Lovehoney zainicjowała we współpracy z Tokidoki nową serię swoich erotycznych produktów w październiku 2016 r. Pooneh Mohajer, współzałożycielka Tokidoki, stwierdziła wówczas, że nowy projekt ma na celu promowanie „znaczenia zdrowia seksualnego i ogólnego dobrego samopoczucia”. Docelowy klient to dla obu firm osoby w wieku od 18-30 ze względu na popularność w tej grupie kultury japońskiej.
Według informacji „Life Site News” produkty powstałe w kooperacji obu firm są wciąż dostępne, ale portal nie zdecydował się na zamieszczenie wizerunków czy opisów tych zabawek ze względu na ich jednoznacznie erotyczny charakter. W mediach internetowych pojawiły się recenzje tych produktów, zwracające uwagę na inspirację japońską kulturą kawaii (słowo kawaii oznacza „uroczy” lub „sympatyczny”).
Jak czytamy na portalu „Life Site News”: „Nie jest jasne, jak albo dlaczego Watykan wybrał Legno jako projektanta tych jubileuszowych maskotek”. Redakcja portalu zwraca uwagę na to, że nie da się usprawiedliwić współpracy Watykanu z twórcą Tokidoki tym, że w przeszłości Kościół zlecał wielkie dzieła sztuki artystom, których moralność pozostawiała wiele do życzenia. Według redakcji „jakość tych dzieł sztuki z trudem wydaje się porównywalna; także publiczne promowanie zwyrodniałych przywar seksualnych nie jest porównywalne z osobistymi wadami moralnymi, choćby powszechnie znanymi”.
The Vatican has unveiled the official mascot of the Holy Year 2025: Luce (Italian for Light).
— CatholicTV (@CatholicTV) October 28, 2024
Archbishop Fisichella says the mascot was inspired by the Church's desire "to live even within the pop culture so beloved by our youth." pic.twitter.com/hVU2CmYA3O