26.11.19, 10:50Screenshot Youtube

Jaśkowiak - prezydent cywilizacji śmierci

Jedno Jackowi Jaśkowiakowi należy oddać. Zupełnie nie kryje się ze swoimi kontrowersyjnymi poglądami, więc szansa, że zagłosuje na niego świadomy swej wiary katolik, jest raczej niewielka. Wczoraj prezydent Poznania poinformował, że chciałby legalizacji w Polsce homomałżeństw, dziś z kolei powiedział jasno, jakie ma poglądy jeśli chodzi o aborcję oraz eutanazję.

Kandydat w prawyborach prezydenckich w Koalicji Obywatelskiej w rozmowie na antenie Polsat News zapytany został między innymi o kwestię eutanazji. Odparł:

Uważam zawsze, że należy zostawić każdemu prawo wyboru. Ja bym chciał o sobie decydować, a nie żeby o tym decydowali inni”.

Dodał też, że potrafi zrozumieć zarówno osobę cierpiącą na nowotwór, która wie, że nie ma dla niej nadziei i chce zakończyć swoje życie, jak i osobę, której przekonania tego zakazują.

Jaśkowiaka zapytano także o kwestię aborcji. Prezydent Poznania odparł:

W tym momencie jestem za takimi rozwiązaniami na przykład jak są w Niemczech, gdzie gdy dochodzi do sytuacji już takiej dramatycznej kobieta ma zapewnioną opiekę psychologa, w tym zakresie musi też odbyć ileś rozmów, które pomogą jej w podjęciu pewnych decyzji”.

Powiedział też, że jest zwolennikiem prawa wyboru dla kobiet. Stwierdził również, że w obecnych uwarunkowaniach politycznych jest to temat czysto hipotetyczny i jego zdaniem wyłącznie kampanijny.

