29.09.20, 15:44Screenshot Youtube - Jan Bodakowski Video / Telewizja Republika

TYLKO U NAS! M. Dzierżawski: Red. Terlikowski wzywa katolików do kompromisu z LGBT

Mariusz Dzierżawski, założyciel Fundacji Pro-Prawo do Życia, udzielił mi wideo wywiadu, komentując propozycje redaktora Tomasza Terlikowskiego, który zaproponował, by katolicy z Polski poszli drogą szukania kompromisów z tęczową rewolucją, co na Zachodzie zakończyło się klęską środowisk konserwatywnych.

Mariusz Dzierżawski postulaty Tomasza Terlikowskiego skrytykował w artykule „Jak przegrać wojnę cywilizacji”, zamieszczonym na stronie tygodnika „Do Rzeczy”. Działacz antyaborcyjny stwierdził w nim, że „rewolucja obyczajowa zwyciężyła na Zachodzie, ponieważ ci, którzy mogli i powinni podjąć debatę, nie odważyli się tego zrobić. Tomasz Terlikowski zachęca nas dzisiaj do powtórzenia tej strategii”.

Z wideo wywiadu można się dowiedzieć, że zdaniem Mariusza Dzierżawskiego, redaktor Terlikowski nawołuje do kompromisu z tęczową rewolucją, złagodzenie sporu ideologicznego (jego zdaniem nie ma sensu eskalować konfliktu ideowego, bo jesteśmy otoczeni przez państwa, gdzie tęczowa rewolucja odniosła sukces). Według relacji Dzierżawskiego, Terlikowski uważa, że trzeba być realistami, a PiS powinien zaniechać gwałtownych sporów z tęczową rewolucją.

Mariuszowi Dzierżawskiemu stanowisko Tomasza Terlikowskiego się nie podoba, bo taka taktyka została zastosowana na Zachodzie i doprowadziła do klęski konserwatystów (co zresztą Terlikowski sam dostrzega). W opinii działacza antyaborcyjnego stosowanie zachodnich metod proponowanych przez Terlikowskiego doprowadzi polskich konserwatystów do klęski. Podkreśla on, że wbrew temu, co twierdzi Terlikowski, nie da się przeprowadzać pozytywnych zmian prawnych bez debaty.

Mariusz Dzierżawski uważa, że lewica nie jest zainteresowana kompromisami, tak jak nie byli zainteresowani nimi bolszewicy. Środowiska lewicowe konserwatywne dążenie do kompromisu uznają za słabość i odrzucają istnienie prawdy obiektywnej, co sprawia, że nie da się z nimi prowadzić dialogu. Założyciela Pro-Prawo do Życia bulwersuje, że Tomasz Terlikowski nawołuje katolików, by zrezygnowali z trwania w prawdzie. Zauważa on, że red. Terlikowski od roku zdaje się zmieniać swoje poglądy i porzucać stanowisko katolickiej nauki bioetycznej.

Tomasz Terlikowski w opublikowanym na stronie „Rzeczpospolitej Plus Minus” artykule „Rewolucja obyczajowa nie jest nieuchronna” stwierdził, że Polska jest „jednym z ostatnich miejsc świata Zachodu, w których udaje się powstrzymywać głębokie cywilizacyjne i moralne zmiany”.

W swym artykule Tomasz Terlikowski zauważył, że „ostry spór światopoglądowy […] jest w naszym kraju obecny od dawna”, a tęczowej rewolucji odniesienie sukcesu (czyli wprowadzenie tzw. małżeństw homoseksualnych, adopcji dzieci przez takie małżeństwa i szerokiej dostępności do aborcji) w takich krajach jak Irlandia czy Malta zajęło kilka do kilkunastu lat i „zmiany często wprowadzane były przez polityków uważanych za prawicowych”. Globalne siły tęczowej rewolucji nie pozwolą przy tym, by takie lewicowe zmiany ominęły Polskę.

Po tym, trafnie opisującym rzeczywistość wstępie, Tomasz Terlikowski stwierdził, że prezydent Andrzej Duda popełnił błąd, sięgając „po spór obyczajowy”, przez co Polska weszła w „ostrą fazę konfliktu”, czego skutkiem jest np. profanowanie katolickich świątyń.

 

Komentują opinie Terlikowskiego, muszę przypomnieć, że „świątynie są profanowane” w ramach „ostrej fazy konfliktu” również w krajach, gdzie nikt nie podejmował sporu ideowego i wszyscy zgadzali się na postulaty lewicy. Lewica po prostu tak już ma, jest radykalna z założenia (taką samą kulę w tył głowy dostawali i żołnierze wyklęci, którzy podejmowali zbrojny opór i rotmistrz Pilecki, który odrzucał walkę zbrojną z komunistycznym okupantem). Lewica w Polsce rozpoczęłaby ostrą fazę konfliktu niezależnie od tego, czy Polacy by w milczeniu akceptowali jej sukcesy, czy im się sprzeciwiali.

Dodatkowo trzeba przypomnieć redaktorowi Terlikowskiemu, że świat nie kończy się na zgniłym Zachodzie. W największej demokracji na świecie, czyli Indiach, rządzi nacjonalistyczna prawica religijna. Świat islamu w ostatnich dekadach przeżywa religijne odrodzenie. Bastionem prawdziwego katolicyzmu staje się Afryka. I nie ma sensu ulegać Zachodowi, który gnije, gdy reszta świata nie interesuje się zachodnią demoralizacją.

Terlikowski w swoim tekście trafnie dostrzega, że (podobnie jak na Zachodzie) wielu naszych rodaków i nami rządzących polityków jest już postkatolikami, dla których wartości cywilizacji zachodniej nie mają znaczenia i są dolegliwym ciężarem – w ramach tej posttożsamości odrzucona jest wartość prawdy, co jak zauważył Jan Paweł II w encyklikach „Centessimus annus” i „Veritatis splendor", doprowadzi do totalitaryzmu.

W opinii Terlikowskiego w Polsce tęczowa rewolucja nie została jeszcze przeprowadzona, choć zmiany tożsamości społecznej zachodzą, bo mieliśmy szczęście, że postkomuniści z SLD nie byli radykałami obyczajowymi.

Terlikowski w swoim tekście wskazał, że Polska w świecie zachodnim jest ze swoim „myśleniem o aborcji czy małżeństwie w mniejszości w naszej przestrzeni kulturowej i politycznej. Zarówno konserwatyści, jak i lewica, a także większość opinii publicznej krajów Zachodu, uznają naszą postawę za anachroniczną, by nie powiedzieć wprost nieakceptowalną. I dotyczy to zarówno lidera brytyjskiej Partii Konserwatywnej Borisa Johnsona, ulubionego prezydenta polskich prawicowców Donalda Trumpa, jak i hiszpańskich oraz niemieckich chadeków, o holenderskich czy belgijskich nie wspominając. Polska w tym globalnym sporze wewnątrz cywilizacji zachodniej jest w mniejszości, a naprzeciwko niej stoją nie tylko wielkie państwa, ale także globalne korporacje”.

Według Tomasza Terlikowskiego ani PiS, ani Kościół w Polsce (trawiony lawendowymi skandalami), nie dysponuje autorytetem, by bronić skutecznie wartości konserwatywnych – dodatkowo brakuje poważnego, zawodowego podejścia do sprawy.

Co więc proponuje Terlikowski? Zdaniem publicysty powinniśmy się zajmować ograniczeniem skali rozwodów i nie mówić o „adopcji dzieci przez pary gejowskie”, bo „nieustanne debatowanie o tym tylko oswaja ludzi z tematem. Eutanazja także nie jest w Polsce zagrożeniem”. Terlikowski proponuje też ułatwienie ''zmian'' płci w sądzie i wprowadzenie „prawnego związków partnerskich”.

Oceniając postulaty Terlikowskiego, muszę stwierdzić, że choć trafnie opisuje on nasze problemy, to równocześnie proponuje katolikom kompletnie głupie działania. We współczesnym sporze politycznym milczenie uznawane jest za zgodę – katolicy, milcząc wobec wyzwań, tak jak postuluje Terlikowski, po prostu będą postrzegani jako ci, którzy zgadzają się na tęczową rewolucję. Dopiero radykalne sprzeciwienie się lewicy odbierane jest społecznie jako wyraz braku zgody na jej postulaty. Doskonałym przykładem tego jest postawa skrajnej prawicy, która narzuciła w debacie publicznej tematy dbania o polskie interesy czy uznania żołnierzy wyklętych za bohaterów. Gdyby nie radykalizm skrajnej prawicy, dziś czcilibyśmy jako bohaterów walki z faszyzmem Armię Ludową i przyjmowalibyśmy wszelki „syf” z Unii Europejskiej czy Rosji. Ludzie, obserwując debatę na scenie politycznej, za słuszne uznają argumenty leżące pośrodku. Jeżeli tak jak chce Terlikowski, spór będzie między radykalną lewicą a liberalnym centrum, to ludzie za słuszne argumenty uznają te na lewo od centrum. Jeżeli nie posłuchamy Terlikowskiego i spór urządzimy tak, że ze skrajną lewicą będzie się spierać się skrajna prawica, to ludzie za słuszne uznają argumenty z centrum. Lewica doskonale zdaje sobie z tego sprawę i dlatego przemocą usuwa z debaty publicznej prawicowców, odbierając im wolność słowa – po to, by debata konsekwentnie przesuwała się na lewo. Środowiska lewicowe w przesuwaniu debaty na lewo nie spoczną, nawet gdy wyeliminowana zostanie prawica z debaty publicznej. Wówczas będzie podejmować próby wyeliminowania środowisk centrowych i tak Terlikowski zostanie wywalony z mediów i Facebooka.

