25.04.19, 21:10Zdj. Copyleft, CC BY SA 4.0, Wikimedia Commons

Dziwna wypowiedź Macrona... Chce wyrzucić Polskę z Schengen?

"Nie chcę mieć w Strefie Schengen krajów, które są z tego zadowolone, kiedy chodzi o swobodny przepływ obywateli i dóbr, ale nie chcą przyjąć na siebie części ciężaru"-mówił prezydent Francji, Emmanuel Macron.

O tej dość dziwnej wypowiedzi polityka poinformowało radio RMF FM. Jak podaje rozgłośnia, francuski przywódca dał do zrozumienia, że strefa Schengen nie potrzebuje państw, które nie zgadzają się na automatyczną relokację migrantów z Afryki i Bliskiego Wschodu. 

Wypowiedź Macrona w Pałacu Elizejskim została odebrana jako lekko nerwowa. Polityk nie wymienił wprost Polski ani innych konkretnych państw, lecz zasugerował, że w strefie Schengen nie powinno być krajów, które nie zgadzają się na przyjęcie imigrantów. 

"Lepiej mieć w tej strefie mniej państw. Nie chcę mieć w Strefie Schengen krajów, które są z tego zadowolone, kiedy chodzi o swobodny przepływ obywateli i dóbr, ale nie chcą przyjąć na siebie części ciężaru. Co to w ogóle za afera?"-zastanawiał się prezydent Francji, deklarując chęć zreformowania strefy Schengen, aby opierała się ona na "odpowiedzialności i solidarności".

yenn/RMF FM, Fronda.pl

Komentarze

Bon Żur2019.04.27 15:29
Francuski mały gojek z draską w gaciach, obudzi się w nocniku makreli.
Tomek 3.202019.04.26 16:43
Zniewieściały chłopczyk z żoną starszą od swojej matki zgniótł pustą puszkę w ręce, zrobił groźną miną i pokiwał palcem w bucie. Zbudził ogromny strach wśród swoich oponentów. macrsiu błagamy o litość.
malg2019.04.26 15:47
Patrzeć nie można na tego pętaka i zboczonego gerontofila, a słuchać go to obraza dla uszu. Stul p...ysk synku.
Polak2019.04.26 14:50
Przez wieki to kolonialne imperium grabiło ,wyzyskiwało inne narody, a teraz chcą by Polacy za to płacili . Zresztą dni Macrona są policzone ,nie ma już żadnego poparcia u siebie.
dz2019.04.26 14:03
a podatki będziemy mogli dalej płacić ? Pozwolisz nam ? To jest prawdziwe źródło nastrojów antyunijnych i antysemickich.
qwertry2019.04.26 13:39
Taką Polskę? PiSPolskę !!! Prędzej czy później wyrzucą i z Schengen i z Unii. Polacy !!!
Johan2019.04.26 10:28
zniszczył i niszczy Francję i teraz dobiera się do nas !! Sic !! Myślę, że mu nie pozwolimy ?!
Grizzly2019.04.26 9:50
Skończyć na Frondzie z tęczową swastyka, którą posługuje się Durny Gej!
Jam2019.04.26 9:28
Cóż za bezczelne aluzje. 30% byłych kolonii w Afryce, to kolonie francuskie. Panie Macron, pan raczył o tym zapomnieć? Pańskie pretensje do Polski są w całości bezzasadne, a za wyzysk mieszkańców czarnego lądu należy płacić.
Glaudiusman2019.04.26 7:45
Jak śmie wypowiadać się na polski temat, którego kompletnie nie zna. Zdumiewające.
Maciek Arczyński2019.04.26 8:03
Dlaczego zdumiewające? Oni im mniej się na czymś znają tym bardziej robią za autorytety... No popatrz na p. Guy'a... To tyn trynd, jak ongiś mówił "nieodżałowany" tow. Dajcember.
JR2019.04.26 7:44
Francuzi powinni wyrzucić Macronika by zamiatał ulice po demonstracjach. To byłoby dobre zajęcie, zgodne z jego poziomem intelektualnym. Od Polski niech się odwali i nie wsadza ryja do nas. Won żabojadzie!
