01.06.20, 12:30Fot. screenshot YouTube [BBC News]

Polska Lewica po stronie demolujących miasta w USA?

W Stanach Zjednoczonych mają miejsce rozruchy po tragicznej śmierci czarnoskórego George'a Floyda. Floyd zmarł w wyniku brutalnej interwencji policji z Minneapolis. W wyniku zamieszek Donald Trump zadeklarował, że USA uznają Antifę za organizację terrorystyczną, o czym piszemy TUTAJ. Zdemolowany został także pomnik Tadeusza Kościuszki, o czym można przeczytać TUTAJ.

Jak donoszą polskie i światowe media, biorący udział w zamieszkach demolują amerykańskie miasta, popełniając akty wandalizmu i atakując przechodniów.

Część środowiska związanego z polską Lewicą zdaje się jednak usprawiedliwiać zamieszki, a wręcz sugerować, że biały człowiek z Europy nie powinien dokonywać oceny tej sytuacji.

Maciej Gdula, socjolog i ekspert Wiosny Roberta Biedronia przypomniał z kolei wszystkim "oburzony formą rozruchów", że śmierć George'a Floyda była trzecim kolejnym zabójstwem policyjnym czarnej niewinnej osoby w tym roku.

x/twitter

Komentarze

John2020.06.4 2:01
Lewactwo zawsze było i jest siedliskiem faszyzmu i krwawych destrukcyjnych rewolucji.
Leon Zawodowiec2020.06.1 19:54
Kościuszko był LGBT transwestytą
Olej2020.06.1 18:45
Dobrze by było do środowisk afro amerykanów tudzież innych tzw. ,,dyskryminowanych nacji'' wysłać z krajów gdzie zagościła komuna, świadków epoki; tj; z Kambodży, z Polski i Europy Wschodniej, z innych krajów o lewicowych działaniach takich jak Wenezuela - niegdyś najbogatszy kraj Poł. Ameryki, i pokazać im świadectwa minionych epok komunizmu i jego dokonań w postaci milionów trupów, obozów, zamordyzmu i nędzy ludzkiej, pokazać efekty doświadczeń komunistycznych w Afryce. Problemem tych środowisk jest roszczeniowa postawa wobec społeczeństwa, żądania i brak wymagań od siebie, brak pokory wobec konieczności którą jest mozolne wydźwignięcie się społeczności na pewien poziom zamożności i awansu. Nie można w tej chwili zwalać wszystkiego na dyskryminację, której nie ma, świadectwem tego są bardzo wysoko usytuowani urzędnicy amerykańscy w administracji rządowej, w armii a nawet na stanowisku prezydenta USA. Awans jest możliwy tylko musi go poprzedzać ogromnie ciężka praca, kształcenie się i ambicja wydźwignięcia się z dołów społecznych. Tego brakuje. Nie wiem jak w tej chwili ale kiedyś w statystykach policyjnych przestępczość ciemnoskórych amerykanów plasowała się na czołowych miejscach wśród amerykańskich metropolii i mniejszych miastach. Inne środowiska imigranckie w tym Włosi kiedyś wiedli prym w zorganizowanej przestępczości, ale była to swoista kryminalna elita gangsterów, tak jak Irlandczycy, czy np. Żydzi. Oni robili pieniądze poza prawem, a później po wyjściu spoza marginesu stawali się biznesmenami, wchodzili w politykę. Posyłali swoje dzieci na uniwersytety, zmieniali się społecznie aby obecnie stanowić elitę amerykańskiej socjety. Gdy się słuch komentarzy ludzi z tamtej manifestującej strony, wyziera z nich oględnie mówiąc ciemnota, brak wykształcenia i cwaniactwo rozumowania uzasadniające przemoc i demolowanie czyjegoś mienia bo oni są sfrustrowani i muszą znaleźć ujście swojego gniewu. Ciekawe co ma powiedzieć właściciel spalonego i zrabowanego sklepu ??? Który z trudem zakładał i utrzymywał, pracując w nim codziennie od świtu do nocy ??? To jest druga strona medalu ciężkiej harówy i tych co swój chleb codzienny wypracowują a nie żądają by im coś dano za darmochę.
