21.05.20, 19:38Piotr Semka, publicysta/YT/Telewizja Republika

Tylko u Nas! Piotr Semka: Latkowski zasłynie mocnym publicznym oskarżeniem

Mariusz Paszko, portal Fronda.pl: Jak Pan skomentuje film Sylwestra Latkowskiego oraz reakcje niektórych celebrytów, ich odgrażanie się oraz straszenie pozwami?

Piotr Semka, publicysta: Wygląda na to, że Pan Latkowski zagrał dosyć vabank, ponieważ postawił sporą ilość pytań wobec celebrytów. Są to pytania bardziej na zasadzie apelu moralnego, niż przedstawiania konkretnych dowodów, że byli z tym procederem za pan brat lub korzystali z jakichś niedozwolonych prawem rozrywek w Zatoce Sztuki. Cała sprawa wynika jednak z jednego problemu, a mianowicie, że w Polsce celebryci są w znacznie silniejszej pozycji niż zwykły człowiek. Stać ich na bardzo renomowanych adwokatów.

A co Pan sądzi na temat porównywania tej sprawy z nagłaśnianymi przez braci Sekielskich problemami pedofilii w Kościele?

Sytuacja ta rzeczywiście bardzo często jest porównywana z sytuacją w Kościele Katolickim. Otóż tu sytuacja jest inna. Istnieje bowiem z jednej strony bardzo silna pokora Kościoła Katolickiego w przyjmowaniu tych zarzutów, z drugiej strony wiadomo natomiast, że w dzisiejszych czasach duża część tych oskarżających to są ludzie, którzy przeszli na pozycje antyklerykalne. Nie wszyscy oczywiście. Oni jednak nie mają żadnej obawy, że na przykład Kościół, bądź jakiś biskup wynajmą bardzo sprawnego dobrze opłacanego adwokata, który takiego oskarżającego wciągnie w długotrwały, kłopotliwy i kosztowny proces. Tutaj Kościół osłania się raczej przed ciosami, lepiej lub gorzej, na zasadzie inercji itd.

Natomiast w przypadku celebrytów mechanizmy, które ich bronią, są bardzo silne. Rzucone publicznie oskarżenie oczywiście bardziej w nich uderza. Podobnie też, tak jak w wypadku niektórych księży, zawsze znajdą się ludzie, którzy powiedzą „nigdy w to nie uwierzę”, „nigdy nie przestanę lubić kogoś, kogo uważam za fajnego, sympatycznego”. To jest problem, który z reguły wyczerpuje ten zakres. Bardzo wielu ludzi zna kogoś od najlepszej strony i nie jest potem w stanie uwierzyć, że ktoś był w stanie dokonać przestępstwa. To bardzo utrudnia dyskusję na temat winy czy to celebrytów, czy też duchownych.

A jak podsumowałby Pan film Sylwestra Latkowskiego?

Latkowski zrobił film, który mógł być lepszy. Myślę, że zasłynie on bardziej tym mocnym rzuconym publicznie oskarżeniem niż samą historią. Są natomiast w tej produkcji elementy, które opowieść Latkowskiego czynią jednak wstrząsającą. Chociażby te akcje celebrytów w obronie Zatoki Sztuki. To, że w obronie tak podejrzanej postaci oni występowali po pierwsze pokazuje, że łączyły ich z tym miejscem, tą – że tak można to nazwać - knajpą, dyskoteką, ukrytym lupanarem relacje bardzo bliskie. Przecież, jeśli użyczamy swojego nazwiska i twarzy do obrony jakiegoś lokalu, który ma kłopoty, to musimy mieć jakieś silniejsze więzy niż tylko bycie klientem, który przychodzi jedynie w celach konsumpcyjnych. To tyle co mogę powiedzieć.

