12.06.20, 22:33Fot. screenschot: Youtube - Telewizja Republika

Ks. prof. Andrzej Kobyliński: Kościół w Polsce podzieli los Kościoła irlandzkiego

Na portalu Gazety Pomorskiej ukazał się obszerny wywiad z ks. prof. Andrzejem Kobylińskim na temat skandali pedofilskich w polskim Kościele. Duchowny porusza w nim temat mechanizmów krycia sprawców pedofilii wśród duchownych. Wysuwa też stwierdzenie, że za przyczyną tych skandali, polski Kościół czeka los Kościoła irlandzkiego, podkreślając, że te skandale właśnie są jedną z głównych przyczyna postępującej laicyzacji.

Mówiąc o reakcji Kościoła na nadużycia seksualne wobec dzieci, ks. prof. Andrzej Kobyliński stwierdza, że przyczyną ich tuszowania jest konformizm i niechęć przed narażaniem się swojemu środowisku:

-„Nikt nie chce być samobójcą. Po co się narażać? Czyż nie taką postawę wynieśliśmy z PRL-u? Lepiej się dobrze ustawić, robić karierę, mieć duże pieniądze w banku i święty spokój. Po co komuś coś wypominać? Taki konformizm jest jedną z cech homo sovieticus. Przed laty pisał o tym bardzo ciekawie ks. prof. Józef Tischner. Częściowo jesteśmy ludźmi sowieckimi, ponieważ przez kilkadziesiąt lat żyliśmy w komunizmie, a później w postkomunizmie” – mówi.

-„W społeczeństwie zdominowanym przez konformizm i hipokryzję trudno oczekiwać postaw odważnych i moralnie jasnych. U nas różnego rodzaju trudne tematy interesują ludzi dwa, trzy dni – dopóki zajmują się nimi media. Kiedy temat znika z ekranów telewizorów, wszyscy o nim zapominają. Widzieliśmy ten mechanizm w przypadku pierwszej części filmu braci Sekielskich, teraz jest podobnie przy drugiej części. Proszę zauważyć, że Zabawę w chowanego obejrzało trzy razy mniej ludzi niż Tylko nie mów nikomu” – dodaje.

Kapłan zwraca przy tym uwagę również na opieszałość polityków:

-„Komisja państwowa ds. pedofilii została powołana latem ubiegłego roku w ferworze kampanii przedwyborczej. Ustawa przeszła przez Sejm, Senat, podpisał ją prezydent. Minął prawie rok i okazało się, że nikomu nie zależało na tym, żeby powołać jej członków. Prezydent, Sejm, Senat i Rzecznik Praw Dziecka nie byli zainteresowani powołaniem siedmioosobowej komisji. Wyraźnie widzimy strach przed podjęciem tego tematu. Strach dotyczy wszystkich partii politycznych, bo politycy dobrze wiedzą, że mogą się komuś narazić, coś stracić, dlatego jeśli nie muszą, to chowają się za kurtyną i nikt nie chce się zajmować pedofilią”.

Zdaniem duchownego, Polska może stać się drugą Irlandią, gdzie w wyniku skandali pedofilskich Kościół popadł w głęboki kryzys. Jak wskazuje duchowny, to właśnie „skojarzenie księdza katolickiego z pedofilią” jest jedną z głównych przyczyn lawinowo postępującej dziś laicyzacji wśród polskiej młodzieży.

Filozof w wywiadzie podjął również temat tzw. „lawendowej mafii”, o której w filmie braci Sekielskich mówili ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski oraz redaktor Tomasz Terlikowski. Jego zdaniem samo to określenie jest szkodliwe, ponieważ odsuwa ono od merytorycznej dyskusji o seksualności człowieka. Przyznaje jednak, że badania naukowe przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych wskazują, iż częściej czynów pedofilskich dopuszczają się księża homoseksualni.

-„Stanowczo sprzeciwiam się wulgarnemu mówieniu o osobach homoseksualnych czy ideologii gender. Nie zgadzam się z używaniem takich pojęć jak lobby homoseksualne czy lawendowa mafia, gdy chodzi o duchownych homoseksualnych. Uważam, że potrzeba spokojnej i merytorycznej dyskusji na odpowiednim poziomie intelektualnym. Chodzi przecież o stosunek katolików do głębokiego problemu filozoficznego, jakim jest tożsamość seksualna człowieka. Ten problem jest wyzwaniem tego stulecia, a być może całego tysiąclecia” – stwierdza duchowny.

CAŁOŚĆ - TUTAJ

kak/pomorska.pl

Komentarze

Bateryja 2020.06.15 15:47
Wara od Kościoła!
