03.08.21, 15:56Fot. screenshot - YouTube (MedExpress TV, Janusz Jaskółka)

Braun z grupą antyszczepionkowców wtargnął do biura prezesa URPL. Jest zawiadomienie do prokuratury

Wczoraj polityk Konfederacji Grzegorz Braun razem z grupą antyszczepionkowców wszedł do biura prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych pod pretekstem kontroli poselskiej. Prezes Grzegorz Cessak przekazał, że zawiadomił w tej sprawie prokuraturę.

Prezes Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dr Grzegorz Cessak poinformował, że wczoraj do jego biura wszedł poseł Grzegorz Braun z grupą antyszczepionkowców, chcąc przeprowadzić tam kontrolę poselską. Osoby te domagały się wglądu do badań klinicznych szczepionek w populacji dzieci poniżej 12. roku życia.

- „Jednak bardziej skupiono się na show, które było transmitowane na YouTube niż na samym poznaniu kwestii badań klinicznych w populacji pediatrycznej”

- podkreślił dr Cessak, zwracając uwagę, że tego typu działania prowokują kolejne akcje antyszczeponkowsców.

W rozmowie z Polską Agencją Prasową dr Cessak potwierdził, że składa zawiadomienie do prokuratury w sprawie przekroczenia uprawnień przez posła Konfederacji.

kak/PAP

Komentarze

Polak2021.08.17 21:33
Cessak przypominam że kiedy ta sitwa odejdzie w niesławie to będziesz jednym z pierwszych oskarżonych. Może poczekasz na to kilka lat, ale się doczekasz. Eksperymentować na bezbronnych dzieciach w Polsce - takie rzeczy robili tutaj niemcy.
katolicka deratyzacja Polski2021.08.4 17:04
Ruska holota od Putina niszczy panstwo polskie. Bedziemy go bronic.
Skrzypek na dachu2021.08.4 15:21
Brawo Pan Posel Grzegorz Braun . Pana Cessaka do wiezienia za to ze wydal zgode na eksperymenta na Polskich dzieciach .
T.2021.08.4 9:21
Na Odział Zamknięty!
Bystry2021.08.4 11:12
Tak Cessak - klamca na oddzial zamkniety. Wszystko jest nagrane i udokumentowane jak ta menda Cessak klamie. Co za oszolom. Podpisal decyzje o testowaniu produktow na polskich dzieciach. Jaki to sku..syn, slow brakuje.
dziwne że2021.08.4 8:45
........................ prokratura nie widzi że istnieje podejrzenie złamania KONSTYTUCJI RP
Olo2021.08.4 8:04
Żadnego wtargnięcia nie była, ta szmata kłamie, byli tam dziennikarze (nie milić z presstytutkami), Pospieszalski który delikatnie to ujął mówiąc że ten pan co najmarniej trzykrotnie mija się z prawdą, i że taki kłamca nie powinien być prezesem takiej instytucji.
Co to znaczy wtargnął?2021.08.4 7:56
Był na kontroli poselskiej, a diler Cessak uciekł. Wyszło przy okazji na jaw, że polski rząd nie ma prawa wypowiadać się o szczepionkach bez zgody koncernów.
Grizzly2021.08.4 7:10
Bojówki Brała w gotowości do POdpalania?
konfederaści głosują na trzaskowskiego2021.08.4 6:37
Braun wierzy , że ziemia jest płaska a Korwin mówi, że car był dobrym królem polski . Konfa to wytwór FSB
Anonim2021.08.4 6:54
Koniowi na ucho takie kłamstwa?
Skrzypek na dachu2021.08.4 5:58
Pan Cessak klamie bo wyszlo ze podpisal zgode na eksperymentach na Polskich dzieciach od niemowlat do 18 na podstawie za,dania firmy farmakologicznej Pfajzera . Za te zbrodnie Cessak musi pojsc do wiezienia . Pan Pospieszalski mowi prawde ze nagrania pokazuja ze wizyta odbula sie kurtuazyjnie z zachowaniem wszystkich protokolow , wpisania sie kazdej odoby do ksiegi gosc , wydania pozwolenia na przeglad dokumentow i i poczestunkami drinkow .
Olo2021.08.4 5:50
Buce, nie napisali ,co się okazało po interwencji poselskiej, Fajzer ma umowę z rządem i nie musi udostępniać publicznie Polakom podstawy prawnej ani NAUKOWEJ do szprycowania niemowląt i dzieci do 12 lat, a polski urząd ma związane ręce,...A więc witaj korpo totalitaryźmie, a teraz BARANY RZEŹNE wracajcie do spania
Anonim2021.08.4 6:58
Prawo co zakazuje eksperymentów medycznych na zdrowych dzieciach? Trzeba je stosować? Także do umów?
