26.09.19, 10:30fot. Gay Wash, lic. CC BY-SA 2.0 via Wikipedia, zdj. edyt.

Hańba! Rektorzy uniwersytetów przeciwko wolności słowa

Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich ogłosiła swoje stanowisko w sprawie sporów wokół ideologii LGBT. Poszło oczywiście o sprawę prof. Aleksandra Nalaskowskiego z toruńskiego UMK.

Stanowisko jest głosem na rzecz represjonowania wolności słowa - tylko prawicy, oczywiście.

 

"Wolność słowa jest podstawową wartością, która przyświecać powinna każdej instytucji akademickiej" - zarzekają się na początku sygnatariusze stanowiska, które podpisał przewodniczący KRASP, prof. Jan Szmidt Po to jednak tylko, by zaraz tę wolność słowa zdławić.

Według rektorów "członkowie wspólnoty akademickiej - wykładowcy, studenci, pracownicy aministracyjni i techniczni - powinni być strażnikami tej wartości" - "tej, to znaczy "poszanowania godności i szacunku dla człowieka "niezależnie od jego przynależności etnicznej, wyznania, narodowości czy orientacji seksualnej".

Następnie sygnatariusze bezczelnie ideologizują. Piszą o "prawie osób o orientacji LGBT do wolności osobistej" - tak, jakby ktokolwiek w Polsce to prawao chciał komuś odbierać. To czysta lewicowa propaganda - w Polsce KAŻDY CZŁOWIEK ma dokładnie TAKI SAME prawa. To właśnie lobby LGBT chce WYJĄTKOWYCH praw dla siebie!

Dalej padają dość zabawne sformułowania. "Orientacja seksualna to nie jest wybór stylu życia" - piszą rektorzy. Ich zdaniem "wybory dokonywane przez osoby o orientacji LGBT... wynikają z rozbieżności płci biologicznej z psychiczną identyfikacją płci". To jakieś novum - czyżby każdy tzw. "gej" miał czuć się kobietą?

Następnie rektorzy oburzają się na nazywanie kłamliwej ideologii gender mianem "zarazy".

Przyznają przy tym, że "strona uznająca wolność sztuki bez ograniczeń" (czyt. lewactwo) "czasem kpiąc z symboli religijnych prowadzi do obrażania uczuć osób wierzących".

"Radykałowie obu stron wpływają na ogólną atmosferę społeczną" - piszą rektorzy i twierdzą, że "dalsza eskalacja tego konfliktu jest groźna dla wszystkich".

Wreszcie rektorzy wyrażają sprzeciw wobec "używania języka przywołującego najciemniejsze karty historii Polski i świata". Wzywają do "karania odpowiedzialnością dyscyplinarną na uczelniach" osób, które po taki język sięgają.

Dobrze, bardzo dobrze! Czekamy zatem na konsekwencje wobec prof. Magdaleny Środy, prof. Jana Hartmana i całej czeredy innych radykalnie lewackich uczonych, którzy OD LAT każdego dnia szydzą z katolików i lżą polskie świętości.

Ale tu jakoś głosu nie ma. Jest wtedy, gdy profesor Nalaskowski, mając dość obrzydliwych profanacji i ohydnego zdziczenia lobby LGBT, daje wyraz swojemu oglądowi.

To jest wolność słowa? Nie. To jest wstrętne i niskie zakłamanie. Stanowisko rektorów jest HAŃBĄ polskiego uniwersytetu. 