Ja2019.04.26 7:34
A kim On jest???
aj waj2019.04.26 7:18
ty zydzie zafajdany spi laj do izraela rzady po to rzady sodomy i gomory
nie dla marksizmu2019.04.26 7:07
Macronowi - pajacowi wystawić rachunek za celowe niszczenie dziedzictwa katolickiego we Francji, które należy do wszystkich katolików!Większość przez nachodźców islamskich, inna część przez lewactwo!
Wariaci sa niebezpieczni.2019.04.26 3:38
Macron to jest kompletny ale niestety niebezpieczny idiota.Poza tym ma manie wielkosci i dlatego nic normalnego w jego glowie nie gosci.
Reytan2019.04.26 2:11
Tylko idioci i zdrajcy moga chciec pozostawac w UE.
Mejer2019.04.26 0:21
Makaron to ciezar dla swojego kraju...
Wojtek Polak2019.04.26 0:07
ten lewacki zboczony idiota to może sobie wyrzucać... czy francuzi pozbędą się w końcu tego pajaca czy dalej pozwolą sobie na to że by byle pajac nimi rządził.
Piotr2019.04.25 23:58
A my, Polacy, nie chcemy mieć w Strefie Schengen krajów, które traktują inne narody z góry, ściągają w sposób nieodpowiedzialny bandę nierobów, byczków pędzących do UE po socjal i bunga-bunga. Nie chcemy krajów, które realizują masońskie i Sorrosowe plany zniszczenia państw narodowych i utworzenia w UE, masy ludzkiej bez wiary, nadziei, przyszłości. Nie chcemy krajów, które promują zboczenia, które wyznają podwójne standardy i wyznają zasadę: "Co wolno wojewodzie ... ". NIE CHCEMY ! Słyszysz Makron ? Słyszysz Merkel ?
Gnostyk 2019.04.26 0:07
Niestety Polacy nie mają w tej sprawie nic do gadania. Decydują silniejsi.
Piotr2019.04.26 0:13
Mylisz się. Właśnie za rządów PIS mają co raz więcej do powiedzenia, stad ten skowyt, jazgot ze wschodu i zachodu, oraz rodzimych sprzedawczyków.
Gnostyk 2019.04.26 0:27
No i na jakie decyzje w Unii, za rządów PiS, Polska wpłynęła ? Jakie swoje koncepcje przeforsowała ? Jaki kraj się z Polską liczy ? Podaj jakieś sukcesy Konkrety! Przecież z Polską się nie liczy nawet mała i słaba Litwa, która prowadzi politykę prześladowania polskiej mniejszości a rząd PiS nie potrafi zrobić nic. Mało Polska znaczyła za PO w Unii. Teraz jest jeszcze gorzej.
Karol2019.04.26 1:56
Gnostyku, co ty gadasz?? Obecny Parlament UE jest cały czerwony, lewactwo do kwadratu! Pogadamy po tych wyborach w maju ! Myslę, że będziesz inaczej pisał! Został im 1 m-c, szkoda teraz twojego pisania ! To teraz i tak na nic ! Już i tak po ptakach! Teraz nie ma sensu, bo są na wylocie , nie rozumiesz chłopie?
Maciek Arczyński2019.04.26 8:01
W 2010 r. w marcowym numerze miesięcznika "Manager" jakiś tam "Wielki Sekretarz..." czy jakoś tak, wypowiedział się w udzielonym wywiadzie, że "Unia Europejska jest realizacją idei masońskich". To co się dziwisz @Gnostykowi, skoro to jego świat i jak Polska wyjdzie to mu się zawali... Bronią tego jak niepodległości. Nie wymagaj od niego patriotyzmu, bo u masonów i stowarzyszonych z nimi tego nie uświadczysz. No chyba, że to patriotyzm masoński, taki internacjonalistyczny a raczej - biorąc pod uwagę korzenie masonerii - judaistyczny.
Urszula2019.04.26 10:33
No tak. Bo jakiś tam "Wielki Sekretarz" (czego?) jest dla ciebie autorytetem i to co jemu sie zamarzy to ty natychmiast kopiujesz i przyjmujesz za rację. Kim jesteś? Cichym wielbicielem masonerii?
