01.12.19, 21:01(fot. pixabay)

Syna Polki ma adoptować para gejów. Interweniuje Ministerstwo

Syn Polki z Wielkiej Brytanii może trafić do adopcji do pary homoseksualistów. Interwencję w tej sprawie zapowiedział wiceminister sprawiedliwości Michał Wójcik. - Podejmiemy wszelkie działania, żeby to dziecko, jeżeli już musi być adoptowane, było adoptowane przez kobietę i mężczyznę - oświadczył polityk.

– Nie chcę się na to zgodzić. Wolałabym, żeby był wychowywany przez mamę i tatę, a nie przez dwóch ojców – powiedziała portalowi wp.pl kobieta. Swoje wątpliwości zgłosiła również opiece społecznej i interweniowała też u polskiego konsula.

– Już od jutra od rana będziemy prowadzili intensywne działania – zapowiedział wiceminister Wójcik

– Jeżeli to jest prawdą, to dziecko jest obywatelem również i polskim, więc tutaj podejmiemy wszelkie działania, żeby to dziecko, jeżeli już musi być adoptowane, żeby jednak było adoptowane przez kobietę i mężczyznę – powiedział.

Według doniesień portalu wp.pl Polka straciła prawo do opieki nad synem po tym, jak zostawiła go pod opieką 13-letniej córki.

– Pod nieobecność matki chłopiec oparzył się gorącym naczyniem. Kobieta zmagała się także z depresją i choruje na epilepsję. Wcześniej straciła prawo do opieki nad pozostałymi dziećmi – czytamy w artykule.

Ojcem dziecka jest obywatel Wielkiej Brytanii, który wyraził zgodę na adopcję synka przez parę gejów.

„Wielka Brytania – kraj, w którym mieszka pani od kilkunastu lat i którego praw zobowiązana jest pani przestrzegać, dopuszcza adopcję przez pary homoseksualne. Nie jest to niezgodne z tutejszym prawem”. - taką odpowiedź uzyskała Polka od polskiego konsula. 

Kobieta deklaruje, że będzie walczyć dalej.

 

 

