09.09.19, 09:44Przykładowa homo-parada, fot. Gay Wash, lic. CC BY-SA 2.0 via Wikipedia

Niemiecki polityk otworzył homomarsz w Katowicach, obrażał Polaków, mówił o III Rzeszy

Paradę homoseksualistów i rozmaitych dewiantów seksualnych w Katowicach otworzył niemiecki wiceburmistrz, Andreas Wolter. To zastępca włodarza potężnej niemieckiej Kolonii. Polityk przekonywał, że to, co dzieje się w Polsce w odniesieniu do ideologii gender, przypomina mu "nazistowskie akcje przeciw Żydom w naszych [tzn. niemieckich] miastach".

W sobotę w Katowicach odbył się ohydny marsz zwany pokrętnie "Marszem Równości". Brało w nim udział około 2000 osób. Marsz otworzył wiceburmistrz niemieckiej Kolonii, Andreas Wolter. Polityk ostro atakował Prawo i Sprawiedliwość. Mówił, że homoseksualiści i rozmaici dewianci "pokazują swoje prawdziwe barwy" i protestują przeciwko "autokratom, nacjonalistom i szowinistom". "Chcemy w końcu równych ludzkich praw, także tu, w Polsce" - mówił Wolter, Niemiec. "Walczymy o demokrację, rządy prawa, godność i samookreślenie, przeciw nienawiści, przemocy i wykluczeniu" - perorował niemiecki polityk.

Wreszcie sięgnął absolutnego dna. Porównał Polskę z nazistowskimi Niemcami.

"To zaczyna się od sprzeciwu wobec obcości i inności, jak to miało miejsce w lipcu w Białymstoku. My jesteśmy dla nich tymi innymi. "Strefy wolne od LGBT" przypominają nazistowskie akcje przeciw Żydom w naszych miastach. Co będzie następne? To niszczy społeczeństwo i demoluje demokrację. Sprzeciwiamy się temu, bo wierzymy w nasz wspólny dom – Europę" - mówił niemiecki propagandzista.

Dlaczego homolobby sprowadza do Katowic niemieckiego polityka, który promuje zboczenia seksualne oraz OPLUWA naród polski, mówiąc tak bezczelnie o zbrodniach nazistów?

To jest po prostu degeneracja...

bsw/niezalezna.pl

Komentarze

MJ2019.09.10 10:59
Niemiecka klasa polityczna.
some man2019.09.10 9:50
To powinno być zakazane, takie publiczne parady zboczeńców. Dość mamy własnych dewiantów to jeszcze importowani tutaj przyjeżdżają. Już ich pornole nie kręcą to szukają niewinnych dzieci i nieskalanej ziemi pederaści i inne maści.
Polak2019.09.10 10:59
Słusznie, należy zakazać kościelnych procesji. Niech zboczeńcy i dewianci siedzą w swoich kościołach, a nie paradują po ulicach gorsząc obywateli.
tretka2019.09.10 12:02
to są głównie zboczeńcy z Niemiec. W Zabrzu ich nie dowieźli to został jeden uczestnik parady, cha cha cha
Ziuk2019.09.10 7:47
Wariaci z Sejmu Śląskiego też powinni się dołączyć ,po co nazywać kogoś pedałem jak to się pisze po szlonzku
Ziuk2019.09.10 7:44
To żniwo eqmaniactwa Ratzingera z Luteranami i dni młodzieży w Kolonii -taki młody NARÓD ten Śląsk,wzruszające Granaty rozdane?
Iliuszyn 2 łowca psów2019.09.10 7:13
No podobno żydowski Newsweek już jest niemiecki co na Śląsku można czytać i o czym? ,że Kruppa,Bienioscheck,Krausse,Baltzer,Schewtchyk ratowali żydów? przecież do dziś pobierają pobory za Wermacht
fixit2019.09.10 0:55
Cytat: ""To zaczyna się od sprzeciwu wobec obcości i inności, jak to miało miejsce w lipcu w Białymstoku. My jesteśmy dla nich tymi innymi." --------------------------------------------------------- Mylicie się. To zaczyna się od patologii. Patologią byli rządzący w nazistowskich Niemczech. Patologiczne osobniki przejęły władzę w Rosji sowieckiej. Dziś po władzę sięga patologia tęczowa.
Tadeusz 2019.09.9 23:40
CO ON BREDZI TEN NIEMIECKI POLITYK ,JEST TAKA ROZNICA W TYM CO ROBILI NIEMCY A TYM CO JEST W POLSCE- WTEDY NIEMCY MORDOWALI NIEWINNYCH LUDZI , TERAZ POLACY PROSZA O OPAMIETANIE DLA TYCH ZAGUBIONYCH LUDZI- LGBT, -PANIE NIEMIECKI POLITYKU
asia2019.09.9 22:11
To zaczyna być mocno wkurzające , mamy dość tego cyrku objazdowego . chcemy po prostu normalności i mamy do tego prawo Tak samo mamy prawo do naszych polskich wartości i ochrony dzieci przed deprawacją Jakim prawem niemiecki polityk się u nas panoszy i obraża. .Warto przypomnieć , że Polacy w Niemczech nie mają uznanych praw mniejszości . Jakim prawem to co jest obrzydliwe i wulgarne mamy mieć to narzucane w nasze życie Nadto pamiętamy czym był faszyzm i czym się skończyły ówczesne marsze !
Adam2019.09.9 21:36
No piekne zdjecie dobraliscie, to moze pokazcie co dzieje sie wsrod hetero np. na Notting Hill Carnival czy Love Parade? Jak sie ruch*ja z cycami i golymi piz*mi?
Podr\\\\303\\\\263\\\\305\\\\274nik2019.09.9 21:35
Wstyd, zeby Niemcy musialy Polske ratowac!!!!! Do wojny jednak nie dojdzie, ale bekniecie za wszystko, co zrobilscie LGBT
Marzi2019.09.10 9:53
Dojdzie,dojdzie....Poza tym jeszcze deszcz siarki i ognia spadnie z nieba .Nawróć sie ,póki czas.
