10.12.20, 13:43Screenshot Youtube

Uzurpatorzy u bram, czyli rzecz o tzw. ,,Strajku Kobiet''

Słowa mają znaczenie. Tak, jak służby specjalne państw zachodnich podważały roszczenia organizacji terrorystycznej o nazwie Państwo Islamskie do określania siebie mianem państwa, poprzez używanie w stosunku do niej formy "tzw. Państwo Islamskie", tak też rzetelni dziennikarze powinni postępować względem skrajnie lewicowej organizacji o nazwie "Strajk Kobiet", używając w stosunku do niej jednego z poniższych sformułowań: "organizacja o nazwie Strajk Kobiet", "tzw. Strajk Kobiet", czy też po prostu zgodnie z wysuwanymi przez to środowisko postulatami: "protest środowisk feministycznych, antykatolickich, proaborcyjnych i progenderowych". W innym razie, będą oni odpowiedzialni za legitymizowanie bezpodstawnych roszczeń stojących za tą organizacją uzurpatorów i mistyfikatorów. Nie jest to bowiem ani strajk, ponieważ "strajk" odbywa się w czasie pracy, ani też protest "kobiet", gdyż jego uczestnicy nie reprezentują wszystkich kobiet/Polek, a wręcz wypaczają ich obraz, sprowadzając je poprzez głoszone przez siebie swoje hasła, do poziomu wulgarnych i agresywnych feministek, wspomaganych przez zastępy infantylnych, rozpuszczonych i niedouczonych młodych dziewcząt, nazywanych potocznie tzw. "Julkami".

Jak wynika z sondażu pracowni Estymator dla portalu DoRzeczy.pl, aż 90 proc. Polaków nie byłoby gotowych rozważyć głosowania w wyborach na komitet organizacji "Strajk Kobiet", gdyby takowy ubiegał się o mandaty w Sejmie RP. To wiele mówi o rzeczywistym poparciu Polaków dla skrajnie lewicowych postulatów głoszonych przez tę organizację oraz skali rzekomej reprezentatywności i popularności jego przywódców.

Działania tzw. "Strajku kobiet" i wspomagających go tzw. "Polskich Babć" są czystej wodzy uzurpacją, jak zresztą miało to już miejsce w przeszłości w przypadku działalności tzw. "Obywateli RP" czy tzw. "Komitetu Obrony Demokracji". Schemat tego działania jest dość prosty, ale - dla wielu osób - wcale nie oczywisty. Otóż tworzy się nazwy organizacji, których znaczenie, poprzez systematyczne i sugestywne powtarzanie w mediach, automatycznie zmienia świadomość - bezwiednie używających tych nazw - osób. Metodą faktów dokonanych przebudowuje się percepcję zwykłych ludzi, sprawiając, że osoby na co dzień - politycznie i ideologicznie - niezaangażowane, widząc nazwę/hasło/slogan "strajk kobiet", myślą, że organizacja ta rzeczywiście reprezentuje wszystkie, świadome polskie kobiety i ich "niezbywalne i podstawowe" prawa. I znów mamy tutaj do czynienia z mistyfikacją i uzurpacją w postaci nazywania "prawem kobiety/prawem człowieka" unicestwienia ludzkiego życia, co jest w tym wszystkim jedną z najbardziej absurdalnych i nielogicznych, w swej istocie, rzeczy. Zdaniem tzw. "Julek" i przewodzących im genderowych ideologów, w przeciwieństwie do karpi, pszczół, norek, dzików, czy drzew w Puszczy Białowieskiej, dzieci w łonach swoich matek nie zasługują na prawną ochronę. To ich zdaniem "całkiem niepodobne" do siebie. Według nich, prawem człowieka jest możliwość zabicia drugiego człowieka we wczesnej fazie jego rozwoju. Prawem kobiety ma być możliwość zabicia swojego własnego dziecka! Nazwać to barbarzyństwem, to nic nie powiedzieć. Tak, jak kiedyś składano ofiary z dzieci Molochowi, tak dzisiaj składa się je w ofierze bożkowi komfortu i życiowej wygody. To jednak nie wszystko. Postępujące w duchu neobolszewizmu ruchy, chcą bowiem, aby aborcja, a więc zabójstwo dziecka w łonie matki, było refundowane przez państwo, a więc sponsorowane z podatków Polaków, tak, jak ma to miejsce w przypadku leczenia nowotworów, czy cukrzycy. Tym samym, traktują oni człowieka w okresie płodowym, jako potencjalną chorobę, na której wyleczenie (zabicie) potrzebują pomocy finansowej od "bezstronnego światopoglądowo" państwa. To kompletna moralna i intelektualna aberracja.

To z czym mamy obecnie do czynienia na ulicach polskich miast, to inspirowana przez quasi-polską opozycję oraz wspierana przez zagranicę, rewolucja HEN-ów (Hedonistów, Egoistów i Nihilistów). Z rewolucjonistami zaś nie należy rozmawiać (sami nie są raczej skorzy do rozmowy używając w stosunku do swoich adwersarzy wulgaryzmów), szczególnie ich językiem, gdyż właśnie za jego pomocą próbują oni dokonać rewolucji, przesuwając granice cywilizacyjne oraz granice tego, co kiedyś wprost nazwano by zdradą. Warto przypomnieć, że w przeszłości, w plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku PWN dopuszczono do udziału słowo "odjaniepawlić się", które wprost uderzało w pamięć o największym autorytecie Polaków w XX w. - św. Jana Pawła II. Co znamienne, w tym roku nie zakwalifikowano już jednak słowa "Julka", które - przy całym szacunku do wszystkich Julii - miało oddawać stan intelektualny
i kulturowy uczestników ostatnich protestów. Dlatego właśnie trzeba zacząć przede wszystkim od zmiany w nazywaniu organizacji określającej siebie mianem "Strajk Kobiet", bo póki co, to nazywa się ją dokładnie tak, jak chcieli tego jej założyciele i przywódcy.