Jan Bodakowski

Komentarze

ryszard2020.09.30 20:47
".......wzywa katolików do kompromisu z LGBT......" Z LGTB to znaczy z czym? Z "tęczową rewolucją" to znaczy z kim? Jeśli ktoś próbuje snuć pseudo uczone wywody dot,. określenia którego nie definiuje to znaczy, że ma zamiar łgać.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.30 19:19
Terlikowski NIGDY nie ukrywxl,ze jest mxsonem i zwolennikiem ideologii cywilizxcji judeo-chrzescijxnskiej. Co jednxk moznx powiedziec o wymozdzonych polskich kxtolikxch,skoro on cxle zycie pxsl sie z pieniedzy kxtolickich,x im to w niczym nie przeszkxdzxlo ???
Teresa2020.09.30 18:43
Święte słowa pana Mariusza !
Adam2020.09.30 18:15
Kardynał Wiednia, starszy człowiek, witał osobiście młodego przedstawiciela LGBT+ na schodach katedry św. Stefana. Czy taka ma być moda także w Polsce? Każdy powinien znać swoje miejsce w społeczeństwie. Aktywiści lgbt nie powinni się sprzedawać w manifach za czyjeś pieniądze na ulicach miast, nie tylko u nas. Żeby w Holandii domagali się swoich "praw" do bezczeszczenia zwłok nekrofile w lgbt? I u nas też to miałoby mieć miejsce?
Jan Radziszewski2020.09.30 16:59
@ anonimowi wybrańcy żydowskiego cezara /J 19,15) ot - muszę cie zmartwi żydzie aszkenazi - Po prześwietleniu Ducha św ""Część ludzi, która jest oddana diabłu będzie jemu wierna, a część się nawróci, jednak wielu ogarniętych działaniem demona, zgładzi działanie Aniołów Bożej Sprawiedliwości. Ludzi zatwardziałym w złu, w tym wielu Cazarów, zostanie wtrącona do piekła. "" jednym słowem bardzo miła perspektywa wcześniej niż w Izraelu Chazary wpadną do włości własnego cezara /J 19,15) by wraz nim radować się jego szczęściem pewnie wraz tobą anonimie !!!
Anonim2020.09.30 17:02
Papież Franciszek do rodziców osób LGBT: kochajcie swoje dzieci takimi, jakie są, bo "wszyscy jesteśmy dziećmi bożymi"
Podszeptom diabła mówię N I E !2020.09.30 16:57
Terlikowski czy Hołownia to jedno i to samo obu Panów wyhodowała telewizja Religia, która chyba podlegała TVN.
Richuś z Familoków2020.09.30 16:47
Katolików nie powinny obchodzić prawa LGBT jeżeli nie biorą pieniędzy od podatników a LGBT nie powinny obchodzić prawa katolikow jeśli też nie biorą pieniędzy od państwa
kxtolickx derxtytyzxcjx Polski2020.09.30 17:50
Zxs Polxkow nic nie powinnx obchodzic Rosyjskx Konfederxcjx,ktorx zrzeszx prxwdziwych pxtroptow rosyjskich,
tramadol2020.09.30 16:41
Tak tu wszyscy przezywają na Rosję a tam jest zakaz konstytucyjny takich wybryków.Sprubójcie zrobić paradę równości w jakimś większym rosyjkim mieście...
katolicka deratyzacja Polski2020.09.30 17:52
Ruskie xgencixki z Konfederxcji Idiotow popierxjx komunizm.
kibic2020.09.30 15:57
Terlikowski zwariował, ciekawe kiedy zacznie ubierać się na tęczowo !!!
sct2020.09.30 16:32
Dopiero teraz to widzisz??? U mnie zawsze był podejrzany...
Contral2020.09.30 15:38
Uwierzyłbym Dzierżawskiemu gdyby nie to , że kompromituje prolajferów.
Steve2020.09.30 15:35
Czyżby kolejny śpioch wrzucony za komuny zaczął działać?
Anonim2020.09.30 15:28
żadnych kompromisów !!! Wywalić katoli na zbity ryj, tu jest Polska nie Watykan ani III Rzesza. Wszyscy funkcjonariusze watykańskiej szarańczy: WON!!!!
sct2020.09.30 16:31
Spadaj trollu na pejsbuk lub inny onet!
Jan Radziszewski2020.09.30 16:56
muszę cie zmartwi żydzie aszkenazi - Po prześwietleniu Ducha św ""Część ludzi, która jest oddana diabłu będzie jemu wierna, a część się nawróci, jednak wielu ogarniętych działaniem demona, zgładzi działanie Aniołów Bożej Sprawiedliwości. Ludzi zatwardziałym w złu, w tym wielu Cazarów, zostanie wtrącona do piekła. "" jednym słowem bardzo miła perspektywa wcześniej niż w Izraelu Chazary wpadną do włości własnego cezara /J 19,15) by wraz nim radować się jego szczęściem pewnie wraz tobą !!!
prawy2020.09.30 15:04
panie terlikowski wiary sie nie kompromisuje.katolikiem sie jest albo nie ja proponuję aby wszyscy letni katolicy i letni księża wypisali sie z kościola, na czym ten kompromis by polegał??????????????????????????????
sct2020.09.30 16:36
Dajesz im np.w 2022 palca(Związki Partnerskie) a oni ci porwią w 2026 całą rękę(Małżeństwa, adopcje...)Czytaj:Kompromis w takich rzeczach to kompletna kapitulacja przed zboczkami.Tu nie ma miejsca na kompromis, to walka na życie lub śmierć!
matis892020.09.30 14:15
Judasz Terlikowski jest po tyłach. Na zachodzie mowa o kompromisie z pedofilami bo do tego prowadzą kompromisy z szatanem w polityce. Terlikowski powiedział by kompromis z Sodomą tak, z pedofilami nie. Niestety jak się powiedziało A to później jest B.
zuzia2020.09.30 13:30
Terlikowski powoli jest usuwany z mediów więc postanowił zaistnieć przypodobać się lewakom i dzięki temu załapać się na jakieś intratne stanowisko
Zenobiusz2020.09.30 13:10
Nie ma co - idźcie na krucjatę z LGBT. Ale zanim, to sprawdźcie ile młodzieży licealnej chodzi na lekcje religii. Jak nie zrozumiecie czym jest chrześcijaństwo i będziecie innych nawracać siłą, to za 20 lat w większości kościołów będą dyskoteki
luter2020.09.30 13:22
za to konwertytow coraz wiecej
Jan Radziszewski2020.09.30 17:05
muszę cię zmartwić Heretyku po POTOPIE ognia i siarki /Łk 17,26-30 tzw Trzy dni ciemności was heretyków nie BUDIET tylko Będą żyli Katolicy - zapamiętaj i zawczasu nawróć się na Prawdziwą Jedynie Katolicką Wiarę
Waarnemer2020.09.30 14:12
I będą dyskoteki. Nie na darmo Chrystus powiedział z zadumą "Czy jednak Syn Człowieczy znajdzie wiarę na ziemi, gdy przyjdzie?" Raczej znajdzie jej niewiele.
sct2020.09.30 16:30
Kościół nie może zmienić w tej kwestii swojego zdania, bo by nie był już chrystusowy, tylko antychrystusowy.A może jesteśmy już przed paruzją i końcem świata? Widzisz co się dzieje na świecie, epidemie, wojny itd.Mówi się też że przed końcem świata ci tzw.możni świata, widząc co się dzieje, kompletnie zwarjują(Merkel, rząd Szwecji, Francji czy ostatnio Hiszpani)i wpuszczają cudzą religię i tradycję by ten kontynent kompletnie zniszczyć. Kościół musi być w tej kwestii stanowczy, takie związki pochodzą od samego diabła, nic w tym "chrześcijańskiego", jak mówisz.
Anonim2020.09.30 12:34
W zeszlym chyba miesiacu ten zdemaskowany juz jakis czas temu mistyfikator i karierowicz - p. Terlikowski promowal skrajna lewice -pana Bidena, na Twitterze - wiemy, kim jest rywal Trumpa, Biden - to zarliwy aktywista i promotor gender, LGBTQ+++, ABORCJI NA ZYCZENIE, EUTANAZJI etc...
Agnieszka2020.09.30 12:31
Redaktor Terlikowski to swoje dzieci może sobie wysyłać, żeby mu genderowcy nauczyli je prezerwatywy zakładać, burdele projektować dla wszystkim możliwych dewiacji seksualnych i wytłumaczyli im, ze tatuś z mamusią nie tylko są zacofani nie budując związku otwartego, ale i szkodliwi społecznie, bo ich "narobili jak królików". A od reszty konserwatystów i ich dzieci to panu Terlikowskiemu WARA!
Anonim2020.09.30 12:24
A p. Terlikowski to nie ten sam, który w ramach troski o KK jako jeden z pierwszych uderzał w abp Wielgusa?
Jakub2020.10.1 0:07
Z ubeckiego kapusia Wielgusa kościół zrobił abp i lustracji duchowieństwa katolickiego nie przeprowadził. Jednak Lud Boży protestował przeciw tej niegodziwości i musiano zrobić go niepełniącym nadanej funkcji w archidiecezji. Podobnie jak lawendowca Petz'a w Poznaniu. Nie wiem, jaka była działalność w tej sprawie p. Terlikowskiego. Jednak gdy Gądecki podpisywał niegodziwy pakt ze sługami Pucina z Rosyjskiego KP, pan Terlikowski w wazeliniarski sposób poparł ten niegodziwy pakt, w GP, w brew opinii wielu katolików.
Anonim2020.09.30 12:21
Sw Pawel. 1 Kor 5 9-12 "Napisałem wam w liście4, żebyście nie obcowali z rozpustnikami. 10 Nie chodzi o rozpustników tego świata w ogóle ani o chciwców i zdzierców lub bałwochwalców; musielibyście bowiem całkowicie opuścić ten świat. 11 Dlatego pisałem wam wówczas, byście nie przestawali z takim, który nazywając się BRATEM5, w rzeczywistości jest rozpustnikiem, chciwcem, bałwochwalcą, oszczercą, pijakiem lub zdziercą. Z takim nawet NIE SIADAJCIE WSPOLNIE DO POSILKU."
Anonim2020.09.30 12:09
Mysle, ze jezeli my Polacy-chrzescijanie, my, katolicy nie odetniemy sie od Antykosciola (czyli od tych, ktorzy udaja Kosciol, czyli faryzeuszy takich jak np. p. Holownia, o.Szustak czy p.Terlikowski) to naprawde nie bedzie dobrze. Nie mozna sluzyc dwom panom. W tej chwili wiemy troche wiecej KTO JEST KIM w naszym Kosciele, wiec odseparowanie sie od tych zaklamanych 'katolickich' przewodnikow powinno byc juz prostsze niz trzy lata temu, choc tez nie latwe. Potrzebujemy jednak przewodnikow. Czy dobrzy, madrzy ksieza - np. ks. prof.Chrostowski, ks. Oko, ks. Glas, ks Pelanowski nam w tym pomoga?? Wierze, ze tak. Szczesc Boze, nasi ojcowie i bracia. Sursum corda!
Anonim2020.09.30 11:36
Panie Terlikowski NIGDY nie będzie kompromisu między BOGIEM a szatanem. Co się z Panem stało ????
"świat nie kończy się na zgniłym Zachodzie"2020.09.30 10:56
Bodakowski rzuca teksty niczym Arnie w "Czerwonej Gorączce" :)
naczelny "michnik prawicy" Sakiewicz2020.09.30 10:55
II "michnik prawicy" Terlikowski. Bó was osądzi za tę sprawe sprzedajni pisowscy judasze: https://www.youtube.com/watch?v=OMMnI_UzfME&t=8s
meg2020.09.30 10:47
daj komuś palec, a weźmie całą rękę.
Owoc POPiSowej masonerii!2020.09.30 10:30
A może flądra coś o protestach rolników w W-wce?
Prawda w oczy2020.09.30 10:30
PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" np pedofilia, zoofilia, koprofilia
Anonim2020.09.30 12:04
Ta sama pedofilia, która jeszcze niedawno była legalna w Watykanie?
Dudirobson2020.09.30 12:19
Ale zabłysnąłeś. Siadaj do zmywaka, bo cię zwolnią.
Zenobiusz2020.09.30 13:11
Skąd wiesz? Próbowałeś tego? Czy może zawiedziona miłość? :)
ala2020.09.30 10:12
nie zaczynał we Frondzie - zaczynał jako szef ekumenicznego portalu kosciol.pl Strasznie był wtedy przeczulony, żeby nie urazić Żydów protestantów itd. Potem zrobił się wielkim katolikiem...
Bożena2020.09.30 9:54
Dogadywanie się z tymi, którzy nie mają nic do powiedzenia , pokazujący na ulicach swoje zubożenie, nie przyniesie żadnych efektów. Zrównywanie się z opłaconymi i podburzonymi - emocjonalnie skrzywdzonymi narzędziami "zła", którzy w jawny sposób słowem i czynem udowadniają, że nie mają nic do powiedzenia, jest niczym czerpanie wody dziurawym wiadrem. Co można powiedzieć komuś, kto nie chce słuchać? a za swoje wariactwa dostaje wsparcie i kasę? Dialog wymaga rzetelnego, uczciwego zaangażowania się i przynajmniej minimum chęci, obu stron, by nie tylko mówić, ale i słuchać - przyjąć argumenty drugiej strony i do niech się odnieść. Czy to jest możliwe? Jak z Michałem Sz. można rozmawiać skoro on tylko głosi - nonsensy i wykorzystuje możliwości medialne do prowokacji? W TVP Info zapraszani byli i są przedstawiciele związani z LGBT. Oni nie słuchali, nie odpowiadali na pytania - atakowali i przerywali innym wypowiadającym się. Tych, którzy chcą z nimi debatować, panu Tomaszowi Terlikowskiemu życzę opieki Ducha Świętego i oczywiście sukcesów....
