeciągu ostatnich lat i stworzenie regulaminu audycji. Ponadto z przedstawionych przez dyrekcję danych wynika, że piosenka Kazika nie wygrała ostatniego rankingu. O kwestii domniemanej cenzury na Liście Przebojów pisaliśmy m. in. tutaj.

Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska potwierdziła, że sporna piosenka Kazika nie wygrała ostatniego notowania Listy Przebojów. 

- Nie ukrywam, że jestem zszokowana tymi ustaleniami i tym, do czego dotarliśmy. Te kwestie będziemy jeszcze dogłębnie wyjaśniać - powiedziała.

Polskie Radio udostępniło również za pośrednictwem Twittera nagranie, na którym pokazano w jaki sposób miano dokonać manipulacji głosami.


Notowanie Listy Przebojów miała wygrać piosenka Bartasa Szymoniaka, podczas gdy utwór Kazika uzyskał czwarty rezultat pod względem liczby uzyskanych głosów.

System automatycznie zliczył 1487 głosów na utwór Bartasa Szymoniaka, 1338 - na Deep Purple, 1187 - na The Cure, a 1157 - na piosenkę Kazika. Część z tych głosów została następnie ręcznie anulowana według specjalnej procedury, mającej na celu wyeliminować te głosy, które mogły zostać wygenerowane za pomocą programu komputerowego albo co do których zachodzą innego rodzaju wątpliwości. Następnie po operacjach moderatora piosenka Kazika miała pojawić się na pierwszym miejscu, zamiast utworu Szymoniaka.

g/polskieradio

Komentarze

Adam2020.05.23 10:28
jusz dawno powinno się pognać tych starych dziadów sepleniące dziennikarki tw iklany rodzinne zrobili sobie prywate
XD2020.05.20 9:51
Po co wam wolność? Macie przecież telewizję.
ZERR02020.05.19 17:02
Ja tylko przypomnę, że od dawna ZAWSZE gdy prawicowcy pokazują, że są perfidnie wycinani i cenzurowani, lewakom buzie się nie zamykają, jak to Firmom wolno wycinać, cenzurować i kasować. Teraz, gdy medialny potentat przyciął zasięgi Kazikowi, jakoś się pochowaliści. No śmiało, wyskakujcie z dópoargumentami, jak to cenzura z konstytucji nie obowiązuje, bo każda firma ma pełne prawo chlastać, kasować i cenzurować. Jak każda, jeśli jutub, to i trujka. Wedle kaprysu, w końcu występ kazika to czysta mowa nienawiści. Gdzieście się, tchórzofretki, pochowali? W jutubie? Czy na fejsbóku, gdzie teraz cenzurować będzie "sztuczna inteligencja"? Mam nadzieję, że będzie chlastać was równo.
Albert2020.05.19 17:14
Klasyczny przykład katoprawackiego debila. Skąd oni się w ogóle biorą? Chyba ich zbierają na polu z burakami i w pęczki związują. Właścicielem Trójki jest Polskie Radio. To instytucja państwowa, a konkretnie jednoosobowa spółka Skarbu Państwa. A to oznacza, że jakakolwiek ingerencja organów państwowych w treści rozpowszechniane przez Polskie Radio jest rażącym naruszeniem art. 54 ust. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej. Facebook natomiast jest w 100% własnością prywatną i jakiekolwiek zapisy dotyczące cenzury (za wyjątkiem treści zabronionych prawnie) go NIE OBOWIĄZUJĄ. Oczywiście nie oczekuję, że jakikolwiek katoprawacki geniusz to zrozumie. To i tak cud, że oni potrafią samodzielnie oddychać. A część z nich zdołała nawet opanować zdolność nies͏r͏ania po placu podczas chodzenia. Ale to maksimum ich zdolności intelektualnych.
ZERR02020.05.19 21:34
To są właśnie dópoargument bez znaczenia. Firma medialna to firma medialna. Prawa i obowiązki oraz RÓWNOŚĆ wobec Prawa nie mogą zależeć od struktury właścicielskiej. Ale dla półgłupków równość wobec prawa jest ważna tylko wtedy, gdy mogą odbierać ludziom ich prawa i dawać je sobie.
Lobo2020.05.20 8:53
Jeśli dla ciebie firma medialna państwowa i firma medialna prywatna to to samo, to gratuluję intelektu. To nie ma nic wspólnego z równością wobec prawa ani w ogóle z prawem. Jaka firma medialna prywatna dostała z naszych podatków 2 miliardy na sianie propagandy i tłuste pensyjki?