Ma\\\\\\\\\\\\\\\\305\\\\\\\\\\\\\\\\202gorzata2020.06.14 12:28
>skandale właśnie są jedną z głównych przyczyna postępującej laicyzacji.< Ks. Prof. Kobyliński najwyraźniej ma jakąś obsesję w temacie "skandali" i nie zauważa , że sam się zlaicyzował przebywając za granicą i badając świat. Czyżby szukając i biegając od spotkania do spotkania zapomniał, że jako Ksiądz i PASTERZ zobowiązany jest w pierwszej kolejności do NAUCZANIA i GŁOSZENIA EWANGELII - wypełniania swoich kapłańskich OBOWIĄZKÓW. Aktywność medialna Pana Profesora właśnie służy LAICYZACJI KOŚCIOŁA i jest nagannym przykładem dla wielu młodych księży, którzy zamiast katechizować wiernych szukają swego miejsca w ŚWIECIE / mediach. Wierzący potrzebuja Pasterzy a NIE INTELEKTUALISTÓW ,FILOZOFÓW i uczonych komentujących KRYZYS KOŚCIOŁA. Zaakcentowana przez prof. Kobylińskiego POTRZEBA dialogowania o GRZECHACH i PATOLOGIACH w sferze seksulanej POTWIERDZA tylko "niebezpieczne" i gorszące zainteresowania "naukowe". Zamiast DEBAT więcej modlitwy osobistej i REFLEKSJI nad Słowem Bożym. Warto zauważyć , że "mafia lawendowa" też ma swoich przedstawicieli medialnych nagłaśniających "problem" i zapraszających przeciwników do podjęcia DIALOGU czyli szukania sposobów do ZAKCEPTOWANIA tego co jest GRZECHEM. Jeśli światowy , zreformowany Ks. Kobyliński należący do EWOUUJĄCEO kościoła J.P.II nie zgadza sie na określanie mafia lawendowa , czy lobby homosex. to tylko potwierdza jak bardzo się zagubił.
Szybka Randka sex2020.06.14 11:16
Nowa strona ero,tyczna na której znajdziesz sasiadke. Ponad milion ofert z całego świata! www.paniedzis.pl Szybka i bezpieczna rejestracja, Zupełna anonimowość, Setki osób z całego świata.
Moly2020.06.14 4:09
Prorocze slowa
Reytan2020.06.13 21:24
Kobylinski zawsze byl masonska wtyczka w Kosciele.
src2020.06.13 21:07
Brednie.Polak to nie zapijaczony Irol;) Skala pedofili duchowych w Polsce nie ma nawet 10% potecjału tego, co się działo w Irlandii;) Kto czytał raport Ryana ten wie;)
JanP2020.06.13 21:43
A skąd ty o tym możesz wiedzieć? Ta wiedza jeszcze przed nami.
On Jest 2020.06.13 19:12
W Polsce, w 2021 roku dojdzie do przestawienia wajchy. Światło dzienne, z siłą huraganu, ujrzy siła środowiska Ewangelicznie, Biblijnie Wierzących Chrześcijan. Po wielu wiekach duchowego i związanego z nim mentalnego, emocjonalnego ucisku, nareszcie nadejdzie tutaj WOLNOŚĆ! Czym jest wolność? To stan po poznaniu Prawdy. Prawdy Ewangelii. Całej Prawdy. Polacy, przez całe wieki oddając się duchowemu bałwochwalstwu, zapłacili za to wysoką cenę. Rozbiory, wojny, stalinizm, komunizm, fale emigracji, dewastacja polskiego przemysłu, inteligencji polskiej itd... Zamiast, jak mówi Pismo, oddawać cześć Jedynemu, Żyjącemu Bogu w Duchu i w Prawdzie, za namową uczonych tego świata, Polacy ulegli zwracając się w modlitwach i zawierzeniach demonom podszywającym się za anioły światłości, kierowali swoje modlitwy do ludzi zmarłych, którzy już nic nie wiedzą i nie słyszą, ani nie widzą, co się dzieje na tym świecie. Odeszli od Boga. Zabrakło poznania. Tak, jak zabrakło poznania Żydom, którzy nie zrozumieli, że Mesjasz już przyszedł, oni wciąż na Niego czekają. Kochana Polsko, czas na Prawdę, pełną Prawdę Bożego Słowa, Ewangelii, prawdę o Żyjącym, Żywym Bogu. Prawdę o tym, że Swoim Świętym Duchem chrzci Sam Osobiście Jezus Chrystus. On Sam w Ewangelii Św. Jana, w rozdziale 3 wyjaśnia, czym jest Nowe Narodzenie. Każdy, po prostu każdy, kto pragnie być zbawionym, kto pragnie zmienić swoje życie, musi się spotkać z Żywym Bogiem, musi zostać zanurzony w Jego Duchu. Musi dojść do osobistego poznania człowieka z Bogiem, 1 na 1. Przez całe wieki ta Prawda była ukrywana. Ale ukrywanie jej już się nie uda dłużej. Nadchodzi do Polski, wreszcie, Prawda Bożego Słowa!
