18.11.20, 19:39Fot. screenshot - YouTube (EU Debates | eudebates.tv)

,,Atomowy’’ scenariusz wobec Polski w UE?

Jak przekonuje premier Holandii Mark Rutte, państwa Unii Europejskiej rozważają możliwość wykluczenia Polski i Węgier z porozumienia ws. unijnego budżetu. W swoim wystąpieniu holenderski polityk przekonywał, że UE nie może wycofać się z mechanizmu praworządności.

Premier Holandii Mark Rutte krytykował Polskę i Węgry w czasie swojego wystąpienia przed holenderską Izbą Reprezentantów. Przekonywał, że powiązanie wypłaty funduszy unijnych z tzw. mechanizmem praworządności jest „absolutnym minimum” i UE nie może się z niego wycofać. Według relacji „De Volkskrant”, polityk podkreślał, że jeżeli Polska i Węgry nie przystaną na kompromis, pozostałe państwa skorzystają z „opcji atomowej” i uchwalą budżet UE oraz fundusz odbudowy bez udziału tych dwóch państw.

Polska i Węgry nie zgadzają się na powiązanie funduszy unijnych z mechanizmem praworządności. Premier Mateusz Morawiecki wysłał do unijnych przywódców list, w którym zagroził, że jeśli wypłacanie środków zostanie uzależnione od praworządności, Polska zawetuje budżet. Dziś premier Węgier Viktor Orban poinformował z kolei, że zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, węgierski rząd zawetował pakiet budżetowy UE.

kak/Onet.pl, DoRzeczy.pl

Komentarze

holandia2020.11.27 19:01
to taki kraj, któremu grożą dwie duże powodzie....; tylko kwestia czasu
.....2020.11.27 18:59
to na tym ma polegać praworządność w unii, że... omija się ustalone przepisy dot. głosowań ? ?? szok!
Walter2020.11.19 17:44
Andrzej Duda złamał następujące artykuły konstytucji: art. 2, 7, 10, 32, 42, 126, 144, 173, 178, 179, 183, 187, 190, 194. Łamanie praworządności przez polityków związanych z PiS-em jest faktem. Dla Jarosława Kaczyńskiego suwerenność polega na łamaniu konstytucji. W wyniku zawetowania budżetu unijnego Polska straci 103 mld zł. Kto tu jest patriotą, a kto zdrajcą?
sok z banana2020.11.19 17:55
głupek
Trajmok2020.11.19 17:59
Myślałem, że gość jest normalny, niemniej zioło ogólnie dostępne robi potworne spustoszenie, Marc miał szczęście, że mama go nie wyskrobała, ale czy nie zrobią na nim eutanazji?
ala2020.11.19 19:24
Prezydentem Polski Andrzej Duda- doktor nauk prawnych. Blisko społeczeństwa, blisko nas, spontaniczny, pragnący pięknej i dumnej Polski. Myślący o Polsce i Polakach.
olo2020.11.19 16:35
No chodz tulipanowy gnoju/
Yanosh2020.11.19 12:40
Generale Maczku ! nie trzeba było tych Holendrów-kolaborantów z Niemcami wyzwalać, nie byli godni śmierci polskich czołgistów z Pana brygady !!!
Hanys Górnośląski2020.11.19 11:30
nie strasz, nie strasz bo się zeshrasz holenderska cioto Mały kraik w którym 60% mieszkańców to analfabeci a pozostałe 40% to niedoabortowani narkomani i pijacy chce dyktować Polakom co mają myśleć?
Ktoś2020.11.19 11:56
Bardzo proszę o sprawdzenie wielkości PKB tego kraiku i porównanie z naszym, pozdrawiam.
Maria Błaszczyk2020.11.19 13:27
Jak na osobę niezdolną do postawienia przecinka, prędki jesteś do zarzucania innym analfabetyzmu. Mówisz o Holandii, tym kraju, gdzie jak sprzątaczki na dworcu kolejowym w jakimś pipidówku zapytasz o drogę po angielsku, to ona nie mogąc zidentyfikować polskiego akcentu upewni się najpierw, czy nie wolisz rozmawiać po niemiecku albo francusku? O kraju, gdzie książkę w ostatnim roku przeczytało 80% ludzi - a w Polsce 56%? Gdzie w publicznej bibliotece w ciągu roku jest 53% ludzi, podczas gdy w Polsce 16%? Tym kraju, gdzie muzeum albo galerię odwiedza rocznie 60% mieszkańców - podczas gdy robi to mniej niż co czwarty Polak? I gdzie spożycie alkoholu na głowę wynosi 8,7 l, podczas gdy w Polsce o 1/3 więcej? Aha...
olaboga.2020.11.19 17:15
tak czy siak cienko się jawi premier holandii
JJJ2020.11.19 18:04
Twarz ma straszną ku......a nie chciałbym tak wyglądać Pewnie w klasie nikt z nim nie rozmawiał czy to on nie poszedł do umierającej matki???