Słowa mają znaczenie, gdyż każda rewolucja zaczyna się od języka. Prawica zdaje się jednak tego nie dostrzegać, dając się za każdym razem zwabić skrajnej lewicy w semantyczną pułapkę. Ciągle nie odrabia lekcji, a przecież na przestrzeni ostatnich lat dostała ich bardzo wiele. Prezydenta RP nazywano "Adrianem", służby specjalne RP "pisowskimi służbami", Wojska Obrony Terytorialnej "armią Macierewicza", Trybunał Konstytucyjny "trybunałem Przyłębskiej", a rząd Rzeczpospolitej Polskiej "pisowskim rządem", dyskredytując tym samym oraz podważając powagę i zaufanie Polaków do instytucji państwa polskiego oraz wybranego w demokratycznych wyborach rządu. Na tym się jednak nie skończy. Kolejnym krokiem wielkich uzurpatorów będzie nazywanie związków osób homoseksualnych "małżeństwami", a małżeństw osób heteroseksualnych "tradycyjnymi małżeństwami", co i tak będzie tylko dla nich czymś przejściowym, gdyż ich ostatecznym celem jest zniesienie wszelkich "piętnujących i segregujących ludzi" rozróżnień.

Tak, to jest wojna, wojna o język i o umysły oraz dusze polskich dzieci, które wejdą w rzeczywistość, w której ww. sformułowania będą powszechnie używane i przede wszystkim będą uważane za właściwe. W połączeniu z przyzwoleniem na obecność w przestrzeni publicznej knajackiego języka marginesu społecznego, z którego to słownika "uzurpatorzy-deprawatorzy" wybrali hasła swoich protestów, spowoduje to, że dokona się rewolucja w ich głowach, a nasza cywilizacje legnie w gruzach.

Słowa mają znaczenie. Nazywajmy więc rzeczy po imieniu!

Jan Kron

Komentarze

LUU2020.12.11 6:16
A ta z telefonem, pierwsza sPOntaniczka S - Womenek...????
student medycyny2020.12.10 20:39
niepodważalnym faktem jest, że od połączenia się jąder komórek jajowej i plemnika powstaje nowy człowiek. ale aborcja mimo to powinna byc legalna
man.of.Stagira2020.12.10 20:51
W tej mierze aborcja 'studenta medycyny'. I rest my case, herewith.
Maria Błaszczyk2020.12.10 23:52
Drogi studencie medycyny, ale przecież już w podstawówce człowieka uczą, że nic takiego nie ma miejsca i u ludzi oraz innych ssaków ojcowski i matczyny genom są pakowane do wspólnego jądra dopiero po pierwszym podziale. Co skądinąd nie wpływa nijak na to, czy aborcja powinna być legalna - powinna być, bo po pierwsze człowiekiem jest kobieta, a ludzie nie mają obowiązku pozwalać jakimkolwiek innym istotom na eksploatację swoich organizmów, a po drugie dlatego, że brak legalnej aborcji nie zmniejsza jej liczby, tylko jej bezpieczeństwo.
o ...2020.12.11 8:34
... i oczywiście nie wpływa to nijak na to, aborcja jest zabójstwem istoty żywej ...
Polonia Semper Fidelis2020.12.10 19:05
Uwaga! Nasz stary znajomy "Anonim" (czasem AAAtomek) oraz tenże pod wieloma innymi nickami jest chory z nienawiści i pogardy do chrześcijaństwa, Kościoła i Polski. To beneficjent starych układów rządów PO, który nie może pogodzić się z nieodwracalnością obecnych rządów. Maniacko wieszczy ich upadek, w co zresztą sam nie wierzy. Bluźnierstwa są dla niego jak narkotyk dla ćpuna lub alkohol dla pijaka - przynoszą mu złudne wrażenie ulgi. Ale potem następuje eskalacja jego choroby i bluźnierczy, pełen bełkotu cykl się powtarza ze zdwojoną siłą. Brak reakcji administracji Frondy na jego chamstwo i bluzgi to oczywisty skandal, ale na nich nie ma rady – udają głuchych. Może mają z nim jakąś cichą umowę? Nie wchodźcie więc z żadne słowne przepychanki z tym typem, bo jemu właśnie o to chodzi. To jest sadomasochista, który obrażany czuje lubieżną satysfakcję. W jego przypadku logika nie działa. Jego „argumenty” to Talmud w czystej postaci – pokrętny, złośliwy, pełen fałszywych oskarżeń. Dobro wywołuje w nim furię. Skandale, prawdziwe, naciągane lub wręcz urojone go cieszą. Niech więc prowadzi ten swój maniacki, bełkotliwy dialog sam ze sobą. To żałosny, nieszczęśliwy, godny politowania typ, któremu bardzo śpieszy się do piekła i rad by tam zaciągnąć też innych.
Polak2020.12.10 18:57
Wykupić ONET, FAKT i inne szmaty. Julki i Lemparta wybatożyć/wypałować i rozgonić w dupu.