Agnie2020.06.1 18:11
Cześć! Nazywam się Agnieszka, mam 23 lata. Chcę znaleźć mężczyznę do intymnych spotkań i komunikacji. Z przyjemnością odpowiem wszystkim, napisz do mnie na stronie randkowej, oto moja strona - loveto.one/agnie
Saki Faki2020.06.1 22:46
Agnieszka Dz. wstydź się!
Kościuszko groszem, raczej centem nie śmierdział!2020.06.1 14:29
@CT. USA - "Upraszam pana Jeffersona, aby (...) wykupił z mych pieniędzy i wyzwolił tylu Murzynów,.."- Bullshit story!
Bullshit to jest w TVN i Wyborczej 2020.06.1 15:09
Bullshit to jest w TVN i Wyborczej
Mowa jest o USA, kretynie!2020.06.1 15:18
Mowa jest o USA, kretynie!
Sorry, bullshit jest w CNN, NYT, WSJ, WP, imbecylu2020.06.1 15:24
Sorry, bullshit jest w CNN, NYT, WSJ, WP, imbecylu
da da 2020.06.1 15:28
towariszcz jewrej
z W-wy2020.06.1 17:23
Co ty możesz wiedzieć o USA?
niczewo 2020.06.1 17:35
towariszcz jewrej, nieczewo
anonim2020.06.2 0:18
sam jesteś jewrej, a właściwie jewszek, postsowiecki zydokomuszku
CT. USA2020.06.1 14:26
"Upraszam pana Jeffersona, aby (...) wykupił z mych pieniędzy i wyzwolił tylu Murzynów, by pozostała suma wystarczyła na ich edukację i utrzymanie. To jest, aby każdy z nich poznał z góry obowiązki obywatela w wolnym państwie.” - gen. Tadeusz Kościuszko PS Biedota murzyńska nie jeździ suvem mercedesa za 40 tyś. $
Grandpa, the medication isn't working.2020.06.1 14:06
That's becoming more and more obvious.
Ja2020.06.1 14:01
Większość murzynów w Stanach siedziało w wiezieniu, kijem i do roboty
2020.06.1 14:10
Pier­dolisz. W USA prawie nie ma już Murzynów. Większość to Mulaci, mieszańcy, z większą lub mniejszą porcją europejskich genów.
Ja2020.06.1 19:10
Rasa czarnych liczy w Stanach zaledwie 13% ogółu ludności ale 53% morderstw właśnie popełnili murzyni
Maria Blaszczyk2020.06.1 20:47
Ludzie nie mają ras. Serio. Genom ludzki zsekwencjonowano już ponad 20 lat temu, to żadna nowinka. A przestępczość jest skorelowana ze statusem socjo-ekonomicznym, a nie ilością barwnika w skórze.
Ramirez2020.06.1 22:31
Rasy ludzkie to nie tylko kolor skóry. To przede wszystkim przystosowanie do warunków naturalnych, a więc w przypadku ras murzyńskich, przystosowanie do rywalizowania z lwami, hienami i krokodylami. A wywody "uczonych" bełkoczących coś o braku ras mamy za papier toaletowy. To jest makulatura w sensie ścisłym, , tak samo jak bełkot o "normalności" zboczeń seksualnych. Uczeńcy to jednak wyjątkowe ścierwa, łgarze i oszuści, za pieniążki rasistowskich szumowin z klasy bankierskiej "udowodnią" wszystko, każdą bzdurę, byle służyła upodlaniu ludzi.
Mrt2020.06.1 15:35
Idioto "ja" najpierw się zastanów potem pisz.
Nie ma ciebie w USA? To się zamknij!2020.06.1 14:00
Już dzisiaj wiadomo, że pośród protestujacych są terroryści, obojetnie czy to z Antify czy Black Lives Matter. Co ma rabunek, niszczenie dobytku, zwykła kradzież wspólnego z protestami? Tylko popatrz kto niszczy, rabuje i zabija? W roku 2019 - 20 zostalo zabitych, przez bandytów około 50 policjantów. Gdzie są protesty? Wyobraź sobie swoje życie we współczesnym społeczeństwie bez policji.
Piotrek2020.06.1 14:10
Oczywiście, że rabunek, niszczenie mienia - publicznego, czy prywatnego zasługują po pierwsze na potępienie, po drugie na reakcję i konsekwencje prawne. Protesty powinny mieć pokojową formę.
