26.10.20, 14:25Fot. screenshot - YouTube

TYLKO U NAS! Witold Gadowski: Na profanacje katolicy muszą reagować biczem!

Fronda.pl: Zacznę od pytania o politykę. Przed chwilą Prawo i Sprawiedliwość, swoim projektem nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt, doprowadziło to strajków rolników. Wciąż mamy w Polsce pewną grupę osób niezadowolonych z obostrzeń sanitarnych, którzy również wychodzą na ulice. Prawo i Sprawiedliwość idąc już do pierwszych wyborów obiecywało zaostrzenie prawa aborcyjnego. Od początku swoich rządów, mimo wielu głosów sprzeciwu, nie zajmowano się jednak tą kwestią na poważnie. Wiadomo, że Trybunał Konstytucyjny, zgodnie z konstytucją i wcześniejszym orzecznictwem, musiał orzec tak, jak orzekł. Ale dlaczego sprawa aborcji znalazła się w Trybunale akurat teraz? Czy PiS mogło mieć w tym jakiś cel i kto ostatecznie na tym zyska?

Witold Gadowski, publicysta: Chcę wierzyć w to, że tutaj nie było kalkulacji politycznej, tylko Trybunał Konstytucyjny suwerennie wypowiedział się na temat prawodawstwa państwa. Tak chcę na to patrzeć. Natomiast można mieć podejrzenia natury strategicznej. Sam fakt, że w obliczu pandemii, nasz rząd nie prowadzi żadnych własnych, istotnych badań, o których mógłby poinformować obywateli, nie mamy żadnych badań na polskiej populacji, dot. np. przeciwdziałania Covidowi, bardzo źle mówi o fachowości Ministerstwa Zdrowia, a tym samym całego rządu.

Więc jest sporo do ukrycia, ale jak mówię, wolę wierzyć w to, że była to suwerenna decyzja Trybunału Konstytucyjnego.

Od czwartku przeciwnicy prawnej ochrony życia organizują w całej Polsce manifestacje. Widzimy na ulicach prawdziwe tłumy protestujących. Kto rzeczywiście protestuje? Feministki, lewicowi ekstremiści czy orzeczenie TK stało się okazją do wyjścia na ulice dla wszystkich przeciwników obozu władzy?

Protestują ludzie opłacani ze środków fundacji, które od dawna już są ułożone w Polsce na to, żeby wywrócić tradycyjny porządek społeczny i zaatakować Kościół katolicki. Ci aktywiści zagrzewają do aktywności chuliganerię, niezrównoważoną młodzież, element kryminalny i to tak w sumie wygląda.

Więc to są manifestacje organizowane, przygotowywane wedle różnych wzorców rewolucyjnych. Ta rewolucja trwa już od dawna, ona polega na zmianie języka, na stworzeniu nowej nauki, jaką są studia gender. To jest część starannie zaplanowanej całości, która ma zmienić w Polsce środowisko społeczne  

No właśnie, wczoraj obserwowaliśmy niespotykaną agresję wobec Kościoła katolickiego. Przez cały dzień media publikowały zdjęcia kościołów, na których malowano proaborcyjne hasła. Aktywiści przerywali nabożeństwa, obrażali modlących się ludzi…

To jest szukanie pretekstu do tego, żeby zaatakować katolicyzm i żeby sprawdzić, na ile katolicy są bierni, a na ile jeszcze są zdolni do walki. Okazuje się, że jesteśmy bardzo obezwładnieni, więc to ich tylko rozparzy i tę całą hołotę skłoni do dalszych ataków i profanacji.

Jak więc, w tej sytuacji, powinni reagować katolicy?

Muszą zdecydowanie bronić swoich wartości! Przede wszystkim fizycznie obezwładniając ludzi, którzy wtargną do kościoła i naruszają święte miejsce i święty obrządek Mszy. Tutaj Jezus Chrystus pokazał, że najważniejsza jest gorliwość o dom Pana. (Zob. J 2, 13-25) Kiedy więc chodzi o Mszę św. i wnętrze kościoła w trakcie sprawowania Najświętszej Ofiary, bicz jest konieczny, bez względu na konsekwencje prawne.

Natomiast w ogóle katolicy nie powinni być bierni. Powinni czynem, słowem i pieniądzem wspierać wszelkie inicjatywy przeciwstawiające się tej haniebnej rewolucji, która trwa w Polsce już od kilkunastu lat.

A w jaki sposób katolik może rozmawiać z tymi, którzy dziś protestują o „prawo” do aborcji?

Ciężko rozmawiać, ponieważ to są ludzie rozparzeni ideologicznie, podburzeni nienawiścią, w których rozpętane są niezdrowe emocje, często są to ludzie niezrównoważeni psychiczne. Rozmowa jest niestety ciężka. Trzeba ich izolować i chronić miejsca kultu. W momencie, kiedy katolickie świętości naruszają, natychmiast wyciągać konsekwencje w postaci obywatelskiego zatrzymania i później możliwie najbardziej surowe konsekwencje prawne. Za dewastację, naruszanie swobód religijnych, obrazę wartości wyznawanych przez szerokie kręgi społeczeństwa – na to wszystko są paragrafy. Musimy powołać instytucje, które na co dzień natychmiast będą ich penalizować.

A jaka powinna być reakcja hierarchii Kościoła? Mieliśmy wczoraj oświadczenie abpa Stanisława Gądeckiego, ale czy Kościół powinien podjąć bardziej stanowczą reakcję wobec tych wydarzeń?

Oczywiście, powinien! Dziwi mnie ta bierność. Nie wiem, czy ona wynika ze strachu, czy jakiś uwikłań.

I ostatnie pytanie. Wszyscy zgadzamy się co do tego, że za czwartkowym orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego musi iść realna pomoc państwa w stronę rodzin, w których rodzą się niepełnosprawne dzieci. Jak ta pomoc powinna wyglądać i co na dziś państwo może zrobić w tym zakresie?

Tutaj wiele się po państwie nie spodziewam, dlatego że PiS rozgrywa swój stosunek do katolicyzmu bardzo koniunkturalnie. Nie jest to ugrupowanie, które by w sposób wyraźny wspierało polskich katolików. To raczej jest tylko korzystanie z elektoratu katolickiego. Więc nie spodziewam się niestety jakiś cudów. Ale wygrało życie i teraz trzeba wspierać to życie na każdym etapie. To wielki heroizm zgodzić się na urodzenie dziecka chorego, a potem wielki heroizm żyć i pomagać temu dziecku.