Reytan2020.06.13 21:36
Protestanci od XVI wieku zamordowali kilka milionow Polakow,i kolaborowali kolejno ze wszystkimi wrogami I okupantami Polski,i dlatego powinni zamknac swoja krwawa i zaklamana morde,i wynosic sie precz z powrotem do swojego Rajchu.
On Jest 2020.06.14 6:49
Zwycięzcy piszą historię. A potem mamy taki poziom świadomości. Nic nowego pod słońcem.
espada2020.06.13 17:03
Kazdy czlek ktory nie ma laski wiary odpadnie,to tylko kwestia czasu. Wiara jest laska,to sie dostaje. wszystkie kosciolki i paciorki z tradycji juz odchodza i odejda do konca. ktos u kogo dom jest utwierdzony na skale ktora jesT Jezus,nie upadnie nigdy
src2020.06.13 21:09
Prawda! Najszczersza prawda;)
Reytan2020.06.13 21:37
Jestes chamie czystym antykatolickim heretykiem,i idiota.
,Alojz Cedzidło 2020.06.13 16:35
Kś. Profesor zachował się jak jaki były pisowiec ,który wystąpił z PiS - u , bo PIS ,jego zdaniem popełnia błędy a on ,,uczciwy" , tego nie znosi. Po wystąpieniu leje publicznie wiadra pomyj na swych byłych kolegów .Tu jest podobnie ,Ks. Profesor niby z kościoła nie wyszedł , ale zamiast walczyć u siebie z błędami i złem zaprzęga do walki instytucje poza kościelne ,które tylko na to czekają Ks . Profesor , postąpił jak lekarz ,który dał diagnozę , a o leczenie niech się sam pacjent stara .Tak jest w krajach , w których pacjent może skarżyć lekarza za złą diagnozę .Lekarz ma sposób ,unik .Nie wydaje diagnozy.Kieruje pacjenta do specjalisty .Ks. Profesor odesłał sprawę do specjalistów dziennikarzy. .
Szybka Randka sex2020.06.13 15:59
Szukam miłego i kulturalnego faceta na miłe spotkania lub stały związek. Mam na imię Lena lat 25, wzrost 169cm, -- -- -- -- -- --- --- -- -- -- Moje kontakt do mnie telefon tu - www.lexlale.eu Znajdź mnie po niku: Lenka25x napisz do mnie spotkajmy się!
ciekawy2020.06.13 15:36
Zwykłe herezje rodem z Gazety Wyborczej.
Polak Katolik2020.06.13 15:31
Terlikowski i Kobylinski coraz bardziej odchodza od Kosciola, milcza na temat 'lawendowej' mafii( lawendowa mafia jest faktem ojcze Kobylinski) i ta mafia to neomarksisci ktorzy zinfiltrowali nasz Kosciol - o tym tez Kobylinski i Terlikowski milcza. Albo ksiedza rzeczywiscie ktos wystraszyl albo sam jest faryzeuszem. Ks Isakowicz niestety tez zaczyna byc poprawny politycznie, nie podoba mi sie to, ze ciagle wystepuje razem z kretaczami - ks. Kobylinskim i Terlikowskim....
Reytan2020.06.13 21:41
Trzeba po mesku powiedziec,ze Terlikowski ,Kobylinski I Isakowicz to sa niestety MASONI,czyli czciciele Lucyfera. Po czynach ich poznacie,mowi Pan.
andy2020.06.13 11:59
Kobyliński! Dlaczego boisz się używać określenia "lawendowa mafia"? Czyżby ona nie istniała w Kościele, zwłaszcza w Watykanie? Od kiedy to stosunki homoseksualne nie są grzechem w Kościele? Walczysz z pedofilią w Kościele - dobrze, ale dlaczego nie walczysz z czynnym homoseksualizmem w tymże Kościele? Co z ciebie za ksiądz, że mniej dla ciebie znaczy moralne nauczanie Kościoła a bardziej polityczna poprawność lansowana przez lewackie media? Właśnie taka postawa, jak twoja, przyczynia się do rozbijania Kościoła, tacy jak ty "filozofowie" tworzą jakiś nowy światowy kościół zupełnie niepodobny do katolickiego. W obecnym Kościele największy problem jest herezjami, które mnożą się jak grzyby po deszczu.
Super2020.06.13 11:00
Za 15 lat nikogo już te dyskusje nie będą obchodzić, bo kościoły będą puste a średnia wieku księży bedzie oscylować koło siedemdziesiątki. Mam nadzieję dożyć i to z radością oglądać...
