30.06.14, 18:07Elton John, fot. Youtube

Elton John: gdyby Jezus żył dzisiaj, poparłby gejowskie „małżeństwa

Elton John udzielił wywiadu dla „Sky News”, w którym odniósł się do relacji między chrześcijaństwem a homoseksualizmem. Muzyk stwierdził, że jego zdaniem Chrystus, gdyby tylko żył w naszych czasach, zaakceptowałby gejowskie małżeństwa. Powód? Jezusowi chodziło przecież całkowicie o „miłość i współczucie”.

Elton John żyje obecnie w związku cywilnym ze swoim partnerem, Davidem Furnishem. Ze względu na zmianę prawa w Wielkiej Brytanii, mężczyźni zamierzają wziąć niebawem homoseksualny „ślub”.

„Gdyby Jezus żył dzisiaj… Nie mogę sobie wyobrazić, by powiedział, że to nie może się stać, był przecież tak chrześcijańską osobą, tak wielką osobą!” – mówił Elton John. „Chodziło Mu wyłącznie o miłość, współczucie i przebaczenie; próbował zbliżyć ludzi do siebie i właśnie to powinno być zadaniem Kościoła” – kontynuował swoje szalone wywody muzyk.

Na koniec Elton John wyraził uznanie dla papieża Franciszka, który, jego zdaniem, czyni Kościół katolicki bardziej skoncentrowanym na „miłości i łączeniu”.

Cóż, wygląda na to, że Elton John nigdy w życiu nie przeczytał ze zrozumieniem Ewangelii. Gdyby to zrobił choć raz, być może zrozumiałby, jak niebywale szaleńcze i heretyckie poglądy głosi. Zawsze jest jeszcze szansa na rozstanie się ze swoim "partnerem" i uznanie, że Chrystus wyraźnie ostrzegał co czeka zatwardziałych grzeszników!

