11.05.19, 10:00(fot. wikipedia/Ja Fryta/CC BY-SA 2.0)

Egzorcysta ostrzega przed szamanizmem oraz jego związkami z charyzmatykami i Wojciechem Cejrowskim

Publicyści miesięcznika „Egzorcysta” (w tym pracujący naukowo i na misjach w Kazachstanie ks. dr Aleksander Posacki) w majowym numerze pisma przestrzegają przed szamanizmem, który w ostaniach latach jest promowany na zachodzie. Obecne zainteresowanie szamanizmem wywodzi się USA, gdzie działali ideolodzy tego reaktywowanego światopoglądu, powstawały organizacje, i skąd organizacje te przybyły do Europy.

Na zachodzie szamani sami się szamanami obwołują, zaliczając po drodze kurs (reguły zachodniego szamanizmu są sprzeczne z tradycyjnym szamanizmem). Podczas kursów dla adeptów szamanizmu są oni wprowadzani w odmienne stany świadomości. Dzięki czemu podróżują, poprzez oś świata do świata duchów (będącego jednym z trzech duchowych wymiarów) i nawiązują relacje z duchami przewodnikami.

W krajach zachodu szamanizm stał się modnym światopoglądem. Stało się tak, bo był promowany przez ezoteryków antropologa Mircea Eliade (jogina wspieranego przez masonerie) i psychologa Carla Gustava Junga oraz Berta Hellingera. Dziś szamanizm obecny jest we współczesnej psychologii.

Zdaniem ks. Posackiego „struktury szamanizmu wchodzą także w rozwijający się masowo fałszywy charyzmatyzm czy chory pentakostalizm”, które są działaniami demonów w celu profanacji chrześcijaństwa.

Szamanizm ma też propagować kultura popularna. Zdaniem ks. Posackiego „Wojciech Cejrowski przedstawia w swoich książkach kontakty z szamanami jako coś normalnego”. Szamanizm mają też propagować książki o Harrym Potterze.

Praktykujący szamanizm negują istnienie osobowego Boga, wierzą w bezosobowa moc, której jesteśmy częścią. Oddają cześć tej mocy. Szamanizm jest formą mediumizmu, bezpośredniego obcowania z duchami, zawierania z nimi przymierzy, by zasyć ponad naturalne zdolności.

Współczesny szamanizm jest niebezpieczny. W krajach Afryki, takich jak Tanzania, Uganda, Liberia, Kamerun, RPA, Wybrzeże Kości Słoniowej, szamani mordują dzieci, by zrobić z nich amulety. Mordy dokonywane są przez szamanów również w krajach Azji takich jak Nepal.

Rytuały szamańskie, z racji na zaburzanie pracy psychiki i używanie środków psychoaktywnych, prowadzą do utraty zdrowia fizycznego i psychicznego. Co gorsze szamanizm jest otwarciem się na działanie demonów i w wyniku praktyk szamańskich dochodzi do opętań.

Szamani „by nawiązać kontakt z duchami”, korzystają ze środków psychoaktywnych, co sprzyja doświadczeniom kontaktu z duchami. Szamanizm propaguje środki psychoaktywne, które „osłabiają mechanizmy obronne psychiki” chroniące ludzi przed nieświadomością i demonami.

Szaman wchodzi w relacje z duchami, oddają im część – należna tylko Bogu, czym popełnia grzech idolatrii. Za oddawanie grzesznej czci otrzymuje zdolności parapsychiczne (korzystanie z nich też jest grzechem idolatrii) lub wiedzę. Za wiedzę i zdolności te trzeba drogo zapłacić, rozpadem osobowości lub opętaniem. Demony wielokrotnie dają ludziom zdolności parapsychiczne, by ich tymi zdolnościami uwieść i zniewolić (celem demonów jest zatracenie jak największej ilości ludzi).

Szamani zajmują się też uzdrawianiem, wróżbami, magią i spirytyzmem. Zagrożenie spirytyzmem, czyli kontaktami z duchami zmarłych, polega na tym, że demony podszywają się pod dusze zmarłych, i w ten sposób manipulują żyjącymi, by ich skłonić do grzechu i doprowadzić do potępienia.