***** Kon Fede Rosje2021.08.4 4:37
Braun to agent mosadu , a Korwin to kret Putlera
Anonim2021.08.4 5:15
a ty cwel z kibicu? ile ci płacą?
do kretyna z 7:152021.08.4 6:34
wyjaśnij ruski matole co to takiego " z kibicu"
Zenek2021.08.4 2:32
„Kto sieje wiatry, zbiera burze”. Jeśli chodzi o pana Grzegorza Brauna i jego decyzję siłowego wtargnięcia do biura prezesa urzędu rejestracji leków to była niepotrzebna akcja. Ja jestem przeciwko jakiejkolwiek przemocy w rozwiazywaniu problemów, tym bardziej, że w demokracji prawnymi drogami można uzyskać te same informacje. Uważam, że używanie siły w dochodzeniu do swoich racji tworzy efekt przeciwny do zamierzonego i nie zdziwiłbym się gdyby któregoś razu Grzegorz pojawił się przed kamerami z zabandażowanym nosem.
Anonim2021.08.4 5:14
Kłamiesz! Dr Ratkowska i inni lekarze występowali o decyzję na podstawie ustawy o informacji publicznej, ale jej nie otrzymywali? Stąd zwrócili się do posła Brauna z prośbą, o interwencję poselską? Ta szajka urzędnicza doskonale wie, że w sposób karygodny narusza prawo? Ukrywa dokumenty? Zaciera po sobie ślady? Obywateli ma za głupich i nieświadomych praw ludzi? Nawet średnio inteligentny szympans wie, że dzieciom należy się szczególna ochrona? Na dzieciach zdrowych nie wykonuje się eksperymentów medycznych medycznych?
Zenek2021.08.4 6:07
Dostęp do każdej nietajnej informacji na mocy prawa (Ustawy o dostępie do informacji publicznej ) jest możliwy. A w przeciwnym razie sąd może wydać nakaz wydania takich dokumentów. Tyle co wiem to nikt nie wystąpił do sądu w tej sprawie. I nikt nie mówi, że te informacje powinny być utajnione – kwestionowana jest tylko przemoc. A jeśli pan Grzegorz uważa, że w PL już droga prawna nie obowiązuje, to ciekawy jestem gdzie się pan Grzegorz odwoła, gdy jakiś ‘dowcipniś’ w ciemnej ulicy uzna, że należy przejrzeć teczkę pana Grzegorza, a w razie oporu zostanie zastosowany Kung-fu na Grzegorza nosie?
Anonim2021.08.4 6:43
Nie masz racji! W tej sprawie rolę odrywał czas, bo pod szprycę miały iść niemowlaki 3-miesięczne? Tak, można było żądać decyzji o odmowie informacji, skarżyć ją do WSA, to jakieś 6 m-cy do rozstrzygnięcia przez WSA? A zatem, mogło się tak zdarzyć, że dzieciaki zostałyby wyszczepione? Ale prawnie możliwie była druga druga z ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora? Wielkie brawa dla posła Brauna, że oni chwili nie zawahał się i wykorzystał ścieżkę poselskiej kontroli?
Anonim2021.08.4 6:47
Poza tym, media donosiły o eksperymentach medycznych na zdrowych dzieciach już od jakieś czasu? Dlaczego inni posłowie i senatorowie nie zareagowali tak, jak poseł Braun? Moim zdaniem, od tego są jak du-pa od srania? Za to im płacimy? Za WYKONYWANIE mandatu posła i senatora?
Anonim2021.08.4 6:58
Rozumiem pośpiech: niepewność, w obronie bezbronnych, itd. I miejmy nadzieję, że ten potencjalny ‘dowcipniś’ w ciemnej ulicy takich argumentów używać nie będzie zanim Grzesiowi nosa rozkwasi. Bo jak by nie patrzeć Grzesia walicha jest podejrzana - jest duża, czarna i zmieścić by tam można kilka szkieletów noworodków.
Anonim2021.08.4 7:02
Jestem pewien, że nie rozumiesz?
Anonim2021.08.4 7:16
media donosiły… A jak media doniosą, że Grzesiu w walizce nosi szkielety noworodków? To co wtedy? Czy to będzie wystarczający argument, aby Grzesia zmasakrować i zajrzeć do jego torby?
Bystry2021.08.4 11:04
Jakie wtargniecie? Nie zapoznales sie z materialem. Wszyscy zapisali sie na liste i dostali legalne tymczasowe przepustki potem poczestowano ich napojami (woda i kawa). Cessak to klamca.
