03.02.14, 07:50Prof. Krystyna Pawłowicz (fot. Jakub Szymczyk_Krystynapawlowicz.pl)

Prof. Pawłowicz: Czy współżycie do odbytu to jest miłość?

Prof. Krystyna Pawłowicz wystąpiła w Zabrzu z referatem na temat zagrożeń związanych z ideologią gender. „Spotkałam się kiedyś w jednym z programów telewizyjnych z Kidawą-Błońską. I ona zaczęła opowiadać, że homoseksualistów należy wspierać, bo między nimi jest miłości. Odpowiedziałam - jaka miłość? Czy współżycie do odbytu to jest miłość?” - pytała posłanka PiS.

Prof. Pawłowicz nie szczędziła także gorzkich słów pod adresem rządu i niektórych polityków. Oberwało się na przykład parlamentarzyście Twojego Ruchu: „Biedroń wychodzi na mównicę i mówi coś ohydnego, że tyłek go boli, więc było mu przyjemnie. To jest jakiś skandal to się w głowie nie mieści. Teraz to tyłek staje się nowym panem Bogiem”.

Posłanka PiS krytycznie mówiła o hałaśliwości i agresywności środowisk homoseksualnych: To są połączenia zaburzeń seksualnych z osobowością autorytarną. Nam się nakazuje, żebyśmy milczeli na ten temat. Żebyśmy zlikwidowali instytucję małżeństwa i nie reagowali na to, jak jest ona niszczona” - mówiła prof. Pawłowicz, podając przykład Niemiec, gdzie dziecko prawodopodobnie do 13. roku życia będzie mogło wybrać swoją płeć.

Prof. Pawłowicz skrytykowała także pomysł „Równościowego przedszkola” oraz pomysły prof. Magdaleny Środy i Anny Grodzkiej. „Niech oni sobie robią pod kołdrą co chcą, ale niech nie wynoszą do Sejmu, do ustaw” - apelowała.

Beb/Dziennik Zachodni


Komentarze

anonim2014.02.3 9:25
@Rekkon A jesteś głodny?
anonim2014.02.3 9:27
Urocze. Ci wszyscy zboczeni i bezdzietni frustraci pouczający innych o istocie piękna małżeńskiego i rodzicielskiego...
anonim2014.02.3 9:35
widać tej pani miłość kojarzy sie tylko ze współzyciem
anonim2014.02.3 9:37
No Pawłowicz co do istoty ma rację, ale jest skompromitowana jako osoba, która przekazując swoje poglądy jednocześnie ośmiesza się.
anonim2014.02.3 9:44
Zaraz przyjdzie niejaki Jack_Holborn i oświadczy, że to wspaniała kobieta...
anonim2014.02.3 9:55
@CARTBLANC Mnie teź nie obchodzi dlaczego Biedronia tyłek boli, więc po co Biedroń mówi o tym z mównicy?
anonim2014.02.3 9:55
@lukasso Umów się z Biedroniem na kolację ze śniadaniem.
anonim2014.02.3 10:00
Słuszna dygresja " juz nawet uczucia nie potrafi oddzielic od biologii(to pewnie troska zeby nie wpasc w gender i nie mowic ze poza biologicznymi aspektami zycia czlowieka sa tez kulturowe)", która w przypadku Pani profesor ni jak się ma, ponieważ autor w swoim stwierdzeniu ujawnił kompletny brak wiedzy na temat MIŁOŚCI, która nie jest tylko uczuciem , prokreacją, a tym bardziej odbytniczym spółkowaniem i kopulowaniem . Ignorantom przypominam, Miłość /(łac.) caritas, amor, dilectio, (gr.) ἀγάπη (agape)/ – wewnętrzne, duchowe doświadczenie, będące podstawowym źródłem szczęścia człowieka[2]. Wypływa z miłości Boga, będąc darem darmo otrzymanym (por.Rz 5,5), i ma swoją kontynuację w miłości bliźniego – przede wszystkim braci w wierze, tworząc z nich wspólnotę, /(gr.) κοινωνία (koinonia)/ (por. 1J 1,3), czyli Kościół. Obejmuje także całą ludzkość, szczególnie biednych, chorych, uwięzionych, a także nieprzyjaciół (Por. Mt, 25,31-46; Mt 5,44). Dokonuje się w wolności i prawdzie – jest więc możliwa wyłącznie między osobami, poprzez wzajemne obdarowywanie się dobrem. W chrześcijaństwie miłość rozumiana jest przede wszystkim jako wlana CNOTA TEOLOGICZNA.