Komentarze

Magda2019.09.30 11:29
Ten gościu w masce to pewnie lewicowy rektor uczelni założył maskę żeby go nie poznać
Marco2019.09.28 18:15
debile
Jan Radziszewski2019.09.28 8:36
NMP 12.09.2019 Polacy, jako wasza Pani i Królowa ostrzegam was, szatan zawziął się na was, na wasz Naród i chce za wszelką cenę was wyniszczyć. Ludzie masonerii i iluminatów czynią wszystko, by was ogłupić, szczują, napuszczają celowo i z premedytacją jednych przeciwko drugim, płacąc „demonstrującym” niemałe pieniądze. Rządzą wami ludzie bez kręgosłupa moralnego, patrzą jedynie na doraźne korzyści. Chcą doprowadzić polski Naród do masowej depopulacji. Chcą oni, by jak największa liczba was zakończyła swoje życie, tak by oni mogli swobodnie przejąć waszą Ojczyznę, oraz liczne bogactwa polskiej ziemi. Najsmutniejsze w tym jest to, że wielu polskich biskupów i kardynałów intronizowało w tajemnicy Lucyfera na króla, swojego pana i władcę i wcielają teraz w praktyce, masoński mistrzowski plan zniszczenia Kościoła Świętego od wewnątrz. Zwykli ludzie coraz mniej mogą liczyć na swoich kapłanów, a agenci Masonerii i Mosadu, oraz różnych innych wywiadów wielu państw, pracują usilnie, aby skłócić wszystkich ze wszystkimi, a zwłaszcza polskie duchowieństwo. Gro środków na ten cel przeznaczają Niemcy i bogaci żydzi chazarscy. "" a więc miłujący nas jakoby obecnie szwaby i żydzi chcą nas wyrżnąć a w tym dziele diabelskim pomaga im - miłująca jakoby Polskę i Polaków koalicja " PO KO "
anonim2019.09.27 19:30
"- wykładowcy, studenci, pracownicy aministracyjni i techniczni - powinni być strażnikami tej wartości"" dlatego Tym na zdjęciu POzakładano co nieco by byli strażnikami???...goźnymi... czy, może by nie byli przeciwko "WOLNOŚCI" słowa?????
anonim2019.09.27 8:46
"Nie, frondowskie scierwa, w Polszy kazdy czlowiek nie ma takich samych praw." ,dlatego żądam prawa do zoofilii prawa do nekrofilii prawa do kazirodztwa prawa do refundacji pampersów dla pederastów....
qwerty2019.09.27 8:44
Brawo. Zostało jeszcze w naszym kraju trochę mądrych ludzi.
Moly2019.09.27 1:59
brawo rektorzy!
JONASIK2019.09.26 16:46
Mam problem z identyfikacją rektorów ze zdjęcia ilustrującego artykuł. Te pierwszy z lewej, w masce to chyba Zdzisław Klafka. A reszta? Rozpoznaje ktoś tych rektorów?
anonim2019.09.26 23:39
Jonasik ty masz problem nie tylko z tym ,ale i z samym sobą .
prawda2019.09.26 16:22
Proszę ocenić taką wypowiedź: "Dla katolików ze świata jesteście jakąś nędzną podróbką średniowiecznego wykopaliska - wstydem, żenadą"... "Wielu was chamy, wielu, ale zrobimy z wami porządek".... i różne inne wyzwiska Wiecie kto jest autorem tych tekstów? Wykładowca bioetyki na UJ - Jan Hartman, żydomason z B'nai B'rith Polin z loży Synowie Przymierza. Pracuje na uniwersytecie i nikt nie widzi problemu w obrażaniu Polaków, w demoralizowaniu młodzieży (uczy etyki polską młodzież!), propagowaniu już nawet nie homo, ale związków kazirodczych. Taka kreatura! A rektorzy uważają, że jest OK? To dopiero hańba!!!
Dziwne to2019.09.26 15:51
"W Polsce KAŻDY CZŁOWIEK ma dokładnie TAKI SAME prawa. To właśnie lobby LGBT chce WYJĄTKOWYCH praw dla siebie!" - eeee... no nie. Bo parom homoseksualnym zabraniacie brać ślubów i adoptować dzieci. To jaka to równość praw?
Reytan2019.09.26 15:38