Anonim2021.08.3 22:00
PILNE! Braun UJAWNIA fakty ws. szczepień dzieci! Cessak w TVN: To wtargnięcie! TELEFONY od Widzów! ......................... https://www.youtube.com/watch?v=RFJrXWY5fLM
trust2021.08.3 21:54
Cessak to kürva, morderca i łapówkarz. Cessak, jeśli napisałem nieprawdę to podaj mnie do sądu, skürvielu. Fronda poda ci moje namiary. Zapraszam parchu!
Anonim2021.08.3 21:50
Wszystkie dzieci są nasze? Trzeba być bez serca, jak niemieccy faszyści, aby utylizować imię jakiś pseudo-badań w ciałach niemowlaków truciznę? Myślałem, że to już przerobiliśmy po IIWŚ, i w łacińskiej Europie już się to nigdy nie powtórzy? Tacy ludzie powinni skończyć dokładnie tak, jak faszyści?
Anonim2021.08.3 21:35
Prezes dr Cessak za zgodę na eksperymenty medyczne na ZDROWYCH dzieciach do pierdla? ZK czeka?
Anonim2021.08.3 21:17
Po dr Mengele, to pierwsza tak poważna sprawa? Pfizer testuje “szczepionki” anty-COVID-19 na dzieciach poniżej 12 roku życia: Eksperyment dotyczy tysięcy dzieci w wieku poniżej 12 lat w kilkudziesięciu ośrodkach w USA, Finlandii, Polsce i Hiszpanii?
O co chodzi "antyszczepieniowcom"?2021.08.3 20:49
Czy jest ktoś na tyle naiwny i wierzy, że Braunowi chodzi m.in. O MOJE ZDRÓWKO! Albo moich dzieci?!!!!! - - - -- O tego są rodzice!
Anonim2021.08.3 21:13
Nie rób z siebie idioty?
Blich2021.08.3 21:14
Braun mnie mało obchodzi. Interesuje mnie za to czy poczynania prezesa URPL są zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem dotyczącym badania kliniczne produktu leczniczego lub wyrobu medycznego (zdefiniowane odpowiednio w art. 2 ust. 2 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne). Jak podejmowane działania prezesa URPL maja się do art. 23 oraz art. 25 ust. 3 i 10 oraz ustawy o zawodzie lekarza? Czy zgodnie Kodeksem Etyki Lekarskiej: (Art. 46. Projekt każdego eksperymentu z udziałem człowieka powinien być jasno określony i przedłożony do oceny niezależnej komisji etycznej w celu uzyskania jej akceptacji.) badanie kliniczne o których mowa było przedłożone do oceny niezależnej komisji etycznej w celu uzyskania jej akceptacji?
Anonim2021.08.3 21:26
Prawo zakazuje stosowania eksperymentów medycznych na zdrowych dzieciach! Na zdrowych niemowlętach! A mnie poseł Braun obchodzi, to jest poseł na Sejm RP, pracuje za nasze pieniądze? Oceniam pracę Posła? Pytam, co na to inni posłowie na Sejm RP, czy też wyraziliby zgodę firmie Fajcer na eksperymenty medyczne na swoich dzieciach? Co na to Premier RP, też ma dzieci?
Blich2021.08.3 21:32
Rozumiem, ale clou sprawy to nie postać posła tylko bezprawie. Bo tytuł dezawuuje postać posła a artykuł nie traktuje o problemie i to tak ważnym!
Anonim2021.08.3 21:47
Wszystkie dzieci są nasze? Trzeba być bez serca, jak niemieccy faszyści, aby utylizować imię jakiś pseudo-badań w ciałach niemowlaków truciznę? Myślałem, że przerobiliśmy to po IIWŚ, i to się w łacińskiej Europie już nigdy nie powtórzy? Tacy ludzie powinni skończyć dokładnie tak, jak faszyści?
A kto jest na utrzymaniu Sorosa?2021.08.3 20:48
Np. całe bandy takich mend jak: katolik-matis89, Filip, Skrzypek na dachu, Radziszewski i tzw. "zainteresowane zdrowiem fizyczno-etycznym" szmondactwo kremlowskie - antyszczepieniowcy" i oczywiście kremlowska Konfederacja. Wiedzą o tym, ale udają, że nie wiedzą. WIEDZĄ O TYM!!! - - - - - - - - - CHODZI IM o CHAOS !!!
Blich2021.08.3 21:51
A przyszło przez myśl że człowiek kwestionujący poczynania dr Cessaka, czy zadający pytania dotyczące legalności wydanych decyzji prezesa URPL może nie zaangażowany politycznie i tym bardziej być zwolennikiem jakiejś opcji politycznej??