Maria Blaszczyk2020.06.1 14:15
https://www.wprost.pl/historia/498434/sufrazystki-terrorystki.html https://images.app.goo.gl/QVuqpF8BeY6R96qB6 Może jakby opiekunowie osób z niepełnosprawnościami wyszli na ulicę i coś napisali na jakimś pomniku, to może przestali by przymierać głodem - ale jakby ich aresztowano, to by się mogło skończyć śmiercią dla ich podopiecznych. I ja nie mam nic przeciwko policji. Mam coś przeciwko rasizmowi i zabijaniu ludzi za kolor skóry.
Nie pie*dol Maryska!2020.06.1 14:18
Tylko popatrz kto niszczy, rabuje i zabija? W roku 2019 - 20 zostalo zabitych, przez bandytów około 50 policjantów. Gdzie są protesty?
anonim2020.06.1 14:59
Maryśka pali głupa, i udaje że walczy o prawa mniejszości i sprawiedliwość społeczną. Zawsze lewactwo wykorzystuje do swych niecnych celów jakieś mniejszości, jak nie sodomitów, to murzynów, to znowu indian. W rzeczywistości mają ich w d... tak samo jak ekolodzy w d.... maja przyrodę, chodzi im tylko o atakowanie rzadów w tym wypadku Trumpa. A że się Floyd napatoczył, to trzeba go "zagospodarować" Pozdrawiam
Well done Jew2020.06.1 15:26
but doesn't smells right, hypocritical fumes.
Maria Blaszczyk2020.06.1 17:20
Aha. Na pewno właśnie tak. A kiedy się poznaliśmy, że tak dobrze zgłębiłeś moje motywacje? Zbieraliśmy razem śmieci na poboczu czy co? Swoją drogą, kto tu "pali głupa"? Serio sądzisz, że zabijanie czarnych zaczęło się 5 lat temu? I że do ataku na Trumpa nie starczy, że jest nadpobudliwym agresywnym kłamczuchem o umysłowości kilkulatka? Że potrzeba do tego czyjejś śmierci?
Pisbusters2020.06.1 13:58
Pis w Polsce demoluje gospodarkę, praworządność i konstytucje to dużo gorsze od zamieszek w USA które zachwilę się skończą, a zdemolowanego polskiego państwa tak łatwo odbudować się nie da
gwarantuję Antifie że obronią moją rodzinę2020.06.1 13:52
kibole, narodowcy - wysoka kultura
Rekowelon2020.06.1 13:50
Fronda to stan umysłu. Debilnego umysłu!! Klamiecie od początku do końca. Nikt nie popiera demolowania.!!!!! Frondo wracaj do Boga!!!
Na jednej łodzi z głupcami2020.06.1 13:21
Ach, jakże szlachetny odruch tupania nóżkami na najmniejszą próbę refleksji nad przyczynami zjawisk.
Alojzy Cedzidło.2020.06.1 13:21
Nie znam przebiegu amerykańskich demonstracji .Podobno polegało one na okradaniu sklepów i paleniu samochodów .Zginęli też ludzie w tym policjanci.. Krytyka bez poznanie prawdy to popieranie teorii często błędnych Dziwi mnie tylko stanowisko .naszej ,,lewicy" . Oni to maja w krwi . Od Rewolucji Pażdziernikowej poprzez PZPR , SLD ,Krytykę Polityczną , obecne Gdule ,Biedronie itd .Cywilizacja do nich nie dotarła . Tylko krew ich satysfakcjonuje i podnieca , .Paskudny był wyczyn policjanta . Zgoda . Co by było jednak gdyby afroamerykan . zrobił to sam z białym.?Nasi czerwoni potępiają .Tylko w ludowym przysłowiu to brzmi tak: ZAPOMNIAŁ WÓL JAK CIELĘCIEM BYŁ Niegdyś ,niegdyś , na demonstracji zwołanej nie z powodu trupa .bez rozboju ,kopano demonstrujących nie delikatniej jak w Ameryce .A Krytyka Polityczną , czerwona przecież ,udzieliła schronienie uczestnikom bratniej z zachodu tym razem pomocnikom .Tak więc czerwoni obrońcy ,,pokoju" , za cywiliacją nie nadążacie .Krwawe Rewolucje macie w krwi..