Albert2020.05.20 9:54
Oto katoprawacka logika w całej krasie. Nic dodać, nic ująć. I ty się potem gościu dziwisz, że normalni ludzie katoprawactwem zwyczajnie gardzą.
poniżej Zerra2020.07.1 13:52
Wypisz - wymaluj: PiS
Lobo2020.05.19 16:12
AUDYT LISTY PRZEBOJÓW! O k...a! Monthy Python by tego nie wymyślił! Wkrótce się dowiemy, że nie było przebojów Republiki, Perfectu czy Maanamu. To tylko pan Niedźwiecki za grube dziesiątki tysięcy wprowadzał je na listę. A biedne ludziska słuchały tego ze wstrętem i pytały: No jak to, a gdzie "Majteczki w kropeczki"?
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.19 16:22
Tu masz rację. Jak wróciła wolność to okazało się, że Zenek jest debeściak. Przez tyle lat oszukiwali nas, że Republika, Perfect czy Maanam jest popularny. Apeluje o przywrócenie Zenkowi wszystkich należnych mu, a utraconych przez komusze intrygi, pierwszych miejsc na LP3 !!!!
Albert2020.05.19 16:46
Żeby się tylko nie okazało, że ja wróci wolność, to na pierwszym miejscu LP3 wyląduje Ałła Pugaczowa. A na kolejnych Karel Gott, Helena Vondrackowa i Tamara Miansarowa.
Lobo2020.05.20 8:46
Raczej bym się spodziewał, że listę Trójki zastąpi lista pieśni maryjnych.
Saki Faki2020.05.19 13:50
"...Pisowiec też dostał dwie kulki. Jedną zgubił, drugą zepsuł."
Klapaucjusz2020.05.19 13:17
Nawet gdyby w zeszły piątek Kazik był na 40 miejscu LP3, to dzięki zabiegom politruków z Polskiego Radia, Kazik dzisiaj jest #1 i pozostanie na tej pozycji bardzo długo.
Zyta2020.05.19 15:22
Jasnowidz się znalazł.
Micha\\\\\\\\\\\\\\\\305\\\\\\\\\\\\\\\\202 Jan2020.05.19 15:56
A jak się nie znajdzie? Jeszcze gorzej.
Dell2020.05.20 10:06
I niech tak będzie! Należy mu się, bo niechcący zdekomunizował "Trójkę"! Dziękuję Kazimierzu! Dziękuję wam wszystkim, którzy solidaryzujecie się z TW Berą. Dziękuję tym bardziej, że byłem głęboko przekonany, że dekomunizacja "Trójki" może dojść do skutku tylko w wyniku naturalnego wymierania.
arbiter elegantiarum2020.05.19 12:46
No proszzzz, proszzz. Przedwczoraj Nowogrodzka orzekła, że został "złamany regulamin Listy" Wczoraj GazWyb napisał, że nie było żadnego regulaminu. Dzisiaj Nowogrodzka w przekazie dnia informuje, że zostanie stworzony "regulamin Listy". Ależ wy jesteście durnie.
Dam2020.05.19 12:13
Tymczasem okazuje się, że szef radiowej Trójki esemesował do Piotra Metza, szefa redakcji muzycznej w środku nocy „Piotrze, dopilnuj, aby piosenka, o której rozmawialiśmy, nie była na Antenie". A od audytu spodziewam się tyle, co po słynnym "audycie" rządów PO, co go nikt nie widział i nic z niego nie wynikło.
ZERR02020.05.19 17:07
A czym się różni taki SMS, od donosu na Fejsbóku, po którym kasują materiały prawicowym autorom? Tam też ktoś pilnuje, aby nieprawomyślne dzieła znikały bez śladu. Po prostu "szef radiowej Trójki" uznał piosenkę za mowę nienawiści i napisał gdzie trzeba. Wy lewacy tak robicie każdego dnia setki razy.
sjp2020.05.19 11:13
PiS dawno odpuścił media i teraz zbiera owoce braku działania.Brak ustawy repolonizacyjnej media, Brak jakiejkolwiek polityki wspierającej resztki polskich mediów. Kasa dla Karnowskich i Sakiewicza to za mało, żeby nazwać to polityką. Takich misiów jak Niedźwiecki poukrywanych jest jeszcze pełno w Spółkach Skarbu Państwa.Oni też dadzą o sobie znać.