Piszę bzdury2020.12.10 18:40
Podpisano: Jan Kron
PiSzą tutaj różni2020.12.10 18:38
i różne bzdury.
A katolicy bronia zygoty2020.12.10 16:05
Wskaźnik śmiertelności w Polsce jest najwyższy od czasów II wojny światowej. Jest to gigantyczna porażka ministerstwa zdrowia i rządu
Yanna2020.12.10 15:34
Strajk kobiet ma za wzór=symbol błyskawicę czyli znak Hitler Jugend . Na jednym ze zdjęć na wiecu Lemparcica Główna trzyma uniesioną rękę identycznie w geście jak robiono to za czasów Hitlera !! Gratulacje dla wszystkich popierających strajk kobiet.
Byłem księdzem2020.12.10 17:18
Bzdury pleciesz. To nie jest runa sieg,
Well?2020.12.10 18:30
Did you eat pussy your church's ladies?
Maria Błaszczyk2020.12.10 15:14
Mimo wszystko - pamiętajmy, że Strajk Kobiet ze swoimi protestami ma poparcie 70% Polek i Polaków. To nie są "wszyscy", ale jest to przytłaczające większość. To znacznie większy udział, niż jest np. pielęgniarek i położnych w Ogólnopolskim Związku Pielęgniarek i Położnych - a jakoś autor nie oczekuje, że będziemy pisać "organizacja zwana OZPiP". A co do słów - to my jesteśmy przeciwko aborcji. Ludzie chcący jej zakazu - wręcz przeciwnie, mają ją gdzieś. Chcą tylko zgnoić kobiety. Zakaz aborcji nie powoduje zmniejszenia ich liczby. Zmniejszenie liczby aborcji jest efektem dostępu do antykoncepcji - w Polsce najtrudniejszy w UE, edukacji seksualnej - a Polsce zwalczanej dokładnie przez te same organizacje, co chcą zakazu aborcji i realnych praw kobiet - zdaje się, że to właśnie ci sami ludzie protestują przeciwko zakazowi gwałcenia czy postulują, by można było raz pobić żonę... https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/8014621,strajk-kobiet-poparcie-nowy-sondaz.html https://www.politykazdrowotna.com/41300,dostep-do-antykoncepcji-polska-w-ogonie-europy
man.of.Stagira2020.12.10 15:34
"Strajk Kobiet ze swoimi protestami ma poparcie 70% Polek i Polaków" - jak chcesz udowodnić, że tzw. "Strajk Kobiet" o którym mowa w artykule i "Strajk Kobiet" o którym mówisz że ma 70% poparcia to to samo?..hę?..innymi słowy, że wypowiedź NIE jest kontrfaktyczna?..
Maria Błaszczyk2020.12.10 17:12
No w taki sposób, że ludzie popierają te protesty, na co wskazują badania Kantar. Artykuł stwierdza: "Nie jest to bowiem ani strajk, ponieważ "strajk" odbywa się w czasie pracy, ani też protest "kobiet", gdyż jego uczestnicy nie reprezentują wszystkich kobiet/Polek" - czyli chodzi po prostu o protesty zainicjowane i odbywające się pod sztandarami Strajku Kobiet - to one nie odbywają się w czasie pracy i mają swoich uczestników, którzy walczą o prawo do aborcji, w artykule manipulacyjnie - ale chyba nie zamierzasz podważać, że to o to chodzi - prawem do "zabicia własnego dziecka". Ja wiem, że aborcja nie ma nic wspołnego z zabijaniem dzieci, ale jest to dość powszechny sposób określania aborcji przez antyczojsów, prawda?
man.of.Stagira2020.12.10 18:49
TE protesty o których pisze Autor popiera 10%, TE protesty o których Ty popiera 70%. W jaki sposób chcesz udowodnić, że piszesz o tym samym co Autor, niewiasto? hę? I rest my case.
Maria Błaszczyk2020.12.10 19:43
Chyba ja nic nie muszę udowadniać. Póki co Ty udowodniłeś, że czytanie ze zrozumieniem to coś, obok czegoś nawet nie stałeś. Autor napisał, że 90% nie rozważałoby głosowania na komitet wyborczy w wyborach do Parlamentu wyłoniony ze Strajku Kobiet. Co nie ma nic wspólnego z poparciem dla protestów. Ja np. w 100% zgadzam się z postulatem bezpiecznej aborcji - ale nic mi nie wiadomo, by Strajk Kobiet miał sensowne zaplecze w postaci think tanków, struktur partyjnych w terenie, specjalistów od ekonomii, oświaty, wojska, bezpieczeństwa wewnętrznego, kwestii terroryzmu, epidemiologii itp. - więc też nie rozważam głosowania na ich komitet. Co w tym jest niezrozumiałego? Głosowanie na ludzi bez żadnego zaplecza eksperckiego we wszystkich czy prawie wszystich kwestiach poza aborcją byłoby bez sensu. Podobnie jak mogę w 100% zgadzać się z pewną zaprzyjaźnioną organizacją zajmującą się prawami zwierząt - ale na litość boską, to nie znaczy, że chcę, by rządzili Polską.
man.of.Stagira2020.12.10 20:35
Widzisz, zatem sama, niewiasto, że Autor NIE pisze o tym, o czym Ty piszesz. c.b.d.o.
