21.05.20, 08:15Fot. via Pixabay

Pedofile celebryci wywołani do tablicy. Komentarze po filmie Latkowskiego...

Osoby ujawnione z nazwiska, przez @LatkowskiS muszą zostać ponownie, dokładnie sprawdzone przez odpowiednie służby. Nieważne, czy to nazwiska lokalne, czy wielkiej gwiazdy z TVN! Musimy poznać całą prawdę i skazać obrzydliwych zboczeńców, a niewinnych oczyścić” – napisał na twitterze wiceminister cyfryzacji Adam Andruszkiewicz po wyemitowaniu przez TVP filmu Sylwestra Latkowskiego pt. „Nic się nie stało”.

Europoseł Joachim Brudziński napisał z kolei:

Mówienie w kontekście pedofili o celebrytach, artystach, dziennikarzach, politykach czy księżach to czysty eufemizm. To zboczone świnie są a nie żadni artyści, Szczytem hipokryzji jest piętnowanie pedofili w kościele a relatywizowanie tych zboczeńców w innych środowiskach”.

Europoseł Dominik Tarczyński pisze:

Kuba właśnie ma rozwolnienie :)))

Dzwonią do siebie na ostro.

Cała warszaffka ma rozwolnienie”.

Piotr Semka pyta z kolei:

Film Latkowskiego to kapiszon? Zrobił ile się dało. Oskarżenia Latkowskiego po filmie mocne. Przeraża brak zainteresowania tym co działo się w centrum Sopotu Nikt z gości Zatoki sztuki nie widział, że kręcą się tam 15-letnie dziewczynki? Nikt w nie słyszał co tam się dzieje?”.

Marcin Makowski napisał:

Latkowski w emocjonalnym wejściu na żywo oskarża aktorów i celebrytów o krycie afery pedofilskiej w "Zatoce Sztuki". Mówi, że prosił o to wejście "prezesa Kurskiego". Niestety - choć rozumiem emocje - oskarża ludzi z nazwisk bez podania dowodów. A tutaj powinny się pojawić”.

Dalej dodał:

Liczę, że Sylwester Latkowski pokaże więcej dowodów i system krycia afery pedofilskiej w "Zatoce Sztuki" po dzisiejszym dokumencie. Na pewno warto się tą sprawą zająć, zrozumieć mechanizmy bierności prokuratury. Przydałaby się druga część, z niego innej strony”.