Maciek Arczyński2019.04.26 12:44
Słuchaj jewropejska mendo, nie umiesz czytać? A jak masz kłopoty ze zrozumieniem prostych tekstów to zapytaj się mądrzejszych od siebie. Tylko nie tych "starszych i mądrzejszych", o ile wiesz co to określenie znaczy...
JR2019.04.26 7:48
A za PO i PSL to co było? Polacy na kolanach. Polska była okradana na lewo i prawo, wtedy było cacy! Czy ty to rozumiesz?
Realista2019.04.26 8:05
Polska na kolanach to będzie dopiero jak po prawdopodobnej, kolejnej kadencji PIS wywalą nas nie tylko z Schengen, ale i z Unii. Tyle ze wtedy to będziemy na kolanach przed Putinem.
Maciek Arczyński2019.04.26 8:55
Unia się już rozsypuje a raczej przechodzi na szariat. To dopiero będzie "na kolanach"... Będziesz walił główką w trotuar aż miło. Jak to u "realistów".
anonim2019.04.26 15:27
No, największy sukces to 27:1, dziwię się że Pan zapomniał !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ayay ullala2019.04.25 23:47
Szybciej chyba Francuzi wyrzucą Makrona z Francji.
anonim2019.04.25 23:44
KTO POŚLUBIŁ BABCIĘ, NO KTO- EMANUEL ZBOCZENIEC
J-232019.04.25 23:26
makaron - wyrzuć babcię z łóżka
Klara2019.04.26 14:24
Jak można "plusować" tak obrzydliwy wpis? Kompletny brak zarzutów merytorycznych, tylko wypominanie wieku pani Macron. Zapewne uważacie się za "prawdziwych Polaków "... To dramat dla Polski, że ma takich patriotów.
rybak2019.04.26 15:44
Ale to prawda.Jestem 1 rok starszy od Macrona i na samą myśl o jego "babci" dostaję torsji. "Kompleks Edypa", powiedziałby Freud!
Klucz francuski2019.04.25 23:20
Ograbili kolonie, rozwalili kraje Afryki, dalej tam zasysają zasoby, wciskają drogie stare śmigłowce,palą swoje kościoły, zboczenia i komunę promują, eksploatują nasze firmy, aż do wyniszczenia i uciekają z firm sprzedając, osadzają swoje hipermarkety, mają wyższe dopłaty rolnicze, nasze firmy transportowe niszczą,... Zdradził Serkozi Gruzję. Po co nam Francja? Macron mason okłamał w kampanii Francuzów, a służy finansjerze. Niech go żółte odsuną zatem. Wespół z Merkel nielegalnie tajemnicze postaci przyjmował. No po co nam Francja zboczona i lewacka??? Macron ma kompleks hydraulika???:-)
violencja2019.04.25 23:47
coś w tym jest!Słowo klucz -kolonie.Gdzieś czytałam /to się sprawdza/ci , którzy mieli kolonie to mają teraz problem z ludżmi z tamtych skolonizowanych krajów. Zgadzam się z Tobą.
Dariusz Andrzej Kowarczyk2019.04.25 22:58
Macron moze napiac moje firanki. Potem odleci w niebyt. Szampan w niebycie tez smakuje.
Polak Ateista Dumny Gej2019.04.25 22:37
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 Trwa zbiórka dla Mikołaja wyrzuconego z domu przez matkę katoliczkę i ojczyma jednocześnie oprawcę Mikołaja. Chrześcijańscy zwyrodnialcy wyrzucili z domu 18-letniego syna z powodu orientacji seksualnej. Powiedz STOP katopropagandzie! Ludzie dobrej woli wpłacili dla Mikołaja już ❤️11060zł!❤️ - - -> https://zrzutka.pl/mikolajowi-na-start "Pewne małżeństwo, które przeczytało o Mikołaju na Facebooku, zaoferowało mu pokój w wynajmowanym przez siebie mieszkaniu na Powiślu za kwotę na tyle niską, że Mikołaja stać jest na to by uzyskać upragnioną niezależność. Renta po ojcu i alimenty o które będzie występował wystarczą w tej sytuacji na to, by dopóki się uczy mógł żyć godnie. Dla Mikołaja jest to bardzo ważne". Mikołaj jest również ofiarą ponad 10-letniej przemocy domowej ze strony ojczyma, na co była milcząca zgoda jego matki. Padł też ofiarą wielu innych nadużyć. Na co zostaną przeznaczone pieniądze? Pokój Mikołaja jest pusty, jest potrzeba zakupienia podstawowych rzeczy, potrzebne są także środki, by do czasu przyznania alimentów Mikołaj mógł jakoś funkcjonować." 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
violencja2019.04.25 23:14
Ruski kacap jezdeś?