Maria Błaszczyk2020.12.10 21:08
Nie. Autor używa informacji od czapy do zmanipulowania czytelnika, który nie rozumie, co czyta. Autor zupełnie jasno pisze o protestach, o krytyce Kościoła Katolickiego, wulgaryzmach na tych protestach - i płynnie przechodzi do tego, ilu ludzi chciałoby na taki komitet głosować. A to nie ma nic do rzeczy.
man.of.Stagira2020.12.10 21:31
A to nie ma nic do TWOJEJ rzeczy! BO Autor NIE pisze o tym, o czym piszesz Ty. Q.E.D. Truizm!
Maria Błaszczyk2020.12.10 23:43
Na litość Cthulu: jest tam napisane jak wół "to, z czym mamy obecnie do czynienia na ulicach polskich miast" - drugi akapit nie licząc tego przydługiego lidu - to co to jest - protesty czy komitet wyborczy? Nie udawaj aż tak durnego, jak nie umiesz sam przeczytać, poproś kogoś o pomoc.
man.of.Stagira2020.12.11 14:49
Poza posłużeniem się przemocą językową nie wyjaśniłaś nikomu w jaki sposób to o czym piszesz miało się w pierwszej wypowiedzi do tego co pisze Autor. Pisz na temat.
Anonim2020.12.10 15:51
Nawiąż kontakt z rzeczywistością bo nawet feministki przyznają: https://feminoteka.pl/polska-z-najlepszym-w-europie-wskaznikiem-dotyczacym-przemocy/
Maria Błaszczyk2020.12.10 18:23
Eeee... No nie. Nawet w tym tekście masz stwierdzenie "Odsetek kobiet, które doświadczyły konsekwencji zdrowotnych przemocy fizycznej i / lub seksualnej od 15. roku życia wynosi dla Polski 77,9 przy średniej europejskiej 68,9."No więc chociażby ten prościutki fakt pokazuje, jak bardzo ten wynik jest zafałszowany przez uczynienie zagadnienia przemocy przezroczystym. Jak mozliwe byłoby, że tyle kobiet ponosi konsekwencje zdrowotne czegoś, co nie istnieje? Do tego - to, że obecnie miłościwie nam panujący popierają bicie i gwałcenie, to jeszcze nie znaczy, że wszyscy to robią. Bez przesady.
Maryska,2020.12.10 18:28
mają takie poparcie, że NA palcach moze je policzyć!
Tadeusz2020.12.12 17:44
jednej ręki
Anonim2020.12.10 18:50
"Średni europejski wskaźnik dla przemocy wobec kobiet wynosi 27,5 punktów na 100 (im wyższy wynik, tym gorsza sytuacja). Polska ze wskaźnikiem 22,1 i plasuje się na pierwszym miejscu."
Maria Błaszczyk2020.12.10 19:34
Jeszcze raz: "Odsetek kobiet, które doświadczyły konsekwencji zdrowotnych przemocy fizycznej i / lub seksualnej od 15. roku życia wynosi dla Polski 77,9 przy średniej europejskiej 68,9." Czyli mamy czynnik subiektywny, oparty na samoopisie i ściśle związany z tym, co rozumie się jako przemoc i dużo bardziej obiektywny: "czy kiedykolwiek w związku z doświadczaną przemocą musiałaś korzystać z pomocy medycznej". W kraju takim jak Niemcy, Szwecja czy Holandia, gdzie oczywiste jest, że seks z nietrzeźwą to zgwałcenie; że seksistowska uwaga, która sprawia, że jesteś zażenowana, to molestowanie; gdzie każdy wie, ze jak ktoś Cię nazwie idiotką, to jest to sprawa dla prokuratora; że kontrolowanie wydatków niezarabiającej żony to przemoc ekonomiczna - bo dzieci się tego uczy od najmłodszych lat - ludzie takie rzeczy zgłaszają, bo jest to dla nich oczywiste. Inny zupełnie obiektywny przykład przemocy, niepodlegający dyskusji - liczba alimenciarzy w Polsce. Problem dotyczy 70% zobowiązanych. Serio, chcesz dyskutować z faktami?
Anonim2020.12.10 19:37
Co do Przemocy Domowej, nie zapominaj że choć z jej powodu ginie aż 400 kobiet rocznie, to jednocześnie ginie zaledwie 3000+ mężczyzn. Dziękuje za uwagę.
Maria Błaszczyk2020.12.10 19:44
A skąd te absurdalne dane?
Anonim2020.12.10 23:24
Jak to skąd? Z danych o samobójcach, gdzie 85% z 5200 to mężczyźni. Przemocowa kobieta nie zabija nożem, ofiary mobbingu nie giną od pałki tylko wychodzą oknem, łykają leki w zabójczej dawce albo wiążą stryczek. Typowo mężczyzna ofiara przemocy domowej kończy jako wisielec. Dla odmiany, przemoc "męska", tak samo jak ustalanie hierarchii w stadach drapieżników, niezwykle rzadko kończy się śmiercią. Ewolucja.