kak/Fronda.pl

Komentarze

MaxFiend2020.11.12 15:53
Samobiczowaniem. :-D
sumik2020.11.10 16:43
Drogie kobiety, Lewa-ctwo żydo-wskie ma w du-pie niechciane wasze ciąże i was , im chodzi o OBALENIE RZĄDU! POLSKIEGO RZĄDU!
Darek2020.11.8 18:36
Kogo Gadowski chce wybatożyć? Janiaka? Gulbinowicza? Głodzia? Jankowskiego? Paetza?
Anonim2020.11.7 8:48
Ustawiona akcja pisia niszczą koscioly ! Ze im to nawet do głowy nie wpadło nieszkodzi! Szambo wylewają bo taki jest pisi charakter
Darek2020.11.5 14:37
Ten Gadowski to jakiś paranoik.
Nie pozdrawiam2020.11.1 22:04
Następny kato-oszołom, który nawołuje do konfrontacji. Słuchajcie katole: mnie wasze uczucia religijne gowno obchodzą. Wasze kościoły, figurki, krzyże i wszystkie te bzdurne totemy, które są dla was święte - dla mnie są nawet niewarte splunięcia i wzbudzają we mnie śmieszność oraz pogardę. Nawet nie potraficie sobie uświadomić, ze bez tej całej zjèbanej religii można normalnie żyć - tacy jesteście ograniczeni i tępi.
JANOSIK2020.11.3 10:10
Przeczytaj jeszcze raz cos napisal i zobacz kto tu jest zjebem.A i pozdrawiam
to-du2020.11.3 15:21
Na takie twoje dictum - to i w twoją stronę, nie wartałoby splunąć !!!
krzysztof2020.11.3 17:40
lewacki pajacu
To trol2020.11.4 23:17
nie karmic
Wojtek2020.11.5 17:22
Tolerancja na wysokim poziomie
Zwitek2020.11.1 13:04
TAK! Niech zaczną od samobiczowania, może wtedy rozjaśni im się we łbach, kiedy napięcie z mięśni zejdzie,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Zacznij od siebie, Witek!
Marco Breslaviano2020.10.28 3:38
Oto link: https://www.youtube.com/watch?v=lBX4_ydHcFM do videofelietonu pana Gadowskiego z 2016 r. z czasu, gdy w przez Polskę przetaczały się czarne protesty. Każdy zainteresowany może posłuchać, jaka jest opinia pana Gadowskiego na temat aborcji (mniej więcej od 2:05) oraz jakim hipokrytą jest ten pan.
Doris2020.10.27 17:23
Dekalog....NIE ZABIJAJ,,,tu nie ma miejsca na polemikę,,,kogo gdzie i dlaczego
Anonim2020.10.27 19:16
Skoro nie ma miejsca na polemike, to mamy nie strzelać do wroga podczas wojny? Oddać Polske nieprzyjacielowi, tego chcesz?
Dam2020.10.28 15:58
"Tych zaś przeciwników moich, którzy nie chcieli, żebym panował nad nimi, przyprowadźcie tu i pościnajcie w moich oczach" (Jezus Chrystus) – (ŁK 19,27). Jest w biblii mnóstwo wyjątków od "nie zabijaj" (podobnie jak "nie cudzołóż, np. z niewolnicą można). Jako wykładnia moralna księga przecząca sama sobie się niezbyt nadaje.
Foster2020.10.27 16:24
Idź i im to powiedz w oczy, ale ty jesteś tchórzem i boisz się polskich kobiet
Olo2020.11.7 14:29
Kobiet nikt się nie boi, kobiety się szanuje, te z marszów to nie są kobiety to zwykłe zdziry!
Robert2020.10.27 13:31
U tego Pana lekki kac zauważana a dopiero pół godziny po trzynastej. Co dalej panie najjaśniejszy?
xl2020.10.27 11:46
Jak można nazwać kogoś, kto w kościele ma pretensje do Boga, że ustanowił piąte przykazanie.
Stach2020.10.27 11:27
Jak Kościuszkowcy i Piłsudczycy zaczeli wieszać i ścinać biskupów i księży, tez było wycie rządów, że walczą z bogiem z bliskiego Wschodu, bogiem Izraela. Właśnie a gdzie nasz staropolski Swaróg ? On i jego rodzina nie są już bogami ? i dla przypomnienia Piłsudski spoczywa na Wawelu, tam gdzie wasz aviator
Foster2020.10.27 16:26
Piłsudski chciał ścinać biskupów - pierwsze słyszę.
tm2020.10.28 10:27
Stachu! Zastanów się zanim gębę otworzysz.
D2020.10.27 11:23
Zabawne, dokładnie to samo mowia mahomety na calym swiecie
Ja, Szatan – kłamca i ojciec kłamstwa2020.10.27 10:42
Do lewaków, pogrobowców Marksa i redaktorków mojej ulubionej koszernej „Gazety Wyborczej”, inaczej „Allgemeine Kłamtung” albo „Güwno Prawda”. Ależ sprawiliście mi radość! „Hołota”, „zdradzieckie mordy”, „spiëprzaj dziadu” – to niedopuszczalna i karygodna mowa nienawiści. Ale „wŷpierdalač” oraz „jebač” – to tylko delikatne „wyrażanie emocji”. I nie jest to bynajmniej „nawoływanie do przemocy”. Genialna dialektyka! Dziadek Marks w piekle aż zawył z zachwytu, że ma tak pojętnych następców.
Stach2020.10.27 13:07
Marks to ten co wyjaśnił czym jest kapitalizm i czym jest socjalizm i najbardziej przekonał go socjalizm wolnorynkowy. oczywiście nie jest możliwe w normalnych (poza książkowych) odtworzyć takiego stanu, ale najbiżej są i uk i Niemcy i nawet Japonia
antoni.s2020.10.27 10:28
Gadowski to polak który zaprzedał się watykańczykom i teraz chodzi kościelnym łańcuchu, pełno ich wokoło, sprzedajnych kundli.
Foster2020.10.27 16:28
Musi z czegoś żyć i jeżeli to prawda, że ma problemy to tym bardziej.
Lolek2020.10.27 10:26
Skoro Jezus wygonił ze Świątyni kupców i to biczem, co by zrobił dzisiaj z lewactwem??? Chce lewacka dzicz wojny, będzie ją miała....
Anonim2020.10.27 11:03
I jakoś nie kojarzą ci się z kupcami księża sprzedający "co łaska (ale 500zł)" sakramenty?
Stach2020.10.27 13:09
przecież jesus to komuch. poczyatj co robił i kogo gonił. jawny czerwony rewolucjonista. i obibok
dd2020.10.27 13:43
Trochę wstyd, gdy katolik nie ma pojęcia, co oznacza J 2, 13-16. Warto wiedzieć, że interpretowanie Biblii to nie szkolna interpretacja wiersza. Byłbyś oburzony, gdybyś się dowiedział, jaki był sens tego, co Jezus zrobił w świątyni i zapewne nazwałbyś go przynajmniej lewakiem, jeśli nie komunistą i burzycielem wiary. Może lepiej zostań przy Biblii w obrazkach dla dzieci - to Twój poziom.
Anonim2020.10.27 19:23
Dzieckiem to chyba ty jesteś, co do burzenia wiary przez Jezusa, to nie masz pojęcia o Ewangelii, biblisto od d..y strony... 🤦‍♂️odnośnie tekstu, który cytujesz wiadomo, że chodzi o godność mesjańską Jezusa, co nie zmienia faktu, że nie chciał targowiska w Świątyni. Co do obrony miejsc kultu i jak to należny rozumieć 1Mch 2,19-28. Tyle w temacie lewacki pajacu.
dd2020.10.28 17:56
Jak kulą w płot! J 2, 13-16 to krytyka żydowskiej teologii atrybucji, której zapewne jesteś zwolennikiem, odpustowy katoliku!
Cool2020.10.27 10:18
Robactwo atakuje i jest zdziwione, że będziemy się bronić ... Podziwiam narodowców za ich tolerancję i cierpliwość. Ale to raczej już na wyczerpaniu. .... SPODZIEWAJCIE SIĘ ŁOMOTU TECZOWE CIOTY.
Stach2020.10.27 13:11
jesli facet nie ma żony i nie jest księdzem - to jest prezesem pis, czy tęczową .... ?
Adam2020.10.27 13:12
Jakie cioty ? Ja na protesty chodzę z żoną i z córkami.
dd2020.10.27 13:48
Ja na proteście byłem z żoną. To chyba narodowcy mają problem ze znalezieniem sobie żony/partnerki. To podejrzane, że tak bardzo lubicie spędzać czas w męskim gronie, gdzie buzuje testosteron. Pomyśl o tym, zanim zaczniesz innych wyzywać od ciot...
jagoda2020.10.27 10:16
Jak to jest, że w szkołach katolickich uczą się dzieci ludzi lewicowych. Dzieci te wspierają takie marsze feministek lub lewice. Jacy są nauczyciele w szkołach katolickich i dyrektor, Taka szkoła tylko nosi nazwę katolicka.Szkoły mieszczą się przy kościołach. Czy tam nie ma kontroli przez władze kościelne.
Suweren2020.10.27 9:48
A na co, Gadowski, pozwolicie protstującym reagować biczem?