bz/PAP

Komentarze

Agnes Antchor2019.12.2 22:04
Skoro niepełnosprawność wyklucza całkowicie adopcję to choroba psychiczna nie? Przecież homoseksualizm zaliczany był od niedawna do chorób psychicznych tylko jakiś kretyn z tego kręgu dobrał się do urzędu i postawił ich na równi ze zdrowymi. Ludzie to nie zwierzęta. Mamy rozum i wysoką inteligencję więc powinniśmy trzymać się zasad, które panują od początku, a nie je zmieniać na czyjąś korzyść. Jeżeli ktoś się orientuje to Żydzi przełożyli całe prawo na siebie, które jest obecnie absurdalnie długie i wogule nie nawiązuje już do pierwotnego.
Polak Ateista Dumny Gej2019.12.2 18:32
Najważniejsze, żeby dzieciak trafił na kochającą rodzinę, która dodatkowo jest w stanie zapewnić przynajmniej normalne standardy komfortu życia. Orientacja nie ma najmniejszego znaczenia, a że ma dla idiotów to się nie należy tym przejmować.
Teresa2019.12.2 20:09
Tak, Aby trafił na dobrą rodzinę, a nie na związek homosiów!
Polak Ateista Dumny Gej2019.12.2 21:44
Jak widać trafił na patologiczną rodzinę heteryków. I najprawdopodobniej trafi na bardzo normalną i dobrą, bo sprawdzoną przez urzędników parę rodziców homo.
Aga2019.12.2 18:05
Jezu ratuj to dziecko
Polak Ateista Dumny Gej2019.12.2 18:28
przed homofobami
Teresa2019.12.2 20:07
..." JEZU TY SIĘ TYM ZAJMIJ" ! Bardzo cię o to proszę, serce mi się kraje ! Wczoraj modliłam się o uchronienie dziecka od takiej adopcji homo.... !
Bez wazeliny ...2019.12.2 17:26
Zrobią z niego prawdziwego Tęczowego EUropejczyka :D
Polak Ateista Dumny Gej2019.12.2 18:33
kosmate myśli masz, tylko nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że zboczone i karalne....
Agnes2019.12.2 15:36
Jaakos prawilni Katolicy z Wloh nie pala sie do adopcji niepelnosprawnych dzieci? https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7736039/Man-41-adopts-girl-syndrome-REJECTED-20-families.html
Michał Pasierb 2019.12.2 13:58
A czy ktoś słyszało tym, że jakaś para homoseksualistów chce adoptować dziewczynkę??
Maria Blaszczyk2019.12.2 14:02
Tak. W klasie mojej córki jest taka dziewczyna. Adoptowana z Indii. Kilkanaście lat temu. Nie słyszałam zresztą, by jacyś geje stawiali tak absurdalne żądania. Jak dla mnie - to powinno dyskwalifikować rodziców adopcyjnych. Płci dziecka się nie wybiera - czy jest to dziecko biologiczne czy adoptowane.
Michał Pasierb 2019.12.2 14:25
Dzięki za odpowiedź; jedna jaskółka wiosny nie czyni... nomen omen xD
Maria Blaszczyk2019.12.2 16:22
Nie wydaje mi się, choć nie znam statystyk, by w ogóle istniała jakaś różnica w liczbie adoptowanych dziewczynek i chłopców. Nikt przy zdrowych zmysłach nie stawia takich żądań przy adopcji. Więc nie jest to jedna jaskółka.
Michał Pasierb 2019.12.3 20:37
"Nikt przy zdrowych zmysłach nie stawia takich żądań przy adopcji.".Dokładnie.....A jednak geje adoptują chłopców....To fakt.
ZERR02019.12.2 14:28
Obrzydlistwo Zrobimy wszystko, aby winni stanęli przed Sądem i aby wyrok był odpowiedni do ciężaru ich zbrodni. Myślę, że od 12 lat w górę byłoby okej. Teraz poczekamy na upadek zafajdanej UE i wkroczenie do przecwelonych krajów Polskiej Armii Królewskiej i Katolickiej. Pomożemy tym cwelom, uwolnimy ich z kajdan, czy im się to będzie podobać czy nie będzie.
Maria Blaszczyk2019.12.2 16:25
No tak. I takie dziewczynki, jak tamta, zgniją sobie wesolutko w indyjskim sierocińcu. Siedząc na zasikanym materacu do dorosłości lub śmierci, w zależności od tego, co pierwsze nastąpi. Takie to będzie uwolnienie z kajdan. Ad maiorem Dei gloriam.
2019.12.2 19:05
Zerro ty ćpasz dopalacze czy jakiś inny muchozol? Przecież to co bredzisz to jest jakiś cyrk
Teresa2019.12.2 20:17
Mario, A ja ci wogóle w to nie wierzę, co napisałaś! Nie udowodnisz nam tego, prawda, czy nie! Piszesz, aby pisac !
Maria Blaszczyk2019.12.2 20:31
No to tuż poniżej pani Ages linkuje do artykułu o włoskich gejach, którzy adoptowali "nieadoptowalną" dziewczynkę z zespołem Downa. W to tez nie wierzysz?
Agnes2019.12.2 15:33
No zobacz,kilka dni temu gej z Wloch adoptowal dziewczynke z zezpolem Downa.Wczeniej odrzucilo ja 20 rodzin. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7736039/Man-41-adopts-girl-syndrome-REJECTED-20-families.html
leszczyna2019.12.2 17:57
Wg raportu Regnerusa, który był robiony w czasie, gdy nie we wszystkich stanach USA były małżeństwa homoseksualne i adopcje przez nie dzieci, była grupa mężczyzn tworzących pary i wychowujących dzieci. Były to dzieci nie tylko adoptowane, ale też dzieci któregoś z nich, z kobietami oczywiście, więc naturalnie zdarzały się dziewczynki. Sami dorośli nie byli to tacy "100-procetowi geje". Takie dziewczynki mogły być następnie adoptowane przez partnera/partnerkę ojca/matki w kolejnym, tym razem homoseksualnym związku.