anonim2014.02.3 10:22
Zwolennicy używania odbytu do gierek seksualnych: pomyliliście odbyt z waginą.......
anonim2014.02.3 10:25
Do POprawnych naukowo: są "profesorowie" bez matury i nikt nie podnosi larum!!!!!
anonim2014.02.3 10:31
Obrońcy odbyta nie są dziś w pracy?? a może siedzenie przed ekranem i pisanie idiotyzmów to ich praca?
anonim2014.02.3 10:32
Przecież to proste każdy gej ma w du...e faceta dosłownie
anonim2014.02.3 10:37
posłanka PIS hałaśliwie i agresywnie opowiadała o hałaśliwości i agresywności :D farsa jakaś :D ponadto opinia babochłopa, który nie ma pojęcia o jakimkolwiek współżyciu, ma dla mnie taką samą wartość jak opinia księdza nauczającego o seksie :D
anonim2014.02.3 10:44
@lukasso Tak myślałem, a dasz radę usiąść?
anonim2014.02.3 10:49
http://www.youtube.com/watch?v=hlVBg7_08n0
anonim2014.02.3 11:11
lukasso, no dobrze, ale co z odpowiedzią na pytanie Pani Pawłowicz ? Uważasz, że współżycie homosiów to miłość ?
anonim2014.02.3 11:18
Jałowa jest dyskusja z człowiekiem, który myli pojęcie MIŁOŚCI z pojęciem pożądliwości. Uważam, że biedni są bardzo ludzie, którzy nie zaznali w swoim życiu prawdziwej agape, która sprawia, ze świat staje się PIĘKNY i DOBRY. Destrukcja MIŁOŚCI zawsze sprzyja deprawacji i moralnej demoralizacji. Dlatego pamiętajmy i weźmy sobie do serca naukę św.Pawła Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał, stałbym się jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący. Gdybym też miał dar prorokowania i znał wszystkie tajemnice, i posiadał wszelką wiedzę, i wszelką [możliwą] wiarę, tak iżbym góry przenosił. a miłości bym nie miał, byłbym niczym. No
anonim2014.02.3 11:23
@lukasso Podasz źródło tych badań czy będziesz tworzyć rzeczywistość?
anonim2014.02.3 11:32
lukasso, prawdę napisałeś, ale Pani Poseł użyła skrótu, przez co to pytanie jest straciło właściwy sens, o jaki, domyślam się, jej chodzi. Czy zatem takie współżycie jest wyrazem miłości ?
anonim2014.02.3 11:44
@GenesisX Lut 3, 2014, 9:31 rano "Czy miłość do suchej cipki to też miłość?" "optymista12345 - a co z ustami? a co z dłońmi?" Z twych wpisów wynika twe maniactwo seksualne podpierane ogladaniem pornografii.!!
anonim2014.02.3 12:24
Charakter ludzi takich jak pani Pawłowicz trafnie określił Ignacy Krasicki w utworze "Mądry i głupi". Nic dodać, nic ująć.
anonim2014.02.3 12:26
Mam jedno pytanie, do adwersarzy wulgarnie się wypowiadających. Co chcecie osiągnąć prymitywną nonszalancją i prostacką fanfaronadą ?
anonim2014.02.3 12:46
Dosadnie ale szczerze. Brawo.
anonim2014.02.3 12:58
@lukasso „mam kilku znajomych gejów, prowadzą się dobrze i mają życie uczuciowe.” A ja mam znojomych normalnych, prowadzą się wzorowo i mają kochające rodziny. A z tymi badaniami na temat 99,9% krytykujących prof. Pawłowicz?
anonim2014.02.3 13:13
Ta kobieta to prawdziwy bohater.ze jej sie chce w tym szambie pływac ?.. Jestem całym sobą ZA tym co ona mówi i jakich wartości broni..ale sam szczerze to miałbym szybko dość w walce z takim idiotyzmem i zgorszeniem .. a lemingom sie wmawia ze Pawłowicz taka i taka.. Gdyby nie takie osoby.. już dawno byśmy mieli trans-przedszkolanki w przedszkolach bez mozliwości wyboru czy sprzeciwu... tak więc alleluja i do przodu !