Dziękuję za rozmowę

Komentarze

Reytan2020.05.23 17:37
Zydowskie wulgarnosci seksualne,prymitywizm,i dzika wscieklosc I nienawisc do wszystkiego,co bialo-czerwone. Po tym wszystkim mozemy zawsze rozpoznac ta dzicz sowiecka zza Uralu,i ich plugawe potomstwo.
149.202.5.192020.05.23 17:12
Fronda, może tak odkrylibyście IP użytkowników jak na portalu Karnowskich. Skończą się wtedy głupie podszywy.
Vivian Darkbloom2020.05.23 6:31
https://uwaga.tvn.pl/reportaze,2671,n/seksskandal-w-sopocie-ile-nastolatek-skrzywdzono-oficjalna-strona-programu-uwaga-tvn,199472.html
Vivian Darkbloom2020.05.23 6:30
https://www.youtube.com/watch?v=VHmcO088d_c
goska2020.05.22 22:48
tez wierzyłam w Sądy...ale okazało się że i Ziobro jest cienki jak d. węża...i porządku nie zrobi...czekam na mediacje lub rozprawę ok. roku...zakład już dawno wymienił serwery...archiwizacja minęła....komputer niezabezpieczony...zostałam z kilkoma świstkami jako dowodami...a teraz moich kilkunastu światków może łgać jak z nut...a fantazję mają niepojętą...do tego powiązania z Policją i byłym radnym PIS...także muszę szybko zrozumieć, że potrzebuję wielkiej mocy - do przyjęcia na klatę porażki
katolicka kretynizacja polski2020.05.22 20:44
Zastanawiam się, dlaczego taki kretyn, lewacka gnida i wesz pisze na katolickim portalu ?Cóż zabrali UB-cką emeryturę, kamienicę no i kazali zapłacić zaległy VAT !
EWA W2020.05.22 19:32
Laskowski nie pokazał żadnego dowodu na pedofile wśród popularnych ludzi. A to film dyskwalifikuje .Wszystko odszczek w sądzie i słusznie
Głośno myślę2020.05.22 17:33
Pan Semka skupił się tu na tym, że celebryci są bardziej chronieni prawnie, jednak w obu procederach pedofilskich KK i "świeckiego" przedstawionego w obu "ala dokumentach" jest zasadnicza różnica. Mianowicie wielu z nas bez oporu wysłałoby własne dziecko na ministranta do Kościoła i przez głowę by mu nie przeszło, ksiądz mógłby mu zrobić krzywdę. W wątek ukrywania i unikania odpowiedzialności w ogóle nie wchodzę. Z kolei w świeckiej wersji wspólnie z żoną doszliśmy do podobnych wniosków, że jednak te dziewczyny były niedopilnowane przez własnych rodziców. Nie usparwiedliwiając wcale tych starsznych czynów, których się ci bandyci dopuścilii na nich. Ciężko mi jednak wyobazić sobie 14-15 letnią córkę, co nie wraca na noc do domu, albo chodzi na dyskoteki do klubów. Mam jeszcze jedno spostrzeżenie film TVP był wyjątkowo siermiężny, czy, żeby pokazać te dramaty potrzeba było nakręcać jak te sytuacje mogły wyglądać, jak dawniej w 997. Ale generalnie film był potrzebny, nie zamiast, by jeden zasłonił drugi, ale obok, żeby właściwe organy zaczęły działać.
Robert2020.05.22 17:16
Semka to "najlepszy kolega" tego prymitywa Jacka Kurskiego, który nadal rządzi TVP. Ileś tam lat temu obaj stali się "sławni" poprzez atak na Zbigniewa Bujaka. Później był "dziadek z wermahtu" Jacka Kurskiego. Obenie nadal obaj pracują nad upodleniem Polaków. Kurski w TVP, a Semka jako "publicysta". Fronda.pl też ma w tym upodleniu swój udział.