Maria Błaszczyk2020.12.10 23:39
??? To teraz dowód, że Ci mężczyźni nie umierają z powodu np. problemów ze zdrowiem, np, nieleczonej depresji albo uzależnień - to nie muszą być kategorie rozdzielne. Bo: po pierwsze samobójstwa częściej popełniają ludzie samotni, po drugie mężczyźni mający partnerki żyją po prostu dłużej i są zdrowsi. Najpierw musisz wykluczyć inne przyczyny.
maryśka2020.12.11 8:52
... coś u ciebie z logiką nie tego ... to, co cytujesz można by prostymi słowy wyjaśnić jako odpowiedź na pytanie: "jaki procent kobiet z tych, które doznały przemocy doświadczyły także konsekwencji zdrowotnych?" zatem jeśli odsetek kobiet które doznały przemocy w Polsce wynosi 22,1, to 77,9% z tego doznało także jakiego uszczerbku na zdrowiu, czyli wskaźnik kobiet, które doznały uszczerbku na zdrowiu w wyniku przemocy wynosi 22,1 x 0,779 = 17,2, analogicznie dla Europy wskaźnik ten wyniesie 27,5 x 0,689 = 18,9. Tak więc w Polsce jest nadal lepiej niż średnio w Europie. A ty Maryśka jak nie umiesz liczyć to nie mędrkuj ... chyba, ze umiesz liczyć, ale manipulujesz, jak całe lewactwo ... no to tu ci się nie udało ...
wicek2020.12.10 15:04
Dobry artykuł. Nowomowa została już opisana przez Orwella.
jula2020.12.10 15:01
Myślimy słowami, przekazujemy prawdę słowami. Doskonała analiza, polecam: Język III Rzeszy Victora Klemperera, przeczytana nie daje się zapomnieć. Przedstawia jak od strony językowej buduje się nienawiść do ludzi i uruchamia mechanizmy akceptowania ich eksterminacji.
ach, ty szwedzki sklepie2020.12.10 17:20
Towarów bez liku?
Jan Radziszewski2020.12.10 14:49
Strącenie Krwaworudej bestii i czarnego orła w przepaść Zaufanie Bogu może sprawić że, gdy Polska będzie posłuszna woli Bożej, to wtedy stanie się tak. – „Oczami duszy widziałam Matkę Najświętszą Niepokalaną, ubraną w suknię koloru jasnofioletowego i ciemniejszy płaszcz, też fioletowy. Matka Najświętsza trzymała w dłoni piękną koronę złotą z diamentami. Na niskich postumentach siedziały dwa orły, jeden biały miał skrzydła i nogi krwią broczące, a drugi czarny bardzo i dumnie trzymał zadartą głowę. Był w złotych butach z ostrogami, nie mógł stać spokojnie, tylko przestępował z nogi na nogę. U dołu postumentu orła białego leżały tłumy ludzi odzianych w białe szaty z krwawą plamą w okolicy serca. U stóp orła czarnego widziałam sztandary, huragan i liczne grupy dzikich wojsk, liczny sprzęd wojenny, dziwną broń, hardość ludzi, dzikie nawoływania, krzyki, rozkazy. Potem ujrzałam jak spłynął z góry błękitny szal i stworzył jak gdyby ścianę między tymi orłami. Wokoło orła białego powstała dziwna luka. Około tej luki zaczęła tarzać się krwaworuda bestia, podobna do upiornego gada, drapieżnego dinożaura. Jednak nie mogła ona przybliżyć się do postumentu, na którym siedział biały orzeł. Wtem powstał duży blask i Anioł ognisty, bardzo duży strącił bestię-gada w przepaść. Matka Najświętsza dała złotą koronę wielkiemu Aniołowi i coś szybko powiedziała, czego ja nie mogłam zrozumieć. Anioł podszedł i włożył na małą, kształtną głowę orła białego koronę. Spadły dwa miecze pod stopy orła, a on stanął obiema nogami na mieczach, a nad głową jego pojawiły się słowa: - Przekuj miecze na lemiesze, bo chleb z twojej ziemi ma nakarmić całą zgłodniały świat. Teraz zobaczyłam czarnego orła poćwiartowanego na bardzo drobne kawałki, które to wielki Anioł ognisty cisnął tam, gdzie strącił gada-bestię. Cisza stała się wielka, i ci, co leżeli u stóp postumentu, wszyscy wstali z wielką radością i śpiewali: Hosanna, Hosanna Bogu Najświętszemu, Jemu cześć i chwała, a narodom wszystkim wielki pokój. Amen. Matka Najświętsza stała teraz w szacie śnieżnobiałej, w koronie na głowie, z Dzieciątkiem Bożym, które miało około siedmiu lat, też w koronie na głowie i białej szacie. W jednej dłoni trzymało Dzieciątko Krzyż złoty w drugiej ukoronowanego Orła Białego 78. /
man.of.Stagira2020.12.10 14:45
BRAWO MATEUSZ Morawiecki! MISTRZ! T e r a z ....to NIDERLANDY...są ...p r o b l e m em!..xD...
Polonia Semper Fidelis2020.12.10 14:42
Uwaga! Nasz stary znajomy "Anonim" (czasem AAAtomek) oraz tenże pod wieloma innymi nickami jest chory z nienawiści i pogardy do chrześcijaństwa, Kościoła i Polski. To beneficjent starych układów rządów PO, który nie może pogodzić się z nieodwracalnością obecnych rządów. Maniacko wieszczy ich upadek, w co zresztą sam nie wierzy. Bluźnierstwa są dla niego jak narkotyk dla ćpuna lub alkohol dla pijaka - przynoszą mu złudne wrażenie ulgi. Ale potem następuje eskalacja jego choroby i bluźnierczy, pełen bełkotu cykl się powtarza ze zdwojoną siłą. Brak reakcji administracji Frondy na jego chamstwo i bluzgi to oczywisty skandal, ale na nich nie ma rady – udają głuchych. Może mają z nim jakąś cichą umowę? Nie wchodźcie więc z żadne słowne przepychanki z tym typem, bo jemu właśnie o to chodzi. To jest sadomasochista, który obrażany czuje lubieżną satysfakcję. W jego przypadku logika nie działa. Jego „argumenty” to Talmud w czystej postaci – pokrętny, złośliwy, pełen fałszywych oskarżeń. Dobro wywołuje w nim furię. Skandale, prawdziwe, naciągane lub wręcz urojone go cieszą. Niech więc prowadzi ten swój maniacki, bełkotliwy dialog sam ze sobą. To żałosny, nieszczęśliwy, godny politowania typ, któremu bardzo śpieszy się do piekła i rad by tam zaciągnąć też innych.