pac/christiantoday

Komentarze

anonim2014.06.30 18:24
Eltonie Janie, no coś Ty, człowieku, gdyby Jezus dziś żył byłby gejem, jak Ty...człowieku, otwórz Biblię, Jezus już raz przyszedł na ten świat i sprawa homoseksualistów jak widać była tak mało ważna dla Niego, że nie wypowiedział się o nich nawet jednym słowem. Zresztą Pan Jezus był normalnym, zdrowym mężczyzną, a nie dewiantem.
anonim2014.06.30 18:25
@arbiter Co Ty bredzisz?
anonim2014.06.30 18:27
@Spas Nie, no to jest seks, tylko nic z niego nie wynika, oprócz doznań w pewnym miejscu, jak sądzę, bo z autopsji to nie wiem...
anonim2014.06.30 18:32
Elton John probuje po przez takie mowienie uciszyc swoje sumienie, czlowiek majacy cos na sumieniu probuje swoja teorie wkrecac i tak samo Elton, niestety powiedziane jest w starym testamencie ze homoseksualisci nie wejda do krolestwa Bozego, a w nowym ze opusci mezczyzna ojca i matke i zlczy sie z kobieta.... Przykro mi Elton taki klimat...
anonim2014.06.30 18:43
@granat... Zazdrościsz im, to idź na księdza, zostań biskupem a będziesz miał pierścień i szaty. Człowieku, spójrz choć raz trochę głębiej, a nie tylko ślizgaj się po powierzchni, spójrz sercem, otwórz swoje serce, nie umysł, do Boga nie dojdziesz przez zatrzymywanie się na hierarchii, gwarantuje Ci, że grzechy tych ostatnich zostaną z nawiązką odpokutowane, Bóg nie jest głupcem...
anonim2014.06.30 18:46
@Spas Okay, zgadzam się. Tylko w takim razie jak nazwać to co robią dwaj mężczyźni ze sobą jeśli nie seksem?
anonim2014.06.30 18:46
Po pierwsze... Przypadki homoseksualizmu były zapewne Chrystusowi znane. To zjawisko, które towarzyszy ludzkości od zarania dziejów, było powszechnym w starożytnym Rzymie i Grecji. Zapisy starotestamentowe także o tym wspominają, a wiele z fragmentów wskazuje, iż Chrystus owe zapisy doskonale znał. Ba, sam podkreślał, iż nie przyszedł ZNIEŚĆ Prawa, ale je WYPEŁNIĆ... Tak więc, dlaczego w takim razie, w oparciu o wspomnianą przeze mnie bazę, jaką Chrystus niewątpliwie dysponował, mówi on chociażby takie oto słowa: "Czy nie czytaliście, że Stwórca od początku 'stworzył ich jako mężczyznę i kobietę'? I rzekł: Dlatego opuści człowiek ojca i matkę i ZŁĄCZY się ze swoją ŻONĄ, i będą oboje JEDNYM ciałem. A tak już nie są dwoje, lecz jedno ciało. Co więc Bóg złączył, niech człowiek nie rozdziela". (Mt 19 ; 4 - 6). Jakoś dziwnym trafem Jezus wspomina w tym przypadku o żonie - kobiecie, jeśli idzie o mężczyznę. Dość jednostronnym się wydaje... Nie rozważa innych ewentualności. Dalej na stwierdzenie faryzeuszy, iż nie opłaca się w takim razie w ogóle pobierać i wiązać. On im na to odpowiada m.in. : "Bo są niezdatni do małżeństwa, którzy się z łona matki takimi urodzili". Niezwykle wymowne słowa, które można odnieść do przypadku homoseksualistów. Czysta logika... Jeśli Chrystus ani słowem nie wspomina o przypadku homoseksualizmu w odniesieniu do kwestii małżeństwa, natomiast wiele uwagi poświęca ujęciu tego związku w kategorii połączenia kobiety i mężczyzny, to zdrowy rozsądek wskazuje, że jeśli wszechwiedzący, wszechmocny, również jako człowiek sprawę i tego rodzaju przypadki znający, Bóg - Syn Człowieczy tak rzecze, to tak po prostu ma być, i koniec. Dalsza dyskusja jest zbędną.
anonim2014.06.30 19:08
Ale jazda. Pewnie jeszcze Jezus byłby za aborcją, eutanazją i in vitro, likwidacją Kościoła Katolickiego i głosowałby za votum dla Tuska.
anonim2014.06.30 19:19
Czyżby?? Facet wykształcony, niezwykle inteligentny, w dodatku wszechwiędzący Bóg - Człowiek, który miał niewątpliwie świadomość istnienia, i powszechności tego zjawiska, jakoś w odniesieniu do kwestii wszelkiej maści związków wspomina li tylko o związkach płci przeciwnej... Nie zastanawia Cię to?? Nie można posłużyć się argumentem: "Aaaa bo Jezus to nie wiedział, że homoseksualizm istnieje, to nic o nich nie wspomniał. Ale jakby wiedział tooooo..." Bzdury!! Wiedział!! O homoseksualizmie wspominają już starotestamentowe zapisy, Jezus je doskonale znał!!! Ponadto to wszechwiedzący Bóg... Skoro wiedział, a mimo wszystko tak jasno postawił sprawę: "opuści ojca i matkę... i złączą się w jedno". "Mąż, żona, te sprawy", to jasno wskazuje, iż taki był Jego zamysł i tak ma pozostać.
anonim2014.06.30 19:21
Uzupełnienie: **** wpis oczywiście skierowany do Existenza... *** "wspomina li tylko o związkach pomiędzy osobnikami płci przeciwnej". Tak będzie lepiej ;)))
anonim2014.06.30 19:27
Chłopaki! Ale przecież miłość między mężczyznami istnieje, nazywa się to przyjaźnią albo więcej braterstwem, ale tu nie ma miejsca na seks, czy cielesne-robienie-sobie-dobrze (nie wiem jak to nazwać, to wina Spasa:-) ) skąd to się w ogóle bierze? Nie widzę nic fascynującego w dwóch babkach itd....to musi być straszna nuda, mężczyzna i kobieta przynajmniej mają co u siebie odkrywać, no i płodność, to dopiero jest coś naprawdę niebywałego...