Sopocianin2020.05.22 16:19
Wszyscy prawdziwi sopocianie wiedzieli co sie dzieje w tych burdelach.Dziwne ze 'kudlaty' ktory odwiedzal wszystkie knajpy bez wyjatku nic nie wiedzial? Lista jego szemranych kumpli jest tak dluga jak molo sopockie.Sopocianie (prawdziwi) maja oczy dookola glowy i nie dadza sie oglupiac 'kudlatemu' ze nic nie wiedzial. Sopocia
Władysław2020.05.22 14:12
Lato 2014. Miejscowość Połczyno koło Pucka. Rano w rowie leży naga dziewczyna. Na imię ma N... Nie kontaktuje. Policja, karetka, zeznania itd. Dziewczyna milczy. Wie co robi - tak zarobi jeszcze więcej. Znam ją osobiście. A o puckim 'klubie" dla wybranych spytajcie w mieście każdego, Wszyscy wiedzą, nie każdy będzie chciał mówić. A "Turek" to pseudo jego ojca, porządny gość, ma uczciwe interesy w Połczynie, Chałupach. No cóż, Marcin jest dorosły...
czyt2020.05.22 12:57
"Istnieje bowiem z jednej strony bardzo silna pokora Kościoła Katolickiego w przyjmowaniu tych zarzutów" a to w którym Kościele? tam gdzie biskupi wyrzucają ofiary za drzwi? tam gdzie mówią: może, tak może nie...Pokora jest tam gdzie za karę dostaje się mniejszą (biedniejszą ) parafię?
Ma\305\202gorzata2020.05.22 9:59
Jakże łatwo komentować i oceniac kolegów po fachu. Odnosi sie wrażenie , że Pan Semka ceniony za kulturę i trafność wypowiedzi przeszedł na emeryturę i rzadko występuje w mediach, zachowując dużą REZERWĘ do dziesiejszych TRANSFORMACJI. Brakuje Go w mediach publicznych a przecież wiele wysiłku włożył aby one powstały. Należy domniemywać, że ten brak dowodzi iż nie są to media z jego marzeń. A pro po "lepszego filmu" i konieczności STAWIANIA odważnych PYTAŃ warto POPROSIĆ p. P. Semke o zademostrowanie jak to się POWINNO ROBIĆ.
Izabela2020.05.22 9:13
Może dzięki Panu Latkowskiemu, nareszcie ktoś zabroni parad zboków z LGBT. Albo chociaż dokładnie się przyjrzy kto na nie przychodzi. Gratulacje Panie Latkowski za odwagę
Lech Keller-Krawczyk2020.05.22 11:06
W unii sie nie da :*
Niepokorny2020.05.22 8:24
Zadaniem dziennikarza nie jest w istocie zbieranie dowodów przestępstw, które w tym przypadku popełnili tzw. celebryci, ale docieranie do prawdy, sprawdzanie źródeł informacji, które podają, sprawdzanie samych informatorów i ich wiarygodności oraz nagłaśnianie tego. Zbieraniem dowodów ma zajmować się prokuratura, bo to jej zadanie. Film przyniósł efekt w postaci ponownego śledztwa. Część mało zorientowanej do tej pory publiki dowiedziało się, że ci z wybiegów to czasem zwykłe lumpy, żule, ćpuny, po prostu degrengolada. Mało tego, ci niby podziwiani, solidaryzują się w złym, bronili miejsca schadzek i tego co się tam działo, a to już inna kwalifikacja czynu. Co takiego Latkowski zrobił: nie stawia w zasadzie żadnych zarzutów, stawia natomiast odważne pytania i kieruje apel do celebrytów o powiedzenie prawdy. I tu jest największy problem, bo ci ludzie nie przywykli do mówienia prawdy, zawsze grają; na ekranie, w wywiadach i prawie całym swoim życiu.
qwerty2020.05.22 8:05
Po prostu ten cały Latkowski ze swoim odgrzewanym kotletem to jeden wielki niewypał. Nic konkretnego nie pokazał nikomu nic nie udowodnił. A wy najpierw zajrzyjcie do encyklopoedji i przeczytajcie definicję słowa "podofilia", bo obcowanie z 14-latką nią nie jest.
lord of chandelier2020.05.22 9:05
Art 200 kk poczytaj sobie i nie bredż
149.202.5.192020.05.23 17:10
unlawfull intercourse with a minor to nie to samo, co pedofila
Iwo2020.05.22 9:49
Co to znaczy odgrzewany kotlet!!!! Człowieku nazywasz tak straszną tragedię wielu dzieci, zmarnowane życie, odebrane im życie odgrzewanym kotletem? Tragedie dzieci i ich rodzin śmiesz nazywać w ten sposób? Jesteś bez serca czy co?