tag/twitter,TVP 

Komentarze

omores2020.05.21 12:28
Mało kto ma odwagę profesora Aleksandra Nalaskowskiego z Torunia sięgać głębiej i pokazywać zgniliznę moralną świata, w którym żyjemy. Niestety, kiedy powiedział, że tzw. parady równości to właśnie przykład rozkładu i degeneracji, zagrożona jest jego praca na uniwersytecie, gdyż ton dzisiejszemu uniwersytetowi nadają postaci takie jak Hartman czy Środa. O tempora...!
Sprytny ninja2020.05.21 12:25
Wyrwać to zło, niezależnie kto kim jest, celebryta, ksiądz, rolnik, nauczyciel ,..... każdy. Wreszcie dobrać się im do d. tak jak oni dobierali się do czyjejś.
Kosiarz2020.05.21 11:56
No to w więzieniu zostaną cwelebrytami :)
LewackaKretynizacjaPolski2020.05.21 11:53
Brawo Panie Latkowski ! Jechać po lewackiej bandzie , aż do kości ! Nie interesuje mnie Pana przeszłość tak chętnie w tej chwili używana przez lewactwo do swojej obrony. Twierdzę stanowczo, że to gówniana obrona, bo co ma piernik do wiatraka ? Pozdrawiam i trzymam kciuki.
mandra2020.05.21 14:14
rozumiem, że do kościoła idziesz tak samo głośno walczyć z pedofilią?
mandra2020.05.21 11:34
Wyborcza od pięciu lat pisze o tych aferach, powstała nawet książka. Przeczytajcie, tytuł brzmi "Zatoka Świń" - polecam. Ekscytujecie sie natomiast Latkowskim, który swoje dzieło wypuścił tylko po to, by przykryć kolejny dokument o pedofilii w kościele. Ciekawe, czy biskupów tak samo wywoła publicznie do tablicy. Na antenie TVP, hehe :D
Ramirez2020.05.21 11:40
Czy to nie Wyborcza (ale może nie, albo nie tylko, świadomie albo nieświadomie, bez różnicy) ponad dekadę temu szczuła na Ewę Sowińską, rzecznik praw dziecka, po tym jak zapowiedziała ona rozprawienie się ze zorganizowanymi pedofilami? Zrobiono z niej medialnie wariatkę, bo była niebezpieczna. Fajnie by było i ten temat prześledzić - kto i jakimi metodami uwalił Ewę Sowińską, rzecznik praw dziecka, po tym jak zapowiedziała walkę z pedofilią.
Urszula2020.05.21 11:51
Podaj namiary na jakieś źródła. Będę wdzięczna.
Ramirez2020.05.21 12:20
kalendarium wydarzeń: 24 marca 2006 Sejm wybrał Ewę Sowińską na stanowisko rzecznika praw dziecka. Ujawnia ona: osobom między 15 a 18 rokiem życia nie można sprzedawać alkoholu, natomiast można /.../ utrwalić film pornograficzny z ich udziałem kontra Systemu: W maju 2007 tygodnik „Wprost” zamieścił wywiad z Ewą Sowińską Wprost: Niektórzy twierdzą, że homoseksualizm jest promowany nawet w bajce „Teletubbies”. Sowińska: – Słyszałam o tym problemie. widać, kto "wyciągnął" temat. I żeby było jasne - teletubiś w tym czasie jest w rzeczywistości nieformalna maskotką ruchu LGBT. 22 kwietnia 2008 marszałek Sejmu Bronisław Komorowski poinformował o rezygnacji Ewy Sowińskiej ze stanowiska rzecznika praw dziecka. Kilka lat wcześniej Guardian nazywał Twinkyego "gay icon" i jeszcze: "Tinky Winky is the first queer role model for toddlers" W czasopiśmie "The Advocate" powtarzał to gejowski aktywista Michael Musto. "the character offered a great message: not only that it’s okay to be gay ... " Sowińska miała rację, ale i tak w oczach nieświadomej publiki zrobiono z niej wariatkę. Utrwalanie filmów pornograficznych z 15-latkami pozostało legalne.
anonim2020.05.21 13:18
do kompletu: Sowińska zaproponowała, aby zmienić prawo pozwalające na produkowanie pornografii z 15-latkami (co w większości państw jest poważnym przestępstwem, ale nie w Polsce) I kontra Systemu: Anna Monkos, Artur Grabek, „Sowińska zabroni seksu siedemnastolatkom”, Dziennik.pl, 25 marca 2008
MaxFiend2020.05.21 11:10
Chyba raczej do tablicy powinni być przywołani policjanci i prokuratorzy, którzy nic w tych sprawach od lat nie robili. Tekturowe państwo PiS.
Ramirez2020.05.21 11:36
Policjanci i prokuratorzy? To chyba oznacza "instytucjonalną ochronę pedofilów" hm... czy to nie lewaki często powtarzają, że "tylko kościół instytucjonalnie..."?
LewackaKretynizacjaPolski2020.05.21 12:21
Tekturę to ty masz zamiast mózgu. Prokuratura zrobiła, co mogła, a "Zupełnie (bezkarna) wyjątkowa kasta" popisała się chroniąc przestępców.
Dell2020.05.21 16:15
Ta akurat "tektura" datuje się z czasów PO-PSL. "Krystek" poszedł siedzieć w październiku 2018. Rząd PiS-u powstał 16 października 2015. O to, dlaczego wcześniej nie można go było skazać, trzeba pytać Seremeta i wasz rząd. Kto był ministrem sprawiedliwości? Kto był ministrem spraw wewnętrznych?
stan2020.05.21 21:35
W 005-2015 r. państwo PiS? Chyba jednak przesada - sprawdź, kto był wówczas u władzy w Polsce i Sopocie.
kol2020.05.21 11:04
Obrońcy demokracji do obrony cele brytów w TVN i Polsacie nic się nie stało....
Realista2020.05.21 10:19
Frondo tylko gorąco proszę uważaj z tymi pedofilskimi oskarżeniami. Nie chciałbym żeby mój ulubiony satyryczny portal upadł na skutek przegrania w sądach procesów tymi celebrytami przeciwko którym pojawiły się insynuacje, ale dowodów nie ma:)
Palindrom2020.05.21 10:10
A jak tam ze sprawą dilera gwiazd o celebrytów? Czy też jakiś Latkowski musi zrobić o tym film, żeby zahibernowani prokuratorzy i sędziowie przestali chlać słuchać "Trujki" i wzięli się do roboty?
Palindrom2020.05.21 10:03
Latkowski robił film przez pół roku i "ma przedstawić dowody", a policja, prokuratura i sądy w polskim Palermo, zajmujące się sprawą od ponad 6 lat, nadal w głębokiej… "kwarantannie"!
Karolina Karolajn2020.05.21 9:52
Sylwester Latkowski robił ten film już kilka lat temu,ale dotknąć tego tematu mógł tylko człowiek NAPRAWDĘ odważny, bo to się działo rzeczywiście a zboczeńcy celebrujący w tym medialnym świecie są NAPRAWDĘ groźni. Co innego film Sekielskiego witany z największą atencją ,zielonym światłem,wsparciem finansowym i super reklamą w tych zboczonych mediach. Kościół i biskupi rzecz jasna natychmiast zaczęli przepraszać,bić sie w piersi za nie swoje winy a nie straszyć pozwami jak dewianci z tvn czynia gdy tylko zostali wywołani do tablicy. No i na koniec nie uwierzycie co mi wpadło (przypadkowo) "w ucho" jakiś czas temu https://www.youtube.com/watch?v=7JjuwpvA0Wo
