08.11.20, 18:25Fot. via Pixabay

Tego już za wiele! Aborcjonistki sprofanowały krzyż na Giewoncie

Aborcjonistki ze „Strajku Kobiet” są najwidoczniej maksymalnie zdeterminowane, aby stracić jakiekolwiek poparcie dla swoich akcji w Polsce. Teraz postanowiły sprofanować krzyż na Giewoncie!

O skandalicznym, wrogim wobec katolików akcie poinformowały za pośrednictwem twittera zamieszczając zdjęcie z banerem z hasłem „Przemoc domowa to nie tradycja”, który zawieszony został na wspomnianym krzyżu.

Ich akcja spotkała się z ostrą krytyką wśród internautów. Dzięki kolejnej profanacji z pewnością tylko kwestią czasu jest, kiedy zdecydowana większość Polaków biorących udział w protestach przejrzy na oczy i zrozumie, co wspierała do tej pory...

dam/twitter,Fronda.pl

Komentarze

James Bąk2020.11.20 20:08
Dajcie spokój przecież wiadomo że baner A.Dudy zawiesił tam Margot aby potem móc zawieszać swoje szmaty i prowokować.I dopiął swego już się sypią przykłady a dla czego baner A.Dudy mógł wisieć a nasz nie.Tak oto robi się prowokację.
XD2020.11.10 12:41
Ojojoj. Biedny Giewont przecież wspiera przemoc domową.
JANOSIK2020.11.9 12:51
Ze ta pierun wtedy nie strzelil ale wczesniej czy puzniej i tak to nastapi.Pozdro
xyz1232020.11.14 13:09
później... Ps. widocznie Jehowa woli te strajkujące kobiety niż turystów ;))) a może strajkujące kobiety mają IQ wystarczająco wysokie aby nie pchać się tam podczas burzy??
Anonim2020.11.9 12:36
Ustawić tam straż narodową ,przynajmniej 10 chłopa.Do roboty!
Giewont2020.11.13 11:20
Tylko jak oni tam wlezą, gdy 15 minut w maseczce nie moga wyczymieć...
Wspaniałe dziewczyny! Brawo!2020.11.9 11:52
j.w.
spawacz słomy2020.11.9 12:03
co w tym jest wspaniałego? umysł gimnazjalisty?
Japa2020.11.10 13:07
Nie doceniasz '"" spawaczu " ynteligenci tych dziewić po ostatnim razie. A i ich towarzysz na pochodach. też To bractwo ukończyło Akademie 1 Majowe lub Pażdziernikowe. Tam właśnie nabrały wstrętu do religii. Ale bezstronnie pisząc , to myśle ,że trochę tu i wina Polaków z innym " wykształceniem" Dobrze im się powodzi i czują się bezkarnie. Mało tego .Jak widać na manifach wychowują swoich następców Na razie dzieci. A szmata zapisana ,na krzyżu na Giewoncie . Myślisz ,że nikt nie widział jak wieszają ?
Maniek2020.11.9 11:20
Ale ta konstrukcja na Giewoncie już nie raz była wykorzystywana na jako wieszak na banery reklamowe i jakoś to Wam nie przeszkadzało... https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-07-09/baner-wyborczy-andrzeja-dudy-na-krzyzu-na-giewoncie/
Marchołt2020.11.9 11:18
A baner Andrzeja Dudu nie był profanacją? Jakoś się na niego nie oburzaliście. Ba! Nawet nie raczyliście poinformować o tym fakcie.
Japa2020.11.10 13:39
Coś podobnego ! ! ! Nie poinformowali ? Chociaż może .... TVN nie oglądam , A tam podczas audycji , prawda zalewa mi pokój z telewizorem. A co tam ,na tym banerze było napisane ? I kiedy ? Wtedy jak te pioruny tak prały. ?
T.2020.11.9 9:32
Już nie przesadzajcie... te idiotki tylko wywiesiły baner, zrobiły zdjęcie i zaraz go zdjęły
ateusz2020.11.9 9:39
Dla katotalibów to właśnie jest "profanacja"
Anonim2020.11.9 9:47
No chyba, że wisi tam plakat wyborczy Dudy. Wtedy to nie.
Za tę zbrodnię2020.11.9 9:31
należy je ukrzyżować. Tak jak Jezusa.
Jesteś2020.11.9 9:41
Piłatem?
Tak,2020.11.9 9:42
z Kałaibów.
Anonim2020.11.9 9:20
GÓRALE - i wyście na to pozwolili. Macie jeszcze jaja.
Anonim2020.11.9 9:19
Baner mówiący o przemocy zawieszony na starożytnym narzędziu tortur jest całkiem wymowny.
ateusz2020.11.9 9:13
I co im zrobicie? :D :D :D
.2020.11.9 9:16
pozabijamy!
ateusz2020.11.9 9:21
Nawet śmiechłem
bąka nie puść przy okazji...2020.11.9 10:36
z kleksem...
ateusz2020.11.9 10:43
Pocisk na poziomie podstawówki, mistrzu ciętej riposty
raz sierpem raz młotem2020.11.9 11:54
bujaj się lewacki śmieciu. ciesz się, że raczej nigdy nie spotkamy się w realu...
ateusz2020.11.9 11:57
Jeżeli poprawiasz sobie samopoczucie takim napinaniem w internecie to śmiało, dodaj jeszcze kilka takich dziecinnych komentarzy i poczuj się lepiej :)
prawy2020.11.9 9:08
kto tych szatanistów tam wpóścil?????????????