Maria Błaszczyk2020.11.19 18:11
No nie poszedł. Był wtedy zakaz wstępu do domów opieki. A uwagi na temat wyglądu to rzeczywiście argument w sprawie praworządności... Prymitywizm co poniektórych nie ma granic chyba.
Anonim2020.11.19 23:09
To porównaj tą twarz, PiSowski debilu, z twarzą niejakiego Terleckiego- Marszałka Sejmu RP, pierwszego narkomana Polski.
De Jong2020.11.19 11:23
Odezwał się premier kraju legalnej narkomanii, prostytucji, wszelkiej maści zboczeńców.
Maria Błaszczyk2020.11.19 17:47
Ale wiesz, że problem z narkomanią jest w Holandii znacznie mniejszy niż w Polsce, praca seksualna w Polsce również jest legalna, no a zboczeńcy... no cóż... wszędzie się zdarzają. Że wspomnę abp Wesołowskiego czy innego ks. Kanię, Srebrzyńskiego albo Behrendta...
Rafał2020.11.19 10:28
Trzeba poszukać jakie interesy realizują w Polsce te państewka i odpowiednio je opodatkować i "ułatwić życie". Kożyści dla Polski może się okazać, że będą znacznie wyższe niż te dromniaki, które chcą nam zablokować.
kibic2020.11.19 10:11
Przyprawić wąsik i Hitler jak nic !!!
abcd2020.11.19 9:59
Chiny inwestują w pracowitych i mądrych, a Unia w leniwych i głupich. Rezultat niedługo sami zobaczycie.
Dam2020.11.19 10:15
Przeciwko pracowitym i mądrym to PIS co chwilę szczuje swoich wyborców. Szczuł przeciw lekarzom, pielęgniarkom, sędziom, przedsiębiorcom, wykształconych ludzi nazywa "wykształciuchami". I właśnie widzimy rezultat, partia miernot bez jakichkolwiek ekspertów (bo wg wice-rzecznika PIS nie chcieli realizować ich programu) popierana przez miernoty życiowe.
abcd2020.11.19 12:19
Sprzedam firmę za złotówkę i POklepanie PO plecach. Konstytucji przestrzegam. Wszyscy nabywcy mogą to potwierdzić. Śledztwo oddać Rosjanom - ciężka praca. Firmy sprzedać, bo zarządzanie nimi to ciężka praca. Inwestować w biurokrację - praca lekka i przyjemna. "weź kredyt i zmień pracę". Sprzedawca bułek, malarz kominów, polityk...., czyli wszystkie posady Donalda Tuska. https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/galeria/468407,sprzedawca-bulek-czysciciel-kominow-dziennikarz-premier-posady-donalda-tuska-zdjecia.html
Dam2020.11.19 12:52
Za posiadanie bogatego doświadczenia zawodowego to Tuska można tylko pochwalić, w końcu nie obca mu ciężka praca. Teraz zamiast tego mamy człowieka, który całe życie przesiedział w budżetówce i nawet samemu nie potrafi zakupów zrobić. Dodatkowo nie był w stanie założyć rodziny. Własnego życia ogarnąć nie potrafił, a chce je wszystkim Polakom ustawiać.
Anonim2020.11.19 9:25
Niemcy już pokazali swoją "praworządność" podczas okupacji Polski. Naród o specyficznych inklinacjach.
Anonim2020.11.19 9:28
Nie na darmo w 1919 roku Winston Churchill powiedział, że : „Niemcy powinno się bombardować co 50 lat, profilaktycznie, bez podania przyczyny”
Maria Błaszczyk2020.11.19 13:34
A teraz poprosimy o dowód, że Churchill coś takiego rzeczywiście powiedział. Na pewno nie łgałbyś w tak prostacki sposób, drogi Anonimie.
Anonim2020.11.19 9:15
"Praworządność" to bicz lewacki służący do zaganiania narodów (podludzi) do IV Rzeszy.
Dam2020.11.19 10:06
Praworządność – w szerokim, opisowym sensie jest to przestrzeganie prawa. Praworządne jest państwo czy społeczeństwo, w którym normy prawne są powszechnie przestrzegane. Sposób rządzenia oparty na poszanowaniu prawa określa się również jako nomokrację.