Niejestemrobotem2020.05.21 9:59
Widzisz, widać Kuba ma czyste sumienie i nie boi się konfrontacji w sądzie, a biskupi woleli nie ryzykować, że w sądzie jeszcze więcej wyjdzie na ich temat niewygodnych rzeczy. Więc woleli przeprosić. A to, że film Sekielskiego był witany z atencją, był po prostu rzetelny, Latkowskiego nie jest. Nie ma dowodów.
Iwo2020.05.21 10:39
Jaki rzetelny????? zrobiony na potrzeby lewactwa. Latkowski nie ma dowodów? i zrobiłby taki film narażając się na ciąganie po sądach? a poza tym o dowody musi postarać się prokuratura a nie p. Latkowski. Jak to się mówi nie ruszaj g..na żeby nie śmierdziało a tu czuć już na kilometry.
Niejestemrobotem2020.05.21 11:56
Rzetelny. Z dowodami. Zrobiony na potrzeby widzów i społeczeństwa. Widzisz, dziennikarz tworzący reportaż też powinien mieć dowody na poparcie swoich słów. I powinien je zawrzeć w reportażu. Tak, aby było to wiarygodne. A nie mówić byle co, bazując na jakimkolwiek możliwym powiązaniu i mieć nadzieję, że akurat przypadkiem powiedział prawdę.
iza2020.05.21 9:31
Artyści i księża - skoro zgwałcili dziecko, to powinni odpowiadać. Znając PiS będzie linczowanie artystów i ukrywanie pedofilii w kościele.
Wróbelek2020.05.21 11:25
Jak na ten moment, to od dłuższego czasu jest linczowanie księży i ukrywanie brudnych powiązań bohemy. Więc nie wiem, na jakiej podstawie zakładasz, co będzie "znając PIS".
Agnieszka Dz. 2020.05.21 9:18
Każdy pedofil zasługuje na surową karę. Każdy jest zwyrodnialcem. Filmy Sekielskiego i Latkowskiego różnią sie tym, że Sekielski pokazuje tylko przypadki, gdzie wina została udowodniona, sprawca sie przyznał, Latkowski oskarża bez dowodów. Poza tym, obrońcy księży pedofilów głośno krzyczeli o przestępstwach informatora Sekielskich. Kryminalna i więzienna przeszłość Letkowskiego wam nie przeszkadza?
AntyUrszula2020.05.21 9:41
Kretynka oglądająca TVN24 broni swoich "gwiazdek" próbując zdyskredytować Latkowskiego - PARADNE!!!!! Jak dostaniesz mandat za przekroczenie prędkości to będziesz bronić kierowców, którzy przekraczając prędkość zabili kogoś na drodze, a dyskredytować policjantów, bo nie złapali go wcześniej, czyli popełnili przestępstwo zaniechania?????!!!!!!!!
Agnieszka Dz.2020.05.21 9:45
Bronie? Nikogo nie bronie, każdy, powtarzam, każdy pedofil to zwyrol, który powinien zgnić w więzieniu.
Karolina Karolajn2020.05.21 9:58
nie dodałaś tylko że"każdy w koloratce" nasz Ty frondowy ałtorytecie łagodnie sączący jad w komentarzach i udający uczciwą niewiastę z sympatycznym awaterem w nicku
Klejnot Nilu2020.05.21 10:00
Piękny chochoł, bardzo piękny.
Agnieszka Dz.2020.05.21 10:00
Nie mam awatara, tylko własne zdjęcie, nie posługuję się cudzym wizerunkiem. Miłego dnia.
J.P2020.05.21 13:23
A ja uważam, że Latkowski zrobił gniota tak ogolnikowego, że to wydmuszka przy filmie Sekielskiego. Ciężar gatunkowy krzywd też jest różny. Z jednej strony młode kozy ciekawe luksusow, z drugiej... chłopcy ministranci szukający Boga a znajdujący prostate księdza. Sory, ale księża nadal prowadzą 1:0 A Latkowski niech nauczy się trudnej sztuki reportażu. A Agnieszka to w ogóle jestl ładna i młoda i ma ładne zdjęcie.
anonim2020.05.21 13:46
No wiesz, jedna koza skoczyła pod pociąg. Poza tym polecam poczytać coś o technikach utrzymywania "kóz" w posłuszeństwie przy pomocy pałki, sznura, narkotyków i wielokrotnych gwałtów. Żadnego z ministrantów takie atrakcje nie spotykały. Żaden nie skoczył z mostu, choć feministki upierają się, że mężczyźni są psychicznie słabsi.
J.P2020.05.21 13:55
Tu się drogi kolego mylisz już od początku serii zdarzeń. Nie twierdzę, że nie było w świecie aktorów czy też piosenkarzy tego typu rzeczy jak samobójstwa młodocianych Natomiast z całą pewnością twierdzę , że ciężar gatunkowy tego co działo się na plebaniach jest o wiele cięższy i gorszy do zniesienia. Jak widać, Sekielskiego filmów nie widziałeś i ofiar , których u Latkowskiego dziwnie mi brakowało. Pamiętaj też o tym, że ksiądz to prawie Bóg i jego autorytet i potwornosc w związku z tym jego czynów ma o wiele większe skutki społeczne. Zapomniałeś też o głośnej sprawie dziewczynki wiezionej przez ksiedza pedofila.
anonim2020.05.21 14:18
Ksiądz nie jest żadnym "prawie Bogiem", a jego autorytet nie istnieje w takich relacjach. Skutki psychiczne nie zmieniają się jak raczysz zmyślać. Przy czym: żaden "ministrant" nie był bity i przymuszany tak jak nieletnie ofiary sutenerów. Porównywanie przemocy wobec ofiar sutenerów - dziewczyn bitych prętem stalowym i narkotyzowanych, do sytuacji chłopaka który za noc zarabia tyle co jego matka w miesiąc, jest nie do przyjęcia. Relatywizujesz przeraźliwie. A jest dokładnie odwrotnie. Oraz, tzw Kasia, jak wykazano w Sądzie, nie była "więziona", bo w okresie "więzienia" swobodnie przemieszczała się po mieście i szkole. Jedną zaś z przyczyn względnie łagodnego wyroku była ujawniona korespondencja między oskarżonym a jego ofiarą. Korespondencja która udowodniła linię obrony. Nie wszystko co piszą postępowe gazety przypomina prawdę. Często są to jawne kłamstwa.
J.P2020.05.21 14:28
No widzisz, nigdy mnie ksiądz nie tknal ale jako mały gowniarz uważałem księdza, Kościół za bardzo bliski ideału twór. Dlatego uważam, że wielu dzieciom też ksiądz i Kościół takimi się jawił. Wspominasz o przemocy, zapominasz ,że przemoc psychiczna i szantaż bywa gorszą od fizycznej. Nadal uważam, że kler był bardziej bezkarnym i pozostawił większe spustoszenie w duszach.
Agnieszka Dz.2020.05.21 14:04
Agnieszka młoda jak jagoda to była może jeszcze z 15 lat temu, teraz jest w wieku odpowiednim ;) I nie zgodzę się z Tobą. Nastoletnie dziewczynki mogą być głupie, bezmyślne, łase na łatwy pieniądz, z rożnych rodzin. Ale to ciągle dzieci. I nikt nie ma prawa ich tknąć, nieważne, czy jest księdzem, czy celebrytą. Trochę zawiało to argumentem Zerro, jak to ministranci sami leźli księdzu do łóżka, bo płacił.