Rakieta patriot2020.09.30 9:27
Jeżeli ktoś poweźmie tylko myśl, żeby paktować z diabłem, to w tym momencie już przegrał.
Polak Katolik2020.09.30 8:59
Będziecie się smażyć w piekle, frondelkowe pomioty szatana.
bogdanus2020.09.30 8:47
Kompromis ze złem? Na starość chyba .....
R2020.09.30 4:15
- chcesz ratować dzieci przed adopcją przez LGBT? adoptuj je sam lub wspieraj chrześcijan którzy to robią, - chcesz aby nie było aborcji ani morderstw ? - urzeczywistnij miłość Boga w sobie, - Bóg proponuje aby Jemu pozostawić wymierzanie sprawiedliwości na tym świecie
Cool2020.09.30 8:29
zapomiałeś napisać, żeby jeszcze policzek nadstawić i i tolerować wszystki i wszystkich bez wyjątku.
Janek2020.09.30 8:40
Adoptowanie dzieci to próba ich ratowania. Czasem skuteczna, czasem samobójcza. Wiem coś o tym. Zgoda na adopcje dla osób z takimi skłonnościami to robienie z dzieci jakiegoś przedmiotu doświadczenia i doświadczania. A co do wymiaru sprawiedliwości Pana Boga- nic nam do Jego wymiaru sprawiedliwości. My Jego wolą, na tym padle łez, jesteśmy osobiście odpowiedzialni za jakiś porządek rzeczy doczesnych, także w wymiarze moralnym. Będzie to, na co pozwolimy lub czemu się nie sprzeciwimy. A zgorszenie maluczkich... A potem Sąd.
Janek2020.09.30 1:52
Naprawdę mam się zgodzić na ten bełkot o tolerancji rozumianej jako akceptacja? Dlaczego normą ma być obnoszenie się z jakiej strony kto kogo i w jakich konstelacjach? Ja myślę że niektóre dewiacje można tolerować ale nie zapraszać tych ludzi aby pomalowali nam świat tęczową obrzydliwą i agresywną kredką. A chętnie napisaliby nam jakiś zbiór totalitarnych norm który trzeba będzie przestrzegać pod sankcją karną. Cały ten ruch to oczywiste zagrożenie dla wolności sumienia i słowa.
Marco Breslaviano2020.09.30 1:17
Pan Terlikowski jako etatowy katolik wypuszcza po prostu balon próbny i na polecenie pisowskich neobolszewików bada, sonduje i urabia katolicki elektorat, przygotowując grunt pod to, co za jakiś czas zapewne się stanie. Chodzi mianowicie o rezygnację z jakiejkolwiek walki z tęczową zarazą czy szerzej walki cywilizacyjnej, która to rezygnacja jest zapewne jednym z punktów nieformalnego aneksu do niedawno podpisanej umowy wojskowej z naszymi "amerykańskimi przyjaciółmi". Innym ważnym punktem tego dealu są oczywiście uroszczenia żydowskie, które już niedługo wrócą do oficjalnej agendy zarówno USA, jak i Izraela jako instrument "upokarzania Polski na arenie międzynarodowej" i w konsekwencji wymuszenia wypłaty owym szantażystom 300 mld dolarów. Najśmieszniejsze jest jednak to, że sodomickie lobby w osobach 50 ambasadorów dowodzonych przez silikonowo-botoksowego stwora Mosbacher zaatakowało Polskę tuż po tym, jak jej władze podpisały z Amerykanami ową wiekopomną umowę wojskową. To byłoby śmieszne, gdyby nie dotyczyło nas osobiście. W tej sytuacji portalowi obrzezanemu nie pozostaje nic innego jak zrzucić wszystko na ruskie onuce z Konfederacji.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.30 18:23
Konfederxcjx to Rosjx i Rozbiory. X Putin to podnoek Sxtxnyxchu.
Bo wicie rozumicie Bodakowski2020.09.30 0:48
jest tak - dr Terlik co prawda też zaczynał na Frondzie, ale dzisiaj jest już pracownikiem naukowym.
ala2020.09.30 10:07
nie zaczynał we Frondzie - zaczynał jako szef ekumenicznego portalu kosciol.pl Strasznie był wtedy przeczulony, żeby nie urazić Żydów protestantów itd. Potem zrobił się wielkim katolikiem...
Józia2020.09.30 0:23
NON POSSUMUS!
Po 11 ...2020.09.30 8:02
Canis timidus vehementius latrat quam mordet :)
Anonim2020.09.30 0:11
Saghir i Robins (1978) badali przyczyny prób samobójczych wśród homoseksualistów - okazało się, że 2/3 prób podejmowanych było wskutek rozpadu związku, a nie braku zewnętrznej akceptacji związku. Podobnie Bell i Weinberg (1981) stwierdzili, że główną przyczyną prób samobójczych wśród homoseksualistów był rozpad związku. Ponieważ poziom promiskuityzmu u homoseksualistów jest drastycznie wyższy niż u heteroseksualistów, a 'stałe' związki krótsze, większa liczba prób samobójczych nie budzi zdziwienia. Jak widzimy, przyczyną samobójstw wśród zboczeńców seksualnych są inni zboczeńcy. Szantaż moralny to przemoc.
Glaudiusman2020.09.29 22:42
Należy ostro pogonić redaktora za te jego poglądy nieprzemyślane. Nie zgadzam się z nim w wielu głoszonych przez niego tezach, które są modernistyczne i liberalne. A więc precz.
Suweren2020.09.29 22:46
Wydaje się, że obecnie "precz" jest czymś bardziej "postępowym" (a na pewno bardziej wspóczesnym) niż "let`s agree to disagree" :)
Bodakowski do tablicy!2020.09.29 22:00
Oj Bodawkoski! Twój mózg cały czas ewoluuję, ale niestety w niewłaściwą stronę. Pełno w twoim streszczeniu wywiadu ogólników, nie wiadomo, czy kalafiora Dzierżawskiego, czy twojej proweniencji. Nawet nie wiecie, jak boli humanistę czytanie takiego pustosłowia!
Suweren2020.09.29 22:18
Lepsze pustosłowie niż póstogłowie. Bez względu na wykształcenie. Dobranoc. Kurtyna.
Natalja Siwiec2020.09.30 9:23
To tylko Bodakowski, nie wymagaj. Fronda wciąż nie umie zatrudnić dzienikarza.
Halina2020.09.29 21:44
Terlikowski to narcyz, który bez problemu poświęci prawdę by połechtać własne ego. Jego rady to kapitulacja przed lewactwem.
Zgodzicie się, zgodzicie.2020.09.29 21:33
Przypomnijcie sobie jak to było z nowelizacją ustawy o IPN.
AAAtomek2020.09.29 22:40
NieJaka porażka?
Włodzimierz Nechamkis2020.09.29 21:14
Takich komentatorów, matołków, niedojebków, internetowych tłuków wszelkiej maści, to tylko na fronda.pl można znaleźć.
Beno2020.09.29 21:12
Chrześcijanie w Polsce zachowują się tak samo teraz jak i przed 30, 40 laty. To nie chrześcijanie atakują innych, to chrześcijanie i kościoły są dzisiaj są atakowane przez nienawistnych lewaków. Ludzie o innej orientacji seksualnej mogą chodzić spokojnie po ulicy, iść do kina, do teatru, do restauracji. Ale ostatnio powstała jakaś nowa moda prowokacji tych ludzi, obnoszenia się swoją odmiennością, pchania się do szkoły i szukania kontaktów z dziećmi, chęć adoptowania dzieci i wszelka propaganda w tym względzie, więc reakcja wywołuje kontrreakcję i społeczeństwo mówi "nie" takim wybrykom. Mniejszość nie ma prawa zdominować większości. A Terlikowski to Judasz. lewacki bojówkarz, którego zadaniem jest dowalić kościołowi, a w nim największym dostojnikom, a więc biskupom. Szprotkami się on nie zajmuje tylko rekinami.
Maria Błaszczyk2020.09.29 23:13
No tak. Jedna dwunastolatka z Kozienic pchała się do szkoły. Nie żyje, przez takich jak Ty , co ją zaszczuli. A to nie jest pierwsze dziecko, panie prolajferze. Jest kolejna. Po Dominiku, Kacprze, Wiktorze i wielu, wielu innych, w których przypadku homofobiczna czy transfobiczna agresja, która ich do tego doprowadziła, nie została ujawniona mediom. A już co do adopcji - jakim "człowiekiem" trzeba być, by odmawiać dzieciom rodziny. A ttym, które rodzinę mają, ale tęczową, uregulowania ich sytuacji prawnej, by była ona zgodna ze stanem faktycznym i zabezpieczała ich interesy... To się w głowie nie mieści... I nie, nie mogą sobie chodzić po ulicy. Bo są napadani. "Katolicy" już tak stracili hamulce, że napadają nawet dzieci, o ich orientacji wnioskując np. na podstawie koloru ich włosów.
Michał Jan2020.09.29 23:35
12-latka o orientacji? Pogratuluj sobie sukcesu.
Maria Błaszczyk2020.09.29 23:42
Ale co ja mam sobie gratulować??? Nie żyje dziecko, bo je zaszczuto. Jej orientacja jest skądinąd bez znaczenia, bo np. w przypadku Dominika nikt nie zna jego orientacji, po prostu tego nie wiemy - ale zaszczuć go z powodów homofobicznych można było... Swoją drogą - jak zapewne wiesz, bo na Frondzie przeprowadzono śledztwo, jedno z mojego rodzeństwa jest nieheteronrmatywne. I choć oczywiście dowiedzieliśmy się o tym dużo później - to był queer już w przedszkolu. Do tego - leworęczny, jak to czesto bywa. Dopiero po kilkunastu latach dotarło do nas, że to było dość ewidentne już w wieku kilku lat.
Anonim2020.09.29 23:48
Jakby nie oszalałe z NIENAWIŚCI publiczne występy zboczeńców seksualnych, nie byłoby problemu. Jakby nie molestowanie i przerabianie na zboczeńców dzieci, nie byłoby problemu. Nb każdy normalny rodzić, jak tylko przyuważy jakieś zboczone "dziecko lgbt", powinien je przepędzić gdzie pieprz rośnie, no chyba ze chce mieć sam w domu zamiast zdrowego dziecka, kolejnego zboczeńca. To działa dokładnie tak samo, jak z skądinąd sympatycznymi dealerami twardych narkotyków. Kto jest tak głupi że pozwoli na kontakty jego dziecka z osobnikiem już wciągniętym, sam będzie miał w domu narkomana ze wszystkimi tego konsekwencjami.
Maria Błaszczyk2020.09.30 0:24
Jakby nie nagonka na nich, to by nie było żadnych występów. Chociaż właściwie, to nie wiem, co nazywasz występem. Bo jak katolikom sie wydaje, że klasyczny dość feministyczny symbol, czyli Królewska Wagina to symbol katolicki i osoby LGBT go "sprofanowały" - to właściwie nie wiem, czy jest coś, co nie jest katolickim symbolem. I póki co - molestuje zupełnie kto inny. I kto inny murem za molestującym stoi. A bycie osobą LGBT nie jest tym samym, co bycie zboczeńcem. Zboczeniec to np. ktoś, kto gwałci kogoś. Nawet troszeczkę. Albo nawet bez wytrysku. Albo dlatego, że koledzy z domu zakonnego nie mają nic przeciwko. To są zboczeńcy. A nie niewinne dzieciaki, które takie się urodziły. Całe szczęscie, że tatuś Leonarda da Vinci nie był takim pomylonym nienawistnikiem. Albo Michała Anioła. Albo Caravaggia. Bo kto by takie piękne dzieła religijne katolikom namalował?
Marek Blaszczyk2020.09.30 2:30
Szanowny tchórzu Anonimie! Już lepiej zostań na tych swoich stronach z gejowskim porno, zamiast pisać takie wredne głupoty. Trzeba być kompletnym zbokiem, żeby wzywać do wyrzucenia własnego dziecka z domu. Matką czy ojcem jest się do końca życia. A trzeba być kompletnym dewiantem, żeby zerwać z dzieckiem z powodu jego leworęczności, wzrostu, czy innej cechy wrodzonej takiej jak homoseksualność. I tak fanatyzm plus kłopoty z własną seksualnością doprowadziły Cie do wzywania do rozbicia POLSKICH RODZIN. Niestety takich świrów jest więcej. Napuściliście bandytów na nasze dzieci, które podejmują jedyną racjonalną decyzję - wyjeżdżają z kraju , w którym rządzą świry. Na pewno ucieszy Cię wiadomość, że na niedawnym spotkaniu rodziców LGBT okazało się, że właściwie wszystkie nasze dzieci, w tym jedno z moich, podjęły decyzję o wyjeździe z Polski. Rozbiłeś do spółki z kumplami tysiące polskich rodzin. Ponieważ przykłady terroryzowania osób LGBT Ciebie ucieszą podaję kilka "pomyłek" świadczących o tym, co robicie. - pobita matka, która na ulicy uścisnęła nastoletnią córkę - pobita ciotka idąca pod rękę z siostrzenicą - zwymyślany od ostatnich ojciec jadący tramwajem z kilkuletnią córeczką z tęczowymi spinkami we włosach - rozwalone kopami stoisko sprzedawcy pieców, bo Twojemu kumplowi przeczytało się "ZMIEŃ PŁEĆ" zamiast "ZMIEŃ PIEC" Ale, jak mawiali Twoi mistrzowie z KGB, gdzie drwa rąbią , tam wióry lecą... Moje imię i nazwisko są prawdziwe, jestem współzałożycielem stowarzyszenia rodziców osób LGBTQIA. Z przyjemnością dowiodę przed sądem, że zasłużyłeś na każdy bluzg, który dostałeś. Ale do tego nie dojdzie. Zostaniesz przed swoim komputerkiem wpatrzony w penisa penetrującego odbyt