Jedynym rozwiazaniem bedzie rozwiazanie wszystkich uczelni,i zorganizowanie nowych po przejeciu budynkow i majatku ruchomego. Ale Kaczynskiego nie stac na realne posuniecia,bo sam jest krypto-komuchem.
Likc2019.09.26 15:21
To dali popis mlaskania.
Dr Aloha2019.09.26 13:14
Moralność prawdziwego genetycznego polaka katolika: 1 "wypełzają na ulice miast, gwałciciele, obleśne grube baby, tęczowa zaraza" - dobrze, wolność słowa, taka jest prawda, nie bójmy się jej mówić 2 maryjkę pomalowali - hańba, zamach na świętości, koniec świata, na stos Teraz powtarzajcie za mną albowiem godne to i sprawiedliwe. Zaprawdę powiadam wam słuszne i zbawienne 1 dobrze, 2 źle, 1 dobrze, 2 źle .....
anonim2019.09.26 14:38
Ktoś na stos kogoś skazał z profanację obrazu Matki Bożej ? Jakieś mam wiadomości ,kiedy egzekucja,bo nic nie słyszałem o tym . Te grube baby to tęczowa zaraza czy kto ja nie widziałem pełzajacych grubych bab ,gwałciciele gwałcili na ulicach no szok gdzie to było to straszne . A czemu za tobą ma ktoś to powtarzać ,co ty ksiadz jesteś ,nic nie rozumiem ,czego ty się dzisiaj naćpałeś?
Dziwne to2019.09.26 15:57
Umiejętność wyłapania sarkazmu i odpowiednie nań odpowiadanie jest cechą ludzi inteligentnych. Ajajaj. Zapomniałam, że jestem we frodno-bańce.
anonim2019.09.27 0:19
Dziwne to ,ale inteligencją nie błysłaś ,
Radek2019.09.26 13:07
Ci pseudoprofesory w ramach walki z "ideologia" bronia swojej "ideologi". Gdzie tu rozum, bo nauki to na pewno nie ma.
upolityczniony2019.09.26 12:59
Niestety wszelkiej masci profesory, a szczegolnie ci najwyzej postawieni juz dawno przestali byc elita. Ich profesorstwo czesto wydaje sie watpliwe - dzis odplacaja sie lewactwu za awans spoleczny w dawnej epoce, nieraz daleki od kompetencji. A takimi wypowiedziami tylko sie blaznia, bo nie domagaja sie humanistycznego traktowania Hitlera, Stalina, Dzierzynskiego, Hessa, Pol-Pota itd. A to czemu, to tez ludzie ?
Ala2019.09.26 12:39
Bo ci rektorzy to są jeszcze komuchy i lewaki. tu też trzeba zrobić porządek
Wojtek Polak 2019.09.26 12:21
kolejny bełkot ''rektorów'' z tęczofo--lewckim patrzeniem na świat. my normalni nie mamy nic do ludzi typu lgbtq+ do puki nikogo nie krzywdzą robią to we własnych domach.jednak kiedy wychodzą z tym w przestrzeń publiczną mamy prawo się na to nie godzić. albo kiedy wciągają łapska po nasze dzieci mamy prawo i obowiązek się na to również nie godzić. te wszystkie ''parodie równości'' z obrażaniem wszystkich co nie uważają zboczeń za coś normalnego i z nienawiścią atakujący Kościół są nie do przyjęcia i nazywane przez nas homoterrorem bo to jest homoterror. tak jak nie godzimy się że dla ''rektorów akademickich'' wolność słowa to tylko ma przysługiwać lewackim środowiskom. jeśli nie staniemy w obronie rodziny Kościoła czyli naszej cywilizacji Łacińskiej to lewactwo z lgbtq+ czyli z czerfono-teczofa zarazą zrobią to samo u nas co na ''zachodzie'' tam już jest ''zdziczały zachód'' przejęty przez poprawność polityczną i homoterror. a ten nie zrozumiały bełkot niektórych środowisk akademickich to skutki braku dekomunizacji. popierałem i będę popierał ludzi zdrowo myślących takich jak prof. Nalaskowski czy abp. Jędraszewski na pohybel nowej czerfono-tęczofej bolszewij
Wierny ojczyźnie2019.09.26 13:28
