19.02.20, 10:00Screenshot Youtube

Bronisław Wildstein ostro: Mam raka i wypraszam sobie...

Bronisław Wildstein ostro zareagował na próby wykorzystania osób chorych na raka w rozgrywkach politycznych. Zdarza się to ostatnio coraz częściej w związku z dotacją przyznaną przez Sejm mediom publicznym. Zdaniem opozycji i sekundującym jej mediom, pieniądze te powinny zostać przeznaczone na leczenie pacjentów onkologicznych.

Sam Wildstein tak nie uważa. W wywiadzie udzielonym TVP Info zauważył: - Nie widzę powodu, by ktokolwiek poza moimi bliskimi miał się tym interesować, ale tak się składa, że ja też jestem chory na raka i sobie wypraszam, by jakaś paniusia występowała w moim imieniu, podobnie wszyscy ci, którzy to robią.

Zdaniem Wildsteina, ci którzy posługują się „argumentem” onkologicznym uprawiają „dziką demagogię”. Dziennikarz przypomniał, że media publiczne są w prawie wszystkich krajach i wszędzie ich funkcjonowanie pociąga za sobą koszty.

- Przeciwstawianie pieniędzy wydawanych na jakąś instytucję państwową, która jest niezbędna, ludziom chorym, żerując w tym wypadku na emocjach, jest z jednej strony ohydne, a z drugiej idiotyczne. Ohydne, dlatego że odwołuje się do naturalnego odruchu solidarności człowieka z chorymi. Idiotyczne dlatego, że w ten sposób można zakwestionować każdą instytucję w państwie i każdy wydatek. Niedawno zademonstrował to Robert Biedroń, stwierdzając, że nie należy wydawać pieniędzy na zbrojenia, tylko na szpitale – stwierdził ostro Bronisław Wildstein.

wch/TVP Info, Fronda.pl

Komentarze

antoni.s2020.02.23 20:14
Phi..,gdyby był w ciąży to by było coś,a tak to tylko rozmoknięty kapiszon.
Robert2020.02.20 7:28
Też mam raka. I to w takim stanie że pozostaje mi tylko czekać. Popieram przekazanie 2 mld na leczenie i nie myślę o sobie, tylko o tych dzieciach, które widzę codziennie w Internecie i ich rodzicach błagających o pomoc. Ja odchodzę ale przed nimi życie, może byliby geniuszami, wielkimi ludźmi. W tej sytuacji oburzające jest przyznanie tak wielkiej kwoty na tak niski cel jak propaganda.
anonim2020.02.20 18:34
Jak nie będzie TVP to już telewizora nie trzeba będzie kupować, bo wszędzie będą te same kłamstwa.
Boguśka2020.02.20 2:18
Zdrowym i chorym polecam rozważną terapię ziołami. Proste herbatki z pokrzywy, rumianku i kilku innych, pite codziennie z biegiem czasu - miesięcy czy lat, czynią wiele dobrego. Innym bardzo zdrowym ziołem jest nasiono czarnuszki. Opłukaną w ilości pół małej łyżeczki można przeżuwać i połykać. Od razu skutecznie pomaga przy infekcjach gardła. Resztę dobrego czyni w jelitach. Koszt dziennej terapii to grosze. A skuteczność duża. Oczywiście nie 100% bo kiedyś musimy umrzeć. Ale można żyć dłużej i lepiej.
kiki2020.02.19 23:20
moi drodzy pani św pamięci poseł Szczypińska zmarła na nowotwór za czasów PO i PSL nie przyjęła leczenia które szpital tylko jej oferował POWIEDZIAŁA ŻE NIE CHCE LEKU DOPÓKI POZOSTALI PACJENCI GO NIE DOSTANĄ A tym czasem pan Grodzki miłośnik kopert za leczenie w państwowym szpitalu na państwowym sprzęcie robił biznes WIEC NAJWIECEJ KRZYCZY BO JESZCZE ZA MAŁO OTRZYMAŁ
ZZ2020.02.19 22:48
Pamiętacie jak rząd Tuska ratował Grecję i strefę €uro zastrzykiem szmalu w wysokości 27 miliardów zł? Dlaczego tych pieniędzy Tusk i PO-PSL nie przekazali na rzecz polskich szpitali, tym bardziej że ta gigantyczna suma była zabezpieczeniem niemieckich banków które ulokowały swój szmal w Grecji. A tu skandal, bo PiS przekazuje 2 mld zł na media które zdjęciem nakazu płacenia abonamentu, chciał zrujnować Tusk. Później, abonament, gdy PO przejęła TVP, trzeba było oddawać z nawiązką. Teraz jest 30 miliardów więcej na służbę zdrowia niż za PO, a i na media publiczne się znajdzie
Nina2020.02.19 22:27
Zydy ponoc nie choruja na raka ,a tu taka niespodzianka !nie lubie grubego!