To ,, " nie jest cudzysłów2020.06.1 14:01
A przed przecinkiem, kropką, etc. nie stawia się spacji.
Alojzy Cedzidło2020.06.1 15:02
Słuchaj , albo czytaj autorytecie bezimienny . Tu Miodki i Bralczyki nie piszą .Tu piszą ludzie w tzw biegu ,różnie myślący, czasem chorzy, Doszukiwanie sie błędów ortograficznych a nie zajmowanie się tematem , jest właśnie chore . Maniakalne .Gdyby pod tym kątem podchodzić do wlepianych komentarzy , czyli zamieszczać tylko doskonałe ,bezbłędne . musiałbyś się zająć tematem..A to jak widzę zbyt dla Ciebie trudne. No i oczywiści było by ich o 90% mniej. ,, " , ,," , ,," .
JS2020.06.1 13:15
Połączyli się proletariusze Polski i USA. Pozdrawiam
Jaki Linux?2020.06.1 14:00
Wypróbowałeś już Linux Mint Debian Edition? Czy dla ciebie to za bardzo »lewacki« system? Zdravo.
Piesek Leszek2020.06.1 13:09
Nadużycie uprawnień przez policję w demokratycznym kraju wzbudza gniew zawsze i wszędzie. #ChwDP
Olej2020.06.1 13:09
Czarna niewinna osoba podchodzi do samochodu gdy się zatrzymasz pod światłami, przykłada gnata do szyby w twoim kierunku i daje ci 2 sekundy czasu na otwarcie okna abyś dał wszystko co masz w, z portfelem włącznie. To jest świadectwo człowieka mieszkającego w Miami na Florydzie. Gdy policja interweniuje zbyt ostro bo osoba czarna nie reaguje zbyt szybko na polecenia robi się z tego wrzask na całą Amerykę, że policja jest brutalna, a jaka ma być ??? Tam każdy potencjalnie ma broń, i albo policjant będzie szybszy albo go nie będzie. Realia są takie, że społeczność czarnych ma wieczne pretensje do całego świata tylko nie do siebie i do swojego omijania roboty. A tam żeby żyć trzeba zaiwaniać od rana po wieczór. A kto by chciał tak żyć ??? A od razu dobry samochód, muzyka, panienki i haj, luz i szukanie ,,okazji'' Całe dzielnice Latynosi i czarni a jakie są wystarczy w nie wjechać po zmierzchu, i będziesz miał dużo szczęścia jak wyjedziesz. A naszym czerwonym się już we łbach poprzewracało i lepiej abyśmy ich wykluczyli kartkami wyborczymi i rozumem zanim nas doprowadzą do katastrofy, której smak poznaliśmy przez 50 lat komuny, siermięgi i upodlenia.
2020.06.1 13:13
Olej to, kur­wa, Olej.
Maria Blaszczyk2020.06.1 13:21
Aha. I wszyscy czarni tacy są, dlatego rację miał policjant, że kolanem udusił pana George’a Floyda. A także wielu innych, którzy zabili człowieka, bo szedł ulicą będąc czarnym?
Piotrek2020.06.1 13:24
Rozumiem, że dla ciebie wszystko jest ok gdy biała niewinna osoba strzela do ludzi jak do kaczek. Ty piszesz coś o rozumie? Wiesz, co się stało? Policjant dokonał publicznie linczu - ty masz pojęcie, co to jest prawo i co to jest sprawiedliwość? Nie wypowiadaj się na tematy, których nie rozumiesz, bo tylko się ośmieszasz własną ignorancją.
Ramirez2020.06.1 14:56
Rozumiem tyle, że dla lewaków jest w pełni akceptowalna sytuacja, gdy czarna osoba strzela do białych (albo i czarnych) jak do kaczek, dokonują publicznych rewolucyjnych samosądów i przewłaszczeń mienia.
Polak2020.06.1 14:01
To są brednie i wymysły, nie świadectwo. Jak już chcesz wklejać głupawą propagandę to przynajmniej poszukaj jakiejś zbliżonej do prawdy.