Dam2020.11.19 10:07
Idealny przykład ciemnego luda, co wszystko kupi. Ładnie cię wytresowali. Jak psy i owce w "Folwarku Zwierzęcym"
Krzysztof2020.11.19 10:36
IV Rzeszę to buduje PIS z Jarosławem Kaczyńskim.
JS2020.11.19 9:07
Nie praworządność w unii ale NIEMCORZĄDNOŚĆ ! Pozdrawiam
Atomowy scenariusz UE2020.11.19 8:20
Makrela dostanie biegunki
ladychapel2020.11.19 7:44
Są Niderlandy. Nie ma Holandii. To po pierwsze. Po drugie - wolno im. Chcą jak najszybciej wykorzystać przysługujące im fundusze, które przeznaczone są na walkę z kryzysem ekonomicznym sowodowanym pandemią. Jeszcze kilka miesięcy temu Frendzel pisał, że rząd Polski wynegocjował fenomenalnie dobry budżet dzięki któremu Polska otrzyma duuuużo euro - a teraz weto... Nie oglądać się na troglodytów z przyklasztornej wioski, niech sobie "radzom jak umiom" sami, ewentualnie z madziarami
Anonim2020.11.19 9:10
Nic się nie martw, troglodyci w z przyklasztornej wioski poradzą sobie, nie raz ratowaliśmy fajfusów przed najeźdźcami.
Karol2020.11.19 9:40
ladychap, widac jak na dloni, ze ty za pare" srebrnikow " sprzedalabys wszystko : matke, ojca, dzieci, a nawet dusze ! Zal mi ciebie !
Walter2020.11.19 7:27
Jeśli unijny budżet zostanie zawetowany, to zacznie obowiązywać prowizorium. I rzeczywiście Polska w jakimś zakresie otrzyma pieniądze z dotychczas istniejących programów. Ale nie zobaczymy ani centa z gigantycznego funduszu „Next Generation EU - NGEU” wartego 750 mld euro, który ma pobudzić gospodarki po kryzysie - analizują Pracodawcy RP. Jarosław Kaczyński prowadzi politykę niekorzystną dla naszego kraju i jego partia traci poparcie w sondażach. Niektórzy uciekają z tonącego okrętu.
Marian2020.11.19 7:25
Już robimy w majty przed tą potęga na czele której stoi ten niemiecki knecht.
Anonim2020.11.19 7:18
Nie wiem czy ten człowiek wie, że jego mocodawcy nakłaniają go do przemocy prawnej. Nie wiem, czy mocodawcy tego pana wiedzą, że jeżeli wchodzą na ścieżkę szeroko rozumianej przemocy, to zarówno Rosja, jak i Chiny, są w te akurat klocki, lepsi!
opty2020.11.19 7:12
Ilu Żydów zadenuncjowali Holendrzy????.... ilu Żydów uratowali Holendrzy???.....Praworządność......
Anonim2020.11.19 7:06
Czy możemy sprawdzić co to za ludzie, których Właściciel Facebooka nazywa Niezależnymi Obserwatorami, to szatańska przewrotność właśnie, i którzy z jego strony nas cenzurują? Podejrzewam neomarksistowskich pasożytów o pełnienie tej haniebnej funkcji. Właściciele mediów społecznościowych nie mają statusu wydawców i płynących z tego tytułu ograniczeń, nie mają więc prawa do cenzurowania nas.
gracz2020.11.19 6:52
Na gadanie Holendra nie trzeba zwracać uwagi. Holendrzy żyją po prostu w depresji.
ladychapel2020.11.19 8:21
a Polacy wciąż i wciąż rozpamiętują - a to średniowiecze i potęgę wiecznie skłóconej wewnętrznie Polski a to II wojnę światową zapominając, że to do Niderlandów właśnie na potęgę Polacy emigrują
coś zrobił2020.11.19 6:32
z Anną Frank - ten numer Routerze nie przejdzie
Lex2020.11.19 5:43
Rząd się wyżywi, ale wy polaczki już nie.
hrabia Potocki2020.11.19 1:09
Wychodzic z niemiecko--holenerskiego kolchozu , anglicy to dosc madry i sprytny narod , wiedzieli czym to smierdzi, teraz jak nie bedzie Trumpa to beda robic co beda chcieli , staruch z USA tylko im pomoze
gracz2020.11.19 8:46
Pogłoski o politycznej śmierci Trumpa, są mocno przesadzone.
Sandra2020.11.19 0:40
Przypominam ze holendrzy w czasie II WS za każdego wydanego Żyda dostawali jednego złotego guldena.
Arndt Freytag von Loringhoven2020.11.19 0:41
Ooo, to interes musiał dobrze iść! A u nas bida.