Anonim2020.09.30 9:32
Homoseksualność nie jest wrodzona, tylko nabyta - poprzez molestowanie, nagabywanie, seksedukowanie, indoktrynowanie itp metody robienia dzieciom budyniu z mózgu. Homo z urodzenia jest 0,5% dorosłej populacji, homo po seksedukacji jest 15% a czasem i 25% populacji, przy czym większość z tych 15-25% to lesby. Wynika z tego, że Imperium USA, które tak maniakalnie wspiera Sektę LGBT, opracowało genialny sposób na likwidowanie niewygodnych populacji - narzucając propagandę zboczeń "sterylizujemy" psychicznie 30% albo i 40% młodych kobiet. To jest ludobójstwo gorsze od hitlerowskiego a wy je wspieracie.
Anonim2020.09.30 12:19
Szanowny nie anonimie. Po pierwsze nie namawiam do wyrzucania własnego dziecka, bo rodzicem jest się na całe życie, nawet jak dziecko wynosi z domu fanty, pije, ćpa czy robi inne okropne rzeczy. Namawiam do zakazywania kontaktów z kręcącym się obok naszego dziecka "podrywaczem lgbt", dokładnie tak samo jak zakazywalibyśmy kontaktów w przesympatycznym dilerem, co powinno być jasne. Po drugie - homo w 95% nie jest wrodzone, tylko nabyte - głównie dzięki waszym staraniom i waszej propagandzie, która unieszczęśliwia, niszczy i pcha do samobójstw kolejne osoby. Bo zboczeńcy nie popełniają samobójstw z winy otoczenia, tylko z winy swoich "partnerów", przemocowych i niewiernych, na co są badania. Jak przestaniecie wmawiać dzieciom że mają nie po kolei w głowie, przestaną robić sobie krzywdę. Po trzecie - nikogo nie "napuszczam", ani nie napuszczałem, a wśród moich znajomych za młodu było 2 może 3 takowych i nikt cyrków nie robił, nie ganiał, nie bijał, nie było tematu i tak być powinno. To się nazywało takim przestarzałym już słowem jak tolerancja. Cyrk robicie teraz. Może przestańcie, a sytuacja wróci do normy i nikt nie będzie czepiał się tęczowego wiatraczka. Byłoby miło. Byłoby miło, jakbyście zeszli ze szklanej wierzy poczucia własnej lepszości i zrozumieli, że to wy i wasze szalone żądania jesteście główną przyczyną wrogości wobec nieszczęśników, w których rozniecacie poczucie urojonych krzywd i fantomy prześladowań. Szantaż moralnym jakiego notorycznie się dopuszczacie to przemoc.
BieS2020.09.30 22:25
Wreszcie pokazałaś kim jesteś,. Wychodzi na to, że zatwardziała aktywistka LGBT. Normalny człowiek nie nazywa zboczeńcami homoseksualistów aby ich obrażać ale aktywiści głoszący ideologię LGBT, która ma za zadanie zniszczyć rodzinę i wszelkie zasady moralne to już zasługują na miano zboczeńców bo wymyślili nawet płeć kulturową, bi nienormatywną a nawet coś około 50 płci i chcą to na siłę przeforsować. Tolerancja, jak zapewne wiesz aktywistko, polega na znoszeniu kogoś cierpliwie wytrzymując. To jest prawdziwa definicja tolerancji a wy jak to przeinaczacie wprowadzając retorykę roszczeniową do terroru włącznie i afirmując te przecież chorobliwe zachowania.
Michał Jan2020.09.29 23:54
Jeżeli ktoś zaszczuł, to rówieśnicy, a dzieci niestety są małymi potworami, które dość solidnie ostatnio karmicie. Jeżeli ktoś ma jakieś skłonności, to raczej nie powinny jeszcze się w pełni uświadomić w wieku 12 lat. Ale dzięki nieuchronnemu postępowi, we Francji pigułki wczesnoporonne mają być dostępne dla tak małych dziewcząt, bo dość licznie (brawo edukacja seksualna!) w ciążę zachodzą. Taka immanentna przypadłość lewicowości - bohaterska walka z problemami stworzonymi przez siebie.
Maria Błaszczyk2020.09.30 0:38
Ale to nie o jej skłonności chodzi, uświadomione lub nie, tylko o homofobię. Swoją drogą, współczesna dwunastolatka to osoba śrdnio ponad rok po menarche, więc chyba wie, kto ją pociąga na ogół, ale nie w tym rzecz. Jak jakiś gnój atakuje dziecko na plaży, bo ma włosy kolorowe - to tylko jego projekcja, jakiej to dziecko jest orientacji. To chodzi o tp, że banda faszystów uznała, że oni decydują, kto ma prawo żyć, a kto nie. I tyle. A dzieci są potworami, gdy się z nich potwory uczyni. Dzieci traktowane jak ludzie, traktują innych jak ludzi. Z empatią. Do tego w krajach rozwiniętych dzieci zachodzą w ciążę rzadziej, a nie częściej, a edukacja seksualna ma tu niebagatelne znaczenie. Tam gdzie jest - zachodzi w ciążę jeszcze mniej dziewczynek. We Francji wskaźnik ciąż nastolatek jest praktycznie stały od 3 dekad. Tej bzdury o pigułkach wczesnoporonnych nawet nie chce mi się sprawdzać. W jakim sensie są dostępne???
Anonim2020.09.30 1:04
Jeśli ktokolwiek na zachodzie zachodzi rzadziej w ciążę, to m.in. dlatego że został zgwałcony pod pozorem seksedukacji i przerobiony na zboczeńca geja lub lesbijkę, a tacy "ludzie" w ciążę raczej nie zachodzą, ani nie przyprawiają o ciąże koleżanek. Druga przyczyna to zamiana normalnych chłopaków na semibezpłodnych uniseksualnych niby-gejów, zatrutych wegańską paszą dla bydła, wytwarzających ułamek prawidłowej liczby zdrowych plemników.
Maria Błaszczyk2020.09.30 1:09
O, cześć Zerro :-*
Anonim2020.09.30 12:29
O cześć. Ale właściwie dlaczego nie podobają się "ciąże nastolatek"? To przecież całkowicie naturalne dla naszego gatunku. Zawsze cezurą było 12 lat, no ale wtedy świat był normalniejszy i przeciętna panna młoda przy swoim pierwszym ślubie miała lat 18 czy 20, a nie 30+. Średni wiek notowany w dokumentach był co prawda wyższy, ale to dlatego, że ćwierć kobiet zostawała wdowami przed 40-stką, i wychodziła za mąż ponownie.
Maria Błaszczyk2020.09.30 18:20
Ciąże nastolatek nie podobają się tylko tym, którzy uważają, że życie dziewcząt i kobiet ma wartość. Reszta rzeczywiście ma to w nosie. Przypomnijmy, z czym wiążą się ciąże przed osiągnięciem pełnej fizycznej dojrzałości: zwiększone ryzyko poronienia - no i śmierci z nim związanej, porodu przedwczesnego, nadciśnienia indukowane ciążą, infekcji dróg moczowych, małowodzia, hypotrofii płodu, gestozy, przedwczesnego oddzielenia się łożyska, stanu przedrzucawkowego i rzucawki, anemii, niedożywienia, i wielu innych komplikacji. Wskutek których śmiertelność nastoletnich ciężarnych i położnic i prawdopodobieństwo donoszenia zdrowej ciąży, są dużo, dużo niższe niż rozwiniętej kobiety. No ale jak pisałam - to argumenty tylko dla tych, dla których życie osób płci żeńskiej ma jakąkolwiek wartość.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.30 18:06
Blxszczyk fxnxtycznx wxrixtkx nienxwidzxcx Polski i Europy. Komunisci ZXWSZE klxmix.
Michał Jan2020.09.30 7:25
Pigułki wczesnoporonne dla 12-15 (teraz są od 15) właśnie forsuje JE Marlena Schiappa. Są, czy nie ma, pojawiło się na nie zapotrzebowanie. Brawo! A co do prześladowań, to rzecz ma się dokładnie, jak w "Siekierezadzie" - nie podrywał miejscowych panien, to "a ty czego nie tańcujesz, nasze dziewczyny ci się nie podobają?". Jak ktoś ma podpadziochę, to go prześladują i tyle. Teraz wypromowaliście "homoseksualistów", to wyzywali nieszczęsnego od takowych. I co teraz? Chcecie przekonać tych łobuzów, że homo nie wolno prześladować? Przecież to zadziała, jak płachta na byka.
Maria Błaszczyk2020.09.30 18:29
No więc znalazłam. Wiedziałam, że to bzdura. Nie chodzi o pigułki wczesnoporonne, tylko antykoncepcji postkoitalnej. Tzw. dzień po. Czyli nie takie, co powodują poronienie, jak sugerujesz, tylko które zapobiegają zapłodnieniu. On własnie zapobiegają aborcjom. Jak można tak kłamać? A pigułki wczesnoporonne są dla nastolatek na dawnych zasadach, czyli nazwanie tego "dostępem" jest zwykłym łgarstwem. A co do prześladowania homoseksualistów - no cóż, jak Ci nie przeszkadza, że na marsze przychodzą ludzie z bombami, faszole łamią dzieciom kosći. ludzie są bici i napadani, żąda się od nich, by przestali istnieć, a przynajmniej mieszkać w Polsce, jeżdżą ciężarówki twierdzące, że są pedofilami i chcą uczyć czterolatki masturbacji, dzieci są gnojone w szkołach - to ja nie wiem, co jest prześladowaniem.
Wikipedia2020.09.30 12:52
"U polskich dziewcząt występuje średnio w wieku 12 lat i 9 miesięcy"
@Michał Jan2020.09.30 0:52
Myślisz, że Jadwiga Andegaweńska w momencie zawarcia małżeństwa też nie miała orientacji?
Michał Jan2020.09.30 7:28
Ktoś się jej o to chociaż pytał?
Anonim2020.09.30 0:08
W sytuacji permanentnego zagrożenia, jakie dla dzieci normalnych ludzi stwarzają tzw "Dzieci LGBT", nie ma się czemu dziwić. Natura stara się uchronić gatunek przed eksterminacją. To proces równie naturalny, jak przepędzenie chorego osobnika precz ze stada Naczelnych. Zwalczacie katolicyzm, nad czym boleję, który te sprawy regulował w sposób na wskroś cywilizowany, będziecie mieli Jihad i zamachy bombowe na zarażonych. Wasz wybór, więc nie wiem dlaczego się wam nie podoba. Idee mają konsekwencje, Idea LGBT również.
Maria Błaszczyk2020.09.30 0:51
Ale Ty wiesz, że zachowania homoseksulne są powszechne w przyrodzie. Do tego częściowo dziedziczone. Co oznacza, że jest to mechanizm ewolucyjnie przystosowawczy. Sprzyja przetrwaniu gatunku. I na szczęście, nikt rozsądny nie przepędza osób LGBT. Bo wiesz, nasza cywilizacja to na gejozie jest zbudowana. Jak sobie cenisz nasze klasyczne korzenie - ci wszyscy Sopkratesi, Platoni, Euklidesi, Eurypidesi... Aleksander Macedoński. Te przygody Julka Cezara z królem Nikomedesem w Bitynii. Cały kościół katolicki z jego Watykanem, zdobnym we freski Michała Anioła. Z Caravaggiem ukochanym przez tylu hierarchów. Największy geniusz Renesansu, Leonardo da Vinci, co i Ostatnią Wieczerzę namalował, i ładnego aniołka z cyckami i wzwodem... Kto z nas nie lata z dziećmi co roku na "Dziadka do orzechów" tego przesłynnego geja Czajkowskiego? Chociaż ten ostatni to akurat jeden z przykładów - obok np. Alana Turinga, jednego z najgenialniejszych matematyków w historii czy Oskara Wilde'a, którego oszalałym z nienawiści zbokom udało się wysłać na tamten świat. Gratulacje.
Anonim2020.09.30 0:57