Kolejny "patriota", który nie potrafi poprawnie napisać kilku zdań w języku polskim. Zarobiłeś już swoje ruble, ruskim prowokatorom dziękujemy.
Wojtek Polak 2019.09.26 13:58
kolejny''Wierny ojczyźnie'' tylko której?tolejny nik zboka dzielnicowego albo polak? durny pederasta. homo-lewactwu dziękujemy.
Dziwne to2019.09.26 15:59
Wojtku, z jakiej jamy wypełzłeś i dlaczego nie nazywasz się "Sebix, syn Karyny" skoro tak się zachowujesz?
Wojtek Polak 2019.09.26 19:30
a ten ''sebix i karyna '' to nie są czasem najmodniejsze imiona w śród lewaków. przecież to lewaki takie nowoczesne jasno oświetlone to bardzo do nich pasują takie imionka.
Aktywista2019.09.26 11:57
Na uczelniach polskich od dawna jest szambo polit czyli cenzura prewencyjna jak w komunie i zero poziomu nauczania polskie uczelnie z trudem mieszczą sie w jakichkolwiek rangingach wg rangingu szanghajskiego polska uczelia zajęła 900 pozycje!!!
margo2019.09.26 12:23
Zgadza się. Studia kończyłam jako osoba pracująca, z kilkunastoletnim doświadczeniem w księgowości. Część wykładowców i wykładów poniżej krytyki, szkoda czasu i wydanych pieniędzy (nie mówiąc już o braku szacunku do słuchaczy). Np. Profesor wykładający rachunkowość prawił takie bzdury, że stosując jego metody, wyleciałabym z pracy. A to nie jedyny wykładowca, do którego mam zastrzeżenia.
M.2019.09.26 13:11
NO wlasnie dlatego, ze na polskich uczelniach jest za duzo PiSo-katolskiego betonu i radykalnych scierw. Ale powoli to wyzdycha. Max. 15 lat.
Reytan2019.09.26 15:32
M.to idiota. Uczelnie sa komunistyczne,a katolicy dyskryminowani bardziej niz w PRL.
anonim2019.09.26 23:38
Widać ,że nie studiowałeś ,a tak się chwaliłeś kiedyś doktorku kłamczuszku swoim wykształceniem ,hihi .
tadek2019.09.26 11:07
a pierwsza polska uczelnia poza horyzontem w klasyfikacjach.
Maria Blaszczyk2019.09.26 22:37
To bardzo interesujący trop. Weźmy sobie taki ranking szanghajski. Na pierwszym miejscu jest tu Harvard. No to zobaczmy, jaki jest ich stosunek do LGBTQ+... Ano, chyba nad wyraz przyjazny. Zajmują się promocją różnorodności i mają specjalne programy włączania osób LGBT do społeczności. https://mfdp.med.harvard.edu/dcp-programs/lgbt https://www.campusreform.org/?ID=11666 https://images.app.goo.gl/9NX7nuhPuonXxiTp7 No nic, idźmy dalej... Drugi jest Stanford. Ups... Opisuje się go jako "najbardziej przyjazne gejom miejsce wyższej edukacji"... http://www.gobeyondthebrochure.com/lgbt-friendly-vibes-at-stanford-university/ https://fortune.com/2016/01/07/stanford-lgbt-boot-camp/ No nic, uciekajmy z tych zepsutych Stanów. Może w Europie, kolebce naszej cywilizacji, będzie lepiej? Trzeci w naszym rankingu jest Cambridge. No cóż, jest to najbardziej "gejowski uniwerek w UK - choć i tak nie jest łatwo" https://thetab.com/uk/cambridge/2016/10/26/cambridge-may-countrys-gayest-uni-still-not-easy-82913 Więc co najwyżej możemy się domyślać, że uniwesytety przyjazne osobom LGBT mają pozytywne tego skutki. Widać nasze, polskie, są za mało gejowskie....
leszczyna2019.09.27 0:00
No właśnie. Uniwersytet mało gejowski nie ma szans na przebicie się wysoko w rankingu, bo ranking układają popierający LGBT, nieprawdaż? Ciekawe, co będzie kryterium awansu uczelni, gdy już wszystkie będą miały zarządy LGBT, promocje LGBT, programy LGBT, studia LGBT i inne przydatki LGBT.
Maria Blaszczyk2019.09.27 1:00