Reytan2020.06.13 21:42
Jestes komunistycznym idiota I prymitywem. Won za Don.
anonim2020.06.13 10:29
Ks. prof. się myli trzeba mówić otwarcie i prosto że homoseksualizm i gender to zło grzech i obrzyda a filozofować to sobie może w klubie dyskusyjnym za zamkniętymi drzwiami. Właśnie taka spolegliwa ugodowa postawa wobec wypaczeń i dewiacji powoduje że stają się coraz bardziej nachalni a nawet grożni zwłaszcza dla młodych. Ks. takimi wypowiedziami osłabia KK.
kropka2020.06.13 10:09
Szanowny księże ,sprawa prosta "jak włos mongoła". W Polsce funkcjonuje aparat do ścigania przestępstw i tam powinni zgłaszać się poszkodowani.Natomiast obracanie tematem "jak świnia guanem" uważam za atak na osłabienie kościoła.
Jadwiga D.2020.06.14 0:56
"kropka" Masz świętą rację! Słesznie to zauważyłeś!
heinrich2020.06.13 9:32
katolikos- dyrektorzy poszaleli a manipulacja i naciąganie faktów z ich strony sięgnęła zenitu. Takich dyrdymałów jakie płyną z Częstochowy Świat chrześcijański nie słyszał. Czy Pismo Święte /Biblia/ dla ''nich ' 'jeszcze coś znaczy?
Reytan2020.06.13 21:44
Jerstes gnojem protestanckim,czyli od wiekow wrogiem Polski.
anonim2020.06.13 9:18
Wydaje mi się jednak, że wszelkie nadużycia, w tym seksualne, to problem dla prokuratury. Co komisja taka bądź inna ma z tym wspólnego?
student2020.06.13 9:13
Slowa Pana Jezusa: Przed kazdym spotkaniem z drugim czlowiekiem skladaj ofiare z siebie i oddawaj Mi tego czlowieka. Podczas kazdego kontaktu z ludzmi modl sie za nich, oddawaj na Moja wlasnosc i siebie na ofiare za nich. Czyn tak zawsze w zjednoczeniu z Moja Matka, a bede wypelnial cie Moja moca. To Moje wskazanie obejmuje tez rozmowy telefoniczne, korespondencje, a nawet sfere mysli. Od twojej wiernosci zalezy wielkosc mocy, jaka otrzymasz. Trwaj w nieustannym ofiarowaniu i gotowosci do ofiary najwyzszej: godnosci i krwi. Kochaj! Szalenstwo milosci wyzwoli moc Moja, jaka w tobie zlozylem. Kazdemu dalem w sakramencie chrztu i bierzmowania ogromna moc. Tylko milosc i wiernosc moze ja uaktywnic.
Uruk2020.06.13 8:53
Nie publikujcie tego osobnika. To jest fałszywy prorok.
ciekawwy2020.06.13 8:08
Częstochowski biskup senior Antoni Długosz po raz kolejny wychwalał rząd Prawa i Sprawiedliwości, tym razem podczas Apelu Jasnogórskiego. Duchowny porównał Mateusza Morawieckiego i Łukasza Szumowskiego do ewangelistów, którzy swoją służbą i pracą zwalczają pandemię koronawirusa. Jak nisko można upaś aby ze złodziei i oszustów zrobi ewandelistów
RS2020.06.13 20:10
Ciekawwy- słaba jest Twoja ciekawość, skoro doszedłeś do tak błędnych wniosków.
Reytan2020.06.13 21:46
cioekkawy ,ale kkkomunistyczny gnoj,czesc adas.
Bianka2020.06.13 7:45
I jeszcze słowo odnośnie ataku, który ma przyjść na uczciwość Jana Pawła II w kwestii pedofilii. Mam żal do księdza Dziwisza, że siedzi cicho i nic nie mówi, nie broni człowieka, na którym, za przeproszeniem, zrobił karierę...Ojciec Święty już nie może się bronić...a jaka była prawda, to wiedzą nieliczni...ale skoro nie wiemy dokładnie jak to wszystko wyglądało, dlaczego Karol Wojtyła nie usunął tych wszystkich pedofilów na zbity łeb z kapłaństwa, tych porypanych homoseksualistów, żyjących podwójnym życiem, ani agentów SB co dziś są purpuratami i cieszą się wysokimi stanowiskami w Kościele, to nie możemy odrzucać jego autorytetu, to się nie godzi. Bracia Sekielscy to jak mniemam, osoby, którym nie zależy na Kościele w Polsce, Ewangelii. Owszem, ludzie pokrzywdzeni mają prawo do sprawiedliwości, ale nie kosztem kłamstw rzucanych na JPII!! Takie działanie zasiewa nieufność do kapłanów w ogóle, nawet we mnie, która znam różne historie i próbowałam działać w podobnych sprawach jak te poruszane w filmach Sekielskich. Niestety, to, co dziś mamy to wina przede wszystkim hierarchii, jej inercji wobec tych spraw, udawania, że wszystko gra. Nie, nie gra! KAPŁANI od Was zależy najwięcej! Bądźcie mądrzy i odważni!