Anonim2020.12.10 15:29
Dziękujemy, to miłe, jak ktoś docenia wysiłek włożony we wkurw..anie prawactwa.
Anonim2020.12.10 15:44
Raczej ośmieszanie się i pokazywanie czym w praktyce jest talmudyzm.
Anonim2020.12.10 14:20
Co za pełen bełkotu i bzdur artykuł, autor tego artykułu powinien coś dobrego dla społeczeństwa zrobić. Przyjąć do wiadomości, ze może nadaje się do pracy w fabryce, a nie do mędrkowania.
rozbawiony głupotą lewackiego debila2020.12.10 14:34
Dla lewackiego debila, bardzo rozsądny artykuł zawsze będzie stekiem bzdur. Wymień jednak - debilu - choć jedno zdanie, które jest bzdurą
matis892020.12.10 18:37
Nie wyj, sukinkocie.
Kto jest wrogiem szczepionek i medycyny?2020.12.10 14:19
Kretyństwo SEKTY Z "KOŚCIOŁA" tzw. "SCJENTOLOGII". Mają na sumieniu tysiące niepotrzebnie zmarłych dzieci a także dorosłych którzy mogliby być uleczeni. Ale nie tylko oni bo i inną SEKTA JEHOWYCH.
Radziszewski-matis89-rebeliant-Walter2020.12.10 14:18
Pewnie o tym nie wiesz, że w USA jest tzw. Polski Narodowy Kościół Katolicki. . . . NIE ma nic wspólnego katolicyzmem! Jest to sekta staruchów i staruch podobna do jehowych, tylko jeszcze gorsza bo BEZ pieniędzy. . . . .Ten "Polski Narodowy Kościół Katolicki" jest już w stanie szczątkowym, ale ma swoich kilku fanatyków. Jak każda FANATYCZNA SEKTA oni "wiedzą wszystko najlepiej". . . . Mają swoich "księży" a nawet pewnie jeszcze "biskupów" którzy otrzymali swoje "świecenia" od jakiegoś "narodowego papieża" pijaka. . . . Jest żałosna grupka kretynów i kretynek - JAK KAŻDA SEKTA! . . . . W Polsce mają swoją filę, a jakże, i chyba 1000 "parafian", na całą Polskę.
Jan Radziszewski -ksiądz scjentolog2020.12.10 14:17
Nasz "Polski Narodowy Kościół Katolicki" połączył swoje siły z tzw. "księżmi patriotami" w jedną kretyńską sektę starych zgredów, imbecyli i popłuczyn UB. Nasz "Polski Narodowy Kościół Katolicki" to stowarzyszenie pijaków w USA w liczbie kilkudziesięciu na żołdzie Kremla podobnie jak "księża patrioci" z kościoła pod wezwaniem NKWD-UB-SB.
Anonim2020.12.10 14:13
Co, prawiczki, trzeba jakoś przykryć kompromis (czyt. kapitulację) z Brukseli, więc trzeba się znowu zacząć onanizować błyskawicą? Niestety, kapitulacja pozostanie kapitulacją....
Anonim2020.12.10 14:28
Nawiąż jeszcze kontakt z zakładem energetycznym, żeby nie przykrywał upadku "strajku kobiet", błyskawicami na słupach wysokiego napięcia. To akcja wymierzona w waszych przeciwników pt: 'wszystkie słupy są z wami".