anonim2014.02.3 13:13
lukasso, MIŁOŚĆ ?? Wyrażająca się tak obrzydliwie, narażająca, a właściwie prowadząca w pewny sposób do tak poważnych schorzeń (nie są świadomi ?!), niewierna, bo nie powstrzymująca przed licznymi "skokami w bok" ??
anonim2014.02.3 13:16
@Megi "Mam jedno pytanie, do adwersarzy wulgarnie się wypowiadających. Co chcecie osiągnąć prymitywną nonszalancją i prostacką fanfaronadą ?" Zapewne osiągnąć poziom zbliżony do Pani Pawłowicz, ale niestety taki poziom chamstwa i zakłamania ciężko osiągnąć^ ^" Każdy fizyczny aspekt pomiędzy kochającymi się ludźmi jest wyrazem miłości i to tej Miłości przez wielkie "M". Czy para homo będzie zadowalać się analnie czy też oralnie, albo w jakikolwiek inny sposób im przyjdzie do głów, nadal może być wyrażaniem Miłości, podobnie sprawa ma się pomiędzy parami hetero, ponieważ stosunek analny oraz oralny dotyczy również takich par i zapewniam, że potrafi być to związane z bardzo silnym uczuciem pomiędzy dwojgiem ludzi, nie tylko pożądaniem, chociaż seks sam w sobie jest ucieleśnieniem pożądliwości, najlepiej jeżeli dotyczy osób, które się dodatkowo kochają, jest to z pewnością znacznie piękniejsze i bardziej satysfakcjonujące wydarzenie. :)
anonim2014.02.3 13:17
Jeżeli lubisz do d....y Twój bul!!!!!!
anonim2014.02.3 13:20
To, że nasi adwersarzenie potrafią sie zachować to nie usprawiedliwia Posła RP. Jest pani wulgarna pani Pawłowicz. Wstyd i brak elementarnej kultury..
anonim2014.02.3 13:24
Można nie wulgarnie z wielką atencją mówić o miłości, miłości dwojga ludzi, jednego "ludzia" do zwierzątka /pieska, kotka ,kobyły/, innego człowieka do innego "żyjącego inaczej"....Tylko czy zastąpienie wyrazów pełnych ogłady spowoduje, że takie zachowanie seksualne jest miłością?
anonim2014.02.3 14:02
@lukasso Podajesz jakieś cyfry, a na ich potwierdzenie, piszesz, że nie potrzeba badań, żeby to stwierdzić. Chłopie (a może babo), jeśli chcesz być poważnie traktowany, to zachowuj się poważnie. Argumenty, którymi próbujesz dyskredytować prof. Pawłowicz są żadne, albo dziecinne. I jeszcze ten tekst: „nie przypinajcie ludziom homoseksualnym gęby wulgarnych libertynów”. No to, to już jakaś aberacja! Czy ty widziałeś jak wyglądają tzw. „parady równości”? O czym ty do nas mówisz? Szczyt wulgaryzmu w czystej postaci! Nachalność z jaką ci zdeprawowani ludzie epatują swoimi zboczeniami na oczach dzieci, może tylko powodować agresję samozachowawczą. Przypominam, że to nie my mówimy publicznie, że nas dupa boli, bo było fajnie. Żenada.
anonim2014.02.3 14:04
@Rekkon Ja wiem jak wygląda przyjemność, a tobie się wydaje, że wiesz. Jeśli widzisz tę przyjemność u pani prof. Pawłowicz, to ci współczuję.
anonim2014.02.3 14:11
@ agarwenie, jesteś ekshibicjonistą analnym, czy oralnym? Ta dyskusja jest żenująca. Obnażanie perwersji i dewiacji seksualnych jest wyjątkowo obrzydliwe i uwłacza godności osoby ludzkiej. Nie ukrywam jestem zaniepokojona kompletnym brakiem wstydu i przyzwoitości.ludzi, którzy zboczenia i wynaturzenia nie tylko uprawiają , ale zażarcie usprawiedliwiają i MIŁOŚCIĄ nazywają. " Miłość nie dopuszcza się bezwstydu", .
