16.01.20, 11:55Fot. Ralf Lotys (sicherlich) via Wikipedia, CC BY-SA 4.0 / screenshot TVP.Info

WOŚP. Taniec na rurze dla dzieci

Szokujące informacje na temat finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w gminie Męcinka na Dolnym Śląsku. Jedną z atrakcji, której przyglądały się przede wszystkim dzieci, był taniec na rurze!

Nagranie z tego wydarzenia opublikowano na oficjalnym profilu WOŚP Męcinka. Wideo zostało co prawda usunięte, jednak zachowało się sieci.

Widzimy na nim kobietę, która skąpo ubrana, przez kilka minut wykonuje taniec na rurze, któremu przygląda się mnóstwo dzieci. Co szokujące, oficjalna strona WOŚP informuje, że był to po prostu występ... „utalentowanej instruktorki pole dance”.

tag/TVP.Info,Fronda.pl

Komentarze

MAVERICK JONASIK2020.01.16 22:57
Tak sobie czytam te komentarze i oczywiście dobrze się bawię. Fronda jednak nie zawodzi. Ale mam też taką refleksję: Bóg jednak czuwa na Owsiakiem i jego orkiestrą. Czuwa cały czas. Czuwa i nie dopuszcza do totalnego upadku, totalnej seksualizacji, totalnej deprawacji i sponiewierania dzieci. No, np. nigdy podczas finału WOŚP nie pokazano kobiety ... JEDZĄCEJ BANANA. No, wtedy by się działo. Frądel by eksplodował od słusznego oburzenia katolików. A sam diabeł w ogniu piekielnym, w oparach siarki wstąpiłby z piekieł i przybił piątkę Jurkowi :)
katolik2020.01.17 6:32
Nawet gdyby jakaś dziiiwka publicznie owsikowi zrobiła loda to lewaki i tak by piały z zachwytu. AgnieszkaDz ma ustawione zdjęcie w tle na fb ten zniesławiony obraz pseudoartystki przedstawiający wiele kadrów kobiety zboczonej która je banana jakby obciągała ustami. I wiesz co? Banda lewaków z frondy i nie tylko lajkuje jej to i się cieszy zamiast zerwac taką znajomośc. Dla was wszystko jest do za akceptowania.
Sebastian Lorenc2020.01.17 7:40
uuuuu widzę, że Aga ma psychofana. Znalazłes ją nawet na FB
anonim2020.01.17 9:29
Obronca sie zjawil
Sebastian Lorenc2020.01.17 11:01
Rozumiem, że mam przyjemność z moim "przemiłym" stalkerem z FB? Nie wysilaj się. Twoje anonimowe wiadomosci z wielu fejkowych kont nie robią na mnie wrażenia.
Eugeniusz_Pomorze_2020.01.16 20:58
Skoro atrakcją na WOŚP był taniec na rurze, to mogli też dołożyć... papierosy i wódkę, a byłoby jeszcze atrakcyjniej...!
andrzejhahn32020.01.16 21:41
skoro katoliccy ksieza to zboki i pedofile to w czym problem aby na waszych mszach nie zrobic seksualnej orgii z udzialem wiernych
Eugeniusz_Pomorze_2020.01.16 22:28
Skoro wg Ciebie Biedroń i Śmiszek przebrani za księży są zbokami i pedofilami, to widocznie się na tym znasz, ale to przecież jeszcze nie znaczy, że są... księżmi.
andrzejhahn32020.01.16 22:29
a z koscielnym pedofilem to dopiero atrakcja...................
Eugeniusz_Pomorze_2020.01.16 22:44
Aaa...! To Ty jesteś tym "kościelnym"... , tak? A często tak się przebierasz..??
Kazimierz Podk.2020.01.16 20:35
Obrzydliwsto !!!!
tak na marginesie 2020.01.16 19:44
Jedną z form zabawy jest taniec, a taniec, to również erotyka. Wbrew pozorom, taniec ma wiele powiązań z seksem. Czasem wyraża pożądanie, wabienie, fascynację, potrzebę bliskości czasem jest eksponowaniem takich walorów, jak zwinność, kondycja, gibkość, męskość i kobiecość. Pobudzanie zmysłów, makijaż, skąpy strój, opalenizna, a nawet zapach, wywołuje podniecenie, pożądanie u dorosłych, ale także u dzieci, które może odkładać się u nich ponadprogowo, mogą pamiętać te obrazy dłuższą chwilę, ale na dłużej pozostają w ich wewnętrznej pamięci, na "twardym dysku". U dzieci mogą to być fundamenty do tworzenia fascynacji seksualnych, i jest w zasadzie nieszkodliwe w wieku powitania, ale u dzieci młodszych do 9 r.ż. mogą przewrócić procesy poznawcze, a w zasadzie ich etapowość przyporządkowaną poszczególnych etapom życia dzieci, młodzieży i dorosłych. Epatowanie dzieci takim tańca jest więc niezlecane, a raczej niewskazane, szkodliwe
MaxFiend2020.01.16 18:57
Jest taka dyscyplina sportowa: gimnastyka artystyczna na drążku pionowym. Poza sportem nie ma w niej żadnych innych podtekstów. Tak samo jak w sportowym tańcu towarzyskim.
ZERR02020.01.16 19:18
To, że kobiety nie do końca rozumieją, dlaczego rurka to coś sexi, to ja rozumiem. Nie rozumiem jednak facetów tego nierozumiejących. chociaż... bo wiesz, od kilku dekad, szczególnie na zachodzie, drastycznie spada liczba plemników wytwarzanych przez facetów. W zasadzie to większość tamtejszej populacji jest na granicy niepłodności, co poniekąd tłumaczy stopniowo spadająca liczbę "aborcji". Trudno zajść w ciążę z 1/10 czy 1/20 mężczyzny. Ciekawe jaki jest tego powód... Zapewne ten sam, dla którego nie widzi się seksu w wybitnie erotycznym gibaniu się przy rurce. Lewactwo to jednak stan umysłu.
MaxFiend2020.01.16 20:37
Nie mam z tym problemów, bo nie oglądam "erotycznego gibania się przy rurce" a tych, którzy to robią uważam za zdziecinniałych idiotów. Jeżeli to uważasz za "lewacki stan umysłu", to jaki stan reprezentujesz sobą? :-D
Maria Blaszczyk2020.01.16 22:37
Oligospermia wiąże się z różnymi rzeczami, ale bardzo mocno z otyłością i paroma innymi niezdrowymi nawykami. Statystyczny lewak jest szczuplejszy od prawaka, rzadziej pali, mniej pije itd. Więc należy podejrzewać, że w tej kategorii wypada lepiej... Tak sobie myślę - to pewnie zależy od tego, w jakich okolicznościach ten taniec widziałeś. Ja na mojej osiedlowej siłowni, obiekcie wyłącznie dla kobiet zresztą, gdzie moje sąsiadki, w dużej części pulchne Turczynki i Arabki w średnim wieku uprawiają to dla zdrowia i rozrywki po całym dniu pracy... Ciekawa jestem, gdzie Ty to widujesz, że takie masz skojarzenia. Sama też mam jedno - z tymi wiktoriańskimi facetami co rozum tracili na widok damskiej kostki...
