06.09.13, 09:58fot. Morguefile

"Kim jestem by sądzić?": Jezuici przekonują, że homoseksualizm jest kompatybilny z katolickością

ToR/youtube.pl

Komentarze

anonim2013.09.6 10:11
Nie znam języka !!Brak tłumaczenia!!. Ale padalstwo nie jest tylko domeną katolików.To choroba atakująca i nie wybierająca światopogladu!!
anonim2013.09.6 10:23
@CzęstochowskiPoeta Nie!!
anonim2013.09.6 10:26
Hmm - obejrzałem i tak naprawdę nic nowego tam nie ma - wszystko zgodne z KKK, nie wspomina się o czynnym homoseksualiźmie, nie wiem czym tu się ekscytować?
anonim2013.09.6 10:26
@CzęstochowskiPoeta Ten artykulik jesty bez komentarza i do takich,którzy nie znaja jezyka nie dotrze !!. W polskiej prasie piszemy i tłumaczymy na nasze!!
anonim2013.09.6 10:31
Ci jezuici głoszą poglądy wewnętrznie sprzeczne. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie ma sprzeczności między orientacją homoseksualną a byciem katolikiem. Liczy się to, jak żyjemy". Dla każdego katolika oczywiste jest, że sprzeczności między wiarą a samą orientacją nie ma, ale sprzeczne z wiarą jest postępowanie wynikające z orientacji. Więc zdanie, które w intencji wygłaszającego je jezuity ma bronić czynnych homoseksualistów, jest w istocie streszczeniem nauki Kościoła na ten temat. Bo Kościół mówi jasno: "Nie jest problemem czyjaś orientacja, ale to, czy on realizuje swój niezdrowy pociąg".
anonim2013.09.6 10:36
Ten biskup to jakis przebieraniec jaki i inni kapłani!!
anonim2013.09.6 10:37
Mlodybasik - nadinterpretacja. Pogląd który przytoczyłeś jest w 100% zgodny z KKK, resztę sobie dośpiewałeś. Poza tym jezuici mówili o "upadkach" o tym, że "swiat nie jest idealny" i że trzeba się troszczyć o wszystkich - wszystko się zgadza z nauką Kościola. Może mój angielski jest zardzewiały i nie usłyszałem tam pieśni pochwalnych co do aktów homoseksualnych?
anonim2013.09.6 11:53
Kapłan homo czy hetero ma żyć w czystości. To samo tyczy ludzi, którzy nie weszli z związki małżeńskie. Czystość nie jest sprawą nie do udźwignięcia. Jeśli ktoś nie może żyć bez seksu, to znaczy, że jest tym zniewolony, że stawia seks na pierwszym miejscu. Nawet małżeństwa mogą żyć w czystości.
anonim2013.09.6 11:58
Wg mnie ten materiał nic nowego nie wnosi. Czy jak ktoś chce coś robić w KK musi być hetero? Nie. Problem polega na tym, że są aktywni homoseksualiści, którzy chcą by KK uznał ich działania za właściwe. Z drugiej strony słyszałam od kolegi, dziś księdza, że przed wstąpieniem pytano go min. o takie skłonności. Myślę, że wejście do seminarium człowieka z takimi skłonnościami byłoby niemądre. To moje zdanie. @Częstochowski Można się uczyć języka w szkole, ale nie osiągnąć biegłości. Nie ściemniaj, żeby zrozumieć taki materiał trzeba bardzo dobrze znać język angielski.
anonim2013.09.6 12:31
@CzęstochowskiPoeta Nie trzeba być poliglotą aby rozumieć świat !!! To sie włściwie zgadzasz czy nie? Ja z języków obcych znam kirgański -a ty na pewno nie!!!
anonim2013.09.6 12:43
@CzęstochowskiPoeto Pasywnie czy aktywnie, musisz mieć znaczne doświadczenie tzn.kontakt z językiem angielskim, a Ondraszek i wielu innych nie ma. Bądźmy bardziej ostrożni w ocenianiu wiedzy innych, czy braku takiej wiedzy. Znajomość języka to złożona sprawa, nie wystarczy robić pilnie zadania domowe w szkole, żeby się go nauczyć biegle nim posługiwać, czy choćby rozumieć. Pozdr
anonim2013.09.6 13:31
Ja nie wiem po co takie rzeczy w ogóle trafiaja do nas. Biskupi powinni je na miejscu od razu załatwiać tak zeby ta herezja nie szła dalej. Powinno sie zaostrzyć wybór kleryków. Ortodoksja jest najważniejsza dla Kościoła a nie to co inni sobie wymyślą albo to co jest modne. Kościół jest organizacją nie budującą na ludzkich sentymentach czy opiniach ale na Bożym objawieniu dlatego jej nauka Kościoła jest stała i niezmienna. Jest coś takiego jak postęp ale nie polega on na zaprzeczaniu prawd już przyjętych ale zrozumienia ich głębiej. Ich hasła w stylu "katoliccy geje" idzie logiką podobną do "katoliccy złodzieje" lub "katoliccy rozwodnicy". Nie mamy sie chlubic z naszych grzechów ale za nie odpokutować i iść w kierunku doskonałości .
anonim2013.09.6 14:10