papa72019.09.9 19:34
Nic nie dzieje się przypadkowo. Trwające od prawie czterech lat ataki brukselskich urzędników i niemieckich polityków na polski rząd oraz niedawna seria ataków na Kościółkatolicki zapoczątkowana 3 maja pod egidą niemieckiego nominata na przewodniczącego Rady Europejskiej pokazują, jak bardzo niewygodny dla unijnych strategów pod niemiecka batutą jest rząd PiS. Afiszuje on bowiem chrześcijańskie wartości i przywiązanie do 1000-letniej tradycji i kultury polskiego narodu. Nie tak miało być. Po początkowej dekadzie miodowej w Unii („Unia dała Polsce miliardy”)Polska miała stać się częścią regionalnego niemieckiego projektu inżynierii społecznej, przeprowadzanego w czterech etapach. Po pierwsze deindustrializacja,czyli likwidacja miejscowego przemysłu. Po drugie laicyzacja, po trzecie emigracja młodych i czwarty punkt: islamizacja. Sekwencja etapów jest przerażająco logiczna. Najpierw wyjaławia się tkankę ekonomiczną i chrześcijańskie tradycje.Potem wypycha się młodych za granicę w poszukiwaniu chleba, a na koniec na powstające w ten sposób opustoszałe i wyjałowione z perspektyw obszary ściąga się muzułmańskich migrantów, którzy obejmują przestrzeń przez zasiedzenie, często żyjąc nie z pracy, tylko z socjalu. Wjazd 2 milionów nielegalnych muzułmańskich migrantów do Niemiec w ostatnich latach nie był przypadkowy. Wyborcza wygrana PiS w październiku 2015 r. pokrzyżowała te plany wobec Polski, które były już zaawansowane. Pamiętamy przecież, że po triumfalnym okresie likwidacji przemysłuw latach 90. i pierwszej dekady XXI wieku (etap pierwszy) i po zwalczaniu wszystkimi możliwymi środkami TV Trwam i Radio Maryja (etap drugi) rząd Tuska wypchnął miliony młodych Polaków za granicę. Wszystko w imię maksymy Bronisława Komorowskiego „zmień pracę, weź kredyt” (etap trzeci), a rząd Ewy Kopacz już miał przyjmować pierwszą transzę 7 tys. muzułmańskich migrantów od Niemiec (etapczwarty).Warszawska Gazeta
prima2019.09.9 17:33
W niemieckim parlamencie nie ma przedstawicieli naszej mniejszości narodowej ( w naszym Niemcy maja), spróbowali by Polacy zorganizować jakiś minimalny marsz..............
grimm2019.09.9 17:13
tak będzie wyglądać unia, przyjeżdżać będzie byle kto z zagranicy i będą chcieli "także tu w Polsce" żeby było jak u nich, przede wszystkim w zakresie dewiacji. A PIS nic..
z-ca dzielnicowego2019.09.9 15:27
bo to kiurwa niemiecka.Chcą przegrać nastepna wojne
Albert Pochwa - human waste2019.09.9 15:19
Pytanie które pozostaje bez odpowiedzi, towariszcz 𝐀𝐥𝐛𝐞𝐫𝐭 𝐏𝐨𝐜𝐡𝐰𝐚, jaką książkę wy ostatnio przeczytaliście towariszcz, jaką czytacie, no i kilka nazwisk ulubionych autorów. Cisza grobowa. Jedynym lepszych sposobów na mende blogową, zapytać mende o tytuł czytanej, przeczytanej książki. Ulubiony "argument" tej mendy: polszczyzna. Mendy własny brak oczytania, brak wyobraźni jaki menda na każdym kroku tu prezentuje, mendy ubóstwo językowe, można jednoznacznie określić; imbecillus z najwyższej półki. Dodajmy do tego uwiąd starczy, nie tylko fizjologiczny. Jaką można mieć opinię o psim goownie? Ważne jest żeby w nie wdepnąć. Buty do wyrzucenia.
killpedryll2019.09.9 14:02
ma ktoś maila do tej niemieckiej kurvvy?
src2019.09.9 14:13
andreas.wolter[at]stadt-koeln.de
killpedryll2019.09.9 14:57
Dzięki.
src2019.09.9 14:26
https://www.gruenekoeln.de/ratsfraktion/buergermeister-andreas-wolter/?L=0 To jego strona
Agnieszka2019.09.9 13:50
Kiedyś Niemcy przebierali Żydów, krepowali kajdankami, żeby ich ośmieszyć, napiętnować. Może chłopak myślał, że te łańcuchy na szyje, maski dewiantów i psychopatów (jak na zdjęciu), staniki na głowę i inne oznaki zboczeń seksualnych, to przed marszem na silę Polacy na tych gejów powpychali, bo mu do głowy nie przyszło, ze zboczenie może być tak silne, że człowiek sam chce swoją godność tak deptać....
Tomasz2019.09.9 14:15
Te zdjęcie powyżej to nie jest zdjęcie z parady w Katowicach, Wygoogluj sobie.
anonim2019.09.9 14:30
W tych 5 tysiacach mogłeś przegapić i ich nie zauważyć trudno chyba bylo wszystko widzieć kto tam szedl. . .
violencja2019.09.9 17:14
No może z Pcimia Średniowatego , ALE JEST Z MARSZU DEWIANTÓW.Nie ważne , gdzie się odbył , ale tak wyglądał , obrzydliwie zresztą . Nie życzymy sobie , aby nasze dzieci takie dewiacje oglądały . Nie po to nasi przodkowie krew wylewali za Polskę , aby teraz pedały robiły co chcą.Precz!
Hanys672019.09.9 13:34
Można w ciemno założyć, że wszędzie tam, gdzie ktoś pluje na Polskę i Polaków znajdzie się jakiś niemiecki prowodyr. Zawsze. Bo to naród naszych najlepszych "przyjaciół".
zatroskany2019.09.9 13:23
Thor Berlin był kiedyś słowiańskim. grodem Niemcy nigdy nie były wielkie, były zawsze małe duchem i rozumem...
POLA..2019.09.9 13:21
przeciez ci homoniewiadomi nienawidzacy NATURY ,DOBRA,PRAWDY lamia prawo i sieja NIENAWISC CHYBA SA NA NICH PARAGRAFY ,a nie patrzenie sie na gorszycieli dzieci i mlodziezy do kamieniolomow zbadac sponsorowanie tych zwierzecych BESTII i potraktowac ich jak kazdego czlowieka lamiacego prawo pewne normy zachowania dla LUDZI ZNAMY OD WIEKOW A DZICZ DO KAMIENIOLOMOW ,LEWACKIE TROLLE NA USLUGACH rosii sieja nienawisc
Thor2019.09.9 12:56
Kiedy oddacie ziemie skradzione wielkim Niemcom ? !
Bolek elektryk2019.09.9 13:14
Heil Hitler! Thor.Wie gehts
Zbigniew2019.09.9 13:25
Jesteś śmieszny - cha, cha, cha! Berlin jest zbudowany na ziemiach słowiańskich, ujście Odry chrystianizowali Polacy. A o Serbach Łużyckich PAMIĘTASZ? Cha, cha, cha, panie Thor weź pan się obudź. Aleś mnie Pan rozśmieszył. Grozą od Pana wieje ale doprawdy - głupoty czy kłamstwa? Aleś Pan typowy!
Antoni2019.09.9 20:08
pod Berlinem jest znana miejscowość Cedynia. Tam dostali porządne baty, ale lekcji nie odrobili.
Unrug2019.09.9 13:45
Jakby takie były wielkie, to by skraść sobie nie pozwoliły.
Antoni2019.09.9 20:06
alamani zawsze oszukiwali, napadali, kradli i to jest do dziś. A kiedy Wielkie Niemcy oddadzą zrabowane dzieła sztuki w czasie ostatniej wojny ?. Kiedy oddadzą zrabowane depozyty z Banków Narodowych?
