24.01.19, 21:15

Gadowski: Mowa nienawiści? Złodziej krzyczy: łapać złodzieja...

"To TVN towarzysza Waltera, stworzony za reżimowe pieniądze PRL-owskie, to nie są reżimowe media, a media publiczne – to reżimowe media?"-zastanawiał się dziennikarz śledczy, Witold Gadowski w najnowszym "Komentarzu Tygodnia". Publicysta odniósł się w ten sposób do wypowiedzi żony śp. Pawła Adamowicza dla TVN24. 

"Ledwie kilka dni wytrzymała wdowa po panu Adamowiczu i natychmiast wystąpiła w TVN-ie. Stwierdziła, że winę za śmierć jej męża właściwie ponosi obóz rządowy i – jak się wyraziła – „reżimowe media”. To TVN towarzysza Waltera, stworzony za reżimowe pieniądze PRL-owskie, to nie są reżimowe media, a media publiczne – to reżimowe media?"- pytał autor "Komentarza Tygodnia". 

Publicysta zastanawiał się, czy to oznacza, że w kręgu pani Magdaleny Adamowicz polskie państwo i Polacy to reżim. 

"Oczywiście pani Adamowicz tym samym rozwiewa resztki sympatii wobec siebie i wreszcie nadszedł moment, kiedy można i o Adamowiczu mówić w sposób normalny, bez ubierania tego w jakąś specjalną symbolikę. Nie był to ciekawy człowiek i nie ma co się nim podniecać"- ocenił. 

Dziennikarz odniósł się również do licznych apeli, aby zacząć walczyć z "mową nienawiści", które pojawiły się po śmierci prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza. 

"Któż najbardziej optuje za tym, żeby tę mowę nienawiści karać? Ano ci, co na co dzień znani są z mowy miłości. Taki Andrzej Celiński, który już – jak pamiętam zjazd założycielski Porozumienia Centrum – natychmiast wypowiedział się o nas, którzy wówczas zakładali PC: „brudni, spoceni, rwący się do władzy”.- przypomniał Witold Gadowski, dodając, że już wtedy obóz Tadeusza Mazowieckiego, również uważanego dziś za "wielki autorytet moralny", nazywał przeciwników politycznych "ciemnogrodem". 

"Potem doszedł do tego jeszcze termin „mohery”, „katole”. I tak toczy się ta mowa miłości. Tylko naprawdę jest to sytuacja, w której złodziej krzyczy „łapać złodzieja”- podsumował publicysta. 

Gadowski odniósł się też do tegorocznych wyborów do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się już pod koniec maja. 

"Zatem głosujmy na ludzi, którzy mogą tam namieszać, którzy mogą wywrócić to neomarksistowskie oblicze dzisiejszych władz UE. Nie głosujmy na partie i na rentierów partyjnych, których partie wysyłają tam w nagrodę za zasługi, żeby sobie coś zarobili"- apelował dziennikarz. 