feldkuratkatz2020.10.27 9:24
Tak, tak, trzeba coś z tym zrobić, gotowi jeszcze księżom zakazać dym..nia ministrantów. Skandal! Niedopuszczalne!
Adam f2020.10.27 9:05
katolicy muszą reagować ? którzy ? ci niedzielni , drzemiący , mruczący coś pod nosem w czasie mszy ? a może babcie z różańcem? A może ci co tylko przychodzą ze święconka ??
BOLEK2020.10.27 8:54
ABORCJONIŚCI MORDUJĄ DZIECI TAK JAK FASZYŚCI W OBOZACH KONCENTRACYJNYCH MORDOWALI DZIECI W ŁONACH MATEK I PRZEPROWADZALI DOŚWIADCZENIA NA DZIECIACH JESZCZE NIENARODZONYCH!! ABY NAMAWIAĆ DO ABORCJI I PROTESTOWAĆ ABORCJONIŚCI-FASZYŚCI DOSTAJĄ GIGANTYCZNE PIENIĄDZE OD PRZEMYSŁU ABORCYJNEGO, FIRM FARMACEUTYCZNYCH (SZCZEPIONKI DO KTÓRYCH WYKORZYSTUJĄ MARTWE PŁODY) I FIRM KOSMETYCZNYCH WYKORZYSTUJĄCYCH PŁODY POABORCYJNE DO PRODUKCJI KOSMETYKÓW PRZECIWZMARSZCZKOWYCH, KTÓRE POTEM TE SAME ABORCJONISTKI-FASZYSTKI WSMAROWUJĄ W SWOJE TWARZE I CIAŁA CHCĄC ZACHOWAĆ MŁODOŚĆ. SĄ ONE W PEŁNI ŚWIADOME TEGO ŻE ABY ONE MIAŁY SWOJE KREMY GINĄ DZIECI W ŁONACH SWOICH MATEK!!!! TO JEST ZWYKŁE WYNATURZENIE I ZBOCZENIE!!!!! TO JEST CHORE!!!! TO JEST DOKŁADNIE TO CO STOSOWALI FASZYŚCI W OBOZACH KONCENTRACYJNYCH. JESZCZE TROCHĘ I ZACZNĄ ROBIĆ ABAŻURY LUB OKŁADKI NA KSIĄŻKI ZE SKÓRY PŁODÓW, MYDŁO Z TŁUSZCZU ZAMORDOWANYCH DZIECI LUB SZCZOTKI Z WŁOSÓW TYCH BIEDNYCH DZIECIACZKÓW. LIDERKA OGÓLNOPOLSKIEGO STRAJKU KOBIET MARTA LEMPART (ŻYDÓWKA)JEST DODATKOWO UWIKŁANA W GIGANTYCZNE OSZUSTWA FINANSOWE NA SZKODĘ MIASTA POZNAŃ GDZIE DZIAŁA UKŁAD WROCŁAWSKI NA CZELE Z PREZYDENTEM DUDKIEWICZEM I JEJ OJCEM ANDRZEJEM LEMPARTEM ABORCJONIŚCI TO FASZYŚCI!!!!
feldkuratkatz2020.10.27 9:26
Narkotyki, straszna rzecz....
AAAtomek2020.10.27 7:59
Haj, PiS und Kler! Teraz protestujące na ulicach Wnuczki Powstańców Warszawskich i wnuczki AK-owców zrobią wam jesień średniowiecza!
Wnuczka AK-owca2020.10.27 8:46
Bolszewickie bydło niech sobie gęby nie wyciera wnuczkami Powstańców Warszawskich i wnuczkami AK-owców.
feldkuratkatz2020.10.27 9:23
Mój dziadek powstaniec na widok konusa piany dostawał i rzucał wyrazami powszechnie uznawanymi za obelżywe.
o co chodzi2020.10.27 6:33
Obezwładnianie fizyczne tych ludzi nie jest rolą osób modlących się.To nie chodzi o to żeby doprowadzic do jakiś burd bo tamtym w zasadzie tylko o to chodzi. Oczywiście to dobrze , ze jest Straż Niepodległości ale to nie moze zastąpić działań Policji. To bardzo dobrze , że na ulicach pojawi sie Żandarmeria Wojskowa z karabinami na ramieniu bo myśle to trochę ostudzi zapał tych lewackich bojówkarzy. Tak oni sa szkoleni do organizacji tych ekscesów i należy się przyglądnąć też zródłom ich finansowania i kto ich szkoli.
Anonim2020.10.27 3:23
Żołnierze Żandarmerii Wojskowej na ulicach? Morawiecki podpisał zarządzenie w sprawie użycia żołnierzy Żandarmerii Wojskowej. Przejęty TK. Przejęte sądy. Przejęta Prokuratura. Itd. Co by zrobiła żaba, gdyby wiedziała, że ją gotują?
LOVE69.PL2020.10.27 2:51
Szukasz dziewczyny albo Kochanki? Sprawdź na LOVE69.PL
Janusz2020.10.27 2:32
Wychłostać kretyna
lolek2020.10.27 10:28
A ciebie na pal, lewacki idioto...
Ela2020.10.27 0:45
Ty już lepiej odstaw te butelkę syniu. Jak się nie wie ile można wypić to się nie pije.
Pagnus traditionis2020.10.27 0:56
Eluś znowu ćpałaś?
*****2020.10.27 1:40
Widać,że nie tylko on.
Golfstrom2020.10.26 22:54
Kościołów nie obronią staruszki. Ale bezradność ofiar tylko rozzuchwala zbydlęcony motłoch. Jeżeli mężczyźni-katolicy, ojcowie rodzin, nie stawią oporu w obronie świątyń, nie mogą się łudzić, że ich rodziny będą bezpieczne w domu. Dzicz przyjdzie do nas (już przychodzi) i spróbuje nas zlinczować. Tak, wiem, niektórzy z nas mają broń i mamy prawo jej użyć w obronie domu i rodziny. Tylko, że wówczas możemy być sami - przeciw wielu. Lepiej pójść razem, w wielkiej liczbie na ulice i pokazać, że klękać będziemy wyłącznie przed Bogiem. A lewackiej dziczy – twardy odpór.
Po 11 ...2020.10.26 23:36
Jak to dobrze, że Prąd Zatokowy słabnie, zamiera. Wprawdzie będzie zimno, ale za to "wolno".
Edi2020.10.26 22:40
Czytając większość komentarzy, rzygać się chce. Chamstwo w narodzie takie plugawe. Masę młodych dziewcząt wychodzi i językiem prostackim domaga się praw do zabijania własnych dzieci. Jakie to w przyszłości z nich matki wyrosną. Powinny domagać się znacznego wsparcia ze strony państwa. Świat oszalał, chorego człowieka skazuje się na śmierć. Po co medycyna. Czy szczytowym osiągnięciem medycyny jest utylizacja człowieka w prenatalnym stadium rozwoju? W dekalogu stoi prosto: nie zabijaj. Tam nie pisze, jak nie musisz. Stach się bać!
Po 11 ...2020.10.26 23:39
A jak nas faszyści najechali, to podobno polscy katolicy do nich strzelali. To jak jest z tym nie zabijaj? A to nie były płody, tylko całkiem wyrośnięci, naszprycowani amfą młodzieńcy. To jak to jest z tym nie zabijaj???
Po 12 ...2020.10.27 1:45
No szkoda że się nie położyli na ziemi mówiąc: strzylajta do nas szkopy.
Hanna2020.10.26 22:22
A czemu tak i mądry redaktor nie kandydował na prezydenta RP? Na pewno ,by wygrał, ma tylu zwolenników.
JANOSIK2020.10.26 22:34
Za cztery lata toc ty mozesz kandydowac i gwarantuje napewno wygrasz-no ztym mysleniem napewno.Pozdro
Po 11 ...2020.10.26 23:41
I przystojny, może nawet ładny ... jak nie pije ...
Maciek2020.10.26 22:18
A jak na to reagować? Słucham!!! https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadu%C5%BCycia_seksualne_w_Ko%C5%9Bciele_katolickim
Zatkać2020.10.27 1:22
Uszy i klapki na oczach
Jonasz2020.10.26 22:14
Ale ten gość pie....i jakby był na dopalaczach! Następny katolicki obłąkaniec, zamroczony oczadziały do szpiku kości. O jakich wartościach on bełkocze? Katolik to nawet nigdy nie wąchał żadnych wartości. Kołtuństwo, mściwość, jędzowatość, prostactwo, mówienie fałszywego świadectwa, to są prawdziwe katolickie wartości. Obrzucają błotem wszystko co się tylko rusza i jeszcze robią z siebie bezbronne niewiniątka. Obrzydliwość. KK jest katem od 2000 lat i nie ma żadnego prawa robić z siebie ofiary. Chyba zapomnieli, że myśliwy też bywa łupem.
JANOSIK2020.10.26 22:39
Do ciebie,ale ten gosc pie....Pozdro
UM42020.10.27 1:25
Jak się czerwoni dorwą do władzy,zobaczysz wtedy kto jest katem.
iga2020.10.27 7:44
nie p...ol!!!
rebeliant2020.10.26 21:34
Nie zgadzam się - tym bardziej, że w o wiele cięższych sprawach kk skazuje pokrzywdzonych na wieczne piekło, bo nie przebaczyli swoim oprawcom, a oprawców układa na niebiańskich chmurkach bo się wyspowiadali i zażyli magiczny wafel. W tej sytuacji bicz tylko roznieci amok, który jak na razie skierowany jest na mury i pomniki - te nie krzyczą ała i można je naprawić. Cieszmy się, że nie ma większych ekscesów z wymierzonych w czyjeś zdrowie. W tej sprawie Pan Gadowski doradza nie w te stronę co potrzeba. Farba na murku, czy pomniku to śmieszna cena wobec tego o co tu się walczy.
Ala2020.10.26 22:08