Nie. Dlatego, że uniwersytet to instytucja naukowa. A nauka różne rzeczy ustaliła. Np. to, że nie istnieje żaden powód, by osoby homoseksualne wykluczać. Albo: że różnorodność jest wartością, która procentuje w lepszych wynikach naukowych, innowacyjnych osiągnięciach, wyższej kreatywności itd.
leszczyna2019.09.27 17:34
Osoby homoseksualne nie są w Polsce wykluczone z systemu edukacji, w tym ze szkolnictwa wyższego. Mamy różne punkty widzenia, ale to chyba nie jest ta różnorodność, o której Ty myślisz. Kopernik miał rzeczowe argumenty do analizy, a etniczne, seksualne, religijne, rasowe czy stanowe zróżnicowanie środowiska astronomów w XVI wieku w Europie nie miało wpływu na wyniki jego pracy. Natomiast interesy astronomów-geocentrystów jak najbardziej miały wpływ na dzieje społecznej percepcji tych wyników.
ZeerO2019.09.26 10:49
Złe jest to, że związki partnerskie nie byłyby zawierane przed księdzem więc zmniejszyły by się wpływy.
02019.09.26 11:00
to bys dawał wiecej na tacę w pełnej swej dobroci
Cool2019.09.26 12:54
O jakim zmniejszeniu wpływów mówisz? ... myśl człowieku to nie boli!
anonim2019.09.26 10:48
Pan każe sługa musi, dotacje, stypendia, wyjazdy zagraniczne!
M..2019.09.26 10:48
Hańba i takim ludziom powierzamy kształtowanie osobowości młodego człowieka.
Torchwood2019.09.26 11:23
Lepiej tacy ludzie niż ksiądz proboszcz sam na sam z dzieckiem na zakrystii.
Polak Ateista Dumny Gej 2019.09.26 15:23
-Q--------------------------------tas
dzielnicowy2019.09.26 10:47
W II kadencji należy usunąć ze stanowisk lewackich rektorów. Przykładem jest rektor Akademii Wojskowej, któremu Macierewicz dał dwa dni do złożenia dymisji, spakowania swoich rzeczy i opuszczenia Akademii. Tak z nimi należy postępować - dlatego wnioskuję, aby ministrem nauki i szkolnictwa wyższego po wyborach był Antoni Macierewicz. On to załatwi w ciągu miesiąca !
M.2019.09.26 10:47
Nie, frondowskie scierwa, w Polszy kazdy czlowiek nie ma takich samych praw. Na przyklad klechy sa uprzywilejowane (chociazby nie placac wiekszosci podatków), a osoby LGBT nie moga zawierac zwiazków formalnych,, mimo ze Konstytucja (art. 18) tego NIE zabrania. Proponuje wysluchac Autorytetu, Prof. Letowskiej , w tej kwestii. No dalej, dawac lapki w dól, szczekacze.
Aktywista2019.09.26 11:54
łętowska to suka lewacka i komunistyczne scierwo a nie zaden autorytet
M.2019.09.26 13:10
Dawno na "myszy" swietej nie byles i nie zezarles ciastka i nie przekazales sobie znaku pokoju, kato-szczurku
anonim2019.09.26 14:30
Nie pień się tak drogi M .Katolicy nie chodzą na myszę i ciastek nie jadają tam coś ci się pomyliło,moze za dużo wypiłeś ,albo co ,bo bredzisz koleś strasznie.
margo2019.09.26 12:19
Czyli osoby LGBT w sutannach też nie płacą podatków, prawda M.? I gdzie tu widzisz nierówność?
Polak Ateista Dumny Gej 2019.09.26 15:21
jesteś tylko synem swej matki ,ona była Q----rą wiec jesteś w sktócie skurw------nem i tyle wywłoko jeden
M.2019.09.26 15:49
O jezu, ale sie naprodukowales, katoliku :D A jesli chodzi o matke, to twoja miala problemy z ustaleniem ojcostwa. Wymieszane nasienie 14 samców z orgii i na dodatek dotarl do komórki jajowej najglupszy plemnik
anonim2019.09.29 21:35
Zwykły troll.
anonim2019.09.26 17:21
konkubinat mówi ci to coś i s&%%%$j.przez dekady lewica wmawiała że konkubinat dobry to siedz w konkubinacie