Zżeranie żywcem ofiary też jest powszechne, czy to przez drapieżników, czy to przez bakterie. Nasza cywilizacja zbudowana jest na zaprzeczeniu prymitywnym odruchom (zboczeniom homoseksualnym, poligamii) co dokonało się dzięki wynalazkowi chrześcijańskiego małżeństwa, co dało realną szansę większości mężczyzn i pozwoliło im na rozwój nauki i techniki.
Maria Błaszczyk2020.09.30 1:18
Ależ skąd, właśnie wykazałam, ze nasza cywilizacja jest zbudowana na niezaprzeczaniu homoseksualnym odruchom. Już pisać mi się nie chce o faworytach królów francuskich, liczbie pracownic seksualnych na obywatele wiktoriańskiej Anglii czy nawet wspominać o pani Dulskiej i ówcześnie stosowanych rozwiązaniach... Chrzęscijańskie małżeństwo to zawarła pani Marta Kaczyńska - a potem z pierwszym mężem procesowała się, że dziecko urodzone w czasie jego trwania było dzieckiem męza numer 2. Chrześcijańskie małżeństwo pana posła Pięty, pana senatora Bonkowskiego, pana posła Zbonikowskiego, pana Bulteriera Kurskiego itd. - gdzie tu monogamia? Odróżniajmy bajki od rzeczywistości, bo dorośli jesteśmy.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.30 18:37
blxszczyk xrogxncki niedouczony kretyn,oddxjxcy dziecko zboczencom. Blxzen z kompleksxmi wduchu GW.
Beno2020.09.30 12:37
Jak na razie, to zboki napadają na normalnych ludzi na ulicy, malują ciężarówki, a jak dostanie taka, co to napada innych sprayem po oczach, to jest ofiarą, ponadto pchają się do szkół, malują wszystko na tęczowo, żeby zaistnieć. I kto tu jest ofiarą, a kto prowokatorem i zwykłym chuliganem?
Styki2020.09.29 21:10
Czytajcie o objawieniach w Quito a wszystko bedziecie wiedzieli co obecnie sie dzieje na swiecie.
maroko2020.09.29 20:54
Terlikowski widać się nawrócił...ja cierpiałam za homoseksualistę...jestem wściekła na Boga, mam Go za kłamcę...bo osądził mnie w śmierci klinicznej na piekło z powodu osoby homo, która niegdyś była dla mnie młodej zgorszeniem...a zrobił to po to aby postraszyć mnie piekłem, abym poszła do tej osoby i dwóch innych czubków....przeprosiła i powiedziała im że Bóg ich kocha...sponiewierał moją godność dla jakiś Parszywców!
Palindrom2020.09.29 20:45
Terlikowski ma coraz ciekawsze odloty.
astm.2020.09.29 20:37
Kompromis ,ale jaki ? Oni nas obrażają a my będziemy prosić o kompromis.
Suweren2020.09.29 20:44
Co cię obraża? Ich istnienie? Tęcza na pomniku? Prawdziwy Katoik, wie do kogo przyszedł Jezus, "Panie Miachale".
Spierrdalaj Adaś2020.09.29 20:59
masz swój nudny syf.
Suweren2020.09.29 22:33
Mam swój syf. Ciebie.
Beno2020.09.29 21:20
Suweren. A Matka Boża w tęczy, na kościołach tęcze, wasze obleśne marsze, gdzie pokazujecie waszą goliznę i inność, ataki na ciężarówkę, na dziennikarzy, szczekacie jak psy, pchacie się do szkół, by dzieci deprawować - jest to normalne? Gdzie wasza tolerancja? Gdzie wasz szacunek dla innych? Gdzie wasza miłość bliźniego, o której tutaj często piszecie?
Suweren2020.09.29 22:01
Jakbym słyszał akichś zas... beduinów.
Michał Jan2020.09.29 23:01
Co to za argument?
Suweren2020.09.30 0:00
Słusznie, zasr. blisko- i środkowowschodnich fundamentalistów.
Michał Jan2020.09.30 0:05
Argumentów nie zastąpisz kwiecistością epitetów.
abcd2020.09.29 20:18
Taki niby naiwny, czy szkodnik? Dla LGBT każdy kompromis to punkt wyjścia do nowych żądań. To, że heretyk Bergoglio, zwany papieżem, najchętniej napisałby Biblię na nowo nikogo do niczego nie zobowiązuje!
Suweren2020.09.29 20:34
Nie jednego takiego heretyka mieliście, a historię piszą zwycięzcy.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱 i spółka2020.09.29 20:05
Jak ja nienawidzę tej katolickiej Polski! Jak ja nienawidzę Kościoła, księży, Krzyża, Eucharystii, Bożego Miłosierdzia, świętych! Nie dziwcie mi się, nie oburzajcie. To mój pan, szatan, przegrany na całą wieczność anioł zła i kłamstwa, który nie chciał służyć Bogu, tak mi każe... Dzięki Kościołowi tyle dusz w Polsce unika ognia piekielnego! A ja tak się staram, by im wmówić, że piekło to fikcja… I wszystko to na nic!
Penelope2020.09.29 21:38
"Nadciąga triumf Niepokalanego Serca Maryi i tego nie da się już zatrzymać". Nie wściekaj się, spróbuj dołączyć!
Michał Jan2020.09.29 19:53
Mam propozycję kompromisu z elgiebetowcami. Jak ich tak uwiera inne opodatkowanie niż członków rodzin, to niech się przyłączą do postulowania zniesienia PIT albo chociaż likwidacji podatku progresywnego. A także do całkowitego zniesienia podatku spadkowego. Krytyka Polityczna kiedyś postulowała 100% podatek spadkowy (chociaż pierwotna siedziba była w domu odziedziczonym), ale tu kompromisu bym nie widział, choć też zrównuje (z ziemią).
Suweren2020.09.29 20:01
Panie Michale, nie szalejmy. Uznanie partnera/partnerki za stronę postępowani spadkowego + (ewentualnie) ugi ze względu na wspólne prowadzenie wspólnego gospodarstwa + decyzje medyczne. To moim zdaniem są punkty, na które jako nowoczesne państwo powinniśmy się zgodzić. A oprócz tego ulgi rodzinne, dla osób, które, bez obrazy proszę, faktycznie wychowują dzieci.
Michał Jan2020.09.29 20:11
Dlaczego tak proponuję: 1) Znacznie prościej i mniej niesprawiedliwie (w liniowym też lepiej zarabiający płaci więcej); 2) Związki partnerskie, zakładając poważne ich traktowania przez homoseksualistów, nie mogą być tylko dla nich, bo to by była dyskryminacja, więc mamy do czynienia z rozwadnianiem rodziny z jej dobrodziejstwami (związki partnerskie siłą rzeczy zawierane są na mniej trwałych podstawach od małżeństwa - takie "a co tam"); 3) Jaką możemy mieć gwarancję, że na związkach partnerskich się skończy (vide: Francja)?
Suweren2020.09.29 20:23
Zgadzam się w wielu aspektach, ale nigdy nie osiągniemy utpii, w której wszyscy są mądrzy, rozważni i pragmatyczni. Chodzi o to, żebyśmy się teraz zastanowili, jaki kompromis pomiędzy ideałem a życzeniowością i dążeniowością jesteśmy w stanie w danym momencie wypracować. Gwarancji nie ma żadnych, społeczeństwa będą ewoluować i pytanie brzmi, czy pozwolimy im ewoluować swobodnie, czy mając za sobą rozum pokierujemy własną ewolucją. Tak, też widzę pewną niepewność związaną z niestabilnmi związkami, ale czy jeśli dwie osoby (pleć nie ważna) prowadzą wspólnie gospodarstwo domowe, możemy odmówić im ulg jeśli mają ją bezdzietne małżeństwa? Wgl... co to za pomysł ze specjalnym opodatkowaniem z tego tytułu?!
Michał Jan2020.09.29 20:45
Powyższe potwierdza słuszność mojego postulatu, żeby wprowadzić podatek absolutnie liniowy. Co śmieszne - taki właśnie był w PRL-u. Pracodawca rozliczał wszystkich pracowników ryczałtem, nikt nie dostawał biegunki pod koniec kwietnia, US nie miał dostępu do dochodów poszczególnych osób, nie trzeba było rozważać, kto może rozliczać się wspólnie, a kto nie. Jedyna wada - nie miało się czarno na białym przed nosem, ile pieniędzy odebrał rząd.
Suweren2020.09.29 22:41
Utopia. PRL też miał nią być.
Michał Jan2020.09.29 22:48
Utopia? Jeden z 3x15 w programie PO A.D. MMV. Jedyne przeszkody, to mentalność (nie bierz tego sobie za bardzo do serca) i dziesiątki tysięcy urzędników US, którzy przestaną być potrzebni.
Suwren2020.09.29 23:00
Nie biorę, nikt nie jest w 100% obiektywny. Pomijając ten aspekt, nie byłbym ani rozważny ani pragmatyczny, gdyby uważał inaczej :) Jestem jak najbardzie za podatkiem liniowym i możliwie największym uproszczeniem systemu podatkowego, w szczególności przepisów dot. osób fizycznych i małych przedsiębiorstw, ale z natury nie lubię rewolucji. Żadnych.
Michał Jan2020.09.29 23:34
Rewolucją byłoby wprowadzenie najbardziej sprawiedliwego podatku, jakim jest pogłówny. Likwidacja progresywnego, to uwolnienie gospodarki z ciężaru. Polska spada w rankingu wolności gospodarczej, a jakoś ten wskaźnik świetnie się koreluje z maksymalnym poziomem wzbogacania się.
Suweren2020.09.30 0:04
Obawiam się, że rewolucja byłaby dopiero potem.
Michał Jan2020.09.30 0:06
Raczej "cud gospodarczy".
Michał Jan2020.09.29 20:50
Ewolucja społeczna, to np. zmniejszanie się dzietności wraz długością życia i bogaceniem się. Wprowadzenie rozwodów, to już była rewolucja; podobnie związki partnerskie.
Suweren2020.09.29 22:35
Najpierw czytamy, czym jest ewolucja, a potem gadamy, co może oznazać.
Michał Jan2020.09.29 23:00
Czyżby zaczęło brakować Ci zimnej krwi? To dość obcesowa odpowiedź, raczej wskazująca na obronę przez atak. Wyjaśniam obrazowo, wg ewolucjonistów-darwinistów, że ewolucja miała polegać, że żyrafom miały wyrastać coraz dłuższe szyje, a nie, że żyrafa normalnoszyja rodzi żyrafę długoszyjną i tak jakoś się rozmnaża, a pozostałe nie. Większość spraw społecznych, które tu omawiamy ma korzenie w roku 1968, które nazywa się rewolucją.
Suweren2020.09.29 23:06
Sorry. Myślałem, że to ten "mój ulubieniec". Nie to nie dziala tak. Zmiana morfologiczna jest skokowa. Następuję mutcja i albo jest korzsta, abo cicha, albo niekorystna. W pierwszym i trzecim podlega doborowi naturalnemu, który nie musi być 0-1 (obszar występowania, strefy buforowe etc.), coć zwykle jest (większośc mutacji jest niekorzystna). Dobry przyklad to geny homeotyczne z grupy Hox, które warunkują rozwój poszczególnych części ciała i są i u much i u ludzi. Inny przykład: zaangażowane w formowanie szlaów pamięciowych białka c-Fos i Arc.
Michał Jan2020.09.29 23:40
Zawiłe, ale genialne. Tylko, jak taki mutant miałby się rozmnażać? Z potomstwa z niemutantami trochę mutantów będzie, ale one znowu muszą szukać szczęścia z niemutantami i taka mutacja się rozwadnia. Czy jesteśmy potomkami związku człekopodobnego z szympansem?
Suweren2020.09.29 23:43
Allele mogą powstawać i "wyginywać". A dwa to jest jeszcze zjawisko kodominacji.
Suwerem2020.09.29 23:46
Poza tym mutacje ciche mogą się kumulować, aż w końcu dadzą mutację non-silent wyrażoną w fenotypie. + transpozony, które mogą z pokolenia na pkolenie porywać części innch genów (takie "niby-wirusy wewnątrzdeenowe") + imprinting itp itd...
Michał Jan2020.09.30 0:09
Przez grzeczność nie przeczę, ale oglądałem kiedyś program, w którym ewolucjoniści prezentowali, jak wyewoluowało oko. Szło to małymi krokami i żaden z tych kroków nie tylko nie dawał pożądanego efektu, ale nie był podstawą do następnego. Przyznam, że zamiast mnie przekonać, zrazili mnie.
Suweren2020.09.30 0:12
Widocznie robili to źle. Są otwarte wykłady w Pał. Staszica i na innych placówkach PAN, UW, SGGW etc, warto się wybrać. Może jest terz on-line.
Suweren2020.09.30 0:13
terz.. czas iść spać. Dobranoc.
Suweren2020.09.29 20:33
Ale widzi Pan, Panie Michale, istnieje rownie aspekt społeczny wspólnego opodatkowania, np.: na bezrobotnych. Jest to Umowa Spoleczna. I wszystkie te aspekty trzeba rozważyć, nie można zmuszać ludzi do żebrania.
Michał Jan2020.09.29 20:52
Zasiłek dla bezrobotnego, to jałmużna instytucjonalna. Na tym właśnie polega socjalizm, że karze się pracujących podatkami, żeby nagrodzić niepracujących.