anonim2014.02.3 14:11
@ agarwenie, jesteś ekshibicjonistą analnym, czy oralnym? Ta dyskusja jest żenująca. Obnażanie perwersji i dewiacji seksualnych jest wyjątkowo obrzydliwe i uwłacza godności osoby ludzkiej. Nie ukrywam jestem zaniepokojona kompletnym brakiem wstydu i przyzwoitości.ludzi, którzy zboczenia i wynaturzenia nie tylko uprawiają , ale zażarcie usprawiedliwiają i MIŁOŚCIĄ nazywają. " Miłość nie dopuszcza się bezwstydu", .
anonim2014.02.3 14:14
pedał to chory umysłowo człowiek tak samo lesbijka i nic tego nie zmieni
anonim2014.02.3 14:18
@Megi Zdajesz sobie sprawę, że ani seks oralny, ani analny nie jest z naukowego punktu widzenia dewiacją? Wszystko co sprawia radość mojej partnerce będzie dla mnie dobre, o ile nie przekroczy pewnych granic, podobnie musi czuć kochająca mnie osoba, chcąc sprawić mi przyjemność również tą fizyczną. Miłość to bardzo złożone uczucie, jest piękne, ale jego częścią jest również fizyczność, tacy są już ludzie. ;) Akurat nikogo nie zapraszam do swojego łózka, aby szerzyć te "dewiacje i zboczenia", to co robię w swoim łóżku jest moją sprawą i jeżeli ja i moja partnerka/kobieta/partner/mężczyzna (niepotrzebne skreślić) to akceptuje i daje jej/mu to przyjemność to będzie to dla nas wyrażenie naszej miłości do siebie. Co w tym takiego dziwnego? Nikt nie nakazuje Ci uprawiać seksu w ten czy inny sposób, nikt również nie ocenia tego w kryteriach obrzydzenia, więc czemu Ty to robisz? Tak swoją drogą "Nic co ludzkie, nie jest mi obce", od tego jest rozmowa, aby poszerzać swoje horyzonty, albo zdobywać wiedzę, uwłaczające godności ludzkiej może być co najwyżej zamknięcie się w pewnych religijnych dogmatach i nie dopuszczanie do siebie jakiejkolwiek wiedzy, które sprzeczna jest z oficjalną doktryną religijną.
anonim2014.02.3 14:31
agarwaen22, "Zdajesz sobie sprawę, że ani seks oralny, ani analny nie jest z naukowego punktu widzenia dewiacją?" A skąd wiesz, że z naukowego ? A cóż to za "nauka" ustaliła i w jaki sposób ? Nauka radziecka też wiele rzeczy ustalała, z których co jedna to bardziej głupia i absurdalna. Czy Ty wiesz w ogóle co to jest nauka ? Kto Ci taką krzywdę człowieku zrobił, że nawet nie potrafisz zauważyć, ze te "dogmaty" (od razu widać, że nie wiesz czym jest dogmat i czego dotyczy) to najlepsze zasady jakie ludzkość stosowała przez tysiąclecia, rozwijając się fizycznie i duchowo, a teraz te "naukowe" objawienia spowodowały wprzód śmierć dziesiątki milionów ludzi a teraz śmiertelne problemy demograficzne i cywilizacyjne tylu państw w Europie ...
anonim2014.02.3 14:45
@ agrwaenie Zdajesz sobie sprawę, że ani seks oralny, ani analny nie jest z naukowego punktu widzenia dewiacją? Bądź łaskaw podać źródła tej naukowej tezy.
anonim2014.02.3 15:00
zwolennicy gender to maniacy seksualni
anonim2014.02.3 15:06
@Rekkon Dyskusja jest o deprawacji i promowaniu zboczeń, o przenoszeniu intymności do sfery publicznej i zmuszaniu społeczeństwa do akceptacji takiego stanu rzeczy. A ty jedyne co potrafisz, to zarzucać kobiecie, że nie ma chłopa. Nie uważasz, że jesteś w tym momencie żenujący? To są twoje argumenty? Wróć do przedszkola.
anonim2014.02.3 15:45
@GenesisX Nie wiem czy w seminariach to prenumeruja ale z twego tekstu wynika że ty tak bo znasz tytuł. A swoją droga nie bij swego brata kapucyna ,bo ci reka uschnie!
anonim2014.02.3 15:47
@GenesisX podobno już przestał strugać Pinokia, a le nie powiedział czemu :(
anonim2014.02.3 15:47
@GenesisX Wpisy twe jak wyżej to znak żeś maniak seksualny!!