Dam2020.05.22 10:10
Sprawa jest znana od 5 lat i dotychczas prokuratura Ziobry nic z tym nie zrobiła. Więc ponowne wygrzebywanie sprawy jest odgrzewaniem kotleta. Ważniejsze jest to, czemu prokurator generalny, który tak chętnie teraz mówi, że się nie zgadza, nic nie zrobił przez te 5 lat.
Iwo2020.05.22 12:19
Nie, to nie jest ważniejsze, ważniejsze jest to czy w końcu ci, którzy milczeli się ockną i zaczną mówić by ludzie krzywdzący dzieci zostali ukarani. Jeśli to środowisko się kryje i ci co to widzą ich kryją to jak można ich skazać nie mając dowodów?. Ta sprawa nigdy nie będzie odgrzewaniem kotleta bo niszczy ludzkie życia i choćby co pięć lat się o tym krzyczało to to jest ciągle nie załatwiona sprawa.
Ramirez2020.05.22 12:38
Tylko lewak może bronić przestępców pedofilnych szitowym pretekstem że to nie jest pedofilia w sensie medycznym. I tak właśnie lewaki bronią gejów-pedofilów bredniami, że geje nie dobierają się do dzieci. Prawda, nie do dzieci, tylko do podrostków w wieku 10-15 lat. (Nie bez powodów istnieje takie słowo jak pederasta. Z greki: miłośnik chłopców) Ale to nadal przestępstwo i proceder nie do zaakceptowania. Jakby ktoś nadal bredził, że geje i pedofil to coś bez związku, sugeruję zapoznanie się z taka organizacją jak NAMBLA. Jak widać geje-pedofile jawnie się tak określają.
Polak2020.05.22 7:37
Jeśli seria pomówień bez żadnych dowodów wrzucona w skleconą na szybko partyjną propagandówkę jest oskarżeniem, to tylko prostytutki która tę propagandówkę rezyserowała i partii która zleciła jej wykonanie.
pat2020.05.22 8:23
Polak ? Raczej cuchnący wrzód na ciele Polski
Torchwood2020.05.22 7:00
Laskowski zasłynie mocnym publicznym pomówieniem. Jak się nie ma dowodów, to jedyne co ta wypowiedź stanowi to pomówienie. Zaś co do "pokory Kościoła" - diecezja pelpińska przeprosiła właśnie ofiarę molestowania z jednego z filmu Sekielskich, ale zrobiła to dopiero zmuszona wyrokiem sądu w rozprawie toczącej się od 2015 roku. Tak, prawdziwa pokora - wystarczył 5 letni proces by zmusić Kościół do przeprosin.
św. Mateusz 18,6 2020.05.22 0:13
Film Latkowskiego nie ma za zadanie wskazanie palcem winnego i zamknięcia sprawy. Ten film to wszystko uczynił otwartym. Latkowski pchnął kostkę domina, która, mam nadzieje, zburzy wreszcie ten chory i zboczony układ wzajemnej adoracji, wspólnych grantów, przywilejów, krycia i wspomagania się mafii, celebrytów, lokalnych układów i adwokatury. Jak się to dobrze rozegra, to jednym zdecydowanym działaniem można wyczyścić Polskę nie tylko ze zgnilizny patologicznych sądów i geszefciarzy, ale także z bezkarnych zboczeńców którzy swym ofiarom śmieją się w twarz, oraz z zarazy ideologii LGBT
Dam2020.05.22 10:09
Sprawa jest znana od 5 lat i dotychczas prokuratura Ziobry nic z tym nie zrobiła, a teraz Ziobro robi pokazówkę, jak to on się nie zgadza.