Suweren2020.09.29 22:30
Lepsze to niż bezrobotni pod moimi oknami.
Michał Jan2020.09.29 22:52
Nie lepsze, bo to system nagradzający bezrobocie. Ergo - masz ich pod oknem, bo sam ich do tego zachęcasz. Albo przynajmniej osłabiasz determinację ku znalezieniu zarobku.
Suweren2020.09.29 22:55
Ku przyjściu pod okno. A poza tym zawsze są jakieś sieroty. Trza pomóc, szkoda ludzi.
Maria Błaszczyk2020.09.29 23:38
No tak, bo fajnie być bezrobotnym. I dlatego najwyższe bezrobocie ma Zimbabwe, gdzie nie ma zasiłków... A nie państwa skandynawskie czy zachodnioeuropejskie, gdzie z kolei zatrudnienie jest jedno z najwyższych na świecie, chociaż naprawdę nie ma potrzeby w nich pracować...
Suweren2020.09.29 23:41
Baw się dalej. Nie widziłeś w życiu systemu skandynawskiego. On nie gnoi tylko stawia na nogi. Tam każdy chce pracować, bo za pracę są godne pieniądze, poszanowanie godności i wolności i przychylność oaństwa obywatelowi. Choć karać też potrfią.
Maria Błaszczyk2020.09.29 23:45
??? No przecież właśnie to napisałam. Że zatrudnienie w nim jest jedno z najwyższych. I do tego - znam system na wpół skandynaswski, a konkretnie holenderski, bo w nim żyję.
Suweren2020.09.29 23:50
Sorry. Za duża aktywnośc na dziś i temtów na dziś też było niemało... i 5.5h gadania bez przerwy (nie pytaj). No i ten baran mie wykończy...
Michał Jan2020.09.30 0:10
???
Michał Jan2020.09.30 0:03
Owszem widziałem. Nie podobał mi się pod koniec lat 80-tych, a chyba wiesz, jak wtedy było w Polsce. I miałem rację, bo zaraz potem u nich nastąpiła padaka. Potem się ogarnęli. Może i fajnie jest tym Szwedom, ale Polaka trudno przerobić na szwedzkistowskiego człowieka. Szweckiej partii socjal-demokratycznej zajęło kilka dziesięcioleci, ale się udało. Nawet 80% podatki ich nie zrażają. Nasi rodacy są bardziej podatni na bodźce finansowe.
Michał Jan2020.09.29 23:48
Jak jest potrzeba, to zawsze znajdzie się fajne kraje pod tezę. W Zimbabwe jest bezrobocie, bo JE Robert Mugabe zadbał i o brak miejsc pracy i o brak pieniędzy na zasiłki. Szwecja solidnie obłożyła nadgodziny i przez dziesięciolecia wychowała szwedzkistowskiego człowieka, odpornego na bodźce ekonomiczne. Za to Niemcom jakoś mało sprawnie idzie przyciąganie do pracy nowoprzybyłych. Pod moją tezę podciągnąłem kraj, w którym żyjemy. Tu się głównie cwaniakuje.
Suweren2020.09.29 23:58
Warunki lokalne (vide obszar występowania i strefy buforowe), stąd nie zgodzę się nigd, że z automatu to samo co jest dobre dla Niemca w 2020 jest dobre dla Polaka w tym samym roku.
Maria Błaszczyk2020.09.30 1:04
Szwedzi chcą pracować, bo fajnie jest pracować w Szwecji. Holendrzy chcą pracować, bo fajnie jest pracować w Holandii. Poważnie. Ludzie tu chodzą do pracy z przyjemnością. Nawet moje dzieci, pracujące w restauracji, to jest naprawdę ciężka praca - lubią tam chodzić, lubią właściciela tej restauracji, lubią szefową kelnerów, lubią kolegów i kontakt z klientami. No i zarabiają za to więcej, niż taki wyszkolony psycholog jak ja zarobiłby w polskiej opiece zdrowotnej. W Polsce - różnie bywa. Bo bywa tak, że zarabiasz grosze, jesteś gnojony, wykorzystywany i oszukiwany, a do tego bywa częśto, że jakiś gnój uważa, że ma prawo Cię traktować jak maszynę, do tego jeśli jesteś kobietą - to otwiera szereg nowych możliwości - to jeden z powodów nieprawdopodobnej przedsiębiorczości polskich kobiet, które po prostu już mają dosyć ciągłego czucia się jak mięso. W Szwecji czy Holandii, choć te rynki pracy również zrakowaciały przez agencje pracy tymczasowej, ale jednak są pewne granice. Jesteś traktowany z minimalnym szacunkiem, zarobki są rozsądne, a godziny pracy jednak traktowane dość poważnie. To jest takie proste... I zawdzięczamy to, wystaw to sobie, w znacznej mierze progresji podatkowej - ponieważ jako przedsiębiorca możesz zapłacić podatek albo zapłacić ludziom trochę lepiej - wybierasz to drugie, bo czemu nie.
Anonim2020.09.30 1:07
*oczywiście moje dzieci zarabiają więcej w przeliczeniu na godzinę pracy, a nie w ogóle, bo one tam pracują po dwa wieczory w tygodniu.
Michał Jan2020.09.30 7:33
Kojarzenie faktów na poziomie "im więcej wozów strażackich, tym większe straty po pożarze". Nawet nie rozumiesz istoty podatku progresywnego, który nie dotyka całości, tylko części powyżej. Czyli pracodawcy opłaca się zarabiać więcej mimo wyższej krańcowej stopy opodatkowania. W Polsce - jak tylko zrobiła się paroletnia koniunktura i w posadach można było zacząć przebierać, to zmiana relacji pracodawca-pracownik zrobiła się natychmiast. I jak wytłumaczysz te fatalne relacje sprzed koniunktury - wtedy też był podatek progresywny.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.30 18:52
Protestxncki dxrwinizm spoleczny Konfederxcji to fxnxtycznx wxlkx z morxlnoscix kxtolickx.
Suweren2020.09.29 20:28
I teraz wyobraź sobie Pan, Panie Michale, że gej poślubia lesbę. Żyją długo i szczęścliwie, dzieci nie będzie, a ulgi lecą. Znam i takich...
Michał Jan2020.09.29 20:55
Ludzie brali rozwody, żeby mieć dwa mieszkania, zasiłki dla samotnej matki, itp. Należy leczyć przyczyny, a nie skutki. Tu przyczyną jest idiotycznie skomplikowany system podatkowy.
Suweren2020.09.29 22:53
Im coś bardziej skomplikowane, tym więcej "dziur", to też niestety prawda. Jednak niezaleznie od poglądów, jestem zdecydowanym zwolennikiem urealnienia systemu podatkoego. To nie lata 80-te lub 90-te.
Suweren2020.09.29 20:10
Przy okazji... ja raczej jestem pro, ale skrajności są wszędzie, więc.. strasznie mi się to podoba: elgiebete-owce :)
Michał Jan2020.09.29 21:07
To tak dla odróżnienia od homoseksualistów rzeczywistych, którzy niejednokrotnie nie życzą sobie takiej reprezentacji. Ktoś wierzy, że koleś Polak Ateista Dumny Gej jest choć trochę homoseksualny?
Suweren2020.09.29 23:39
Nie wiem, nie mogę wykluczyć, nie wnikam, czasem w ogólnym kontekcie się z nim zgadzam, więc zwykle nie protestuję, ale widzę co tam wypisuje, więc jego sprawa, jak chce to niech go gnoją.
kxtolickx derxtyzxcjx Polski2020.09.30 18:48
Konfederxcjx Rosyjskx to zxstepowxnie podxtkxmi Ojczyzny,pxnstwx i Pxnx Bogx. Won zx Don,ruskie kundle.
Suweren2020.09.29 19:50
Nie dziwię się, że nie ma tu dzisiaj (na portalu) Terlikowskiego. To jednak inteligentny człowiek jest: potrafi jasno sformułować swoje postulaty i logicznie ich bronić. Z roku na rok coraz bardziej szanuję tego człowieka, choś poglądami różnimy się jak para i dym. Pozdrowienia dla całej i niemałej :) rodziny p. Terlikowski!
Szybka Randka2020.09.29 19:09
Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek. Mam na imię Monia lat 24, wzrost 169cm, wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu- https://erooo.pl i wyszukaj mnie po niku: Monik5 napisz do mnie i spotkajmy sie!
XYZ2020.09.29 19:07
Walka o cywilizację nie została przegrana przez "brak debaty", tylko z tego powodu, że lewactwo od początku ma pełne poparcie banków, korporacji, trustów, sfer rządzących i najbogatszych ludzi na świecie. Walkę rozpoczęło wymordowywanie w kolejnych krajach prawicowej elity i klasy średniej oraz intensywna, nie licząca się z kosztami i ofiarami indoktrynacja. Celem jest zbydlęcenie ludzkości i zamiana jej w tłum ogłupiałych niewolników. Z perspektywy dekad widać, jak solidna była cywilizacja chrześcijańska, skoro dopiero hekatomby rewolucji i 2 wojny światowej i 100 lat prania mózgów dały jej radę. Tłuszcza lewacka wyje z radochy, bo jest zbyt głupia aby przewidzieć, że wkrótce skończą z poodrąbywanymi łbami. Przemyt Jihadu dobiega końca, oddziały terrorystów wspierane przez Władze UE zrobią z tych zwierząt w ludzkiej postaci, zrobią z lewaków, zboczeńców i durniów krwawą miazgę. Nikt was nie obroni - spedaliliście swoich synów, więc trzeba będzie konać w wielkich mękach.
Olej2020.09.29 18:59
Tak kończą się inkwizytorzy w roli redaktorów. A na koniec kompromis z piekłem.
postępowiec2020.09.29 18:53
geje świetnie wychowują dzieci, szczególnie na zakrystiach i rekolekcjach analnych
matis892020.09.29 18:28
Terlikowski dopiero zrozumiał nauki i cele Bergoglio Fałszywego Proroka Nie Katolika. Dopiero teraz można powiedzieć że Terlikowski jest lojalnym sługą Bergoglio i zaczął głosić jego zmiany w duchu masonerii i antychrysta..
Człowiek2020.09.29 18:00
http://www.duchprawdy.com/biblia_o_homoseksualizmie.htm
Człowiek2020.09.29 17:56
"Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwiążli, ani mężczyźni współżyjący z sobą, ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego. A takimi byli niektórzy z was. Lecz zostaliście obmyci, uświęceni i usprawiedliwieni w imię Pana naszego Jezusa Chrystusa". 1 List do Koryntian 6, 9-11
ladychapel2020.09.29 17:47
Z Fryndzlem jest jak z obecnoscia Polakow w EU - Fryndzla stworzyl Terlik, przyszli Fryndzle i : dalej! hajda! swoj - polski nieporzadek zaprowadzac!!
Wycieraj doopy Polskim Panom, wycieraj!2020.09.29 17:51
Patrz z czego żyjesz śmieciu zza Buga!
Anonim2020.09.29 17:53
a polskie pany majo brudne zady - tak? No no... Jak dawniej - brud i zacofanie a w razie choroby - do pieca na trzy ZDROWASKI
Zamiataj, zamiataj tani gastarbajterze2020.09.29 18:14
bo wpadnie Hans i zabierze ci ten kradziony smartfon, robolu rolny.
Anonim2020.09.29 18:46
a ty jebaj na budowie u Zdiska ohapowcu
"Ohapowcu" 10/102020.09.30 0:42
ROTFL!
psychoza zwana orientacją2020.09.29 17:30
Biedroń nie wyklucza, że w przyszłości może jeszcze będzie heteroseksualny. "Może się to zmieni. Mam czasami takie marzenia erotyczne" - wyznawał. Jakie? "Na przykład nie oglądam homoseksualnych filmów pornograficznych, tylko hetero, bardziej mnie podniecają... Wydaje mi się, że takie łatki homo, hetero to mogą być jakieś 'nalepki', które dajemy, a które wcale nie muszą się zawsze sprawdzać, natura seksualności może być dość płynna" - mówił. Biedroń wyjawił, że próbował wiele razy "leczyć się" z homoseksualizmu dziewczynami. Te próby skomentował krótko: "Fuj!". I zaraz dodawał: "Kiedy próbowałem, musiałem się najpierw porządnie upić, a następnego dnia czułem straszny niesmak, pewnie taki niesmak czułbyś, gdybyś próbował robić to z facetem. Czułem takie obrzydzenie, taką niechęć, bo próbowałem wiele razy". Od jednej z tych kobiet usłyszał kiedyś: "Jesteś dobry w łóżku". "To chyba najbardziej oryginalny komplement, który mogłem usłyszeć w moim przypadku!" - śmiał się w rozmowie z jednym z portali.
lewactwo ma zabrudzone styki2020.09.29 17:28