Ignorancie, wypowiadasz się na tematy o których nie masz najmniejszego pojęcia. Od kiedy KK może skazać kogokolwiek na piekło czy inne kary? Wykazujesz się wiedzą ze szkoleń partyjnych. Taka retoryka była słyszalna od wszelkiej maści aktywistów bolszewickich.
rebeliant2020.10.26 22:26
Nigdy nie byłem na żadnych szkoleniach - to po prostu taka moja natura. Ja nie mam idoli, ani "mistrzów nałuczycieli". Na siłę wklejasz komunizm, który jest dobry dla lubiących tresurę małp.
Ala2020.10.26 22:53
Mdli mnie taki bełkot o skazywaniu przez kk, strzyżeniu owieczek itp. Wiara nie polega na ślepym uwielbianiu księdza. Są ludźmi często z wieloma wadami. Istotna jest wiara w Boga i Jego nauka. Zabijanie człowieka było, jest i mam nadzieją mimo wszystko będzie zbrodnią. Nie ważne czy ksiądz jeden czy drugi "rozgrzeszy" taki czyn. Żal mi tylko te biedne dziewczyny.
rebeliant2020.10.26 23:03
Tu się nie ma z czym sprzeczać: człowiek rośnie od momentu zapłodnienia komórki jajowej przez plemnik i zniszczenie takiej komórki jest zabiciem rosnącego człowieka. Jeśli chodzi o te dziewczyny, to owszem one są biedne, bo piją truciznę, a myślą, że to ambrozja.
iga2020.10.27 7:46
Ala, ten motłoch tego nie rozumie. Szkoda słów.
Izydor2020.10.26 21:34
Piciem muszą reagować?
Mike2020.10.26 20:43
jak daleko KK odszedł od nauk Jezusa?
...2020.10.26 20:35
Czy ten skrajny idiota podjudza do wojny domowej?
JM2020.10.26 20:53
Skrajnym idiotą to jesteś ty chamie. Pewnie będziesz dokonwał aborcji na sobie. Obrońca morderczyń się znalazł!
KMnO42020.10.27 1:14
On nie ale czerwone bydło chce się dorwać do władzy,żeby znowu gnębić polski naród.
Shrek2020.10.27 1:18
Siedź cicho sowiecki parobie.
Konstytucja2020.10.26 20:13
Art. 25. 1. Kościoły i inne związki wyznaniowe są równouprawnione. 2. Władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej zachowują bezstronność w sprawach przekonań religijnych, światopoglądowych i filozoficznych, zapewniając swobodę ich wyrażania w życiu publicznym. 3. Stosunki między państwem a kościołami i innymi związkami wyznaniowymi są kształtowane na zasadach poszanowania ich autonomii oraz wzajemnej niezależności każdego w swoim zakresie, jak również współdziałania dla dobra człowieka i dobra wspólnego. 4. Stosunki między Rzecząpospolitą Polską a Kościołem Katolickim określają umowa międzynarodowa zawarta ze Stolicą Apostolską i ustawy. 5. Stosunki między Rzecząpospolitą Polską a innymi kościołami oraz związkami wyznaniowymi określają ustawy uchwalone na podstawie umów zawartych przez Radę Ministrów z ich właściwymi przedstawicielami. Kościół katolicki jest takim samym wyznaniem jak wszystkie inne. Jedyna różnica wynika stąd, że Watykan jest podmiotem prawa międzynarodowego. Jeśli katolicyzm wymaga ochrony, to takiej samej ochrony wymaga islam, hinduizm, prawosławie i wyznania protestanckie.
Rick Samchez2020.10.26 19:58
Nie prowokuj koleś bo nie wiesz jak na tym wyjdziesz
Rick Sanchez2020.10.26 20:08
Już się ludzie przestają bać. Za długo zezwalano na agresję narodowców itp.
Kelo2020.10.26 19:33
Towarzyszu Gadowski. Jak ktoś był durniem, będzie dalej. Tao tak podsumowując pana działalność.
AgNO32020.10.27 1:33
Z tym tekstem to do Valensy.
anty2020.10.26 19:22
Fundacje płacą ??? Jak można takie bzdury wymyślać. Może jednak coś o problemie kobiet. Żona jeszcze w domu rozmawia z Panem czy raczej jej rola sprowadza się do sprzątaczki.
meg2020.10.26 19:18
Dlaczegóż pis nie goni organizacji sorosa z Polski proste bo sam ma tam swoich ludzi
Hue2020.10.26 19:35
Ależ po co jakiś soros. Pis wystarcza aby wkurzyć ludzi.
Nie rezonować wykonywac2020.10.26 19:15
Katole polscy już jako pokutę maja karę smierci Nauczanie wiernych już im się znudziło
XXX2020.10.26 19:15
Gdowski najlepsza rada zamknij swoją jadowitą mordę proste
infor2020.10.26 19:54
Tobie i takim jak ty - niepotrzebnym lewackim śmieciom - już niedługo zamkniemy mordę
UM42020.10.27 1:38
Prosty,to jesteś ty,bolszewicka onuco.
Mac2020.10.26 19:05
"zagrzewają do aktywności chuliganerię, niezrównoważoną młodzież, element kryminalny" jakież to bliskie Gomułce. No dosłownie jota w jotę.
Anonim2020.10.26 18:46
Gadowski ma rację. Jak katolik nie przypieprzy kobiecie to ją diabeł opęta. U mnie w górach się mówi: "Jak się baby nie bije, to jej wątroba i dusza gnije" Hej!
Senny2020.10.26 20:17
A stary baca godoł tak: pierz swoją babe 3x dziennie, - rano, w południe i z wieczora. Jak byś nie wiedzioł za co, nie martw sie, una juz wi ło co sie rozłazi.
CH3OH2020.10.27 1:53
Jak się wypierze,to będzie przynajmniej czysta.
Paweł2020.10.26 18:39
Tajny raport Jego słowa potwierdza artykuł Marco Politiego, który ukazał się w dzienniku "La Repubblica" w 2001 roku i opowiadał o tajnym raporcie, który 18 lutego 1995 roku został przekazany kardynałowi Eduardo Martinez Somalo, ówczesnemu Prefektowi Kongregacja ds. Instytutów Życia Konsekrowanego i Stowarzyszeń Życia Apostolskiego. Jego autorka - siostra Maria O'Donohue - koordynatorka z ramienia Caritasu programów zapobiegających AIDS, była bardzo jasna i precyzyjna w swoich oskarżeniach: "Nadużycia są powszechne i jest wiele zgłoszeń". "Kandydatki do życia zakonnego są gwałcone przez księży, którym muszą przedstawiać certyfikaty zdrowia. Lekarze szpitali katolickich są często odwiedzani przez duchownych, którzy przyprowadzają siostry zakonne lub inne kobiety, by przerwały ciążę. Siostra O'Donohue opowiadała o historii jednej z zakonnic, która - zmuszona do aborcji - zmarła w wyniku zabiegu, a ksiądz odprawił za nią solenną mszę żałobną" - pisał Marco Politi w 2001 roku, cytując tajny raport. Choć Kościół już wtedy postanowił podjąć odpowiednie kroki, aby także na misjach dbano o przestrzeganie celibatu, problem nadal istnieje. Los i cierpienia zakonnic, które zaszły w ciąże, pozostaje nadal jedną z najciemniejszych tajemnic Watykanu.
Ed2020.10.26 22:13
Raport prosto z Moskwy.
Po 11 ...2020.10.26 18:34
Byłem na blokadzie. Panie Gadowski tam protestują dziewczynki i dziewczyny w wieku tak na oko 16 do 25 lat. Jak zaczniecie biczować dziewczynki, to szybko skończycie na szubienicach. Ojcowie, bracia i koledzy nie pozwolą na zemstę aparatu państwa na dzieciach.
Po 11 ...2020.10.26 18:36
Dodam tylko, że wiek mnie nie zdziwił. Inicjacja seksualna to pewnie ok 15 rok życia. Wtedy właśnie kwestia ewentualnej aborcji jest najgorętsza.
Mac2020.10.26 19:13
Jeszcze trzeba być katolikiem, żeby tak traktować młodzież. Ona się odpłaci spokojnie. U mojej córki na religię chodzi jedna dziewczyna bo jej żal katechetki. Myślę, że obecna sytuacja nie pozostawi jej żadnych złudzeń. Jeszcze chwila. To, że lubisz w majtki zaglądać i lubisz temat inicjacji to jasna sprawa. Tak już jest w tej Waszej społeczności, a jeszcze do tego dziewczynki. O matko wyobraźnia pewno działa co ?
infor2020.10.26 19:56
To kto wychował takie głupawe i chamskie śmiecie, które ty nazywasz dziewczynkami? Takie śmiecie są nikomu niepotrzebne - łapiesz to przygłupie
Po 11 ...2020.10.26 23:44
Obawiam, że ich postawa jest głownie efektem pracy katechetycznej i całokształtu stosunków z kościołem katolickim...