dam/PAP,Fronda.pl

Komentarze

anonim2019.11.26 18:03
MIERNOTA SLABY CZLOWIECZEK
katolik2019.11.26 15:04
kwestię poruszył ARA - Prawda ,niech chołota nie myśli ,ze lekarz poda im zastrzyk i będą obciązac jego sumienie. Lekarz nie poda.,będą musieli poprosić jaskowiaka !!!
Maria Blaszczyk2019.11.26 13:54
A mnie się ten kandydat wyjątkowo podoba. Ja na ogół głosuję z trudem hamując niechęć. Pan Jaśkowiak jest tu wyjątkiem. Jeśli wystartuje - ma mój głos.
Mirek T2019.11.26 15:03
Oh ty puszko na spermę !!! WON !!!
JONASIK2019.11.26 15:32
Jak ja lubię takich mirków :) "Puszka na spermę" ... do której klasy chodzisz? Lekcje odrobione? Mama wie co wypisujesz w necie?
Maria Blaszczyk2019.11.26 21:39
Wow!!! Połączenie klasy i umiejętności obsługi klawisza spacji. Jestem pod wrażeniem.
Michał Jan2019.11.26 16:02
W pierwszej turze będą jeszcze bardziej postępaccy kandydaci, więc nie powinnaś się tak zarzekać. W drugiej już żadnego (jeżeli będzie druga tura).
katolik2019.11.26 13:03
Ludzie nabierają się na tych co odrzucają Boga i czynią z takich typów prezydentów
katolik2019.11.26 12:51
Dlaczego to co wymyśli jakiś idiota ,społeczeństwo ma się dostosować do chorej psychy. Dlaczego ludzie inteligentni maja poddac się woli jakiegoś chłamu ? Bo on tak chce, bo on będzie bawił się w Boga i mówić na ciebie czas, ,musisz umrzec bo,takie zrobiłem dla Polaków prawo .prawo śmierci .
Ala2019.11.26 12:07
Czy Prezydent Poznania jako pierwszy spróbuje eutanazję w Polsce ? No, sława zapewniona !!
katolik2019.11.26 11:35
może Bóg się postara
katolik2019.11.26 11:30
Polacy chcą mądrego i inteligentnego Prezydenta DUDĘ. !!! a nie idiótów z dna mor-społ-polit popslsldwiosnanowoczesna,którzy będą wprowadzać smierc i chca zajmowac stołki,zeby zaspokoić żądzę pychy
katolik2019.11.26 11:26
przecież wiadomo ,ze dno mor-społ-polit popslsldwiosnanowoczesna = Śmierc społeczeństwa polskiego i zrobienie z Polaków niepłodnych eunuchów. To szatani smierci
Iza2019.11.26 11:22
Brawo, mogę zagłosować z czystym, ateistycznym sumieniem na pana Jaśkowiaka, który zapewnia człowiekowi wolność, a nie narzuca społeczeństwo zdania jednej religii. Nawet katolik może zagłosować na pana Jaśkowiaka, o ile wierzy w Boga, a nie chce, aby całe społeczeństwo było terroryzowane przez biskupów.
Michał Jan2019.11.26 12:43
To można zagłosować na kogoś z Wolności, a nie na tego, który chce narzucać społeczeństwu zdanie jednej anty-religii. NB. jeżeli masz sumienie, mimo bycia "ateistką", to podziękuj tej właśnie jednej religii. Zawsze choć trochę ludzkich odruchów.
Iza2019.11.26 13:06
Religia katolicka w Polsce to fanatyzm i brak ludzkich odruchów, mowa nienawiść i chęć zniewalania człowieka i narzucania jednej opcji pod pretekstem ochrony wiary i rodziny. Moje sumienie jest ukształtowane na prawach człowieka. DO kościoła nie chodzę. W moim sumieniu in vitro jest dobre, antykoncepcja to wybór kobiety, a aborcja, choć jest ostatecznością , to powinna być legalna i poprzedzona konsultacją lekarską. Jestem za eutanazją, bo nikt z powodów religijnych nie może wymagać od drugiej osoby znoszenia bólu nowotworowego ponad miarę i wymagać, aby podtrzymywać życie osoby niezdolnej do samodzielnej egzystencji (leżącej, bez kontaktu, nie mającej świadomości istnienia). Jestem za równością małżeńską, bo nikt w imię religii nie ma prawa odmawiać kochającym się ludziom możliwości zawarcia małżeństwa. Brak małżeństw jednopłciowych to dyskryminacja sprzecza z wolnością człowieka i Konstytucją.
Michał Jan2019.11.26 13:33
Czyli traktowanie człowieka jako pół-zwierze (można uśpić, wyabortować, byle znalazło się odpowiednie uzasadnienie, a związki międzyludzkie oparte na pożądaniu), to antyfanatyzm. To by się nawet zgadzało - im mniej człowieczeństwa, tym mniej rozterek. Pozazdrościć...
Iza2019.11.26 14:54
Uśpić człowieka, masz na myśli eutanazję, czy usypianie dziecka wieczorem???? Eutanazja jest nielegalna, choć PiS wykonuje ją na każdym kroku. Pożądanie jest częścią związku, seks jest ważny, bez względu na to jakiej płci są partnerzy.