Polon2020.05.23 10:08
Do sw. Mateusz Calkowicie sie z Toba zgadzam .Mam podobne poglady i przemyslenia na temat filmu Latkowskiego.Teraz najwazniejszym zadaniem jest dojsc do sedna tych ohydnych zboczen i pedofili e tej ZATOCE Swin...Towarzystwo wzajemnej adoracji zrobi wszystko ,kazde swinstwo aby tylko ukrecic kark tym ktorzy zechca powiedziec prawde.Ale odwrotu juz nie ma.Prokurator i sady musza zetelnie znalesc i rozliczyc do konca tych gwal;cicieli i wszelkiej masci pedofilow.
wow2020.05.22 0:10
https://www.kontrowersje.net/latkowski_rozbroi_min_a_nie_odpali_bomb_nikomu_w_os_z_ty_ka_nie_spadnie
Sanitariusz Pogotowia2020.05.22 3:01
Jesteś! No! I ta gęba. A pastę do zębów kto po dje bał.
Latkowski2020.05.21 22:50
Latkowski skończy na ulicy, gdy zapłaci już wszystkie odszkodowania za zniesławienie.
Iwo2020.05.22 9:44
Najbardziej w tym wszystkim interesuje Cię Latkowski i celebryci? Naprawdę?
Latkowski2020.05.22 11:38
Iwonie Najbardziej w tym wszytkim to interesują mnie krzywdzone dzieci. I te na plebaniach i te na zapleczu klubów i restauracji. Tyle tylko, że te na plebaniach nie mają szans, bo państwo, prokuratura, policja na spółkę z kuriami pilnują, by padalcom włos z głowy nie spadł. A w kwestii Latkowskiego sprawa jest prosta, facet rzuca oskarżenia - nie pokazując żadnych dowodów - więc oskarżeni idą do sądu ze sprawą o zniesławienie. I sąd rozsądzi - jeśli jeszcze bedą wtedy sądy. Bo jesli z sądami będzie wtedy, jak dzis jest z prokuraturą, to czarno widzę... Pozdrawiam
149.202.5.192020.05.23 17:03
Iweczku, lubujesz się w zadawaniu pytań z tezą?
Glaudiusman2020.05.21 21:37
Ta klientela tych haniebnych porno-klubów to celebryci i ulubieńcy TVN, który teraz dostał słusznego kopa. Nie cierpię tego paskudnego środowiska sprzedawczyków.
MaxFiend2020.05.21 21:25
"publicznym oskarżenie?" - nie, to jest zwyczajne prywatne oskarżenie Latkowskiego
Ramirez2020.05.21 22:26
Nikt tak pięknie nie relatywizuje, jak lewaki.
MaxFiend2020.05.22 7:28
Nie da się zrelatywizować manipulacji. Facet beknie i tyle. Będzie się tłumaczył, że nikogo nie oskarżył tylko pokazał, że tacy i inni ludzie tam bywali. :-D
Wesoly Lewak2020.05.21 21:12
I jeszcze większymi odszkodowaniami! Nie żal mi go ani trochę. Niech żyje z pomocy społecznej, bo każdą zarobioną złotówkę zabiorą mu komornicy. I niech będzie nauczką dla innych, że takich steków bzdur i insynuacji nie można puszczać bezkarnie
Urszula2020.05.21 20:57
Panie Semka, może pan poda nazwiska tych pedofilów- celebrytów. Chciałabym wiedzieć na które filmy nie chodzić.
do Urszuli2020.05.21 22:52
Pan Semka jest za mądry, by podawać nazwiska. Nie chce, jak Latkowski, skończyć na garnuszku pomocy społecznej po spłacie odszkodowań za bezpodstawne oskarżenia...