Doom2020.11.9 9:06
Tego już za wiele! Gulbinowicz bandytą seksualnym i potwierdzonym współpracownikiem komunistycznej bezpieki! Oprócz tego, że zabrali mu kijek, czapeczkę i nie pozwalają mu się bawić w kościołach, oraz, że nie będzie miał pochówku w katedrze, nie spotka go żadna inna konsekwencja! I co? Jak to się ma do plakatu na Giewoncie? Ten piorun to przecież ostrzeżenie, przed burzami : )
Lewacy,2020.11.9 9:30
odczepcie się od Gulbinowicza! To bardzo dobry towarzysz katolik, a KK już go niewyobrażalnie straszliwie ukarał. A Sikorski żarł ośmiorniczki.
Kijek też zabrali?2020.11.9 11:59
A to urwisyny! Tego już za wiele!
metoda cepa2020.11.9 8:43
czyli cep, cepa, cepem pogania, czyli CCCP
Hilary2020.11.9 8:31
Hej !Górale gdzie jesteście ?Czemu na to pozwalacie ?Już tak zeszliście na psy że zboczeńcy się u Was panoszą ?
Japa2020.11.9 12:21
Też tak myślę , panie Hilary . Na ścieżce na Giewont , nigdy nie jest pusto . Nie tylko górale schodzą na psy. Prawdziwych górali coraz mniej . Podobnie jak Warszawiaków a w Poznaniu Polaków,
adam2020.11.9 8:15
A gdzie jest ta "ostra reakcja internautów"..? Bo śledzę wszystko w necie i jakoś...reakcji żadnej.No chyba że wieczorem wyjdzie 100 000 "obrońców"..
anna2020.11.9 8:10
plakat wyborczy Dudy zawieszony na krzyżu to już nie była profanacja?
wesoły tęczowy ormowiec2020.11.9 8:13
aniu z czerwonego wzgórza, a kto go ten twój wyimaginowany plakat miałby powiesić?
ania z czerwonego wzgórza2020.11.9 9:21
członkowie koła różańcowego 08.07 2020
Długopis2020.11.9 11:22
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-07-09/baner-wyborczy-andrzeja-dudy-na-krzyzu-na-giewoncie/
fedcb2020.11.9 7:45
Nazistowskie metody działania! Musieli być szkoleni przez Niemców!
dec2020.11.9 7:46
Nawet przyjęli w połowie symbol SS!
Dam2020.11.9 8:21
Przyjęli symbol Szarych Szeregów, nieuku. Jak to jest, że im bardziej ktoś się uznaje za "patriotę" tym mniejszą ma wiedzę o historii własnego kraju?
Hilary2020.11.9 8:34
Symbolem Szarych Szeregów była Polska Walcząca na tle lilijki .Runa ,,Sieg ,,była symbolem Hitlerjugend.Nasza Gimbaza nawiązuje do tego.
Dam2020.11.10 8:59
To jest symbol Szarych Szeregów https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/79/GrupySzturmowe.svg/150px-GrupySzturmowe.svg.png To jest symbol SS https://historia.org.pl/wp-content/uploads/2015/04/SS-300x200.png Porównaj i przeproś za kłamstwo.
Hilary2020.11.9 8:37
Dam .Nie zarzucaj innym nieuctwa sam będąc ciemnym jak tabaka w rogu.Jak wam się marzy wojna to ją sobie wywołujcie w Niemczech .
Dam2020.11.10 9:01
To jest symbol Szarych Szeregów https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/79/GrupySzturmowe.svg/150px-GrupySzturmowe.svg.png To jest symbol SS https://historia.org.pl/wp-content/uploads/2015/04/SS-300x200.png Porównaj i przeproś za kłamstwo. I nie ma żadnych nas, bo nie popieram postulatów strajku kobiet poza cofnięciem nakazu rodzenia dzieci, które będą godzinami konać w męczarniach (tak jak dziecko "uratowane" przez waszego idola, masowego mordercę, dr. Chazana). Po prostu brzydzę się waszym kłamstwem.
opty2020.11.9 5:55
„Przemoc domowa to nie tradycja” Jestem za ; na Meczety, na Synagogi.......co mówi Koran, Co pisze Tora?????? o kobietach....
Obiektywny2020.11.9 4:48
KOCHANE WALCZĄCE ZBUNTOWANE PANIE DLACZEGO NEI WYWIESZACIE SWYCH SYMBOLI TRANSPARENTÓ TEZ NA SYNAGOGACH ?
Stefan2020.11.9 7:07
Hmmmm, moze dlatego że to nie gminy żydowskie wchodzą w tyłek Kaczyńskiemu? Moze dlatego, ze to nie gminy zydowskie w Polsce nawołują do wprowadzenia katolickiego szariatu godzącego w prawa człowieka? Ty taki jesteś obiektywny jak Kaczyński demokratą...
izc2020.11.9 7:50
gminy żydowskie maja swój ,,SZARIAT" spróbuj im podskoczyć buhha !!!nie wspominając pokojowej ideologii islamu ...najlepiej uderzyć w katolików nie oddadzą !
Hilary2020.11.9 8:36
Bo mniejszość Żydowska jest zwolennikiem Aborcji w Polsce.Wydali oświadczenie.