Antygona2020.11.19 0:38
No i dobrze, nie będziemy mieli wspólnego długu, łatwiej będzie opuścić ten postkomunistyczny kolchoz
Alex2020.11.19 0:54
Opuscic ten niemiecki kolchoz, im predzej tym lepiej
Golfstrom2020.11.18 23:47
Prawicowy rząd polski krytykują politycy państw liberalnej demokracji, która w całej Europie przechodzi ciężki kryzys i jest kontestowana przez znaczną część obywateli różnych krajów.
Golfstrom2020.11.18 23:41
Droga liberalnej "wolności" doprowadziła Holendrów do konieczności zmiany nazwy Państwa (tak!), która kojarzyła się z burdelami, drag queens, narkomanią, handlem kobietami, uśmiercaniem chorych ludzi i ogólnym zdeprawowaniem ogromnej części społeczeństwa. A jak znowu zaleje ich szambo, to znowu zmienią nazwę, itd, itd. Co za genialny pomysł!
Głos Rozsądku2020.11.18 23:36
Ruthe jeszcze w lipcu br. w tej samej sprawie (budżet i fundusz odbudowy) groził vetem! Teraz uważa, że pastwa chcące skorzystać z tego przysługującego prawa nie mają do tego prawa? Niderlandzka depresja jest wielowymiarowa.
ceramik2020.11.18 22:40
Widzimy, że niemiecka prezydencja, to drugi Bitzkrieg. Też będzie porażką. Ale całej PO sranej UE.
AS2020.11.18 22:31
Najlepiej wyjść jak UK. I to powinny uczynić Polska i Węgry. A ue niech się sypie.
AS? CHYBA ES!2020.11.19 1:57
Sojusz z zachodu, do którego wstępowaliśmy dobrowolnie odejdzie w niebyt, a zostaniemy z powrotem siłą wciągnięci do sojuszu na wschodzie. Z deszczu pod rynnę mości generale, strategia po **uju.
Anonim2020.11.18 22:31
Hiszpanie też złamali wczoraj praworządność - wygrali z hitlerowcami 6-0 w piłkę
goral supreme2020.11.18 22:15
Znacjonalizowac Holenderski ING i przejac wszystkie aktywa..Zerwac stosunki dyplmatyczne z Holandia. Wyrzucic z Polski Holenderskie firmy ubezpieczeniowe etc..
Goralu, czy Ci nie żal...2020.11.19 1:51
To po takiej akcji niedługo będzie czekać, aż przyjdzie dziadek Putin i znacjonalizuje Ci wszystkie owce, a ruskie soldaty tak Ci ze starą i córką zatańczą, ze im oscypek w majtkach nie zostanie...
Jazzz2020.11.18 22:07
Politycy z zachodu, unijni urzędnicy bardzo się przyzwyczaili do tego, że kraje postkomunistyczne zawsze słuchają poleceń w postawie "na bacznośc" i wykonują je bez szemrania. Dlatego zaczynają łamać wszystkie przepisy które sami ustanawiali, traktaty które sami napisali i są niezmiernie zdziwieni że ktoś śmie zwracać im uwagę na to, ŻE TO BEZPRAWIE.
Prawica2020.11.18 22:04
Pan Rutte może by i chciał wykluczenia Polski i Węgier z budżetu. Polska da sobie radę a Holandia komu będzie sprzedawać kwiatki i pomidorki?
Nacjonalista?2020.11.19 1:54
Holendrzy mają kontakty na całym świecie, a my po za UE nigdzie nie sprzedajemy. Twój Kaczor zraził też ruskich, więc rynki wschodnie też zamknięte.
Anonim2020.11.18 21:57
Atom ma to do siebie , że fala uderzeniowa rozchodzi się daleko i może narobić więcej szkody na nizinach i depresjach niż w epicentrum . A pył radioaktywny wschodni wiatr poniesie na zachód . I powstanie też tsunami , które Polsce nie zagrozi , ale Holandii bardzo . Depresyjne tereny są niezdrowe dla zdrowia , zwłaszcza psychicznego . Przytłaczają i przemieniają ludzi w jakieś dziwadła o wypaczonej psychice . Nienormalność uważają za normalność i narzucają tę swoją chorą ideologię całemu światu . Poczucie niższości często powoduje przerost ego i dyktat . Niech się człowiek cieszy , że Holandia jest przytuliskiem dla wszelkiej maści dewiantów i da spokój ukształtowanej wyżynnie i górnolotnie Polsce .