PiS to masoneria tak jak PO2020.06.1 13:09
A co udajecie zdziwienie? Czyzby Kaczyński nie wiedzial kogo lansował w swoich mediach od stycznia 2019? Te same żrodla finansują lewice co antifę, więc musza dac głos w obronie,proste.... PiS PO PSL i lewica chcą zniewolenia Polaków; https://www.youtube.com/watch?v=nUXnQr5YECs
Maciej Łagodny.2020.06.1 13:07
WDEPTAĆ w BRUK Lewacko ---Anarchistycznych Bandytów.Guantanamo ,lu k--w potylice. Giną Islamiści ,są uznani za ZŁO .A czym się różnią Ci BANDYCI.
Maria Blaszczyk2020.06.1 13:03
Nie do końca rozumiem. A ktoś popiera zabijanie ludzi przez policję za bycie czarnymi?
Won!2020.06.1 13:25
Nie ośmieszaj się. Skoorwiel policjant został wezwany do skoorwiela czarnucha bo ten płacił fałszywymi czekami a nie dlatego że był czarny.
Piotrek2020.06.1 13:33
Które z popełnionych przestępstw wg ciebie było gorsze? BTW. Gdybyś w Stanach publicznie zamieścił dokładnie taki komentarz, poniósłbyś odpowiedzialność karną. To tylko pokazuje jakim portalem jest fronda i jaki poziom kultury reprezentują jej czytelnicy.
anonim2020.06.1 15:21
USA nie są już wolnym krajem, można bluzgać katolików, księży, białych, Polaków, Prawice, ale nie wolno zboków z LGBT, czarnych i lewactwa. Jak wolność słowa to niech tyczy wszystkich, a nie tylko czerwonych, bo to jest faszyzm a o demokarcji świadczy to że możesz na frondzie napisać co chcesz, ja na gazjeta.pl tvn,24, natemat czy newseeku nie napiszę nic, bo mnie zhakują
Maria Blaszczyk2020.06.1 13:35
I to jest powód, żeby kogoś zabijać? Serio? Leżał na ziemi, przygnieciony kolanem i tłumaczył, że nie może oddychać. Przez kilka minut. A swoją drogą - słyszałeś o przypadku zabicia białego w USA z tego powodu? Z jakiegoś powodu przytrafia się to czarnym.
ZERR02020.06.1 14:27
Przytrafia się z prostego powodu - bo czarni popełniają bardzo wiele przestępstw. Więc powstają w pełni usprawiedliwione stereotypy. Kto ich nie uznaje i łazi po czarnych dzielnicach, ten ginie. Ale muszę przyznać, że są rasy jeszcze bardziej dzikie,
Japa2020.06.1 15:34
Wiem , wiem .To czerwoni . Nie mylić z Indianami .
Japa2020.06.1 15:27
Pani Mario . Proszę nie pisać zaraz po przebudzeniu .Kiedy siądzie Pani do kompa ,całkowicie rozbudzona ,inaczej Pani komentarz napisze . Bo wyszło tak jak w powiedzeniu : " a w Afryce murzynów biją ...."
Daro2020.06.2 6:05
Uderz sie w glowe babo
PI Grembowicz2020.06.1 12:57
Oczywiście, że polscy marxisci, komuniści i socjaliści popierają to wszystko!
Maria Blaszczyk2020.06.1 13:04
A Ty nie popierasz? Zabijanie ludzi za kolor skóry przez policję jest w porządku?
Styki2020.06.1 13:15
Oczywiscie, ze policjant nie powinien zabijac , ale wprowadzasz w blad opinie ,bo nie za kolor skory tylko za sfalszowany czek.
Piotrek2020.06.1 13:18
Za 20 $ - jest taka książka Wiktora Hugo, która traktuje o podobnych wydarzeniach. Warto przeczytać.
Styki2020.06.1 13:23
Obojetnie , zobacz jakie skutki wywolalo te 20 dolcow.
Piotrek2020.06.1 13:29
Nie 20 $ tylko publiczny lincz. Kto sieje wiatr, ten zbiera burze.
Styki2020.06.1 13:38
Czyli mozna falszowac , burzy nie bedzie.
Piotrek2020.06.1 13:42
Oczywiście, że fałszowanie czeków, to przestępstwo, ale znacznie gorszym - i myślę, że to budzi taką, a nie inną reakcję w USA, jest traktowanie ludzi jak śmieci ze względu na kolor skóry.