Jadwiga D.2020.06.14 0:51
Bianka! Tez podobnie myślałam! Czytałam o tym. Okazuje się ,że te sprawy były bardzo głęboko kryte przed naszym JP II. Nie wiedział o tym! Właśnie!? Gdzie był Dziwisz??............
Koroner2020.06.13 7:41
No cóż. Wierchuszka Episkopatu to jak KC PZPR, stare zgredy myślące jak dobrze wypić i zakąsić za nasze a jak coś nie po ich myśli to zamiatamy pod dywan towarzysze, zamiatamy i mówimy ludowi że teraz to już na pewno będzie inaczej!:) To się musi skończyć jak z wierchuszką komuchów, logiczne przecież. Chyba że....boska interwencja! Bo po ludzku patrząc to się ta szajka biskupów rozleci jak komitety komuchów. Tylko boska interwencja może tu zadziałać.
Reytan2020.06.13 21:48
Komuna powinna zamknac ryja.
Bianka2020.06.13 7:40
Od lat dziecięcych jestem bardziej lub mniej świadomie w Kościele Katolickim, który jako jedyny ma pełnię Nauczania Jezusa Chrystusa. I podobnież od lat widzę braki tego mojego Kościoła. Lecz nie ja mam na to wielki wpływ, nie my świeccy, ale duchowieństwo, które jak widzimy samo ma ze sobą problemy. Ostatni wg mnie zupełnie niepotrzebny, a więc ośmielę się napisać, że głupi podział w KK o formę przyjmowania Pana Jezusa w Najświętszym Sakramencie. Na to świeccy i duchowni przeznaczają mnóstwo swojej energii i zaangażowania i czasu..., a moje pytanie brzmi: Czy TO JEST ISTOTA NAUKI KK? Do czego zmierzam? Ze w Kościele wg słów Pana Jezusa "przecedza się komara, a połyka wielbłąda"! Wszystkim w KK potrzebna jest mocna, mądra, trwała formacja!! Na kazaniu księża mówią o różnych rzeczach, ale czy to ludzi prowadzi do Boga? Wg mnie, niekoniecznie. I tu jest problem. Duchowni często podkreślają liczby, ale nie o liczby idzie sprawa, a o to, by zrozumieć o co chodzi w wierze, by potem za tym pójść i w tym trwać do końca życia, czyniąc dobro. Tego nie słyszę w Kościele. Mogłabym tu napisać elaborat na ten temat, bo czuję się mocno związana z Kościołem, ale to na niewiele, jak sądzę, się zda.
Reytan2020.06.13 21:50
Jestes swinio protestanckim klamca I prowokatorem,ZAWSZE RAZEM z Wrogami Polski.
Beno2020.06.14 0:55
Bianka - bardzo mądrze. W pełni się z Tobą zgadzam.
Jerzy2020.06.13 7:39
przedstawiciel pedryli, lawendowej mafii, zabrał głos.... Poniekąd ma rację - polski Kościół podzieli los kościoła irlandzkiego, ale to nie skandale go wykończa, wykończą go miałcy księżą - taki jak ten tutaj, nie potrafiący otwarcie głosić PRAWDY. Pedryl to pedryl, i traktowanie jak ludzi zboczeńców seksualnych gwałcących kilkumiesięczne niemowlęta, jest po prostu śmieszne. Druga rzecz - ostatnio w Polsce władzę przeją debil mason Szumowski, który kazał zamykać kościoły z powodu przeziębienia. Żaden duchowny się jemu nie przeciwstawił, nie splunął mu w twarz i nie powiedział: Masonie, zajmij się sprawami masońskimi, Kościół zostaw nam, księżom... niestety, zawiódł nawet papież, ale czego po tym jezuicie oczekiwać...
Reytan2020.06.13 21:53
Jestes chucpowatym komuchem ,klamca I wrogiem Polski. Dazysz konfederacki zdrajco do eksterminacji Narodu Polskiego.
ert52020.06.13 7:38
Nie zgadzam się z używaniem takich pojęć jak lobby homoseksualne czy lawendowa mafia, gdy chodzi o duchownych homoseksualnych. -- a co ma prosze ksiedza wspolnego tozsamosc seksualna ksiedza z dymaniem sie nawzajem ksiezy i popieraniem sie, pomocy w awansach etc ? jak ksiadz to nazwie ?Uwaza ksiadz ze to nie jest szkodliwe ? rzygac mi sie chce jak czytam takie wypociny prosze ksiedza , robicie wszystko zeby ludzi odpedzic od kosciola , wam to rybka troche mniej kasy czyli wystapienie ksiedza mozna podsumowac - pedofilia nie - homolobby tak?
Tom Bombadil2020.06.13 5:20
Ksiądz Kobyliński słusznie diagnozuje. Ale na wszystko jest już za późno. Do zobaczenia na Sądzie Ostatecznym.