KATON STARSZY2020.02.19 18:45
Gdyby wszystcy żydzi w Polsce,byliby tacy jak Wildstein ,mielibyśmy mniej problemów w kraju jak i za granicą,obecnie i w przeszłości.Lubię czytać jego artykuły,BOŻE daj nam więcej takich Wildstein'ów.PanieWildstein,życzę Panu wyzdrowienia z tej cięzkiej choroby,oby mógł Pan jak najłagodniej ją przeżyć. Będę się modlił za Pana.
Ela2020.02.19 17:52
Nagle sobie wszyscy przypomnieli ze brak pieniedzy w szpitalach a to sie ciagnie od dziesiatkow lat .Myslalby kto ze tak im zalezy teraz na leczeniu onkologicznym ,o innych zapomnieli .
ddd2020.02.19 18:05
wreszcie, pisiorze, przypomnieli sobie. smieci piskie nie znaja wartosci ochrony zycia?
***2020.02.19 20:19
No i co znowu bełkoczesz?
lena2020.02.19 17:09
Szukam miłego i kulturalnego faceta na miłe spotkania lub stały związek. Mam na imię Lena lat 25, wzrost 169cm, --------------------------------------------------- Moje kontakt do mnie telefon tu - www.xlove.com.pl Znajdź mnie po niku: Lenka25x napisz do mnie spotkajmy się!
Szymon2020.02.19 18:54
Niby "Leno" ?? Lechu Keller??!..... Piszesz to samo od kilku dni ! Czytałem to ! Dograsz się ! Jeżeli masz pozwolenie na tę reklamę! To nam napisz! Nr rejestracji pozwolenia, kto wydał i ile cię to kosztowało, na ile dni....itp.! Widzę, że to jest wielkie oszustwo ! Czyżbyś się bawił teraz w sutenera?? A co z jesienną zrzutką dla "Marcina " zrobiłeś??? Zaznaczam, że wiem jak to powinno wyglądać ! U mnie w pracy, też wydajemy pozwolenia ! Znam zasady ! Więc albo zlikwiduj to, albo zgłaszam na Policję! To jest karalne ! Ten Portal , to nie burdel dla ciebie / i to delikatnie mówiąc/ !
ak2020.02.19 15:56
"...media publiczne są w prawie wszystkich krajach.." No i tu jest problem. Bo te media, o których myśli p. Wildstein nie są publiczne. One są własnością jednej partii, która każe je finansować wszystkim Polakom czy tego chcą czy nie.
***2020.02.19 21:51
Tak było wcześniej i tak będzie później. Trudne?
Yoshka2020.02.19 23:47
Po pierwsze takiej skali nie było nigdy wcześniej, chyba że chodzi Ci o czasy przed 1989 rokiem to zgoda. Ale co to za argument że komuniści robili tak samo? Nazistowskie Niemcy np mordowały ludzi, czy to znaczy że według Ciebie PiS może dowolnie każdego zamordować skoro inni też tak robili? W sumie jak widzę terminy wizyt lekarskich mojej mamy na NFZ w tym roku to już PiS zaczyna starszych ludzi mordować, mojej mamie opłacę prywatnie leczenie, ale co maja zrobić ludzie którym nikt z rodziny nie opłaci prywatnej opieki? To ukryte morderstwo, ale usprawiedliwiasz. Kilka tygodni temu mojej mamie, która jest po 12 chemiach rozerwała się siatkówka oka w skutek wylewu - operację trzeba przeprowadzić w ciągu doby, termin NFZ - przyszły rok - gwarantujący całkowitą ślepotę do tego czasu i brak sensu takiego zabiegu bo nic by nie zmienił. Kardiolog na NFZ - za pół roku, ale badania z którymi trzeba się do niego zgłosić za rok i 2 miesiące. Ale oczywiście lepiej wydać na kurwizję, niech ludzie zdychają.