anonim2014.02.3 16:06
@GenesisX uspokuj się już, bo jesteś coraz bardziej orzydliwy.
anonim2014.02.3 16:10
Po pierwsze pani Pawłowicz to nie profesor, tylko dr hab. - jest różnica. Po drugie, co ona wie o seksie jako pobożna, niezamężna kobieta. Misja słuszna, ale język jakim się posługuje oraz świadectwo życia ją całkowicie przekreślają jako autorytet w tych sprawach.
anonim2014.02.3 16:11
@GenesisX Nie denerwuj sie- bo ci "oklapnie".
anonim2014.02.3 16:13
@Dudzio89 A co ty wiesz o seksie? Doświadczona/y/ z autostrady?
anonim2014.02.3 16:35
@lukasso, dziecko, jesteście w mniejszości. Wróć do przedszkola.
anonim2014.02.3 17:38
Credo. O bólu dupy w sejmowych wypowiedziach Biedronia to mogłeś słyszeć jedynie wtedy gdy okno gazety na ekranie pomieszało Ci się z oknem gejowskiej strony porno,a którą pewnie skrycie włazisz gdy nikt nie widzi. Jesteś typowym przykładem tego że pornografia ma zgubny wpływ na psychikę człowieka.
anonim2014.02.3 17:46
Genesis X widać nic nie wiesz na temat miłości małżeńskiej. Masz elementarne braki w wiedzy o miłości i jedności małżonków, których MIŁOŚĆ jest piękna , bo uświęcona łaską sakramentu małżeństwa. Złączeni nierozerwalnym węzłem małżeńskim stanowimy JEDNOŚĆ , dlatego nasza miłość dopełnia się w cudownym akcie prokreacji. Na pewno wiesz, ze Miłość wiąże się z odpowiedzialnością . Odpowiedzialny mąż troszczy się o dobro i szczęście żony. Chyba , ze jest się facetem o mentalności kundelka, więc wówczas wszystko jest dozwolone. Róbta co chceta i nie obnoście się z tym waszym seksem analnym i oralnym, bo jest to perwersja.
anonim2014.02.3 18:26
@Megi http://xuzon.republika.pl/ Nie jestem pewien, ale to raczej nie są wszystkie dewiacje seksualne, jednak z pewnością seks oralny i analny do nich nie należą ;) Dwa MIŁOŚĆ nie jest zarezerwowana tylko dla małżeństw, wystarczy dwoje ludzi, którzy chcą żyć ze sobą i są dla siebie dosłownie wszystkim, tak jak napisałaś są jednością, a jak tą jedność osiągną to naprawdę nie jest niczyja sprawa. Równie dobrze to kobieta może być w związku dominująca, a facet tzw. "pantoflem" i utrzymankiem, ale jeżeli będzie dawać im to szczęście to jest to taka sama miłość jak ta małżeńska. Zgodzę się, że miłość wiążę się z odpowiedzialnością za drugą osobę, ale działa to w obie strony. Odpowiedzialna żona/partnerka troszczy się o dobro i szczęście męża/partnera w ten sam sposób z takim samym poświęceniem jak on.
anonim2014.02.3 18:58
Gender jest popierane przez rząd, UE, które są zagrożeniem dla społeczności ze względu na rozpowszechnianie chorób nie tylko wenerycznych.
anonim2014.02.3 19:11
Żałosna kobieta.
anonim2014.02.3 20:12
Oswidcza ze jest to milosc moja zona to uwielbia
anonim2014.02.3 20:38
@ Genesisie Powtarzam tylko kundle obnoszą się ze swoją analną i oralną seksualnością.. Porządny i przyzwoity facet, jest dyskretny, i nie obnaża swojej seksualności.. Jak myślisz dlaczego?
anonim2014.02.3 21:43
Współżycie do odbytu i do dzioba to może być miłość. Praktyki takie stosują pary, którym zasady religijne nakazują zachować dziewictwo aż do ślubu. Błona pozostaje nietknięta, a miłość i intymność kwitnie.
anonim2014.02.3 21:44
@ Genesisie Nie wiem czy jesteś kastratem ?. ale domniemam, że chętnie byś wykastrował i wysterylizował w KK oczywiście tylko tych, którzy nie PO-pierają twoich PO-glądów .
anonim2014.02.3 21:45
Czy automatyczne przekierowanie ze zboki.pl na Frondę wciąż jeszcze działa?