Blich2021.08.3 20:46
Niezłomny jest związek republik swobodnych, Ruś Wielka na setki złączyła je lat. Niech żyje potężny jednością narodów, z ich woli zrodzony nasz kraj, Związek Rad! Chwała ci, Ojczyzno, tyś ziemia swobody, ludów przyjaźni ostoja i straż! Sztandar radziecki, sztandar ludowy, drogą zwycięstwa niech kraj wiedzie nasz! Skroś burze świeciło nam słońce swobody, nas wiódł wielki Lenin, wskazywał nam cel, wychował nas Stalin w wierności ludowi, do wielkich zapalił nas trudów i dzieł. Chwała ci, Ojczyzno, tyś ziemia swobody, szczęścia narodów ostoja i straż! Sztandar radziecki, sztandar ludowy, drogą zwycięstwa niech kraj wiedzie nasz! Okrzepła nam armia w bitewnym mozole. najeźdźców zmieciemy, zetrzemy ich ślad! . . . . . Za Rodinu ...urraaa ! . . . . Za Putinu ....urraaa ! . . . . My w bitwach stanowim o losach pokoleń, my sławą okryjem ojczysty kraj Rad! Chwała ci, Ojczyzno, tyś ziemia swobody, sławy narodów ostoja i straż! Sztandar radziecki, sztandar ludowy, drogą zwycięstwa niech kraj wiedzie nasz!
Blich2021.08.3 21:18
Oj nieładnie się podszywać pod kogoś...
Blich2021.08.3 20:37
Czyli co się dowiedzieliśmy że dr Cessak próbuje doniesieniem do prokuratury przykryć wydania pozwolenia na eksperymenty medyczne na zdrowych dzieciach, przed zakończeniem badań nad preparatami podawanymi dorosłym? Borysowski J., Górski A.: Kodeks Etyki Lekarskiej. Odcinek 44: Ogólne warunki przeprowadzania badań naukowych i eksperymentów medycznych. Med. Prakt., 2018; 1: 125–130: "Szczególną postacią eksperymentu medycznego jest badanie kliniczne produktu leczniczego lub wyrobu medycznego (zdefiniowane odpowiednio w art. 2 ust. 2 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne2 i art. 2 ust. 14 Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych3). Należy podkreślić, że eksperyment medyczny jest pojęciem o wiele szerszym niż badanie kliniczne – o ile każde badanie kliniczne jest a priori eksperymentem medycznym, o tyle nie każdy eksperyment medyczny jest badaniem klinicznym. " Kodeks Etyki Lekarskiej: Art. 46. Projekt każdego eksperymentu z udziałem człowieka powinien być jasno określony i przedłożony do oceny niezależnej komisji etycznej w celu uzyskania jej akceptacji. art. 23 a ust. 1 u.zaw.lek. wskazuje, że zabronione jest przeprowadzanie eksperymentu badawczego na: dziecku poczętym; osobie ubezwłasnowolnionej; żołnierzu i innej osobie pozostającej w zależności hierarchicznej ograniczającej swobodę dobrowolnego wyrażania zgody; osobie pozbawionej wolności albo poddanej detencji. Zabronione jest się przeprowadzania eksperymentu medycznego z wykorzystaniem przymusowego położenia uczestnika takiego eksperymentu (art. 23b ust. 2 u.zaw.lek.). Udział uczestnika małoletniego w eksperymencie badawczym jest wprawdzie dozwolony -> po łącznym spełnieniu następujących warunków: spodziewane korzyści mają bezpośrednie znaczenie dla zdrowia małoletniego poddanego eksperymentowi badawczemu lub innych małoletnich należących do tej samej grupy wiekowej; eksperyment badawczy przyniesie istotne rozszerzenie wiedzy medycznej; nie istnieje możliwość przeprowadzenia takiego eksperymentu o porównywalnej efektywności z udziałem osoby pełnoletniej (art. 23a ust. 2 u.zaw.lek.). W przypadku uczestnika, która ukończył 13. rok życia, jest wymagana jego zgoda oraz jego przedstawiciela ustawowego. W przypadku gdy przedstawiciel ustawowy lub uczestnik odmawia zgody na udział w eksperymencie badawczym, jego przeprowadzenie jest zabronione (art. 25 ust. 3 i 10 u.zaw.lek.).
Józia2021.08.3 20:23
CO ZA BZDURY!!! Bardzo proszę obejrzeć transmisję wrealu24.pl z tego niby "wtargnięcia". https://www.youtube.com/watch?v=VbNQ1_LejI8 Ten pan prezes dał dyla. Nie chciał się powtórnie spotkać z posłem. pobiegł do TVN, aby KŁAMAĆ jakby go ktoś najął. Ach, przecież najął do "SPONSOR", czyli firma PFIZER. Ten jegomość jest Polakiem? On pilnuje interesów korporacji zagranicznej a nie interesu Polski, ZDROWIA I ŻYCIA NARODU POLSKIEGO. Wstyd i hańba, Panie C.