Fenomen tradycyjnego szamanizmu obecny w Kazachstanie, Azji Centralnej i na Syberii, dobrze opisują (według ks. Posackiego) rosyjskie, kazachskie i prawosławne prace naukowe.

Dziś mamy do czynienia z neoszamanizmem odwołującym się do ekologii, psychologii i medycyny alternatywnej. Choć „szamanizm jest najstarszą formą spirytyzmu” to dziś jest „reaktywowany i popularyzowany”. Niebezpieczeństwo szamanizmu polega na tym, że propaguje on nawiązywanie relacji z duchami, czyli demonami, odwraca od zbawienia i w konsekwencji prowadzi do potępienia. Jest grzechem idolatrii oddawania czci fałszywym bogom i przypisywania sobie pozycji Boga (na przykład poprzez dążenie do poznania przyszłości, choć ta wiedza zastrzeżona jest tylko dla Boga).

Zwolennicy szamanizmu promują synkretyzm, twierdząc, że wszystkie religie wywodzą się z szamanizmu – bluźnią, że Jezus był szamanem. Kreują szamanizm na istotę i syntezę wszystkich religii, czym zachęcają do porzucenia katolicyzmu.

Jan Bodakowski

Komentarze

gośka2019.05.14 22:28
skoro Duch Święty to olbrzymia kobieta - to nie może być bezosobowa moc...badanka SE zamówiłam, ze swojej choroby ok. 20 lat temu...ale coś idą i dojść nie mogą ze szpitala...muszę poczytać jakie leki mi dawali, że fruwałam w tunelu i Duch Święty do mnie gadał...pewnie jakiegoś ekstra psychotropa....chyba padnę jak zobaczę...ale przynajmniej umysł okiełznam
Andrzejos 2019.05.14 1:54
Trzeba myśleć! Niestety... Chyba, że wolicie, żeby dalej religie i politycy "myśleli" za was, a wy tkwijcie dalej w piekle szatana i dalej poddawajcie się kłamstwu, że to wy myślicie,a to myśli ktoś inny. Przebudzenie - mówi wam to coś...? Nie mylcie WOLNOŚCI z poddaniem się. Albo mylcie - jak chcecie. Jeśli to WY chcecie. Naprawdę, nie trzeba się bać zmian i uwolnienia się, oderwania od złego. To boli, ale oczyszcza, nie zabija - a wręcz przeciwnie. Nie lękajcie się.
dziobak2019.05.13 7:44
W tym artykule jest 569 słów, natomiast wyraz "Cejrowski" pojawia się raz. Czy tytuł artykułu został ułożony tak a nie inaczej dlatego, że Cejrowski jest człowiekiem zagrażającym zdrowej wierze czy może dlatego, że poparł Konfederację? Żenua.
Bartosz2019.05.12 0:52
Wojciech Cejrowski komentuje niniejszy artykuł: https://www.facebook.com/Wojciech.Cejrowski/posts/2379741215404090?__tn__=K-R
violencja2019.05.12 11:37
Dzięki za link:)
src2019.05.12 0:14
"Egzorcysta"-jeden z najlepszych miesięczników religijnych.Zawsze kupuję!Deo Gratias!
ggg2019.05.11 23:58
Najbardziej opętany jest ks.Posacki. Módlmy się za niego.
violencja2019.05.11 20:59
To wszystko brudna walka przedwyborcza, która potrwa do jesieni.Potwarze, chwyty poniżej pasa , urojenia, omamy, kłamstwa, wiadomości z magla. Robi się coraz gorzej.Nagonka na Morawieckiego , nagonka na Konfederację, na Gadowskiego , na Cejrowskiego. Słuchając ze ZROZUMIENIEM i oglądając Pana W.C. nikt mi nie wciśnie kitu o szamanach , o ruskich konfidentach. Cejrowski ma zdrowy kręgosłup religijny i o szamanach pisze jako o folklorze , nie jest szamanem i często broni wiary i naszego kościoła.Cenię ks. Posackiego , na szamanach pewnie super się zna , ale pana Cejrowskiego to raczej pobieżnie. Kochani , bądżmy szczególnie wyczuleni przed wyborami , badżmy ostrożni, badajmy duchy i nie wierzmy we wszystko.