...2019.09.10 8:58
jak Niemcy oddadzą 500 milionów skradzionych dzieł sztuki... to jeszcze zażądamy reparacji i po milinie euro za każdego zamordowanego Polaka. Potem przyjdzie czas na żądanie zwrotu skradzionych pasywów, aktywów, patentów oraz wyrównanie strat które spowodowały opóźnienia rozwoju Polski na skutek grabieży i mordów wojennych. Jak to oddacie... to potem przedstawimy, resztę rachunków... Rozumiesz to? - tępy torze? Czy ci Grundwald przypomnieć???
Izabela2019.09.9 12:26
Jeszcze parę takich marszów i PIS będzie miał 100% poparcia
zatroskany2019.09.9 12:13
Niemcy wszystko dadzą z siebie zrobić. Łatwo ich omamić i wykorzystać do najróżniejszych celów, dwa razy zrobili Europie, sobie i światu krzywdę. Teraz kolejna odsłona tylko inaczej wygląda.
src2019.09.9 12:49
2 razy? Poczytaj historię Niemiec, tam były co chwilę jakieś rewolucje, schizmy i z tym połączone wojny...Ech szkoda słów!
zatroskany2019.09.9 13:25
Tak
zdumiony lewacką głupotą2019.09.9 12:05
niemiecki głupawy śmieć niech wydaje swój bełkot u siebie
Jan Radziszewski2019.09.9 12:00
Kłamstwa żydowskie i Niemieckie wkrótce /tj. nie dłużej niż 10 lat / się skończą bezpowrotnie + Bo + + NIEMIEC Podobnie jak żydów NIET I NIE BUDIET Z oczyszczenia świata w potopie ognia i siarki /Łk 17.26-30) ocaleją tylko Prawdziwi żydzi - którzy nawrócą się i uwierzą w Ewangelię + Pan : 568 Zniknie wielowyznaniowość, a ludzie innej wiary staną się katolikami. Resztka Żydów, jaka - pozostanie przyjmie chrzest i staną się Kościołem. niedziela, 5 listopada 2017+++ 5 XI 2017 Trzeba Ci pisać o różnych sprawach i ludach i narodach Teraz porozmawiamy o przyszłości. O przyszłości narodów. Jak jest powiedziane – Niemcy czeka zagłada (jeśli nie odkupią swych win). Niemal całe Niemcy będą zalane przez morze, a na miejscu prasłowiańskiego Berlina będzie rosła puszcza. Widzę, że tu nie rozumiesz, mój synu. Kiedyś nie miałeś problemów z tą wizją, lecz teraz odkąd wiesz, że po 3 dniach ciemności ma minąć 25- 30 lat (tylko) skąd i w jaki sposób wyrośnie puszcza. A jednak (wyrośnie). Francja mocno ucierpi i będzie zniszczona w znacznej części, część Włoch znajdzie się pod wodą i ucierpią wskutek rewolucji i prześladowania Kościoła. Irlandia ocaleje, a Anglia znajdzie się w znacznej części pod wodą. Pod wodą znajdzie się prawie cała Holandia, poza kilkoma bardzo małymi miejscami, które zostaną wyniesione nad powierzchnię wody.
Danka S.2019.09.10 2:17
Janie R.. Zawsze z chęcią czytam twój cały wpis ! Jest bardzo ciekawy! Masz u mnie zawsze plusa! Czy przypadkiem nie jesteś księdzem, bo masz taką dużą wiedzę z KK! Chciałabym poczytać, skąd to bierzesz? Podaj źródła. Proszę odpisz, dzięki!
zatroskany2019.09.9 11:58
...wspólny dom-burdel
Arczi2019.09.9 11:53
https://www.youtube.com/watch?v=Kzc24aD-jhI
!!!2019.09.9 11:36
Dziękuję temu różowemu hitlerowcowi za kampanię wyborczą dla PiS
Durczykiewicz2019.09.9 11:34
Biedny glupi Niemiec, niech sobie szczeka w Kolonii, a nie w Katowicach, a ludziom którzy brali udział w tym marszu radzę - jak się nie podoba życie w Polsce, droga wolna, każdy ma prawo zmienić miejsce zamieszkania.
Tomasz2019.09.9 12:12
Też tak uważam i proponuję katolikom wyjazd do Watykanu, na stałe.
src2019.09.9 12:47
5% chce dyktować 95% LOL!
Maria Blaszczyk2019.09.9 13:34
Bo osoby LGBT nie są ochrzczone? Serio tak myślisz?
ZERR02019.09.9 13:46
Nie jest ważne czy są ochrzczone. Ważne co robią i do czego dążą. Czas powiedzieć NO PASARAN!
Maria Blaszczyk2019.09.9 14:57
Jeśli mówimy o 95% katolików - to jest to co najwyżej przybliżona, zawyżona liczba - o jakieś 9 p.p., ochrzczonych. W tym, np. mnie.
Tomasz2019.09.9 15:14
No sorry, przyjechał gość z Jerozolimy czy innej Mekki do Polski i mam wierzyć w jego Boga? Chcesz mu wierzyć, jedź do niego do jego kraju i rób co chcesz ale nie wymagaj od ludzi, którzy tu mieszkają od wieków, wierzenia w bliskowschodnią mitologię?
Tomasz2019.09.9 11:23
Byłem na paradzie z żoną i dziećmi. Świetna zabawa. Uczestników parady około 5 tysięcy, wiele osób pozdrawiających z chodników i okien, policjantów ponad 1000; w kontrmanifestacji 5-10 katolików z krzyżami i jednym transparentem i około 30 narodowców. Katowice to nie Białystok, więc ekscesów nie było. To nie ta strona Wisły.
!!!2019.09.9 11:39
Oczywiście że byłeś;) A ja wygrałem w totka;) Przestań prowokować!
Tomasz2019.09.9 11:42
Twój problem, że nie wierzysz.
anonim2019.09.9 12:36
Nikt ci nie broni chodzić ,byłeś twoja sprawa . Tylko z ta iloscią uczestników to jakaś nie spójność ,bo wedlug policji 2 tys ,a według organizatorów 6 tys ,a ty naliczyłes 5 tys. Policja chyba liczyć się nauczyła ,teraz musza mieć przynajmnie maturę to mysle ,ze w miare dobrze policzyli ,to te ok. 3 tys gdzieś im sie zapodziały trochę dziwne.
Tomasz2019.09.9 14:08
Byłem i widziałem, i jeżeli Policja twierdzi, że było 2 tysiące uczestników, a policjantów 1,5 tysiąca to się tylko uśmiecham..., że nie potrafią liczyć. To prawie 1:1.
anonim2019.09.9 14:28
Tylu policjantow się nie doliczyło ,bo siebie chyba nie liczyli tacy głupi to chyba nie są .
ZERR02019.09.9 11:41
Popieram, chodź na parady Sekty LGBT razem z żoną i koniecznie razem z dziećmi. Bez dzieci szkoda zachodu... Będziesz miał okazje przekonac się co do deklaracji Sekty "Eure kinder werden so wie wir" Chodzisz, więc pewnie będą. Co kto lubi, w końcu to podobno nic złego, tak przynajmniej gorąco zapewnia Sekta.
Tomasz2019.09.9 11:46
Dzieci nastoletnie chciały iść, więc poszedłem w obstawie, żeby "nic im się nie stało ze strony rzucających kamienie miejscowych katolików". Ale suma sumarum, było spokojnie i bezpiecznie.