Anonim2021.08.3 20:23
Czekam na opinię i decyzje Rzecznika Praw Dziecka?
Anonim2021.08.3 20:08
dr Cessak powinien być pod celą?
Bystry2021.08.3 19:27
CO ZA KLAMSTWO!!!!!!!!!!! 1. Braun wykonal interwencje poselska. 2. Wszyscy przebywajacy tam dziennikarze dostali tymczasowe przepustki malo tego poczestowano ich kawa. 3. Pan prezes Cessak porozmawial z panem poslem i klamal, ze zaraz wroci. Poszedl do telewizji klamac. Wszystko to co mowie jest dostepne na internecie. KLAMSTWO CESSAKA ZOSTALO OBNAZONE. CO ZA PRZEKRET Z TEGO CESSAKA. Sam to widzialem na wlasne oczy.
da da towariszcz jewrej z leningrada2021.08.3 19:31
A u was, ty job twoju mać s ukinsyn, to polskowo alfabieta NIET?!
Bystry2021.08.3 19:36
Niet prostaku.
JonB2021.08.3 19:46
Delikatnie sugeruje jak jest w jezyku wroga : простак, дурак. Po niemiecku sugeruje uzycie slowa Flegel.
JonB2021.08.3 19:38
Kannst du verschwinden ? Deine Lügen sind langweilich.
Jan2021.08.3 19:48
Brauna należy zamknąć w szpitalu psychiatrycznym albo wysłać na Syberię , do swoich...
JonB2021.08.3 19:58
Watpie, ze taki wpis moze powstac na skutek przemyslen. Wiec : ile ci chlopcze placa i czy to sie oplaca.
Bystry2021.08.3 20:00
Czy dlatego, ze upomina sie o polskie dzieci i chce powstrzymac takich doktorow Mengele?
Anonim2021.08.3 20:01
A ty Janie, również oddałbyś Fajcerowi swoje dzieci na eksperymenty medyczne? Wielka szkoda dla Polski, że tylko taki jeden poseł Braun odważnie i konsekwentnie walczy o zdrowie polskich dzieci?
Anonim2021.08.3 20:06
Brawo Grzegorz Braun!
Klik2021.08.4 6:01
Hańba ci volksdojczu pfajzerowski
Anonim2021.08.3 19:22
Powiedzcie Braunowi, że ma pozdrowienia od kandydatki do Nobla, Katalin Karikó, za szczepionki mRNA https://en.wikipedia.org/wiki/Katalin_Karik%C3%B3
Do you speak English,2021.08.3 19:25
well?
JonB2021.08.3 19:40
Yes, I speak englisch. Yes, oxycort !
JanP2021.08.3 19:17
Szczepionkowych faszystów wyłapać i przymusowo zaszczepić dwoma dawkami.
Bystry2021.08.3 19:31
Kolego, faszysci to raczej tacy co zmuszaja do czegos. Jesli chcesz kogos zmuszac to tobie blizej to faszyzmu. Ale w pierwszej czesci zdania masz racje: "Szczepionkowych faszystow wylapac...."
Anonim2021.08.3 19:12
Komu zależy aby COVID19 zrobić "ZWYKŁĄ GRYPĘ"? Ich twórcom - KÖREWSKIM CHINOM! - - - Wszelka zaraza jest od nich: azjatycka grypa, ptasia grypa, świńska grypa, SARS .... Wszystko przychodzi z KÖREWSKICH CHIN! - - - Mają wszędzie swoich płatnych byłych UB-ców jak 𝐦𝐚𝐭𝐢𝐬𝟖𝟗(𝐤𝐚𝐭𝐨𝐥𝐢𝐤), 𝐖𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫 - 𝐑𝐚𝐝𝐳𝐢𝐬𝐳𝐞𝐰𝐬𝐤𝐢 - wyjątkowo tępi i wtórni analfabeci. Ale za takie grosze, jaki im płacą KÖREWSKIE CHINY - mają KÖREWSKICH matołów!
Anonim2021.08.3 19:10
SŁUCHAJ NAUKOWCÓW! . . . . . . Nie ma takiego lekarstwa, takiej szczepionki, takiego zioła, rodzaju pokarmu by komu w czymś NIE SZKODZIŁO! ..... Penicylina uratowała miliony ludzi, ale i zabiła kilkaset tych z uczuleniem na penicylinę. ............. Każdy z nas ma inny, tzw. genetic make up dlatego różnimy się od siebie w szczegółach, tym m.in. w reakcjach po przyjęciu lekarstw nawet PO WYPICIU MLEKA! ........... Szczepionki dzisiaj produkowane NIE MAJĄ sobie równych z tymi sprzed choćby 10 lat. Nauka zrobiła dramatyczny postęp w genetyce.