Dell2020.05.19 10:38
"Trójka" zdekomunizowała się sama. Nie przypuszczałem, że doczekam jej dekomunizacji. A to, że możliwa jest autodekomunizajca nie przyszło mi do głowy, w ogóle. :) Sądy nie potrafiły się same oczyścić, a "Trójka" tak. Rozważę czy nie posłuchać jej od czasu do czasu.
...2020.05.19 12:58
A jej kierownictwo zaorało się samo. Najpierw nieprzemyślanie reagując, a teraz beznadziejnie głupio się tłumacząc. I jeszcze wyjdzie, że przez lata przekręty w LP3 tolerowało.
Dell2020.05.19 13:43
A co to ma do rzeczy? Na wojnie straty być muszą. Dekomunizacja jest ich warta. "I jeszcze wyjdzie, że przez lata przekręty w LP3 tolerowało". Gdyby dyrektor wtrącał się w sprawy "techniczne" audycji to by był wrzask, że ręczne sterowanie, nieprawdaż? Który, normalny człowiek sprawdza czy jego podwładni nie kombinują, nie mając jakichś przesłanek? Gdyby ktoś z wykonawców powiedział to co przy tej okazji powiedziała Doda to najprawdopodobniej ten audyt odbył by się dużo wcześniej. Nie sądzisz? Szukaj prawdy, a nie dobrego "pi-aru". "Pi-ar" to niemal zawsze kłamstwo.
Michał Jan2020.05.19 14:44
Jak można to było zrobić, napisałem oddzielnie, wyżej. Byłoby to i efektywne, i efektowne. A teraz kierownictwo nie uniknie odium polowania na czarownice.
weźsie2020.05.19 10:31
No a jeśli nawet "niesłusznie" Kazik znalazł się na 1. miejscu, to warto było upiec taki pasztet, taki prezent dla PiS-u i prezydenta tuż przed wyborami? Tylko dureń albo kret! I niech pani prezes polskiego radia lepiej się teraz przymknie.
...2020.05.19 10:48
Mają odruchy, jak telimenowy policmajster, co służby swej powinność rozumiał.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.19 10:10
A dlaczego piosenka Kazika, nawet jak była czwarta, ani razu nie została puszczona w 3 po piątku? Ani razu! No dlaczego?
jula2020.05.19 10:00
Kawę na ławę. Kto łże niech się schowa pod ziemię.
Albert2020.05.19 9:55
Pisdzielcy to mistrzowie. Potrafią ͏s͏p͏i͏e͏r͏d͏o͏l͏ić nawet listę przebojów w radiu. Tego by nawet goście z Monty Pythona nie wymyślili. Szacunek.
Dell2020.05.19 10:44
TW Bera jest z PiS-u?
Albert2020.05.19 12:01
Umie pisać, czytać i wysławiać się po polsku, więc na 100% nie jest z PIS-u.
Dell2020.05.19 13:27
1. Przeczytałem to co napisałeś. 2. Napisałem odpowiedź. 3. Moja odpowiedź jest zgodna z zasadami języka polskiego (jeśli nie - wskaż błędy). 4. Jestem wyborcą PiS-u. Jeśli nie uda ci się dowieść mi, że nie potrafię się wysławiać po polsku to będzie znaczyło, że łżesz.
Albert2020.05.19 15:48
W tak krótkiej wypowiedzi udało ci się zgubić aż 50% przecinków. A gdzie? Sam sobie znajdź, skoroś rzekomo taki biegły z języka polskiego. Geniusz z PIS-u się objawił...
Dell2020.05.19 16:09
Czyli łżesz.:)
Albert2020.05.19 16:17
Oczywiście nawet nie potrafisz zlokalizować tych brakujących przecinków, prawda? I taki analfabeta śmie kogoś jeszcze pouczać. Typowy pisdzielec.
Dell2020.05.19 16:33
"Umie pisać, czytać i wysławiać się po polsku, więc na 100% nie jest z PIS-u". Odwracasz kota ogonem. Napiszę więc wprost - powyższe twoje stwierdzenie to idiotyzm. Wiesz o tym. I wiesz, że idiotyzmu nie da się obronić więc uciekasz w przecinki.