Alojzy Cedzid\305\202o2019.04.26 11:59
To brzmi jak komplement . A tu ,,Dumny " , to chora człowieczyna , który ujawnił , niegdyś wstydliwa chorobę. Dziwi mnie tylko to bezkarne wlepianie ,tej ,,reklamy " . To tak jak by Moderator Frondy był też z grupy ,,Dumnych "
Polak Ateista Dumny Gej2019.04.25 22:37
Zwryrodniały 👿katolicki👿 ksiądz-bydlak zaatakował geja w kościele, zdarzenie zostało nagrane https://www.facebook.com/watch/?v=421697275308089 https://www.tvn24.pl/plock-kontrowersyjny-grob-panski-interweniowala-policja,929944,s.html Ma szczęscie bydlak, że nie trafił na mnie. Na miejscu Mateusza zdzielibym tego psychola po mordzie. Katole z propagandą nienawiści nie mogą się powstrzymać nawet w święta....
Piotr2019.04.26 0:09
Obrzucając innych epitetami, dajesz mi możliwość napisania wprost, co myślę o tobie. Jesteś zwyrodnialcem, kretynem, który próbuje swoje zezwierzęcenie narzucić większości normalnego, zdrowego społeczeństwa polskiego. Jednym słowem, jesteś człowiekiem podłego stanu, nie wartego ,żeby na ciebie splunąć, bydlaku.
Roman2019.04.26 15:56
To walenie w odbyt poszlo ci na mozg,zboczencu!
Anonim tel. 645 5662019.04.25 22:22
Co on może chcieć? Juź wiem.......
Gnostyk 2019.04.25 22:10
Niestety Unia to nie tylko prawa (różne dopłaty i fundusze unijne oraz swobodne podróżowanie) ale też i obowiązki. Będzie tak jak kiedyś, że Polacy będą potrzebować wiz na zachód. Wiz, które będą trudne do zdobycia...ja się Marconowi wcale nie dziwię. Niech Polska wystąpi z Unii. Wtedy będzie mogła prowadzić własną politykę imigracyjną.
Elisabeth2019.04.25 22:31
Nie jesteśmy odpowiedzialni za katastrofalne błędy Merkel o zaproszeniu tzw. uchodźców do Europy - to była z nikim nie konsultowana decyzja otwarcia UE na tanią siłę roboczą dla starzejących się Niemiec. O czym Pan w ogóle mówi??? Nie do takiej Unii wchodziliśmy, Ojcowie Założyciele przewracają się w grobach, widząc ten Eurokołchoz w miejsce wspólnoty suwerennych narodów, którą widzieli w akcie założycielskim UE. Naprawdę Pan tego nie rozumie????
Gnostyk 2019.04.25 23:02
Nie, nie to nie tak....Polska wchodziła do Unii w 2004 kiedy było dobrze wiadomo czym jest ta organizacja i że, m.in w zamian za pieniądze i swobodę podróżowania żąda przekazania części suwerenności ( w tym migracyjnej) Zwyczajnie Polska nie może tylko pasożytować na Unii. Musi sama też mieć jakieś obowiązki. Dlatego ja Marcona w pełni rozumiem.
Gnostyk 2019.04.25 23:06
PS: Musisz zrozumieć, że polityka zagraniczna to są w 99% układy typu coś za coś...Polsce się nic od zachodu nie należy. Owszem zachód może coś dać. Jednak żada czegoś w zamian. Społeczeństwo i władze oceniły, że się to opłaca, przystąpiono do Unii. Jednak z chwilą przystąpienia pojawiły się obowiązki. Teraz albo Polska będzie wypełniać swoje obowowiązki solidarnościowe, albo niech Unię opuści. Nikt na siłę nie trzyma.