Reytan2020.05.23 17:32
I kto to mowi,ubeczka Urszula ,ktora w zyciu jednego slowa prawdziwie nie powiedziala !!!
stm.2020.05.21 20:55
Tzn . Jak się ma dobrego adwokata to można te świństwa robić. Gdzie ojcowie.Gdyby mi dziecko tak urządzili to ich podroby wraz z jadrami wisiały by na drzewie dla ostrzeżenia i więcej te kanalie żadne dziecko by nie skrzywdzili.
Arek2020.05.22 4:05
A gdzie byli rodzice-ojcowie, kiedy dzieci znikaly na calo noc?
Beno2020.05.22 16:08
Masz rację. I takimi rodzicami też trzeba by się zająć.
Beno2020.05.22 16:06
Brawo stm. Nie jesteś sam. Jak nie ma sprawiedliwości w sądach, to trzeba ją samemu wymierzać. nawet za cenę pozbawienia wolności.
SemkaInteresujeSięTonąSalecesonuBardziejNiżSeksem2020.05.21 20:43
Ploteczki z ludzkim wieprzem Semką o urokach seksu, to ten sam poziom absurdu, jak wydanie przez Polskę 5 milionów na chińskie maseczki z używanego papieru toaletowego - kupione od kolegi ministra zdrowia. Semka czytał gdzieś, że ten półcentymetrowy fałdek skórny, z którego leci mu mocz, służy innym, normalnym osobnikom męskim homo sapiens również w celach rozrodczych.
Jestem z Białegostoku2020.05.21 20:29
Jak widać, słychać i czuć lewacka psiarnia ostro szczeka. Oznacza to tylko jedno. Ktoś, tym razem p Latkowski trafił do kosza za trzy punkty. Od dawna wiadomo że tzw celebryci , lewacy, kasta, lgbt i inni zwyrodnialcy uważają że im mozna wszystko, wystarczy głośno szczekać żeby zagłuszyć głos prawdy i rozsądku. Tacy przestępcy jak ,,Polański" są wśród nas i śmieją się ze swych ofiar krzycząc ,, chwytaj księdza pedofila". Pozdrawiam wszystkich , a szczególnie tych którzy dołączają się do tego zblazowanego chóru.
Jacek Placek2020.05.21 20:40
Oczywiście, że pedofile są w każdej grupie zawodowej ale żeby oskarżać kogokolwiek trzeba mieć dowody. Pan Latkowski pokazał faktycznie ludzi umaczanych w tym procederze np. "krystek" zestawiając ich ze zdjęciami celebrytów bywających w tym klubie. Tak jakby pokazać wspólne zdjęcie J. Kaczyńskiego i abp. Paetza i na tej podstawie dowodzić, że Kaczyński to też pedofil. Bardzo mocno to naciągane.
149.202.5.192020.05.23 17:02
Oops. Ale wyborcy PiS-u nie grzeszą inteligencją. Byle dowalić tym, którzy pokazują się np. w TVN. I już jest cacy, już jest git.
AAAtomek2020.05.21 20:24
Latkowski ma u mnie plusa, udało mu się ruszyć Ziobrę i PiS, może uda im sie skazać tych pedofilów, chyba że mają haki na opozycję? I może jak skoncza z celebrytami, to powsadzaja pedofilow z kosciola katolickiego?
anonim2020.05.21 20:22
Ja uwielbiam Semkę za to że ostatnio zasnął na wizji! :) Serio! Normalnie mistrz :)
Sandra2020.05.22 2:57
A Agnieszka Dz, dz, dz, dz - co tak dzwoni?
Saki Faki2020.05.22 2:59
Ja tez, ale by był dobry Semka na party przebierane, pamiętasz ostatnie? Świntuchu:D.
149.202.5.192020.05.23 16:59
Może gość ma cukrzycę? W każdym razie to może być chory człowiek, biorąc pod uwagę jego tuszę.