Bieńkowska z PO cytat z 20122020.11.18 21:50
Wyraźnie to widać na przykładzie Polski. Sztandarowy przykład to relacja z Niemcami, naszym najważniejszym partnerem gospodarczym. Z każdego euro wpłaconego do Polski Niemcy odzyskują 86 eurocentów. Za to z każdego euro wpłaconego przez Niemcy do krajów Grupy Wyszehradzkiej (Polska, Słowacja, Czechy, Węgry), odzyskują 125 eurocentów, a więc odzyskują więcej niż wpłacają. To są argumenty, które pokazują, że jeśli ktoś mówi np. w Niemczech, państwie płatniku netto, że wpłacają za dużo (do budżetu), to my mówimy: uważajcie, strzelacie w kolano sobie i swoim przedsiębiorcom - powiedziała Bieńkowska.
Anonim2020.11.18 21:49
czekamy na to z utęsknieniem, to będzie wreszcie koniec tego jeb*nego zboczonego eurokołchozu
Anonim2020.11.18 22:21
Marzyciel. Hahahahahahaha
Dziadek Putin2020.11.19 2:01
Da, da towarzyszu, my tu też czekamy i na koniec UE i na Was też. Przygotowaliśmy Wam tu nowy przytulny kołchoz na Syberii, prawicowy, prawosławny. A jak się Wam tam nie spodoba to spokojnie, zrobimy ekspresowe połączenie do Katynia...
Anonim2020.11.18 21:46
a nie dostałeś ostatnio gołą du.ą w pysk faszysto
no comment - no mercy2020.11.18 21:40
Waffen SS
Agnieszka Zulle2020.11.18 21:40
stary pederasta singiel Rutte marzył o atomowej pale w kiszce stolcowej to ja otrzymał. chciałby do Polski przylatywać na imprezy dla pederastów i oburzony jest ze to nie przejdzie
EWA2020.11.18 21:32
Polska jest za kryterium praworządności . Wszystko zależy jak się ją definiuje co widać chociażby po postawach Totalnej Opozycji.
jou2020.11.18 21:29
Nawiążę współpracę z paniami ze strajku kobiet, żeby poszły - za opłatą oczywiście, za jak z resztą przyszły na swój "strajk" - do pana holenderskiego i wykrzyczały pod jego domem hasło WY_________AĆ !!! przynajmniej byłby z tych babonów jakiś pożytek :)))))
Anonim2020.11.18 21:10
Takie nasze prawo - weto, po po pierwsze Polska! Nie ma skrupułów z oszustami przy stoliku do kart.
Jerzy2020.11.18 21:05
Mam nadzieje, ze UE pokaze wreszcie stanowczosc i nie pozwali sie wodzic za nos panstwom o ciagotach populistyczno-faszystowskich. Zapowiedzi i grozby UE musza stac sie rzeczywistoscia. Brak podporzadkowania unijnym zasadom powinno skutkowac wyrzuceniem Polski i Wegier z porozumienia.
hm2020.11.18 21:05
Korzystanie z prawa veta jest dozwolone - zgodne z prawem a budżet zgodnie z prawem ma być uchwalany jednomyślnie. Pan "praworządny" próbuje to prawo obejść bo on uważa że łamanie praworządności to nie jest łamanie prawa, wg niego praworządność łamią ci którzy nie podzielają jego poglądów, po prostu.
man.of.Stagira2020.11.18 20:59
NIDERLANDY to taki kraj jest lokajów sąsiada -Niemiec. Kraj kelnerów i kopaczy piłek. Ot, co..
JaceK2020.11.18 20:58
Holendrzy są beneficjentem netto jeżeli chodzi o sumę korzyści z uczestnictwa w UE a traktują nas jakbyśmy żyli z ich łaski. Nawet Niemcy nie są tak cyniczni i bezczelni, choć sprawiedliwość rozumieją jak Kargul i Pawlak.
Anonim2020.11.18 21:04
to populista, nie przywiązywałbym do tego wagi, liczy, że Polacy wymiękną
Maria Błaszczyk2020.11.18 23:34
Jasne, że są beneficjentem netto. Ale nie dzięki Polsce, na litość boską. Podobnie jak Niemcy - jasne, że pomoc Polsce i innym krajom nowej Unii im się opłaca - ale sto razy większe korzyści mają chociażby z handlu z Holandią - serio, w Holandii też się nie produkuje samochodów, a za to jest ona płatnikiem netto w UE. Wymiana handlowa Niemiec i chociażby tej maleńkiej Holandii jest dość zbliżona do wymiany Niemiec i wszystkich krajów grupy wyszechradzkiej - tylko że żeby zarobić 125 centów nie potrzebują zainwestować ani centa. Czyli są o euro do przodu.