Anna 2019.12.2 10:41
Sodoma i Gomora została spalona i tak będzie teraz
Dominos2019.12.2 11:23
No to jest problem, bo rodziny LGBT nie tylko funkcjonuja w 95 proc. krajow UE, ale kraje UE wydaja krocie, na zachecanie ich do adopcji, bo wiele takich osob wciaz ma opory wywolane takimi osobami jak ty. Na szczescie to juz nie twoj problem, bo adopcje LGBT sa legalne od lat 80-tych, a w wiekszosci krajow od 2000-2002.
leszczyna2019.12.2 11:47
Legalne nie równa się dobre. Tak ogólnie.
Maria Blaszczyk2019.12.2 14:00
No nie. Ale nie znaczy też "złe". Po owocach ich poznacie. A one - czyli te dzieci dorastające w rodzinach jednopłciowych - wskazują na to, że nie jest to ani dobre ani złe - niczym się nie różni od większości innych rodzin. Z wyjątkiem samotnych rodziców. Ich dzieci, niestety, rzeczywiście statystycznie częściej mają różnego rodzaju problemy. To co - zabieramy te dzieci? Czy próbujemy wesprzeć samotnych rodziców, by mieli choć trochę łatwiej?
Beno2019.12.2 12:02
Dominos, wylej sobie kubeł zimnej wody na opamiętanie, bo głupota cię do gorączki umysłowej doprowadziła. W UE muzułmanie, a nie tylko muzułmanie, bo nawet wielu ateistów już ma po dziurki w nosie tych panoszących się i prowokujących zboków. Gdyby nie poprawność polityczna, zniknęli by już dawno z powierzchni krajów europejskich. Zapewniam cię, że nawet wśród niewierzących młodych ludzi jest coraz więcej tych, którzy mają wstręt do tej zarazy i mają już dosyć poprawności politycznej.
T2019.12.2 9:51
Tak to jest jak głupie Polki lecąc za kasą jak ćmy do ognia wybierają obcokrajowców. Zresztą tyczy się to wszystkich kobiet z krajów biedniejszych.
ImperatorPalpatine2019.12.2 9:46
Sprowadźcie dzieciaka do kraju i oddajcie na wychowanie do zakonnic, najlepiej siostrze Bernadecie :P
Anna2019.12.2 8:23
Żal mi kobiety, która jest chora ale praw rodzicielskich nie odebrano jej z powodu choroby (mnóstwo poważnie chorych ludzi wychowuje swoje dzieci) tylko z powodu niewydolności wychowawczej. Gdyby ta pani potrafiła wymagać od siebie tak jak wymaga tego od innych (instytucji socjalnych UK, polskiego konsula i rządu) to prawdopodobnie mogłaby w spokoju wychowywać całe swoje potomstwo.
Spoko2019.12.1 23:43
Skoro ma zostać adoptowany, to już nie jest synem tej "Polki".
Luzifer®2019.12.1 23:22
jedyna patalogia w tym temacie jest ta cala mamuska. Na pewno dziecku bedzie lepiej w takiej rodzinie 2 gejow, niz wsrod polskiego talatajstwa.
Katalina2019.12.1 23:33
szkoda ze ciebie dwóch zboków nie zaadoptowało
Spoko2019.12.2 0:24
Szkoda chłopie, że brak ci odwagi podpisać się imieniem i nazwiskiem. Albo chociaż nickiem nie kończącym się na "a".
Cool2019.12.2 10:33
Odważny się odezwał! ... ale spoko :))
anonim2019.12.1 22:34
Niech mamunia się upewni, że dziecko będzie mieć zapewniony odpowiedni poziom patologii, by nie dostało szoku. Przecież nieważne do kogo, ważne by nie do gejów.
Michał Jan2019.12.1 23:13
Patologią jest odbieranie dziecka za pozostawienie go pod opieką starszej siostry. Jak mają się odnawiać pokolenia, jak wymaga się od rodziców pilnowania dzieci 24/7. Efekty widać pod szkołami - spaślaki, które choć idąc do szkoły trochę sadła by zrzuciły, podwożone są pod samo wejście. Ciekawostka - w Szwajcarii, za taką nadmierną troskę jest się wzywanym do dyrektora szkoły, ale to nie UE.
anonim2019.12.1 23:17
Starsza siostra miała 13 lat. Nie 16. Sama jest jeszcze dzieciakiem. W dodatku dziecko zrobiło sobie krzywdę, a matka nie jest zdolna do zaopiekowania się dzieckiem.W dodatku straciła wcześniej prawa do opieki. Więc nie wiem czy to takie niezasadne.
Michał Jan2019.12.2 10:11
Wyjechałeś z patologią - widzimy zostawienie dziecka ze starszą siostrą (13 lat, to już 7 klasa podstawówki, czyli całkiem dojrzała - obiektywnie). Dziecko się oparzyło - w dzieciństwie sparzyłem się, nos rozkwaszony kilka razy (piłka), kolana fioletowe od gencjany bez przerwy, ale jakoś nikt wtedy nie wpadał na pomysł, że może to być dobry pretekst do odebrania mnie rodzicom! Depresja, to choroba "wysokiej cywilizacji"; epilepsja - "królewska"! Polecam uważać na słowa w sprawach osób, o których niewiele wiadomo. Jednemu za to 200 000 zasądzono i konta zajęto...
anonim2019.12.2 16:39
Służby wiedzą lepiej niż ja i ty.
Michał Jan2019.12.2 18:58
W Szwecji i Norwegii, owe "służby" wiedzą nawet więcej niż w rzeczywistości. Ale moja polemika dotyczyła "patologii". Jej nie widzę wykazanej, a to nie "służby", ale Ty zarzuciłeś.
Tolek2019.12.2 20:04
Max? A szanowny tatuś, co zrobił?? Rzucił ich. wyraził zgodę na oddanie dziecka do pary homosiów! Taki jest tata! To w porządku !?
Maria Blaszczyk2019.12.2 0:25