ZERR02019.09.9 12:49
nie chodzi o pobicie pałką ani kamieniem (katolicy nikomu nic złego nie zrobią) tylko o deklaracje ze strony sekty (deklarację popartą wieloletnim doświadczeniam, praktyką dnia codziennego) "wsze (tzn. twoje, drogi tomaszu) dzieci będa takie jak my (to znaczy: będa jak zboczeńcy)" Twój, cyrk, twoje małpy. Popieram. Selekcja musi być.
Maria Blaszczyk2019.09.9 13:21
Poważnie? A w Białymstoku to byli...? A w Lublinie to byli....? I w ogóle na każdej paradzie te bluzgające osobniki to są...? Pewnie zaratustrianie... Albo afrykańscy animiści... Na pewno tak właśnie jest.
ZERR02019.09.9 13:36
W Baiłymstoku liczba pobitych*** kontrmanifestantów przewyższa liczbę "pobitych" Sekciarzy jakieś 100x. *** kontrmanifestanci zostali pobici bardzo powaznie, łącznie z trafieniami z broni gładkolofowej w twarz. Ponad 30 wymagało pomocy lekarskiej. jak widzisz - jest prawda i jest "prawda ekranu".
Maria Blaszczyk2019.09.9 15:39
Czy Ty to widziałeś??? Ja nie mogę, jak można tak łgać. To jest obrzydliwe. Każdy, kto tam był, wie, jak było. A Ty robisz tu za negacjonistę. Jeśli kontrmanifestanci oberwali - to dlatego, że, do cholery, atakowali policję. Jeśli 30 kontrmanifestantów wymagało pomocy lekarskiej, a 100 razy mniej osób z parady - to oznacza, że 0,3 osoby z parady potrzebowało pomocy lekarskiej? Ty sobie jaja robisz, co? Same te poparzone osoby, które trafiły do szpitala, to były 4 sztuki, więc Twoje łgarstwo jest oczywiste. Tylko po co? Aha, i moja prawda to nie jest prawda ekranu. Moi rodzice tam byli, możesz sobie przejrzeć zdjęcia, na wielu jest mój tata.
ZERR02019.09.9 16:05
Z jednej strony - jak za Komuny - Aktyw ZSMP (teraz pod nazwą LGBT) ochraniany przez ZOMO, z drugiej strony mieszkańcy, przypadkowi ludzie. Po stronie ZSMP i ZOMO jest jedna, może dwie osoby pobite, po stronie mieszkańców ca. dwieście (nawet dzieci), w tym 30 konkretnie. Aktyw ZSMP rączek sobie nie brudził krwią, od tego ma ZOMO, psy, pały i helikopter.
Maria Blaszczyk2019.09.9 23:46
No serio... Jak można takei kocopały opowiadać. Są nagrania, widać, co się działo. Kto w kogo czym rzucał i kto kogo kopał. Gdyby druga strona też kopała, rzucała petardami i bluzgała - to by to również było na nagraniach. A nie ma. Do tego są tysiące świadkow,
ZERR02019.09.10 2:38
opowiadasz dokładnie tak samo jak 'Żyd z Zachodniego Brzegu Jordanu': palestyńczycy przeklinają, rzucają kamieniami, plują itp... Są nagrania! Żydzi nie muszą kopać czy sięgac po kamienia. Mają zbrojną policję, armię, bomby atomowe. Są 'eleganccy'. Palestyńczycy moga TYLKO poprzeklinać, czasem kogoś oplują albo dadzą po ryjku.
Tomasz2019.09.9 14:14
Znam kilu gejów. Znam gejów, którzy mają i wychowują dzieci. Tu w Polsce. I popieram ich wybory. To ich sprawa, ich życie. Popieram ich postulaty dotyczące małżeństw i adopcji dzieci. W Polsce mają ciężko. Mnie krzywdy nie robią, moim dzieciom także. Nie boję się, że zmieni mi się orientacja i preferencje seksualne pod ich wpływem. Jeżeli moje dzieci stwierdzą, że chcą być gejami - ich sprawa. Boję się tylko "katolików", którzy jak w Białymstoku mogliby skrzywdzić moje dzieci.
ZERR02019.09.9 14:39
Tobie sie nic nie zmieni bo jesteś starym koniem. Sekcie chodzi o dzieci i nie zakłamiesz tego swoimu debiInymi popisami. O normalne, małe dzieci, które pouczając o "prawie do masturbacji" od przedszkola można skutecznie zgwałcić psychicznie i homoseksualizować, i potem obłudnie pluć ich rodzicom w twarz kłamiąc, że "one takie były". Musimy was powstrzymać i zrobimy to, choć wiemy, że tysiące normalnych ludzi za sprzeciw wobec Sekty LGBY uwięzicie, zniszczycie i w końcu pozabijacie.
Tomasz2019.09.9 15:18
Z kontekstu wnioskuję, że nigdy dzieci nie miałeś, albo jeśli je masz, nigdy się nimi nie interesowałeś. Masz małe pojęcie o rozwoju psychofizycznym dziecka, o rozwoju seksualności dziecka?
ZERR02019.09.9 16:00
Mam wystarczające pojęce, żeby uznać szit serwowany przez LGBT za pedofilię w czystej postaci.
Tomasz2019.09.9 19:00
Nie, nie masz pojęcia, tacy jak ty widząc masturbujące się 4-letnie dziecko, w skrócie do wyboru: bicie/ psychiatra/egzorcyzmy, itd
ZERR02019.09.9 21:35
nie ma żadnych 'masturbujących' się 4-latków, no chyba że dostały się w łapy zboczeńców, pedofilów z Sekty. albo mają poxxxx "rodziców". To też się trafia
leszczyna2019.09.9 15:28
"Jeżeli moje dzieci stwierdzą, że chcą być gejami - ich sprawa." Jesteś pewien swego zdania? Sami geje twierdzą, że gejem się człowiek rodzi, a nie "chce" nim być. Może fajnie Ci było na paradzie, ale chyba nie załapałeś, o co w niej chodzi i po co oni po ulicach chodzą.
Tomasz2019.09.9 19:15
"Jeżeli moje dzieci stwierdzą, że chcą być gejami - ich sprawa." Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem??? To rozwinę specjalnie dla ciebie: Jeżeli skończą 18-20 lat, będą już prawdopodobnie pewni swojej seksualności. Czy będą heteo czy homo, to już dla mnie bez znaczenia.
leszczyna2019.09.9 21:31
Dziękuję za uprzejmość, więc wzajemnie specjalnie dla Ciebie (bez ironii): jako metodę doboru gejów do badań tzw. naukowcy stosują continuum Kinseya: każą się określać w skali od hetero- do homo-. Wiesz, co to oznacza? Że samo bycie gejem jest pojęciem czysto umownym, bo jak określić kogoś, kto sam się określa jako gej w 63%? (z artykułu krytykującego ks. Okę). Dlatego słusznie napisałeś "Jeżeli skończą 18-20 lat, będą już prawdopodobnie pewni swojej seksualności". PRAWDOPODOBNIE jest tu najważniejszym słowem. A wszystkie badania tyle są warte, ile sposób rekrutowania do nich ileś-procentowych gejów.