Albert2020.05.19 16:41
Sam jesteś doskonałym potwierdzeniem prawdziwości moich słów. Twierdzisz, że jesteś wyborcą PIS-u i jednocześnie nie ogarniasz podstawowych zasad języka polskiego. W swoim ostatnim komentarzu też się pogubiłeś w interpunkcji. Dlaczego więc nie miałbym uważać, że jesteś typowym wyznawcą PISU-u - czyli niewykształconym analfabetą?
Dell2020.05.19 18:25
Tak, Albercie, analfabeta to ktoś kto nie stawia przecinków tam gdzie według ciebie być powinny. Tak, Albercie, jestem analfabetą. Tak, Albercie, wszyscy "wyznawcy" PiS-u nie potrafią czytać i pisać. Tak, Albercie, jest ich w Polsce około ośmiu milionów. Tak, Albercie, masz prawo uważać za prawdziwe zdanie: "Umie pisać, czytać i wysławiać się po polsku, więc na 100% nie jest z PIS-u", choć wiesz, że jest idiotyzmem.
Albert2020.05.19 20:23
"Tak, Albercie, analfabeta to ktoś kto nie stawia przecinków tam gdzie według ciebie być powinny." Tak. I nie według mnie, ale według zasad języka polskiego. "Tak, Albercie, jestem analfabetą." Tak. "Tak, Albercie, wszyscy "wyznawcy" PiS-u nie potrafią czytać i pisać." Najwyraźniej. "Tak, Albercie, jest ich w Polsce około ośmiu milionów." 8 milionów analfabetów. "Tak, Albercie, masz prawo uważać za prawdziwe zdanie: "Umie pisać, czytać i wysławiać się po polsku, więc na 100% nie jest z PIS-u", choć wiesz, że jest idiotyzmem." Od kiedy fakty są idiotyzmem? Potwierdzasz prawdziwość moich słów w każdym kolejnym komentarzu.
Bogo2020.05.19 9:50
Nareszcie sami sbecy i TW wsadzili się na minę, BUCHACHACHA.
...2020.05.19 10:13
Na minę wsadzili "Nauczyciela" nadgorliwi funkcjonariusze rzuceni na odcinek medialny w "Trójce". Podobnie, jak z marsz. Grodzkim i 150. świadkiem, wydaje im się, że im więcej wymyślą tłumaczeń, co się stało, to będzie to bardziej wiarygodne.
...2020.05.19 9:48
Drogie Pis-maki! To nie ma żadnego znaczenia, czy Marek Niedźwiedzki coś zachachmęcił, czy nie. Wizerunkowo padliście na nad-reakcji kierownictwa "Trójki". Zamiast zacisnąć zęby i nie robić nic, dając liście dojść do normalnego stanu w następnym wydaniu i ew. wtedy zacząć dociekać, postanowili szybko, jak to nadgorliwi funkcjonariusze rzuceni na odcinek medialny, zrobić z tym porządek. I teraz jeszcze wymyślają coraz to nowe tłumaczenia. Parafrazując Karola-Maurycego de Tallyrand-Perigord: to gorzej niż cenzura, to błąd.
jula2020.05.19 10:13
No pewnie tkwijmy w oszustwie i chwalmy Kazika. Bredzisz. Teraz ważne byłoby ustalić czy: za pierwsze miejsce szła kasa, jak sugeruje Doda, czy mamuty z III RP chcieli być akuszerami protest songu, czy wyłącznie sponiewierać(próbować na każdym polu) wizerunek Jarosława Kaczyńskiego. Zaciskanie zębów na manipulację jest pomysłem manipulatora i jego quasi sukcesem. Tyle.
...2020.05.19 10:46
Zamiast myśleć legitymacją partyjną, pomyśl raz głową. Już samo 4. miejsce dawało mocne poparcie tej piosence, więc jeżeli ktoś coś jeszcze podkręcił, to zmieniło to niewiele. W każdym razie nie na tyle, żeby akurat z jej okazji robić porządek z systemem wciągania na listę i zabezpieczaniem głosowania (i tym samym przyznawania się, że się tyle lat to tolerowało). I teraz te liczne wersje tłumaczenia co się stało. Kompromitacja na całej linii. A wizerunek "Nauczycielowi", to popsuł sobie on sam.