Ta pani nie podważa zasadności tego - ani wcześniejszych, dotyczących starszych dzieci - decyzji sądu o pozbawieniu jej prawa do opieki. Jedynie jej homofobia nie pozwala jej zaakceptować, że w cywilizowanych krajach płeć opiekunów jest bez znaczenia.
Michał Jan2019.12.2 8:48
Żadna homofobia, tylko resztki rozsądku rodzicielskiego. I nie w cywilizowanych - GB ma dwie społeczności - obie anty-katolickie (czwororęcznych i szariatowców), żyjące obok siebie.
Maria Blaszczyk2019.12.2 8:54
No cóż, antysemici też uważają, że mają rozsądne podstawy do swoich uprzedzeń. Podobnie jak rasiści, mizogini i fanatycy religijni itd.
Michał Jan2019.12.2 18:55
Filohomici zaś uważają, że każda wypowiedź nie po ich myśli, to "homofobia". I dalej idzie, jak w innej sprawie: "homofobem jest ten, którego nie lubią filohomici". Kiedy, Towarzyszko, zaczniecie diagnozować schizofrenię bezobjawową? A tu - resztki rozsądku rodzicielskiego nakazują protestować przeciwko oddawaniu dziecka w ręce rodziny, której skutków wychowania jeszcze nie znamy. Jesteś taka odważna, żeby swoje dzieci oddawać na eksperymenty?
Maria Blaszczyk2019.12.2 20:30
Ależ znamy. Na szczęście - mało jest tak zbadanych zagadnień, jak dobrostan i rozwój dzieci w rodzinach jednopłciowych. Prosze, kilka przeglądów i metaanaliz: https://www.psychology.org.au/getmedia/47196902-158d-4cbb-86e6-2f3f1c71ffd1/LGBT-families-literature-review.pdf https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1550428X.2013.869486 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19899878 https://www.jstor.org/stable/43671612?seq=1 I wiesz, nikt z nas nie chciałby oddac swoich dzieci. Ale akurat płeć ewentualnych rodziców zastępczych nie ma dla mnie NAJMNIEJSZEGO znaczenia.
Michał Jan2019.12.3 8:11
Trochę za wcześnie na dalekosiężne skutki takiego wychowania, a i "nauka" ostatnio (vide: panel klimatyczny) potrafi nieźle pod zamówienie nawywijać. Ale podziwiam siłę swoich przekonań, nawet jeżeli nie przetestowanych w praktyce.
Maria Blaszczyk2019.12.8 21:40
Najstarsze z tych badań mają ponad 2 dekady. Część, jeśli się przyjrzysz, to badania logitudalne, prowadzone przez kilkanaście albo nawet więcej lat. Więc dalekosiężne skutki po takim czasie są już, na szczęście, znane. I nie różnią się niczym od skutków wychowywania w innych typach rodzin - z wyjątkiem rodzin niepełnych, bo te, niestety, miewają swoje wady.
leszczyna2019.12.2 11:10
Nie chodzi o płeć jako taką, ale o łączący ich seks homoseksualny. To wypaczenie relacji rodzicielskiej.
Maria Blaszczyk2019.12.2 16:58
W naszej kulturze dzieci nie są włączane w seksualne relacje rodziców. Jest to nawet jest karalne, o ile się orientuję - we wszystkich prawodawstwach. Więc ta kwestia jest doskonale bez znaczenia, niezależnie od płci rodziców.
skuter2019.12.1 22:32
Zachodu już nie uratujemy ale róbmy wszystko żeby to szambo nie dotarło do nas
Urma trumna2019.12.1 22:43
Dotrze
Pfft2019.12.2 3:00
Szambo już do nas nie tylko dotarło, ale od dawna tu było, jak widać po merytorycznej wartości twojego komentarza.
Dominos2019.12.2 11:25
Polacy LGBT w koncu wyjda na ulice i upomna sie o swoje prawa. To juz wkrotce, czasy czarnych niewolnikow sie konczyly przez dziesiatki lat, czasy dyskryminowanai LGBT tez sie skoncza w Polsce.
zeb2019.12.1 22:24
Dwóch pedalow wychowujące młodego chłopca.... to się k.... nóż w kieszeni otwiera. Nie wyobrażam sobie żeby mi dziecko odebrali, ale jakby mi odebrali i w majestacie jakiegoś chorego prawa a raczej lewa, oddali dwóm zboczeńcom, to nie ręczyłbym za siebie
Dominos2019.12.2 11:26
Homofobia jest karalna, mam nadzieje, ze nie mieszkasz w zadnym zachodnim kraju, bo po takim komentarzu mialbys bilet w jedna stroen nad Wiselke
katolik2019.12.2 17:16
on jest u siebie w Polsce i walczy o cos co jest normalne, tzn o swoje dziecko
katolik2019.12.1 22:08
okazuje się że jak co do czego ,to ludzie się budzą i widzą ,ze ta Polska na którą za rządów PIS tak narzekają ,ze taka cofnieta , jest jeszcze w tej Europie normalna. Ale żeby to zobaczyć trzeba być Polakiem patriotą ,a nie opowiadać się za homoseksualizmem i smiercią,które szerzy dno popslsldwiosnanowoczesna
Dominos2019.12.2 11:27
Jesli to jest wedlug Ciebie normalnosc, to dobrze, ze juz nie mieszkam od lat w Polsce. A za znecanei sie nad slabszymi i dyskryminowanie LGBT kiedys i tak zaplacisz i ty, i cala Polska.
katolik2019.12.2 15:30
na pewno dobrze się masz i mówisz,ze każdy rzadzi swoim życiem ,to wiedz ,ze seks lgbt jest grzechem, pewnie ci to obojętne,wiec jak ty będziesz odpowiadał przed Bogiem ,to nie będziesz mógł powiedzieć ,ze przynajmniej w Polsce nikt ci nie powiedział,ze to grzech sodomy!!!
Miss You promo2019.12.1 22:00
Jak mozna dac dziecko do adopcji dwom zbokom ,czy ludzie sa slepi. oni nie pragna dzieci wychowywac, jako rodzice tylko wykorzystc seksualnie ...