Maciek Arczyński2019.04.26 8:58
Judaista się odezwał...
Patrz szerzej2019.04.26 11:46
Oj należy się. Czekamy na reparacje od Niemiec, na odszkodowanie za zdradę od Francji i Anglii też. Za kolonialną politykę też. Wiesz co EDF zrobił z Elektrownią Rybnik czy Vattenfal z GZE??? Wiesz ile procent francuskie czy niemieckie spółki zarządzające hipermarketami odprowadziły zysków z Polski do swych krajów przy pomocy spółek córek? Nord stream to myślisz nasz interes? Mógłbym tak długo jeszcze. Oblicz sobie utratę zysków na wolnym rynku po wejściu do UE przez Polskę. Oddalismy im nasz rynek,naszych ludzi.fabryki. 700-1000 fabryk firm zlikwidowano za Tuska! Spójrz szerzej. Jesteśmy tez odbioroca śmieci i niewolniczych datków zw. płacą. Teraz jeszcze mamy islamistów przyjmować? Sami uciekają po dwóch dniach z ośrodków do Niemiec.
Piotr2019.04.26 0:05
Decyzja była i nadal jest konsultowana ..... z masonami i Sorrosem. :/
Gnostyk 2019.04.26 0:18
Zostań Sorrosem to będą z tobą konsultować. Zazdrościsz mu czegoś ?
Maciek Arczyński2019.04.26 7:30
Niczego, a zwłaszcza po śmierci? No bo masoni i Żydzi umierają, czyż nie? Zgodzisz się z tym chyba, piewco masońskich osiągnięć intelektualnych...
głupoty gadasz2019.04.25 23:41
Polska jest krajem kolonialnym dla państw starej UE. Aktywa i biznesy zagranicznych firm dominują w całej gospodarce. Resztka niezależności to własna polityka emigracyjna...i niech chociaż to nam pozostanie z naszej niepodległości.
Gnostyk 2019.04.26 0:16
Checesz żeby Polska prowadziła suwerenną politykę migracyjną to niech wystąpi z Unii. Wtedy będą wizy na zachód potrzebne, będzie trudno je zdobyć. Jednak Polska będzie mogła prowadzić suwerenną politykę migracyjną. Uczcie się! coś za coś! Silniejsze narody/grupy dominują nad słabszymi i nie ma sentymentów!
Grizzly2019.04.25 22:09
To zwyczajnie w pale się nie mieści, że na takich stanowiskach są tacy durnie!!
violencja2019.04.25 23:18
Zawsze tak było, do władzy nie idzie człowiek mądry , bo wie jaka to ogromna odpowiedzialność i nie chodzi mu o kasę.....Może wcześniej mieliśmy kilku królów fajnych , ale nie wszyscy i jeszcze kilku polityków....ale to wszystko/powiem delikatnie/nie jest to woda kryształowa
urszula2019.04.25 22:05
Zeby dzielic sie odpowiedzialnoscia za błedy panstw w strefie Schengen wczesniej nalezało spytac czy chcemy w swoje granice przyjac imigrantow. nikt nie pytał a tylko przyjmował. K IEDY juz i Francja i Niemcymieli serdecznie dosc nachodzcow postanowili swoim ciezarem podzielic sie z nami. ja pytam dlaczego mamy przyjmowac kogos, kto nie chce pracowac i integrowac sie ale oczekuje, ze otrzyma wikt i opierunek , tudziez dach nad głowa za frico! My ,panie MACRON MOWIMY takiej polityce nie! Nie jestesmy panu nic winni, nie jest pan władny, by swoje ciezary, błedy w polityce przerzucac na nasze barki, nie ma pan prawa, panie M ACRON.!
Gnostyk 2019.04.25 22:11
Niech Polska wystąpi z Unii. Wtedy nikt do niczego nie będzie przymuszał. Coś za coś!