bezwykształcenia2019.09.26 10:46
Hańba, jak ludzie z wyższym wykształceniem mogą być tak jednokierunkowi, zaślepieni, zamknięci na całokształt problemu. Przestaję płacić podatki na wyższe uczelnie zarządzane z takimi "przodownikami nauki" zeroautorytetami. Hańba.
JONASIK2019.09.26 11:28
Jest dokładnie odwrotnie. Oni są otwarci, tolerancyjni, mądrzy i dobrzy. Ty jesteś jednokierunkowy, zaślepiony i zamknięty, zły i pełen nienawiści. Bóg z Rektorami. Diabeł z frądlą.
Reytan2019.09.26 15:27
Jonasik to stary ramol komunistyczny,po kuracji z Marychny,
Iza2019.09.26 10:45
Jakich to nadzwyczajnych praw, które nie wynikają z Konstytucji RP domaga się LGBT? Rzeczpospolita gwarantuje każdemu obywatelowi równe prawa. LGBT chce zawiera związków małżeńskich (równe prawa w życiu osobistym, jak osoby hetero), wolności sumienia,prawa do informowania o stanie zdrowia partnera i do decydowania o pochówku, prawo do dziedziczenia wspólnego majątku, np: mieszkania, firmy, prawo do adopcji dzieci drugiej strony. Co jest w tym strasznego???? Gdzie tutaj niszczenie rodziny, czy wartości???? Wręcz przeciwnie to wzmacnianie rodziny i relacji międzyludzkich.
M.2019.09.26 10:48
Frondowskie, radyklane szczurki nie zrozumieja. Ich niedorozwiniety mózg nie obejmuje tego
margo2019.09.26 12:17
Iza, ależ mają te same prawa i obowiązki co inni. Obowiązuje ich ta sama Konstytucja co resztę społeczeństwa, te same przepisy prawa. Problemem jest to, że ich celem jest bycie ponad społeczeństwem, posiadanie specjalnych praw i przywilejów. "Karta LGBT" ma załatwić wszystko i otworzyć wszystkie drzwi.
Gabriel2019.09.26 13:24
Jakich specjalnych praw i przywilejów, których nie mają inni? Napisz dokładnie.
Iza2019.09.26 14:33
Czytałeś kartę LGBT, czy znasz ją tylko z Frondy? Nie ma niczego , co zagraża rodzinie, dzieciom, czy Waszej religii. LGBT nie ma tych samych praw, nie mogą nawet pochować swojego partnera/ki, nie ma prawa dziedziczenia majątku, ani nawet do mieszkania po zmarłym partnerze. O ślubach, czy choćby rejestracji związku nie wspominając.
leszczyna2019.09.26 23:50
Ależ są zagrożenia. Pod wpisem o 15-latku z krzyżem internautka @Janka nazwała rodziców chłopca "zwyrodnialcami" i rzuciła hasło "odebrać im prawa rodzicielskie!!!". Skoro w Polsce kurator sądowy może wystąpić o odebranie dziecka za to, że jest grube, bo wg niego źle karmione, to jak najbardziej sąd zabierze dziecko za to, że wyrazi poglądy sprzeczne z LGBT, to kwestia czasu. Większość wymienionych spraw można załatwić posługując się obecnymi przepisami. Np. spisać testament, upoważnić do informacji zdrowotnej, ustanowić współwłasność mieszkania. Natomiast adopcja łączna może zachodzić między osobami różnej płci, bo dziecko z natury rzeczy ma ojca i matkę, nie ma dwóch ojców ani dwóch matek. Podobnie małżeństwo to wspólnota kobiety i mężczyzny, nie związek ludzi tej samej płci, bo to jest sprzeczne z naturą płci. Człowiek rozmnaża się generatywnie, a nie wegetatywnie, i prawo powinno to uwzględniać.
Maria Blaszczyk2019.09.27 0:55