Wojciech2019.05.11 20:11
Frondelku, odczep się od Cejrowskiego. Teraz Cejrowski jest be, bo poparł Konfederację.
Jan2019.05.11 13:40
"W onucach przez świat", nowy program podróżniczy Cejrowskiego?
Lech Keller-Krawczyk2019.05.11 13:30
Nazywam się Lech Keller czasami używam Krawczyk (spolszczone żydowskie -Sznajder) mam lat 70 plus jestem Żydem i homoseksualistą, ale nie tylko: jestem poliamorystą, jestem JPIII, jestem Albertem, jestem Dumnym Gejem (z tym polskim to przesada), jestem andrzejhahn, jestem, jestem... a jakże, prometeuszem. Zaczyna mi brakować pomysłów na nowe nicki. A tak naprawdę to jestem starym pedałem bez rodziny, przyjaciół, znajomych. Jeżeli ktoś wątpi, że to nie ja, oto mój email: [email protected]
JaKi2019.05.11 13:06
Szamanizm to zagrożenie dla Kościoła,więc słuszna jest postawa że trzeba to uznać za wrogie.Zresztą katolicy musza mieć wroga,bez tego tracą wiarę.
Andrzejos2019.05.14 1:28
A jakże! Dobry szaman potrafi prawidłowo zrobić uwolnienie duchowe, a księżule mogą pomarzyć o takiej wiedzy. Znam temat z autopsji. Zycie.
Przemek2019.05.11 13:01
A ten Cejrowski to nie przypadkiem ten człowiek który krytykuje pis, miedzy innymi za mordowanie nienarodzonych ? :)
Do Cejrowskiego2019.05.11 12:55
No i widzisz pan .. fronda juz pana nie lubi. Teraz anatemy i inne klątwy i plugastwa będą nz pana nasylac ze złości.
Cejrowski2019.05.11 13:20
Nie pozbieram się chyba ...
Waldi2019.05.11 12:52
Jest zastanawiające, że wielka ilość członków sodomi i gomory, on-onego, ona-oną, on-to, ona-to, wyznawcy 666 i masonerii, tak bardzo zagnieździli się na Fronda.pl. WIEM!!!, tu jest największa ilość katolików, więc tu najwięcej ich się obrazi, opluje, itd.
Tomek2019.05.11 12:47
Okurde xDD Kiedyś Fronda tak mocno za Cejrowskim, co chwila go cytowała, a teraz jak poparł inną partię niż PIS to od razu jeżdżą po nim po całości
man woman albo gender2019.05.11 12:41
Nawet już nie chce się polemizować z tekstami prezentowanymi na tej stronie. Za czasów Terlikowskiego Fronda była wyzwaniem i ćwiczeniem intelektualnym. Napij się yerby Bodakowski. Świetna sprawa.
Szymon2019.05.11 12:33
Szaman to z reguły ćpun i alkoholik faszerujący tymi halucogennymi środkami dla podkreślenia swej plemiennej pijanej "boskiej " odmienności. Ludzie podatni na uzależnienia poddają się temu trendowi dla uzyskania odmiennych stanów świadomości nabijając się w pazerna szamańczą butelkę by po jakimś czasie nadużywania znaleźć się na odwykach.
Andrzejos2019.05.14 1:33
Szymuś, gol łeb na łyso i wal w kamasze! Może to cie uwolni od głupoty.
Piotr2019.05.11 12:26
a o.Posacki ma już zgodę przełożonych na publikacje?
Piotr2019.05.12 10:52
Dokładnie o to samo chciałem zapytać!
Katolik2019.05.11 12:00
XXI wiek, a ciemnogród wierzy w egzorcyzmy, duszki, płaską ziemię, czy magiczne właściwości soli. Ten kraj upada.
Bizon2019.05.11 12:08
Z jednym się nie zgodzę, mianowicie z szydzeniem ze zdrowotnych właściwości soli. Mam często problemy z gardłem i górnymi drogami oddechowymi, a nic tak dla mnie nie pomaga, jak gorące kąpiele w specjalnie zakupionej soli do inhalacji.