Michał Jan2019.11.26 15:29
Pożądanie jest dodatkiem (miłym), ale nie podstawą prawdziwego związku. Małżeństwo, to wartości wyższe niż popędy stosowne również wielonogim i wielopłetwym. Ciekawy wątek z tą pisowską eutanazją na każdym kroku. Z tej strony ich nie znałem!
Mirek T2019.11.26 15:02
Oh ty puszko na spermę !!! WON !!!
Marek2019.11.26 11:15
Muszę powiedzieć,że Jaśkowiak to żałosna osoba wstyd dla Poznania,że mają takiego Prezydenta,ale w jednej rzeczy mi zaimponował,mianowicie jako ewentualny kandydat z ,,Peło",powiedział w prost o co mu chodzi i co zamierza zrobić,po prostu nie ściemnia,jest to uczciwe postawienie sprawy,ludzie mieli by jasny przekaz i wybór co zrobi gdyby został Prezydentem,w przeciwieństwie do jego kompanów ,,Peło",którzy ukrywają swoje poglądy i cele,które zrealizowali by je gdyby przyszło im decydować np,gdyby została prezydentem ten babsztyl z Peło
Ura-Bura - syn Baby Jagi2019.11.26 11:02
Jak to?? Jaśkowiak chce, aby ludzie - a nawet kobiety mogły samodzielnie podejmować decyzje w swoich sprawach?? Chce dać im wolność?? Niebywałe!!! Zgroza!! - MA MÓJ GŁOS!!!!!!!!! Tylko tacy humaniści powinni mieć prawo kierowania krajem!!!!
Michał Jan2019.11.26 11:20
Samodzielnie, ale nie wyłącznie w swoich, ale jednocześnie cudzych.
Ura-Bura - syn Baby Jagi2019.11.26 11:34
TZN ?? Jakich cudzych??
Michał Jan2019.11.26 12:41
W sprawie rozwijającego się w niej nowego człowieka.
Ura-Bura - syn Baby Jagi2019.11.26 13:32
W NIEJ - i to ona powinna decydować. Nie ty i nie wielebny.
Michał Jan2019.11.26 15:25
Nie pochodzi tylko od niej. Nie potrafi jeszcze się wypowiedzieć. Ja i wielebny bierzemy go w obronę. Jak dorośnie, to nam podziękuje.
Ura-Bura - syn Baby Jagi2019.11.27 9:40
Wielebny - ma nieograniczone prawo apelować z ambony o donoszenia ciąż i porodów - nawet kalek. A obaj - wspólnie macie takie samo prawo do szturmów modlitewnych o natknięcie ciężarnych macierzyńskimi uczuciami. Niech zalatwi to bóg - jeśli taka jest jego wola. Wy - musicie okazać pisemne plenipotencje od niego, chcąc działac w jego imieniu.
Onegdaj2019.11.26 11:02
Hej szczochy gorszego sortu, wasze dominujące kiedyś geny normalnego myślenia zmutowały, głównie pod wpływem TVN, GW i innych ścierwomediów – na geny recesywne. Taka mutacja powoduje albo zanik myślenia, albo jednostronne myślenie ukierunkowane manipulacjami i tkwienie w tak blokowanej głupiźnie. I trwanie bez końca !!!
Iza2019.11.26 11:25
Język miłującego katolika, jak na czerpanie wzorców z biskupów przystało.
Onegdaj2019.11.26 15:01
Znowu nie pojęłaś o czym piszę ? – ależ ty musisz być tępa ! Większymi głupcami od polityków PO są tylko ich wyborcy !!!
be be 2019.11.26 16:13
a to prawda
Iza2019.11.26 22:01
W Twojej wypowiedzi nie było czego interpretować, to same obraźliwe inwektywy. Widać,że myślenie Tobie nie służy, a o kulturze osobistej nawet nie słyszałeś.
Rochel572019.11.26 11:32
A wszystko przez nieprzewidywalny crossing over.
Onegdaj2019.11.26 15:00
Tak, być może był to "crossing over", a nie mutacja ! Tak czy tak to genetyczne zjawisko spowodowało zanik myślenia u PO-je-bów !
katolik2019.11.26 15:01
ci co opowiadają się za smiercią mówia o formie języka przeciwników smierci ,bo szatan pokazuje jaki jest łagodny w mowie, na poziomie
JONASIK2019.11.26 11:02
Ja też tak myślę. Myślę, że jeśli znajdę się w sytuacji beznadziejnej, np. nowotwór bez szans na wyleczenie i przed sobą mam tylko konanie i cierpienie to powinienem mieć prawo do wybrania godnej, bezbolesnej śmierci. Prawo, nie obowiązek To nie jest cywilizacja śmierci, tylko prawo do wolności i godności.
ARA2019.11.26 11:40
Janosik - zawsze są dwa wyjścia; jak ci się zamarzy eutanazja, to zrób sobie seppuku, a nie dokonuj samobójstwa cudzymi rękami; chcesz to umoczyć inne osoby, aby odciążyć swoje sumienie?
katolik2019.11.26 14:58