Polak Ateista Dumny Gej2019.12.2 18:30
Nie projektuj swoich fantazji na normalnych ludzi, to że ty chciałbyś mieć dzieci, żeby je gwałcić to nie znaczy, że wszyscy tak mają.
Tolek2019.12.2 19:56
Dumny...geju ! I kto to pisze !? Masz czelność! Ty, który tym się chwalisz, że lubisz chłopczyków ! Ty masz inaczej? Ty nie lubisz dzieci pedalić???.... Od kiedy !?
Zapalony frondziarz2019.12.1 21:51
Cośtam o wtrącaniu się w wewnętrzne sprawy suwerennego pańswa, a nie, zaraz, to w drugą stronę nie działą...
Michał Jan2019.12.1 23:15
Chyba nikt nie wysyła kanonierek, tylko próbuje zmienić decyzję sądu. Robi to matka, a minspr ją chce wspierać.
rebeliant2019.12.2 12:56
To nie są wewnętrzne sprawy państwa, gdyż Polska nie usiłuje zmieniać prawodawstwa w obcym państwie lub domagać się ogólnej zmiany polityki w Wielkiej Brytanii, ale interweniuje w szczególnym przypadku, który dotyczy naszego rodaka. Twoje porównanie wtrącań się w wewnętrzne sprawy państwa jest typowe dla komunistycznych bandytów.
WARS2019.12.2 19:11
Ale to nasz obywatel, więc Rząd nasz ma prawo się wtrącać ! Tym bardziej, że matka prosi ! A tatusiek zrobił dzieci, poszedł w świat i wyraził zgodę dla gejów! To nie ojciec ! To zwyrodnialec, żeby swoje dziecko oddać komu i wiadomo w jakim celu !
rebeliant2019.12.2 22:52
No tak to jest nasz rodak i należy interweniować, przy czym ja zwróciłem uwagę na manipulację, że jakoby Polska ingerowała w wewnętrzne sprawy innego państwa (do spraw wewnętrznych innego państwa należy ustawodawstwo, ustrój, polityka, a nie losy naszego rodaka).
stuknięty jak «Beno»2019.12.1 21:49
Nina2019.12.1 21:49
Nie tak dawno bo zaledwie kilka miesięcy w Wielkiej Brytanii dwóch gejów którzy adoptowali niemowlaka gdy miał 4 miesięca to doprowadzili do jego śmierci tak go wykorzystali seksualnie.Adoptowanie dzieci przez tych chorych ludzi to tragedia dla dziecka.
kot z Żoliborza2019.12.1 21:54
Nie pękaj, stara, nie martw się przecie O tobie wczoraj stało w gazecie…
Maria Blaszczyk2019.12.2 0:22
No rzeczywiście... A w Polsce dwoje heteroseksualnych ludzi tak katowało i gwałciło własne niemowlę, że zmarło w ciągu dwóch miesięcy. Więc wygrywają z brytyjskimi gejami... A tak na poważnie - to, że jacyś psychole byli akurat homo- czy heteroseksualni, nie mówi nic o innych osobach homo- czy heteroseksualnych, tylko o psycholach.
Dominos2019.12.2 11:27
A mam ci przeczytac ile ojcow hetero walilo w pi pe corki?
Wojciech2019.12.1 21:48
A kiedy adopcje przez homoseksualistów u nas. Uległy wobec lewaków PiS tego nie powstrzyma!
stuknięty jak «B52»2019.12.1 21:47
B522019.12.1 21:33
jak się robi kartę rowerową to sprawdzają czy nie odbiegasz od normy
Dominos2019.12.2 11:28
Hehe, ale smieszne homofobie.
ale sędziów to goowno obchodzi - nie ich dzieci2019.12.1 21:11
W stanie Massachusetts USA do 2004 r. był zakaz adopcji dzieci przez zboków. W 2002 r. gubernatorem został wybrany M. Romney, który jest Mormonem i to on podpisał ten akt. Najwięcej adopcji bylo przeprowadzanych za pośrednictwem Catholic Charities, ale kiedy the Massachusetts House of Representatives wprowadził ustawę dającą prawo adopcji pedofilom, Catholic Charities wycofalo się z pomocą w adopcjach. Dzisiaj nie ma dnia aby nie było sprawy w sądach o molestowanie, o porzucanie adoptowanych przez zboków dzieci, głównie chłopców. Nawet morderstwa. Smutne realia nieprzemyślanych decyzji.
OK2019.12.1 22:30
W ogóle z Marysią nie gadaj ja interesuje tylko kupno prezerwatyw w Trzech Króli
Maria Blaszczyk2019.12.3 13:27
Twoja obsesja, składająca się z dwóch elementów, czyli mnie i prezerwatyw, się chyba nasila... Może powinieneś poszukać profesjonalnej pomocy.
Dominos2019.12.2 11:21
Co za bzdury xD I te proby laczenia osob nieheteronormatywnych z pedofilia.... HOMOFOBIE SIE LECZY! JESZCZE NIE JEST ZA POZNO!
Maria Blaszczyk2019.12.1 21:11
Jak to było? Nie chcą się integrować, nie szanują wartości krajów, które ich przyjmują, przynoszą swoje zabobony i ciemnotę...
Beno2019.12.1 21:40
O jakich ty wartościach piszesz, głupi, zepsuty babsztylu. Cywilizacja: aborcja na życzenie, eutanazja, wcześniej obozy koncentracyjne również dla zboków. To dla ciebie postęp? To w takim razie, my już dawno wyprzedziliśmy tych cywilizowanych, bo u nas tego nie było, a i zbok, mógł żyć bezpiecznie, o ile nie prowokował. Oddaj swoje dzieci dwom, facetom, albo lesbijom, albo zapytaj je, czy chciałyby zamiast mamy dwóch tatusiów lub zamiast taty, dwie mamy. Dzieci to qur..wa nie kotek ani piesek.
katolik2019.12.1 22:11
jeśli chodziłoby o kotka ,pieska -byłaby społeczna demonstracja
Spoko2019.12.1 23:43
Ogarnij wreszcie te spacje dziadu!
Maria Blaszczyk2019.12.2 0:19