Fajnie...2019.04.25 22:50
Naprawdę jesteś aż tak naiwny, że myślisz, iż wyjście z UE cokolwiek w sprawie nacisków zmieni?
Maciek Arczyński2019.04.26 12:40
On nie jest naiwny. On jest durnowaty. Właśnie Anglia "wychodzi" i wyjść nie może... Utartą praktyką komuchów jewropejskich jest to, że wszystkie referenda przeprowadza się do skutku, tzn. aż wynik będzie taki jak waaadza jewropejska oczekuje.
Karolina2019.04.26 1:43
Urszula, popieram Cię w całości! Co innego gdyby nas pytali, a teraz nie chcielibyśmy? W tym wypadku niech spadają na bambus macaron z makrelą! Gnostyk nie rozumie tego, albo całej twojej wypowiedzi nie czytał!!!
Urszula2019.04.26 10:24
Nie Urszula tylko urszula.
nolens volens2019.04.25 22:03
poliosadysta,czesi są najwiekszym laickim krajem w europie macron też ich nie chce
Sprytny ninja2019.04.25 21:57
Naprzyjmował i teraz biadoli, że inni nie chcą mieć tak "fajnie" jak Francuzi.
Jacek B.2019.04.25 21:56
Macron, wy nie bierzecie na siebie części ciężaru, tylko spłacacie to co żeście ukradli z kolonii, których obecni potomkowie przyjeżdżają do was w gości. Myśmy nikogo nie okradali i nie mordowali, nie mieliśmy kolonii ani w Afryce ani Ameryce poł. więc pocałujcie nas w dooopę !!!
Marcin2019.04.25 21:55
Ten francuski śmiec najpierw wraz z niemiecka kluchą robia bajzel z Europy, a nastepnie chce, by reszta ponosiła koszty ich głupoty! Ta ludzka szumowina, oraz jego napletek Filip, premier tego zawszonego kraju, robili sobie jaja ze spalonej katedry Notre Dame... jest to uwidocznione na nagraniu, gdzie obaj nie za bardzo udawali jak bardzo ich to cieszy Makaron nie ma co sie martwic, jego małzonka jest chodzącym eksponatem, wiec francja może pozbywac się, z pewnościa za pozwoleniem służb, z realnego dziedzictwa kultury... to kolejny krok do powstania kalifatu francuskiego
Polak Ateista Dumny Gej 2019.04.25 22:39
Ty byłeś we Francji? ;) Po co tak bredzisz?
Marcin2019.04.25 23:55
Byłem w bardziej cywilizowanym kraju jakim jest Austria... a francuzów sie po prostu boję, to urodzeni kłamcy, oraz kretacze... zrozumiał towarzysz Piotrowski? ;)
Niosący2019.04.26 11:40
O gratulacje jak byłeś w Austrii to znasz cały swiat. Do konca życia bedziesz z tego dumny kmiotku wioskowy. Wiejski filozofie.
Marcin2019.04.25 23:59
Ps... nie dałem Ci minusa... ja daje tylko tym co coś wnosza w rozmowe xD Ty do nich nie nalezysz smrodzie Piotrowskiego ;P
Beno2019.04.26 0:01
Ja byłem i to przez dłuższy czas i co? Marcin ma całkowitą rację. Macron, a i jego poprzednicy zrobili tam burdel na kółkach i dzisiaj mają to co mają - niezadowolenie obywateli. Dobrze wiesz jakie poparcie ma Macron wśród Francuzów.
Marcin2019.04.26 0:10
Nie warto... to komunista, własność pejsatego Jak nie skłamie to chory chodzi, takie pewnie hobby :D
Reytan2019.04.26 2:08
To jest idiotyzm. Macron jest masonem,a masoni nie sa Francuzami. Niech zyje Franacja katolicka,siostra Polski !
anonim2019.04.26 6:23
mayestic to ty zyebie? Znowu wylazłeś z szamba żeby smrodzić prymitywie?
violencja2019.04.25 21:54
Ma bałagan we własnym kraju , a chce w innych krajach robić porządki...Taki Kali:)
Marcin2019.04.25 21:58
Kali przy tym smieciu to chodzacy ideał... makaron jest cyniczną szumowiną, i kretaczem Oby go ziemia nie przyjeła!
anonim2019.04.25 21:54
Brawo Macron! Polska pod rządami PiS to katolska-dzicz!!!
asd2019.04.25 22:22
Od ciebie to brzmi jak komplement. Jakbyś zaczął nas chwalić to byłby powód do zmartwień. Ideolodzy zawsze rozumieją na opak wiec sie nie zrażam tym obelżywym określeniem bo ono mówi więcej o tobie.