bona2019.05.11 12:34
Ten kraj czyli Polska nie upadł by gdyby Polacy katolicy wzięli by poważnie egzorcyzmy i usłyszeli na żywo co mówią osoby opętane nad którymi odprawiane są modlitwy. Diabeł przez te osoby potrafi odkryć największe tajemnice osoby czyli księdza , która tę osobę egzorcyzmuje. Sól egzorcyzmowana jest postrachem dla szatana.
Andrzejos2019.05.14 1:20
Księża nie potrafią robić uwolnień duchowych. Dlatego później w "cywilnych ciuchach" chodzą na hipnozę do np. Kaczorowskiego.
anonim2019.05.11 14:18
Ciemni to są Ci co w szamanizm wierzą:)
Andrzejos2019.05.14 1:37
Tak, ci co wierzą, że szamanem jest ich "kapłan" w czarnym stroju. Niestety, trzeba myśleć! Albo jak wolisz, to dalej nie myśl, zostaw to innym i wierz im. Powodzenia...
violencja2019.05.11 21:08
Taki z Ciebie katolik jak ze mnie papież.zmień se nicka.
Stefan2019.05.11 11:48
To co jest nie do zniesienia u Cejrowskiego, to jego megalomania, Chciało by się go lubić, ale jest w kokonie zarozumiałości. Ze słownika: Megalomania – skupienie na własnej doskonałości, samozadowoleniu oraz świadomości własnej wartości, znaczenia i możliwości.Pojęciem tym określa się potocznie zawyżoną nieprawidłową samoocenę, ale także system urojeń, tzw. urojenia wielkościowe w zaburzeniach o charakterze psychotycznym.
WSZYSCY WON2019.05.11 15:50
Ma własne zdanie potrafi je wyartykułować jasno zrozumiale i dosadnie . W wyhodowanym spipiałym nowoczesnym człowieku jest to nie do przyjęcia .
Andrzejos2019.05.14 1:13
Stefek, gol głowę na łyso i wal w kamasze! Poczucie własnej wartości się kłania. Mówi ci to coś?
Be\\\\\\\\\\\\\\\\305\\\\\\\\\\\\\\\\272dziuk2019.05.11 11:41
Kompromitacja!!!! Jak ktoś nie popiera PIS-u to musi być ruskim szpiegiem, szamanem lub innym dziwolągiem. To znaczy, że PIS boi się Konfederacji, bo nawet lewactwa tak nie atakuje.
Marian2019.05.11 12:03
Trudno się dziwić, że PiS się boi. Konfederacja ma nieoficjalnie poparcie 47,5% i ciągle rośnie.
Maciek Arczyński2019.05.11 16:15
To się okaże przy wyborach, bo jedni drugim zarzucają, że zamawiają sondaże pod siebie. Natomiast ja chciałbym wiedzieć jak Konfederacja prócz haseł chce praktycznie zarządzać państwem? Jakich ma ludzi - prócz tych co na szczycie - i ilu? Jakie struktury i jaki program do realizacji? Prócz haseł. Moje oczy widziały już całe mnóstwo szczerych do bulu patriotów, co to po wyborach okazywali się tacy już mniej szczerzy. I byli to ludzie z tzw. dorobkiem niepodległościowym. Heroiczni, że "klękajcie narody"... A potem przyszła rzeczywistość władzy... Natomiast jeżeli p. Sośnierz (za @man.of.Stagira) podaje że chce zalegalizować związki partnerskie a p. Braun mówi - mówiąc Cejrowskim - geje won, to jak ich pogodzić? Czy Konfederacja - biorąc pod uwagę różnorodność poglądów i brak jednego przywództwa, które by spajało tę formację nie tylko przed wyborami ale i po, powiedzmy, wygranych wyborach - utrzyma się jak przejmie władzę czy zamieni Polskę w "epokę walczących królestw" u władzy?
violencja2019.05.11 20:46
I niech rośnie Marian .Niech rośnie!
ewa2019.05.11 20:47