ZERR02019.09.9 21:38
jak się dobrze wypierze mózgi małolatów, nawet 1 z 4 chłopcóe zadeklaruje się jako "gej" i nawet połowa dziewczynek jako lesbijka. O to chodzi bandytom z Sekty - o niszczenie dzieci aby były mięskiem dla zboczeńców.
Danka S.2019.09.10 2:05
A skąd wzięli dzieci do wychowywania??? Do czego im służą ? Jako przedmiot?
dr House2019.09.9 12:17
Dokładnie tak było, 5-6 tysięcy ludzi, paru katolików z krzyżami i 30 narodowców przy pomniku Powstańców Śląskich. Miło, cicho, spokojnie, żadnych zadym. Katowice są zdecydowanie bardziej na zachód niż Białystok ;)
Zbigniew2019.09.9 13:20
Doprawdy - nie wiem, czy warto pisać do Pana. Spróbuję podjąć ten wysiłek raz jeszcze. Otóż nie istnieje coś takiego jak homoseksualizm, bo mieszanie nasienia z kałem w odbycie u kolegi nie jest seksualizmem. Z takiego bowiem poglądu wynika jakoby seks był pocieraniem w celu uzyskania przyjemności. Ale płeć służy owocowaniu miłości, otwieraniu bramy życia. Homoseksualizm (tak zwany) można byłoby uznać za odmianę seksu, gdyby ze zmieszania nasienia z kałem również powstawali ludzie. Jak Pan - mam nadzieję - widzi stawianie znaku równości między tzw homoseksualizmem, a seksem/płcią jest błędem poznawczym, naukowym, na dość elementarnym poziomie. I teraz - Pana zapatrzenie na Zachód, bez rozróżniania co ów Zachód obecnie reprezentuje i robi, jest anachroniczne i zgubne. Ten człowiek, który przyjechał na paradę jest doboszem zagłady cywilizacji - jakoś Niemcom przytrafia się to ostatnio nazbyt często. Propaganda "hom" nie ma czegokolwiek wspólnego z rozwojem i postępem - jest niszczeniem podstaw procedowania naukowego, metody odkrywania prawdy, która była jedną z podstaw rozwoju naszej cywilizacji. Wy tę metodę niszczycie, oferując w jej miejsce kuriozalną niedorzeczność. Jesteście niszczycielami rozwoju, cywilizacji, człowieka, Wiary.
Tomasz2019.09.9 15:21
Dlatego lubię czytać frondę, takie kawałki jak ww "Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu." Stanisław Lem Na frondzie to się sprawdza w 100%
Cisza spokój oto chodzi. 2019.09.9 16:01
Twój komentarz to miód na moje serce. 5-10 katolików i 30 narodowców. Czyli nikt zboczeńców nie chce nawet oglądać a przecież te ściekowe parady obliczone są na prowokacje.Brawo Polacy tak trzymać zatkać nos i zabić szambo lgbt obojętnością.
Tomasz2019.09.9 19:04
Tak, było na szczęście spokojnie. Tu jest zachód i cywilizacja i nikt nie robi z tego powodu problemów, że 2 gejów lub 2 lesbijki kochają się? Obawiałem się prowokacji "katolików", tak jak w Białymstoku.
ZERR02019.09.10 2:41
Społeczeństwo cwelów nie robi problemu gdy bierze ostro przez oczy. Taki juz los cwela.
Polak2019.09.10 10:58
Zapominasz o kilku tysiącach przyjaźnie do marszu nastawionych widzów na chodnikach i w oknach mieszkań.
Trucker ker2019.09.10 1:34
Gdaczcio naucz sie liczycklawesynie
Mother Earth2019.09.9 11:19
o ile mi wiadomo nie długo będą komercyjne loty na księżyc a tam przestrzeni duziooo i pustynia duziiia więc pasował by klimat żydom i ta wolność dla tranzoli pedofilii i czego tam jeszcze wszyscy by byli zadowoleni :)
ZERR02019.09.9 11:11
Nie rozumiecie istoty przekazu - dla Sekty LGBT wszyscy normalni ludzie, niechętni rządom Sekty, sa jak naziści - bydłem do osądzenia w "Norymberdze" i pozamykania w obozach reedukacyjnych. Oni - nie pierwszy juz raz - wzywają do rozprawienia się z przeciwnikami Sekty LGBT przy pomocy jawnej przemocy.
prosty2019.09.9 11:52
DARVO: Deny, Attack and Reverse Victim and Offender Klasyczna strategia dla osobowości z pogranicza: narcyza, psychopaty, histrionika czy borderline. Jak dominujący gen patologia przechodzi z pokolenia na pokolenie, Niemcy na równi pochyłej, dociera do nas.
krzysztof2019.09.9 10:55
to reprezentant lewackich ideologii a za zakłócanie porządku w Polsce należało go aresztować na 24 godż pobrać odciski palców i wypuścić z odpowiednim komentarzem przecież to dewianci i co mamy ich podziwiać czy jak Niemcy wysłać na nich żandarmów na koniach
Antoni2019.09.9 20:00
a co zrobiliby Niemcy, gdyby Polacy zrobili marsz pod sztandarami Maryi ? Chyba wszystkim daliby misia. To wygląda na prowokację typu Radiostacja Gliwicka w 1939 roku. Czy już prowadzą z nami ukrytą wojnę ?
Jahu2019.09.9 10:38
Tęczowy szwabie o wspólnym domu równych prawach i swoich zboczeniach pogadaj u siebie z islamami..
Spoko2019.09.9 10:37
Jestem homofobem, nie dlatego, że nie lubię tych ludzi, ale dlatego, że ich część aktywistów, tych którzy jeżdżą autobusami głównie z Warszawy po miastach organizując tzw. marsze równości, przyczepili się do mojej wiary i pemanentnie ją beszczeszczą, profanują i nas obrażają. Te świry nie chcą żadnej tolerancji, lecz dominacji nad normalnymi ludźmi. Nigdy nie zgodzę się na to żeby być rownym z tą tęczową zarazą maszerującą w marszach LGBT, a także pedofilami czy zoofilami. Dla mnie oni są równi jedynie w wielkości żołądka, co jest jasnym, że potrzebują tyle samo żarcia co ja – i nic więcej! Różnica zasadnicza między mną a nimi jest taka, że ja jestem normalny, a oni są zboczeńcami !!!
stasiek2019.09.9 21:43
a jak odnosisz się do homoseksualistów nie-aktywistów?
Polak Ateista Dumny Gej2019.09.9 10:30
A może frondzia wspomnialaby coś o tym, że Andreas Wolter otrzymał groźby śmierci ze strony polaczkowego katoprawactwa? Cokolwiek?
Cool2019.09.9 10:37
Skończyło się na groźbach???? hmmm(?)