***2020.02.20 12:56
To może, niech PIS nie daje na żadne inne cele, na które nie musi. Niech nie dopłaca do kultury, sportu, organizacji poza rządowych, zielonych, czerwonych, różowych, tęczowych itp.....itd. Będzie na onkologię. I co teraz pasuje. To przykre z Mamą. Takich przykrych sytuacji jest naprawdę wiele.
ddd2020.02.19 15:00
tys glupi, smieciu piski. zdechniesz i tak, mimo, ze zdradzasz zwyklych ludzi, dzikusie z pisu!
Szymon2020.02.19 17:52
ddd, Wildstein napisał normalnie, merytorycznie i na temat ! Uważasz się za mądrego? Napisałeś 1 zdanie...! Nie widać w nim nic oprócz obelg ! Więc w czym jesteś lepszy?? To ty zachowałeś się jak DZIKUS, a nie on ! Przecież On nie wyzywał! A u ciebie tylko same inwektywy! Non-stop ! Więc, uważam, że to ty jesteś śmieciem....! Tak ! Nikomu nie życzy się śmierci! A ty to zrobiłeś we wredny sposób ! Tfu !
ddd2020.02.19 18:03
bronisz chanmka, ktory ma dostep do przywilejow , a atakuje tych, ktorzy te przywileje chca rozszerzyc na zwyklych obywateli? polaczek lubi udawac pana? zalosne palanty jes6tescie, dzikusy wschodnie! dlatego Europa was nie szanuje, Ameryka tez za debilow was uwaza. chyba sa na to dowody?
***2020.02.19 21:54
Na przykład jakie ? Znalazł się europejczyk....cymbale.
ddd2020.02.20 0:37
KE was ponagla, USA kaze sluzyc w Afganistanie, kupowac gaz i bron, nie szanuje debila dude i ma was za nic. polskie swinei dla nas to robole do kasy tworzenia dla nas. potem nahandelek dla alianta naszego.antysemickie swinei9 oddadza , co nasz prezydent nakazal w 447.
Jan Radziszewski2020.02.20 10:55
co jeszcze mądrego powiesz wieprze żydowski którego wiecznie składać będą diabły cezara na ołtarzu Hańby tj. PIEKŁA
ddd2020.02.21 2:43
poska swinai jests, smieciu nasz na postronku! Nie zapomnij, czyje wojska kolorowe maja cie pod opieka. zawsze musisz komus sluzyc, jak twoj lokajduda na bacznosc przy biurku Prezydenta.
***2020.02.20 11:44
Naucz się pisać po "polskiemu." Nawet jeśli to zrobisz to i tak zdania o Tobie nie zmienię.
ddd2020.02.21 2:46
nie musze, ty musisz nasz jezyk znac, zebraku i podnozku cywilizowanych zolniezy kolorowych.
anonim2020.02.19 14:30
Panie Bronisławie zdrowia życzymy. Św. Peregryn niezastąpiony patron w chorobach nowotworowych, proszę się do Niego zwracać, bo wiem że jest Pan bliżej Boga niż dalej
Suweren2020.02.19 14:21
Panie Wildstein, nie ma w tym kraju obowiązku leczenia się. Być może też stać pana na odpowiednią terapię. Proszę nie robić z siebie onkologicznego guru i wyznacznika. Mimo wszystko zdworia życzę.
heniek2020.02.19 13:35
do JANA P> masz dziecinny rozum zadając takie pytanie
Z nami będzie Andrzej Lepiej2020.02.19 13:30
Sprywatyzować TVPiS i niech się utrzymuje z reklam.
Wojtek Polak2020.02.19 12:41
C
Urszula2020.02.19 12:19
Ja też mam raka, drugi raz. Pierwszego zwalczyłam 15 lat temu, drugiego wykryto u mnie 2 lata temu. Jeśli porównać szpitale i możliwości obecne z tymi sprzed 15 lat to jak niebo i ziemia. Teraz nawet w szpitalu onkologicznym trzeba mieć swoje prywatne leki i witaminy bo szpitale tego nie zapewniają. Dlatego niech Wildstein nie fanzoli bo jemu jest dobrze, ma kasiorę to mu wisi czy 2 mld złotych pójda na Martyniuka czy na chorych onkologicznie. Ja mam inne zdanie na ten temat.