anonim2020.05.21 14:21
No, ale chłopak lazł Jankowskiemu do łoża, bo ten mu płacił. To jest fakt. Sam mówił, ile kasował na noc. Nikt go nie zmuszał biciem i szantażem, jak sutener.
Agnieszka Dz. 2020.05.21 15:39
Jeden lazł, drugi nie lazł, panienki z lokalu często też nie są do niczego zmuszane i też są sowicie wynagradzane. Nikogo to nie usprawiedliwia. Dzieci są nietykalne.
J.P2020.05.21 14:22
Piękna Agnieszko rocznik 19XX problem należy rozpatrywać na wielu płaszczyznach. Uogólniac według mnie nie należy. Jeśli mowa o krzywdzie to tu możemy zastosować system zero-jedynkowy, ale tylko tu.
Rychu W.2020.05.21 15:21
Proszę nie flirtować przy ludziach, od tego macie telefony i facebooki.
Niejestemrobotem2020.05.21 9:49
Odwołując się do przykładu z policjantem. Jeśli by mnie zatrzymał, bo na oko wydaje mu się, że jechałem za szybko, ale nie ma wyniku pomiaru z radaru, ani innego dowodu, to bym mandatu nie przyjął. A taka jest sytuacja z Latkowskim.
Karolina Karolajn2020.05.21 10:02
a ty to już wiesz dzisiaj?!
Niejestemrobotem2020.05.21 10:06
Że nie ma dowodów? Nie przedstawiono ich w reportażu.
Iwo2020.05.21 10:28
Od ścigania przestępst i zbierania dowodów jest prokuratura a nie p.Latkowski, który wyraźnie powiedział, że nie pokazywał osób żeby ich nie narażać bo się boją. Pokazał co się dzieje w tym tzw. zakłamanym światku celebrytów. Reszta należy do prokuratury i tyle w temacie.
Niejestemrobotem2020.05.21 10:34
Czyli mamy reportaż, który równie dobrze może być całkowitym kłamstwem. I tyle w temacie
Iwo2020.05.21 11:29
Albo prawdą. Takiej opcji nie bierzesz pod uwagę. Nie słyszałeś/łaś o celebrytach pedofilach nigdy, tak? Pierwszy raz o tym jest mowa? Naprawdę muszą być w reportażu niezbite dowody żeby opowiadał o prawdziwych wydarzeniach? Nie ma takiego lokalu? Nie bywali tam ci celebryci? Otóż bywali i co? I nic. Cisza z ich strony. Niczego nie widzieli i nic nie słyszeli. Taka ich to właśnie wiarygodność.
Urszula2020.05.21 11:48
Ale pieprzysz jak powalona. To tak jakbyś porównała mrówkę do słonia. No cóż. Myślenie pisdzielców nie jest ich mocna stroną. Piszą byle pisać, głupio bo głupio, ale piszą. Nie masz pomysłu na inny nick. No chyba na tyle myśleć potrafisz. :D A może się mylę
1235446%76678)72020.05.21 9:44
Kto to jest LETKOWSKI, analfabetko????
Agnieszka Dz.2020.05.21 9:53
Przepraszam za literówkę, piszę z telefonu.
Dell2020.05.21 11:05
"analfabetko????" Po co ten wybuch agresji? Co to wnosi do istoty sprawy?
Urszula2020.05.21 11:49
Ulżył sobie. Tylko tyle potrafi. :D
Dell2020.05.21 10:18
2018 październik wyrok na "Krystka" za gwałt na dziewczynce (jedyny, na razie, prawomocny - trzy lata) 2019 styczeń początek procesu "Krystka" i Marcina T. ("krystek" - 33 ofiary seksualne, T. - 5 ofiar)
Agnieszka Dz.2020.05.21 12:03
Trzy lata za gwałt? Co to za wyrok?!
LewackaKretynizacjaPolski2020.05.21 12:17
Z pretensjami, lemingu, do "zupełnie (bezkarnej) wyjątkowej kasty", nie do rządu, czy prokuratury.
AAAtomek2020.05.21 13:27
Z pretensjami, prawiczku intelektualny, do ministra Ziobry i PiS, który rządzi od 2015 roku.
Dell2020.05.21 16:03
O co mają być te pretensje do Ziobry? Przypomnę: rząd PiS-u powstał 16 października 2015. "Krystek" został skazany kiedy Ziobro był już ministrem sprawiedliwości w październiku 2018 roku. Czytaj, myśl, spróbuj zrozumieć.
Niejestemrobotem2020.05.21 13:35
Ech. Sąd wydaje wyrok zgodnie z prawem. Jakby ustawodawca ustalił, że za gwałt jest od 10 lat w górę, to gwałciciel dostałby 10 lat co najmniej. Jak ustawodawca ustalił widełki tak, że za gwałt dostaje się wyroki w zawieszeniu, albo kilka lat, to nie wina sądu, tylko rządu. Bo nie sąd stanowi prawo, tylko rząd.
Niejestemrobotem2020.05.21 13:37
Oczywiście parlament, a nie rząd, ale i tym i tym rządzi ta sama partia.
anonim2020.05.21 12:31
Sąd odmówił poszkodowanej uzasadnienia, dlaczego taki niski wyrok.
Niejestemrobotem2020.05.21 13:32
Agnieszko, niestety, ale w Polsce za gwałt często dostaje się wyroki w zawieszeniu, także i tak dobrze, że cokolwiek dostał.
Dell2020.05.21 15:34
Sorry! Takie mamy sądy. Czy taki wyrok jest możliwy bez łapówki? Kiedy słyszę o takich rzeczach to już zupełnie nie potrafię zrozumieć dlaczego nie chcecie pomóc w ich naprawie.
Niejestemrobotem2020.05.21 19:25
Już tradycyjnie nagonka na sądy. Typowa PiSowska propaganda. Naprawdę piękna, partyjna propaganda. A prawda jest taka, że jeśli w kodeksie karnym za gwałt na małoletniej jest kara od trzech lat, to jeśli sprawca nie był wcześniej karany, nie ma jakichś dodatkowo obciążających okoliczności, a do tego okaże skruchę (bo tak mu doradzi adwokat) to dostanie wyrok minimalny. Bo tak działa prawo. Już pomijając, że w przypadku "zwykłego gwałtu" w takiej sytuacji często zapada wyrok w zawieszeniu, bo żadna władza nie ustaliła przepisów tak, aby gwałt był uznawany za zbrodnię.
Dell2020.05.21 23:54
Jeżeli sędzia zasądza najniższą jaką może karę za gwałt na dziecku to powinien przestać być sędzią. Co znaczy "bo tak działa prawo"? Sędziowie są od działania według schematu? To po co nam oni? Maszyna też sobie da radę ze schematem. Za mniejsze pieniądze, a kiedy się zestarzeje to nie pójdzie w stan spoczynku tylko na złom. To co nazywasz za "gazetowo-tefauenowymi" "typową PiSowska propagandą" to trzeźwa ocena sprzeniewierzenia się niektórych sędziów nam - Narodowi. To my, Naród jesteśmy ich władcą. Nie oni naszym.
Niejestemrobotem2020.05.22 9:27
Nie, to nie trzeźwa ocena tylko na siłę czepianie się sądów. I przy każdym wyroku, który Frondzie się nie podoba się pojawia. Sędziowie są od działania zgodnie z prawem. Interpretowania go i wydawania wyroków. Oceny czy do przestępstwa doszło i wydania wyroku. Ale wyrok musi być zgodny z prawem. A prawa sędziowie nie mogą zmieniać. Czemu sędzia ma nie wydawać najniższego wyroku? Bo tak chce naród? To niech naród wybierze władze, która zmieni prawo, tak że nawet najniższy wyrok w opinii narodu będzie w takiej sytuacji wystarczający. A nie ma pretensje do sądu, że ten przestrzega prawa, które jest tak skonstruowane, że w takiej sytuacji zapadają w jego opinii nieuczciwe wyroki. Ale PiS woli wmówić ludziom że to wina sądów. Żeby móc je sobie podporządkować i zapewnić bezkarność.