Błaszczykowa2020.11.19 0:32
weż sie za gary bo bredzisz
Maria Błaszczyk2020.11.19 2:43
No i znowu Ci się nie udało. Ale zawsze możesz spróbować jeszcze raz. Na temat i bez chamstwa. Powodzenia.
astm.2020.11.18 20:55
Tak, trzeba od tych potomków morderców żądać i wywalczyć odszkodowania za morderstwa ,zniszczenia i kradzieże. Ponadto o odszkodowania powinny walczyć kraje afrykańskie i nie tylko. I tu trzeba uruchomić tą bombę aby ci mordercy zapłacili za wszelkie krzywdy i morderstwa i wykorzystywanie ludzi jako tanie siłę robocza.
Ala2020.11.18 20:47
Ale numer. Płacą wszyscy, dzielą "mądrzejsi". Bezczelne "wiatraki". Może my zadecydujemy, co jest praworządne i kto spełnia te kryteria.
ryszard2020.11.18 20:46
Niemcy zawsze mylili praworządność z prawem siły. W wersji niemieckiej "Prządek to bezmyślne posłuszeństwo wobec silniejszego". Nie uznawanie tego porządku jest zawsze dla Niemca przestępstwem. Bez tego niemiecki faszyzm byłby nie możliwy. Dlatego właśnie po wkroczeniu do Polski w 1939, Polaka patriotę, a więc w praktyce wszystkich, byle niemiecki oprawca czy tępy żołdak z wermachtu, nie nazywał inaczej jak "polnische banditen". Dziś właśnie przerabiamy powtórkę z historii z tą różnicą, że siłę reprezentuje światowa faszystowska finansjera, która dyktuje wymagania wobec opłaconych niemieckich najemników w Brukseli. Dlatego słyszymy znów, że o tym co jest praworządnością decyduje bełkot silniejszego. Ustępstwo oznaczałoby zgodę na faszystowski porządek w Europie a pośrednio w świecie.
Anonim2020.11.18 20:55
Jakoś nie śpieszno mi do IV Rzeszy.
Krótko i na temat2020.11.18 20:45
niech nas wykluczą z Unii! Wystarczy żeby synowie i wnuki hitlerowców wypłaciły nam rekompensaty za II wojnę. poza tym: Niemcy wyp****alać!
Anonim2020.11.18 20:39
"Przepióreczka" z dedykacją dla lewaka Rutte ! ! ! ..... https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=XY2edbB0uTc
Anonim2020.11.18 20:33
Wychowanek korporacji Unilever, chciał zlikwidować podatek od dywidend, aby mogły biedaczki więcej zarobić, a zredukować wydatki na ochronę zdrowia. Chciał rozszerzenia kompetencji służb, które naruszałyby prawa obywateli. Ma bardzo określone poglądy ekologiczne: likwidacja elektrowni węglowych do 2030, zakaz sprzedaży samochodów na benzynę i diesel, i zakończenie produkcji gazu naturalnego do tegoż roku. Przeniósł też do Amsterdamu Europejską Agencję Leków, tak że praworządnie będzie wymuszał na nas zakup nieskutecznych leków oraz szczepionek. Super!
Grizzly2020.11.18 20:21
To wstrzymać składki do budżetu unii!
Anonim2020.11.18 20:26
Ogłosić referendum, i lewakom podziękować. Nie jesteśmy sami na świecie. Brytyjczycy jakoś nie płaczą za UE-kołchozem.
Maria Błaszczyk2020.11.18 20:37
A skąd ten pogląd? Większość jest przeciwna Brexitowi - a jeszcze przecież nie ponieśli jego konsekwencji? No a do tego - ich nie czeka, w przeciwieństwie do nas, los Białorusi.
Anonim2020.11.18 20:44
A płaczą? Nie słyszałem. Podpisują umowę handlową z krajami azjatyckim, tygrysami gospodarki. Więcej optymizmu.
Maria Błaszczyk2020.11.18 23:06
No cóż, Ty nie słyszałeś, badania opinii publicznej jednoznacznie pokazują, że woleli by się ponownie przyłączyć https://www.businessinsider.nl/brexit-poll-most-british-people-want-to-rejoin-eu-2020-6?international=true&r=US W przypadku kraju, w którym tak mało się produkuje - to jest piąty importer na świecie - i który w większości importuje z UE, to oznacza nieprawdopodobne trudności z zaopatrzeniem. Dodatkowo brytyjski eksport - głównie nie towarów tylko usług - to również w połowie UE (wg World Trade Statistical Review 2019).
You stupid bitch,2020.11.19 3:12
you don't speak a fuckin' word of English!