02020.02.19 13:39
...ale ktos inny z drugiej strony moze "fanzolić"? to ze 2 mld pojda na tv nie znaczy ze odbiora je chorym, dajesz sie napuszczac jak mlody pelikan i pyszczysz odnoszac sie do polprawdy..... kobieto
Urszula2020.02.19 14:05
A gdzie jest ta półprawda? Kasa idzie do TVP? Idzie. Nie idzie na onkologię? Nie idzie. No więc o co ciebie chodzi? Gdzie ja napisałam, że odbiorą chorym? Nie pitol dziadek. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Nie kapujesz języka polskiego? To zapytaj ucznia z podstawówki niech ci objaśni co napisałam. PiSdzielcy to niedouczony naród tylko dlaczego wciąż się tym popisują.
Pet2020.02.19 14:22
Bo są siłą oderwani od wideł którymi gnój rozrzucali, i wsadzeni na salony. Najlepiej im się żyło za tzw komuny, która usilnie starają się zaimplementować, co niestety im się udaje.
BieS2020.02.24 16:24
Kłamiesz lewaczko. Udzielasz się tu często. Nie podrzucaj się z tym zwalczeniem. ty nic nie możesz. Twoje wiecznie lewackie zdanie nikogo nie rusza.
AAAtomek2020.02.19 12:18
Niezbędna to jest Służba Zdrowia czyli np. onkologia, a nie telewizja z reklamami!!!!!!!!!
Dariusz2020.02.19 12:09
Trzeba przyznać,że socjotechnika prymitywna.To prawda,że w ten sposób można zanegować jakiekolwiek wydatki.Po co kupować 35 samolotów,jeśli można kupić 34 i pieniądze przekazać na ,tu wpisujemy dowolny cel,ale wyłącznie taki który wzbudza emocje.I dzięki temu możemy udowodnić jacy to jesteśmy pełni empatii i tacy milusi.
2020.02.19 11:47
Życie, życie pier­dolone, czemuś ty nieosolone?
Pisie klamczuchy2020.02.19 11:44
Ipewnie oni maja klinikę rządowa i z polskim pospólstwa się na wawelskiej nie stykaja
Patrick2020.02.19 11:40
Co racja to racja - zgadzam się z oboma argumentami Pana Wildsteina. Wystarczy spojrzeć wstecz i zobaczyć jak szczodrze PO-PSL obdarowywało służbę zdrowia.... Aż niektórzy dyrektorzy byli zmuszani do ustalania cennika dla pacjentów za usługi. Polacy doskonale pamiętają działania prowadzące do tzw. prywatyzacji majątku państwowego, polegającej na doprowadzaniu państwowych spółek do upadłości wyprzedaży za bezcen ( i dotyczyło to właściwie każdej gałęzi gospodarki, a docelowo miało na celu przejęcie szpitali jak i telewizji publicznej czy LOT)
Michał Pasierb 2020.02.19 11:46
Pamiętamy .
Ciekawy2020.02.19 11:46
Może powiesz ze teraz służba zdrowia działa lepiej kretynie
a2020.02.19 11:33
Czy frondzie nie przeszkadza, że Wildstein jest Żydem i masonem jednoczesnie?
Dariusz2020.02.19 13:31
Oprócz Pana/Pani nikt na to nie zwrócił uwagi.Zwłaszcza ten Żyd Pani/Panu przeszkadza?
a2020.02.19 14:47
Oczywiście, że mi nie przeszkadza ale środowisku frondy czy radiu maryja już tak. Przypomnę o "mysleniu talmudycznym" czy "masonerii" co do których odnosił się o. dyrektor i fronda. Więc jak to jest? Żyd i mason jest dobry? rozumiem, że pod warunkiem, iż popiera PiS.
Dariusz2020.02.19 15:16
Rozumiem,że środowiska żydowskie i organizacje masońskie nie podlegają krytyce?
anonim2020.02.19 14:39
Kluczowe jest tu słowo "był". Przypomnę że pomysłodawca Nowenny Pompejańskiej też był masonem. Zaś z masonerii Wildstein wystąpił, a że jest żydem przyznaje się od zawsze, ale dla Polaków jest pierwsze Polakiem
Michał Pasierb 2020.02.19 21:50
Żydem...
Klapaucjusz2020.02.19 11:28
A Pani Lichocka ma chorobę oka, które bardzo swędzi i musi się po nim drapać w nieodpowiednich momentach. Opozycja ani słowem nie wspomniała o osobach chorych na Swędzenie Oka - im też coś się należy!
wacek2020.02.19 22:03
No może ma...ale to jest już nudne, tanie i głupie!