anonim2014.02.3 21:46
@Megi "Powtarzam tylko kundle obnoszą się ze swoją analną i oralną seksualnością.. Porządny i przyzwoity facet, jest dyskretny, i nie obnaża swojej seksualności.. Jak myślisz dlaczego?" Wybacz, ale dla Ciebie te rodzaje seksu to po prostu tabu. Nikt poza samymi uprzedzonymi nie pochyla się nad różnymi rodzajami seksu i nie mówi że o tym wolno mówić a o tym już nie. Kiedyś nawet o "zwykłym" seksie nie wolno było mówić. Dzisiaj to na szczęście nie jest już tabu i poprzez rozpowszechnianie informacji o seksie przez obie strony "barykady" (niechcianych) dzieci się rodzi mniej niż kiedy jedyną metodą edukacji seksualnej dzieci było milczenie o seksie.
anonim2014.02.3 21:47
@marekaugust Z twojego debilnego wpisu wynika tylko, że ciebie też dupa boli, jełopie.
anonim2014.02.3 22:10
@ Witaj Anonymousie To miło, że komentujesz moje posty, tylko szkoda, że ich nie rozumiesz. Nawiązujesz do edukacji seksualnej , uważasz, że zapobiega rodzeniu niechcianych dzieci.Muszę cię rozczarować. Znacie starą śpiewkę lewicy? Nie chcecie aborcji, to wprowadźcie wychowanie seksualne! Dane z Wielkiej Brytanii pokazują jak absurdalne jest to rozumowanie. "The Telegraph" opublikował dane dotyczące aborcji wśród nastolatek w Wielkiej Brytanii w 2010 r. Aborcji poddało się wówczas 38 269 nastolatek. W Wielkiej Brytanii edukacja seksualna jest prowadzona od najwcześniejszych lat szkolnych. Gazeta publikuje szokujące informacje nie tylko o liczbie aborcji wśród nastolatek, ale również o ilości tych „zabiegów” dotyczących jednej osoby. Dane National Health Service mówią nawet o nastolatkach, które przeprowadziły aborcję siedem razy (sic!). 14 nastolatek dokonało w 2010 r. swojej piątej aborcji; 57 – czwartej, a 485 dziewcząt w wieku 19 lat lub młodszych dopuściły się aborcji po raz trzeci. Rebecca Mallinson z Sojuszu ProLife stwierdziła, że "jest coś poważnie nie w porządku z krajem, w którym nastolatki dokonują choćby jedną aborcję, nie mówiąc już o tak częstym przerywaniu ciąży”. Nawet rzecznik Departamentu Zdrowia „aborcja może być bardzo trudnym i traumatycznym doświadczeniem". Nie można zapominać, że w Wielkiej Brytanii edukacja seksualna nie rozwiązała nawet problemu chorób wenerycznych, chociaż lewica na całym świecie zapewnia, że korzystanie z prezerwatyw rozwiązuje wszystkie światowe problemy. Niestety fakty nie są w stanie przekonać propagatorów szkolnej edukacji seksualnej nawet w Polsce. Przekonałem się o tym w telewizyjnej dyskusji z czołowym polskim seksuologiem. Gdy powiedziałem, że w Wielkiej Brytanii mimo szeroko dostępnej edukacji seksualnej jest najwięcej chorób wenerycznych i aborcji wśród nastolatków, usłyszałem, że statystyki zawyżają wagarowicze, który nie biorą udziału w lekcji wychowania seksualnego. Wagarowiczów musi być na wyspach wielu bowiem w Wielkiej Brytanii zwiększa się liczba chorób przenoszonych drogą płciową (przypadki syfilisu wzrosły o 1000 procent). Według statystyk co dziesiąty nastolatek ma jakiś rodzaj choroby wenerycznej. Podobne statystyki dotyczą również USA i Hiszpanii. Można śmiało stwierdzić, że edukacja seksualna w szkołach nie zdaje egzaminu. Nie oznacza to, że nie należy w szkole dyskutować z dziećmi o seksualności człowieka. W erze pornografizacji naszego życia i przesiąknięcia współczesnego świata libratynizmem, o czym pisała w znakomitej książce „Pornoland” czołowa amerykańska feministka, potrzeba rozsądnej edukacji na temat seksualności. Nie można jednak dopuścić by prowadzili ją lewicowi ideolodzy, którzy doprowadzili do „wyzwolenia seksualnego” , z