ZERR02020.01.17 16:58
Statystyczny lewak pochłania sporo soi oraz kosmetyków. Taka metroseksualna gnida, o przystrzyżonej brodzie. Lubi również przypalać*** i ogólnie narkotyzować się. Jest również lekomanem. A ze jest statystycznie szczuplejszy? No bo jest młodszy. Ćwierć lewaków przestaje być nimi nimi i wraca do religii po 40-tce, a kolejna ćwiartka do 60-tki. ***Prawicowcy preferują wódę.
Maria Blaszczyk2020.01.17 17:43
Co Wy z tą soją? Soja jest wstrętna. Ona po prostu smakuje, jakby to było coś mineralnego. Zapewniam Cię, że konsumuję mniej soi od statystycznego prawaka, który je przetworzone rzeczy, napakowane soją po brzegi. Łącznie z wędlinami. A statystyczny lewak jest szczuplejszy, bo jeździ rowerem, chodzi na siłownię - może nawet tańczy na rurze, i zdrowiej się odżywia. Serio. Jak czytam przepisy na frondzie to zawierają one więcej tłuszczu, niż moja rodzina je przez tydzień. A Twoje poglądy na temat religii nie pokrywają się z moimi doświadczeniami... Mieszkam w tej lewackiej Holandii kilkanaście lat. Byłam na ponad 10 pogrzebach w tym czasie. Z nich - na jednym religijnym. Choć tego człowieka nie nazwąłabym wierzącym, ale tak chciał. Cała reszta, a były to osoby w większości po 90-tce, a nawet setce, mój mąż z obu stron ma strasznie długowieczną rodzinę - wszystkie świeckie. Wszystkie. Dla tych ludzi religia nie istnieje, ot, coś co dawniej robiono, jak krochmalenie pościeli.
andrzejhahn32020.01.16 17:47
was katolickie kloaki znowu boli odbyt
anonim2020.01.16 17:51
Raczej ciebie
ZERRO2020.01.16 18:06
boli mnie odbyt :( co mam z tym zrobic?
ZERR02020.01.16 19:19
Wyciąć, przypalić, zaszyć.
MaxFiend2020.01.16 20:41
To chcesz zrobić swojemu mózgowi? Aż tak podpadł? Daj mu może ostatnią szansę :-D
ZERRO2020.01.16 21:27
Moje co?
Gość2020.01.16 17:13
Dla niektórych taniec rozebranej kobiety na rurze i to przed dziećmi to „nic zdrożnego”. To tak, jak dla tych samych zapewne homoseksualizm jako normalna orientacja seksualna, a nie zaburzenie seksualne 🤣
Maria Blaszczyk2020.01.16 19:06
No tak. Z tym, że to drugie potwierdza nauka.
ZERR02020.01.16 19:21
Nauka niczego takiego nie potwierdziła, chyba że za potwierdzenie naukowe uważasz ustąpienie przed groźbami pobicia i zabicia.
Maria Blaszczyk2020.01.16 20:01
Nie... A wyżej piszesz o zaniku mężczyzn potrafiących lać po pyskach w grupie lewicowców... mężczyzna zmiennym jest... Przynajmniej co poniektórzy.. A argumenty zmienia się o 180% stopni w zależności od tezy, którą się chce udowodnić. A nauka potwierdziła, po wielokroć, pod wieloma aspektami. Także np. zoolodzy, etolodzy czy biolodzy ewolucyjni to potwierdzają, choć nikt ich o to nie prosi... Po prostu tak im z badań wychodzi.
ZERR02020.01.16 20:19
Te groźby padały w latach bodaj 70-tych. Wtedy nawet niemęscy geje byli bardziej męscy od dzisiejszych rurkowców. Nauka niczego takiego potwierdzić nie mogła, ponieważ nie wykazano w ani jednym przypadku, ze homoseksualizm nie upośledza rozlicznych funkcji mózgu. To jest klinicznie czysty przykład zaburzenia rozwoju.
Maria Blaszczyk2020.01.17 1:12
??? Takie bonobo sa np. w 100% biseksualne, z przewagą zachowań homoseksualnych. Czy możliwe jest, by cały, calusieńki gatunek miał "upośledzone rozliczne funkcje mózgu". A swoją drogą - jakież to rozliczne funkcje? O ile mi wiadomo, nie ma róznic jeśli chodzi o egzekucję i kontrolę procesów życiowych, jak czynności serca czy oddychanie. O mowę? koordynację? koncentrację? planowanie? Analizę i syntezę wzrokową, słuchową, węchową? Odczuwanie bólu? Orientację w przestrzeni? Nic nauce na żaden z tych tematów nie wiadomo... Raczej też nie funkcje motoryczne, znamy setki sportowców LGBT, od amerykańskiego futbolisty Wade Davisa, ci to sa przystojni, nie to co co europejscy futboliści taka fajna góra mięsni, poprzez koszykarza Jasona Collinsa z NBA, po futbolistkę-mistrzynię świata Megan Rapinoe. Intelektualne też nie - wystarczy Leonardo da Vinci dospołu z Alanem Turingiem... Uznaje się, że przynajmniej męska homoseksualność idzie w parze z bardziej rozwiniętą kreatywnością i "zmysłem estetycznym". Więc też w pewnością nie... Chyba nie masz pojęcia, co to sa zaburzenia rozwoju w ujęciu psychiatrycznym - ICD-10: F80-F89... To np. zaburzenia spektrum autyzmu. A także te wszystkie dysleksje i hiperleksje, dyskalkulie, dysgrafie, dysortografie, dysprakcje, dyssemie, mutyzm, uposłedzenie zdolności niewerbalnego uczenia się, taki wynalazek, który się nazywa wielowymiarowe zaburzenie rozwoju, nigdy tego nie widziałam, ale niby istnieje, niektóre zburzenia hiperkinetyczne i tyle. ANI JEDEN z tych zespołów czy zaburzeń nie koreluje z homoseksualnością... Tak to jest, jak się nie wie czym jest zaburzenie rozwoju...
ZERR02020.01.17 16:41
Zaburzenie rozwoju seksualności jest zaburzeniem rozwoju. Żadna z umiejętności które wyliczyłaś nie dotyczy sfery seksualnej, więc manipulujesz na całego.
ZERR02020.01.17 17:01
A co do "zmysłu estetycznego" to sprawa jest prosta - zboczeńcy są po prostu faworyzowani przez innych zboczeńców. Rodzaj nepotyzmu obecnego właściwie wszędzie. To jedna z przyczyn, dla której przewagę ewolucyjną uzyskały te społeczności, które karały zboczeńców.
andrzejhahn32020.01.16 16:56
SRAM NA WAS katolickie KLOAKI
Go\305\233\304\2072020.01.16 17:14
A my na ciebie pokręcony zboku!!!
xxx2020.01.16 15:44
Czyli Pol Dance i tańczą nawet dzieciaki . Jest to dyscyplina sportowa i za niedługo może się pokazać na olimpiadzie . Więc jak nie macie pojęcia o czym piszecie to nie piszcie proste . To nie jest striptiz tylko Pol Dance
ZERR02020.01.16 16:52
To jest gibanie się na rurce Inne dziewczynki gibają się w klatkach, a jeszcze inne w szklanych wannach, a faceci klaszczą, gwiżdżą i okazują entuzjazm.
ZERRO2020.01.16 16:55
Mnie to najbardziej podoba się jak chłopaki wywiajom.