O różnych. Np. takich, jak minimalna kultura dyskusji, wykluczająca używanie inwektyw. A tak z ciekawości - czemu uważasz, że "nasza cywilizacja" w jakiś sposób przeciwdziała "aborcji na życzenie"? Czy znasz jakąkolwiek kobietę, która nie przerwała ciąży, którą przerwać chciała? Bo ja nie. Co trzecia Polka starszego pokolenia i co czwarta młodszego przerwała chociaż jedną ciążę. Nasza "cywilizacja" nie pozwala o tym mówić, a nie uniemożliwia wykonanie aborcji. Co do eutanazji - akurat w UK jest nielegalna, bardzo im współczuję. Tak jak i Ty zapewne, gdy nie będą w stanie znieść cierpienia, na które nie ma lekarstwa, będą musieli udać się do Szwajcarii. Ja mam ten komfort, że mieszkam w Holandii. Jeśli będę miała pecha zachorować na coś, co będzie powodowało nieznośne i nieuśmieżalne cierpienie - to, przy odrobinie szczęścia, bo te kryteria są bardzo ostre, będę mogła to cierpienie skrócić. Zboki niestety w Polsce się panoszą, to prawda... Jak słyszę, że kilkuletnim dziewczynkom wymyśla się od prostytutek, a zboka, co je wykorzystywał, nazywa "świętym" - to rzeczywiście muszę Ci przyznać rację. Ale nie podoba mi się to wcale. A ja potrafię się zająć swoimi dziećmi. Natomiast gdybym ja i ich ojciec nie mogła tego z jakiegoś powodu robić - to tak się składa, że rzeczywiście, mam nadzieję, że pewne bliskie mi - i moim dzieciom - lesbijki zgodziłyby się nimi zająć. Moje dzieci oczywiście na razie wolą zostać z nami. Ale nie wychowałam ich na nienawistnych homofobów, więc z pewnością płeć ewentualnych przyszłych opiekunów byłaby dla nich najmniejszym problemem.
Cool2019.12.2 9:43
Twoja kultura to goowno przykryte aksamitem! ...
Maria Blaszczyk2019.12.2 9:58
A coś na temat, moja ty kulturo aksamitu pozbawiona?
Cool2019.12.2 10:29
Na temat?! ... ... pieprzysz od rzeczy!
Maria Blaszczyk2019.12.2 16:18
Wciąż Ci się nie udaje. Spróbuj jeszcze raz. I nie unoś się tak, złość piękności szkodzi. I żyłka może pęknąć... Zaparz sobie meliskę, pooddychaj głeboko i pomyśl, czy jednak nie masz czegoś na temat - a tym tematem jest prawo adopcyjne w Zjednoczonym Królestwie. Życzę Ci dużo zdrowia i powodzenia w dalszych próbach wypowiadania sie na temat.
anonim2019.12.2 10:16
przeciez to chłop
leszczyna2019.12.2 11:01
Znanym z mediów przykładem kobiety, która nie zrobiła aborcji, chociaż tego chciała, jest matka Rebecci Kiessling: https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/rebecca-kiessling-jestem-dzieckiem-z-gwaltu/hplmsjd. Tytuł: "Jestem dzieckiem z gwałtu. Nie zasługuję na karę śmierci za grzechy ojca" Inny przykład to pacjentka szpitala na Madalińskiego w Warszawie, gdzie dyrektorem był prof. Chazan.
Maria Blaszczyk2019.12.2 11:20
Mowa tu była o "aborcji na życzenie", czyli takiej wykonywanej bez podania powodu. W przypadku "dziecka Chazana" powód był, tylko pan profesor łaskaw był oszustwem i podstępem do aborcji nie dopuścić. Gdyby tamta kobieta nie została oszukana, to zgłosiłaby się do szpitala Bielańskiego na czas i oszczędzono by tym ludziom tego horroru - i okaleczenia. Co do Rebeki - to ta kobieta dwukrotnie próbowała ciążę przerwać, więc to nie jest taka sytuacja. Nie chodziło mi o rzadkie przypadki, że to się nie uda. Oczywiście, to może się zdarzyć, bo wszystko prawie może się zdarzyć. Ale procedurę aborcji podjęto, mówimy o skrajnie mało prawdopodobnym wydarzeniu. Napisałam tyle, że sama nie znam takiej kobiety. Że zakaz aborcji nie służy ograniczeniu liczby aborcji - jeśli w ogóle ma jakiś wpływ, to przeciwny - tylko upokorzeniu kobiet i pokazaniu im miejsca w szeregu.
leszczyna2019.12.2 11:44
Napisałaś tak: "Czy znasz jakąkolwiek kobietę, która nie przerwała ciąży, którą przerwać chciała? " Czy ma znaczenie podanie powodu pożądanej aborcji czy nie? Raczej chodzi o chęć dokonania czynu. Matka Rebecci nie pozbyła się ciążyą nie dlatego, że to się nie udało: raz to było nielegalne, drugie, to było niebezpieczne, i to dlatego, że było nielegalne, bo gdzieś na lewo, w okropnych warunkach. Wolała nie ryzykować życia i zdrowia i bała się przestępstwa. Ja osobiście nie znam ani takiej kobiety, która poszła na aborcję, ani takiej, która chciała, ale nie mogła.
anonim2019.12.2 12:29
No wiesz. Nie każda, łykając prochy w domu, chwali się tym na prawo i lewo.
Maria Blaszczyk2019.12.2 13:57