Zapewne dlatego,2020.11.9 9:19
że żydzi nie próbują się wpieprzyć ze swoimi nakazami i regułami religijnymi w życie wszystkich Polaków i nie próbują swojej wiary zamienić w obowiązujące w Polsce prawo.
Krzysztof2020.11.9 1:52
"Tego już za wiele! PiSiory sprofanowały krzyż na Giewoncie wieszając baner Dudy" Czekam na taki tytuł od Frondy. Zdarzenie miało miejsc 9 lipca 2020
Jan Radziszewski2020.11.9 1:42
ciekawe czy będziesz morderczynio nienarodzonych cieszyła się i bił brawo gdy Pan i król nasz Jezus Chrystus powie ci słowa jakie wypowiedział do pewnej Katarzyny która szkalowała X KK i KK. "Katarzyno Niebo nie dla ciebie !!" wiesz że wtedy straszny piekielny ogień zapłonie tam gdzie nie chciałaś mieć dzieci
Jasiu,2020.11.9 9:20
masz ciekawe fantazje seksualne.
Móha2020.11.9 1:29
E tam, przemoc domowa. Widział ktoś kiedyś księdza-kobietę? To jest dopiero tradycja.
Pajonk2020.11.9 4:47
Chyba nie ale widziano wiele sztuk rabina -kobiet
kazik2020.11.9 0:44
Esesmański symbol rodem z piekieł, tak jak te panie zresztą. Chrystus pokonał szatana. Czyli jest symbolem zwycięstwa. A te panie są więc przegrane.
Anonim2020.11.9 1:45
Odlot! Błyskawica esesmańskim symbolem...kto ci takie głupoty wcisną? Terlecki? Wiedział doskonale że ciemny lud to kupi. hehheheheh
????2020.11.9 0:41
Faktycznie wyczyn, godny poziomu tego protestu. Mądrość z rynsztoka i szamba.
kuku na móniu2020.11.9 0:39
Żałosne jesteście wredne babska.
dość tego obrzydliwe babska!!!!!!2020.11.9 0:37
Ręce precz od krzyża, bo ten piorun w końcu was trzaśnie.
szok2020.11.9 0:35
Prymitywne, agresywne, wulgarne, ohydne babsztyle (bo nie kobiety) i tyle w temacie.
ciekawe2020.11.9 0:32
A dlaczego te panie nie wywieszą swojego symbolu w meczecie?
Anonim2020.11.9 1:46
Polska to kraj katolicki, debilu. Meczetów nam tu nie trzeba.
Golfstrom2020.11.9 8:42
Jesteś niedouczony. W Polsce jest kilka wyznań i 5 czynnych meczetów. Dzielne rewolucjonistki powinny swoje znaki powiesić także na meczetach (np. w Warszawie), bo muzułmanie bardzo patriarchalnie i przedmiotowo traktują kobiety...
Zapewne dlatego,2020.11.9 9:22
że muzułmanie nie próbują się wpieprzyć ze swoimi nakazami i regułami religijnymi w życie wszystkich Polaków i nie próbują swojej wiary zamienić w obowiązujące w Polsce prawo. Czego nie rozumiesz?
realista2020.11.9 9:37
Może dlatego, że polscy Imamowie nie domagają się zmiany polskich przepisów prawa?
aninim2020.11.9 0:01
Kościół katolicki będzie istniał ZAWSZE i nie zniszy go nic, ale to nic ,nawet masoneria ,która od zawsze działała na jego szkode. Może i trzeba przesiać kościół z wilków w owczej skórze ,ale kto niby miałby powziąść się tego zadania?Może ateiści lub sataniści czy lepiej brzmiąco świeccy?? Każdy kto podnosi ręke na krzyż będzie "zgubiony".
Ela2020.11.8 23:51
A jak tam powiesili Dudę to było OK ?
ms2020.11.9 7:22
Elunia, chcesz do kunia?
Niedziela prawaka w listopadzie 20202020.11.8 23:23
Wstać, wyciąć na opał ostatnie drzewo w okolicy; zeżreć schabowego; kopnąć psa; sprać żonę, bo schabowy za zimny i niech nie zapomina, kto tu rządzi; napluć w gębę kolorowemu; dać na tacę; zapić wódką, iść spać.
Japa2020.11.8 23:48
Wrrrrrrrrr . piesku , wrrrrrrr A szczepili cię przeciew wściekliżnie? No chyba ,że nie jesteś kundlem tylko napranym totalniakiem od Buraka .Bo trzeżwy takich pierdoł byś nie pisal
młot na lewactwo2020.11.9 7:47
japa, toż to lewacki gnojek pisze, to swoje własne zachowanie opisuje, bo lewak to idiota (o ironio tzw. pożyteczny) albo złodziej i kłamca, ostatnio bardzo modne wśród lewactwa jest odwracanie kota ogonem, tj. przypisywanie przeciwnikom ideologicznym własnych cech i zachowań
Tak,2020.11.9 9:24
zwłaszcza na tacę lewacy dają. Wytrzeźwiej.
Japa2020.11.9 12:13
Czy ty człowieku wiesz co radzisz temu" Niedziela ....itd "?"WYTRZEŻWIEJ" Szanowny " Tak , " . On musi . On jak Rusek podczas II Wojny Światowej . Trzeżwy do boju nie lzia
Rjens2020.11.8 23:18
Myślę, że w ciągu najbliższych 20 lat ten krzyż zniknie z Giewontu. Kościół ciężko na to pracuje.