Jan Radziszewski2020.12.10 14:10
+ Historia lubi się powtarzać! Tak samo, podobnie ich przodkowie przed niewolą Babilońską, w ziemi narodu - Izraela, którzy bogom-demonom, złym Idolom, składali ofiary z własnych synów i córek – co ujawnia Prorok Jeremiasz podając jako przyczynę ukarania Izraela: „I zbudowali wyżynę Tofet w dolinie Ben-Hinnom, aby palić w ogniu swoich synów i córki, czego nie nakazałem i co nie przyszło Mi nawet na myśl.” (Jr. 7,31) Czy prorok Izajasz nie zapowiadał, co czeka tych, co z braku mądrości, z głupoty, wybierają się do piekła: „Wszyscy razem pójdą w strzępy jak odzież, mól ich zgryzie.” (…) „Oto wy wszyscy, którzy rozniecacie ogień, którzy zapalacie strzały ogniste, idźcie w płomienie waszego ognia, wśród strzał ognistych, któreście zapalili. Z Mojej ręki przyjdzie to na was: będziecie powaleni w boleściach.” (Iz 50,9; 50,11) Czy nie mówi Pan „O, dusze ukochane, odstąpcie od grzechu, od szatan, od złych czynów jego. Czyńcie tylko dobre uczynki, pokutujcie. + Ilu wielkich ludzi, których wam dał Bóg Ojciec, by przyszli w tym XX-tym wieku, zniszczyliście, zabiliście jako dzieci niepotrzebne? Ilu świętych, którzy by mogli uprosić dla was łaski u tronu Pańskiego w XX-wieku zamordowaliście, zabiliście. + I mówicie, że dokonaliście tego prawem - to prawda. + Prawo takie ustaliliście sami na ziemi. Prawo Boże mówi: Nie zabijaj! Wy, pod dyktando szatana to wszystko robicie, mordujecie dzieci poczęte, wśród których zabiliście wielkich geniuszów i wielkich świętych. Wyszkoliliście ludzi, którzy mają miano lekarza. Obowiązkiem lekarza jest ratować zdrowie i życie ludzkie, a wy wyszkoliliście go na wielkiego zbrodniarza, który zabija, ciągle zabija życie poczęte. To wy przyuczyliście do tej zbrodni i prawnie tę zbrodnię przyjęliście. O, dusze Moje, jak mam was poratować, gdzie i jaką wskazać wam drogę? Zastanówcie się wszyscy, wszyscy idziecie na wieczne zatracenie, w odmęt piekieł. Tam będzie płacz wielki i zgrzytanie zębów, ale już będzie za późno. Moje święte Serce boleje nad wami, nad wami wszystkimi i przez was ciągle krwawi. Płomienie Mojej świętej miłości chcą was zbawić, przygarnąć ku sobie, dać wam niebo. Zaufajcie Mi, odstąpcie od grzechu, od złego ducha, od jego czynów. Zawróćcie z drogi szerokiej, którą wam szatan wskazuje i którą was wiedzie. Każdy z was ma duszę daną przez Boga w Trójcy Jedynego, i dusza wasza będzie odpowiadała przed Sędzią sprawiedliwym, którym jestem Ja, Jezus Chrystus. Pokutujcie, módlcie się, przepraszajcie święty Majestat Boży. Amen Or Zb.- Nr 69
Anonim2020.12.10 14:04
Jakim prawem to się nazywa tzw. "strajk kobiet", skoro oni sami wyróżniają coś ok. 150 płci? To totalny brak poszanowania odmienności przez samych siebie. Trzeba ich wtórnie wyedukować. Łunio Jełropejska zajmij się nimi.
man.of.Stagira2020.12.10 14:03
HEIL Lempart!..SIEG Heil!..
Jak widać2020.12.10 14:03
autor nie może znieść tego, że ktoś ma inne zdanie a polskie kobiety może nie są już tak zahukane ( no może jeszcze niektóre są) a ich całym życiem nie są gary, dzieci i obsługiwanie męża.
Anonim2020.12.10 14:08
Nie zgadzam się aby wmawiano kobietom, że podstawowym ich zajęciem gdy już pozbędą się "garów, dzieci i męża" było ćwiartowanie dzieci Polaków.
Anonim2020.12.10 14:14
Anonim - a ja się nie zgadzam z twoim nie zgadzam
Anonim2020.12.10 14:43
dlatego nosisz na pyszczku czarną szmatę z hitlerowskim znakiem.
Anonim2020.12.10 15:15
Wyłącz prąd w domu, w końcu on też ma hitlerowski znaczek
Anonim2020.12.10 19:38
Prąd to prąd, a wasz Znak to hitleryzm. Jakie Postulaty, taki Znak.
Polak2020.12.13 23:53
Z taką błyskawicą niemieccy zbrodniarze "odstawili" mojego Pradziadka do Dachau na męczeńską śmierć!! Niesamowity wybór symbolu "feminazistek"..............
Anonim2020.12.10 14:12
No, dzisiejsze nowoczesne kobiety znoszą dużo a właściwie wszystko obsługują, ale tylko na instagramie. Do tego mają tą zaletę, że jak złapie mróz i otworzą galerie handlowe, to promocja garów, powoduje że zapominają o jakimś tam "strajku kobiet".
rozbawiony głupotą lewaka2020.12.10 14:37
Autor bardzo rozsądnie wypunktował bełkot głupawych lewackich kobieco-podobnych stworów. Problem jednak w tym, że lewacki debil - twojego pokroju - tego nie załapie. Zrąbany -przez lewackie media -móżdżek szwankuje
AAAtomek2020.12.10 14:02
Margines tworzony przez dewiantów i socjopatów + POżytecznych idiotów trafia się w każdym społeczeństwie ale to musi równocześnie oznaczać , że państwo aby zachować autorytet swoich instytucji musi reagować . Brak reakcji adekwatnej do patologii generuje kolejne ekscesy marginesu społecznego .
man.of.Stagira2020.12.10 14:02
Hanka mi wylizała nogę w gipsie.
Lempart przestań2020.12.10 14:01
przysyłać masowo czerwononóżki, które chcą zapisać się do Stowarzyszenia Elektryków Polskich. To że mamy w logo znak Błyskawica - nie znaczy że jesteśmy lewackimifaszystami
Anonim2020.12.10 14:03
Skoro głoszą hitlerowskie żądania, aby ćwiartować dzieci Polaków, symbol hitlerowski jest jak najbardziej na miejscu.
Maria Błaszczyk2020.12.10 17:13
Nikt nie chce ćwiartować żadnych dzieci, coś źle zrozumiałeś.
Anonim2020.12.10 19:40
Jak to "nikt"? Ta czarna tłuszcza na ulicach to "nikt"?
Maria Błaszczyk2020.12.11 1:23
Nie wiem nic o tłuszczy, w szczególności o czarnej. Więc właściwie trudno mi odpowiedzieć. Więc inaczej: nie znam nikogo, kto chciałby poćwiartować jakiekolwiek dziecko.