Art2020.11.18 23:43
Chyba jednak niewiele słyszałeś. W planach mieli mieć podpisane około 100 umów handlowych już w ub roku. Do tej pory podpisali kilka. Nikt nie chce z nimi rozmawiać. Wiec daj sobie spokój z ta propaganda.
Stop tęczowej zarazie !2020.11.18 20:45
Większość przeciwna Brexitowi ? Jakim zatem cudem z Unii wyszli po referendum ??
Anonim2020.11.18 20:52
Spokojnie, ta większość niechętna to budżetówka i będzie z urzędu zaszczepiona na Covid. Zmienią zdanie.
Maria Błaszczyk2020.11.18 23:15
W taki sposób wyszli, że chcieli pokazać, że ogólnie im się różne rzeczy nie podobają. Jak się okazało, że wyszedł z tego faktyczny brexit, to zaczęli załować. Najlepszy dowód, że już 4 i pół roku to opóźniają. https://www.businessinsider.nl/brexit-poll-most-british-people-want-to-rejoin-eu-2020-6?international=true&r=US
Anonim2020.11.18 20:48
A dlaczego miałby nas czekać los Białorusi, że co, wściekłe wyjdą na ulicę? Wyjdą też i Polacy. Jest nas wielu patriotów, już niedługo się policzymy.
Maria Błaszczyk2020.11.18 23:16
Nie. Że pan krwawy dyktator Putin swoje łapki na nas położy.
Błaszczykowa2020.11.19 0:35
mówiłam do garów a nie pieprzyc głupoty rodem z TVN
Maria Błaszczyk2020.11.19 2:45
Niestety nie mogę się ustosunkować - nie mam telewizora. A co konkretnie mówili w TVN? Bo mapę posiadam. Jak nie masz - znajdziesz jakąś w internecie. Jeśli nie wiesz, gdzie jest Polska - możesz spytać kogoś dorosłego. Aha, a Błaszczykowa to ewentualnie byłaby żona jakiegoś Błaszczyka. Czyli z całą pewnością nie ja.
Marian Błaszczyk2020.11.19 7:47
Do garów babo, bo zaraz przełożę przez kolano ...
Grizzly2020.11.18 20:53
PS. Naziści nie mogą mieć żadnej władzy w Unii bo te sk. za parę lat uruchomią nieczynne na razie obozy koncentracyjne!
Anonim2020.11.18 20:20
Ten Mark Rutte, jak przepióreczka z weselnej piosenki pod ogóreczka, "latała, skakała, aż się posrała?"
Anonim2020.11.18 20:38
"Przepióreczka" z dedykacją dla lewaka Rutte ! ! ! ..... https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=XY2edbB0uTc >>>>> Tak się bawią Polacy i w du-pie mają unijne ścierwo, i tak przyjdziecie po pomoc do Polaków, jak już nie raz bywało. Z Panem Bogiem.
jerzy0.2020.11.18 20:19
Gdzie sa jacyć prawnicy? Do praworządności nie moze nalezeć sprawa konstytucji poszczegolnych krajów. Światopogląd to nie jest praworzadnosc. U nas pedału nie mogą miec dzieci. Tak samo wmy możemy chcec aby Holandia nie zabijała starzych pt. eutanazja. Od kiedy taki kurduplowaty kraik jak Holandia ma groziż polsce i węgrom. Jak to mozna wykluczyć państwa gdy mamy prawo veta. To Wy kurduple holenderskie łamiecie traktaty. wyjdzmy z tego kołchozu jak najszybciej.
Maria Błaszczyk2020.11.18 20:33
A co mają dzieci do praworządności? Albo światopogląd? Weź moze to TUE, art. 2 i sprawdź... I nic się nie bój o eutanazję. Jak Polska będzie mieć porównywalną opiekę zdrowotną - to też będzie musiała szukać jakichś rozwiązań. Póki co rozwiązuje sprawę brakiem dostępu do lekarzy. Wada tego systemu jest taka, że umierają po równo ci, co chcą i ci, co nie chcą.
killpedryll2020.11.18 20:38
Widzę Marysiu, że potrzebne ci prawo do eutanazji. Powinnaś jak najszybciej z niego skorzystać. Dla swojego i naszego dobra. Zrób coś dla tego praworządnego świata.
Polak2020.11.18 20:51
Myślałem ,że już z tego prawa już skorzystała -bo dawno nie pisała ? A tu bęc , ale jak mniemam bardzo się go domaga !