Anonim2020.11.8 23:21
w ciągu 20 lat znikną zdegenerowane białasy
Tacy2020.11.8 23:26
jak Gulbinowicz?
Przekora2020.11.9 0:07
Tacy pewnie też ale głównie to chyba chodzi o poprzebieranych za pieski i w inne "ciekawe" stroje na rożnego rodzaju paradach
Japa2020.11.9 0:03
Tak jest zniknie z Giewontu . Przeniosą tam Pałac Kultury i przywrócą mu imię Józefa Stalina . A Warszawie wystawia w to miejsce meczet.
Jan Radziszewski2020.11.9 1:50
-ot typowy żydowski Rabee!ó + Co rodzynki diabła myślicie, że żydzi to jedyni sprawiedliwi i w tym względzie zachowują się inaczej tzn zgodnie normami obyczajowymi ? Talmud księga ważniejsza niż PISMO św. tak uczy ! "Trzyletnia córka goja /nie żyda/ może być gwałcona przez żyda " (Aboda Sarah 37a.) "żyd może gwałcić dziewczynę nie żydówkę, ale nie może jej poślubić" /Gad . Shas. 2..2.) "żyd może nadużywać nie żydówkę udając wb niej , że to jest normalne" /Maimonides Jak Chaseka 2,2. żyd może robić z nie- żydówką, co mu się tylko podoba! Może ją traktować jak kawałek mięsa (Nadarine 20, B.) + żyd może gwałcić, oszukiwać, i fałszywie przysięgać , ale to musi robić tak aby jego czyn nie wyszły na jaw , i aby Izrael z tego powodu nie ucierpiał ( Schulchan Aruch Jore Dia)
ceramik2020.11.8 22:50
Należy zagonić do jednej hali wszystkie czerwone błyskawice i wysterylizować.
Anonim2020.11.8 23:08
Katolikiem to ty nie jesteś, bo Nauki Kościoła Katolickiego zabraniają sterylizacji. Ale skąd taki ateista jak ty może o tym wiedzieć skoro jesteście z daleka od Kościoła?
Anonim2020.11.9 0:10
Mowa o dobrowolnej sterylizacji, a nie o karze.
Anonim2020.11.9 1:48
Czytaj ze zrozumieniem napisał wyraźnie " wysterylizować" Nie broń ateisty, chyba że sam nim jesteś.
Japa2020.11.9 0:07
Dodam . Wysterylizować i wysłać do Iranu na służbę w haremie szejka Abdubula .
Anonim2020.11.9 0:11
Kolejny ateista bez podstawowej wiedzy o Nauce Kościoła Katolickiego.
Japa2020.11.9 0:23
Trzymaj się logiki Anonimku . Po co ateiście teologia .? Chba ,ze chce na Giewoncie krzyż sprofanować .
Anonim2020.11.9 1:55
Nie pisze o teologii. To co piszę to wiedza z religii na poziomie szkoły podstawowej.Albo z Katechizmu który zna każdy katolik.
Przekora2020.11.9 0:21
Ach Ci młodzi bogowie. Życie im samo zrewiduje poglądy i zweryfikuje to za czym walczyli pod znakiem czerwonego pioruna. A z hasła "moje ciało mój wybór" to na starość może zostać tylko "moje ciało", bo wybór to już pewnie będzie należał do zupełnie kogoś innego...
Japa2020.11.8 22:37
Ta nasza wolność i demokracja poszła już za daleko Ci co znieważają symbole wiary ,które przez lata ,ba , wieki byly szanowane , ucza nas swoich sposobów walki,Zawsze znajdzie ktoś kto da się w draństwie "wyszkolić ". Czy oni tego nie widzą , Ten kij ma dwa końce. a Polacy o szacunek potrafią walczyć .
Maria Błaszczyk2020.11.8 23:52
Tak, były szanowane, bo jak nie, to się kończyło np. tak: "Wyprowadzono go na miejsce stracenia i okrutnie znęcano się najpierw nad jego językiem i ustami, którymi on okrutnie występował przeciw Bogu. Potem spalono jego rękę, która była narzędziem najpotworniejszego płodu, spalono także jego papiery pełne bluźnierstw i na koniec on sam, potwór, został pochłonięty przez płomienie, które miały przebłagać Boga, jeżeli w ogóle za takie bezeceństwa można Boga przebłagać" - jak myślisz, dobry bóg dał się przebłagać, czy wciąż ma pretensję do pana Łyszczyńskiego - jezuity, filozofa, wielkiego polskiego patrioty, o którym Sobieski pisał z kolei tak: "Od młodych lat służył w wojsku koronnym w chorągwi Jana Sapiehy, a następnie w wojskach litewskich pod księciem podkanclerzym Wielkiego Księstwa Litewskiego (którym wówczas był Lew Kazimierz Sapieha), biorąc udział w wojnie z najazdem moskiewskim, szwedzkim i węgierskim".
Anonim2020.11.9 0:09
Oczywiście "zapominasz", że w dawnych wiekach protestanci i tzw wolnomyśliciele to była zwykła bolszewia, na usługach Banków (Londyńskich, Tureckich, Żydowskich), która zawsze gdy tylko mogła dopuszczała się okrutnych zbrodni i rabunków. Gdy nie mogli, to "tylko" szczuli i szykowali kolejną masakrę i wojnę, w wyniku której kolejne kraje wpadały w ciężki wyzysk, ludność byłą sprzedawana w niewolę a kościoły spalone. Było dokładnie tak samo jak w XX wieku.