Anonim2021.08.3 19:19
A ty jesteś cały taki głupi, czy tylko masz głowę głupią? Zanim odpowiesz, zapytaj naukowców?
Anonim2021.08.3 19:08
Nie myślałem, że dożyję takich czasów, że agendami polskiego Państwa będą zarządzać ludzie, których działalności znamy z eksperymentów medycznych na dzieciach z obozu Auschwitz? Historia zatoczyło koło?
Bystry2021.08.3 19:35
Zgadzam sie z toba. Pan posel poszedl sie dowiedziec kto podjal te decyzje. Co za klamliwy sku..syn z tego Cessaka. Podjal decyzje o eksperymentach na dzieciach a teraz klamie i ucieka. I takie mendy podejmuja takie wazne decyzje. Strach sie bac.
do kierownika urzędu2021.08.3 19:08
URZĄD PAŃSTWOWY NIE JEST pana PRYWATNYM FOLWARKIEM WIĘC PAN POsEŁ BRAUN MA PRAWO WEJŚCIA kiedy chce
Bystry2021.08.3 19:37
Racja
JonB2021.08.3 20:03
Tys prawda i hej ....
A kto jest na utrzymaniu Sorosa?2021.08.3 19:02
Np. całe bandy takich mend jak: katolik-matis89, Filip, Skrzypek na dachu, Radziszewski i tzw. "zainteresowane zdrowiem fizyczno-etycznym" szmondactwo kremlowskie - antyszczepieniowcy" i oczywiście kremlowska Konfederacja. Wiedzą o tym, ale udają, że nie wiedzą. WIEDZĄ O TYM!!! - - - - - - - - - CHODZI IM o CHAOS !!!
O co chodzi "antyszczepieniowcom"?2021.08.3 19:02
Czy jest ktoś na tyle naiwny i wierzy, że Braunowi chodzi m.in. O MOJE ZDRÓWKO!
Bystry2021.08.3 19:40
Nie o twoje stary ale o dzieci ponizej 12 roku zycia. Nawet nie wiesz o co chodzi. Ty jestes dorosly to sie testuj i szczep czym tylko chcesz.
Kaska z łapówek2021.08.3 19:59
Czy jest ktoś na tyle naiwny, że akwizytorom firm farmaceutycznych jak np. Niedzielski Horban chodzi O MOJE ZDRÓWKO!
Anonim2021.08.3 19:02
Pfizer testuje “szczepionki” anty-COVID-19 na dzieciach poniżej 12 roku życia: Eksperyment dotyczy tysięcy dzieci w wieku poniżej 12 lat w kilkudziesięciu ośrodkach w USA, Finlandii, Polsce i Hiszpanii ........................ https://babylonianempire.wordpress.com/2021/08/03/pfizer-testuje-szczepionki-covid-19-na-dzieciach- ponizej-12-roku-zycia-eksperyment-dotyczy-tysiecy-dzieci-w-wieku-ponizej-12-lat-w-kilkudziesieciu- osrodkach-w-usa-finlandii-polsce-i-hiszpanii/
Ty to wiesz, ale udajesz, że nie wiesz,2021.08.3 19:04
że 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬.𝐜𝐨𝐦 jest opłacany przez żyda oligarchę i kolesia Putina Romana Abramowicza! PAMIĘTAJ, że 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬.𝐜𝐨𝐦 to SZCZEKACZKA KREMLA!
Anonim2021.08.3 19:10
A ty udajesz, czy wiesz, żeś cymbał na usługach mafii?
Anonim2021.08.3 19:01
Brawo pośle Braun!
Bystry2021.08.3 19:46
Brawo Braun. Tylko on mial jaja, zeby tam pojsc. BRAWO. CESSAK to klamliwy sk...syn.
Anonim2021.08.3 19:52
Ośle braun.....brzmi prawdziwie,=. Braun to ruskie onuce
Bystry2021.08.3 20:02
Ale tylko te "ruskie onuce" poszly tam i upomnialy sie o polskie dzieci.
Anonim2021.08.3 20:05
Q-wa, oby wszyscy posłowie byli takimi "ruskimi onucami"? A żylibyśmy w wolny i bogatym Kraju? Brawo pośle Braun!