tak ,to prawda, bo chołota chce żeby podanie zstrzyku śmierci zrobił im lekarz . Niech sobie zrobi sam ,niech się nie boi
JONASIK2019.11.26 15:29
A jak masz operację to sam sobie wypijasz litra, czy może prosisz fachowca, anestezjologa o pomoc? Hmm?
adrian manowski2019.11.26 17:33
jesli holota nazywasz ludzi ktorzy chca miec prawo do decywowania o sobie, ciezko chorych ludzi to ja ci serdecznie gratuluje "katoliku". Myslisz, ze ciezko chora osoba ma wiedze i sily na to zeby sobie zafundowac godne odejscie z tego swiata? myslisz, ze smiertelnie chorzy ludzie ktorzy chca umrzec boja sie smierci? Wez sie walnij w leb bo chyba cos ci nie styka "katoliku".
Judasz2019.11.26 11:01
Halo pomyleńcy, wam się w pewnym okresie waszego „rozwoju” coś pomyliło – w wasze życie wkradł się jakić błąd ! Wiecie dlaczego nazywamy was gorszym sortem ?! Bo każdy normalny człowiek jak popełni błąd lub się pomyli, to przynajmniej stara się ten błąd usunąć, a tą pomyłkę naprawić ! A wy tkwicie w tej waszej PO-głupiźnie bez końca. Wy nie jesteście normalni. Wy jesteście po prostu gorszym sortem !!!
jula2019.11.26 11:01
A żonka bluzga publicznie.Nieustanne wałkowanie tuzów samorządowej polityki na miarę:Dulkiewicz,Trzaskowskiego,Jaśkowiaka powinno się robić tabelarycznie,to emanacje PO,PO KO.Zdecydowanie bardziej ciekawa byłaby analiza elektoratu i motywów tegoż.
Luther2019.11.26 11:00
Sami się określili i sami przyznali, że są „h a ń b ą” polskiego parlamentu iX kadencji i wyborców, którzy na nich głosowali. Jachira namalowała litery, do pomocy doskoczyła Krzywonos i trzech innych PO-je-bów i stanęli w rzędzie, aby nam jasno pokazać kim są !!! To lewa strona w ławach poselskich. To humus polskiej włoszczyzny określił się jako „H A Ń B A”. Wszystko jasne ! Brawo jachira – jak dotąd najlepsza posełka PO-je-bów ! A zatem jeszcze raz: Cała lewa strona sejmu to H A Ń B A !!!
Jarek2019.11.26 10:59
Tam, w tej PO-sr-an-ej partii politycznej nie ma już mormalnych ludzi. To same PO-je-by. Oto przykłady : 1. Były marszałek senatu Borusewicz, przydomek „samolocik”, latał samolotem rządowym z W-wy do Gdańska, żeby wypuszczać psa, 2. Obecny marszałek senatu Grodzki, od samego początku kadencji posiada przydomek „łapówkarz”. Pierwsza osoba od której zarządał łapówki w wys. 500 USD już się zgłosiła, 3. Burmistrz dzielnicy Praga, przydomek „jeździec z otwartym oknem”, niestety siedzi, ale swoi sędziowie nie pozwolą mu długo siedzieć. Neumann mówi, że będą o niego walczyć jak o niepodległość, 4. Senatorów Gawłowskiego i Kwiatkowskiego czekają procesy, ale Neumann pracuje nad tym, aby przygotowania trwały jak najdłużej, 5. Tusk spietrał i ogłosił, że nie będzie kandydował na prezydenta. Tchórz i zdrajca PO. Tam już nie ma komu kandydować. Same debile ! Co za patologia ?!
Foster2019.11.26 10:58
Ja pie-rd-olę, Jacuś Jaśkowiak z Poznania musi obronić Polskę przed A. Dudą ! Powiedzcie, że taki przygłup jest prezydentem dużego miasta. To się nie mieści w głowie ! Do redaktorów normalnej prasy: Jakiś artykuł o Jacusiu ? Tylko nie mówcie mi, że ten PO-je-b jest czysty, bo wszyscy wiemy, że w tej formacji politycznej nie ma czystych, a wszyscy są umoczeni – głównie korupcją !
Mania z Poznania 2019.11.26 12:31
Jaśkowiak to wrzód na Poznaniu!!!Został prezydentem Poznania oszukujac obywateli!!Przedstawiał sie jako taki niby koncyliacyjny niby nie mia ł zadnych pogladów a Broń Boze LBGT jedyne co potrafił to pluc na Grobelnego.Grobelny przy Jaskowiaku to madrość dobre maniery. i dbanie o Poznan niestety juz za pózno.
Kazek2019.11.26 16:21
Jsio z Poznania to jest porażka ... ale najgorsze jest to, że wielu w Poznaniu tak samo myśli jak on ... bardzo nad tym boleje ale PO wygrywa tu wybory nie z przypadku ...
Foster2019.11.26 17:54
Foster już po raz kolejny proszę Cię nie podszywaj się pod mój nick. Ja nie chcę obrażać innych tylko dlatego, ze nie podzielam ich poglądów, a Ty pod moim imieniem to czynisz.