Jan Radziszewski2020.06.13 0:35
ot NMP 17.01.2020 Wiele nieprawości dzieje się na polskiej ziemi. Chcę was ratować, chcę pośród was interweniować, chcę uprosić u Boga dla was ratunek, lecz do tego potrzebuję wiele, wiele waszego wysiłku, wiele modlitwy, postów i umartwień. Kto z was zechce Mnie posłuchać? Gdy zbyt mało słuchacie Trójcy Świętej i Mnie o Polacy, będę zmuszona od was odstąpić, zostawiając na żer szatanowi i złych nikczemnych ludzi. Dzieje się wiele zła, lecz niewielu chce się wysilić dla Boga, dla ratunku biednych grzeszników poza nielicznymi wyjątkami. Polacy, ostrzegam was, obudźcie się, otrząśnijcie z marazmu, zacznijcie w końcu realizować Bożą Wolę, a nadejdzie ratunek. Jeżeli nic się nie zmieni, niebawem powstanie w Polsce wiele zniszczenia, wybuchnie wiele konfliktów, do akcji wkroczą znaczne grupy muzułmanów i Ukraińców i rozpoczną mordować Polaków zwłaszcza tam, gdzie było najwięcej grzechów i świętokradztw. Staną polskie elektrownie, zamkną przesył gazu ziemnego, wstrzymane będą dostawy żywności. W domach nie będzie wody, gazu, a może zabraknąć ciepła. Konsekwencją tego będą grasujący mordercy, złodzieje i szabrownicy, zaczną dla łupów mordowanie ludzi. Pośród tego zamieszania wkroczą na polską ziemię obce wam siły i zacznie się wojna. Podczas tych walk, zginie ponad 20 000 000 (dwadzieścia milionów) Polaków. W tym czasie może zginąć ponad 120 polskich biskupów, a większości z nich zagraża wieczne potępienie w piekle. Powodem tego jest fakt, że mało który z nich słucha Boga, Jego poleceń i Jemu służy. Z grona kapłanów może zostać tylko około 20% dzisiejszego stanu. Wiele wskazuje na to, że z tego co mówię może się to wszystko zrealizować i to niebawem. Wiem, że to co wam podałam, to mroczna przepowiednia, lecz nie musi się wydarzyć, bo nadal jeszcze wiele od was zależy, od tego jakie decyzje podejmiecie. Nie musi się to stać, wydarzyć, lecz jako wasza Matka, Pani i Królowa ostrzegam was lojalnie. Bardzo Mi na was zależy, dlatego podejmuje szereg starań i zabiegów. Zanim zaczęła się wojna w byłej Jugosławii, przybyłam z orędziami i z ostrzeżeniami do Medziugorie, prosiłam, ostrzegałam lojalnie, lecz niewielu Mnie posłuchało i wzięło do swojego serca, a przez to rozpoczęła się krwawa wojna i wyniszczanie narodu. Polacy, teraz was bardzo proszę, zechciejcie Mnie posłuchać, zechciejcie usłyszeć Boże i Moje wołanie, teraz naprawdę wiele od was zależy. Czy zastanawialiście się, dlaczego szatan was tak bardzo niszczy i zwalcza? Widzi w was dla siebie i swojej sprawy wielkie w was zagrożenie. Walczy z wami od wielu stuleci, od dawna chce was zniszczyć, lecz to Ja jemu na to nie pozwalam, bo was sobie wybrałam i zechciałam być waszą Królową.
Cierpliwy2020.06.13 11:51
"Staną polskie elektrownie, zamkną przesył gazu ziemnego, wstrzymane będą dostawy żywności. W domach nie będzie wody, gazu, a może zabraknąć ciepła. Konsekwencją tego będą grasujący mordercy, złodzieje i szabrownicy, zaczną dla łupów mordowanie ludzi". Janie czy ten akapit to z objawienia czy z własnych przemyśleń? Kto Cię upoważnił do prorokowania? Czy nie napisane jest: " Aby patrzyli, a nie widzieli, słuchali a nie rozumieli i aby się przypadkiem nie nawrócili i nie odkryli tajemnicy". Ale też napisane jest" szukajcie a znajdziecie, proście a będzie wam dane". Które wybierasz pierwsze czy drugie?
Reytan2020.06.13 21:56
U ciebie juz zabraklo nawet mozgu w czaszce.
Jadwiga D.2020.06.14 0:41
Janie R.... Ja chciałabym w to wierzyć co piszesz! Ale skąd wiem skąd to masz? Z jakiego źródła!?? Który to niby prorok tak pisze?? Pan Jezus też mówił, że w czasach Ostatecznych powstanie dużo samozwańczych Proroków! Skąd wiadomo kim jesteś i jaką masz wiarygodność! Czy napewno to wiesz od Maryi? Podaj źródła ! Ja cię już nie raz o to prosiłam. Przecież to nie Tajemica, jeżeli mamy się słuchać, to nie w ciemno! OK?
what goes around comes around2020.06.13 0:25
Tymczasem w prawdziwym świecie: W czwartek po godz. 20:00 oficer dyżurny mrągowskiej policji otrzymał informację, o tym, że pijani rodzice nie opiekują się dzieckiem, które bez nadzoru biega po podwórku. Funkcjonariusze przyjechali pod wskazany w zgłoszeniu adres. Okazało się, że rodzice nie byli w stanie opiekować się siedmiolatkiem: jego matka miała ponad cztery promile alkoholu w organizmie, a ojciec blisko trzy.