Opieram się na linkowanym przez Ciebie materiale. "Biologiczna matka próbowała dwukrotnie ją usunąć. Nie udało jej się zabić płodu." - no czyli chyba jednak próbowała. "w tamtych czasach jedyną rzeczą, jaką proponowano ofiarom, które zaszły w ciążę w wyniku gwałtu, była aborcja. Kobietę skierowano do lekarzy zajmujących się usuwaniem ciąży." Potem pojawia się absurdalna informacja, że to było nielegalne. No i co z tego? A że tam akurat śmierdziało - mogła pójść gdzie indziej, ale widać nie chciała. No więc próbowała i zmieniła zdanie. Mogła to zrobić, ale NIE CHCIAŁA. Co tylko potwierdza moją tezę, że zakaz aborcji służy wyłącznie zgnojeniu kobiet. Nie, żeby ta opowieść kupy się trzymała, ale przyjmijmy że to prawda. Jej prawo. Nigdy nie śmiałabym powiedzieć innej kobiecie, co powinna robić ze swoim ciałem,. Nawet w przypadku takiego "dziecka Chazana", gdzie donoszenie tej ciąży uważam za obiektywne zło w porównaniu do jej przerwania. Ale wciąż jest to ciało innej kobiety i jej prawo do samostanowienia stoi nad moimi przekonaniami moralnymi. Tym różni się fanatyzm od jego braku. Fanatyk chce, by wszyscy podzielali jego przekonania, a jak nie - to go spróbuje do tego zmusić, albo wyśle na tamten świat. Metodą stosu lub zasztyletowania na moście. Zwykli ludzie wiedzą, że inni ludzie mają inne przekonania. I choć każdy z nas uważa własne za najlepsze, inaczej byśmy je zmienili na inne - nie chcemy ludzi zmuszać albo zabijać, jeśli nie chcą ich podzielać. A co do Twojej znajomości kobiet - jest to praktycznie niemożliwe. Jeśli znasz 4 - to prawdopodobnie już jedna z nich ciążę przerwała. Jeśli znasz, co bardziej prawdopodobne, 400 - to szansa że żadna z nich tego nie zrobiła graniczy z cudem. Bo statystycznie 100 z nich ciążę przerwało.
leszczyna2019.12.2 16:29
Problem z tematem Rebecci Kiessling to różne relacje. Ja też zauważyłam, że wskazany opis jest mało klarowny, ale taki teraz znalazłam. Czytałam wcześniej inną relację, nie pamiętam gdzie, że zgwałcona kobieta chciała usunąć ciążę, ale w stanie Massachusets aborcja była wtedy nielegalna. Więc kobieta próbowała prywatnie, ale zrezygnowała wskutek okropnych warunków i strachu przed przestępstwem. Na tym polegały te próby. Pewnie, że mogła iść gdzie indziej, ale tam też byłoby nielegalnie. W takiej sytuacji zakaz aborcji przyczynił się do ocalenia życia dziecka tej biednej kobiety. Co do fanatyzmu to kwestia sporna, szczególnie w kwestii prawa. Ja mam przekonanie, że ludzie nie powinni jeździć szybciej niż przepisy pozwalają i wielu tej opinii nie podziela. Jednak prawo państwowe podziela moje stanowisko i ustanawia kary za łamanie zakazów i nakazów drogowych. Nie uważam się za fanatyka. Podobnie nie zostawiałabym wolnej ręki w sprawie zabójstw, gwałtów i innych złych czynów, ale wymuszałabym ich karanie. Tak samo z aborcją - to koniec życia człowieka, śmierć zadana z premedytacją, więc o czym tu mówić? Tylko wyjątkowo drastyczne okoliczności mogą ją usprawiedliwić.
Maria Blaszczyk2019.12.2 21:58
To i tak kompletnie bez znaczenia. przez te 40 lat sytuacja zmieniła się o tyle, że obecnie do przerwania wczesnej ciąży nie potrzeba pomocy. Więc ofiarą psycholi może paść ta pani od dziecka Chazana czy pani Alicja Tysiąc - a nie kobieta chcąca po prostu usunąć niechcianą ciążę. Aha, a ten zakaz przyczynił się co najwyżej do nieprzerwania ciąży. Przecież dziecko urodziło się później dopiero. A co do fanatyzmu... To nie tak. Po pierwsze - zapewne nawet jak ktoś jeździ szybciej niż wolno - to do niego nie strzelasz ani nawet mu nie przebijasz opon. Ale jest jeszcze druga kwestia. Ludzie zasadniczo się zgadzają, że ograniczenia prędkości są potrzebne. To jest umowa społeczna. Zresztą zmieniana, limity prędkości w Polsce w moim odczuciu, osoby przyzwyczajonej do kraju, gdzie są dużo niższe - ale ja też nikogo nie zabijam, nie okaleczam ani nie niszczę mu mienia z tego powodu... Czasem, jak jakiś palant na mnie bardzo trąbi jak jeżdżę po mieście zgodnie z ograniczeniem, to co najwyżej na światłach wysiadam i uprzejmie zapytuje, czemu tak robi. Jest to pytanie z tezą, nie da się ukryć, ale trudno nazwać to przemocą. Natomiast z aborcją jest inaczej. Zdecydowana większość ludzi, w Polsce jest to jakieś 95% dopuszcza aborcję w pewnych okolicznościach. Takich jak e dwie powyżej, na przykład - gdy ciąża jest wynikiem czynu zabronionego czy jesli występują przesłanki patoembriologiczne. Ale to nie wszystko. Znacznie więcej osób jest za dopuszczalnością przerywania ciąży na żądanie na wczesnym etapie ciąży, niż jest temu przeciwnych. Ta drakońska ustawa nie jest wynikiem umowy społecznej. Społeczeństwo nie miało tu nic do gadania. Był to deal. Za poparcie działań rządzących poświęcono prawa kobiet. Wtedy myślałam, że może było warto. Ale teraz nie jestem pewna. ówczesny Sejm zignorował zebrane przez działaczki i działaczy ok. 1,7 mln podpisów. Myślę, że był to spory cios w kształtujące się społeczeństwo obywatelskie. Sondaże z tamtego czasu jednoznacznie pokazywały, że ludzie byli przeciw. A nawet sporo z nich uważało, że PRLowskie dość liberalne prawo należałoby zliberalizować. Było to więc działanie wbrew woli społeczeństwa. Do tego - o ile idiota przekraczający prędkość wszystkim nas zagraża - o tyle aborcja nijak nie dotyczy nikogo poza zainteresowaną i - ewentualnie - jej najbliższymi. Więc jej zakaz łamie tyle innych praw wyższego rzędu, no i jak pisałam - jest całkowicie nieskuteczny - że nie można porównywac tych dwóch rzeczy.