Kłamcy frondy jak tvn i tvpic2021.08.3 18:49
https://www.youtube.com/watch?v=VbNQ1_LejI8
Tylko PO POLSKIE PRAWDZIWE2021.08.3 18:46
A jaki nijaki BRAŁUN ma wyjście??? Dostał rozkazy z RASIJI to musi wykonać. ROZKAZ TO ROZKAZ. Inaczej pod STIENKU było kiedyś.
Bystry2021.08.3 19:49
Ty mendo jedna. Pan Braun poszedl sie upominac o polskie dzieci i tylko on. Nie rosyjskie tylko polskie tumanie jeden. Przeczytaj o co chodzilo niedouczony kniocie.
A kto jest na utrzymaniu Sorosa?2021.08.3 18:01
Np. całe bandy takich mend jak: katolik-matis89, Filip, Skrzypek na dachu, Radziszewski i tzw. "zainteresowane zdrowiem fizyczno-etycznym" szmondactwo kremlowskie - antyszczepieniowcy" i oczywiście kremlowska Konfederacja. Wiedzą o tym, ale udają, że nie wiedzą. WIEDZĄ O TYM!!! - - - - - - - - - CHODZI IM o CHAOS !!!
O co chodzi "antyszczepieniowcom"?2021.08.3 18:00
Czy jest ktoś na tyle naiwny, że Braunowi chodzi m.in. O MOJE ZDRÓWKO!
Bystry2021.08.3 19:50
Nie o twoje stary ale o dzieci ponizej 12 roku zycia. Nawet nie wiesz o co chodzi. Ty jestes dorosly to sie testuj i szczep czym tylko chcesz.
Kaska z łapówek2021.08.3 19:58
Czy jest ktoś na tyle naiwny, że akwizytorom firm farmaceutycznych jak np. Niedzielski Horban chodzi O MOJE ZDRÓWKO!
Przeciw kretynom2021.08.3 17:56
Fondunio kochana! Wszyscy wiemy jak było od Pana Janka Pospieszalskiego więc daruj sobie te teksty.
sl_ko2021.08.3 17:45
Może mi ktoś logicznie, bez wymyślania od płaskoziemców, czy foliarzy, wytłumaczyć, dlaczego w sprawie szczepienia powinienem ufać ministrowi np. Glińskiemu, czy innemu, bez wykształcenie medycznego, a nie specjaliście jakim jest np. dr Zbigniew Hałat ? https://pl1.tv/title/dr-zbigniew-halat-pomniki-ministrow-stoja-na-grobach-ich-ofiar/
Anonim2021.08.3 17:38
W tym roku na covid umarlo 9 dzieci w wieku 0-12, bez chorob wspolistniejacych 1.. Na pneumoki rocznie umiera okolo 100. Winny jest Grzegorz Braun i turysci na Krupowkach.
Prawda2021.08.3 17:18
Braun na jaką psychiczną lezył ==
Grizzly2021.08.3 17:07
Czy Brała nie złapano czasem z zapałkami?
JonB2021.08.3 19:43
Na Boga ! Ile wam placa od wpisu ?
Gallus Anonimus2021.08.3 17:05
"PILNE! Braun, Pospieszalski, Płaczek i dr Ratkowska! Interwencja poselska ws. szczepień dzieci!?" https://www.youtube.com/watch?v=VbNQ1_LejI8
Anonim2021.08.3 16:58
Dr Hałat "Na czubku tego wszystkiego niestety coraz mocniej świeci gwiazda ludobójstwa." więcej na: https://nczas.com/2021/08/03/dr-halat-coraz-mocniej-swieci-gwiazda-ludobojstwa/
JonB2021.08.3 19:55
Przeciez tak jest !
Anonim2021.08.3 16:55
Skandaliczne zarzuty wobec Brauna. Pospieszalski UJAWNIA: „Cessak trzykrotnie minął się z prawdą” ................................ https://nczas.com/2021/08/03/skandaliczne-zarzuty-wobec-brauna-pospieszalski-ujawnia-cessak-trzykrotnie-minal-sie-z-prawda/
Anonim2021.08.3 17:01
Jakim trzeba być złym człowiekiem, aby wyrazić w imieniu PAŃSTWA zgodę firmie Fajcer na przeprowadzanie eksperymentów medycznych na zdrowych dzieciach?
Anonim2021.08.3 17:06
Panie Prezydencie, Pan jest prawnikiem, proszę wystąpić z wnioskiem o weryfikację decyzji w jednym z trybów nadzwyczajnych? Ta decyzja urąga polskiemu Państwu? Wszystkim Polakom?
Anonim2021.08.3 17:08
A prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych do Prokuratury i pod sąd?