Michał Pasierb 2020.02.19 11:21
Bardzo cenię p.Wildsteina.Nigdy nie wypierał się swojego pochodzenia, nie zmienił nazwiska i zawsze działał z pobudek patriotycznych.Niejeden mieniący się Polakiem z krwi i kości nie urasta mu do pięt...Nie wypiera się też, że był aktywnym masonem ale wierzę,że nie postąpi wbrew moralności i etyce chrześcijańskiej.Ponoć z tej organizacji nie można wyjść ale to zależy do jakiego stopnia wtajemniczenia się doszło...Niech DOBRY BÓG - a nie jakiś "Wielki Architekt"- mu błogosławi.
ktoś tam2020.02.19 12:18
Można wyjść, ale w niektórych przypadkach tylko "nogami do przodu". Jak to w mafii - nigdy nie zapomina. I nie przebacza.
JanP2020.02.19 11:08
"Robert Biedroń, stwierdzając, że nie należy wydawać pieniędzy na zbrojenia, tylko na szpitale" W całej rozciągłości popieram w tej sprawie Biedronia. Zadam pytanie: Co by się zmieniło, gdybyśmy w ogóle nie mieli wojska?
Stani2020.02.19 11:16
Nie potrzebujemy go wcale, przecież mamy WOT i całe mnóstwo kapelanów.
Dariusz2020.02.19 13:21
Zgadzam się.Po co nam wojsko.W razie czego wszyscy uciekniemy do Niemiec.
anonim2020.02.19 14:34
pewnie tyrałbyś na ugorach u niemca albo ruska, idioto
kombatant2020.02.19 16:27
po rusku byś gadał
Mirek2020.02.19 10:54
Bredzisław Komoruski powiedział że wojsko nam nie potrzebne ponieważ Polsce nikt nie zagraża . A więc może by tak 50 mld złotych zamiast na wojsko przekazać na onkologię czyli dać na chorych na raka . A w razie wojny gdy nie będziemy mieli wojska to ogłosimy ....PRZETARG !!! . Ten kto wygra przetarg będzie nas bronił !! . Tylko musimy od razu zastrzec że w przetargu nie może brać udziału Luxemburg , Monako , Malta itp.
Ciekawy2020.02.19 11:45
A co ci zagraża poza koślawym kurduplem
ktoś tam2020.02.19 12:17
Po prostu nic. To może i przy okazji zrezygnujesz z policji? Wojsko chroni Twojego domu przed wrogami zewnętrznymi a policja przed wewnętrznymi. Skoro nic nie zagraża, prócz - jak napisałeś - "koślawego kurdupla", z którym bohatyrsko sam zapewne dasz sobie radę, to na co nam resorty siłowe? A i problem sądownictwa przy okazji sam się rozwiąże... Same korzyści, nie uważasz? I będzie na walkę z rakiem, z ubóstwem, dla niepełnosprawnych - pamiętasz jak p. Hartwich, co to teraz dorobiła się synekury w Sejmie, walczyła o niepełnosprawnych? - i w ogóle dla wszystkich nieszczęśliwych na czele z TVN-em.
Torchwood2020.02.19 10:53
Wildstein broni przekazania pieniędzy na tubę propagandową partii, na dodatek pieniędzy z których sam korzysta.
anonim2020.02.19 14:33
puknij się w pusty łeb i przestań powtarzać tu mądrości esbeckiego TVN. Za PO-PSL budżet służby zdrowia wynosił 69 miliardów dziś jest to prawie 100 miliardów w tym 4 miliardy więcej niż za złodziei z PO
kiki2020.02.19 23:16
drogi panie płacisz na kablówki i nie zal ci tych pieniedzy -przeznacz je na szitale nie chodz na koncerty przeznacz na Owsiaka napisz do Lisa by oddał na szpitale 21mln które zarobił za poprzedniej władzy w TVP napisz do Grodzkiego zeby szykował koperty na te 2 mld złotych
Torchwood2020.02.20 8:10
PiS-owski idiota, który nie rozumie różnicy pomiędzy wydawaniem prywatnych pieniędzy, a wydawaniem pieniędzy publicznych (czyli zabranych z naszych podatków)
a102020.02.19 10:51
jestes niewiarygodny ,wywodzic z tego samego klanu co sw pamieci olszewski , jestes uspiony , czy aktywny wrogi wobec katolikow ,wspierac te miernoty
Rym - cym - cym. 2020.02.19 10:47
W jego imieniu nikt się nie wypowiada - on ma kasy jak lodu na biegunie /cyt. za kom. Mańkowskim/ i może się leczyć gdzie zechce. Przekazanie publicznych pieniędzy na partyjną propagandę jest HANIEBNE !!!!!! i koniec dyskusji.