HNO32020.10.27 1:58
Precz z komuną !!!
zboczenie nie może rządzić2020.10.26 18:14
Bydło sprofanowało kościoły
olek2020.10.26 19:15
Bydło sprofanowało kobiety. Zero badań i rodzić jak inkubatory bez wzgledu na konsekwencje. Spokojnie, jeszcze chwila. W moim otoczeniu ostatnie jednostki odeszły z kościoła. Koniec bliski :)))) To będzie uczta. Koniec średniowiecza i mrocznych rządów.
Hamer2020.10.26 17:58
Niektórzy piszą tutaj o złych demonach.....inni o PIS-iorach itp itd. A przecież to wszystko jest takie proste......bydło się chce znowu dorwać do żłobu !! I bydło wykorzystuje WSZYSTKIE możliwe środki aby tam znowu być !! To bydło to lewactwo........najbardziej skorumpowane i bezwzględne ścierwo ludzkie.
Glaudiusman2020.10.26 17:47
Na tych zboczeńców tylko solidne bykowce, i lać gdzie popadnie.
Zych2020.10.26 17:42
Panie Witoldzie, żeby móc cokolwiek dzisiaj zrobić potrzebne są normalne sądy. Na dziś - pomimo zapewnień PiSu o wielkich staraniach - nie ma takich. Są jedynie sądy marksistowskie, a na werdyktach tychże niedaleko zajedziemy.
Gadowski ty normalny?2020.10.26 17:27
Bierz bicza Gadowski i zasuwaj na ulicę biczować i krzyżować niewiernych! Weź chłopaków konfederaków i wymierzcie karę!
Jacek i Placek2020.10.26 17:26
Swoją droga ciekawą mamy jednak władzę w Polsce. Rozpatrywanie spraw tego typu można by odłożyć na bezpieczniejsze czasy. Na razie mamy rosnący problem z wirusem i na tym się powinniśmy skupić. Tak to wygląda jakby TK chciał wykorzystać pandemię do przepchnięcia kontrowersyjnego pomysłu.
Witold!2020.10.26 17:07
Ukrzyżuj ich!
Tom2020.10.26 17:04
Nienawiść z jednej strony, nienawiść z drugiej. Czy to się skończy? Tam gdzie nie ma miejsca na przebaczenia i miłość do drugiego człowieka, tam zawsze rodzą się demony wojny.
stan12020.10.26 16:59
Demony zła opętały ludzi niewierzących,w myśl zasady,hulaj my sobie,piekła nie ma z czym pójdą do nieba i z jakich uczynków będą usprawiedliwieni przed Najwyższym,sami sobie pobyt w piekle szykują.
gumowa kaczka2020.10.26 16:53
won PIJOKU !!!!!!!!!!!!
Do użyszkodnika Maxim2020.10.26 16:53
Kupuj jutro bilet i jedź do Banskiej Bystricy protestować pod kliniką ginekologiczną. Zabaczym, co na to słowacka policja.
Grzegorz2020.10.26 16:46
Nie żadnym biczem Panie Redaktorze lecz kilkoma gramami ołowiu...
twoją dupę trzeba by potraktować…2020.10.26 16:51
gorącym, płynnym ołowiem, Grzesiu.
Maxim2020.10.26 16:46
POLSKA POWINNA ZAINICJOWAĆ RÓŻANIEC ANTYABORCYJNY BEZ GRANIC I CO CIEKAWE POPROSIĆ PAPIEŻA O WSPARCIE.
Ciekawy2020.10.26 16:46
PiS faktycznie nie jest partią fanatyków katolickich. Tacy istnieją , jest ich dość sporo, głosują na Solidarna Polskę i na Konfederację i są gorsi niż dżuma. PiS to partia zwykłych ludzi, słabych, grzesznych i błądzących., wierzących i niewierzących, ludzi , którzy starają się trzeźwo patrzeć na świat i nie mają jak koń klapek na oczach.
fdf2020.10.26 16:43
Pisowski katotaliban wypowiedział wojnę.
Hue2020.10.26 16:41
Wiadomo, mury kościołów sa najważniejsze. A co z miłością do nieprzyjaciela, nastawianiem policzka?
Anonim2020.10.26 19:03
Uważaj, żebyś to ty nie musiał nadstawiać swoich. Cierpliwość ludzka ma swoje granice. Natręt tak się doprasza, że wreszcie solidnie obrywa, a potem płacze, że dostał, zniewieścialec, cieple kluchy, idzie się poskarżyć mamusi. Mamusia nakarmi lalusia i położy do łóżeczka.
Realista2020.10.26 16:40
Protesty w kościołach to doskonały pomysł. Kościół chce narzucać swoje poglądy niekatolikom i tym samym wchodzi w ich życie. Czas więc zacząć protestować w kościołach i wchodzić w życie kościoła. Naziole będę powołać jakieś straże obywatelskie, które będą tłukły kobiety. Być może prokuratura Zera będzie wszczynać postępowania karne przeciwko protestującym. A im więcej będzie takich przypadków tym szybciej i mocniej, zwłaszcza młode pokolenie będzie się odwracać od kościoła. Kościół tej wojny kulturowej już nie może wygrać. Tak jak nie wygrał w Europie Zachodniej.
Do prawdziwych katolików2020.10.26 16:40
Każdy katolik za ojczyznę i ich wrogów powinien codziennie zmówić choć jeden różaniec.
Marek2020.10.26 16:33
anarchia na ulicy ,pod ochrona Policji. Panie Kaminski do dymisji
Wysłać Czarnka do Górskiego Karabachu2020.10.26 16:41
a Kamynskego do strefy Gazy.
Antyaborcja2020.10.26 16:32
Panie Gadowski na aborcjonistów powtórka z "różaniec bez granic" by się przydała.Nie agresja a modlitwa , to skuteczniejsze .Przemoc rodzi przemoc a modlitwa a właściwie różaniec to wielki i skuteczny egzorcyzm .
Kiryl2020.10.26 16:18
W sumie to brakuje mi filmika, jak Gadowski pokazuje jak drży z oburzenia, w różnym oświetleniu może być w różnych zakątkach świata, z różnych ujęć. A potem może już w.......ać.
test2020.10.26 16:12
w dupę
Polak2020.10.26 16:12
Kolejny fetyszysta samobiczowania. Ale w sumie fakt, katolicy mają sporo do odpokutowania za takie wymuszenia jak czwartkowa decyzja "trybunału".
Alicja2020.10.26 16:26
A niby co mają do odpokutowania? czas położyć kres największemu ludobójstwu w Polsce. Ofiary obu wojen światowych to pikuś przy ilości dokonanych aborcji. Wg szacunków w okresie powojennym do chwili obecnej od 10 - 40 mln niewiniątek! Czas z tym skończyć! Brawo dla Sędziów trybunału!
Wojtek Polak — Antypisowczyk2020.10.26 16:35
Dziunia, w Polsce dokonuje się ok. 1000 aborcji. Skądeś się urwała, maleńka?
„ilości abarocji”2020.10.26 16:37
Ty liczysz dokonane aborcje w tonach masy usuniętych płodów?
POlak2020.10.26 17:53
Bezmyślnie powtarzasz kłamstwa sekty katolickiej, zamiast zastanowić się czemu katolicy tak zaciekle dążą do mordowania kobiet.
Jakub2020.10.26 18:27
Aborcja rozpoczęła się gdy komuniści opanowali Polskę po II WW. Podobno w okresie PRL-u zostało zamordowanych 25 mln poczętych. Wprowadzili też pod karą nakaz pracy kobiet odrywając je od dzieci i mężów, na rozpustę w państwowych zakładach pracy.
Polak2020.10.26 22:04
Brednia, ale czego się spodziewać po sekciarzach. Przez większość PRL obowiązywał całkowity, bezwarunkowy zakaz aborcji - komuniści, tak samo jak sekciarze katoliccy, naziści i inni totalitaryści (zwłaszcza teokratyczni) zawsze zakazują aborcji, potrzebują wyznawców.
ok2020.10.26 16:11
Ten Gadowski to menel i czaputnik.
kijn2020.10.26 16:11
Na wysrywy lewactwa ludzie powinni reagować kopem w dupę.
Olej2020.10.26 16:08
To co poeta napisał..naród jak żubr ugryziony w d…..ę musi zareagować……Atakiem !
Piotr2020.10.26 16:06
Na wysrywy Gadowskiego ludzie powinni reagować kopem w dupę.
Fronda.pl:2020.10.26 16:06