ryszard2020.05.21 9:17
"Rewizor" Gogola się kłania. Chciałoby się sparafrazować znane powiedzenie słowami "Na kogo plujecie na siebie samych plujecie". Jesteśmy za celebrytami od "kościoła", polskiego kapitału, czy historycznego patriotyzmu, inni za celebrytami liberalizmu, LGTB. Gender, unijności itp. Oni tworzą wzorce kulturowe - literatury, malarstwa, filmu, architektury (również sakralnej), do których wyjemy z zachwytu choć to kicz i śmiecie zdegenerowanych umysłów. Oni wszyscy mają jeden wspólny mianownik (którego z uwagi na resztki dobrych obyczajów nie nazwę po imieniu) i jednego boga któremu na imię Mamona.Tworzą jedno wielkie szambo nie zdolne do jakiegokolwiek dobra. Póki my wszyscy prości, Polacy nie zdobędziemy się na odrzucenie na konieczny społeczny ostracyzm obowiązują: ich sądy, ich kościół, ich kultura i ich władza,
kgb2020.05.21 9:19
90% Polaków nie przeczytało tej książki
ryszard2020.05.21 13:54
Fakt niestety. Dlatego są tym samym jak ci z filmu. Tylko czekać jak ten aktyw walki z złem spotka się na celebryckiej konferencji i podejmie historyczną uchwałę w rodzaju "My młodzi konsomolcy nie pozwolimy na taką konkurencję.........
anonim2020.05.21 9:13
Klasyka taktyki, nawet Beria by się nie powstydził. Atakują naszych, my też atakujemy. Ten film to same pomówienia bez jednego nawet dowodu. Nie bronię zboczeńców - jeśli złamali prawo należy im to udowodnić w sądzie i skazać. Ale jeśli są to pomówienia i "autor" filmu zacznie przegrywać procesy i skamleć o kasę na odszkodowania, tak jak już jeden skamle, to mi go nie będzie żal.
kgb2020.05.21 9:17
może dowody przedstawia się w sądzie a nie w reportażu?
Niejestemrobotem2020.05.21 9:45
W porządnych reportażach są dowody. Bo inaczej jest to niewiarygodne.
anonim2020.05.21 12:58
Uważasz, że należy ujawniać dowody? Ale nie po to, aby oskarżani mogli mataczyć? Kurde, każdy taki zamieszany luminarz chciałby wiedzieć, co na niego mają i kogo przekonać, żeby stulił buzię.
skuter2020.05.21 9:08
Od samego początku pisałem że gdyby Sekielski zrobił film o pedofilii we wszystkich warstwach społecznych to by miało sens I podaję przykład W USA w latach 1955 2002 za pedofilię skazano 100 duchownych A w tych samych latach również skazano uwaga 6000 tyś nauczycieli we fu za ten sam proceder Dane policji Więc jaka to skala Co nie znaczy że popieram pedofilię w kościele Chodzi o to żeby zwrócić uwagę na problem pedofilii w ogóle I chronić dzieci w całym społeczeństwie
LewackaKretynizacjaPolski2020.05.21 12:13
Typowe dla czerwonych s..synów. Zauważą źdźbło w oku bliźniego, a nie przeszkadza im belka we własnym.
Damian2020.05.21 9:08
Za karę zostaną przeniesieni do innych parafii.
Piotr Nowak2020.05.21 8:59
Jak czytam komentarze katoli, to mam wrażenie że to jest jakaś radość, że nie tylko nasi księża molestują ... Kvrwa ręce opadają. Ot, moralność katolicka: "Naszych księży się czepiacie, a tu inni też molestują" Masakra
Stasiek2020.05.21 9:08
ręce opadają z powodu waszej pokrętnej zdeprawowanej mentalności. dla was pedofil to tylko ten co ma coś wspólnego z chrześcijaństwem a każdy kto jest związany z waszą zasraną zdemoralizowaną elitą to jest święty, choćby zgwałcił całe przedszkole, wtedy mówicie na niego "artysta". Moi koledzy byli molestowani przez znanego reżysera, o którym dziś nikt nie mówi ale może wkrótce zacznie... Niech ta tama wreszcie runie i ludzie niech zaczną mówić o zboczeńcach ukrywających się za teatralnymi zasłonami, filmowymi kadrami, kamerami, za dziennikarzami co zbierają się w takich klubach jak ten na pomorzu.
Piotr Nowak2020.05.21 9:21
O czym ty człowieku bredzisz? Pedofil to pedofil i należałoby każdego wbić kvrwa na pal i wystawić na widok publiczny! Obojętnie kim jest! A co do tego co napisałeś. Dla mnie obojętne czy jest chrześcijaninem, buddystą alboneyxnaje jakiegoś innego duszka. Jeśli pofaje się za piewcę dobra, duszpasterza, kogoś komu można zaufać przy okazji molestuje dzieci a koledzy z jego firmy wiedząc o tym nic nie robią, co więcej chronią i ukrywają tren fakt, to mamy do czynienia z czymś czego nie ma u artystów, murarzy czy jakiejkolwiek innej grupy. Prawda? I jaka nasza elita? Już tak PiS na spółkę z klerem nasrrał ci do głowy, że widzisz "elitę naszą i waszą"? Ja pierdut! To jest kolejny dramat...
Iwo2020.05.21 10:13
To czemu czytasz komentarze 'katoli'? to se poczytaj komentarze 'lewaków'. Ciekawe jakie wyciągniesz wnioski co do nich.
Karolina Karolajn2020.05.21 9:41
a jakaś malutka (na większa nie liczę)refleksja o zboczeńcach tzw celebrytach Cie nie naszła? a co dzieje sie z sadowskim z tęczowego music boxu. a co słychać u wojtusia fibaka Tylko nie mów nikomu.... Tylko nie pisz nikomu... https://www.youtube.com/watch?v=7JjuwpvA0Wo
Urszula2020.05.21 9:50
Ziobry zapytaj
Piotr Nowak2020.05.21 9:51
Ehh .. słabo mi. Zapisz sobie. Uważam że każdy pedofili który ma udowodnioną winę lub się przyznał powinien być nabity na pal i wystawiony na widok publiczny. Bez względu na profesję. Ksiądz czy śpiewak czy murarz obojętne. Ogarniasz?
Karolina Karolajn2020.05.21 9:54
nie nie ogarniam bo kłamiesz bo piszesz TYLKO o księżach
Piotr Nowak2020.05.21 10:03
Aaaaa ratunku! Zwariować można! No to nie ogarniaj. Miłego dnia
Karolina Karolajn2020.05.21 10:06
pozdro
Dell2020.05.21 15:39
"każdy pedofili który ma udowodnioną winę lub się przyznał powinien być nabity na pal i wystawiony na widok publiczny". Ja też, podobnie jak Karolina, nie wierzę ci, bo powyższa deklaracja jest kompletnie oderwana od rzeczywistości. Zróbmy tak, Piotrze Nowaku, wy się zajmiecie swoimi - my swoimi, dobrze?