Maria Błaszczyk2020.11.9 3:10
Ale skąd Ci się tu protestanci przyplątali ni z gruszki ni z pietruszki - ja o Łyszczyńskim, Ty o protestantach. Do tego jako twórcy kapitalizmu, są poniekąd na drugim biegunie do "bolszewii", która o kapitalizmie to nie bardzo miała w ogóle pojęcie...
Japa2020.11.9 0:18
Przyznaję pani Mario ,że słaby jestem z tego typu historią Pamiętam tylko ,że za Adolfa podobnie jak dziś , nie kochali polskiego kościoła.I jedni i drudzy mają na sumieniu kilka żyć księzy . Tyle tylko ,że Adolfowi puszczali księży w komin , a teraz matody są bardziej wyrafinowane . Do wora i do jeziora .
Anonim2020.11.9 3:13
A co ma Adolf do Łyszczyńskiego i Sobieskiego? Swoją drogą Adolf to swoich księży przekupił - swoją drogą, niedrogo go to wyszło, chciwość tej instytucji jest naprawdę zdumiewająca, chyba bali się targować... A w Polsce księzy puszczali przez komin, ale nie z jakiejś bardzo szczególnej niechęci do nich, tylko razem z całą elitą. A kiedy to jest to "teraz", co się tak księży traktuje?
Japa2020.11.9 22:38
Nie rob Anonimku z kogoś idioty . "Traz " to wg ,mnie wczoraj dziś i jutro .Trupy niby nie lecą Ale wszystko jest na ich drodze . Na razie dzieci , potem reszta " nie potrzebnych .
Reductio ad Hitlerum2020.11.9 9:27
Zresztą trudno spodziewać się czegoś mądrzejszego od kogoś, kto sam siebie nazywa Japa. I tak dobrze, że nie d.pa.
Przekora2020.11.9 0:29
Kimkolwiek jesteś, cokolwiek robisz i po którejkolwiek stronie się opowiadasz wiedz jedno "kto mieczem wojuje od miecza może zginąć"
POidiots2020.11.8 22:23
Przemoc domowa to domena lewactwa przecież.......pijaństwo, ćpanie......LGBT.....zabawy na całego a potem sie w domu napier.....ją :):)
Anonim2020.11.8 22:44
Nic nie zrozumiałeś. To się zdarza. Przemoc domowa nie uzależniona od opcji politycznych.
Przekora2020.11.9 0:32
Zgadzam się. Czasem to nawet Ona Jego bije i się znęca, a jak nie fizycznie to psychiczne...
Anonim2020.11.8 22:17
A lipcowy baner Dudy na Giewoncie to też była profanacja? Czy może Fronda jest wybiórcza jak pewna Gazeta z Czerskiej?
Aaa2020.11.8 21:59
Wg. Frondy dobry katolik napierdala żonę. A
A ja trzymam się Talmudu i Torah ..2020.11.8 22:06
Rucham córeczkę jak tylko ma pierwszą cieczkę.
Anonim2020.11.9 0:13
Wg. badań FRA UE, katolicy zdecydowanie najrzadziej "napierniczają" żony. Ateiści z zachodniej europy (tak samo jak z wschodniej) nie mają najmniejszych zahamowań - gwałcą i biją "konkubiny" dwa do czterech razy częściej od katolików. Jak widzisz, tylko katolicyzm jest w stanie pohamować agresję, ale to ci się nie podoba. Jak widać masz utajone pragnienia aby ponapawać się przemocą nad słabszymi, tylko ten katolicyzm ci zawadza, więc plujesz, kłamiesz i oczerniasz, aby pozbyć się balastu i bić bez przeszkód.
Maria Błaszczyk2020.11.9 3:15
A najrzadziej to w ogóle te tam afgańskie plemiona, co po górach siedzą. Ci to w ogóle nigdy... Nie ma to jak brać dane oparte na wysoce abstrakcyjnym samoopisie z kraju, gdzie przemoc wobec kobiet jest przezroczysta. Bo jak się już ukonkretni na czym "przemoc" polega - to jakby wyniki się robią zupełnie diametralnie inne.
Anonim2020.11.9 9:44
Nie mówimy o plemionach afgańskich tylko o ludach tak samo jedzących schabowe, tak samo pijących piwko i intensywnie wymieniających się populacjami. Mówimy o ludach, w których w "związkach partnerskich" przemoc domowa jest 4x wyższa niż w małżeństwach, a więc kraja mające więcej konkubinatów w naturalny sposób "mają" więcej przemocy. Ateizm = przemoc.
Anonim2020.11.8 21:38
Hasło celne. W gminie Zakopanem, jako jedynej w Polsce, nie ma możliwości założenia niebieskiej karty męskiemu bokserowi.Górale sie na to nie zgodziły.
Przekora2020.11.9 0:34
Górale się a to nie zgodzili czy góralki się na to nie zgodziły?
Anonim2020.11.8 21:34
Ja już zrozumiałem ,dlatego wspieram strajk kobiet a nie wspieram aborcji.
Przekora2020.11.9 0:37
Wzorcowy przykład rozdwojenia jaźni.
ryszard2020.11.8 21:26
To nie przemoc domowa przecież rozum odbiera, tylko Pan Bóg jak chce kogoś ukarać. Ale jeśli jest to, nawet podświadoma, forma prośby o ratunek do Zbawiciela na krzyżu, to trzeba mieć nadzieję.