jula2020.05.19 11:48
Nieważne czy się kradnie sto złotych czy sto tysięcy, złodziej to złodziej a oszust to oszust chyba,że u ciebie Kali; o cztery miejsca to nie ważne. Śliska droga relatywizmu, bronisz tych którym wolno więcej. To jest poddaństwo, serwilizm, wylizywanie pańskiej miski. Powodzenia. Over
...2020.05.19 12:00
Jeżeli nie potrafisz odłożyć legitymacji partyjnej, to chociaż nią sobie pomyśl - czy dla wizerunku partii PiS i "Nauczyciela" nie lepiej by było poczekać do najbliższego piątku, przeprowadzić komisyjnie całą LP3, jak Pan Bóg przykazał i dopiero wtedy dobierać się do siedzenia fałszerzom ostatniego notowania?
jula2020.05.19 12:30
Odłożenie reakcji ad Kalendas Graecas to permisywizm, to pasza dla manipulatora, to utwierdzanie w przekonaniu, że ciemny lud to kupi. Nie kupuję, sprawdzam czy z Kazika bard, czy był deal za miejsce, czy było ręczne sterowanie? Winni niech odpowiedzą: etatem, karierą, wstydem (jest taka kategoria) za manipulację. Winny bez względu kto zacz.
...2020.05.19 12:55
Róbcie tak dalej, a trzeba będzie tę miernotę Trzaskoszczaka przez 5 lat cierpieć. Następne notowanie, to nie ad Kalendas Graecas. I mogliście pokazać, jak wredni dziennikarze manipulują. Teraz za manipulatorów uważani są pisowcy, niezależnie od ich własnych zaklęć. Tłumaczy się winny, nieprawdaż?
jula2020.05.19 14:04
Miernota Trzaskowski nie zostanie prezydentem, nie rozumiem dlaczego piszesz do mnie per wy, w PZPR nie byłam,plecaków razem nie pobieraliśmy. Głosuję po swojej myśli a nie dlatego,że tak zaleca; Materna, Mann, Niedźwiecki. Nie bądź taki emocjonalny z przymiotnikami dla określenia dziennikarzy. Więcej analizy mniej frustracji. OVER
...2020.05.19 14:34
Dostałaś całkiem solidną analizę i to zrobioną na chłodną. Skierowałem ją do PiS-maków, więc kierując ku mnie dość niedorzeczne zarzuty, sama się podstawiłaś pod tę kategorię. Uderz w stół, a nożyce się odezwą. A z analizy tej wynika jasno, że wszystkie Twoje argumenty przekonują tylko bardzo przekonanych, ale nikogo więcej.
Albert2020.05.19 12:03
Syndrom oblężonej twierdzy widzę u katoprawactwa wszedł mocniej od tej ich debilnej religii.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.19 9:48
No i koronny argument. Kto uwierzy w to, że dyrekcja trójki nie interesowała się "przekrętami" na LP, a w ostatni piątek, nagle, bez związku z piosenką Kazika, nagle tej samej nocy wpadają w panikę likwidują notowanie, czyszczą stronę, wpadają oświadczenia. To wszystko oczywiście nie ma związku z piosenką Kazika. No pewnie:))) Czy wy naprawdę myślicie że ludzie to idioci? Nie wszyscy głosowali na PiS ...
Dell2020.05.19 10:32
"Nie wszyscy głosowali na PiS …" To prawda. Niektórzy głosowali na Jachirę. I Iwonę Hartwich. I Joannę Szojring. Nie mówiąc już o Ryszardzie Sześciu Króli.
N.2020.05.19 9:41
Jak to "stworzenie regulaminu audycji". Przecież dyrekcja Trójki w ostatnich dniach wielokrotnie podkreślała, że piosenka została dodana do głosowania niezgodnie z regulaminem? Ale plusik dla Frondy za rzetelny ostatni akapit (bez ironii)
Franciszek2020.05.19 9:39
Audyt wykonają pracownicy TVP :)))) Komuna wróciła!
...2020.05.19 10:25
Komuna nie wróciła komuna jest i ty też do niej należysz nie być taki skromny no może nie siedziałeś przy okrągłym stole ale poglądy zbieżne
Dell2020.05.20 10:30
Wręcz przeciwnie - komuna odeszła. Razem z TW Berą.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.19 9:34
A dlaczego Tomasz Kowalczewski twierdził wcześniej, że "złamano regulamin głosowania". A jak się okazało, że nie ma żadnego regulaminu to jakoś zapomniał to odszczekać?