02019.09.9 10:57
mam nadzieje ze i ty dostales jakies grozby i sie posrałeś z wrażenia
ZERR02019.09.9 11:14
Hm... wcale mnie nie dziwi, że osoba nawołująca do traktowania przeciwników Sekty LGBT jak nazistów*** słyszy jakies groźby. Pluje na ludzi, poniża, wyzywa, grozi więc ludziom puszczają nerwy. ***przypomnę nieśmiało, że nazistów wieszano i skazywano na dożywocie.
Maria Blaszczyk2019.09.9 22:53
Niekoniecznie. Skazano garsteczkę największych zbrodniarzy, jak ktoregoś dopadli akurat. Tymczasem miliony dożyły swoich dni jak pączki w maśle. Na razie nie mówimy o wielkich zbrodniarzach, tylko zwolennikach tej ideologii. A plucie, poniżanie, wyzywanie, grożenie - to jak chociażby widac w historii pana burmistrza Woltera to domena drugiej strony.... Wiesz co - powinieneś się kiedyś wybrać na marsz. Ja wiem, ze się strasznie boisz, ale naprawdę nie ma czego. A chociaż będziesz wiedział, kto pluje, a kto jest opluwany.
Kicia2019.09.9 11:26
Szkoda ze tylko grozby!!!
!!!2019.09.9 11:55
Ktoś był szybszy;)
!!!2019.09.9 11:45
Niestety, tylko groźby.
infor2019.09.9 12:05
nie o to w tym chodzi głupawy lewaku
Polak Ateista Dumny Gej2019.09.9 13:28
już twoi znamienici przedmówcy wyjaśnili o co chodzi w katoprawackich zakusach
killpedryll2019.09.9 14:09
i chooj mu w doopę. ale to pedał, więc to by było mało efektywne. zatem srał go pies, ale jest też zoofilem, to też odpada. najlepiej zaeebać chooja.
Toni2019.09.9 10:23
Niemcy nigdy się nie zmienią,oni chcieliby jak hitler rzadzić całą Europą, uwazają się za lepszą rasę, a pozostałe państwa chcieliby włączyć pod swoją rzeszę i traktować innych jako swoich niewolników. POniemiecka partia Tuska po to Polskę niszczyła,by ją za długi oddać szwabom. PO i tuska niemcy po finansowali podczas kampanii wyborczej gdy Tusk startował do rzadu w Polsce. Dziwne tylko,że Polacy tak własnych wrogów popierali i pozwolili im na niszecznie Polski aż 8 lat. Teraz Schetyna do POniemieckich zwolenników-niewolników dołączył ruki twór jakim jest .N i zrobił z tego PO-POniemieckie i KO-KOmunistyczne no i wyszło mu POKO. Jeśli nie odsuniemy tych zdrajców z Sejmu i Senatu to znowu będą przeszkadzali w rozwoju Polski na wszekie sposoby.Tak jak wycina się raka ze zdrowego organizmu kóry on toczy, tak należy wyciąć ich przy urnach wyborczych 13 października.
Pawe\305\2022019.09.9 10:14
To rzeczywiście jakaś specyficzna jednostka - jak można porównywać brak zgody na wprowadzanie w życie lewackiej ideologii gender z mordowaniem Żydów???
Maria Blaszczyk2019.09.9 13:12
Ale on nie to porównał. Najlepiej to, jak się nie ma czego czepić, dopowiedzieć to, co nie zostało powiedziane. Wtedy już jest. On porównał "Judenfrei" do "stref wolnych od LGBT i pogromy Żydów w niemieckich miastach do pogromu w Bialymstoku w lipcu. Twoje zaś uwagi o lewackiej ideologii gender ładnie się w to wpisują. Co prawda ideologia gender nie istnieje - ale za to do złudzenia przypomina bajania Hitlera a bolszewickiej zarazie, np. z przemówienia 26 kwietnia 1942 r.: "Juden waren die Traeger jener bolschewistischen Infektion".
ZERR02019.09.9 13:44
1. ideologia LGBT jak najbardziej istnieje, i co najciekawsze - jawnie o tym piszą od dekad jej ideolodzy. 2. Dlaczego uważasz słowa o bolszewickiej zarazie za 'bajania'? Przypomnę, że zbrodnie popełnione prze zbolszewicką zarazę przewyższaja liczebnie zbrodnie nazistowskie kilkanaście razy... co prawda - zgodnie z tym co twierdzą nasi luminarze sztuki i nauki - zbrodnie bolszewickie to żadne zbrodnie, nie mozna porównywać śmierci dziesiątek milionów 'ludzkich zwierząt' do metafizycznej śmierci tzw "Starszych Braci". 3. Nie wiem też jak mozna zaprzeczać absolutnie dominującej roli "Starszych Braci"*** w zbrodniach komunistycznych. Wystarczy sięgnąc do opracowań IPN. ***Brat brata batem harata
Maria Blaszczyk2019.09.9 15:25
1. otóż nie. Nie mogą pisać, bo również nie istnieją. Istnieje co innego - ideologia praw człowieka. I po prostu osoby LGBT chciałyby się załapać na kategorię "ludzie". Równie dobrze możesz powiedzieć, że katechmowa reguła traktowania osób homoseksualnych z "szacunkiem i delikatnością" jest ideologią, a nie po prostu rozszerzeniem ogólnych zasad etycznych na jeszcze jedną grupę ludzi. 2. Bo "bolszewickość" miała tyle wspólnego z "żydowskością" co "chrześcijaństwo". Owszem, istnieją pewne powiazania, ale trudno jedno z drugim utożsamiać, prawda? Aha, a liczba zbrodni jest tu zależna od jednostki czasu, jaka weźmiemy pod uwagę. Mówiąc o bolszewizmie, zakładam, że masz na myśli bolszewizm+stalinizm. No wiec mamy 12 lat rządów nazistów z 6 mln ofiar. Średnio pół miliona rocznie. I bolszewizm+stalinizm, z 36 latami i 20-30 mln (w tym 15 mln ofiar kolektywizacji). Co nie jest kilkanaście razy więcej, ale nieważne. Co daje nam w zależności od wybranego szacunku od pół do 1,2 mln ofiar rocznie. Więc co najwyżej 2 razy więcej. A i to tylko przy przyjęciu najbardziej pesymistycznych szacunków. 3. Eeee... A ja myślałam, że dominującą rolę mieli komuniści. Różnych narodowości. Dzierżyński np. był Polakiem, Beria Gruzinem, Bierut polskim chłopem itd. I tak, była tam nadreprezentacja Żydów - tylko że bardzo specyficznych. Z milionów Żydów, którzy na tych terenach mieszkali, komunizm implementowali i popełniali w jego imię zbrodnie niektórzy Żydzi. Byli to ci , którzy negowali swoją tożsamość żydowską.
leszczyna2019.09.9 15:13
Jeśli chodzi o "pogrom w Białymstoku" to jako poszkodowany na policję nikt się nie zgłosił. Nie słychać też o ofiarach śmiertelnych. "Pogrom w Białymstoku" to nie pogrom w Jedwabnem albo pogrom kielecki. Nie popierając agresywnych zachowań kiboli białostockich dobrze jest z umiarem używać terminu "pogrom".