Nie ma ANI JEDNEGO dowodu że homoseksualizm nie jest chorobą. Uczucia, miłość? Odpowiadam - większość z nas kocha zwierzęta ale prawie nikt z nimi nie kopuluje. Jest za to szereg dowodów że ............ 1Homo to dezorientacja i choroba psychiczna tak jak ch.fizyczna jest impotencja i bezpłodność oraz tak samo jak ch.psychiczna są nałogi 2transwestyci z rozdwojeniem jaźni to ich bracia, podobnie jak transseksualiści którzy leczą się u psychiatry lub chirurga z pomocą hormonów 3)do 46% było molestowanych(wiki) 4choroba to opinia prześladowanej części lekarzy 5byli są i będą chętni do leczenia się także w Holandii 6częsty jest późny wiek rozwoju choroby 7nagminne są paranoidalne gadki o niepewności orientacji 8pasywni są NIEPODWAŻALNYM dowodem na różnorodność choroby 9często występują inne zaburzenia umysłowe 10nierzadkie są erekcje na płeć przeciwną przy niemocy w kontakcie bezpośrednim 11jest ogromna nadreprezentacja w środowiskach artystów, więźniów, duchownych z wybujałą wyobraźnią 12nadproporcjonalnie wielka liczba hiva i pedofilii 13fobia-paniczny strach utrudn normalne funkcjon, homofobia NIE ISTNIEJE ............................................. Choćbyście stanęli na głowie to osoby homo nadal będą się użalać jak na zachodzie. Zamiast leczyć własne zaburzenia, m.in. fobie to wmawiają je osobom zdrowym. Sam mam lęk wysokości ale wg klasyfikacji nie załapuje się na akrofobie bo to ekstrema zaburzeń. Homofobia to najwyżej lęk przed wyleczeniem z homoseksualizmu. Fobia – zaburzenie nerwicowe, którego objawem osiowym jest uporczywy lęk przed określonymi sytuacjami, zjawiskami lub przedmiotami, związany z unikaniem przyczyn go wywołujących i utrudniający funkcjonowanie w społeczeństwie. Stopień lęku jest różny, a pojęcie fobii jest zarezerwowane dla skrajnych przypadków spektrum. Co do analogii mowy potocznej fobii przypomnę że nikt nie nazywa drugiego idiotą robiąc zarzuty co do nadzoru szkół specjalnych, czy kaleką np za powolną budowę udogodnień dla osób niepełnosprawnych ............ Pojęcie choroby psychicznej nie musi wykluczać się z pojęciem grzechu, przykład kleptomania lub uzależnienia (nieumiarkowanie) ........Twierdzenie że zboczenia są wrodzone brzmią śmieszne jak preferencja wielu Włochów wyłącznie do blondynek rdzennie u nich nie występujących.Jak stwierdza włoski ekonomista Paolo Manasse, w artykule dla włoskiego „Metro”, Włosi wolą blondynki, a nawet wręcz preferują blond piękności, od Włoszek......Gdyby zboczenia były rzeczą jedynie wrodzoną to była by ich taka sama ilość w każdym państwie, każdej aglomeracji, grupie społecznej, przedziale wiekowym, płci i każdego roku. Wszyscy wiedzą że to bzdura
Anonim2020.09.29 17:34
w Holandii pedałów ze znakomitymi skutkami leczy dr van den Aardewg, ciekawe skąd bierze klientów, przywożą mu ich w klatkach z Afryki?
skad się bierze homoterror?2020.09.29 17:38
Prof. van den Aardweg mówił też, że cechą charakterystyczną homoseksualistów jest skłonność do autodramatyzowania, do tragizowania własnego życia i dlatego jedną z metod jego leczenia jest stosowanie humoru, autoironii. Zauważył on, że homoseksualiści zazwyczaj nie potrafią się śmiać z samych siebie, nie mają do siebie dystansu, wyolbrzymiają swoje „ja”. Zauważył też zależność, że im bardziej człowiek potrafi się sam z siebie śmiać, tym rzadziej później wchodzi w stosunki homoseksualne. To jest widoczne, kiedy przeniesie się tę obserwację na całą społeczność gejowską.
a to kompromitacja2020.09.29 17:43
..... w Polsce bardzo znany aktywista LGBT Waldemar Zboralski dał przykład że mozna sie wyleczyć bez psychiatry. To często jak z paleniem. David Bowie rzucił sam a wcześniej przeklinał terapeutów i hipnotyzerów że mu nie pomogli.
Anonim2020.09.29 17:57
IDENTYCZNIE RZECZ MA SIE Z POLAKAMI W eu - PRZYJELI NAS DO WSPOLNOTY A MY... - SWOJ NIEPORZADEK ZAPROWADZAC CHCEMY, U SIEBIE BAJZEL OD WIEKOW MAJAC PORZADKU INNYCH W OKOL UCZYC CHCEMY
cywilizacja zer2020.09.29 18:09
To co dziś jest w Polsce na zachodzie było całkiem niedawno, nawet w czasach EWG, niedoścignionym marzeniem dla tęczowych. Po prostu jak się wypracuje dobrobyt to znajda się pijawki przypisujące sobie wszelkie zasługi, chętne wywrócić wszystko do góry nogami. Czy kogoś dziwi że celebryci ciągle choruja na depresję, toną w uzależnieniach? Taka jest po prostu taka kolej rzeczy a pewne fekalia wypłynęły głównie dzięki internetowi który zmienił oblicze tej ziemii. Nie trzeba mieć talentu Janusza Paneswicza by stać się wielkim muzykiem - wystarczy być nie potrafiąca nic Dodą
Anonim2020.09.29 18:14
Czym by dziś była Holandia czy Szwajcaria, znane od dawna z rolnictwa gdyby miały na starcie tęczowych okupantów od praw zwierząt?
BieS2020.09.30 23:14
Jak zwykle - zamiana znaczeń, czyli przypadłość liberałów a raczej libertynów i wszelakiego lewactwa
Jahu (JHWH)2020.09.29 17:26
Nie będziecie jeść niczego z krwią. Nie będziecie uprawiać wróżbiarstwa. Nie będziecie uprawiać czarów. Nie będziecie obcinać w kółko włosów na głowie. Nie będziesz golił włosów po bokach brody. (Kpł 19:26-27)
Anonim2020.09.29 18:55
Kwestia koszerności, obrzezania itp obyczajów została rozwiązana zaraz na początku istnienia chrześcijaństwa. Nie popisuj się ignorancją, lewacki ś******
Polka2020.09.29 17:25
Niestety Terlikowski bardzo mocno skręca w lewo. Jak można publicznie wnosić o prawne usankcjonowanie grzechu? I to robi katolik...? Terlikowski wyraźnie wpisuje się w nurt politycznej poprawności, tzn. poddaje się dyktatowi doktryny narzucanej przez lewaków. Brak ostatniego, polskiego głosu sprzeciwu wobec moralnej deformacji ludzkich sumień niechybnie doprowadzi do zapanowania kolejnego ustroju totalitarnego i nieobliczalnych w skutkach następstw. Dlaczego tak szybko zapominamy o naszej krwawej historii? Mało to ludzie ucierpieli od faszystów i komunistów? Wojna ideologiczna przybiera na sile. Jeśli się poddamy, przyjdzie nam za to słono zapłacić. Nie dajmy się zmanipulować. W Bogu siła i nadzieja. SURSUM CORDA!
Styki2020.09.29 17:20
Kpł 18:22.24-25.29 22. Nie będziesz obcował z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą. To jest obrzydliwość! 24. Tymi wszystkimi rzeczami nie plugawcie się, bo tymi wszystkimi rzeczami plugawiły się narody, które wypędzam przed wami. 25. Także i ziemia stała się nieczysta. Ukarałem ją więc za jej winę, a ziemia wypluła swoich mieszkańców. 29. Bo każdy, kto czyni jedną z tych obrzydliwości, wszyscy, którzy je czynią, będą wyłączeni spośród swojego ludu. Kpł 20:13 13. Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli. Rz 1:25-28.32 25. Prawdę Bożą przemienili oni w kłamstwo i stworzeniu oddawali cześć, i służyli jemu, zamiast służyć Stwórcy, który jest błogosławiony na wieki. Amen. 26. Dlatego to wydał ich Bóg na pastwę bezecnych namiętności: mianowicie kobiety ich przemieniły pożycie zgodne z naturą na przeciwne naturze. 27. Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z kobietą, zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami uprawiając bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za zboczenie. 28. A ponieważ nie uznali za słuszne zachować prawdziwe poznanie Boga, wydał ich Bóg na pastwę na nic niezdatnego rozumu, tak że czynili to, co się nie godzi. 32. Oni to, mimo że dobrze znają wyrok Boży, iż ci, którzy się takich czynów dopuszczają, winni są śmierci, nie tylko je popełniają, ale nadto chwalą tych, którzy to czynią. 1 Kor 6:9 9. Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą, Mdr 14:26 26. ucisk dobrych, niepamięć dobrodziejstw, znieprawienie dusz, grzechy przeciwne naturze, rozprzężenie w małżeństwach, cudzołóstwo i bezwstyd. 1 Tm 1:8-11 8. Wiemy zaś, że Prawo jest dobre, jeśli je ktoś prawnie stosuje, 9. rozumiejąc, że Prawo nie dla sprawiedliwego jest przeznaczone, ale dla postępujących bezprawnie i dla niesfornych, bezbożnych i grzeszników, dla niegodziwych i światowców, dla ojcobójców i matkobójców, dla zabójców, 10. dla rozpustników, dla mężczyzn współżyjących z sobą, dla handlarzy niewolnikami, kłamców, krzywoprzysięzców i [dla popełniających] cokolwiek innego, co jest sprzeczne ze zdrową nauką, 11. w duchu Ewangelii chwały błogosławionego Boga, którą mi zwierzono. Rdz 19:4-13
Figo Fago2020.09.29 17:29
Może by tak prof. Terlikowskiemu przesłać ten wpis . Tylko szybko , bo w ramach kompromisu z 6-cio kolorowymi Terlikowski podobno zmieni się w Terlikowską . Czyli kobieta z gonadami. A co ? Jak kompromis to zaczyna od siebie.
Styki2020.09.29 17:32
Pan Jezus uzasadnil to w trzech zdaniach :Czy nie czytaliście, że Stwórca od początku stworzył ich jako mężczyznę i kobietę? (...) Dlatego opuści człowiek ojca i matkę i złączy się ze swoją żoną, i będą oboje jednym ciałem. A tak już nie są dwoje, lecz jedno ciało. Co więc Bóg złączył, niech człowiek nie rozdziela" (Mt 19,4-6).
Alojzy Cedzidło2020.09.29 17:10
Dawno twierdziłem ,że ta buzia katolicka u pana Terlikowskiego to nie jest Jego buzią. Dziś widzimy prawdziwa twarz naszego " uczonego ". Ino patrzeć jak każe zwracać się do siebie pani profesor Terlikowska . Jak kompromis to kompromis .
Jerzy2020.09.29 17:09
jaki kompromis? z kim? z chorym psychicznie bydłem, odmawiającym leczenia, dla którego sensem życia jest kopulacja, kopulacja z czymkolwiek - zwierzętami, zwłokami po to aby zaspokoić swoje chore, bydlęce, żądze???
Japa2020.09.29 17:23
Jak Pan ,panie "Jerzy " śmie mieć inne zdanie niż prof. Terlikowski. Chociaż jak by się uprzeć to normalny człowiek widzi naturę normalnie , tak jak Pan. Uczeni ostatnio widzą inaczej.
Dlaczego parchy jak:2020.09.29 17:09
Woleński, Hartman, Passent, Urban są tacy PRO-HOMO? Może mają w rodzinach HOMO-ZBOKÓW, może sami są CICHODAJKI, ale i to NIE JEST ICH GŁÓWNA MOTYWACJĄ! . . . . . Kościoł Katolicki jest i te miliony moherów, katoli, prawaków (czyt. szmalcowników), innymi słowy, ciemna masa która parch otwarcie GARDZI. Taki parch jest od czasow biblijnych. Zachęcam do czytania, a wytrwałych do przyczytania "Ksiąg Jakubowych" i choć to w dużej mierze fikcja literacka, ale czytelniku dowiesz jaki parch jest ZABOBONNY. Nic dziwnego, że chrześcijaństwo było i jest dla ludzi jak powiew świeżego powietrza, NADZIEJĄ i WOLNOŚCIĄ od ZABOBONÓW.
Jerzy2020.09.29 17:07
Terlikowski ma racje. On widzi, ze zmiany sa nieuchronne. To tylko kwestia czasu. Nikt w cywilizowanym swiecie nie bedzie dluzej tolerowal homofobii propagowanej przez polski rzad i kosciol. Bedzie trzeba za nia slono zaplacic. Chyba tego nie chcemy.
Jerzy2020.09.29 17:11
ciekawe co powiesz jak któryś z nich zgwałci i zamorduje twoje dziecko, a pamiętaj, synku, że oni nad niemowlętami nawet nie mają litości...
Mariusz Dzierżawski,2020.09.29 17:06