konfederacja jest podpuchą, szkoda głosów, działa sie tylko w zespole i to dużym, a nie dotana jedno miejsce i spoczną a Putin sie cieszy ze rozbijają
violencja2019.05.11 21:07
Sumienie nakazuje mi głosować za Życiem. To jest jedyne ugrupowanie/Narodowcy/, które jest za życiem. PIS trzyma w zamrażarce ustawę antyaborcyjną , boi się m.in.feministek. Głosowanie na jakąkolwiek partię/ugrupowanie przeciwne Życiu jest grzechem. Nie mam ochoty siedzieć w czyśćcu czy piekle za złe głosowanie. Konfederacja w całości jako taka nie jest dla mnie ideałem , ale daje nadzieję . Poza tym te same twarze oglądamy od kilkudziesięciu lat i zmiany są zbyt małe i jest także cofanie. P.S. Napisałam tylko dla ludzi dobrej woli.
Polak2019.05.11 11:38
Przypominam ,że W.C. w wypowiedzi dla niemieckiej tv ARD twierdził ,że Szczecin nie jest polskim miastem i trzeba go oddać Niemcom ...
roden2019.05.11 11:57
no bo nie jest polskim miastem, zamiast Szczecina trzeba było dać Królewiec, bądź Łużyce gdzie zamieszkują serbołużycznie
Jack Em2019.05.11 12:30
Serbołużyczanie ... dobre :-) jest tam wielu POLAKÓW !!, którzy powrócili do Polski z byłej Jugosławii (ogólnie mówiąc) ale to jest emigracja Polska nie Serbowie !!!
hist2019.05.11 14:07
O czym ty bredzisz ? Jacy Polacy z jakiej Jugosławii ? Łużyce to rdzenna ziemia Serbołużyczan ,których do dzisiaj przetrwało tam kilkadziesiąt tysięcy w okolicach Budziszyna !
Polak2019.05.11 15:55
Szczecin był jest i zawsze będzie polski !
Jack Em2019.05.11 12:27
Szczecin nie jest Polskim miastem i nigdy wcześniej nie był tak jak Ukraina nigdy wcześniej w historii nie była i nie miała swojego państwa ... za to Ukraińcy są niedościgli w historii świata w mordowaniu , rzeziach , okrucieństwach , których dokonali zazwyczaj na słabszych i bezbronnych niewinnych ludziach starcach , kobietach , dzieciach (Hutu i Tutsi mogą się od tej swołoczy uczyć).Cejrowski nabijał się z niemców w stylu : oddamy wam wasz Szczecin za miliardy euro odszkodowania i jak wy załatwicie Nam oddanie Naszego Lwowa itd więc nie ma co smęcić tematu jak Bronisław Komorowski o bigosie.
Polak2019.05.11 14:00
Kłamiesz ! W.C. nic tam nie mówił o Lwowie dla Polski tylko chciał oddać Niemcom polski Szczecin za niemieckie pieniądze !
Maciek Arczyński2019.05.11 15:52
Szczecin był kiedyś polski, ale przeszedł w ręce niemieckie. Zresztą wrócił do nas - można tak powiedzieć - w ramach rekompensaty za ziemie na wschodzie utracone w wyniku wojny, którą wywołali w końcu Niemcy wbrew temu co twierdzą włodarze Gdańska.
Polak2019.05.11 16:11
Tylko ,że ta "rekompensata" sprawiła ,że Polska została POmniejszona gdyż terytorialnie na tym straciła 76 tysięcy km2 ...
Maciek Arczyński2019.05.11 17:04
Tego nie kwestionuję. Odnoszę się do oficjalnych ustaleń. Tylko tyle.
Jack Em2019.05.11 20:44
Polak napisałem w ... "w stylu" czytaj zanim użyjesz słowa 'kłamiesz" Grzdylu ... :-)
Jack Em2019.05.11 11:30
Fronda niczym gazeta Wybiórcza tworzy jakieś dziwolągi tekstów z założonym celem w który trzeba napluć i kto wam takie dziadostwo zleca. Od Cejrowskiego dziecinni 'dziennikarze" ( raczej z nadania nie z zamiłowania ) Frondy powinni się uczyć - więc minimum własnego zdania życzę w tekstach do publikacji. I czy na pewno "dziennikarzom" chodziło o "pentakostalizm" !!!??? Ogarnijcie się ... dzieci!