Maria Błaszczyk2020.11.18 23:11
Najgorzej, to nie mieć pojęcia, o czym się pisze. Nie ma czegoś takiego jak "prawo do eutanazji". Ale tak, to, że w razie czego będę mogła skorzystać z tej możliwości, jest dla mnie niesłychanie ważne. Ale Twoje życzenie mojej śmierci nie stanowi przesłanki, by z takiej możliwości skorzystać. Swoją drogą, jakim to trzeba być prymitywnym penisem, by życzyć sobie czyjejś śmierci z powodu tego, że ten ktoś ma inne poglądy od Ciebie. A praworządność to "przestrzeganie prawa przez organy państwa". Ja nie jestem organem państwa, więc zupełnie nie rozumiem tej uwagi.
Zdesperowane żydłaczki!2020.11.18 20:18
Kołchoźnicy z kołchozu "kretynizacja" są mile w widziani filii tegoż; "Po 11... & AAAtomek". Nie jest to tzw. trade mark, prof. doktor Jan Hertrich-Woleński nie ma monopolu.
Anonim2020.11.18 20:18
Strachy na lachy, niech no tylko spróbują. Kto będzie na nich robił? Ahmed? Alli?
AAAtomek2020.11.18 20:16
Zapamiętajcie sobie prawaki proputinowscy! Jeżeli dojdzie do takiego "atomowego scenariusza", wasz Orban zmieni w ciągu 24h opcję na proUnijną. Tak że, zostaniecie sami (upss.. także JA jako obywatel PL), przeciw 26 krajów Unii, bez pieniędzy.
Anonim2020.11.18 20:22
Nie strasz, bo się zesrasz.
Maryjan2020.11.18 20:15
Ojojojoj, nie będzie jednak kasy, nie będzie tak jak mówił Srariusz? A to pech!
Anonim2020.11.18 20:13
Hucpa! Nie do takiej UE wyrażałem zgodę w referendum. Nigdy nie poddaję się szantażystom. To jest niepisane prawo.
Kołchoźnicy z kołchozu "kretynizacja"2020.11.18 20:09
są mile w widziani filii tegoż; "Po 11... & AAAtomek". Nie jest to tzw. trade mark, prof. doktor Jan Hertrich-Woleński nie ma monopolu.
AAAtomek2020.11.18 20:06
Zwycięstwo Rosji coraz bliższe! Tylko PiS wyprowadzi Polskę z Unii.
gdzie to zwycięstwo Rosji coraz bliz2020.11.18 20:16
Gdzie to zwycięstwo Rosji coraz bliżej?
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.11.18 20:04
Pis nas uwolni od pedalskiej uni
Maria Błaszczyk2020.11.18 20:10
Wujek Wladymir już zaciera łapki.
ty qrwo2020.11.18 20:11
znowu dajesz głos
Desperacja żydłaczka!2020.11.18 20:16
To tylko żydłaczek Keller(stein)-Krawczyk (Snyder) jest na ostatniej prostej.
Maria Błaszczyk2020.11.18 20:24
No i znów się nie udało... Ale może spróbuj jeszcze raz. W końcu napiszesz coś na temat i bez wyzwisk, jeśli tylko bardzo będziesz tego chcieć.
Mała162020.11.18 20:03
Opuśćmy to lewackie faszystowskie szambo zwane Unią Europejską
Göwno z Nilu, zaprasza2020.11.18 20:02
und mein krankes Ego: MT (‿ˠ‿), Po 11..., MaxFiend, ladychapel, Natalja Siwiec, Göwno z Nilu, jle_ffm, Krakus, Suweren, Darek, Jonasik, AAAtomek, okazyjnie "kretynizacja", Anonim.... itp.. . . Zapraszam na otwarcie salonu piękności "Amon Göth Seifenfirma". Pokaż swoje tatuaże, zmierzymy ci zawartość tłuszczu i wycenimy w dowolnej walucie oraz na życzenie zastrzyki na "nieśmiertelność" Fenol2020.
jada2020.11.18 20:00
Tak szczerze to oni mają calkowitą racje: jak tu pogodzic w jednym worku- Unii -panstwa budujace swoja przyszlosc na satanizmie i panstwa chcace nadal byc chrzescijanskimi. Sadze ze to ich bardziej razi światlo niż nas ciemność.
jak zawsze2020.11.18 19:53
kłamią bolszewickie masońskie ścierwa
Po 11 ...2020.11.18 19:51
Wszystkie państwa wyjdą z UE, mają takie prawo. A następnego dnia proklamują powstanie Unii Europejskiej Państw Praworządnych. W UE pozostanie Polska i Węgry ...
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.11.18 19:49
PiSowskie śmiecie wypyerdalać!
jesteś2020.11.18 19:52
żałosny zboku
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.11.18 20:05
Pis nas uwolni od pedalskiej uni ....pomyliłem się ..
gay2020.11.18 20:06
fajnie wczoraj zrobiłeś mi druta