Styki2020.06.1 13:45
Nie douczam
Maria Blaszczyk2020.06.1 13:37
A słyszałeś, żeby za sfałszowany czek policjant udusił białego? Bo ja jakoś nie.
Styki2020.06.1 13:40
jw
Maria Blaszczyk2020.06.1 14:08
Co jw? Proste pytanie - czy policjanci zabijają nieuzbrojonych białych, metodą duszenia, za sfałszowany czek?
Styki2020.06.1 14:24
Jest to ogólna zasada polityczna, że przemoc uliczna i nieporządek ostatecznie stają się korzystne dla tych, którzy mogą położyć im Kreis. Im dłużej to trwa tym bardziej atrakcyjne może się wydawać takie rozwiązanie. Dlatego tak ważne jest, aby czarne maski, dupki i podpalacze, komuniści, rasiści, anarchiści i powstańcy uderzyli głową w cegły zamiast nimi rzucać. W przeciwnym razie problem policyjnej przemocy utonie w chaosie, czego konsekwencją będzie kolejne Minneapolis. To nie jest herbatka Bostońska. Kolonialni Bostończycy nie spalili swojego miasta. Ameryka powstała z gwałtownych protestów, ale w oparciu o racjonalne zasady i przeciwko niesprawiedliwości
Wróbelek2020.06.1 14:32
Policja w USA jest koszmarnie brutalna i znajdziesz filmy, jak biją pałami ciężarną białą dziewczynę, albo białą staruszkę. Dlaczego policja jest tam taka brutalna? Odpowiedź jest prosta - bo jest szkolona przez ADL i siły izraelskie. A ci pouczają ich, jak się masakruje Palestyńczyków. Z tego co śledzimy policyjne zbrodnie w Europie, najczęściej dochodzi do nich tuż po odbytym takim szkoleniu. Ktoś szkoli nas do okrucieństwa, ale buzia w kubeł. bo to antysemityzm.
antymarksista2020.06.1 12:52
. Lewactwo powszechnie było zagrożeniem dla porządku moralnego i społecznego spokoju. Tak było i jest. Totalitarny ustrój państwa zawsze i wszędzie konstytuował się dzięki poprzedzającej go aktywności politycznej lewactwa. Nie tylko Antifa jest organizacją terrorystyczną, terrorystami jest całe lewactwo, a w aktualnych warunkach politycznych w Polsce jest nią totalna opozycja.
2020.06.1 13:04
ONR do delegalizacji.
anonim2020.06.1 13:39
Wydaje mi się, że zawieszenie działalności ONR będzie logiczną konsekwencją delegalizacji struktur lewackich.
Piotrek2020.06.1 13:16
Czyli, kto konkretnie, powinien być zdelegalizowany? Każdy, kto nie lubi PiSu? Z twoimi poglądami i mentalnością powinieneś żyć w Korei Północnej. Zasługujesz na to.
antymarksista2020.06.1 13:57
Każde ugrupowanie polityczne postępujące wbrew polskiej racji stanu, odrzucające prawo naturalne wynikające z dekalogu, polską tożsamość i tradycję, kontestujące politykę dywersyfikacji strategicznych elementów gospodarki i dające przyzwolenie na demoralizację Polaków mieści się w rozumieniu ogólnym pojęcia lewactwo. Właśnie takie struktury polityczne sprzyjają totalitaryzmowi, którego przedstawicielem jest rząd Korei Północnej. Socjotechnika lewactwa trwale osadzona jest na hipokryzji, dlatego nie dziwi mnie twoja przewrotność w zaszufladkowaniu mojej mentalności.
Piotrek2020.06.1 14:06
Twoją mentalność zaszufladkowałem bardzo dobrze - nadajesz się w 100% do ustroju totalitarnego, w którym wszyscy myślą to samo co wódz i partia rządząca, a celem ich życia jest racja stanu systemu.
Piotrek2020.06.1 14:13
Chociaż zgodzę się, że jeszcze lepszym miejscem dla ciebie byłoby totalitarne państwo wyznaniowe - katolicki odpowiednik Pakistanu, lub Iranu. Z chłostą publiczną, karą śmierci i kamienowaniem dla niewiernych.
antymarksista2020.06.1 14:55
Bardzo mnie cieszy, że się z własnym zdaniem zgadzasz, choć jest mało interesujące pomimo sporej dawki emocji, którą weń włożyłeś.