WARS2019.12.2 18:56
Mario! Ty nie tego nie rozumiesz, czy udajesz żeś głupia? Tak, twoim dzieciom może byłoby na początku wszystko jedno, nie byłoby problemu??? To spróbuj !! Wszystko byłoby do czasu!! Babo jedna, po co geje biorą dzieci!? PO CO O TO TAK WALCZĄ ? Z miłosierdzia, bo im dzieci szkoda, bo chcą się nimi opiekować??? GEJE PO TO BIORĄ W ADOPCJE DZIECI, ABY MIEĆ POD RĘKĄ W DOMU DZIECKO DO PEDAŁOWANIA!!!!!! TAK CI TO TRUDNO ZROZUMIEĆ!??? BABO OTRZĄCHNIJ SIĘ ! JUZ WIDZĘ JAK TE BIEDNE DZIECIĄTKA CIERPIĄ I NIE MAJA SIE KOMU POSKARŻYĆ! PRZECIEŻ MAŁE DZIECI MUSZĄ BYĆ W DOMU, SAME NIE WYJDĄ, NIE UCIEKNĄ! SKARZYĆ TEŻ IM SIĘ NIE DADZĄ ! MAJĄ ZAGROŻONE ! JAK ŚMIESZ BABO TAKIE WREDNE TEKSTY WSTAWIAĆ! Czyżbyś tu nie znała na portalu, przynajmniej jednego wrednego d...geja, który się tym chwali?? I co z tego że piszesz inwektyw ! Ale jaka treść??? Włos się jeży!
WARS2019.12.2 19:04
Sorry. winno być:...." nie piszesz...."!
Maria Blaszczyk2019.12.2 20:41
No i po co tak krzyczysz? To, że wykrzyczycz obrzydliwe, nienawistne łgarstwa, nie zrobi z nich prawdy. Mam dobrą wiadomość. Rzecz jest wnikliwie zbadana, istnieją setki badań na ten temat. Wniosek jest następujący: dzieci wychowujące się w rodzinach jednopłciowych niczym się pod względem dobrostanu i rozwoju nie różnią od tych z rodzin z rodzicami różnej płci. To po prostu nie ma znaczenia. https://www.psychology.org.au/getmedia/47196902-158d-4cbb-86e6-2f3f1c71ffd1/LGBT-families-literature-review.pdf https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1550428X.2013.869486 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19899878 https://www.jstor.org/stable/43671612?seq=1 A co do miłosierdzia, to i tak bywa - włoski gej adoptował dziewczynkę z zespołem Downa, odrzuconą wcześniej przez kilkadziesiąt innnych rodzin: https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/gay-father-down-s-syndrome-luca-trapanese-alba-a9227236.html Ci dwaj z kolei biorą pod opiekę dzieci z poważnymi niepełnosprawnościami, również taie, o których wiadomo, że będą krótko żyły: https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2012/dec/08/gay-foster-parents-disabilities Ciekawa jestem, ile Ty takich dzieci adoptowałaś, otoczyłaś miłością i opieką i towarzyszyłaś im, gdy umierały? Więc może daruj sobie uwagi o miłosierdziu.
Robert2019.12.5 22:38
Mario Dziwne, wybrałaś przypadki bez potwierdzenia ! Z downem tym bardziej biorą, bo dziecko nie ma orientacji co dobre, a co złe ! Czym ty się chwalisz Babo wstrętna ! Dlaczego nie podałaś tego przypadku, o którym teraz aż bębniło w prasie i TV ! Otóż dwóch homosiów zaadoptowało 4 miesięczne dziecko ! Tak je pedałowało, że po niedługim czasie z tego zmarło! Czy ktoś może zrozumieć jaką krzywdę zrobili temu dziecku!???? Jak ono cierpiało !!! Dalej broń ich, bo sama jesteś podobna !
marek2019.12.2 10:42
To nie jest kobieta tylko homoseksualny zbok podszywający się pod różne nicki i osobowości. Głęboko zaburzony homoseksualny zbok.
Maria Blaszczyk2019.12.2 11:23
??? Ja się podszywam? No cóż, piszę zawsze pod własnym imieniem i nazwiskiem, obywatelskie frondowe śledztwo zdołało nawet ustalić, czym zajmuje się mój ojciec... Czego zresztą nigdy nie ukrywałam i pisałam o tym otwarcie, ale udało się tę tajemnicę odkryć... A teraz okazuje się, ze się podszywam i jeszcze nie jestem kobietą... Zabawne, a pan marek ani nazwiska, ani tatusia.
Tolek2019.12.2 19:48
Mario, O czym ty piszesz? Czy to może twój tatusiek, który występował w Programie Pospieszalskiego: "Warto rozmawiać" w dniu 4.03, br. ze Stwowarzyszenia "My rodzice" ? Ale to są rodzice tylko dzieci LGBT! M.in. mówił też, jest za małżeństwami jednopłciowymi ! Że bardzo by chciał, żeby jego córka tak się związała! Kogo miał na myśli, jaką córkę.....??
Sebastian Lorenc2019.12.2 20:25
Nie raz Maria tu pisała, że ma męża i dzieci, to raczej nie ją, prawda? Marii tato to wspaniały człowiek, jego dzieci mają szczęście.
Maria Blaszczyk2019.12.2 20:44
Tak, to właśnie mój Tata. Szczęściara ze mnie, co? A moi rodzice mają dużo dzieci. Z których jedno nie jest hetero. Więc akurat nie o mnie chodziło, bo ja akurat jestem związana z mężczyzną, ojcem moich dzieci. Po prostu chciałby, żeby moja młodsza siostra miała takie same prawa jak ja.
2019.12.2 18:50
Ty jesteś jakimś przygłupem absolutnym, prawda? :) Maria to Maria. Kato-czopie