A na jakiej podstawie twierdzisz coś takiego? Póki co nikomu dziecka nie odebrano z powodu homofobii. Otyłość natomiast zagraża zdrowiu i życiu. Rozumiem, że to są niesłychanie trudne sytuacje, ale to naprawdę nie zdarza się, żeby odebrano dziecko po prostu, bo jest za grube. Taką decyzję poprzedza wiele prób ratowania sytuacji, na różne sposoby. Gdy nic nie działa, a stan zdrowia dziecka się pogarsza - trzeba podejmować decyzje, niekiedy dramatyczne. Sporządzenie testamentu nie załatwia sprawy. Tzn. załatwia, jak to w życiu bywa, dla osób zamożnych, które stać na spłacenie zachowku i podatku od spadku po osobie obcej. Osoba niezamozna, która miała mieszkanie we współwłasności z życiowym partnerem, ma spore szanse wylądować na bruku. A co do współwłasności - nie wiem, czy wiesz, ale banki nie chcą liczyć wspólnej zdolności kredytowej takich par. Co oznacza, że wiele z nich w ogóle nie może kupić sobie mieszkania. Może wynajmować, a na starość - jak wyżej, wyprowadzić się pod most.... nie rozumiem tego okrucieństwa... Adopcja to kolejna sprawa. I tu zrozumienie okrucieństwa osób protestujących przeciwko tej możliwości jest dla mnie nie do pojęcia. Adopcja, z definicji, ma jeden cel. Dobro dziecka. Poświęcenie dobra dziecka, bo coś jest z natury jest absurdalne. Mało rzeczy jest tak dobrze zbadanych, jak to, że mit, jakoby dzieci potrzebowały zarówno matki, jak i ojca, nie ma zadnych podstaw. Adopcja przez pary jednopłciowe oznacza najczęściej adopcję dziecka jednego z partnerów. Czyli uregulowanie sytuacji prawnej dziecka. Doprowadzenie do stanu, gdy sytuacja prawna odpowiada faktycznej. Jeśli chodzi o sytuacje adopcji dzieci niespokrewnionych, to doprawdy nie mogę zrozumieć, co dobrego jest w nieadoptowaniu. Na świecie żyje 160 mln sierot. Głównie na ulicach i w instytucjach opiekuńczych krajów rozwijających się. W jaki sposób walka z bezdomnymi psami o ochłap jedzenia może dla dziecka być lepsza niż kochająca, choć nienaturalna rodzina, to ja nie wiem. Nawet w polskich warunkach, zwłaszcza od czasu, jak PiS odebrał świeckim ośrodkom, w tym TPD, najbardziej renomowanemu i zasłużonemu ośrodkowi prawo do przeprowadzania adopcji zagranicznych, polskie ośrodki pękają w szwach. W jaki sposób ktoś postrzega dobro małoletniego, ze skazuje go na życie w ośrtodku, to ja nie rozumiem... A argument o rozmnażaniu jest tak absurdalny, że ręce opadają. Pozwalamy na śluby kobietom po menopauzie czy osobom bezpłodnym. Co rozmnażanie ma do rzeczy? Małżeństwo jest wtedy, gdy dwie osoby spełniające rozmaite kryteria w opisanych przez prawo okolicznościach złożą oświadczenie, że to robią. Nie ma w tym oświadczeniu ani słóweczka o rozmnażaniu się.
leszczyna2019.09.27 17:25
Samo pojęcie "homofobii" jest neologizmem ideologicznym i służy piętnowaniu osób lub wręcz kryminalizowaniu wypowiedzi czy działań uznanych przez LGBT za dyskryminujące i sprzecznie z interesami tej grupy. Zarzuciłaś mi wcześniej rasizm, pod wpisem o prof. Nalaskowskiego twierdzącego, że czuje się jak "zarażony HIV". Nie odniosłam się do żadnej rasy ludzkiej przypisując jej jakieś cechy oceniane jako złe czy dobre, natomiast uznałam, że ludzie nie panujący nad swoim popędem seksualnym przyczyniają się do szerzenia zakażenia HIV. Jednak posłużyło to do postawienia zarzutu rasizmu. Następny będzie zarzut nazizmu, zgodnie z praktyką LGBT. Rzeczywiście, póki co nikomu w Polsce nie odebrano dzieci za homofobię, jak się wyraziłaś. Wystarczy, że do władzy dojdzie środowisko Lewicy, aby stało sie to realne. W Wielkiej Brytanii