2018-czarny policjant zabił polkę2020.06.1 12:50
Gduli można słuchać - toć to syn generała ze stanu wojennego
achtung,Wnimanie- Action Direct Rote Front jużjest2020.06.1 12:48
Antifa w Polsce, podobno finansowana przez Zoroza, w Warszawie przez Ratusz, a partnerami Antify są podobno GW,TVN i różne soki czerwone i POmarańczowe- przygotowuje się do zadym; gromadzi pałki ormo i kaski zomo po rodzicach; kupuje w cukierniach koktaile Mołotowa; przygotowuje wiadra żółci, plwocin i schissse itd
anonim2020.06.1 15:28
na szczęście to cioty i tchórze w różowych rurkach
Micha\\305\\202 Jan2020.06.1 12:42
Nie przypominam sobie, żeby Tadeusz Kościuszko miał czarnych niewolników. Powinni już raczej demolować pamiątki po Jerzym Waszyngtonie.
Maria Blaszczyk2020.06.1 13:01
Oni po nim napisali, żeby ich nie zabijać. Co się wydaje postulatem ze wszech miar słusznym. To nic osobistego. Raczej nie wiedzieli nawet, kto zacz. Wybrali go prawdopodobnie, bo jest dobrze widoczny, co daje szansę dotarcia ich przekazu do wielu osób. Pomnik się umyje, a zabitych za bycie czarnymi do życia się nie przywróci. Warto rzecz widzieć jednak w odpowiednich proporcjach.
Piotrek2020.06.1 13:39
Wiesz Mario, mazanie po pomnikach to jednak jest wandalizm. Można (i w tej sytuacji powinno się) protestować w pokojowy sposób.
Maria Blaszczyk2020.06.1 14:07
No tak. Tylko wiesz, żeby wywalczyć kobietom prawo głosu, sufrażyystki popełniały rozliczne akty wandalizmu. Żeby wywalczyć prawa czarnej społeczności - społeczność ta dopuszczała się rozlicfznych aktów wandalizmu. By wywalczyć prawa LGBTQ - dopuszczano się aktów wandalizmu. Problem w tym, że biali heteromężczyźni są zdolni do róznych rzeczy, oprócz przemocy np. do głuchoty, śle[poty czy traktowania własnych słów jako obiecanek-cacanek, byle nie dzielić się prawami. Tak jakby prawa mogły się wyczerpać, jak wszyscy będziemy mogli z nich korzystać. Grzeczni już byliśmy (w sensie my: kobiety, kolorowi, nieheteronormatywni, niepełnosprawni itd) - i nic nam z tego nie przyszło. Gdyby po pierwszym, dziesiątym czy setnym zabójstwie czarnego przez białego policjanta coś z tym zrobiono - czarni nie popisaliby po pomniku, tylko siedzieli w domu i oglądali Netflixa albo opalali się w ogródku. W końcu jest epidemia - a jak ktoś umrze z jej powodu, to pewnie będzie to czarny.
ZERR02020.06.1 14:25
Sugerujesz, że czarnoskórzy masowo gwałcą białe dziewczyny i kobiety, aby "walczyć o jakieś prawa"? Tylko skrajny rasista (rasista antybiały) może zamykać oczy na potworną wręcz przestępczość związaną z dzikimi genami afrykańskimi.
Maria Blaszczyk2020.06.1 17:16
Twierdzę, że nie gwałcą masowo. Ja tam nie wiem, jak Ty, ale ja mam geny, które wyewoluowały w Afryce. I nikogo nie gwałcę.
ZERR02020.06.1 22:36
No to się mylisz. Czarna i mulacka mniejszość gwałci na skalę niewyobrażalną. Przy czym gustuje szczególnie w białych kobietach. Wiadomo - biała znaczy głupia, bo ogłupiona politpoprawnym bełkotem.
Dell2020.06.1 15:58
"czarni nie popisaliby po pomniku, tylko (…) opalali się w ogródku" :) Jak pełnia praw to pełnia.