Andrzejos2019.05.14 1:41
Dokładnie! Sława wolnym ludziom!
Bizon2019.05.11 11:06
Do najbardziej absurdalnych argumentów posuną się media agitujące za PiS, publikując na łamach swoich portali tego typu brednie. Sprawa jest aryboleśnie prosta. Cejrowski poparł Konfederację, czego media agitujące za PiS mu nie wybaczą. Był tu przez lata autorytetem moralnym, a do swojego programu zapraszał go skrajny PiS-owski dziennikarz, rusofob i ukrainofil Michał Rachoń. Teraz Cejrowski będzie atakowany przez PiS-owskie media, a do jego dyskredytacji posłużą nawet tak kretyńskie teorie i historie z mchu i paproci. Już to nie od dziś przecież znamy. Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski często pojawiał się na Frondzie, jako autorytet moralny, ale zaczęto go tu oczerniać i pluć na niego, kiedy skrytykował PiS za padanie na kolana przed Ukrainą. Podobnie Witold Gadowski, którego Fronda kiedyś kochała, ostatnio doczekał się paszkwila na łamach tego medium pod swoim adresem, kiedy w ciepłych słowach wypowiedział się o Konfederacji. Bym zapomniał o Kai Godek. Również przez lata miała tu status autorytetu, a zaczęto ją atakować, kiedy związała się z Konfederacją.
Maciek Arczyński2019.05.11 16:03
Wszystko rozumiem, ale w końcu to tylko cytowanie z miesięcznika "Egzorcysta". Pretensje to raczej należałoby skierować do autora artykułu w tym miesięczniku. Faktem jest, że Wojciech Cejrowski pisze o szamanach i szamanizmie, choć nie zgadzałbym się, że propaguje jako ścieżkę duchowego rozwoju zamiast Chrześcijaństwa. Choć może jest to subiektywne odczucie. Jednakże opis zjawiska nie jest tożsamy z akceptacją tegoż. Natomiast niewątpliwie Zachód bezkrytycznie przenosi na swój grunt różne tradycje rozwoju duchowego jakby one mogły zastąpić nauczanie Chrystusa. I do Polski to wchodzi. W tym sensie Wojciech Cejrowski poprzez umiejętność prowadzenia interesującej narracji może się przyczynić do fascynacji tymi zjawiskami jak szamanizm, opartej u różnych "adeptów" na powierzchownej znajomości tematu.
Albert2019.05.11 11:04
"by zasyć ponad naturalne zdolności." A może by tak jednak po polsku? A... to Bodakowski. To nie mam więcej pytań.
Kazek2019.05.11 10:24
A gdzie ci charyzmatycy - Szamani są ?
anonim2019.05.11 10:22
Odkąd Cejrowski poparł "konfederację" katole zaczęły obrzucać go g*wnem i wylewać na niego tony szamba! A jeszcze niedawno był ich pupilkiem! uwielbiam patrzeć na katolską obłudę...
anonim2019.05.11 10:52
w tym przypadku mylisz katolikow z gudlajami.
Bizon2019.05.11 11:09
Nie po raz pierwszy na portalu Fronda zdarzyła mi się sytuacja, że chciałem dać kciuk do góry za komentarz (tzw. like), a automatycznie zrobił mi się kciuk do dołu. Czyżby przypadek?
bbb2019.05.11 11:38
Demony atakują Cejrowskiego za poparcie prawdy i prawdziwej prawicy
SkorumpowanyKatoKlerPlujeNaOdwiecznySzamanizm2019.05.11 10:17