Maria Blaszczyk2020.01.17 1:16
Gibanie? No cóż, wydaje mi się, że umiałabym się gibać, a na rurze tańczyć zdecydowanie, kompletnie, absolutnie nie umiem, rzekłabym, że wręcz nie mam warunków, więc chyba jednak nie...
ZERR02020.01.17 16:48
Poziom umiejętności nie decyduje o istocie czynności.
Maria Blaszczyk2020.01.17 17:33
Eeee... Wiesz, żeby tam na wyskości dwóch metrów wykonywać akrobacje, trzymając się często na samych rękach, to jednak potrzeba umiejętności. Pomijając już aspekt rozciągniecia, muzykalności i paru innych rzeczy...
ZERRO2020.01.16 15:41
Za co się przebrać żeby stara nie domyśliła się, że na stiptiz chodzem? Może powiem jej, że na ryby chodzem razem z JS? Nabierze sie?
ZERRO2020.01.16 16:56
Wiem psebiore sie za księdza proboszcza!
ZERRO2020.01.16 15:08
Oj jak ja sam bym chciał pójść na takie coś ale jak mnie stara zobaczy to wałkiem spierze i będę miał góza.
ZERR02020.01.16 15:27
Partner cię pobije? Ech, wy patole...
STARA ZERRO2020.01.16 15:39
A Ty CO W INTERNETACH ROBISZ! GARY POMYĆ!
Askazy von Hindenburg und von Aseburg2020.01.16 14:49
Nie wolno zapominać ,że Owsiaki mordują Downów w łonach matek -fuj
lucjanhenryk2020.01.16 14:19
A niech tam ; "niech się bzykają"...... jak mawiał "klasyk"....
witold2020.01.16 14:06
Takie "atrakcje" odzwierciedlaja poziom intelektu i moralnosci tego "dobroczyncy".Tandetny cwaniaczek.
Bregu\\\\305\\\\202a2020.01.16 13:54
Zboczone ku..wy od owsiaka dorzucą jeszcze trochę porno i będzie git. Rubta co chceta!!!
Sebastian Lorenc2020.01.16 14:09
Czy gimnastyczka artystyczna to też zboczona ku..., a ta od akrobacji wodnych? A łyżwiarka figurowa?
Albert2020.01.16 15:34
Pamiętaj, że usiłujesz rozmawiać z katoprawakami. Dla nich nawet zakonnica na ulicy będzie zboczeniem i pornografią.
ZERR02020.01.16 16:38
Między zakonnicą a laską gibającą się na rurze jest jednak ogromna przestrzeń.
ZERRO2020.01.16 17:06
a ta ogromną przestrzeń wypełniają chłopaki w obcisłych spodniach które bardzo mnie kręcą
ZERR02020.01.16 17:12
Wejdź może do swojej szafy
andrzejhahn32020.01.17 17:42
jak i miedzy katolickim parchem a czlowiekiem rozumnym
andrzejhahn32020.01.16 16:54
ty pewnie wolisz zboczone ku............rwy koscielne gwalcace dzieci ty katolicka kloako
gumowa kaczka2020.01.17 6:51
porno to by było z pawłowicz na rurze ,tu chodzi o estetykę przekazu
abrakadabra2020.01.16 13:53
Taka drobna informacja dla tych co we wszystkim widzą gołe dooopy. Nawet w swoim talerzu z grochówką: https://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/560840,taniec-na-rurze-jest-dyscyplina-sportowa.html Panie uprawiające te dyscyplinę sportową są nie bardziej skąpo ubrane niż siatkarki, gimnastyczki czy pływaczki.
abrakadabra2020.01.16 13:50
Sam bym z synem na coś takie poszedł. To lepsze od zaprowadzenia dziecka do zboczonego księdza.
ZERR02020.01.16 14:20
A gdzie ty znajdziesz zboczonego księdza? Prędzej trafisz na wampira albo bazyliszka w piwnicy.
Demon2020.01.16 15:07
Nie ma tygodnia żeby jakiejś afery ze zboczeńcem z koloratce nie było.
ZERR02020.01.16 15:29
Bzdura. Po prostu katofobiczne media powtarzają każda sprawę po sto razy, ukrywając jednocześnie 200 x więcej innych wypadków. Stara hitlerowska strategia Paniki Moralnej.
Albert2020.01.16 15:33
Za to prawackie media nagłaśniają każdy taki "inny" wypadek tysiąckrotnie. Tylko coś znaleźć ich nie mogą.
ZERR02020.01.16 16:41
Wystarczy oblookać statystyki policji. Ukrywacie pedofilów na potęgę.
Albert2020.01.16 17:37
To zróbcie coś z tym. A, zapomniałem. Przecież nie jesteście w stanie niczego zrobić poza gadaniem.
ZERR02020.01.16 19:25
Od robienia czegoś "z tym" są wyłącznie policja, prokuratura i sądy. A ty, co ty byś chciał "z tym" zrobić? Kręci cię praca sędziego Lyncha?
Demon2020.01.16 15:34
Nie bzdura, tylko fakty ale Ty stosujesz wyparcie żeby nie dopuścić do siebie prawdy, bo nie jesteś tego w stanie psychicznie udźwignąć. Jesteś po prostu na to za słaby. Argumentum ad Hitlerum już przegrałeś idź spać
ZERR02020.01.16 16:45
Nie widzę powodów, aby nie wytykać dzisiejszej lewicy ścisłych związków z lewica narodowosocjalistyczną.
Demon2020.01.16 16:54
Musisz sobie jakoś swoją patologiczną nienawiść usprawiedliwić.
satyr2020.01.16 16:32
No tu, na frondzie, o tym nie przeczytasz, a że dla ciebie to jedyne źródło informacji więc nie masz zielonego pojęcia co się w świecie dzieje.
ZERR02020.01.16 16:39
Jakbym ci pokazał co się na świecie dzieje, to uciekniesz z krzykiem i będziesz wypierać "teoriami spiskowymi".
ZERRO2020.01.16 17:07
A Ja wiem bo radio maryja jest super, jeden z ksiezy ma taki sexi głosik. zawsze sie smyram jak słucham
Albert2020.01.16 15:31
Każdy facet, który z własnej woli decyduje się chodzić w sukience jest zboczony. Taka burusera w odmianie koloratkowej.
ZERR02020.01.16 16:39
Powiedz to Sędziom w Togach głąbie XD
anonim2020.01.16 17:49
Oni też zboczeni? No popatrz ile zboczeńców mamy według ciebie . https://poznan.wyborcza.pl/poznan/1,36001,10402466,Barwy_akademickiej_wladzy__czyli_co_i_dlaczego_nosi.html
ZERR02020.01.16 19:23
Jeśli głoszą Gender, to są zboczeni.
Polak Ateista Dumny Gej 2020.01.16 14:30
byś poszedł tylko z mężem go nie zrobisz --zboku
Wojtek Polak2020.01.16 13:33
lewactwa nic nie jest wstanie zniesmaczyć czy zgorszyć nic, no chyba że to będzie różaniec na ulicach miast.taniec na róże wykonywany przez dorosłych czy dzieci, a nawet prostytucja to dla lewactwa takie postępowe. to jest cywilizacja śmierci anty kultura dla nich wszystko co nie moralne jest piękne to są chorzy ideologicznie ludzie.oni są w stanie każde nie moralne zachowanie każde zboczenie każde zdegenerowanie zaakceptować by zniszczyć cywilizację łacińską czyli dotychczasowy porządek na świecie. to jest ich rewolucja ohydy zboczenia i wszelkiej patologi czyli cywilizacja śmierci.