Maria Blaszczyk2019.09.9 17:16
Serio? No więc w piśmie policji do pana posła Jakubiaka czytamy "trakcie trwania marszu lub bezpośrednio po nim jedna osoba zgłosiła przestępstwo z art. 158 par. 1 kodeksu karnego (udział w bójce lub pobiciu) w związku z art. 57a par. 1 kodeksu karnego (występek o charakterze chuligańskim), jedna osoba zgłosiła przestępstwo z art. 157 par. 2 kodeksu karnego (naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia trwający nie dłużej niż 7 dni)." To już jest ktoś, a nawet dwóch ktosiów, czyli już mamy łgarstwo. https://twitter.com/jakubiak_marek/status/1163380984731131904?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1163380984731131904&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.rp.pl%2FSpoleczenstwo%2F190819394-Marsz-Rownosci-w-Bialymstoku-Ilu-bylo-poszkodowanych.html Dodatkowo mamy A słowo pogrom ma kilka znaczeń, za SJP: zadanie komuś klęski, rozgromienie, unicestwienie, wybicie https://sjp.pl/pogrom No więc tu doszło do "zadania klęski" i "rozgromienia" - a nie doszło do unicestwienia i wybicia. Dzięki policji. Wybierasz przykłady takich pogromów z dużą liczbą ofiar śmiertelnych. Ale dotychczas "pogrom" nie oznaczał koniecznie ofiar śmiertelnych. Nie wiedziałam, ze słowo to zmieniło znaczenie. Tu np. notatka z wikipedii o pogromie mławskim, https://pl.wikipedia.org/wiki/Pogrom_m%C5%82awski w której czytamy: "Nie doszło do fizycznej napaści na żadnego przedstawiciela mniejszości romskiej, a cała agresja tłumu skierowała się na niszczenie mienia." Nie było też ofiar śmiertelnych - ale serio, muszą być, by sie zaniepokoić? Fakt atakowania dzieciaków i co drobniejszych kobiet nie jest wystarczająco przerażający? A jeszcze co do zgłaszania sie na policję... No cóż, ludzie się boją. Geje nie zawsze zgłaszają pobicia na policję z róznych powodów, ale część z tych powodów jest zbiezna z tymi, dla których zgłaszanych jest kilka procent napaści seksualnych.
leszczyna2019.09.9 18:01
Z pisma do posła Jakubiaka: ".... uprzejmie informuję, że na terenie m. Białystok do funkcjonariuszy Policji nie zgłosiła się jakakolwiek osoba z ranami czy uszkodzeniami ciała w trakcie marszu. Nie było też takich zgłoszeń bezpośrednio po zakończeniu marszu. W trakcie lub bezpośrednio po marszu jedna osoba zgłosiła przestępstwo z art. 158 par. 1 kk w zw z art. 57a par.1 kk oraz jedna osoba zgłosiła przestępstwo z art. 157 par.2 kk." Owszem, masz rację, dwie osoby zgłosiły przestępstwa, ale policja nie zakwalifikowała ich jako groźnych dla życia i zdrowia jak rany i uszkodzenia ciała. Oczywiście wiążące będzie orzeczenie sądu w takich sprawach. Nie pisałam, że tylko ofiary śmiertelne mogą budzić niepokój. Nie wiem o atakach na dzieci lub wybierania kobiet do atakowania ze względu na drobną posturę. Uważam tylko, że biorąc pod uwagę społeczne konotacje określenia "pogrom", należy bardzo rozważnie używać ich do opisu bieżących wydarzeń.
Maria Blaszczyk2019.09.9 23:43
No nie zakwalifikowała. Ale co z tego? Zgłosiły się akurat te osoby, a nie nikt. https://www.facebook.com/watch/?v=330849104490099 Ten filmik też jest dobry z powodu pełnych katolickiej miłości bliźniego i kultury osobistej okrzyków. Tu mamy atak na dzieciaka. Kurczę, sama mam 14-latka. 43 kg, to jest straszne. https://www.youtube.com/watch?v=7eC7GLXITNg Tu 4'41 widac, jak gość pluje dziewczynie w twarz: https://www.youtube.com/watch?v=NFgXR4A-IrE Z tego filmu też szczerze polecam posłuchanie w 9'49 monologu o policji - to rzuca wiele światła na tematykę zgłaszalnosci przestępstw motywowanych nienawiścią do gejów policji. A właściwie to cały warto obejrzeć - żeby wiedzieć, jak to jest być osobą nieheteronormatywną w Polsce. Po 11 minucie jest taka dość typowa paradowa wiązanka - proszę uwzględnij, że tam byli np. moi rodzice, państwo już nienajmłodsi, których faszolki zapytywali, "eeee, kija wsadź", "czym cię ojciec zrobił, ku.wo ty" i "same kr.wy brzydkiea", "chodź ci zaj.bie.. Aż ci flaki nosem wyjdą"... No i sakramentalne "wypie..lać" Tu mamy atak na faceta - za to całym stadem: https://www.youtube.com/watch?v=5KEUMbKwVmo Jak powiedział Hubert Sobecki: "Chcecie wiedzieć, jak było w Białymstoku? Myśleliśmy, że nas zabiją, tak było w Białymstoku” To, ze rany nie były groźne, zmienia coś w ogólnym wydźwięku tej historii?
leszczyna2019.09.10 0:27
Wydźwięk zdarzeń w Białymstoku jest oczywiście negatywny, rozróba na ulicy w wykonaniu chuliganów jest godna jedynie potępienia. Ale chamstwo leje się nie tylko z tej strony. Choćby "katościerwa" na frondzie czy inny "repertuar". Ja nie mam potrzeby wchodzenia na strony gejowskie, by tam lżyć ludzi i chwalić swoich, ktokolwiek by to był. Żałuję, że nie udało mi się skopiować linków, ale wierzę Ci jak najbardziej. Gdy jednak słyszę w Polsacie, jak dwaj polscy geje "pobrani" na Malcie odmawiają Kai Godek prawa do istnienia i dziennikarka nie reaguje, to nie czuję do nich empatii. Znalazłam przy okazji wypowiedź p. Pawła Śpiewaka, dyrektora ŻIH w twn24 (Białystok. Marsz Równości. Paweł Śpiewak o incydentach https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/bialystok-marsz-rownosci-pawel-spiewak-o...) o różnicach antropologicznych między uczestnikami Marszu i chuliganami: z jednej strony młodzi, ładni, uśmiechnięci ludzie, z drugiej "karki". To też bardzo niebezpieczne, taka sama metoda rozpoznawania wrogów jak u niemieckich rasistów, którzy mierzyli szerokość nosa czy żuchwy, co miało dowodzić klasyfikacji rasowej. Aż dziwne, że takie spojrzenie zaprezentował Żyd. W roli probierza ideologiczno-antropologicznego pojawił się kark.
ZERR02019.09.9 21:44
Dobrze że nie jest przerażający fakt bicia gazem policyjnym kobiet i dzieci w sąsiedztwie przemarszu Tęczowych Koszul.
Cool2019.09.9 16:23
Jeśli zasadnym według Ciebie jest odniesienie cyt: "pogromów Żydów w niemieckich miastach" do lipcowych wydarzeń w Białymstoku?! ... to Ty się po prostu zacznij leczyć!