Maryska2020.12.16 0:17
ty sie nadajesz jedynie do garów
Anonim2020.12.10 19:49
Jak nie, cały czas bronisz zabijania nienarodzonych dzieci.
Anonim2020.12.10 23:03
Dla nich "dziecko" zaczyna się dopiero po pierwszym oddechu. Dopiero wtedy w ciało wchodzi Dusza Ludzka i zaczyna się człowiek. Jeśli noworodka, zanim wciągnie duszę, wrzucimy do kubła z wodą i utopimy, nie utopimy dziecka tylko płód. To jest "rozumowanie" prosto z Talmudu, ale lewicowcom to wcale nie przeszkadza. Rozdział Wiary i Państwa dotyczy tylko i wyłącznie Katolicyzmu.
Maria Błaszczyk2020.12.11 1:21
Jaka dusza? Póki co nikt nie udowodnił, że coś takiego jak dusza istnieje. Oddech nie ma tu nic do rzeczy. Chociaż, jak nie weźmie oddechu, to raczej będą to po prostu zwłoki dziecka. A definicję dziecka znajdziesz w encyklopedii, możesz też po prostu sprawdzić to w słowniku. Doprawdy nie trzeba tworzyć jakichś dodatkowych bytów, co do których nie ma żadnych przesłanek, by uważać je za realne.
dlaczego kłamie? czy wszyscy pisowcy to kłamcy?2020.12.10 17:26
co?
odpowiecie za zagarnięcie naszych symboli2020.12.10 13:58
GitlerMłodzież
man.of.Stagira2020.12.10 13:57
HEIL Lempart!..
Anonim2020.12.10 13:55
Od lat mocno spada inteligencja nowych roczników. Spadłą już tak bardzo, że jedyne co potrafią to wyć, bluzgać i nieskładnie sylabizować. Doszło do tego, że małoletnie dziewczyny dają sobą kierować zadeklarowanej lesbijce brzydzącej się dziećmi.
Darek2020.12.10 14:48
Jest dokładnie odwrotnie. IQ kolejnych roczników jest coraz wyższe, Polska nie jest tu wyjątkiem zresztą. Tak jak w innych krajach wzrost IQ zgodnie z tzw. efektem Flynna wynosi 3 punkty procentowe na dekadę i średnio 10 punktów na jedno pokolenie, nasze dzieci będą od nas o 10% inteligentniejsze i nic na to nie poradzimy. Oczywiście statystycznie, czyli średnio, co nie zmienia szans na spłodzenie głąba z IQ na poziomie posła PiS.
Anonim2020.12.10 14:53
Masz całkowicie przestarzałe dane. Efekt Flynna osiągnął maksimum u dzieci urodzonych w połowie lat 70-tych. Od tamtego czasu IQ spada na pysk nawet 2 razy szybciej niż wcześniej wzrastał. Nic na to nie poradzicie, ponieważ hodowla wg wskazań lewicy do tego prowadzi, a hodujecie swoje (wyjątkowo nieliczne) potomstwo właśnie wg wskazań Jaśnie Oświeconych.
Anonim2020.12.10 14:58
Śmieszne, ale prawie wszyscy lewacy przejawiają taki sam symptom skretynienia - wyzywają swoich przeciwników od "głupców". A tymczasem niezgoda poglądów nie jest wyznacznikiem "głupoty", ale miotanie takich epitetów jest nim jak najbardziej. Wychodzi na to ze lewak to nie tylko megaloman, ale i głupiec.
Anonim2020.12.10 15:10
Rozumiem że prawicowi wyrażają się inaczej i nie wyzywają tych co maja inne zdanie od nich? czy może coś mnie ominęło? Prawda jest taka, ze Polacy zgodnie z naszą narodową cechą są od zawsze innego zdania od innych :), znasz to powiedzenie ? "gdzie 2 Polaków tam trzy opinie"?
Polak2020.12.14 0:02
Tiaaa............To dlaczego studenci UW nie potrafili poprawnie odpowiedzieć na pytanie ile jest 8x7!?????? Och, te nowomodne "elyty"....
uznać je za "święte krowy"2020.12.10 13:55
jak w Indiach
JK2020.12.10 13:53
Nie jest to tzw. strajk, lecz strajk realny.
man.of.Stagira2020.12.10 13:53
'CO TO jest k o b i e t a?'..hę?..płody niemyte...
Anonim2020.12.10 13:52
"Babcie" z drugiego pokolenia ubeków i siepaczy komunistycznych. Nadal domagają się "prawa do zabijania dzieci Polaków".
Jaka jest różnica pomiędzy świętami2020.12.10 13:50
Bożego Narodzenia a żydowskiego Chanuka? Tak wygląda choinka w NYC. https://www.rockefellercenter.com/holidays/#christmas-at-rockefeller-center
Anonim2020.12.10 13:50
To jest wojna o kulturę, a jaj znakiem pełna nienawiści morda w czarnej masce z hitlerowskm znakiem runicznym.
Nie wyskakuj tu z bepkologiką2020.12.10 13:54
mętny toporku!
Anonim2020.12.10 14:02
Hitlerowskie hasła, hitlerowskie symbole, czego nie rozumiesz?
Jaka jest różnica pomiędzy świętami2020.12.10 13:49
Bożego Narodzenia a żydowskiego Chanuka? A tak wygląda żydowska Menorah (a raczej manure) w NYC. https://www1.nyc.gov/events/lighting-of-the-worlds-largest-menorah-manhattan/83355/1
Anonim2020.12.10 13:47
Bełkot prawicowego przygłupa.