Maciek Arczyński2019.04.26 7:22
Taaaa... pochwały niektórych są jak obelga...
ala2019.04.25 23:22
Prąciu, dzicz to jest bolszewicka, czyli lewacka.
Beno2019.04.25 23:57
Wynocha do Francji. Jak cię tam spałują, to na kolanach będziesz do Polski wracał, podły lewaku.
rybak2019.04.25 21:44
To mason. PRECZ!!
Grizzly2019.04.25 21:44
Prędzej Francuzi cię Mikronie z Francji wyrzucą!
Sven2019.04.26 4:23
Alle Polen raus aus Deutschland. Ich möchte euch auch nicht bei uns haben.
Maciek Arczyński2019.04.26 7:25
My sobie radę damy. Tyle wieków pod różną okupacją i nadal żyjemy. Stare polskie przysłowie mówi: "nie strasz nie strasz bo się... porobisz w gacie". A tych Waszych "biednych murzynków" to najlepiej jak zachowacie tylko dla siebie. Radości będziecie mieli co niemiara... Takiś poliglota to zrozumiesz.
Marian2019.04.26 7:55
Ci polacy maja niemieckie obywatelstwo.Niemcy mowia na nich polacy ale oni sie nimi nie czuja.Wiec ich wywalajcie bedzie wiecej miejsca dla muzulmanow
Alojzy Cedzidło2019.04.26 11:46
Tak , tak , jasne ...a o co chodzi ?
Andrzej2019.04.27 12:20
Sven, du bist kein Deutscher nur ein Stinker, der in einem Satz mehrere Fehler macht. Wie alt bist du Holzkopf.
Andrzej2019.04.27 12:33
Sven, dein Platz ist auf der Müllkippe der Geschichte. Aber das, wirst du nicht verstehen! Sehr wahrscheinlich, dein Papa ist ein kleiner Gauner aus Oppeln und die Mutter eine dreckige Mätresse. Gruß aus Warschau.
Daniel K2019.04.26 5:55
Jeśli prezes ze swoimi marionetkami wygrają 2gą kadencję to wtedy nas wyproszą nie tylko z Schengen ale i z UE. Na początku wielu Polakom się to będzie podobać ("jesteśmy suwerennym mocarstwem"). NATO z USA też stwierdzą że nie warto strzępić kopii o jakiś kraj białoruskich standardów. I wtedy Polakom zaczną się szerooooko otwierać oczka ale to już będzie za późno- od wschodu zaczną wchodzić zielone ludziki, a Macierewicz i jego WOT dopilnują aby zostały przez suwerena przyjęte z aplauzem. Miłego piątku.
Maciek Arczyński2019.04.26 7:29
Oooo... Następny entuzjasta stania otworem tylnim frontem do klienta... zwłaszcza typu brownie... A tak w ogóle to standardy teraz są takie w postępowej Europie, że okazuje się, iż szariat jest najwyższym osiągnięciem myśli ludzkiej.
Marian2019.04.26 7:58
Po wygranych wyborach nalezy wyrzucic z polski takich jak ty
Alojzy Cedzidło2019.04.26 11:53
Nie zgadzam się .! ! ! Powinni zostać i przyjąć pod swój dach przynajmniej 10 ,,uchodzców " ( młodych byczków ) A tak poza sprawą . Czy to przypadkiem pod tym Daniel K , nie kryje się ,,wybitny " aktor Daniel O. , wielki miłośnik tow Wałodii Putina ?
Marian2019.04.26 13:14
Masz na mysli tego terroryste co kolubryne wysadzil?
Alojzy Cedzidło2019.04.26 14:40
N o właśnie .....