Naczelny2020.01.16 13:43
Bełkot.
Wojtek Polak2020.01.16 14:21
bełkot to każdy lewak ma na drugie.
Maria Blaszczyk2020.01.16 15:45
Sport, rodzaj akrobatyki może zniszczyć cywilizację łacińską?
ZERR02020.01.16 16:49
Tu nie chodzi o aspekt sportowy, tylko o aspekt kulturowy. Tańce na rurce to ta sama kategoria kulturowa co tańce w klatce i striptiz. Sprowadzacie kobiety do poziomu przedmiotu, narzędzia. Pouczacie młodych chłopaków, że mogą patrzeć na swoje matki i dziewczyny jak na blachary, a dziewczyny że maja takie traktowanie akceptować. Chcesz aby kobiety były szanowane? Nie pouczaj ich jak tracić szacunek.
ZERRO2020.01.16 16:59
Dlatego ja ZERRO będę walczył o równouprawnienie i tesz bede na róże tańcował!
Maria Blaszczyk2020.01.16 21:04
No tak... A takie kajdanki... Kurczę, kajdanek też się w domach publicznych używa, policjantki nosza kajdanki, czyli mamy aspekt kulturowy... Nigdy jeszcze nikomu osiągnięcia sportowe nie odjęły szacunku. Katolickość to jednak stan umysłu, utrudnia myślenie o czymkowliek poza seksem...
ZERR02020.01.16 22:56
Jest dokładnie inaczej. To lewaków nie można zostawić samopas na godzinę, bo natychmiast zaczynają wyprowadzać najróżniejsze zachowania z domów publicznych, a złapani za rękę udają Greka, że to nie z burdelu.
Maria Blaszczyk2020.01.17 0:50
Ty to się zdecydować nie możesz. A to owałaszone maminsynki, a to rozszalali seksoholicy... Wiesz, ja nigdy nie byłam w domu publicznym. Nie wiem, jakie to są zachowania stamtąd. Rozumiem, że wygrywasz tu ze mną doświadczeniem, ale ile znasz osób, które ten taniec uprawiają, a ile z nich ma jakikolwiek związek z burdelami? Bo ja mam całkiem sporo koleżanek z siłowni, i nie wydaje mi się, by którakolwiek z nich kiedykolwiek w jakimś była. Oczywiście, mogę się mylić, ale są to na ogół matki dzieciom, studentki albo inne tego typu osoby. Oczywiście, za żadną nie ręczę, ale nie wyglądają na to.
ZERR02020.01.17 16:52
Po prostu w epoce upadku przeciętne kobiety małpują zachowania patologii. Młodzież męska małpuje zachowania ludów dzikich, tatuuje się na potęgę, mówi po murzyńsku, przestaje pisać i czytać zastępując język pisany prymitywnym kodem obrazkowym.
Maria Blaszczyk2020.01.17 17:29
Od kiedy przejawem patologii jest ciężka praca, opłacana bólem mięśni i hektolitrami potu, nad własnymi umiejętnościami?
Wojtek Polak2020.01.16 17:43
nie sport a degeneracja i debilizm lewacki.lewackie stawianie wszystkiego na głowie.
JS2020.01.16 13:27
Pokaz krocza dla dzieci ku czci świeckiego świętego Owsiak. Pozdr.
Naczelny2020.01.16 13:28
Prawaki to jednak banda zboczeńców.
Wojtek Polak2020.01.16 13:43
prawdę czy ''prawaki''przebierają dzieci za drg queen czy ''prawaki'' prowadzą swoje dzieci na taniec na róże czy to my prowadzamy dzieci na czytanie książek przez chłopa przebranego za babę wyglądającego jak klaun z horrorów. to raczej lewacka patologia promuje wszystko co nie moralne ohydne i anty ludzkie.a może to lewaki to bana zboczeńców i dewiantów?
JS2020.01.16 18:17
Zacznij szukać nieprawości i zboczeń od normy na zamieszczonym w tekście obrazku. Pozdr.
andrzejhahn32020.01.16 13:46
dla ciebie pewnie jest lepsze kiedy krocze pokazuje dzieciom koscielny zbok...........CO
JS2020.01.16 20:31
Jak pokazuje swoje organy to trzeba to jak najszybciej zgłosić do innych organów... ścigania. Pozdr.
ZERRO2020.01.16 15:13
Ale jak razem kiedyś się wymknęliśmy to Ci się podobało przecież!
Mario2020.01.16 13:26
Tragedi nie było. To tylko taniec.
andrzejhahn32020.01.16 13:12
dla was popierdo...........leni katole to nawet taniec jest zly.........SRAM NA WAS katolickie KLOAKI
lady chapel2020.01.16 13:06
DLA PRZYPOMNIENIA: "Jurku, sprzęt bardzo drogi, bo stawiacie urządzenia i do rezonansu i do tomografii, mój synek korzystał wiele lat temu z inkubatora dobrze doposażonego, z serduszkiem WOŚP i za to dziękuję. Uratowaliście wiele istnień. To chyba musi być ogromna satysfakcja" - powiedziała Danuta Holecka.
Dam2020.01.16 13:36
To tylko pokazuje, jak bardzo się zeszmaciła dla pieniędzy.
Beno2020.01.16 12:57
Na rurze to jeszcze ujdzie, gorzej gdyby na chłopie, albo na babie tańczyła i to przed dziećmi i w stroju Ewy.
Klejnot Nilu2020.01.16 13:03
A to już są wyłącznie Twoje fantazje.
Naczelny2020.01.16 13:27
Beno, wszystkie prawaki to takie zboczeńce, jak Ty?
emigrant2020.01.16 12:49
Prywatne upodobania Owsiaka i jego ludzi, są ich prywatną sprawą, o ile nie krzywdzą innych. Natomiast ich upublicznianie zgodnie z kodeksem prawa karnego może być przestępstwem ściganym z urzędu.
Sebastian Lorenc2020.01.16 12:54
Upublicznianie dyscypliny sportowej?
2020.01.16 13:17
Nie »emigrant«, tylko idiota.
robaczek 2.02020.01.16 12:41
DRODZY DZADZIUSIE I BABCIE ;] pool dance ;] zapytajcie wnuków ;] księdza nie pytajcie. ministranci nie uprawiaja tego sportu ;] oj geriatria kochana NIE ZNA SIE, NIE ROZUMIE, NIE WIDZIALA, ale ile do powiedzenia!!!!!!!!!! pewnie dlatego ze ksiadz cos tam wspomnial ;] oj miśki miśki wląsnie widać jak wy jesteście odklejenie od rzeczywistosci. jaki obraz swiata macie. szkoda was poważnie musicie bys strasznie samotni .......
ZERR02020.01.16 13:51
A co tu jest do "rozumienia"? Każdy normalny facet widzi ścisłe związki tego czegoś z tańcem erotycznym. Ale ty nie, gejem jesteś?