anonim2014.06.30 19:28
@Existenz Jest jeszcze czwarty powód: nie chciał robić reklamy dewiantom...
anonim2014.06.30 19:32
Jezus nie potępiałby gejów, podobnie jak innych grzeszników. Potępiałby ich grzechy i mówiłby im: "i ja was nie potępiam, idźcie a od tej chwili już NIE GRZESZCIE". Niech ktoś koniecznie panu Eltonowi zacytuje ten fragment Ewangelii.
anonim2014.06.30 19:35
konsul dobrze podsumował te idiotyzmy, które tu opowiadają arbitry, eltony, existenzy...a i jeszcze pewnie legalizację narkotyków też by poparł.
anonim2014.06.30 19:44
@Exitenz Nie rozumiesz kwestii!!! On, wypowiadając te słowa chociażby, które przytoczyłem, przekazywał niezmiernie istotną naukę w kwestii małżeństwa!! Akurat te słowa zostały wypowiedziane już naprawdę na krótko przed aresztowaniem i męką. To były zbyt istotne sprawy, te pouczenia, w zasadzie już ostatnie, by nie zawrzeć tak ważnej sprawy, aspektu. Pierwsza przyczyna... Albo jesteś aż tak naiwny, albo aż tak głupi. Oczywiście, że wiedział, to nie ulega wątpliwości. Przecież był wszechwiedzący. Ponadto, tak po ludzku patrząc, postrzegając Go w kategoriach li tylko człowieka: to nie był głupi facet, był cholernie zdolny, znał doskonale zapisy Prawa (a tam o homoseksualizmie była mowa), homoseksualizm był również obecny i w Jego ojczyźnie, a facet był raczej typem obieżyświata i wędrowca garnącego do ludzi. Wiedział, to nie ulega wątpliwości. I teraz... Jeśli takiej prawdy istotnej nie przekazał w nauce o małżeństwie, to oznacza, iż uznał za niedopuszczalny związek osobników płci tej samej. W przeciwnym razie, zawarł by stosowną informację co do tego. Skoro nie zawarł, i tak kategorycznie, jasno się wypowiedział, to oznacza, iż nie uznał takiego związku za miły Bogu. Ponadto, jak wcześniej już pisałem, świetnie z tą hipotezą korespondują te oto słowa: "Bo są niezdatni do małżeństwa, którzy z łona matki takimi się urodzili". Wymowne, prawda??? Podkreślę raz jeszcze... Ta nauka była zbyt ważną, by nie zawrzeć tak, ewentualnie istotnej informacji. Wiedział, skoro tego nie zawarł, a wypowiedział się naprawdę dość jasno, klarownie, jednoznacznie, to znaczy, że nie dopuścił w ogóle takiej możliwości i tyle.
anonim2014.06.30 20:18
"Gdyby Jezus żył...". A nie żyje? Przegapiłem coś?
anonim2014.06.30 20:23
Jezus powiedziałby: "Eltonie idź i nie grzesz więcej!"
anonim2014.06.30 20:28
@Alaryk Oczywiście, że Chrystus żyje. W Eucharystii, ale Elton nie kwapi się specjalnie, by wyruszyć Mu na spotkanie i dokonać go w sakramencie... ;))
anonim2014.06.30 20:31
@Alaryk Tak, Jezus umarł, już parę lat temu, już po ziemi nie chodzi jak ja i Ty...gdzie ja żyję:-)
anonim2014.06.30 21:14
Jak to jeden ksiadz madry powiedzial:szoste przykazanie jest szoste, a nie pierwsze i jedyne.moze by wiec w postrzeganiu czlowieka zobaczyc wiecej kryteriow niz to, czy i w jaki sposob dana osoba osiaga satysfakcje seksualna??
anonim2014.06.30 21:46
Gdyby żył Gandhi, popierałby wyrywanie jaj przez gardło Eltonom Johnom.... Wartość takich stwierdzeń jest równie zerowa.
anonim2014.06.30 22:54
pewnie miał wersje dla świadków Jehowy
anonim2014.07.1 5:34
No to staruszek "Wizjoner" poleciał po bandzie ;) Kolejny dowód na to, że prochy nie służą ludziom. Gdyby Chrystus żył w naszych czasach, gorzko by zapłakał panie Elton.
anonim2014.07.1 7:52
Ten człowiek ma chyba nierówno pod sufitem. A Jezus nigdy nie popierał takich herezji głoszonych przez ludzi pokroju Eltona Johna.
anonim2014.07.1 9:16
@Solidarny...: "Biblia nie mowi wprost czy Jezus był gejem czy nie. Ale są sceny gdzie przytula chłopcow. Moze był biseksualny." Podejrzewam, że Twoi rodzice też Cię kiedyś przytulali. Był między wami seks? @kinga.p: Proponuję Pani zrobić eksperyment. Przyrządzić kurczaka w migdałach (z ziołami prowansalskimi, zalewą z oliwy itp). Proponuję zapomnieć o jednym ze składników, o migdałach. Proszę później zapytać gości, jakie danie im Pani zaserwowała?
anonim2014.07.1 12:23
Kolejny rzecznik prasowy Jezusa Chrystusa...
anonim2014.07.7 7:48
Św. Paweł Apostoł Narodów, którego Jezus nawrócił i osobiście nauczył Ewangelii… „Gdy jednak spodobało się Temu, który wybrał mnie jeszcze w łonie matki mojej i powołał łaską swoją, aby objawić Syna swego we mnie, bym Ewangelię o Nim głosił poganom, natychmiast, nie radząc się ciała i krwi ani nie udając się do Jerozolimy, do tych, którzy apostołami stali się pierwej niż ja…”(Ga 1, 15-17) bardzo jasno i dobitnie powiedział o homoseksualistach „Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą, ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego.” (1 Kor 6, 9-10) I tyle w temacie herezji głoszonej przez Eltona Johna ---------------------------------------------------------------- Koronka o zwycięstwo nad szatanem http://www.maryjni.pl/koronka-o-zwyciestwo-nad-szatanem,691