którym teraz bohatersko walczą w szkołach. Środowiska lewicowe w Polsce bez przerwy bombardują oskarżeniami, że narażamy dzieci na niebezpieczeństwie, nie edukując ich w sprawach seksu na lekcjach. Lewicowym propagandystom nie przeszkadza to, że statystyki dotyczące aborcji wśród nastolatków są nieporównywalne do tych, które przedstawiają brytyjskie media. Trudno się dziwić, że im to nie przeszkadza, skoro wytłumaczeniem sytuacji w Anglii jest kwestia uciekania dzieci z lekcji. We wprowadzeniu edukacji seksualnej do polskich szkół nie chodzi o dobro dzieci. Celem lewicy jest przekucie dusz współczesnego człowieka od jego najwcześniejszego momentu życia. Dokładnie o to chodzi rewolucjonistom z lat 60-tych, którzy zakładali eksperymentalne przedszkola, w których edukacja seksualna była na porządku dziennym. Nie zamierzam przytaczać wielu przykładów z Europy, które pokazują w jaką stronę idzie to przekucie dusz. Robiłem to już na tym portalu. Dla zobrazowania problemu podam jedynie przykład ze szwajcarskiej szkoły w Bazylei, gdzie jako „pomoce naukowe” dzieciom służy penis z drewna i wagina z gąbki. Razem z „uświadamiającymi” filmami i bogato ilustrowanymi książkami znajdą się na wyposażeniu specjalnych sexboxów, w które Szwajcarzy zaopatrzyli 30 przedszkoli i szkół. Rok temu podczas obrad ONZ-owskiej Komisji ds. Statusu Kobiet amerykańscy nauczyciele z “National Education Association” przekonywali, że należy wprowadzić „graficzną” edukację seksualną, na której dzieci dowiadywałyby się czym jest orgazm i seks oralny. To szaleństwo dotyczy skali globalnej. Mówiła o tym w wywiadzie dla „Gościa Niedzielnego” autorka książki „Rewolucja genderowa. Nowa ideologia seksualności” Gabriele Kuby. „Czytała pani „Standardy wychowania seksualnego w Europie” przygotowane przez Światową Organizację Zdrowia? Przykładowo dla przedziału wiekowego od 0 do 4 lat edukacja według WHO ma koncentrować się wokół pytań „Co daje przyjemność? Moje ciało należy do mnie”. Dla cztero- i sześciolatków program WHO przewiduje temat: „Masturbacja we wczesnym dzieciństwie. Relacje jednopłciowe. Różne koncepcje rodziny. Rozmowa na tematy seksualne”. Dzieci do 9. roku życia mają wiedzieć wszystko o autostymulacji, stosunku i antykoncepcji. Są elementy pt. „Seks w mediach” oraz „Choroby weneryczne. Nadużycia. Prawa seksualne”. Polscy konserwatyści do znudzenia przypominają te fakty. Czy wystarczy to do powstrzymania lewicy przed majstrowaniem w szkolnym programie? Będzie to niezwykle trudne. W USA konserwatywne ruchy są silniejsze niż ich odpowiedniki nad Wisłą i, mimo to, poniosły porażkę. To samo dotyczy krajów europejskich, choć akurat Polska na ich tle wyróżnia się znacząco. Myślę jednak, że Polaków można przekonać do tego, iż edukacja seksualna w szkole, prowadzona według wzorców libertyńskich, jest szkodliwa. Wystarczy zapytać każdego rodzica: czy chcesz by twoja córka bawiła się na lekcji gumowym penisem? Jaka będzie odpowiedź na to pytanie?
anonim2014.02.3 22:27
A propos tabu, to masz rację nigdy mnie jako kobietę nie pociągała penetracja rectum intestinum . Jako, że nie jestem mężczyzną więc nie wiem, czy rozkoszą jest kontakt z kałem w kiszce stolcowej. Fuj... nie wierzę @ Anom, że tobie się to PO-doba
anonim2014.02.3 22:30
@Megi To że edukacja seksualna w Wielkiej Brytanii jest prowadzona źle nie oznacza że jest zła sama z siebie. Dane z USA pokazują że edukacja seksualna połączona z propagowaniem wstrzemięźliwości daje najlepsze efekty. Gorsza jest sama edukacja seksualna, a najgorsze samo propgaowanie celibatu.