oLo2020.05.21 8:56
Nie uda wam się chronic pedofilii w kościele katolickim.
kgb2020.05.21 9:15
ale ochronimy wśród aktorów, prawników, lekarzy, celebrytów, ty atakując tylko kościół nam w ty pomożesz
Klejnot Nilu2020.05.21 8:53
Ja bym się tak bardzo z tym oczyszczaniem i rozwolnieniami nie rozpędzał, bo szykuje się chyba kilka ciekawych pozwów. I to zupełnie nie takich, jakich pisowscy sobie życzą. Poniżej oświadczenie Kuby Wojewódzkiego: Do reżysera filmu Nic się nie stało… Drogi Sylwestrze. Od lat obserwuje twoje mroczne zafascynowanie moją osobą. Już w 2003 roku w swoim filmie Nakręceni czyli szoł biznes po Polsku, próbowałeś udowodnić, że zarówno ja jak i program Idol to ściema, układ i nieczysta gra. Potem było już tylko gorzej. Boję się, że znowu wpadłeś w złe towarzystwo sponsorujące twe posępne fantazje, które już nie raz zaprowadziły cię do problemów z prawem, konieczności ucieczki z kraju aż w końcu do więzienia. W sposób haniebny i kłamliwy starałeś się wmieszać zarówno mnie jak i bliską mi osobę w brutalną aferę kryminalną Zatoki Sztuki. Próba przekonania świata, że bywając tam stawałem się uczestnikiem tamtejszych patologii tudzież ich cichym wspólnikiem to absurd i zwykłe przestępstwo. Przez lata bywałem też w budynkach TVP1, co nie czyni ze mnie waszego wspólnika, kłamcy, lokaja władzy czy aferzysty. Dramat wielu dzieci molestowanych przez Krystiana W. bywalca i współtwórcy tego miejsca, a także samobójczą śmierć jednego z nich zamieniłeś na oręż politycznej i światopoglądowej nienawiści. To przeraża. Karykaturalne jest twoje głębokie przekonanie, że chronisz świat przed patologią pedofili. Z taką etyką, uczciwością, cwaniactwem i brakiem jakichkolwiek zasad jakie reprezentujesz to świat należy chronić przed tobą. Naraziłeś na publiczny lincz zarówno mnie jak i tych których kocham. W imię bezlitosnej propagandy i odwetu. Dla mnie jesteś płatnym medialnym zabójcą. Twój mecenas Jacek Kurski nie ukrywał, że wasz film ma być odpowiedzią na kino Braci Sekielskich. Zaiste prawi z was chrześcijanie. Jeśli tak ratujecie Polski Kościół to jestem ciekaw jak ratować będziecie siebie. Bo ja nie powiem – Nic się nie stało. Idę z tobą i TVP do sądu. Postaram się wyrwać z 2 miliardów złotych dotacji dla tak zwanej telewizji publicznej tyle ile się da. Dla tych, którzy potrafią wykorzystać te pieniądze w imię miłości i pomocy innym. Bez wyrazów szacunku. Do zobaczenia.
Bizzu2020.05.21 9:13
Kuba poślady ściska ze strachu
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz2020.05.21 16:19
Ty sie martw o księzy nie o Pana Wojewodzkiego.
Mirek2020.05.21 8:51
Trafnie o tzw artystach napisał Joachim Brudziński : To zboczone świnie a nie żadni artyści . Ale wydaje mi się że to dopiero początek odkrywania prawdy o "artystach" i wszelkiego rodzaju lewackich śmieciach . Dalszy ciąg z pewnością nastąpi .
Niejestemrobotem2020.05.21 8:46
Wojewódzki już odpowiedział. Poinformował, że pozwie twórców filmu o zniesławienie. Jak widać niektórzy nie boją się prawdy i są gotowi bronić się przed sądem. Także jak coś twórca filmu będzie musiał udowodnić, że Wojewódzki cokolwiek ma z tym wspólnego. Ale nie łudzę się, że Fronda o tym napisze, zwłaszcza, jeśli okaże się, że Latkowski kłamał. A to możliwe, skoro Kuba jest pewny swego na tyle, że idzie do sądu.
kgb2020.05.21 9:13
sądzisz, że twórca filmu rzucając oskarżenia nie ma żadnych dowodów? Latkowski taki głupi?
Niejestemrobotem2020.05.21 9:29
Możliwe. Istnieje taka strategia: rzucać g***em, może się coś przyklei. Mógł zaryzykować, albo uznać, że i tak mu się to opłaci.
Iwo2020.05.21 10:06
Co mu się opłaci? że go będą ciągać po sądach? że go nazwią kłamcą? Aż tak by ryzykował? wątpię.
Albert2020.05.21 10:09
Tak, głupi. Bo jest z tej samej kliki, która obrzucała błotem Grodzkiego. Typowe pisiorskie "oskarżenia".
LewackaKretynizacjaPolski2020.05.21 12:11
Kliki, układy, sitwy to wasza, lewacka POpaprańcza specjalność. PISowi w tych łajdactwach bardzo daleko do was, czerwone szmaty.
Dell2020.05.21 15:49
Masz na myśli tych, którzy poszli do prokuratury poinformować, że dali Grodzkiemu łapówkę? Tę około osiemdziesięcioosobową klikę?
Loli2020.05.21 11:32
Latkowski nie oskarzyl Kuby o pedofilie. Wskazal go tylko jako osobe, ktora moglaby w tej sprawie cos wiedziec i prosil go o ujawnienie swojej wiedzy. Reakcja Wojewodzkiego jest przesadzona. Czyzby sprawdzalo sie przyslowie: Na zlodzieju czapka gore ?
Grzegorz z Domaradza2020.05.21 8:45
Zapowiada się na jakieś oczyszczenie w naszym rodzimym celebryckim piekiełku. Wystarczy że jeden pęknie to zacznie sypać nazwiskami jak z rękawa byle tylko wszystko nie było na niego. Na razie należy tylko oczekiwać przejawów lizusostwa wobec PIS ze strony ludzi co do których byśmy się tego nie spodziewali. No ale czego się nie zrobi byle się ratować. A tak w ogóle to mam nadzieję że dodają tych potworów kimkolwiek by nie byli.
Arek2020.05.21 8:43
Prawda o pedofilii wśród polskich celebrytów wreszcie ujrzała światło dzienne. Długo trzeba było czekać zanim to się przebiło. Konkretne osoby zostały wywołane do tablicy.
Dam2020.05.21 9:02
Prawda, że istnieje? Bardzo dawno było to wiadome. Szkoda, że używacie tego filmu do przykrycia systemowego krycia pedofilii w Kościele, bo jako dokument jest znacznie gorszy.
anonim2020.05.21 11:30
Przeszkadza ci, że dotychczas kryto pedofilię Elit, szczując opinię publiczna na księży? Robiąc z ludzi wariata poprzez wielokrotne powtarzanie opowieści o tych samych sprawcach związanych a Kościołem, aby wywołać wrażenie, że pedofil to w praktyce tylko ksiądz?
Dam2020.05.21 12:44