Polak Ateista Dumny Gej 2020.01.16 14:29
to zbok pedał i Q---as--chodzi o twu robaczka
robaczek 2.02020.01.16 15:03
;] no czesc dziadki!!! ;} dawac!!!! obrażac mnie teraz!!! ; ] ja wiem ze dla was liczy sie tylko gra w zoske, ale dajcie tez innym sznase na rados ;] miski, ja wiem ze teraz ciezko u was z potencja i a nadal sie troszke gdzies tam chce pobzykac. stad caly czas seks w glowie, jak nie geje, to rutra sie tylko z jednym kojarzy ;] oj dzidki dizdki tak troszke obnlesni jestescie ;] spow2iadacie sie z tego? ;] proboszcz wybaczy!! sam ma na sumieniu ministranta z wczoraj ;] brawo wy!
ZERR02020.01.16 15:31
Nikt cię bardziej nie obraża niż ty sam. I jeszcze ten niechlujny styl pisania, prostacki język. Co za fajfus z ciebie.
Maria Blaszczyk2020.01.17 0:45
Chyba facet, który w jakiś sposób nabył takie skojarzenia. Ciekawe, skąd?
trzeźwy2020.01.17 11:02
Nie jest NORMALNYM facet, który wszędzie widzi związki z erotyzmem...
man.of.Stagira2020.01.16 12:32
CO TAK nieśmiało? Kobieta na drągu?! . Dajcie od razu KOZY, PAWIANY i chłopców stajennych -na Olimpiadę, oczywiście... xD pyszne
Darek2020.01.16 12:23
Zanim ocenicie, zobaczcie o czym mowa: https://www.youtube.com/watch?v=duZw77EfiOM i powiedzcie w czym to ma być niby gordze od akarobacji w cyrku jakie każdy pamięta z dzieciństwa?
MAVERICK JONASIK2020.01.16 12:29
Obejrzałem. To straszne. To powinno zostać zakazane. To czysta pornografia. To gender, LGBT i sodoma i gomora. To ćwiczenie dziewczynek do pracy w burdelach. To hołd dla grzesznego ciała. To apoteoza seksualności w najgorszym wydaniu. Precz szatanie !!!!
ZERR02020.01.16 13:49
To jest po prostu seksualizowanie dzieci. Jakby takie "pokazy" zrobił jakiś ksiądz, czytalibyśmy slogany o pedofilach w Kościele. Każdy normalny facet, o normalnych odruchach, widzi ścisły związek takich wygibasów z tańcem erotycznym. Jeśli nie widzi, to jest albo zboczeńcem, albo Wałęsą, któremu zostało tylko golenie.
Klejnot Nilu2020.01.16 14:23
Jakby to zrobił ksiądz, na pewno nie przeczytalibyśmy o tym na Frondzie ;)
anonim2020.01.16 15:53
Przeczytalibyśmy ,bo wy byście zaraz o tym trąbili i linki wstawiali .
Maria Blaszczyk2020.01.16 15:50
Ta pani jest dorosła chyba. Więc jakich dzieci??? Pomijając to, że doprawdy te wygibasy nieszczególnie różnią się od wielu innych, chociażby tańca na szarfach... Jedyna różnica jest taka, że szarfy są technicznie łatwiejsze. To, co widzisz, to efekt Twoich skojarzeń. Ale za to Jurka Owsiaka bym nie winiła.
ZERR02020.01.16 16:56
Których dzieci? Tych z widowni. ach, szarfy, choć wolę taniec brzucha Oczywiście że efekt skojarzeń, i dziwię się, że Owsiak, niewątpliwie facet, tego nie rozkminia.
Maria Blaszczyk2020.01.16 22:31
To chyba masz problemy z językiem... Seksualizacja to proces, w wyniku którego wartościowanie drugiej osoby oraz siebie samego/ siebie samej dokonywane jest przez pryzmat atrakcyjności seksualnej. Ale może Owsiak po prostu nie zna tego kodu kulturowego. Ja np. widuję te rury do tańca często, ale widziałam je w życiu tylko w jednym jedynym miejscu. Na mojej osiedlowej siłowni, wyłącznie dla kobiet zresztą. Ponieważ chodzą na nią muzułmanki, także te, które mężczyznom pokazują się tylko w chustach a na siłowni je zdejmują - albo zamieniają na takie sportowe - nigdy w ogóle nie widziałam tam faceta... Montuje się je do tych samych uchwytów, co te worki do kickboxingu. To jest jedna z wielu lekcji, pomiędzy jogą a zumbą. Aha, i sama nigdy na niej nie byłam, ale te babki tam chodza w tych samych dresach co na spinning czy pilates.
ZERR02020.01.16 13:42
To jest wprowadzanie zachowań typowych dla burdeli i striptizu na "salony". Inaczej pisząc - przygotowywanie i wychowywanie dzieci, dla których "praca" tancerki w klatce albo striptizerki będzie "normalna".
Yoshka2020.01.16 13:50
Chyab jednak nie obejrzałeś tego filmu.
ZERR02020.01.16 13:55
Nawet bicie pałką więźnia przywiązanego sznurem do krzesła może być "dyscyplina sportową wymagająca sporych umiejętności"
Albert2020.01.16 12:22
Czy gdyby w ramach WOŚP zostały zorganizowane zawody pływackie, to też Fronda by się oburzyła?
Gyd Matekson2020.01.16 12:42
zawody pływackie to dyscyplina czysto sportowa, a tzw. pole dance ze względu na charakter ma prawo być kojarzony z pornografią
Gość2020.01.16 13:04
Wam prawakom odkryte ramiona u kobiety kojarzą się z pornografią.
andrzejhahn32020.01.16 13:29
albowiem to zboki dlatego bronia koscielnych pedofilii
ZERR02020.01.16 13:37
Odkryte ramiona nie maja tu nic do rzeczy. Dyscyplina uprawiana przez striptizerki w celu podniecania facetów jest w oczywisty sposób łączona ze striptizem i w pewnym sensie z pornografią. Lewacy to jednak impotenci albo geje.
Maria Blaszczyk2020.01.16 15:01
Ależ skąd. Tylko że dość proste reguły dotyczące seksu, oparte na obowiązującym prawie, normie partnerskiej i osobistych preferencjach sprawiają, że rzadziej jesteśmy sfrustrowani w tym zakresie. Polecam. Swoją drogą zabawne, że pornografii nie uważasz za pobudzającą, a akrobacje na rurze już tak - ale to własnie są to osobiste preferencje.. Tylko że nie jest rzeczą rzadką np. występowanie pobudzenia w odpowiedzi na jakieś w sumie dość przypadkowe bodźce, bo doszło do klasycznego uwarunkowania - np. dźwięk obcasów na twardej powierzchni czy jakiś konkretny zapach. Jakbyśmy zabronili wszystkiego, co mniej lub bardziej przypadkiem może kogoś podniecić, to byśmy w życiu z domu nie mogli wyjść.
ZERR02020.01.16 15:36
Erotyka idzie jednak w inną stronę od pornografii.
Maria Blaszczyk2020.01.16 16:18
No jest. Ale co z tego wynika? Chodzi o to, czy uznajemy, że jest w tym coś niewłaściwego czy złego czy też, że jest to normalna część życia, jak każda inna. Jeśli uznajesz, że kobieta wykonujaca akrobacje na rurze jest podniecająca, a kobieta wykonująca akrobacje na drążku, czyli również rurze, tylko poziomej, nie, to jest to tylko Twoje osobiiste upodobanie. A tu jeszcze na deser wideo z panią, ktora jest po dziewięćdziesiątce, akurat na poręczach, ale bardzo mi się spodobało. https://www.youtube.com/watch?v=MIH5-DmsESo
ZERR02020.01.16 16:36
Nie osobiste, tylko powszechne. Wystarczy zapytać jakiegoś normalnego ósmoklasistę... Oczywiście w twoim świecie owałaszonych pseudomężczyzn, pozbawionych zdolności do walenia w mordę gdy potrzeba, zapewne jest inaczej. Poza tym w naszym kodzie kulturowym taniec na rurze ma pewne ściśle określone konotacje.