założyciel Fundacji Pro-Prawo do Życia, udzielił mi wideo wywiadu, komentując propozycje redaktora Tomasza Terlikowskiego, który zaproponował, by katolicy z Polski poszli drogą szukania kompromisów z tęczową rewolucją, co na Zachodzie zakończyło się klęską środowisk konserwatywnych. Mariusz Dzierżawski postulaty Tomasza Terlikowskiego skrytykował w artykule „Jak przegrać wojnę cywilizacji”, zamieszczonym na stronie tygodnika „Do Rzeczy”. Działacz antyaborcyjny stwierdził w nim, że „rewolucja obyczajowa zwyciężyła na Zachodzie, ponieważ ci, którzy mogli i powinni podjąć debatę, nie odważyli się tego zrobić. Tomasz Terlikowski zachęca nas dzisiaj do powtórzenia tej strategii”. Z wideo wywiadu można się dowiedzieć, że zdaniem Mariusza Dzierżawskiego, redaktor Terlikowski nawołuje do kompromisu z tęczową rewolucją, złagodzenie sporu ideologicznego (jego zdaniem nie ma sensu eskalować konfliktu ideowego, bo jesteśmy otoczeni przez państwa, gdzie tęczowa rewolucja odniosła sukces). Według relacji Dzierżawskiego, Terlikowski uważa, że trzeba być realistami, a PiS powinien zaniechać gwałtownych sporów z tęczową rewolucją. Mariuszowi Dzierżawskiemu stanowisko Tomasza Terlikowskiego się nie podoba, bo taka taktyka została zastosowana na Zachodzie i doprowadziła do klęski konserwatystów (co zresztą Terlikowski sam dostrzega). W opinii działacza antyaborcyjnego stosowanie zachodnich metod proponowanych przez Terlikowskiego doprowadzi polskich konserwatystów do klęski. Podkreśla on, że wbrew temu, co twierdzi Terlikowski, nie da się przeprowadzać pozytywnych zmian prawnych bez debaty. Mariusz Dzierżawski uważa, że lewica nie jest zainteresowana kompromisami, tak jak nie byli zainteresowani nimi bolszewicy. Środowiska lewicowe konserwatywne dążenie do kompromisu uznają za słabość i odrzucają istnienie prawdy obiektywnej, co sprawia, że nie da się z nimi prowadzić dialogu. Założyciela Pro-Prawo do Życia bulwersuje, że Tomasz Terlikowski nawołuje katolików, by zrezygnowali z trwania w prawdzie. Zauważa on, że red. Terlikowski od roku zdaje się zmieniać swoje poglądy i porzucać stanowisko katolickiej nauki bioetycznej.
Szybka Randka2020.09.29 16:59
Cześć- Zapraszam na nowy portal społecznościowy dla dorosłych! Znajdziesz tam osoby na szybkie sex spotkania lub na wyskok na imprezke! Wystarczy wejść aktywować konto i juz randkować! https://erooo.pl
wiecek2020.09.29 16:56
Red. Terlikowski jest opłacany przez TVN, wczoraj opublikowali na TVN24.pl jego felieton.
Anonim2020.09.29 16:54
Pan Terlikowski zbliżył się do kręgów "katolickiej" masonerii, tzw. kościoła liberalnego. Z neomarksizmem, jak z bolszewizmem, kompromisu nie ma, zasada kto kogo, a podstawowy ich wróg to katolicy!
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱 i spółka2020.09.29 16:50
Jak ja nienawidzę tej katolickiej Polski! Jak ja nienawidzę Kościoła, księży, Krzyża, Eucharystii, Bożego Miłosierdzia, świętych! Nie dziwcie mi się, nie oburzajcie. To mój pan, szatan, przegrany na całą wieczność anioł zła i kłamstwa, który nie chciał służyć Bogu, tak mi każe... Dzięki Kościołowi tyle dusz w Polsce unika ognia piekielnego! A ja tak się staram, by im wmówić, że piekło to fikcja… I wszystko to na nic!
Dlaczego parchy jak:2020.09.29 16:48
Woleński, Hartman, Passent, Urban są tacy PRO-HOMO? Może mają w rodzinach HOMO-ZBOKÓW, może sami są CICHODAJKI, ale i to NIE JEST ICH GŁÓWNA MOTYWACJĄ! . . . . . Kościoł Katolicki jest i te miliony moherów, katoli, prawaków (czyt. szmalcowników), innymi słowy, ciemna masa która parch otwarcie GARDZI. Taki parch jest od czasow biblijnych. Zachęcam do czytania, a wytrwałych do przyczytania "Ksiąg Jakubowych" i choć to w dużej mierze fikcja literacka, ale czytelniku dowiesz jaki parch jest ZABOBONNY. Nic dziwnego, że chrześcijaństwo było i jest dla ludzi jak powiew świeżego powietrza, NADZIEJĄ i WOLNOŚCIĄ od ZABOBONÓW.
Precz z 🌈 zarazą!2020.09.29 16:56
Warto też poczytać OBIEKTYWNY życiorys pewnego żyda, od którego całe to lewackie zło się zaczęło na dobre - Karola Marksa. Gardzący i żydami i Niemcami, nie mówiąc już o Słowianach. Okultysta, kłamca, pijak, śmierdzący brudas (sic!), cwaniak kradnący pomysły i slogany innych. Propagator totalnego zniszczenia, miłośnik Mefistofelesa. A dwa lata temu oficjele Unii, w tym pijaczyna Juncker, pojechali tłumnie na grób tego zbrodniarza do Londynu z okazji 200-lecia jego urodzin.
Anonim2020.09.29 16:43
Terlikowski będziesz pierwszym polskim katolickim dziennikarzem, który nakłania do pokochania grzechu i robi z tego cnotę . Obyś nie powtórzył tej myślowej aberracji gdy złapie cię nocne moczenie.
Styki2020.09.29 16:26
Co w tej sytuacji powiedzialby Chrystus? Nie ma z grzechami kompromisow, ja was nie potepiam, ale idzcie i nie grzeszcie wiecej.
Po 11....2020.09.29 16:36
To oczywiste, że Jezus stoi po stronie poniżanych, lżonych ludzi LGBT.
taa...2020.09.29 16:43
i szczeka razem z nimi.... wypad stąd, zboczeńcu
Po 11...2020.09.29 16:55
Myślisz, że Jezus stoi po stronie spasionych, poubieranych w złoto biskupo-zboków? Po stronie wielkich wypełnionych obrazami kościołów. Po stronie napompowanych dotacjami i emeryturami dzieł ojca Tadeusza? Nie rozumiesz Chrześcijaństwa. Nie rozumiesz Jezusa. Żal mi ciebie ....
Styki2020.09.29 17:05
Donich tez mowi idzcie i nie grzeszcie wiecej.
Anonim2020.09.29 17:56
oczywiśte że Jezus stał po stronie pedofilów a nie gwałconych dzieci i bitych przez aktywistów osob
Styki2020.09.29 16:45
Mylisz sie, Jezus stoi po stronie idz i nie grzesz wiecej.
Po 11 ...2020.09.29 16:51
Wyczyść styki, bo coś ci nie styka. Zabrakło dookreślenia strony.
Styki2020.09.29 16:57
Dobrze, ale wiesz czego nie masz wiecej robic?
Po 11 ...2020.09.30 8:20
Wiem, przerywać pisania na frendzlu. Taką mam misję od Boga. Czasem wolę iść na piwo, ale obiecuję, będę się starał.
to fakt2020.09.29 16:25
Terlikowski coś idzie ku czerwieni (vide; tęczy) , jak oglądałem jego wywiad z Jaruzelską, to w niektórych momentach otwierał mi się w kieszeni nóż, którego nie noszę
Po 11 ...2020.09.29 16:22
Jakim trzeba być naiwniakiem negocjacyjnym żeby myśleć, że im bardziej będziemy w prawo ciągnąć to kompromis przeciągniemy też bardziej w prawo. Tak to może działa na podwórku. Radykalizm, moi kochani, radykalizuje. Przemoc rodzi przemoc i to większą. Już widzę wpisy (np. pierwszy pod tym artykułem), które to pokazują. Głupota i samozaoranie prawicy jest niepojęte.
Styki2020.09.29 16:29
Prosilem zebys zmierzyl sobie goraczke bo majaczysz!
Po 11...2020.09.29 16:38
A ty sobie wyczyść styki, bo nie kontaktujesz.
Michał Jan2020.09.29 17:09
Za to Ty aż za bardzo. Jeżeli ktoś ciągnie, to jedynie bardziej w lewo. Druga strona stoi w miejscu. Słyszałeś o propozycjach np. karania za homoseksualizm? To właśnie byłoby przeciąganie kompromisu w drugą stronę.
Styki2020.09.29 16:19
Coraz blizej do....z Polski wyjdzie iskra , ktora przygotuje swiat na paruzje!
covidiota2020.09.29 16:19
Panie Terlikowski, kiedy podpisał Pan cyrograf???
Anonim2020.09.29 16:05
Terlikowski ty jesteś reformatorem na wzór Franciszka , chcesz z listy grzechów skreślić grzech cudzy a za to słono się płaci.
XD2020.09.29 16:28
GRZECH CUDZY?! Chcesz powiedzieć że w tej waszej imperialistycznej religii obrazą jest, jeśli inni nie wierzą w to co wy?! Niby nie dziwi, a jednak w XXI wieku brzmi mocno fanatycznie. Jakbyście szykowali się do kolejnej krucjaty XD
Anonim2020.09.29 16:58
Jeżeli wierzysz w możliwość zapłodnienia geja przez geja i wychowanie przez nich piątki potomstwa, która następnie będzie pracowała na twoją emeryturę , to masz poważny problem umysłowy
XD2020.09.29 17:23
Nie kochany. Ja nie wierzę, a WIEM z biologi że: żaden samiec żadnego ssaka nie ma biologicznej możliwości zapłodnienia drugiego samca, natomiast wychować piątkę potomstwa mogą jak najbardziej. Takie zachowania zostały udokumentowane i opisane u szympansów, delfinów, słoni, pingwinów, makaków, pawianów, łabędzi, mew czy papug. Niemożność powołania do życia potomstwa nie jest w królestwie zwierząt przeszkodą do ich wychowania. Gdyby potomstwo mogły wychowywać jedynie osobniki, które je wyprodukowały, to ludzkość upadłaby tysiące lat przed narodzinami Chrystusa. Zauważ, że co dziesiąty mężczyzna w Polsce wychowuje nie swoje dziecko XD A i skoro zakonnicom się udaje (olaboga same baby!) to i faceci dadzą radę ;) Być może mam problemy umysłowe, ale od tego są lekarze. A na głupotę jeszcze lekarstwa nie wynaleziono, ale cała nadzieja w tym że zaczniesz trochę czytać zamiast słuchać księdza z ambony XD
Anonim2020.09.29 17:33
Powiem tak , gdyby twój tatuś zamiast mamusi pokochał szwagra to byś więcej du...y nie zawracała.
XD2020.09.30 11:46
Gdyby Twoja mamusia i tatuś umieliby Cię porządnie wychować, to może Twój niski iloraz inteligencji udałoby się jakoś podreperować wiedzą. Niestety nie oddali Cię bardziej kompetentnym ludziom na wychowanie i tym sposobem pozostałeś przerażonym i zakompleksionym wieśniakiem bez szkoły. Tak lubisz dyskutować? Zejść do Twojego rynsztokowego poziomu dyskusji jest mi dosyć łatwo; a czy Ty umiesz wspiąć się odrobinę, żeby swoim poziomem dosięgnąć choćby liceum?
Anonim2020.09.29 18:52
geje świetnie wychowują dzieci, szczególnie na zakrystiach i rekolekcjach analnych
XD2020.09.30 11:57
Gwałt nie jest wychowaniem tylko krzywdą. Wychowanie polega na uczeniu dzieci przetrwania i funkcjonowania w społeczeństwie.
Dlaczego parchy jak:2020.09.29 15:59
Woleński, Hartman, Passent, Urban są tacy PRO-HOMO? Może mają w rodzinach HOMO-ZBOKÓW, może sami są CICHODAJKI, ale i to NIE JEST ICH GŁÓWNA MOTYWACJĄ! . . . . . Kościoł Katolicki jest i te miliony moherów, katoli, prawaków (czyt. szmalcowników), innymi słowy, ciemna masa która parch otwarcie GARDZI. Taki parch jest od czasow biblijnych. Zachęcam do czytania, a wytrwałych do przyczytania "Ksiąg Jakubowych" i choć to w dużej mierze fikcja literacka, ale czytelniku dowiesz jaki parch jest ZABOBONNY. Nic dziwnego, że chrześcijaństwo było i jest dla ludzi jak powiew świeżego powietrza, NADZIEJĄ i WOLNOŚCIĄ od ZABOBONÓW.
Anonim2020.09.29 16:26
Parchem to jest twoja gruba matka i ten idiota - twoj ojciec, kalmuku jeden
XD2020.09.29 16:29
Jak ja uwielbiam takie prostackie odpowiedzi. Religia, która w swoich szeregach ma takich ludzi, nie ma szans na efektywną ekspansję XD
Portofino2020.09.29 15:56
Kompromis z takim gównem to kapitulacja. Terlikowski już jest żydowskich okopach.
Covid-192020.09.29 15:55
Nie może być kompromisu ze zboczeńcami.
Klejnot Nilu2020.09.29 15:53
Nigdy nie sądziłem że to napiszę, ale Terlikowski ma najwięcej rozumu i godności po całej prawej stronie. Chyba dlatego na Frondzi go już nienawidzą.
Darek2020.09.29 15:53
Żadnych kompromisów, wywalić czarna katolicką zarazę, niech krzyżowcy wracają do Watykanu. Z najeźdźcami sie nie negocjuje, trzeba katolików wywalić z Polski.
Anonim2020.09.29 16:12
nieznosze kosciola bo sa pedalami jak ty