Zacznę od pytania o politykę. Przed chwilą Prawo i Sprawiedliwość, swoim projektem nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt, doprowadziło to strajków rolników. Wciąż mamy w Polsce pewną grupę osób niezadowolonych z obostrzeń sanitarnych, którzy również wychodzą na ulice. Prawo i Sprawiedliwość idąc już do pierwszych wyborów obiecywało zaostrzenie prawa aborcyjnego. Od początku swoich rządów, mimo wielu głosów sprzeciwu, nie zajmowano się jednak tą kwestią na poważnie. Wiadomo, że Trybunał Konstytucyjny, zgodnie z konstytucją i wcześniejszym orzecznictwem, musiał orzec tak, jak orzekł. Ale dlaczego sprawa aborcji znalazła się w Trybunale akurat teraz? Czy PiS mogło mieć w tym jakiś cel i kto ostatecznie na tym zyska? Witold Gadowski, publicysta: Chcę wierzyć w to, że tutaj nie było kalkulacji politycznej, tylko Trybunał Konstytucyjny suwerennie wypowiedział się na temat prawodawstwa państwa. Tak chcę na to patrzeć. Natomiast można mieć podejrzenia natury strategicznej. Sam fakt, że w obliczu pandemii, nasz rząd nie prowadzi żadnych własnych, istotnych badań, o których mógłby poinformować obywateli, nie mamy żadnych badań na polskiej populacji, dot. np. przeciwdziałania Covidowi, bardzo źle mówi o fachowości Ministerstwa Zdrowia, a tym samym całego rządu. Więc jest sporo do ukrycia, ale jak mówię, wolę wierzyć w to, że była to suwerenna decyzja Trybunału Konstytucyjnego.
Olej2020.10.26 16:05
Ma Gadowski rację !...................Tylko najpierw musimy się zorganizować powołując organizację systemową, która będzie chronić prawnie, materialnie i w każdy inny sposób przed opresyjnością urzędniczo prawną, godzącą w podstawy prawa naturalnego, prawa do obrony przed agresją, naruszeniem wolności, prawa własności i nietykalności cielesnej. W obliczu konfrontacji pojedynczego człowieka z machiną urzędniczą człowiek ów ginie. Dlatego najpierw fundusz finansowy na obronę praw i obywateli aby mieć instrument walki i obrony. Ruszyć to co drzemie w nas pozamykanych w światach walki o przetrwanie i codzienną egzystencję, uwolnić moc woli większości ludzi, myślą i czują podobnie, dostrzegają ogrom zagrożenia i zła.
Fronda cd2020.10.26 16:04
A jaka powinna być reakcja hierarchii Kościoła? Mieliśmy wczoraj oświadczenie abpa Stanisława Gądeckiego, ale czy Kościół powinien podjąć bardziej stanowczą reakcję wobec tych wydarzeń? Oczywiście, powinien! Dziwi mnie ta bierność. Nie wiem, czy ona wynika ze strachu, czy jakiś uwikłań. I ostatnie pytanie. Wszyscy zgadzamy się co do tego, że za czwartkowym orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego musi iść realna pomoc państwa w stronę rodzin, w których rodzą się niepełnosprawne dzieci. Jak ta pomoc powinna wyglądać i co na dziś państwo może zrobić w tym zakresie? Tutaj wiele się po państwie nie spodziewam, dlatego że PiS rozgrywa swój stosunek do katolicyzmu bardzo koniunkturalnie. Nie jest to ugrupowanie, które by w sposób wyraźny wspierało polskich katolików. To raczej jest tylko korzystanie z elektoratu katolickiego. Więc nie spodziewam się niestety jakiś cudów. Ale wygrało życie i teraz trzeba wspierać to życie na każdym etapie. To wielki heroizm zgodzić się na urodzenie dziecka chorego, a potem wielki heroizm żyć i pomagać temu dziecku.
Ta2020.10.26 15:58
To zapraszam na ulicę, chętnie pokażę gdzie miejsce kleru i faszystów.
882020.10.26 16:33
Bicz pliiis! xDDD
Loki2020.10.26 15:56
Jest szansa, że część tego motłochu zaliczy zgon od covida, oby tylko zdążyli się nawrócić.
dudi-w2020.10.26 15:47
Suweren wypowiedział sie ws rzadzącej mafii. W pełni popieram treść, może mniej formę - ale ją rozumiem!
🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈2020.10.26 15:44
Przychodzi taki moment niezgody na to, co pisowska władza serwuje społeczeństwu, że dalej już nie da się tego tolerować. Przetrzymaliśmy wasze kłamstwa, łamanie Konstytucji, niepraworządność (w każdej gminie, gdzie rządzi PiS dochodzi do rażących naruszeń prawa), przetrzymaliśmy waszą podłą propagandę, niszczenie niezależności sądów, demolkę szkolnictwa, nepotyzm i kolesiostwo w obsadzaniu stanowisk publicznych. Przeżyliśmy waszą niekompetencję w zarządzaniu pandemią, przeżyliśmy ruinę finansów publicznych. Ale włażenie z buciorami w życie kobiet i rodzin, narzucanie im siłą PiSlamskich przekonań przy pomocy kodeksu karnego, prokuratora i kar więzienia.... tego już za wiele. Pakujcie się.
Fronda cd2020.10.26 15:43
Jak więc, w tej sytuacji, powinni reagować katolicy? Muszą zdecydowanie bronić swoich wartości! Przede wszystkim fizycznie obezwładniając ludzi, którzy wtargną do kościoła i naruszają święte miejsce i święty obrządek Mszy. Tutaj Jezus Chrystus pokazał, że najważniejsza jest gorliwość o dom Pana. (Zob. J 2, 13-25) Kiedy więc chodzi o Mszę św. i wnętrze kościoła w trakcie sprawowania Najświętszej Ofiary, bicz jest konieczny, bez względu na konsekwencje prawne. Natomiast w ogóle katolicy nie powinni bierni. Powinni czynem, słowem i pieniądzem wspierać wszelkie inicjatywy, które przeciwstawiają się tej haniebnej rewolucji, która trwa w Polsce już od kilkunastu lat. A w jaki sposób katolik może rozmawiać z tymi, którzy dziś protestują o „prawo” do aborcji? Ciężko rozmawiać, ponieważ to są ludzie rozparzeni ideologicznie, podburzeni nienawiścią, w których rozpętane są niezdrowe emocje, często są to ludzie niezrównoważeni psychiczne. Rozmowa jest niestety ciężka. Trzeba ich izolować i chronić miejsca kultu. W momencie, kiedy katolickie świętości naruszają, natychmiast wyciągać konsekwencje w postaci obywatelskiego zatrzymania i później możliwie najbardziej surowe konsekwencje prawne. Za dewastację, naruszanie swobód religijnych, obrazę wartości wyznawanych przez szerokie kręgi społeczeństwa – na to wszystko są paragrafy. Musimy powołać instytucje, które na co dzień natychmiast będą ich penalizować.
wiarus252020.10.26 15:42
niech sobie Gadowski biczuje swój świński ryj alkoholika
verizanus2020.10.26 15:42
Katolicy reagować biczem?? Kto im na to pozwoli?? Resorty siłowe w Europie są opanowane....;)
Fronda cd2020.10.26 15:36
Od czwartku przeciwnicy prawnej ochrony życia organizują w całej Polsce manifestacje. Widzimy na ulicach prawdziwe tłumy protestujących. Kto rzeczywiście protestuje? Feministki, lewicowi ekstremiści czy orzeczenie TK stało się okazją do wyjścia na ulice dla wszystkich przeciwników obozu władzy? Protestują ludzie opłacani ze środków fundacji, które od dawna już są ułożone w Polsce na to, żeby wywrócić tradycyjny porządek społeczny i zaatakować Kościół katolicki. Ci aktywiści zagrzewają do aktywności chuliganerię, niezrównoważoną młodzież, element kryminalny i to tak w sumie wygląda. Więc to są manifestacje organizowane, przygotowywane wedle różnych wzorców rewolucyjnych. Ta rewolucja trwa już od dawna, ona polega na zmianie języka, na stworzeniu nowej nauki, jaką są studia gender. To jest część starannie zaplanowanej całości, która ma zmienić w Polsce środowisko społeczne No właśnie, wczoraj obserwowaliśmy niespotykaną agresję wobec Kościoła katolickiego. Przez cały dzień media publikowały zdjęcia kościołów, na których malowano proaborcyjne hasła. Aktywiści przerywali nabożeństwa, obrażali modlących się ludzi… To jest szukanie pretekstu do tego, żeby zaatakować katolicyzm i żeby sprawdzić, na ile katolicy są bierni, a na ile jeszcze są zdolni do walki. Okazuje się, że jesteśmy bardzo obezwładnieni, więc to ich tylko rozparzy i tę całą hołotę skłoni do dalszych ataków i profanacji.