Maria Blaszczyk2020.01.16 18:22
Ale to jest "Wasz" - znów pluralis maiestatis? - kod kulturowy. Mnie nic do niego. W moim kodzie kulturowym krzyż oznacza przemoc, wyzysk i nadużycia wszelkiego typu - ale nie oczekuję, że wszyscy będą go podzielać. Bardzo Cię, jak widzę, boli, że kobiety nie chcą już takich, co leją po mordach, tylko wolą takich, co bedą dla nich życiowymi partnerami. Nic natomiast nie wskazuje na to, by byli "owałaszeni". Oni tylko nie są tacy wygłodniali. A wiesz dlaczego? Bo posiedli umiejętności interpersonalne, pozwalające im na kreowanie sobie satysfakcjonującego życia seksualnego... Bez wykorzystywania nietrzeźwych, zawsze "troszkę gwałcenia" i łapania za cipki kogo popadnie. Że skorzystam z paru bliskich Ci kulturowo wzorców.
ZERR02020.01.16 19:04
Wszystko wskazuje na to że są. najbardziej jaskrawym przejawem tego były wydarzenia na wyspie Utoya, gdy z wody wyszedł Breivik, a sto osób z okładem rozpłakało się zamiast uciekać w krzaki. Jakość ludzi nie ujawnia się gdy micha pełna, ciepło i prąd w gniazdku, tylko gdy tego wszystkiego nie ma, a za oknem czuć odór śmierci. Poza tym wszystkim - ci o których mówię, że potrafią przylać po pysku wrogowi albo go zastrzelić, niezwykle rzadko biją swoje kobiety. To sfrustrowane partnerskie maminsynki albo jeszcze bardziej sfrustrowane ich frustracją postępowe kobiety z zachodu uprawiają przemoc partnerską, o czym dobitnie świadczą badania Agencji Praw Podstawowych: w warunkach europejskich głównym parametrem zapewniającym niską przemoc w relacjach międzyludzkich jest katolicyzm i prawidłowy wzorzec męski jaki on niesie.
Maria Blaszczyk2020.01.16 19:46
Po pierwsze - łaskaw jesteś wypisywać kłamstwa. Przecież oni uciekali, część nawet odpłynęła. nie wiem, czemu ma coś takiego służyć, przebieg tego ataku jest dokładnie opisany. Najwięcej osób zginęło w pierwszym momencie, kiedy breivik zgdomadził ich w jednym miejscu podając się za policjanta i otworzył do nich ogień, najpierw z automatu, potem strzelby. Potem on łaził i jak kogoś zobaczył, to dobijał, też tych w wodzie, ale to już była mniejsza część. Więc było zupełnie inaczej. I Twoje wydarzenie o mężczyznach Zachodu nie pokrywa się z moim... Wiesz, ja nigdy nie chciałam wyjeżdżać za granicę. Ale Polak-katolik w takim statystycznym ujęciu był dla mnie nie do przyjęcia. Że opowiem jedną z historii... "Aborcja to morderstwo" powiedział. Dwie godziny później "Będę uważał". No to sorry, ja wolę wzorzec męski oparty na odpowiedzialności i elementarnej logice... Zaś jak niwzwykle rzadko to wie ktokolwiek pracujący z ludźmi.
ZERR02020.01.16 20:12
Nieprawda. Z jednego magazynka nie sposób rozwalić więcej niż tuzin osób, a on ustrzelił ich setkę. Twój opis służy tylko i wyłącznie ukrycia ich totalnej bezradności. Jak to opisała ministra oświaty: "są wychowywani w świadomej bezradności".
Maria Blaszczyk2020.01.16 20:57
Eeeee... Jeżu, jak Ty kłamiesz... Na Utoya w OGÓLE nie zginęła setka ludzi. Tylko 69 osób... Łącznie. Tych zabitych na początku na placu i tych dobitych później. I choć naprawdę nie wiem nic o broni, ale pamiętam z PO, że jedna seria z kałasznikowa wystarczy, by zabić kilkadziesiąt osób. Chyba chory byłeś na tej lekcji Normalnie magazynki mają po 30 nabojów, a wymiana magazynku zajmuje koło 3 s. A nstępnie Breivik wymienił na strzelbę i coś tam jeszcze. A do wypowiedzi pani ministry może zalinkuj, bo jakoś nie umiem wygooglować, a ciekawa jestem kontekstu, bo zielonego pojęcia nia mam, czym miałaby byc "świadoma bezradność".
ZERR02020.01.16 22:35
Nie pisałem że setka zginęła, tylko że setkę trafiono. 69 śmiertelnie, reszta przeżyła. To duża śmiertelność, ale to z tego powodu, że Breivik miał amunicję jak mówią "specjalną", pewnie jakiś hollow point, ale taka z kolei zatrzymuje się w pierwszym trafionym. Liczba zabitych to czysta teoria, to tak nie działa, chyba że powiążesz ludzi w snopki. Celne wystrzelanie magazynka zajmuje też trochę czasu.
Maria Blaszczyk2020.01.16 23:17
On te dzieciaki zgromadził na tym placu. I wtedy, z odległości kilku metrów otworzył do nicg ogień. A potem dobijał. A skad wziąłeś ten cytat z ministry obrony. Co prawda psychologia społeczna to jedyny przedmiot, jaki w życiu oblałam, ale nigdy nie słyszłam o zjawisku "świadomej bezradności". Jestem zafascynowana.
Albert2020.01.16 15:29
Katoprawakom się zawsze wszystko tylko z seksem kojarzy.
2020.01.16 13:44
ty byś sie nawet nie oburzał gdyby przy tych dzieciach gruche walili, zwyrolu
Albert2020.01.16 15:27
Nie interesują mnie twoje pedofilskie fantazje zboczeńcu. Wracaj z nimi na swoją plebanię.
boom2020.01.16 14:34
Mogli zorganizować zawody pływackie, ale wybrali rurę z roznegliżowaną babką. Nic nie dzieje się bez przyczyny.
Albert2020.01.16 15:28
W remizie strażackiej trudno się pływa.
Maria Blaszczyk2020.01.17 1:17
Jakby zrobili zawody pływackie, to pewnie też zawodnicy byliby cokolwiek roznegliżowani. W ubraniu źle się pływa.
Normal2020.01.17 11:08
Nie - nie byłoby powodu głuptasku
margeritta2020.01.16 12:19
No cóż, dla jednych to po prostu przyrząd gimnastyczny, a innym zapewne chleb na myśli :))))
Janka2020.01.16 12:17
Pool dance to jest akrobatyka w formie tańca na róże i nie ma nic w tym złego oczywiście każdy ma swoje zdanie ja osobiście nie widzę nic w tym złego. Poza tym to bardzo trudny sport.
MAVERICK JONASIK2020.01.16 12:24
Pisze się "taniec na róży". A tak swoją drogą ta róża nie kłuje?
anonim2020.01.16 13:01
Bardzo trudny i niebezpieczny ,pokłuć się można .