Anonim2020.11.8 21:09
Tez krzyż już dawno powinien zniknąć z Giewontu. Stwarza tylko niepotrzebne niebezpieczeństwo.
Przekora2020.11.9 0:39
Nie wspinaj na niego się to nie spadniesz
Anonim2020.11.8 20:41
Brudasy są wszędzie, wszystko brudne, cuchnie.
A ja trzymam się Talmudu i Torah ..2020.11.8 20:27
Rucham córeczkę jak tylko ma pierwszą cieczkę. Synkowi jak mu rabin utnie kawałek chöjka oblizuję cenną żydowską krew, rabin zaś żuje na kawałku napletka. Zresztą, wszystko zgodnie z Talmudem i Torah. Kiedy synek podrośnie ja go rucham przed bar micwa a po bar micwa rabin. Wszystko jak nakazuje Talmud i Torah! Jak to dobrze być żydem.
Jan Radziszewski2020.11.9 1:48
ot typowy Rabee - - Co rodzynki diabła myślicie, że żydzi to jedyni sprawiedliwi i w tym względzie zachowują się inaczej tzn zgodnie normami obyczajowymi ? Talmud księga ważniejsza niż PISMO św. tak uczy ! "Trzyletnia córka goja /nie żyda/ może być gwałcona przez żyda " (Aboda Sarah 37a.) "żyd może gwałcić dziewczynę nie żydówkę, ale nie może jej poślubić" /Gad . Shas. 2..2.) "żyd może nadużywać nie żydówkę udając wb niej , że to jest normalne" /Maimonides Jak Chaseka 2,2. żyd może robić z nie- żydówką, co mu się tylko podoba! Może ją traktować jak kawałek mięsa (Nadarine 20, B.) + żyd może gwałcić, oszukiwać, i fałszywie przysięgać , ale to musi robić tak aby jego czyn nie wyszły na jaw , i aby Izrael z tego powodu nie ucierpiał ( Schulchan Aruch Jore Dia)
man.of.Stagira2020.11.8 20:26
ŁATWIZNA...podziękujcie KOŚCIOŁOWI za plasowanie swojego produktu 'NIHILIZM' na Giewoncie.
Iza2020.11.8 19:50
Gdzie tutaj jest profanacja? Protestowały przeciwko góralskiej tradycji przemocy w rodzinie. Zdaniem głupoli z Frondy Chrystus był za przemocą w rodzinie?
Po 11 ...2020.11.8 20:14
Jezus niestety lał żonę i pukał dzieci, albo odwrotnie :)
Jan Radziszewski2020.11.9 1:55
widać że zgodnie z powiedzeniem Belzebuba bezbożnicy i Ateiści mają <<gówna, słomę w głowie !!! zamiast tzw szarych komórek
A zrobić z tradycją podobną u kominiarzy?2020.11.8 20:17
"Protestowały przeciwko góralskiej tradycji przemocy w rodzinie."
Po 11 ...2020.11.8 19:43
Brawo dziewczyny. I nie jest to żadna profanacja.
A gdyby tak zawiesić swastykę2020.11.8 20:15
na synagodze?
Anonim2020.11.8 21:51
To zawieś.
Nie jestem macicą tęczową2020.11.8 21:58
ani też obrzezanym hejterem!
Japa2020.11.8 23:56
No właśnie . " To wywięś " W podtekscie " Ja się boję " Jeszcze nie powiesił a już ma pełne gacie.
komes2020.11.8 19:41
kazda morderczyni ktora zabija swoje bezbronne dziecko-nie moze juz wiecej nikogo dobrego wychowac jest to czyn szatanistyczny-jak taka odwazna to niech zabije sarne w brzuchu matki sarny
tej, katechon2020.11.8 19:46
Zainstaluj sobie klawiaturę PL.
dziekuje pisie2020.11.8 19:41
nicnierobienie,tylko ich napedza,zamiast robic laske brukseli,wezcie sie za ta cholote
Anonim2020.11.8 19:35
brawo!
kat2020.11.8 19:25
Czy te lewackie suki nie zdają sprawy sobie z tego, że kiedyś miarka się przeleje? To już jest niestrawne! Miejsca na lewactwo w Polsce nie ma. Polska przeżyła faszyzm i komunizm. Niech bolszewickie ścierwa pamiętają, że każda próba narzucania neokomunizmu obróci się przeciwko nim.
Izydor2020.11.8 20:39
Protesty mają poparcie w okolicach 70%. Partii pistowatej j.e.b.ł.o poniże 30%. Naziolki mają dużą szansę nie przekroczyć progu wyborczego tępa mendo.
kat2020.11.8 21:31
Wskaźniki prawie, jak z okresu propagandy sukcesu PRL-u. I komu ty chcesz zaimponować lewacka kreaturo?
Izydor2020.11.8 22:12
Fakty. Tępa mendo. W naszym kraju narasta znużenie tym ciągłym kosciółkowym, prawackimi, konserwatywnym dziaderstwem.
kat2020.11.8 22:26
Zła diagnoza, kanalio.