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.19 9:33
Dlaczego wcześniej w oświadczeniu dyrektor programu Tomasz Kowalczewski podał, że do głosowania wprowadzono, tylnymi drzwiami, piosenkę spoza listy? A teraz już o tym nie mówi? No dlaczego?
Halina Stopa2020.05.19 15:01
a no dlatego, abyś za dużo nie wiedział, bo kto zajmuje się takimi bzdetami, jak listy przebojów w trójce, i kto poważny słucha najbardziej komuszej trójki.
Artur2020.05.19 9:31
Jeżeli prawdą sie okaże że od lat za trzecie miejsce brano 20 tysi to jak oczekuję działań wymiaru. Tyl;e lat tego słuchałem a tu okazuje się że szopka.... To musi być wyjaśnione!
...2020.05.19 11:53
Marek Niedźwiecki i kierownictwo "Trójki" od razu do prokuratury we Wrocławiu wysłać. Tam mają już w takich sprawach doświadczenie - po "Fryzjerze".
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.19 9:27
No jasne. Dlaczego więc po emisji, redakor naczalny Trójki, Tomasz Kowalczewski dzwonił do dyrektora Piotra Metza z prośbą, aby "zrobić coś z tym Kazikiem"?
Dell2020.05.19 10:28
To już dzwonił? Zimoch twierdzi, że słyszał, że to był sms.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.19 10:32
To jak wyjaśnisz to, że o 2 w nocy, ktoś panicznie czyści to notowanie? Tak nagle się ktoś obudził w środku nocy i postanowił, że zablokuje notowanie? Tak bez polecenia, tak na własną odpowiedzialność? No jasne ... :)))
Dell2020.05.19 10:57
Powtórzę: "Zimoch twierdzi, że słyszał, że to był sms". Przeczytaj powyższe jeszcze raz, kiedy już nienawiść trochę odpuści. Ktoś twierdzi, że to był sms; ktoś inny, że to była rozmowa. Dla ciebie nie ma sprzeczności - rozumiem - plotka równie dobre źródło informacji jak każde inne. Ja nie czerpię informacji z plotek.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.19 11:33
Sam Tomasz Kowalczewski dziś potwierdził, że dzwonił.
Dell2020.05.19 13:20
Bez linku ci nie uwierzę - zbyt często tu manipulujesz.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.19 16:17
Sam słyszałem na konferencji jak przyznał się do nocnego telefonowania. https://www.wiesci24.pl/2020/05/19/kolejny-skandal-w-trujce/ https://zycie.news/polska/17140-nie-stygna-emocje-wokol-ostatniego-wydania-listy-przebojow-trojki-na-jaw-wyszla-tresc-sms-a-ktorego-szef-stacji-wysylal-w-srodku-nocy
Dell2020.05.20 10:11
OK. Miałeś rację. Wiem o także z innego źródła niż te, które cytujesz. Mam nadzieję, że zgadzamy się co do tego, że wydawać opinie należy dopiero wtedy kiedy dysponuje się sprawdzoną informacją? Mam nadzieję, że te wyzwiska anonima z 19.5.20 o 13:47 to nie od ciebie?
.2020.05.19 13:47
Podam ci linki, bo sam jesteś zbyt ograniczony,żeby sięgnąć do innych źródeł niż propagandowych pis: https://kultura.onet.pl/wiadomosci/afera-w-trojce-metz-potwierdza-byly-naciski-by-zrobic-cos-z-tym-kazikiem/25nyv30 https://teleshow.wp.pl/piotr-metz-potwierdza-naciski-dyrekcji-trojki-lista-przebojow-6512102405568641a
ZERR02020.05.19 17:10
Naciski ci się nie podobają? Ile razy naciskałeś na FB aby skasował komuś jakieś treści? Ile razy donosiłeś? że też ci jęzor nie stanie kołkiem w gębie.
Dell2020.05.20 10:14
Masz gorszy dzień czy chamstwo leży w twojej naturze?
herta2020.05.19 9:16
Pilne! Zgromadzenie Ogóle ONZ oraz Zgromadzenie Parlamentarne NATO na najbliższych posiedzeniach zajmą się sprawą Trójki.
Marek212020.05.19 11:15
A NATO wyśle bombowce...... Ale czasem wielkie rewolucje zaczynały się od drobiazgów. W 1830 rewolucja belgijska zaczęła sie od przedstawienia opery "Niema z Portici". Teraz może być Kazik.