anonim2014.02.3 22:37
A propos tabu, to masz rację nigdy mnie jako kobietę nie pociągała penetracja rectum intestinum . Jako, że nie jestem mężczyzną więc nie wiem, czy rozkoszą jest kontakt z kałem w kiszce stolcowej. Fuj... nie wierzę @ Anom, że tobie się to PO-doba" Dlatego od tego jest higiena. Ludziom się różne metody pieszczot podobają, a to że znajdą się też amatorzy odbytu (w którym zresztą są strefy erogenne), również wśród heteroseksualistów, nikogo już dzisiaj nie dziwi i nie dziwiło też starożytnych, np. Greków. Nie do końca higieniczny jest seks właściwy - faceci mają jedną sikawkę i jeden narząd do uprawiania seksu. U kobiet są one niedaleko siebie. Zarówno mężczyźni jak i kobiety powinni dbać o higienę i tych narządów. Ja osobiście nie próbowałem ale też nie obrzydza mnie tak bardzo. W naturze jest wiele różnych zachowań które "typowego" człowieka obrzydzają. Nie na darmo Freud odkrył że istnieje pewien mechanizm związany z fazą wczesnego dzieciństwa, fazą analną, w której to fazie może dojść do różnych fiksacji - z tym że niezdrową fiksacją jest właśnie zbyt duże obrzydzenie własną cielesnością. I na koniec: proszę Cię, nie obnażaj się tak bardzo używając tych kapitałów w słowach jak "PO-doba się" itd.
anonim2014.02.3 23:06
Anonymousie, gwoli wyjaśniania co byś wiedział. Moje PO-dkreślanie , to nie jest obnażanie, tylko wyraz PO-kornego nad impos animi PO-litowania.
anonim2014.02.4 2:14
Magi wszystko zalezy od dobrej techniki seksualnej partnera. Praktycznie potrafie doprowadzc kazda kobiete do orgazmu analnego . Niektore moje partnerki uwazaja go za lepszy od tradycyjnego . Jako mezczyna dawca uwazam ze sex analny jest lepszy niz pochwowy z uwagi na ciasniejszy uchwyt co ma znaczenie szczegolnie u starszych kobiet. Jako odbiorca seksu analnego mysle ze jest niezly ale partnerka musi opanowac technike masazu prostaty. Jest to stosowane rownierz w fizjoterapii stanow zapalnych tego narzadu.
anonim2014.02.4 6:04
@ Dr-jeb-akusie Cóż mogę powiedzieć tobie Menusowi Dragonusowi. dawco i biorco seksu wszelakiego. Jak ci dobrze, to niech ci dalej dobrze będzie .( sic!)
anonim2014.02.4 9:42
@habukak upewniłeś mnie w przekonaniu, że jesteś zboczeńcem, w dodatku niezrównoważonym emocjonalnie. Myślę jednak, że dobry specjalista może ci pomóc. Ten bełkot, który z siebie wyrzygałeś jest godny wariata i trzeba to leczyć jak najszybciej, w przeciwnym razie niedługo będziesz siedział na ławce w parku i sam sobie rzucał okruszki.
anonim2014.02.4 10:45
@Megi W porządku, ale jest to dla mnie już nieco żenujące gdy widzę taką szczególną "ortografię" od co najmniej czterech lat..
anonim2014.02.4 11:09
@habukak leczyć się!
anonim2014.02.4 11:24
osoba legitymująca się dokumentami na nazwisko Pawłowicz znowu o tych odbytach
anonim2014.02.5 13:41
Praktykowanie doodbytnictwa lepiej nazywć eufemicznie: proktoizm. W obcym języku będzie bardziej... kóltórnie!
anonim2014.02.6 9:56
Credo:"Urocze. Ci wszyscy bezdzietni frustraci pouczający innych o istocie piękna małżeńskiego i rodzicielskiego..." Więc uważasz, Credo, że tylko doświadczeni złodzieje mają prawo i obowiązek pouczać in nych "Nie kradnj", doświadczeni bandyci moga uczyć : "Nie zabijaj"? Odkąd to samo doświadczenie ma być źródłem zasad moralnych i głosu sumienia? Ewangelia nic Ci nie mówi?
anonim2014.02.7 4:23
Sex analny jest cudowny , wlasnie dokonalem kolejnego testu