Matka Polka2020.01.16 13:49
Zawsze warto pogłębiać wiedzę.. Taniec na rurze (ang. pole dance) – rodzaj akrobatyki. Wywodzi się pierwotnie z indyjskiego tańca mallakhamb[1]. Taniec nie ma bezpośrednio na celu wywołania podniecenia seksualnego (takim tańcem jest striptiz) poprzez ukazywanie nagiego ciała w różnych pozycjach lub obrotach tancerki w oparciu o pionowo ustawioną rurę, która może być wykonana z tytanu bądź niklowanego metalu zmniejszającego opór. Gładszy i śliski materiał umożliwia płynne obroty i ruchy. Źródło: Wikipedia
Arek2020.01.17 1:10
Na róże nie bardzo bo kolce wejdą gdzie nie trzeba. może lepiej na rurze. Ortografia jeśli łaska.
anonim2020.01.16 12:14
Taniec na rurze został oficjalnie uznany za dyscyplinę sportową. W związku z tym może znaleźć się w programie Igrzysk Olimpijskich.
Michał Jan2020.01.16 12:29
O tempora, o mores!
anonim2020.01.16 12:36
Ludzie, którzy uprawiają sport wymagający wyjątkowej zręczności, siły i wielu treningów zawsze mi imponowali. Taniec na rurze to bardzo trudna dyscyplina sportowa. Nie do końca rozumiem Twój komentarz i oburzenie, ale ok., Twoja sprawa.
Michał Jan2020.01.16 15:08
Konotacje są oczywiste. Może to być najtrudniejsza dyscyplina i wymagająca hektolitrów potu, ale ze względu na te konotacje, nie powinna wyjść ze swojej niszy. Podobnie walki w klatce - też wielce wymagające. Wyszła, bo takie mamy czasy. Czego tu nie rozumieć?
Beno2020.01.16 12:54
Agnieszka, to masz szanse na sukces - na olimpiadę.
anonim2020.01.16 13:12
Oj przeceniasz mnie, chciałabym tak umieć.
Michał Jan2020.01.16 15:09
Ja bym nie chciał, żeby moja córka umiała.
Sebastian Lorenc2020.01.16 15:50
Na szczęście nie jestem Twoją córką, ani żoną. Jak chodziłam na zumbę, żeby wrócić do formy po ciąży, to byłam w szoku, że są kobiety, które przychodzą ćwiczyć, w tajemnicy przed mężami, bo oni nie akceptują takiej formy aktywności. Odkąd czytam komentarze na Frondzie nie dziwię się niczemu.
www2020.01.16 16:49
Zumba tak jak rura to "sport" dla kureffek. Gratuluję mężowi a raczej konkubentowi takiej zdziry.
ZERR02020.01.16 16:59
Ty się lepiej przymknij w kibelku, tylko żeby cię tam mama nie przylookała, bo wstyd.
Michał Jan2020.01.16 18:37
Też się cieszę. Ale do zumby nic nie mam. Ci nie akceptujący żon na zumbie, to jakiś margines - rewers tych, którzy dają żonom tańczyć na rurze.
Sebastian Lorenc2020.01.16 18:41
A możesz mi powiedzieć co jest złego w tańcu na rurze, w sali sportowej pod okiem trenera, albo trenerki? Albo na zawodach sportowych?
Michał Jan2020.01.17 8:21
Obciach. Zwyczajny obciach. Ale tylko dla tych, którzy czują kontekst kulturowy. Dla odpowiednio przerobionych przez kontr-kulturę nie.
Cool2020.01.16 21:38
No i o czym, twoim zdaniem świadczy fakt, że kobiety przychodiły w tajemnicy? P.s. Do Twojego komentarza na temat "dyscypliny sportowej" nawet sie nie odnosze, bo jest po prostu żenujący.
Sebastian Lorenc2020.01.16 21:41
A dlaczego jest żenujący, skoro to prawda? Pool dance jest dyscypliną sportową od 2017 roku.
Cool2020.01.16 22:05
Prawdą jest też, że homoseksualizm został wykreśłony ICD-10! ... a taniec na rurze oglądało sie do niedawna tylko w nocnych klubach i w pornosach!
Sebastian Lorenc2020.01.16 22:09
Nigdy nie byłam w nocnym klubie, pornosów też nie oglądam, za to z ciekawości wpisałam sobie w google "pool dance dyscyplina sportowa" i okazało się, że to co pokazują tam zawodniczki i zawodnicy nie ma nic wspólnego z porno, czy prostytucją. Zobacz nim skomentujesz.
Cool2020.01.16 22:30
Zawodniczka z rury na WOŚP, jest reprezentantką klubu sportowego ... czy klubu nocnego?
Sebastian Lorenc2020.01.16 22:37
Sportowego. Nawrt z jakimiś sukcesami. Przecież widać, że to gimnastyczka.
Cool2020.01.16 23:09
https://wroclaw.wp.pl/wroclaw-sad-rozstrzygnie-czy-taniec-na-rurze-ma-charakter-erotyczny-6443546985707137ahttps://wroclaw.wp.pl/wroclaw-sad-rozstrzygnie-czy-taniec-na-rurze-ma-charakter-erotyczny-6443546985707137a ... domyślasz się jaki zapadł wyrok? :-))
Cool2020.01.16 23:22
Obejrzałem ten taniec! ... i jeśli uważasz, że to była odpowiednia atrakcja dla tych dizsieciolatków na widowni, to nie mamy o czym rozmawiać. ... tak jak napisłem w pierwszym wpisie ... ŻENUJĄCE!
ojciec prezes 2020.01.16 13:39
Lewactwo niedługo zabawy sztuczny fiutem uzna za dyscypline sportową, bo musza zapchać dziurę po tym jak usuną stamtąd boks. ta 'sportsmenka', jak mówią ludzie na mięscie, to tańczy w klubie go go, a gdyby cipsko w skąpych majtkach wietrzył przed moim dzieciakiem, to bym jej i owsiakowi tą rure w d.... wepchał. Ty jesteś oczywiście otwarta na wszelkie dewiacje, ale poszanuj ludzi którzy swych dzieci nie chcą deprawować i robić z nich niewolników chorych chuci, którzy myślą tylko i wyłacznie o różnych zastosowaniach odbytu i kopulacji z byle kim i w byle co
Sebastian Lorenc2020.01.16 13:51
Sorry, ale jeśli sport kojarzy Ci sie z tym co piszesz, to Twój problem. Swoją drogą może porozmawiaj o tym z psychoterapeutą, bo to chore.