Anonim2020.10.26 15:33
MORDA pijaku! Zerwać konkordat!!!
Fronda.pl:2020.10.26 15:28
Zacznę od pytania o politykę. Przed chwilą Prawo i Sprawiedliwość, swoim projektem nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt, doprowadziło to strajków rolników. Wciąż mamy w Polsce pewną grupę osób niezadowolonych z obostrzeń sanitarnych, którzy również wychodzą na ulice. Prawo i Sprawiedliwość idąc już do pierwszych wyborów obiecywało zaostrzenie prawa aborcyjnego. Od początku swoich rządów, mimo wielu głosów sprzeciwu, nie zajmowano się jednak tą kwestią na poważnie. Wiadomo, że Trybunał Konstytucyjny, zgodnie z konstytucją i wcześniejszym orzecznictwem, musiał orzec tak, jak orzekł. Ale dlaczego sprawa aborcji znalazła się w Trybunale akurat teraz? Czy PiS mogło mieć w tym jakiś cel i kto ostatecznie na tym zyska? Witold Gadowski, publicysta: Chcę wierzyć w to, że tutaj nie było kalkulacji politycznej, tylko Trybunał Konstytucyjny suwerennie wypowiedział się na temat prawodawstwa państwa. Tak chcę na to patrzeć. Natomiast można mieć podejrzenia natury strategicznej. Sam fakt, że w obliczu pandemii, nasz rząd nie prowadzi żadnych własnych, istotnych badań, o których mógłby poinformować obywateli, nie mamy żadnych badań na polskiej populacji, dot. np. przeciwdziałania Covidowi, bardzo źle mówi o fachowości Ministerstwa Zdrowia, a tym samym całego rządu. Więc jest sporo do ukrycia, ale jak mówię, wolę wierzyć w to, że była to suwerenna decyzja Trybunału Konstytucyjnego.
🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈2020.10.26 15:27
#wypiszdzieckozreligii
curious2020.10.26 15:21
PiS niech odejdzie w PiS du
Anonim2020.10.26 15:20
A Trzaskowski ma nową ksywę: "Macica"!
jurek53krk2020.10.26 15:19
Widzicie pisdzielcze kvrwy jak Naród a szczególnie młodzi ludzie Was kochają hahahahah
ginusia2020.10.26 15:17
Dewastacji nie popieram. Niestety te prawicowe szmaty wymuszaja takie zachowanie.
kotbehemot2020.10.26 15:15
Zaśmieciliście polakom zycie. Pouchwalaliście wulgarne prawo. Skąd zdziwienie? W.o.n.
basiacan2020.10.26 15:14
Rewolucje tak sie zaczynaja! Nikt nie prosi katoopresora o pozwolenie wystapienia przeciw niemu.
ludekzwyczajny2020.10.26 15:13
rozumiem i popieram ... sprzeciw wobec katolickiej agresji
roz2020.10.26 15:12
Kto sieje wiatr, ten zbiera burze.
krebs2020.10.26 15:11
niech się cieszą katabasy, że jeszcze żadnego burdelu im nie podpalono
Sz. Panie Gadowski,2020.10.26 15:10
to nie jest w naszej naturze. Ale jestem za swego rodzaju "1968".
Fronda cd2020.10.26 15:08
A jaka powinna być reakcja hierarchii Kościoła? Mieliśmy wczoraj oświadczenie abpa Stanisława Gądeckiego, ale czy Kościół powinien podjąć bardziej stanowczą reakcję wobec tych wydarzeń? Oczywiście, powinien! Dziwi mnie ta bierność. Nie wiem, czy ona wynika ze strachu, czy jakiś uwikłań. I ostatnie pytanie. Wszyscy zgadzamy się co do tego, że za czwartkowym orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego musi iść realna pomoc państwa w stronę rodzin, w których rodzą się niepełnosprawne dzieci. Jak ta pomoc powinna wyglądać i co na dziś państwo może zrobić w tym zakresie? Tutaj wiele się po państwie nie spodziewam, dlatego że PiS rozgrywa swój stosunek do katolicyzmu bardzo koniunkturalnie. Nie jest to ugrupowanie, które by w sposób wyraźny wspierało polskich katolików. To raczej jest tylko korzystanie z elektoratu katolickiego. Więc nie spodziewam się niestety jakiś cudów. Ale wygrało życie i teraz trzeba wspierać to życie na każdym etapie. To wielki heroizm zgodzić się na urodzenie dziecka chorego, a potem wielki heroizm żyć i pomagać temu dziecku.
Total Mayhem2020.10.26 15:08
Gadowski w sumie utwierdził mnie w jednym - do czego i tak z dawien dawna jestem przekonany. Jeśli gdziekolwiek zapadnie wyrok bezwzględnego pozbawienia wolności za tzw. "obrazę uczuć religijnych", temu, kto go wyda, nie wolno odpuścić. Jeśli sędzia ferujący taki wyrok będzie potem czuł się z tego powodu zaszczuty, to dobrze. Jeśli nie będzie czuł się zaszczuty, to źle.
🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈2020.10.26 15:06
Pamiętajcie za tydzień znów NAP.IERDALAMY na kościoły z ogólnopolską akcją "Słowo na Niedzielę" !
katolicka deratyzacja Polski2020.10.26 15:05
Katolicy sie nie rusza,bo tak im jest wygodnie. Niegdys katolicy to byli rycerze,i jak obcinali glowe pohancom albo heretykom,to dopiero POTEM modlili sie o ich niesmiertelna dusze. Obecnie katolicy to zwykle BABY i tchorze,i mysla tylko o swoich prywatnych korzysciach,a nigdy o dobru wspolnym. Gdyby katolicy mieli taka motywacje i taka energie jak te wsciekle feministki,to nie musielibysmy sie martwic o przyszlosc naszej Ojczyzny.
Władysław2020.10.26 15:00
Brak działania i zwykłe tchórzostwo prezesa Kaczyńskiego i jego giermka Płaszczaka od MSW, spowodowało eskalację agresji lewactwa nieznaną we współczesnej Polsce. Kaczyński już dawno powinien rozwiązać źródło wszelkiego antypolskiego zła - żydowską Fundację Batorego. Nie zrobi tego, bo robi przed nimi w portki. Zaczyna robić się beznadziejnie, rząd tchórzy, Polacy nie reagują. Smutne.
Yo.. ass attendant, you did hell of a job!2020.10.26 15:00
"We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid."
Izydor2020.10.26 15:00
Proszę zmniejszyć spożycie alkoholu i odstawić nieprzepisane leki. Zaraz się Panu poprawi.
Anonim2020.10.26 14:59
Najwyższy czas abyśmy stali się świadomymi i odpowiedzialnymi gospodarzami, dużo to zdrowiej dla młodych ludzi!
Sz. Panie Gadowski,2020.10.26 14:57
to nie jest w naszej naturze. Ale jestem za swego rodzaju "1968".
Apocalypse Now2020.10.26 14:56
"We train young men to drop fire on people. But their commanders won't allow them to write f*** on their airplanes because it's obscene!"
Fronda cd2020.10.26 14:56
Jak więc, w tej sytuacji, powinni reagować katolicy? Muszą zdecydowanie bronić swoich wartości! Przede wszystkim fizycznie obezwładniając ludzi, którzy wtargną do kościoła i naruszają święte miejsce i święty obrządek Mszy. Tutaj Jezus Chrystus pokazał, że najważniejsza jest gorliwość o dom Pana. (Zob. J 2, 13-25) Kiedy więc chodzi o Mszę św. i wnętrze kościoła w trakcie sprawowania Najświętszej Ofiary, bicz jest konieczny, bez względu na konsekwencje prawne. Natomiast w ogóle katolicy nie powinni bierni. Powinni czynem, słowem i pieniądzem wspierać wszelkie inicjatywy, które przeciwstawiają się tej haniebnej rewolucji, która trwa w Polsce już od kilkunastu lat. A w jaki sposób katolik może rozmawiać z tymi, którzy dziś protestują o „prawo” do aborcji? Ciężko rozmawiać, ponieważ to są ludzie rozparzeni ideologicznie, podburzeni nienawiścią, w których rozpętane są niezdrowe emocje, często są to ludzie niezrównoważeni psychiczne. Rozmowa jest niestety ciężka. Trzeba ich izolować i chronić miejsca kultu. W momencie, kiedy katolickie świętości naruszają, natychmiast wyciągać konsekwencje w postaci obywatelskiego zatrzymania i później możliwie najbardziej surowe konsekwencje prawne. Za dewastację, naruszanie swobód religijnych, obrazę wartości wyznawanych przez szerokie kręgi społeczeństwa – na to wszystko są paragrafy. Musimy powołać instytucje, które na co dzień natychmiast będą ich penalizować.