Szamanizm był na świecie tysiące lat przed bozią, pambukiem i panjzeuskiem. Nawet przed bozią z wąsami, panjezuskiem ze świńskim ogonkiem i pambukiem myjącym flotę darmowych aut doktora Rydzyka. W odróżnieniu od etatowych kato-klechów, szaman nigdy nie pasożytował na społeczności. Normalnie pracował na własne utrzymanie, dlatego był od ludzi niezależny w swoich wizjach i odczuciach. Teraz klecha chodzi na pasku władzy świeckiej i wylizuje jej odbyt, żeby mu pozwoliła zarabiać w szkole, kapelanić w państwowej instytucji czy kosić pieniądz za pokropki nowych koszy na śmieci i wyremontowanych chodników.
Eth2019.05.11 11:04
kwik ?
Maciek Arczyński2019.05.11 15:48
Jak to odwaga staniała... Może byś coś tak napisał na Judaizm? O Islamie nie wspominając... I tak pod swoimi prawdziwymi danymi. Ale tam... bohater "spod budki z piwem".
mat2019.05.13 17:01
To na pewno ktoś z Gdańska albo Sopotu. Tutaj wszyscy z małymi wyjątkami pluja takim jadem i wulgaryzmami.
Andrzejos2019.05.14 1:46
Brawo za ten komentarz! Niech żyją WOLNI LUDZIE, którzy myślą sami za siebie. Wszystkim innym życzę obudzenia się, jeśli nie chcą zgnić w piekle.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.11 10:15
Piękny koniec Cejrowskiego, a jeszcze piękniejsze, że zniszczyli go inni obłakani fanatycy. Patole zagryźli swojego patola :)
kowalski2019.05.11 10:37
HA ha z czego dumny gej z pieorzy sie z drugigejem do odbytu .
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.11 10:50
Wania naucz się pisać po polsku.
vit2019.05.11 11:36
Co ty p***rzysz cioto? Nikt Cejrowskiego nie zniszczył.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.11 12:25
Wygnany z Kurwizji TVPiSS, mieszany z błotem na frondzie oraz innych prawackich portalikach. Jest skończony w waszym własnym środowisku.
Waldi2019.05.11 12:47
To, że chwalisz się tym, że uprawiasz sodomię, może nawet nie wrodzoną ale nabytą, sic`, jak większość zboczonych gejów to żaden powód do dumy, ale to jednak da się wyleczyć.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.11 13:50
Gdzie się chwalę? Nigdzie się nie chwaliłem żadną sodomią, bo też nie mam z nią nic wspólnego. Ani z twoimi urojeniami błaźnie.
Maciek Arczyński2019.05.11 15:45
Bredzisz jak potłuczony albo rżniesz głupa... I nawet podobno nie wiesz co oznacza termin "sodomia". I w dodatku twierdzisz, że się nie chwalisz... A jaką nazwę podajesz jako swój nick, sodomito?
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.11 17:43
Maciuś jesteś równie ślepy co tępy? Nazwa użytkownika Polak Ateista Dumny Gej.
ChrześcijaninPolakPatriota2019.05.11 18:36
Czyli jednak masz coś wpolnego z sodomią. Tym czymś jest twój nick gej to sodomita dlaa twojej wiedzy. Powiedz po co tu przychodzisz na frondę, opluwasz każdy artykuł, wypisujesz tu swoje brednie. Idź na strony które lubisz typu tvn, Onet, Interia, wp, nie itd. Idź tam gdzie ci się podoba, chyba że jesteś jakimś frustratem, jakimś masochistą perwersyjnym, a może masz problemy emocjonalne, które cię przerastają.
bubba192019.05.11 23:16
A głupoty się nie da.
WSZYSCY WON2019.05.11 16:01
jaki koniec ? coś ci się pomyliło Cejrowski istnieje w zbiorowej świadomości Polaków . Tam dostępu niema ani PIS ani ani PO ani żadne popłuczyny czerwonych.
ggg2019.05.12 0:01
Zamieniłeś r na m w wyrazie dumny.