Każdy, kto skrzywdzi dziecko powinien siedzieć, niezależnie od pozycji społecznej, wyznania, orientacji seksualnej, koloru skóry, płci itd. W filmie Sekielskiego były wyznania księży o tym, w jaki sposób Kościół tuszował pedofilię, z nazwiskami i dowodami. W filmie Latkowskiego zaś jest sprawa burdelu, o którym było wiadomo od 5 lat (i prokuratura pana Ziobro dopiero teraz się tym zajmie?) oraz insynuacje, że ktoś kto wszedł do budynku wiedział i korzystał z jego wszystkich usług, bez jakiegokolwiek cienia dowodu na to. Dlatego film Latkowskiego jest po prostu kiepski, jako dokument. A szkoda.
anonim2020.05.21 13:14
Jeśli 95% czasu medialnego poświęca się 1/200 przypadków pedofilii, praktycznie ignorując pozostałe, to jest oczywiste, że nie chodzi o żadną tam walkę z pedofilią, tylko o manipulowanie opinią publiczną. Dokładnie tak samo by było, gdyby pokazywano tylko wypadki drogowe gdzie sprawca był np mańkut. Rok nie minie a "wszyscy" będą przekonani, że mańkuci to zaraza i trzeba im odbierać profilaktycznie prawo jazdy. Czy będziesz bronić wtedy prześladowanych mańkutów czy powiesz, że przecież wszystkie przypadki były prawdziwe? Kłamać można również prawdziwymi informacjami.
Dam2020.05.21 14:10
Kościołowi poświęca się tyle czasu wg mnie z kilku powodów: 1. Istniało tam (i dalej istnieje) systemowe krycie pedofilii, które pokazały filmy i śledztwa. W ogromnej większości innych przypadków takie nie istniało, nie istnieje stowarzyszenie murarzy, które murarza, który skrzywdzi dziecko przenosi na inną budowę i zastrasza rodzinę mówiąc, że nie wybuduje im domu. 2. Kościół uważa się za strażników moralności, co w połączeniu z 1. ukazuje ich jako organizację pełną hipokryzji. 3. Kościół ma realny wpływ na życie Polaków, (dlatego nie powstają w Polsce filmy o pedofilii wśród Rabinów albo Imamów). 4. Reakcja niektórych duchownych, kiedy już przypadek pedofilii zostanie ujawniony (zrzucanie odpowiedzialności na dziecko, szczucie ludzi przeciw ofierze). I zapominasz, że nie chodzi o to, że wśród księży występują pedofile, bo wszędzie się znajdą, ale właśnie o systemowe ich krycie. Pod celebrytów można podstawić tylko pkt 1. Dobrze, że taki film powstał, ale szkoda, że jest kiepski, jako dokument.
stm.2020.05.21 8:43
Ale kanalie , takie małoletnie dziewczyny wykorzystywano i niszczono życie. To świnie wieprze. Rodziny powinny, ojcowie do dzieła, załatwić te kanale niech płacą odszkodowania i renty. Polacy, przekonali się jakich mamy poszczególnych przedstawicieli kultury. Pfu..świnie...
ateusz2020.05.21 8:57
Czy odwiedzenie knajpy należącej do przestępcy czyni człowieka współwinym przestępstwa? Czy ty przed wejściem do knajpy sprawdzasz kto jest właścicielem, a potem idziesz na policję dowiedzieć się, czy przypadkiem nie jest podejrzewany o jakieś przestępstwo?
Iwo2020.05.21 10:09
Ci o których mowa w filmie doskonale wiedzieli gdzie idą. Ich oburzenie jest żenujące.
Dell2020.05.21 11:11
Czy "knajpa", w której, pod sufitem huśtają się roznegliżowane, kilkunastoletnie dziewczynki to zwykła knajpa? Czy widząc coś takiego trzeba "sprawdzać kto jest właścicielem, a potem iść na policję dowiedzieć się, czy przypadkiem nie jest podejrzewany o jakieś przestępstwo"? Czy też może nie trzeba sprawdzać kto jest właścicielem, a od razu iść na policję żeby sprawdziła kto tę małoletnią w negliżu posadził na huśtawce?
Władysław2020.05.21 8:43
"Something is rotten in the State of Poland". The rest is silence?
anonim2020.05.21 8:41
Do redakcji Radia ZET zgłosił się mężczyzna, który poinformował, że jest ofiarą księdza Arkadiusza H., którego czyny zostały przedstawione w filmie "Zabawa w chowanego" braci Tomasza i Marka Sekielskich. Do molestowania miało dochodzić w czasie rekolekcji i wyjazdów. "Pan Adam, twierdzi, że podczas wyjazdów w jednym pokoju z księdzem spało wtedy nawet 2, 3 chłopców. Duchowny miał opinię dobrego kapłana, grał na gitarze i był zawsze otoczony młodzieżą" - czytamy. Reporterka radia Danka Woźnicka dodaje, że po niemal 30 latach ofiara Arkadiusza H. zdecydowała się złożyć doniesienie do prokuratury w Pleszewie. Do tego kroku popchnął go film Sekielskich. Pan Adam ma nadzieję, że ksiądz trafi do więzienia, ale nie liczy na to, że konsekwencje poniesie biskup Edward Janiak, który krył pedofila.
kgb2020.05.21 9:11
przecież się przedawniło
Micha\\\\\\\\\\\\\\\\305\\\\\\\\\\\\\\\\202 Jan2020.05.21 9:17
Klasyczny mechanizm powstawania "pedofilii w kościele". Ktoś sobie po 30 latach coś przypomniał, a film utwierdził w przekonaniu, że to była pedofilia. I pozamiatane, ksiądz musi udowadniać, że nie jest wielbłądem. O takich mechanizmach powinien był być ten film p. Latkowskiego, a nie "wy też tacy jesteście".
Niejestemrobotem2020.05.21 9:56
Obawiam się, że Latkowski nie jest psychologiem, więc nie będzie w stanie nagrać filmu o mechanizmach psychologicznych, które sprawiają, że ofiary przestępstw seksualnych dopiero po dłuższym czasie są gotowe zmierzyć się ze swoją traumą.
Palindrom2020.05.21 10:16
A o czym jest większość filmów kręconych przez nie-psychologów przecież?
Michał Jan2020.05.21 10:38
Albo dać sobie ją wmówić.
LewackaKretynizacjaPolski2020.05.21 12:06
I co, czerwona lemingu ? To tłumaczy pozostałych pedofili ze światka tak zwanych celebrytów, lewaków ? Nie rozśmieszaj mnie i innych. Nie zasłaniaj się księdzem, bo po stronie tak zwanych elit jest o wiele więcej tego g,,,a do posprzątania i żadne twoje wypociny (na szczęście) śledztw w tej sprawie nie zatrzymają.
stan2020.05.21 21:41
Czyli w Zatoce nie było pedofilii, bo Latkowski nie udowodnił, pomimo dowodów, a w przypadku Sekielskich była pedofilia, bo po 30 latach zgłosiła się ofiara?
Marian2020.05.21 8:41
Talmudyczna moralność, nie mogla byc tematem filmu zyda Siekielskiego.Niektórzy bohaterowie tego filmu, faszyzm czy nietolerancje homofobow rozpoznają bezbłędnie ale bagna w jakim sami tkwią nie widzą.
Mirek2020.05.21 10:23
Obrzydliwa nienawiść do Żydów, tylko Protestanci zrozumieli kim jest Izrael, wy nadal żyjecie w nienawiści i ciemnocie. Ale Islam już po Was idzie, ciekawe, czy w przeciwieństwie do Izraela przyjmiemy ich z uśmiechem? Antysemityzm jest lewacki, ale Fronda już dawno oślepła od nienawiści.