Albert2020.01.16 15:26
On nie pójdzie porozmawiać z psychoterapeutą, bo jego zdaniem leżenie na kozetce służy tylko po to, żeby go łatwiej było zgwałcić, a rozmowa z psychologiem mu się tylko z homoseksualnym seksem kojarzy.
boom2020.01.16 14:29
100/100
Frondowy psycholog2020.01.16 15:25
Prawdopodobnie sam oglądasz gorsze rzeczy w internecie, na komórce pod kocem. Jesteś zły na ludzi który oglądają pokaz akrobatyczny, doszukując się podtekstu seksualnego, który u Ciebie kojarzy się wyłącznie ze wstydem, bo musisz się chować ze swoimi potrzebami pod kocem lub w piwnicy własnej matki.
vs2020.01.16 18:17
gdybyś był psychologiem, to byś wiedział co to mechanizm projekcji i że polega on na tym, że ktoś, w tym wypadku ty, broniąc się lub atakując, wytykasz swym adwersarzom swoje własne błędy/winy. Więc wyciągaj kciuk z tyłka i rąsię z majtów i przestań wygłaszać te swoje quasi mądre peany, zniewieściały koniobijco
Frondowy psycholog2020.01.16 20:44
I tu się mylisz kolego, ale twoje niezrównoważone i pełne negatywizmu podejście nie pozwala Ci na obiektywny osąd stąd błędne wnioski co do mojej analizy. Ponieważ prymitywna agresja dotyczy jednostek mało inteligentnych myślę dalsza dyskusja z Tobą będzie tylko kopaniem leżącego ale jak chcesz to mogę się nad Tobą poznęcać, najwyżej wrócisz z płaczem do mamy, potwierdzając moją wyższość intelektualną na Tobą.
Cool2020.01.16 21:48
"analizy" napisałeś?! ... chłopie przeczytałeś ze dwa numery "Charakterów" i rżniesz psychologa! ... sorry głupa! ;-)) ... nie kompromituj sie już człowieku.
Frondowy psycholog2020.01.17 2:33
Ale wy kija w tyłku macie, że prowokacji oczywistej nawet nie widzicie.
vs 2020.01.16 21:53
błagam nie znęcaj się nade mną, bo będę musiał iść na terapie.... frondowy kabotynie
Frondowy psycholog2020.01.17 2:35
dobrze nie będę się znęcać znaj moją łaskę Twoja mama będzie wdzięczna xd
www2020.01.16 16:09
Tak wiem a kuurestffo zostało uznane za legalne hobby. ile bierzesz za numerk? Połykasz? A w doope bierzesz?
pat2020.01.16 16:27
Pomyliłeś ją z własną matką. Z tego co chwaliła się Twoja mamuśka na fejsie to nie bierze dużo
www2020.01.16 16:51
moja matka jest prawdziwą kobieta a nie lewacką wywyłoką która nawet nie przypomina kobiety
pat2020.01.16 17:01
jest prawdziwą kobietą (pół wioski może potwierdzić) szkoda tylko, że tak nisko upadła żeby w ten sposób zarabiać :( Smuteczek dla www
vs2020.01.16 18:23
do WWW - Pozdrów Mamę, a tym PATologicznym lewackim indywiduum się nie przejmuj, bo oni według postępu, swoje matki eutanazji poddają
Sebastian Lorenc2020.01.16 18:47
A prawdziwi Polacy, prawicowi katolicy, zaczepiają obce kobiety, w wulgarny sposób sugerują, że są prostytutkami i jeszcze wulgarniej rozmawiają o seksie?
ZERR02020.01.16 19:36
Prawdziwa kobieta nie zniosła by takiego syna, tylko trzaskała ścierą po nosie, do skutku.
ZERR02020.01.16 19:34
Nieźle jesteś POpaprany, jakby cie zmajstrowano nie tam i nie tak jak trzeba, biedne dziecko trzech tatusiów. Ciesz się że nie szczekasz, choć czy ja wiem, czy nie?
katolik2020.01.16 21:19
zamknij buźkę dziunia bo nic mądrego nie napiszesz.
Klejnot Nilu2020.01.16 12:10
Dobór miejsca i widowni jest co najmniej niefortunny, z tym nie można się nie zgodzić. Jednak pole dance nie ma nic wspólnego z erotyką, więc nie ma co rozpalać pochodni.
ochrzczony i wolny2020.01.16 12:15
Jakis ty glupi
Klejnot Nilu2020.01.16 12:16
Aha.
andrzejhahn32020.01.16 13:27
a ty ciemny i zacofany
ZERR02020.01.16 13:38
Jeśli nie widzisz związku tańca na rurze z erotyką i striptizem, to albo jesteś zboczeńcem albo impotentem. Inaczej być nie może.
Klejnot Nilu2020.01.16 14:05
Co innego striptiz, a co innego pole dance. Dokształć się nieco. Mam koleżankę, która świetnie tańczy na rurze i co, myślisz, że rzuciłem się na nią z tego powodu? Kontrolowanie własnych popędów to cecha rozumnego człowieka, odróżniająca nas od zwierząt.
ZERR02020.01.16 14:08
Na striptizerki też raczej nikt się nie "rzuca". Naprawdę...
ZERRO2020.01.16 15:17
A ja wiem co mówię, bo jako samiec beta to chodzem 3 x miesiącu chyba rze mnie stara przyłapie bo wtedy bije wałkiem :(
ZERR02020.01.16 15:33
Ty samcem beta? Co najwyżej omega. Samiec omega, to brzmi dumnie
ZERRO2020.01.16 15:37
"Samiec omega, to brzmi dumnie" Chyba dla Ciebie XD
ZERR02020.01.16 16:50
Dla ciebie to max na co cię stać mister zeromega
ZERRO2020.01.16 17:04
zeromega - w sumie nieźle wiem teraz jak cie bede nazywac wielbicielu gejow. ja wole dziewczyny
ZERR02020.01.16 17:16
na kant dópy możesz skoczyć
ZERRO2020.01.16 17:56
Może i mogę ale nie chcę XD
Matka Polka2020.01.16 13:48
Taniec na rurze (ang. pole dance) – rodzaj akrobatyki. Wywodzi się pierwotnie z indyjskiego tańca mallakhamb[1]. Taniec nie ma bezpośrednio na celu wywołania podniecenia seksualnego (takim tańcem jest striptiz) poprzez ukazywanie nagiego ciała w różnych pozycjach lub obrotach tancerki w oparciu o pionowo ustawioną rurę, która może być wykonana z tytanu bądź niklowanego metalu zmniejszającego opór. Gładszy i śliski materiał umożliwia płynne obroty i ruchy. Źródło: Wikipedia
ZERR02020.01.16 13:53
Nie ściemniaj. Tańce na rurze śmigały dekady wcześniej zanim ktokolwiek pomyślał o "indyjskim mallakhamb" Wikipedia - witryna założona przez lewaków dla lewaków Taki kit możesz wciskać, wiesz, swojej babci.
Klejnot Nilu2020.01.16 14:01
No tak, jak wiadomo nauka, fakty i argumenty są lewackie, normalka. Rozumiem, że ty bierzesz wiedzę o świecie z szurskich stronek, YouTube i filmików z żółtymi napisami?
ZERR02020.01.16 14:10
Tu nie ma nic z nauki. Każdy wie, albo powinien wiedzieć, że tańce w klatkach, tańce na rurze, laski roznoszące drinki z piórkami w tyłku, fordanserki to wszystko są stare chwyty, aby nakręcić normalnych facetów i skłaniać ich do wydawania pieniążków.
ZERRO2020.01.16 16:52
Wiem, bo sam wydałem na to tsy moje wypłaty :(
Maria Blaszczyk2020.01.16 22:40
Mallakhamba pojawia się w klasycznym saskrycie z 1135 r.
ja2020.01.16 18:24
Eeee.... co ty , a głupota nie ma nic wspólnego z Tobą.
*****2020.01.17 1:20
No tak, ale prawicowe media wolałyby, aby dzieciaki tylko ćwiczyły na drążku Rydzyka.
Normal2020.01.17 11:06
jeśli na ciebie to nie działa to współczuję - idź do lekarza