Maria Błaszczyk2020.11.8 21:21
I przestaniecie stosować zwykłą przemoc domową, skoro nam się nie podoba, tylko przejdziecie do masowego mordowania, czy jak? I naprawdę nie wiem, dlaczego koncepcja nieprania i niegwałcenia najbliższych jest przez Ciebie klasyfikowana jako "neokomunizm"...
kat2020.11.8 21:46
To jest nadużycie, puste, populistyczne hasło promujące logo neomarksizmu. Nic ponadto.
Maria Błaszczyk2020.11.8 23:48
A, dotychczas było, że nazizmu... Ale nieważne. Puste hasło, powiadasz? No cóż, powiedz może temu chłopczykowi, że to "puste hasło": https://wyborcza.pl/duzyformat/1,127290,14167740,Sliczny_i_posluszny.html Albo temu: https://dziennikzachodni.pl/rodzice-chlopczyka-z-cieszyna-skazani-za-zabojstwo-zdjecia/ar/12136424 A na tym świecie to możesz jeszcze np. tym dzieciom: https://wiadomosci.wp.pl/dzieci-jadly-z-psiej-miski-horror-w-rodzinie-spod-krosna-6323663303083649a Alo tej pani: https://www.newsweek.pl/polska/ludzie/polski-fritzl-przez-2-lata-przetrzymywal-zone-w-piwnicy/sprl56e Albo chociaż pani Piaseckiej...
kat2020.11.9 0:11
Dobrze dedukujesz. Nazistowskie logo przejęły neomarksistki ze "strajku kobiet", natomiast patologią powinny się zajmować organy ścigania i wyspecjalizowane jednostki pomocy rodzinie. Nie widzę związku promocji lewactwa z krzyżem na Giewoncie.
Maria Błaszczyk2020.11.9 3:19
Z Tobą to jak z tym wierszykiem Boya, wszystko Ci się pozajączkowało: "Kiedy Kara Mustafa, wielki mistrz Krzyżaków, Szedł wielkimi marszami przez Alpy na Kraków, Do obrony swych posad zawsze będąc skory, Pobił go pod Grunwaldem król Stefan Batory."
XYZ2020.11.8 19:24
„Przemoc domowa to nie tradycja”,czy ktoś nie zgadza się z hasłem?
x2020.11.8 19:36
Na fronda.pl wśród "redaktorów" i wśród zwolenników PiS panowała opinia, że przypiërdolić żonie to obowiązek katolicki.
Maria Błaszczyk2020.11.8 21:27
W sumie to ja się nie zgadzam. Wydaje mi się, że jest wręcz przeciwnie. Wychodzi na to, że krytykuję koleżanki feministki, ale jest to bardzo głęboko zakorzenione w obyczajowości i religii zjawisko.
Anonim2020.11.9 0:18
Badania FRA UE jednoznacznie wykazały, że liczba gwałtów i aktów przemocy domowej szybko wzrasta tam, gdzie zanika tradycja chrześcijańska. Apogeum osiąga w "związkach" homoseksualnych, w których w przeciętnie 44% panuje jawna przemoc, oraz w "związkach" zmiennopłciowców, gdzie regularne pobicia trapią ponad 60% osób. Jak widzisz, katolicyzm skutecznie ogranicza przemoc, ateizm równie skutecznie ją nasila.
Maria Błaszczyk2020.11.9 3:38
Badania te były oparte na samoopisie. A samoopis zależy od samoświadomości. By określić coś jakoś przemoc, trzeba to tak identyfikować. Jeśli uczy się - jak w tych strasznych krajach europejskich - co to jest przemoc od maleńskości, to dziecko wie - a potem kobieta - że nie ma czegoś takiego jak "każdy może się zdenerwować i nawyzywać", "on tylko szarpnął" albo "pijany był, to się nie liczy". Rozumiesz, w szkole moich dzieci - podstawówce, czyli tam, gdzie trafiły zanim jeszcze skończyły 4 lata - wisiały takie plakaty, na których ktoś dorosły na dziecko krzyczał. Rzucał jego zabawką tak, że się roztrzaskiwała. Dotykał - na tym plakacie w ubraniu - w krocze. Ciągnął za ucho. Nauczyciele o tym rozmawiają, są specjalne osoby - zawsze obu płci, by zredukować wstyd - którym należy przemoc zgłaszać. W telewizji nieustannie, o każdej porze, są spoty z taką piosenką "Het houd niet op", żeby zgłaszać, jak wiesz o przemocy, o taki np.https://www.youtube.com/watch?v=VzZqpA_nl30&ab_channel=yramsterdam albo taki: https://www.youtube.com/watch?v=gOcGJLU2L5A&ab_channel=MinisterievanVolksgezondheid%2CWelzijnenSport Ciekawe, ile sąsiadek w Polsce zawiadomi odpowiednie służby jak podejrzewa, że ktoś zamknął dziecko w mieszkaniu albo zobaczy rozbity model stateczku... A wiesz dlaczego? Bo nie identyfikują tego jako przestępstwa. To chyba nawet nie jest do wygrania przed sądem. A ten sufit, co z niego wziąłeś te bzdury to ma jakiś adres?
Gdzie jest prawo? Gdzie uczciwość?2020.11.8 19:20
Gdzie ukryta sprawiedliwość?
man.of.Stagira2020.11.8 19:19
ŁATWIZNA...podziękujcie KOŚCIOŁOWI za plasowanie produktu NIHILIZM na Giewoncie.