yenn/Youtube, Fronda.pl

Komentarze

Urszula Lipska2019.01.25 13:59
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/finanse-pis-prawo-i-sprawiedliwosc,220,0,2326492.html
kaznodzieja2019.01.24 23:25
Jak tam POpaprani z POKO prawda boli? Gadowskiemu to do pięt nie sięgacie a koryta coraz bardziej puste. ASF czeka.
Michał Pasierb2019.01.24 22:59
Oczywiście ,że TVP to dla jednych reżimowe medium a dla inny telewizja publiczna czyli państwowa. Inne kanały najwyżej można nazwać stacjami polskojęzycznymi;tak jak prasa wydawana dla Polaków przez zachodnie głównie, niemieckie koncerny.Trzeba w związku z tym zdawać sobie sprawę, czyje interesy reprezentują te media; w kogoś kto jest zachłyśnięty dekadenckim zachodem wszystko wsiąka jak w gąbkę,bez cienia krytycyzmu czy najmniejszej refleksji.
Meraki2019.01.24 22:39
A trolle opozycji totalnej, zwolennicy komunizmu totalnego w Europie i swiecie daja przyklad ich milosci: pan flaszeczka...itp To jest wlasnie wasza pogarda do czlowieka. To nasmiewanie sie z wygladu czy jakis bzdurek. Nie ma sie do czego przyczepic, bo czlowiek uczciwy to sie czepia nosa, wzrostu.
antyprawacki bicz2019.01.24 22:32
gadowski i ta jego zawsze trzeźwa niezachlana mordka ;)
trucker 2019.01.25 2:25
Znowu mendzisz lokaju ?
Auferetur Inferunt Insaniam2019.01.24 22:20
Pan Gadowski coś mi wygląda na zmęczonego. Chyba za dużo pije ... kawy z tej malutkiej, pedalskiej filiżaneczki.
Dumny GEJ Polak Ateista2019.01.24 21:52
Ktoś znowu sięgnął po kieliszek....
Rocco_Wawa2019.01.24 21:43
Gadowski "pan flaszeczka" zapomniał dodać ze przez wiele lat pracował dla TVN-u i zarabiał tam konkretne pieniądze....taki zapominalski...
nikt2019.01.24 21:55
Masz rację . Widać , że należy do tych , którzy raz tu , raz tam , ale tylko tam gdzie jest many . Do konkretnej pracy absolutnie nie . Wyższa kasta .
Gwizda2019.01.24 23:01
Uważasz, że ma kłamać, że ma być lojalny bo mu kiedys zapłacili za coś tam? Ot, lewacka logika :D
Prawy2019.01.24 21:43
Zamach, zamach, PO kradnie, Wina Tuska. Boga wy się nie boicie chyba!
Marek2019.01.24 21:39
Tak, TVP to media reżimowe, TVN to nie są media reżimowe. Czasem warto sprawdzić w słowniku, gdy się ma wątpliwości.
Gwizda2019.01.24 23:00
TVN to są absoltnie media reżimowe... tyle że poprzedniego, komunistycznego reżimu. Swój słowiniczek możesz sobie wsadzić.
blabla2019.01.25 5:14
TVN nie wyznaje PIS - lamu więc to wróg!
plankton2019.01.24 21:37
Kłopot w tym, że jak złodziej krzyczy "łapać złodzieja!", to władza siedzi w piątym rzędzie, a imam "modli się" na katolickiej mszy pogrzebowej do… allaha.
Marian2019.01.24 21:37
Pojęcie "mowa nienawiści" to ogromny wór, w który można włożyć wszystko. To jest kolejna próba odwracania uwagi ludzi i mącenia w głowach. W zasadzie każde zdanie krytyczne o kimś, o danej sytuacji itd. itd. można potraktować jako mowę nienawiści. To jest zwykła paranoja, za pomocą której chce się zamknąć ludziom gęby by bali się cokolwiek mówić. Oznacza to, że o 8-letnich rządach PO i PSL nie można nic złego powiedzieć bo będzie to mowa nienawiści??? A kto zniszczył nasz kraj przez 8 lat? To jakaś kolejna żyletka, której chcą się chwytać totalni. Tylko co pomysł to głupszy bo tych ludzi już więcej na nic nie stać. Zaplątali się sami w sidła!!!
Alojzy Cedzidło 2019.01.24 22:10
Panie Marianie , d aruje Pan szczerość . Pisze Pan tak oczywiste , rzeczy, ,że tylko idiota . może odważyć się je negować Odrobina wiedzy o 2007 do 2015 i porównanie z 2015 do 2018 , wystarczy aby przyznać Panu rację . Skąd wiec te , nawet tu na tej stronie, dalekie od zdrowego rozsądku wpisy .Skad . ?
Ethan Ateista2019.01.25 0:17
Marian: „…A kto zniszczył nasz kraj przez 8 lat?...”. Naprawdę tak myślisz? Ktoś kiedyś powiedział, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, i chyba coś w tym jest. Opuściłem Polskę ponad 40 lat temu, ale gdy jestem na urlopie w Polsce to zastanawiam się, „kto odbudował nasz kraj?”. Marian, czy mógłbyś powiedzieć nam, z jaką epoką ty Polskę porównujesz?