zamknięto katolickie ośrodki adopcyjne, bo przepisy uderzyły w kierowanie ich podopiecznych do par wyłącznie heteroseksualnych. Praktyka systemów totalitarnych pokazała, że nawet za dowcip w tramwaju można było iść do więzienia. W Niemczech na odmowę posłania dziecka na edukacje seksualną sprzeczną ze światopoglądem rodziców grożą sankcje karne łącznie z więzieniem. Wszystko pod szyldem praw człowieka. Co do praktycznej strony życia, masz wiele racji, ale rzecz dotyczy wszystkich. Zachowek przysługuje wszystkim dziedziczącym bez względu na stan cywilny, zdrowie, majątek czy wiek. Żadna orientacja nie ma tu znaczenia, więc faktycznie na zachowek może pójść cały spadek i każdy ma niewiele. Znam to. Mamy całkowicie różne zapatrywania na szereg spraw, np. aborcję czy adopcję, to różnica cywilizacyjna. Dla Ciebie nosicielstwo zakaźnej choroby nie jest dobrym argumentem dla wstrzemięźliwości płciowej, dla mnie bardzo mocnym. Ty rozumiesz małżeństwo jako cywilną umowę spełniającą jakieś określone prawem kryteria, ja rozumiem je jako prawną wspólnotę życia mężczyzny i kobiety zbieżną z naturalną wspólnotą rodzącą potomstwo i zapewniającą mu opiekę. Nie wchodząc w długie dywagacje i teorię prawa, Ty zapewne nie miałabyś nic przeciwko nazwaniem "małżeństwem" umowy między dziadkiem a wnuczkiem czy między sąsiadami ze wsi, skoro wg Ciebie "Małżeństwo jest wtedy, gdy dwie osoby spełniające rozmaite kryteria w opisanych przez prawo okolicznościach złożą oświadczenie, że to robią." Dlaczego tylko dwie osoby, nie może być więcej, np. trzy lesbijki? Rząsy PiS to osobny temat, oceniam je bardzo negatywnie z różnych powodów, również stosunek do TPD jest tego przykładem.
Cool2019.09.26 12:52
Mają dokładnie te same prawa co inni obywatele!
M.2019.09.26 14:05
Nie, nie moga zawierac zwiazków formalnych, wtórny analfabeto
Maria Blaszczyk2019.09.26 17:30
Nie. Nie mają. Wystarczy obejrzeć kilka nagrań z Białegostoku by zobaczyć, jak bardzo nie mają.
anonim2019.09.26 17:17
w konkubinacie niech żyją. lewica przez dekady propagowała konkubinat to teraz żyjcie w konkubinacie pedały wiele związków hetero to konkubinat i nie płaczą
Polak Ateista Dumny Gej2019.09.26 10:44
🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂 🅽🅸🅴 ś🆆🅸🆁🆄🅹 🅶ł🅾🆂🆄🅹 🅽🅰 🅿🅸🆂
uriah2019.09.26 10:44
to taka sama kasta jak i w sądach ich po tzw obaleniu komuny też nikt nie rozliczył
tomek2019.09.26 18:55
zajmują się tym,co do nich nie należy.Zwolnić
JS2019.09.26 10:44
GŁUPIO-MĄDRZY są ci rektorzy ! Niech zaproszą na noc do swojego domu jednego z takich rozjuszonych seksualnie panów, albo dadzą im swoje żony (jeżeli są jeszcze dość młode). Rano niech napiszą analizę z przeżyć i przekażą do niezależnych i zależnych mediów. Sługusi chorego systemu, otwierają puszkę pandory. Tchórze ! Zdrajcy zdrowej, trzeźwo myślącej, krytycznej nauki ! Pozdr.
krzysztof2019.09.26 10:42
a frońda nadal blokuje ostrzejsze wpisy dotyczące lgbt i uczestników haniebnych marszów
Polak Ateista Dumny Gej2019.09.26 10:47
Krzysztof nie brejzol i nie pszoniakuj !!! Głosuj na Pis!!!
ZeerO2019.09.26 10:51
Blokadę to ty masz umysłową.
zek2019.09.26 11:02
Zgadzam się całkowicie. Doświadczyłem takiej prewencyjnej formy cenzury - gdy trochę mocniej skrytykowałem lgbt.
ZERRO2019.09.26 10:40
Wolność słowa to nie mowa nienawiści.