Maria Blaszczyk2019.09.9 23:48
Tak, z poczatkowej ich fazy - jak najbardziej. Tak się to właśnie zaczynało.
ZERR02019.09.10 3:14
Nie ma żadnych wspólnych elementów. Choc nie... są. Sa kolejne marsze Teczowych Koszul. Są rewolucyjne organizacje zasilane pieniążkami przez Międzynarodowy Kapitał. Jest intensywna indoktrynacja i przedstawianie Przeciwników brunatnej, sory, tęczowej rewolucji*** w filmach, książkach i prasie jak bydła i zwierząt. Jest uporczywa bierność władz państwowych wobec kolejnych prowokacji. W końcu rozwija się ruch homo-jugeng adresowany do dzieci. Jest równiez zastraszanie Żydów, sory, narodowców w pracy, oznaczanie ich biznesów hasłami "homofob". Tak... sa jednak spore podobieństwa. Tęczowe Koszule nie żartują, czują ochronę ze strony obcych Ambasad, korporacji medialnych i potężnych banków. Czuja, że świat będzie ich, i że łatwo zagarniają kolejne kraje. ***jak się zmiesza kolory tęczy to co wyjdzie? Wyjdzie kolor brunatny.
prosty2019.09.9 10:12
Tęczowa międzynarodówka w akcji. Nasza droga władzo, masz narzędzia, informuj społeczeństwo, skąd idą na to pieniądze do Polski i w Polsce, kto płaci za autokary, oprawę i aktywistom, gdzie jest centrala tego?
lolek kremowka2019.09.9 10:11
Zgwałcony przez księdza Jarosława Pestkę dziewięciolatek "wspólnikiem w grzechu". Tak uznał kościelny sąd i uniewinnił księdza w Imię Pńskie... https://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/superwizjer-sad-biskupi-i-sekret-papieski,967379.html
Cool2019.09.9 10:35
Kolejny homoseksualny pedofil udający księdza! ... geje chyba powinni być izolowani od społeczeństwa.
ZERR02019.09.9 11:08
lewacka logika - z tego powodu że trafił sie jakiś ksiądz-zboczeniec, całe społeczeństwo "musi" poddac się władzy zboczeńców? Grozisz nam, że jak się nie "zgodzimy" na Sektę LGBT to nasze dzieci będe gwałcone?
Maria Blaszczyk2019.09.9 13:17
Ależ coś źle zrozumiałeś... czemu reagujesz atakiem? Pan lolek nic takiego nie napisał, wręcz przeciwnie. Pan lolek przeciwstawił neomarksistowskiej zarazie Sekty sodomitów i gomorytów zdrowe kościelne wzorce moralne, gdzie wiadomo, kto jest dobry, a kto zły, a nie jakieś relatywizmy i konsensualne bzdury.
!!!2019.09.9 11:57
Skoro to zrobił, to zawiadomić prokuraturę i do pierdla z nim. I co to ma wszystko wspólnego z marszem dewiantów namaszczoną przez jakiegoś różowego hitlerowca???
anonim2019.09.9 12:22
Taka też prawda jak popełnił przestepstwo to do prokuratury sie zglasza od razu.
Maria Blaszczyk2019.09.9 13:33
Kto popełnił przestępstwo? Sąd kościelny?
anonim2019.09.9 14:25
Nie udawaj glupszej niż jesteś .
Maria Blaszczyk2019.09.9 15:27
Pan lolek zamieścił link do informacji o decyzji sądu kościelnego. A Ty na to napisałeś: copy-paste, nic nie zmieniam: "Skoro to zrobił, to zawiadomić prokuraturę i do pierdla z nim" - no więc właśnie się dziwię...
Piotr2019.09.9 10:05
A co zrobił hitler jak doszedł do władzy ?? Wyciął wszystkich dewiantów (homoseksualistów) którzy wtedy bardzo aktywnie się ujawniali. Ludzie czytajcie historię, bo się powtarza. Potwierdzam, trzeba się modlić za tych ludzi bo się pogubili.
anonim2019.09.9 12:59
NSDAP TO BYLI HOMO MACHO - a znęcali się nad homo light - TAK CZY SIAK HOMO
DymajTymekIRóbLodyPókiśJeszczeCałkiemMłody2019.09.9 10:05
Wydaje mi się, że ten w pełnej masce po lewej, to Tymuś Szydło, na urlopiku. I na smyczy też. Młody jest, to się bawi. Przecież lepsza zabawa, niż siedzenie w drewnianym kiosku z firankami i słuchanie, jak radiomaryjne jędze skrzeczą swoje "grzechy". Czyli pierdzenie na mszy, obmawianie najlepszych sąsiadek, złe myśli o sklepowej z geesu.
Ben2019.09.9 10:20
Jeśli na smyczy i w masce to ksiądz Oko.
Spoko2019.09.9 10:40
Dlaczego my się zajmujemy takimi debilami jak wy . Czyż w internecie nie ma już miejsca dla mądrych, uczciwych i normalnych ludzi ?!
Jana2019.09.9 12:58
Jesteście żle wychowani.Rodzice wasi ponieśli życiową klęske.Módlcie się za nich.
Moni2019.09.9 9:50
Rządy dewiantów - to czeka Polskę gdyby wybory wygrali rodzimi dewianci. Od tych obrzydliwych typów niby-ludzi na tym foto, dziś różni ich jedynie to, że na codzień paradują pod krawatem i w marynarkach, ale poniżej występują przed kamerami już w bokserkach.
Jan Statystykiewicz2019.09.9 9:48
Proszę teraz tych, którzy czytają artykuł, o nieobrażanie uczestników marszu, a o modlitwę za ich nawrócenie. Ja się deklaruję pierwszy. Czy jeszcze ktoś|?
matens2019.09.9 13:41
nie wiem czy dam radę , ale spróbuje
anonim2019.09.9 17:14
Trudne to ,ale wierze ,że dasz radę ,trzeba się za nich modlić ;)
violencja2019.09.9 17:17
Wiesz , emocje są ogromne , dałam im upust niżej , ale pokazałam swój sprzeciw , ponieważ nie zgadzam się na brukanie naszych dzieci. Zanurzam ich w Bożym Miłosierdziu i proszę Maryję , aby otuliła ich swoim płaszczem , żeby przejrzeli i zrozumieli. Amen
Alojzy Cedzidło2019.09.10 11:49
Jestem katolikiem , wierzę w skuteczność modlitwy .Jednak tu i wcześniej , to kara dla nas za tolerowanie , ba , pomaganie grzesznikom . Jednym od 45 roku, innym od 89. .A może tym samym ? Co myśmy zrobili aby ich nawrócić . Nic .. Dziś ich nawet do władz wybierają . Taka ,,pomoc " jak w Katowicach nie jest pierwsza , ani jedyna . Pamiętam ,,pomoc " dla Krytyki Politycznej . Niemcy z palami . Tylko pytanie zasadnicze . Czy PiS , samotny w tej sprawie , jest w stanie ,,wymodlić " zmianę , poprawę . Watpię . Timmermajster z polskimi ,,oddziałami " czuwa w Brukseli .