Jak myslicie: dlaczego w Polsce, kraju stosunkowo biednym, kladzie sie tak wielki nacisk na nauke jezyka angielskiego czy niemieckiego, jednoczesnie zachwalajac zagranice ze jest to kraina "miodem i mlekiem" plynaca? No wlasnie, BINGO!! Zeby polska tania sila robocza umiala porozumiec sie chociaz w stopniu minimalnym z turasem czy ciapkiem. Za granica takiego cisnienia "na jezyki" juz nie ma, a w Anglii maja 1-na godzine j. obcego w tygodniu. Co do mysli chopaka co to stwierdzil, ze woli byc homo"bo Bog tak chcial" skoro go takim stworzyl, to odsylam go do slow Pana Jezusa: "Kto chce isc za mna niech wezmie SWOJ KRZYZ i mnie nasladuje". Pan Bog brzydzi sie wlasnie GEJAMI!, dla ktorych jest juz przygotowane miejsce ... w PIEKLE!!!!
anonim2013.09.6 17:34
@Kefas Przesadziłeś. Pan Jezus nigdzie nie mówi, że się brzydzi, nigdzie i nikim się nie brzydzi, a skłonności, pokusy to jeszcze nie grzech. Pismo mówi o mężczyznach współżyjących ze sobą, że ci nie odziedziczą Królestwa, podobnie jak ci, którzy się upijają. A co do języka, może i masz rację, ale znajomość języka obcego to samo w sobie fajna sprawa i nie ma w tym nic złego, wręcz odwrotnie, można czytać w oryginale, można nawiązać kontakty z ludźmi innych nacji, można komuś pomóc. Znam tylko angielski, ale byłam kilka razy w takich sytuacjach, że bardzo komuś pomogłam, i w Polsce i w Anglii. Kiedyś jedna pani z mojej parafii po pielgrzymce do Włoch mówi mi: "czułam się jak głuchoniema - ani nic powiedzieć, ani nic zrozumieć". Pozdr
anonim2013.09.6 20:15
Hamaczek, mam nadzieje ze dla Ciebie Nowy Testament jest, jak i dla mnie, kontynuacja i wypelnieniem Starego Testamentu gdzie Pan Bog mowi wyraznie: "Ksiega Kaplanska 20.13-23 "Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli. ... Nie będziecie postępować według obyczajów narodu, który wypędzam przed wami. Ponieważ wszystkie te rzeczy czynili, napełnili Mnie OBRZYDZENIEM." Pozdrawiam.
anonim2013.09.6 20:58
po prostu zboczeńcy- śmierć pisana każdemu, porozmawiajmy z nimi moment przed....wtedy będzie miarodajna opinia
anonim2013.09.6 22:21
Mamy tu doczynienie z prostą konsekwencją skutecznej propagandy homoseksualnej, która w świadomości wielu ludzi zwłaszcza na zachodzie doprowadziła do postrzegania homoseksualizmu jako normy. A skoro jest to coś normalnego, wręcz powszechnego to czemu tego nie akceptować również w kościele. Wystarczy udzielić zboczeńcom ślubu i stworzą "piękną chrześcijańska, wierzącą rodzinę". Oto jak w prosty sposób zło przenika także do kościoła. Świat idzie naprzód.
anonim2013.09.7 6:48
Ja pierdziele - czy jestem jedyny który film obejrzał? Przecież tam nie ma nic o aktach homoseksualnych, jest o tym, żeby homoseksualistów nie wykluczać z Kościoła... Jestem przeciwnikiem stylu życia jaki propaguje większość homosi (poczytajcie artykuł o Walmart) ALE nigdy bym nie odmówił homoseksualiście prawa do bycia katolikiem. W KKK jasno stoi, że muszą żyć w czystości i jeśli to robią (lub starają się) to mają u mnie "szacun" bo ja nei wiem czy bym wytrzymał sam bez rodziny...
anonim2013.09.7 8:11
Pewnie masz rację skoro to cytat ale w którymś z Psalmów jest też, że Pan nie brzydzi się grzesznikiem, więc szansa nawrócenia jest zawsze jeśli tylko człowiek szczerze żałuje. Dzięki! Pozdr
anonim2013.09.7 8:17
@Krzysiek Ale właśnie dlatego co napisałeś, ten materiał filmowy nie wnosi nic nowego. wiadomo, że same skłonności jeszcze nie dyskwalifikują człowieka, dopiero gdy popełniam grzech wtedy zrywam więź z Bogiem, a gdy żałuję i się wyspowiadam mam możliwość powrotu. Może dlatego tyle szumu o homoseksualizm, bo jest on wbrew naturze. Pozdr
anonim2013.09.7 8:31
@Hamaczek - wiem, ale jedno mnie denerwuje - frondowcy nauczeni są szczekania na zawołanie - jest materiał, gdzie wspomina się o homosiach to od razu lecą "pedały" "odbyty" i inne. I nie ważne czy jest to filmik o ludziach żyjących w czystości, którzy walczą ze swoim homoseksualizmem czy materiał o homosiowych aktywistach. Wszystko jedno... Ja staram się wyważyć - są artykuły o bezprawnym nadawaniu przywilejów, czy o ideologizacji przedszkoli to tam wyrażam swoje poglądy, jest artykuł o zakonach, ludziach z których mogę brać przykład - tam chwalę takie postawy - a większość tutaj jedzie na autopilocie i pluje na wszystko...