Przemoc domowa to nie tradycja2020.11.8 19:13
https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/baner-strajku-kobiet-na-giewoncie/ynspcbd,07640b54
Maciej Płatov2020.11.8 19:12
GDZIE GÓRALE?????????????? To IM Jan-PAWEŁ II przykazał bronić KRZYŻA.
Jahu🐟2020.11.8 19:20
Nie góralom, tylko każdemu chrześcijaninowi od Tatr po Bałtyk.
yony2020.11.8 19:04
Gdzie byli górale tacy katolicy obiecali papieżowi bronić krzyża.
anatol2020.11.8 19:03
feminizm w większości przypadków zionął nienawiścią do Kościoła katolickiego, chociaż o głosi tolerancję - ale tylko dla siebie, a sam tolerancyjny nie jest
Maria Błaszczyk2020.11.8 23:55
Och nie, chyba nie znasz zbyt dobrze historii feminizmu. On się rozwinął głównie w krajach protestanckich, więc naprawdę Kościół katolicki to miał w głębokim poważaniu.
Anonim2020.11.9 0:21
Och, nie. Feminizm amerykański był i jest skrajnie antytkatolicki, zgodnie z doktryną WASPów i Demokratów, wywodzących się w prostej linii z antykatolickiego Klu Klux Klanu.
Maria Błaszczyk2020.11.9 3:24
No to świetnie, ale sufrażyzm - czyli feminizm pierwszej fali, to się zaczął w UK. I w Ameryce o tyle był "antykatolicki", że po prostu był kontynuacją ruchu abolicjonistycznego. Nic nie poradzimy na to, że niewolnictwa bronili raczej katolicy, a zwalczali go raczej protestanci, z kwakrami na czele - to chyba nie wina sufrażystek, że katolik uważa, że można posiadać innych ludzi? Ale i tak , najsilniejszy feminizm to Skandynawia, no i może Holandia...
Anonim2020.11.9 9:49
Niewolnictwa bronili nie katolicy, stanowiący swego czasu większość populacji niewolników, tylko żydzi.
Klara2020.11.8 18:51
Po raz kolejny będzie oburzenie, pitu pitu o przekroczonych granicach. I nie może tak być nieudolna policjo, że przestępcy są bezkarni. Gdy w pewnym momencie do obrony kościołów włączyli się zwykli ludzie to hołota przestała być odważna.
lechujarek2020.11.8 18:49
Mój Boże, o b s r a l i ś c i e Polskę krzyżami od Giewontu do Bałtyku i teraz wam Bogoojczyźnianych ORMO'wców Bąkiewicza zabraknie do pilnowania tych wszystkich krzyży, kościołów, kapliczek i pedofilów w sutannach!
alicja2020.11.8 19:05
Pełna tolerancji wypowiedź bezbożnika.
Maria Błaszczyk2020.11.8 21:25
Może trzeba było tak wszystkiego nie zawłaszczać? Dla tych z nas, dla których krzyż jest symbolem opresji, jest to naprawdę bolesne, gdy nie ma dla nas nigdzie już miejsca, i pod tym krzyżem, tym znakiem się na nas szczuje, wyzywa, oskarża o nie-wiadomo-co, od tego, że księża z powodu feministek gwałcą dzieci, po to, że jak heteroseksualny nacjonalista zamordował dziecko kobiety, w której był zakochany, to że to osoby LGBT winne...
Anonim2020.11.9 0:20
Przecież to wy szczujecie, atakujecie i poniżacie. A jeśli ktoś nie daje się wam niszczyć, natychmiast oskarżacie go o najgorsze zbrodnie.
Maria Błaszczyk2020.11.9 3:27
Słucham??? Ty chyba żartujesz. My atakujemy? Może jeszcze latamy na pokojowe marsze z bombami, rozbijamy ludziom głowy bejsbolami i łamiemy nastolatkom kości?
Anonim2020.11.9 10:01
Niee... wy tylko prowadzicie regularne pranie mózgu i szantażujecie moralnie. Niszczycie dzieci bez przerywania im snu i po cichutku, tak aby ich rodzice się nie obudzili. Czasem ktoś się obudzi i zareaguje tyleż brutalnie co przeciwskutecznie, bo to wy macie wsparcie wszelkiej Siły i Przemocy, i to za wami stoją Ambasady, Możni, Korporacje i najważniejsze w tym Banki Inwestycyjne, liczące na zdegradowanie atakowanej ludności do poziomu materiału ludzkiego. Tubylcy mogą sobie co najwyżej rzucić kamieniem. To wszystko jest trochę jak trucicielstwo, które nie objawia się jako krzyki i bijatyka, tylko plusk kropelek strychniny wpadających do herbatki.
Anonim2020.11.8 18:46
Księżom kazano płacić, gdy na mszę przyszło za dużo osób, a trockistki robią co chcą i nic. Widać państwo w państwie, jak w Ameryce. Opanować media, sądownictwo, wywrzaskiwać swą wulgarność i chamstwo i bohaterki narodowe!
Klechy wypierdalać z Polski!2020.11.8 18:44
Wysadzić w powietrze ten zardzewiały kawałek złomu na Giewoncie który jest symbolem zniewolenia, zacofania i pedofilii!
iza2020.11.8 19:06
zamilcz głupcze!!!
man.of.Stagira2020.11.8 18:42
NO PROSZĘ! ...jak trwoga ...to do BOGA nawet u aborcjonistów!...xxD
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.11.8 18:40
baner wyborczy PADofila powieszony na krzyżu jakoś katolom nie przeszkadzał!