Skrzypek na dachu2021.08.3 16:51
Brawo Pan Posel Grzegorz Braun , bo URPL to zbrodniarze , robia eksperymenty na dzieciach .
matis892021.08.3 16:50
Pan Jezus w Orędziach Ostrzeżenie przestrzegał przed TRUJĄCYMI szczepieniami i je przepowiedział 17.06.2012r. tak samo jak przepowiedział obalenie Benedykta XVI i ustanowienie Fałszywego Proroka ........... ,,Moja droga umiłowana córko, plany masońskich grup przejęcia światowych walut są coraz bliższe ukończenia. Ich nikczemne plany obejmują również nowe globalne szczepienia, które spowodują choroby na całym świecie, wywołujące cierpienia na skalę nie widzianą nigdy wcześniej. Unikajcie takiego nagle ogłoszonego globalnego szczepienia ponieważ będzie was ono ZABIJAĆ.......''
kibic2021.08.3 16:27
Czy znajdzie się wreszcie jakiś psychiatra co zbada Brauna i wyśle go tam gdzie jego miejsce !!!
Pytanie2021.08.3 16:32
Dlaczego COVIDA nie wolno leczyć pomimo, że znane jest wiele skutecznych substancji leczniczych?
Anonim2021.08.3 16:37
Komu ty baranie kibicujesz? -rzadowym mordercom???
dobrze sie zastanow za kim jestes2021.08.3 17:05
https://pbs.twimg.com/media/EFparr1XUAUJJQV.jpg Flaga Wisly przeciwko Cracovii z 2019. Dzis zamaskowany Wislak moze sie kojarzyc sie z ministrami-bandziorami, a zesrany Cracoviak ze wspieraniem rzadu PISu w wyniku sterroryzowania covidem
odp2021.08.3 19:03
BRAWO PANIE BRAUN --- WIEMY O CO CHODZI, DZIĘKUJEMY
Anonim2021.08.3 16:27
w tamtym roku bylo 97 a w tym bedzie moze 96% zgonow w grupach ryzyka, z czego 99% bylo podobno Niezaszczepione. ............ Co wiecej 76% jest wsrod osob z chorobami dodatkowymi nie wnikajac kim on sa ......... PIS na niezdyscyplinowana mniejszosc ma sprawdzone lekarstwo - dorznac watahe Zdrowym i zamknac im szkoly, lasy, stoki, silownie, baseny, sklepy, restauracje bo noz widelec katar ich zabije... Dla pisiorow nie ma tez znaczenia czy wirus zaraza w pare sekund jak Delta czy kwadrans jak Wuhan - komory maskowe z CO2 I LOCKDOWN MACHT FREI
PIS to oszolomy i psychopaci2021.08.3 16:38
wiosna 2020 , wytyczne WHO i Sanepidu - https://www.gov.pl/web/koronawirus/mialem-kontakt-z-osoba-zakazona-koronawirusem Bliski kontakt z osobą chorą na koronawirusa oznacza: przebywanie w bezpośredniej bliskości (twarzą w twarz) z osobą chorą, w odległości mniejszej niż 2 m przez PONAD 15 MINUT
Skrzypek na dachu2021.08.3 16:54
Szczepionka jest gorsza niz zaraza .
Anonim2021.08.3 16:26
Takie szczepionki są trucizną dla organizmu.Prawda w oczy kole'.
Po11 ... jle_ffm ...precz_z komunia pisze CYT.:2021.08.3 16:18
"Komuniści z PiS będą teraz decydować kto na Świecie jest Polakiem kto Czechem a kto tradycyjnie Żydem :-)" - - -- - - - - - - - - Za ciebie tow. "prof. dr" Hertrich-Woleński zadecydował towarzysz rabin z rytualnym sierpem.
jle_ffm2021.08.3 16:08
Anarchia w państwie pis. Hołota antyszczep poczuła się mocna , bo jest na to ciche przyzwolenie rządzących.
Precz z faszyzmem2021.08.3 16:30
I jeszcze ta hołota nie podlega pod polskie prawo.
OLEK2021.08.3 16:48
A ty zapewne należysz do hołoty zaszczepionej.
O co chodzi "antyszczepieniowcom"?2021.08.3 16:01
Czy jest ktoś na tyle naiwny, że Braunowi chodzi m.in. O MOJE ZDRÓWKO!
Kaska z łapówek2021.08.3 16:34
Czy jest ktoś na tyle naiwny, że akwizytorom firm farmaceutycznych jak np. Niedzielski Horban chodzi O MOJE ZDRÓWKO!
OLEK2021.08.3 16:55
Myślę że chodzi im o rzetelną informację o szczepionce, bo jak dotychczas to nikt nie udzielił na jej temat wyczerpujących wyjaśnień. Osoby chcące się szczepić mają do tego pełne prawo, szczepią się za pieniądze podatników także antyszczepionkowców.