Reytan2020.06.13 21:58
Pamietajmy jednak,ze Stachu to stary prowokator komunistyczny ,ktory ZAWSZE klamie. ZAWSZE.
KORNEL M.2020.06.14 0:29
Stachu! Gdyby to była prawda?? Jakoś prawdziwego źródła nie widać! Nawet Gó.... Warta, tego nie pisze! Miałes przecież okazję, pedziu....?
jp2gmd2020.06.13 0:06
Oby.
kasia2020.06.12 23:31
Coś złego dzieje się z ks prof Kobylinskim. kiedyś go bardzo szanowałam za punkktowanie merytoryczne i wyważone dziwactw w Kościele, np tych wzorowanych na kościele protestanckim- charyzmatyków, którzy co rusz uzdrawiają, śpia w duchu św albo bełkoczą coś , itp. Ale kiedyś zadalam sobie pytanie- jeśli ten ksiądz jest taki konserwatywny, przywiazany do tradycji to dlaczego nigdy nie pokazuje sięw sutannie? Wstydzi się swojego stanu duchownego? A teraz ta obrona gejów- jak to nie mozna o nich mówić "lawendowa mafia"- oni są gorzej niż mafia. To, ze ktoś jest homoseksualistą to jego sprawa, jeśli jest to jego prywatne życie ok. Ale idzie do seminarium, wykłada tam i deprawuje młodych. A naczelny gej, który robił karierę w Watykanie- ks Charamsa- kto go tak windował? Nie mafia? Ksiadz prof Kobyliński stosuje bardzo dziwne tłumaczenia- albo ktoś go bardzo wystraszyał, albo jak to mówi red Michalkiewicz "wie, po której stronie chleb jest posmarowany". Bardzo smutne.
Japa 2020.06.13 16:54
Ma Pani rację pani "kasiu " Coś mi tu "waniajet".Uczciwy człowiek walczy z błędami we własnej "RODZINIE " .Wynoszenie swoich spraw poza rodzinę ,bez próby naprawienia ,szukanie pomocy u nastawionego żle sąsiada , nie jest uczciwe . Nie jest madre jak na Profesora
Mirrro2020.06.12 23:14
Niech biskupi zrobią tak żeby kolejny film Sekielskiego nie mógł się ukazać bo już nie będzie żadnego ukrywanego przypadku. Czy to się da zrobić ???
Reytan2020.06.13 21:31
Jak to,ani jednegho przypadku,przeciez to nierealne,i DLACZEGO tylko Kosciol Katolicki,ktory jako JEDYNY z tym walczyl.A pamiec setek milionow zamordowanych przez komunistow ,czyli takich Sekielskich ,spoczywa ciagle w Wielkim Milczeniu.
Cierpliwy2020.06.12 23:13
Jak można być księdzem homoseksualistą i jeszcze pedofilem? Jaka jest ich znajomość Starego i Nowego Testamentu w zakresie homoseksualizmu. A tam napisane jest, że dla Pana Boga jest to obrzydliwością.A zgorszenie maluczkich? Na czym więc opiera się wiara tych ludzi?
leszczyna2020.06.13 0:20
Na czym się opiera wiara księży homoseksualistów? Na kancie i niczem (ironiczna parafraza zestawienia "na Kancie i Nietzsche`em").
kropka2020.06.13 10:12
Tak samo jak złodziejem i zabójcą maluczkich !,hipokryto.
Taka prawda2020.06.13 18:27
parchate bzdety
KORNEL M.2020.06.14 0:25
"Cierpliwy" Tyle razy już tu było pisane! Nie czytałeś? TO NIE KSIĘŻA SĄ PEDOFILAMI! TO PEDOFILE ZOSTALI KSIĘŻMI! NIESTETY ! Po II Wojnie do Seminariów zgłaszali się chłopcy, niby z "powiłania" Nie sprawdzili przy naborze ich orientacji! Okazało się, że stalinowcy ponad 100 tys. młodych komuchów wysłało niby na księdza! Powodem było nie powołanie, A ROZBICIE KOŚCIOŁA OD WEWNĄTRZ! W dużej mierze się udało! Myślę, że idzie teraz ku dobremu!
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2020.06.12 23:11
Podzieli na własne życzenie. I całe szczęście!
KORNEL M.2020.06.14 0:16
Weź się w koncu Lechu Keller zamknij , wraz z tym swoim nic nie znaczącym, głupim nickiem!