Marian2020.05.21 14:04
Aleś glupi,szkoda czasu dla takich.
Precz z 🌈 zarazą!2020.05.21 8:37
Pedofilia wśród celebrytów. Cóż, prawda boli. Nie ma wyjścia, lewacy: trzeba jakoś dialektycznie podzielić pedofilię na kościelną, czyli nielegalną, oburzającą oraz na pedofilię wśród "lepszych", celebrytów, nietykalnych, czyli taką "nic się nie stało", kasta wybroni, zamiecie pod dywan. No, a najbardziej bolą niewygodne fakty, czyli ewidentny związek przyczynowy gejostwa z pedofilią. Takie fakty powodują, że piana kapie lewakom z gęby. Zapowietrzają się i bluzgają absurdalnym sloganem: - To jest homofobia! A na to pedofil może równie dobrze stwierdzić: - Atak na mnie to "pedofobia". Boże Wszechmocny! Jak długo jeszcze będziesz na to patrzył?!
Niejestemrobotem2020.05.21 9:07
Tu akurat faceci krzywdzili dziewczyny, więc nie ma tu homoseksualizmu. A co do celebrytów. Nikt ich nie oskarża o pedofilię, tylko o to, że wiedzieli, i nie poinformowali policji. Ale nie ma na to dowodów, więc wygląda to tak, że możliwe, że są to fałszywe oskarżenia.
Iwo2020.05.21 10:04
No wiadomo na celebrytów nie ma, na zwykłego człowieka by były i ci tak zwani celebryci pierwsi by je dostarczyli.
Niejestemrobotem2020.05.21 10:17
A może nie ma dowodów, ponieważ nic oni tak naprawdę nie mają z tym wspólnego? Pomyślałeś o takiej opcji?
Iwo2020.05.21 11:18
Jakoś mi to nie przyszło do głowy. Ciekawe dlaczego?
zenio2020.05.21 8:35
Jestem ciekaw ilu z tych celebrytów pójdzie siedzieć, a ile Latkowski zabuli odszkodowań, bo żeby kogoś oskarżać to trzeba mieć dowody. Powinien zobaczyć film Sekielskiego, wiedziałby wtedy jak się takie sprawy upublicznia.
stm.2020.05.21 8:49
Dowodem jest śmierć dziecka. Broń tych sk... zboczeńców...
Niejestemrobotem2020.05.21 8:59
Jeśli są jakiekolwiek dowody, że ktoś z wymienionych przez niego osób wiedział i nie zareagował to oczywiście należy ich ukarać. Ale jak na razie dowodów nie ma. Znaczy, o całej sprawie wiadomo, od kiedy tematem zajęła się "Wyborcza", ale o tym, że celebryci mają z nią cokolwiek wspólnego to nadal nie ma dowodów.
stan2020.05.21 21:37
Wszystko jasne - nie napisali w Wybiórczej, sprawy nie było.
Niejestemrobotem2020.05.21 22:14
Czytaj ze zrozumieniem. Nie chodzi o to gdzie napisali, tylko o to, czy reportaż był wiarygodny, twórca dowiedział się czegoś nowego i to udowodnił czy nie. A niestety, wygląda na to, że od czasu publikacji "Wyborczej" nic nowego nie wiadomo.
Dam2020.05.21 9:01
Jest dowodem, że jakiś celebryta jest kryminalistą. Ale nie jest dowodem na to, że jakiś konkretny jest. To nie to samo, co ksiądz mówiący, jak działało systemowe krycie pedofilii przez Kościół. Niestety film mający być odpowiedzią jest kiepskiej jakości jako dokument.
Iwo2020.05.21 10:01
Latkowski wyraźnie powiedział, że nie może osób, które o tym opowiadają pokazać żeby ich nie narażać, to chyba o czymś świadczy prawda? Dowody zapewne są ale wszystko zamieciono pod dywan jak zawsze. Może w końcu się tym syfem ktoś zajmie.
Dam2020.05.21 14:01
Więc mamy tylko jego słowa, że coś jest. To trochę mało, żeby oskarżać. Nie liczę też za bardzo na prokuraturę para Ziobro, bo sprawa tego burdelu jest znana przynajmniej od 2015 r. i dotychczas nic z tym prokuratura nie zrobiła.
Palindrom2020.05.21 10:12
Za wskazanie świadków buli się odszkodowania? Komu? Świadkom? Przestępcom?…
Mark III2020.05.21 11:48
Nie brońmy zboczeńców. Umówmy się, że nawet jeśli są to osoby ze świecznika to idą do pierdla jak tylko się im udowodni. Nie może być tak, że taki Polański gwałci kogo chce dostaje wyrok, a potem chowa się w Polsce.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz2020.05.21 16:18
A księzulo a politycy / o ktorych sie mowi/ tez ma isc do wiezienia, jesli mowisz mow o wszystkich.
ZERRO2020.05.21 8:33
Biskupi przenoszący księży pedofilów z parafii do parafii tworzą siatkę pedofilską w Kościele.
Arek2020.05.21 8:46
czyli nadal zamykasz uszy na pedofilię celebrytów a szukasz tam gdzie jest jej najmniej? konkretne nazwiska zostały podane, Kuba, Borys.... co z tym zrobisz?
Niejestemrobotem2020.05.21 8:51
Jak na razie to Kuba zaprzecza, żeby cokolwiek miał z tym wspólnego i zapowiedział pozew. Także może się okazać, że te nazwiska to były ot tak rzucone, bez żadnych dowodów, ani nawet wiarygodnych poszlak.
kgb2020.05.21 9:09
a co ma mówić? najlepsza obrona to atak,
Niejestemrobotem2020.05.21 9:41
Jeśli by był winny, to zapewne nie szedłby do sądu.
Iwo2020.05.21 9:57
Na razie to tylko mówi, że pójdzie a czy naprawdę pójdzie to się jeszcze okaże. No i w jakim charakterze to też się okaże.
ateusz2020.05.21 8:58
Zostały podane nazwiska ludzi którzy byli w restauracji. Właściciel restauracji okazał się pedofilem. Czy to automatycznie oznacza, że wszyscy goście tej restauracji to również pedofile? :D Nie ośmieszaj się.
Paskuda2020.05.21 10:59
Jeśli WIDZIELI osoby do 15 r.ż. w sytuacji noszącej znamiona wykorzystania seksualnego (np tańczące w klatce) to właśnie to oznacza, że ukrywali. A mieli prawny obowiązek zgłoszenia przestępstwa. Podobno takie niezgłaszanie to główny zarzut wobec Kościoła Katolickiego... Jak ślicznie lewaki relatywizują.
Dell2020.05.21 15:43
Widziałeś film? Widziałeś tę półnagą dziewczynkę huśtającą się nad głowami tańczących? Jeśli nie zawiadomili policji to są przestępcami, bo dziecko nie ma prawa być w takim lokalu i do tego w takiej sytuacji.
LewackaKretynizacjaPolski2020.05.21 11:56
I co, lemingu ? To tłumaczy zbrodnie celebrytów ??? Nie bądź śmieszny, lewaku. Czy ksiądz, czy sędzia, prokurator, lekarz, polityk, aktor, reżyser ... winny ? Do pierdla ! To jest sprawiedliwość, demokracja i normalność. kumasz, czy masz z tym dalej problem ???
Lefebvre2020.05.21 13:40
Ty gościu pewnie sam jesteś pedofilem, skoro nieudolnie próbujesz odwrócić uwagę. Ile masz ofiar na swoim koncie?