yoyo2020.02.19 10:59
Przekazanie publicznych pieniędzy na fundacje typu "Zmyślny Tadzio", które de facto trafią na prywatne konta,to dopiero majstersztyk :)
yoyo2020.02.19 11:03
Ty dobrze wiesz , o czym piszę.
02020.02.19 13:36
...jak i wieloletnie kontrakty dla michnika i jego brukowego scierwa - mistrzostwo przyzwoitości
wkurzony głupotą lewaka2020.02.19 15:01
wydałeś bełkot godny lewaka-idioty. Gdybys miał trochę wiedzy przygłupie, to byś wiedział dlaczego tak się dzieje - chociaż szkoda czasu dla lewackich debili twojego pokroju
Thomas2020.02.23 20:48
Tego nie mówił Mańkowski, tylko krawiec Salomonowicz.
Dzek2020.02.19 10:45
Życzę zdrowia! Ale trzeba było napisać że młody Wildstein będzie opłacany z tych dwóch miliardów złotych...
ASTOM2020.02.19 11:18
A żal ci, że nie młody dzek? Odkąd istnieje telewizja do 2015 r całe watahy takich czerwonych popaprańców jak ty wyprowadziły z tvp setki miliardów a teraz ci nie pasuje, że już nie macie dostępu?
Lublinianka2020.02.19 13:46
Kiedy Lis, Smoktunowicz-Lisowa, Rusin, Walterowie, Lutz i jego siostrzyczka oraz Torbicka w latach 90-tych przejmowali władzę w TVP po swoich rodzicach, to według ciebie pewnie było to zgodne z zasadami obsadzania stanowisk publicznych i nie miało nic wspólnego z nepotyzmem, prawda???? HIPOKRYTO!!!! Dawid Wildstein SAM zapracował na swoje nazwisko i nie przejmował żadnej schedy po ojcu, bo prawicowi dziennikarze przez 8 lat rządów PO-PSL nie mieli wstępu do publicznej TV ani Radia!!!! Te 2 mld są za 2 lata i nie tylko na TVP, ale także na Polskie Radio, ale tego to już ci w TVNazi nie powiedzieli, prawda????!!!!!
Dzek2020.02.19 17:45
Lublinianka i wszystko jasne...Pewnie jeszcze po KULu? Wymieniłeś DZIENNIKARZY!! A kim są Wildstein,Pereira? Spróbuj obejrzeć TVP INFO. Tylko miej wiadro pod ręką....
1235446v678)72020.02.19 20:09
Buraku pastewny, skończyłeś chociaż gminazjum???? I jeszcze ten nick - jak imię dla psa hahahahaha
Lublinianka2020.02.19 20:52
Jacy dziennikarze???? Smoktunowicz-Lisowa - z wykształcenia ITALIANISTKA, Rusin - ITALIANISTKA, Torbicka - TEATROLOG, Lis i Walterowie (Mariusz Walter - inżynier po politechnice) - związani z UBectwem lub krewni żołnierzy LWP, Wysocka-Sznepf - INŻYNIER ŚRODOWISKA. Żyj sobie dalej w TVNowskiej ułudzie i fake newsach. Te prywatne wyrzuty to sobie daruj, gimbusie. Nic o mnie nie wiesz, nie znasz mnie i nie masz prawa mnie oceniać. W przeciwieństwie do ciebie, lemingu, nie wstydzę się swojego pochodzenia ani miejsca zamieszkania.
***2020.02.19 18:31
.....a ja chciałby o coś zapytać.... ...zasadził ci ktoś, kiedyś..........kopa?
kiki2020.02.19 23:14
napisz do Lisa o 21mln bo tyle zarobił w TVP za czasów Tuska
fdf2020.02.19 10:37
Aparat propagandy tak się zapętlił, że już wszystko trzyma się tylko kupy.
ktoś tam2020.02.19 12:10
Masz na myśli TVN?