Suweren2020.05.21 20:16
To, co mówi ten człowiek jest obrzydliwe i niegodziwe. W życiu bym mu ręki nie podał.
Zatroskany2020.05.21 20:22
Suweren... za dużo sobie wyobrażasz, o sobie.
Suweren2020.05.21 21:28
Nie troskaj się, mój drogi kolego. Mam swoje jakieś tam drobiazgi, z których bywam dumny, ale to, o czym piszę wynika ze zwykłej ludzkiej przyzwoitości, a nie rozbuchanego ego.
Ewa2020.05.21 20:13
Sekielski wypatrzył słomkę pod lasem, ale belki we własnym oku/czytaj "artystycznym" burdelu -tego już nie zauważył.
Jarek2020.05.21 20:22
@ Ewa, Wg Ciebie ta "słomka pod lasem" to nic. Nie ważne, że ksiądz krzywdzi dziecko, inny ksiądz go rozgrzesza, inny biskup go chroni? W słowniku ludzi kulturalnych nie ma na tyle obraźliwych słów, aby skomentować Twój "katolicki" pogląd na problem pedofilii. Nie życzę Ci tego, aby jakiekolwiek dziecko z Twojej rodziny było ofiarą księdza pedofila. Niejaki Krystek był wskazywany przez wielu dziennikarzy, co robił Ziobro?
pat2020.05.21 22:58
Najpierw należało sprzątnąć własny chlew, w przypadku Sekielskiego burdel w show-biznesie, a dopiero samemu będąc czystym w czystym otoczeniu - zająć się innymi. Sekielski siedząc w gnoju po pachy, od dawna wrzeszczy, że inni śmierdzą. I nie udawaj hipokryto, że troszczysz się o ofiary księży, dopóki ofiary bezkarnych celebrytów, chronionych przez podobnych im prawników, nie mają szans na bezstronną obronę swoich praw.
Dam2020.05.22 10:07
"Najpierw należało sprzątnąć własny chlew" Z tym się zgadzam. Ale oznacza to także, że Kościół nie ma prawa pouczać innych o moralności, kiedy tylu księży zachowuje się tak niemoralnie.
anonim2020.05.21 23:45
Co mmół zrobić Ziobro, jak Sądy (cała ekipa), sama się broni. Nie widzisz tego?
Beno2020.05.22 16:03
Jarek, Ewa ma całkowitą rację - chodzi o skalę zła. Ponadto Kościół to jedyna instytucja, która podjęła walkę z pedofilią. Inni - jak widać - jeszcze są oburzeni na Latkowskiego. Ato dopiero początek góry lodowej. Hipokryzja.
Gdzie się koorva podziałny feminstki!?2020.05.21 20:01
ŻADNA REWELACJA! Prawda jest bardziej niż prozaiczna. Tzw. celebryci, dziatwa tych z "sałatą", od zamierzchłych czasów PRL-u szukali wrażeń w Trójmieście. W podziemiach Grand Hotelu w Sopocie działała "dyskoteka" i pokoje na godziny, w lokalach wzdłuż Wełtawy, w okolicach "żurawia", wszystko było do nabycia, dyskoteka na "wyścigach"... Trójmiasto było tanie dla zboków z Niemiec, Szwecji ... Kompletne dno, jak do tej pory, nie doczekało się ani "sekielskich", ani "wielkiej literatury", a Trójmiasto było i ciągle jest "anusem moralnym" Polski. Szczecin w niemniejszym stopniu. Pedofilia-homoseksualizm kwitł za przyzwoleniem "władz" bo wladza czerpala zyski. Nagle się okazuje, że pedofilia-homosekualizm pomiędzy księżmi to NIC w porównaniu z syfem moralnym "szyszek" partyjnych PRL-u, ich ulubionych celebrytów, ich dziatwy "złotej" a raczej czerwonej. Zrobić wielkie pranie - publicznie! Nudnych jest kilku księży i kilku biskupów, nagle się okaże, że ci różni "wojewódzcy" (typowo żydowskie nazwisko), jego poprzednicy, czerwona dziatwa; jaroszewicze, michniki, kuronie to kompletny syf moralny HIPOKRYCI.