Maria Blaszczyk2020.06.1 20:44
??? Opalanie się w ogródku w dobie izolacji jest chyba dość powszechnym zajęciem? No bo nie da się - czy nie jest to bezpieczne - iśc na basen czy na plażę. Wydaje mi się - piszę to z własnego doświadczenia, obserwacji ludzi wokół i kontaktów z osobami, z którymi z powodu pandemii się nie spotykam - częstym sposobem spędzania czasu, gdy nie należy wychodzić z domu.
anonim2020.06.1 12:42
> popełniając akty wandalizmu i atakując przechodniów. "I przyszedł do Jerozolimy. Wszedłszy do świątyni, zaczął wyrzucać tych, którzy sprzedawali i kupowali w świątyni powywracał stoły zmieniających pieniądze i ławki tych, którzy sprzedawali gołębie, i nie pozwolił, żeby kto przeniósł sprzęt jaki przez świątynię. Potem uczył ich mówiąc: «Czyż nie jest napisane: Mój dom ma być domem modlitwy dla wszystkich narodów, lecz wy uczyniliście z niego jaskinię zbójców»5. Doszło to do arcykapłanów i uczonych w Piśmie, i szukali sposobu, jak by Go zgładzić. Czuli bowiem lęk przed Nim, gdyż cały tłum był zachwycony Jego nauką." Marka 11:15
anonim2020.06.1 12:56
Trzeba naprawdę mieć przeorany mózg, żeby wysnuć taką analogię. Nienawiść do Chrześcijaństwa kiedyś cię zgubi.
2020.06.1 13:03
Nazwy religii, wyznań i konfesji piszemy MAŁĄ literą.
anonim2020.06.1 14:44
W niektórych przypadkach, np. stosunek emocjonalny do wyznawanej religii, dopuszcza odstępstwo od tej zasady
Dell2020.06.1 15:51
Chyba, że autor zdecyduje, że chce pokazać czytelnikowi swój szacunek do tego, o czym pisze.
Styki2020.06.1 13:08
Glupiec nie wie , ze jest glupi, no bo skad ma wiedziec.
anonim2020.06.1 14:36
do Stach - żeby się posługiwać kluczem, należy wiedzieć do którego jest przeznaczony zamka
go\305\233\304\2072020.06.1 12:40
destabilizacja USA jest na rękę trzem krajom: Niemcom, chinom i rosji
music fan2020.06.1 12:39
We'd like to dedicate this next song To those who lost their lives In London last week And who were maimed and injured today We would like to Turn our song into a prayer The prayer is That we don't we become a monster In order to defeat a monster That's our prayer, tonight https://www.youtube.com/watch?v=Zlmg0yzxKvQ
Glaudiusman2020.06.1 12:39
Za takie ekscesy należy tylko prać, i to ostro. Dosyć tego lewactwa wszędzie dookoła. Prać i jeszcze rz prać.
Japa2020.06.1 15:19
Ej "Glaudiusman " .Żle życzysz PiS owi . Też myślę podobnie , ale tylko myślę .U nas , przy totalnych i Brukseli bić i lać woda manify jest niedozwolone .U nas policja pilnuje ich bezpieczeństwa Plują z pochodu po wszystkich i wszystkim co nie jest zgodne z ich marzeniami .Ale to podobno ich prawo i demokracja . A wszystko ,ten rodzaj demokracji to zasługa Bolka . Na "Nocnej zmianie " przy pomocy grubej krechy , nie zrobili tego o czym nam się teraz marzy.
Hektor Kiszkiowicz2020.06.1 16:15
"Lewactwo !! widzę wszędzie lewactwo , dookoła lewactwo !!! " Ty człowieku, ta choroba ma swoja nazwę.
Leszek2020.06.1 12:35
To są skutki wprowadzenia plandemi i Koronaświrusa. Pora na przebudzenie.
katolicka kretynizacja polski2020.06.1 12:34
jak PiS , za czasów rządów PO , broniło demolujących warszawę- górników, to było dobrze! co PiSdziaki?
killpedryll2020.06.1 16:12
co tam śmieciu, zbrandzlowałeś już się, czy czekasz na kolegę, paróvo?
rozbawiony2020.06.1 20:14
zobacz lewacki debilu ile masz poparcia. Ale wiadomo - debil i tak tego nie łapie. Ile ci debilny śmieciu płacą za twój bełkot?