AA2020.06.12 22:48
Rzeczowej dyskusji nie uszanują osoby spod znaku LGBT. Dopóki Kościół będzie źródłem utrzymania i kariery dla duchowieństwa to będzie infiltrowany przez seksualnych dewiantów, którzy nasyłani są tam celowo lub chcą się zrealizować. Trzeba zrewolucjonizować Kościół ale nie pod względem doktryny wiary, lecz organizacji bo dopóki będzie interes w byciu duchownym to będzie więcej patologii.
Glaudiusman2020.06.12 22:43
Dlaczego sejm i senat nie wybrali przez rok członków do tej komisji??? Widzimy jak to plugastwo weszło w struktury państwa i jak decydenci boją się narazić różnym paskudnym koteriom. A tymczasem smród zboczeń zatruwa atmosferę społeczną. Wszędzie musi być "zapach" pampersowy ? I to jest demokracja ?
Mesie Alfonso2020.06.12 22:41
Wszystkie przesłanki przemawiają za tezą profesora Kobylińskiego, z wyjątkiem jednej - Polacy - to nie Irlandczycy. //wierny ci wszystko wybaczy - choć żeś okrutna i zła - ...bo wierny biskupie to ja///
Andrzej2020.06.12 22:38
Dokładnie. Już za miesiąc zacznie się ostateczna droga w dół. Pisu. A za nim kościoła.
Jędrzej2020.06.13 4:35
A mnie się wydaje, Andrzeju, że do takich koleracji jakie ty proponujesz (za miesiac- czyli po wyborach prezydenckich, PiSu - czyli kościoła) polityczna opozycja w Polsce za nic nie chce się przyznać. Ktoś tu więc konfabuluje? Ty czy oni?
Alojzy Cedzidło 2020.06.13 16:42
A jak się Twoje marzenia nie spełnią , popełnisz samobója ? Do piekła możesz się nie wybierać .Piekło będzie u nas w kraju..
KORNEL M.2020.06.14 0:12
Andrzej"...? vel ....K.Lech.. Chłoptasiu.! Za miesiąc, to się zdziwisz!? Za miesiąc to ciebie i waszych tęczowych Marszy nie będzie.! Tak piszesz! Wściekasz się ! Będziesz miał to ty Wypad za Don!
ladychapel2020.06.12 22:38
Jeżeli takie bzdury w kościele można usłyszeć - nie dziwię się. Podczas apelu jasnogórskiego z kaplicy z obrazem Matki Bożej z ust biskupa prowadzącego modlitwę padły zdumiewające słowa. Postanowił on bowiem porównać premiera i ministra zdrowia do ewangelistów. – Obecnie dwaj przedstawiciele naszej władzy, wybranej przez większość Polaków, uobecniają charyzmat dwóch ewangelistów, piszących słowami i czynami Ewangelię Twojego Syna. Ewangelista Mateusz – premier Morawiecki – pochyla się nad egzystencją naszego narodu, by żyło się lepiej. Z kolei ewangelista Łukasz – prof. Szumowski – jest przedłużeniem czynów Jezusa, troszcząc się o nasze życie i zdrowie. Dziękujemy Boża Matko za ich posługę – mówił bp Antoni Długosz.
Leszek2020.06.13 6:21
Tu macie odpowiedź, szkoda że tak niewielu chce to wiedzieć. https://m.youtube.com/watch?v=Z7WYZsI4q-I Trzeba tylko włączyć myślenie i poddać fakty analizie. A nie jak pelikan wszystko łykać.
KORNEL M.2020.06.14 0:08
A ty "Leszku"...vel... Lechu Keller...dumny....g....., zacznij w końcu interesować się swoim pedalstwem! Czyżbyś nie widział, swoich wystepków ?? Myślisz, że jak masz inny nick, to nie wiemy, kim jesteś i co dzieciom robiłeś? W czym jesteś lepszy? Jesteś pedałem do potęgi nieskończonej??? Tak! WŁĄCZ SWOJE MYŚLENIE, A NIE NAM TO KARZESZ!
Bóg Jest2020.06.14 11:42
Czynność myślenia powinna być poprzedzona czynnością zbierania dostępnych informacji. Otóż, "już w lipcu 2011 ksiądz Natanek został przez swojego biskupa suspendowany, a 16 stycznia 2012 Rada Stała Episkopatu Polski po raz kolejny przestrzegła katolików przed gromadzeniem się wokół suspendowanego księdza i popieraniem głoszonych przez niego idei" Źródło: Wikipedia. Jedno jest pewne: "Nie warto łykaćwszystkiego jak pelikan". Ani pozwolić sobą manipulować.
zapomnial sie2020.06.13 18:57
a tobie co sie w tej wypowiedzi nie podoba lewaku ??
Reytan2020.06.13 21:26
Komunisci zaczynaja smierdziec wiecej.