Precz z 🌈 zarazą!2020.05.21 20:52
Racja. Jedno sprostowanie: Motławy.
M.a2020.05.21 19:57
Trzeba być bardzo odważnym aby taki film oparty na faktach pokazać. Bo do tej pory to cała pedofilię tchórzliwie zwalano jedynie na kościół, reszta to były święte krowy. A tu proszę ludzie ze szklanych ekranów i nie tylko, są na celowniku.
Jaki2020.05.21 20:04
Zawiadomiłeś prokuratora o przestępstwie w tym klubie skoro masz dowody?Bo chyba swojej wiedzy nie opierasz na zdjęciach celebrytów z internetu.
J.P2020.05.21 20:05
Fakty pokazał póki co Sekielski, Latkowski w zasadzie insynuacje, poszlaki i oskarżenia. Czas pokaże jakie są fakty i kto słusznie został publicznie oskarżony a kto opluty.
AAAtomek2020.05.21 20:06
Masz nazwiska celebrytow-pedofilów z zatoki sztuki? Przedstaw nam je.
Beno2020.05.22 15:58
Masz całkowitą rację. Ktoś rozpoczął ujawniać życie elit i wierzę, że inni też zaczną to robić, a szczególnie dziennikarze kryminalni, a także inne osoby, które będą szukały haków na polityków, sędziów, ludzi kultury.... Latkowski nie pozwoliłby sobie na taki film, gdyby nie miał dowodów. To nie tylko ryzyko utraty przegranych procesów i wielkich pieniędzy. Dobierając się do elit - w sumie bogatych ludzi - ryzykuje się życia. To tak jak dobieranie się do mafii. Czas na szukanie ofiar i oby te w imię sprawiedliwości, odważyły się mówić. Wiele ludzi otworzyło oczy i większość społeczeństwa poprze wszelkie działania, by wyplenić zło i krzywdę wyrządzoną dzieciom. Jestem za. Nauczyciele w szkołach i psychologowie mogliby bardzo dużo pomóc, bo przecież od dzieci i młodzieży i to niekoniecznie ofiar - można się bardzo dużo dowiedzieć.
149.202.5.192020.05.23 16:57
Pani Ma Baker, jeżeli dysponuję pani wiedzą lub chociaż mocnymi podejrzeniami, proszę zgłosić się do najbliższej prokuratury rejonowej i złożyć obszerne zeznania.
JaKi2020.05.21 19:51
"W Polsce celebryci są w znacznie silniejszej pozycji niż zwykły człowiek" Dokładnie tak sam jest z politykami. Polityk Kaczyński może więcej niż zwykły człowiek i ma większy ból niż zwykły człowiek.
Marek2020.05.21 22:14
A czemu nie polityk Tusk Sikorski Cimoszewicz?
149.202.5.192020.05.23 16:55
Może. Ale kto jest dzisiaj na świeczniku i dlaczego? Vina de Tusc już dawno wypite.
AAAtomek2020.05.21 19:48
zatoka sztuki www.youtube.com/watch?v=c5ha3h3ly-0 www.youtube.com/watch?v=VHmcO088d_c
Elwir2020.05.22 7:02
Takie imprezy i mnie tam nie było ????? To się musi zmienić !
Lech Keller-Krawczyk2020.05.21 19:46
ZATOKA SZTUKI = ZATOKA ŚWIŃ KOŚCIÓŁ = CHLEW?
Pomocny2020.05.21 21:30
Kto Tobie wyrządził krzywdę? Jesteś bardzo chorym człowiekiem. Potrzebujesz pomocy. Napisz jak można Ci pomóc.
infor2020.05.22 6:54
ale i tak taka prymitywna świnia jak ty jest niegodna żeby należeć do Kościoła
Oszust oskarza2020.05.22 8:32
To się nazywa wylewanie szamba