Jarek2020.10.26 14:53
Gadowski - ty nigdy nie wytrzeźwiejesz. Zapatrzyłeś się w Głódzia - niezły idol.
Fronda cd2020.10.26 14:52
Od czwartku przeciwnicy prawnej ochrony życia organizują w całej Polsce manifestacje. Widzimy na ulicach prawdziwe tłumy protestujących. Kto rzeczywiście protestuje? Feministki, lewicowi ekstremiści czy orzeczenie TK stało się okazją do wyjścia na ulice dla wszystkich przeciwników obozu władzy? Protestują ludzie opłacani ze środków fundacji, które od dawna już są ułożone w Polsce na to, żeby wywrócić tradycyjny porządek społeczny i zaatakować Kościół katolicki. Ci aktywiści zagrzewają do aktywności chuliganerię, niezrównoważoną młodzież, element kryminalny i to tak w sumie wygląda. Więc to są manifestacje organizowane, przygotowywane wedle różnych wzorców rewolucyjnych. Ta rewolucja trwa już od dawna, ona polega na zmianie języka, na stworzeniu nowej nauki, jaką są studia gender. To jest część starannie zaplanowanej całości, która ma zmienić w Polsce środowisko społeczne No właśnie, wczoraj obserwowaliśmy niespotykaną agresję wobec Kościoła katolickiego. Przez cały dzień media publikowały zdjęcia kościołów, na których malowano proaborcyjne hasła. Aktywiści przerywali nabożeństwa, obrażali modlących się ludzi… To jest szukanie pretekstu do tego, żeby zaatakować katolicyzm i żeby sprawdzić, na ile katolicy są bierni, a na ile jeszcze są zdolni do walki. Okazuje się, że jesteśmy bardzo obezwładnieni, więc to ich tylko rozparzy i tę całą hołotę skłoni do dalszych ataków i profanacji.
Izydor2020.10.26 15:07
Nie mierz wszystkich swoją miarą. Nawet jeśli znana katobolszewicka sekta jest fundacją opłacaną przez kreml nie znaczy że wszyscy liczą tylko pieniądze. Wiem dla takiego ćwoka jak ty to może być zaskakujące.
Beno2020.10.26 14:52
Panie Gadowski bardzo mądre, odważne i piękne słowa w obronie życia, chrześcijańskich wartości i wzywające do odważnej postawy katolików, duchowieństwa i biskupów. Tej szansy, która jest, nie wolno zaprzepaścić. Pan Bóg pomoże.
Anonim2020.10.26 14:56
W imię tych wartości niszczono całe populacje. To są góvna a nie wartości!
Stach2020.10.26 15:52
No właśnie na tych waszych marszach i protestach widzimy te wasze bolszewickie i faszystowskie wartości, że nawet wiernym w kościołach nie dacie spokoju.
Anonim2020.10.26 14:51
Wydaje mi się, że sami musimy nauczyć się bronić kościołów i mszy, korzystając z pomocy policji tylko w drastycznych przypadkach, oczywiście po przeszkoleniu!
JPIII2020.10.26 14:50
Tego bydlaka Gadowskiego obrzezać.
Bicz na prawactwo2020.10.26 14:48
ooo dawno niewidziany "pan szklaneczka" jak zwykle pitoli jak potłuczony mało wpYerdolu dostaliście katole, jeszcze chcecie? :D
Natalja Siwiec2020.10.26 14:47
Reagować biczem? Raczej samoubiczować się i w myśl Biblii nastawić drugi pośladek.....wróć! Chodziło o policzek.
W reakcji na zło2020.10.26 14:47
Naród polski musi postawić tamę zwyrodnialcom, potomkom komunistów , dewiantom i całej tej warcholskiej , barbarzyńskiej dziczy !
Gall2020.10.26 14:51
Piszesz o katolibach?
Józek2020.10.26 14:54
Gall: A co nie umiesz czytać? A może nie potrafisz zrozumieć prostego tekstu? Oj biedaku, nie nauczyli?
Fronda.pl:2020.10.26 14:46
Zacznę od pytania o politykę. Przed chwilą Prawo i Sprawiedliwość, swoim projektem nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt, doprowadziło to strajków rolników. Wciąż mamy w Polsce pewną grupę osób niezadowolonych z obostrzeń sanitarnych, którzy również wychodzą na ulice. Prawo i Sprawiedliwość idąc już do pierwszych wyborów obiecywało zaostrzenie prawa aborcyjnego. Od początku swoich rządów, mimo wielu głosów sprzeciwu, nie zajmowano się jednak tą kwestią na poważnie. Wiadomo, że Trybunał Konstytucyjny, zgodnie z konstytucją i wcześniejszym orzecznictwem, musiał orzec tak, jak orzekł. Ale dlaczego sprawa aborcji znalazła się w Trybunale akurat teraz? Czy PiS mogło mieć w tym jakiś cel i kto ostatecznie na tym zyska? Witold Gadowski, publicysta: Chcę wierzyć w to, że tutaj nie było kalkulacji politycznej, tylko Trybunał Konstytucyjny suwerennie wypowiedział się na temat prawodawstwa państwa. Tak chcę na to patrzeć. Natomiast można mieć podejrzenia natury strategicznej. Sam fakt, że w obliczu pandemii, nasz rząd nie prowadzi żadnych własnych, istotnych badań, o których mógłby poinformować obywateli, nie mamy żadnych badań na polskiej populacji, dot. np. przeciwdziałania Covidowi, bardzo źle mówi o fachowości Ministerstwa Zdrowia, a tym samym całego rządu. Więc jest sporo do ukrycia, ale jak mówię, wolę wierzyć w to, że była to suwerenna decyzja Trybunału Konstytucyjnego.
Anonim2020.10.26 14:46
Pan Robert Bąkiewicz jest osobą, z którą rząd i kościół powinni podjąć współpracę.
katolicka deratyzacja Polski2020.10.26 14:58
Bakiewicz nigdy nie byl w kosciele i znany jest z fanatycznych atakow na Kosciol.,zas Episkopat Polski potepil ostro nacjonalizm za gwalcenie moralnosci katolickiej. Narodowcy,w istocie naprawde faszysci udaja tylko Polakow,i udaja tylko katolikow.
🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈2020.10.26 14:43
Byłem wczoraj odwiedzić świątynię wroga, miejsce propagandy nienawiści katofaszystów. Udałem, że idę po wafelka, a gdy klecha mi wręczył rzuciłem na ziemię zdeptałem i krzyknąłem WYP.IERDALAĆ. Mina kleszego skurczybyka - bezcenna! To był wzrok przestraszonego barana w obliczu Boga, który wymierza mu karę na sądzie ostatecznym. Boją się klesze skvrwysyny wiedzą, że mają za uszami spokoju nie zaznają! Za tydzień znów zawitam do innego kościoła z kolejnym "Słowem na Niedzielę" :)
katolik2020.10.26 14:52
Nie boisz się Boga?!.
🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈2020.10.26 14:55
a CZEGO tu się bać?
Ratuj swoja duszę!2020.10.26 15:28
Jeszcze nie jest za późno, chociaż może już jest..... Nie wiesz co czynisz i z kim zadzierasz.
Znowu było pite?2020.10.26 14:42
j.w.
Sz. Panie Gadowski,2020.10.26 14:42
to nie jest w naszej naturze. Ale jestem za swego rodzaju "1968".
🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈2020.10.26 14:41
To dopiero przedsmak tego co zgotujemy katofaszystom za ataki na Kobiety, LGBT, Prawa Człowieka. Szykujcie się PiSdy na piekło nadchodzi wasz KONIEC!
stop lewactwu !2020.10.26 14:40
Nic dodać i nic ująć !!
ryszard2020.10.26 14:40
Absolutnie TAK i tylko tak.
🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈2020.10.26 14:38
Polacy z komunikatem dla umiłowanego "prezydenta" Andrzeja D. pseudonim "Budyń" https://twitter.com/michal_maks/status/1320425909099417600
Władysław2020.10.26 14:53
Budyń to była ksywa Adamowicza!